انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 52 از 119:  « پیشین  1  ...  51  52  53  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
معرفی نوت بوک متفاوت U21MD گیگابایت

http://postimage.org/app.php
امروزه تقریباً طراحی تمامی نوت‌بوک ها شبیه به یکدیگر هستند و شاید با کمی تفاوت در ظاهر قابل تشخیش باشند و نتوان تفاوت‌های بزرگ بین آنها را پیدا کرد. در این بین U21MD دارای کمی تفاوت به نسبت سایر مدل هاست!
این نوت‎بوک با صفحه چرخشی و تاچ خود یک tablet Notebook هست که با استفاده از نسل چهارم پردازنده‌های Core i5 اینتل و با قرار‌گیری در رنج Ultra Book ها با صفحه‌نمایش 11.6 اینچی خود در رزلوشن 1366*768 به کاربر حس داشتن یک Tablet labtop خوب را خواهد داد. همچنین این نوت‌بوک با دو درگاه برای نصب مموری، قابلیت ارتقای حافظه تا 16 گیگابایت را دارا می باشد.
استفاده از هاردهای جامد در نسخه ی خاص از این مدل باعث سرعت بهتر و بهینه تر و همچنین قابلیت جابه‌جایی آسان‌تر را فراهم کرده است. همچنین باطری Li-polymer این دستگاه باعث شده شارژ بیش از 8 ساعت را برای کاربر به ارمغان بیاورد.
از جمله ویژگی‌های نسخه Full Config این دستگاه می توان به پشتیبانی از سیم‌کارت برای ارتباط اینترنت 3G و کیبورد دارای نور پس‌زمینه اشاره کرد.
وزن این دستگاه در نسخه تنها با هارد جامد 1.39KG است و در نسخه به همراه هارد‌دیسک و هارد جامد 1.49 گرم است.
این دستگاه دارای یک داکت برای شارژ سریع‌تر نیز هست که امکان اتصال به صورت عمودی برای اشغال کمترین فضا را نیز دارد! همچنین این داک به اسپیکر قوی تجهیز شده که با بهره‌گیری از صدای دالبی باعث تکامل کامل این دستگاه شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دراپ‌باکس از دسترسی به اسنادی که به طور تصادفی در وب به اشتراک گذاشته شده‌اند، جلوگیری می‌کند

http://postimage.org/app.php
اگر شما اخیراً سندی را در دراپ‌باکس به اشتراک گذاشته‌اید، اما گیرنده مورد نظر شما گله‌مند از خراب‌بودن لینک آن است، در آن صورت امکان دارد دلیل این امر این باشد که سرویس ذخیره‌سازی ابری مجبور شده است که بسیاری از لینکهای به اشتراک گذاشته شده را که احتمالاً دارای مشکلات امنیتی بوده‌اند، برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر‌مرتبط غیر‌فعال نماید.
ماجرا از این قرار است که وقتی کاربری یک سند به اشتراک گذاشته شده را باز می‌کند و بر روی لینک داخل متن کلیک می‌کند، ناخواسته می‌تواند کل آن سند را در اختیار مدیران آن سایت لینک شده قرار دهد. به نظرتان پیچیده است؟ اما واقعا این طور نیست. این امر مربوط به referer headers است که به مدیران سایت‌ها اجازه می‌دهد متوجه شوند چه کسی ترافیک را به سایتشان ارجاع داده است. اگر مرجع بر حسب اتفاق یک فایل دراپ باکسی باشد، در ان صورت یک مدیر سایت کنجکاو در دسترسی به آن فایل مشکلی نخواهد داشت؛ چرا که طبق روال قبلی دراپ‌باکس او یک گیرنده مجاز محسوب می شود.
خوشبختانه، موارد گزارش شده‌ای از این دست وجود ندارد و دراپ‌باکس اعلام کرده است که این معضل برای اسنادی که اخیراً ایجاد شده‌اند، رفع شده است. اما در مورد فایل‌های قدیمی‌تر باید بگوییم که آنها به صورت خودکار تا اطلاع ثانوی از وضعیت اشتراک خارج شده‌اند؛ بهتر است حساب‌کاربری خود در دراپ‌باکس را کنترل نمایید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی لوازم خانگی هوشمند خود را با قابلیت دریافت دستورات از طریق پیامک عرضه کرد

http://postimage.org/
در صورتی که علاقمند به‌ هوشمند‌سازی ابزار‌های مورد استفاده‌ی خود باشید، یقیناً به پتانسیل بالای لوازم خانگی برای بهره‌گیری از چنین ویژگی‌های واقف هستید. ال‌جی طیفی از لوازم خانگی هوشمند را عرضه کرده است که می‌توان با استفاده از پیامک، آن‌ها را کنترل کرد.
استفاده از این لوازم خانگی از طریق ارسال پیام، شبیه به گفتگو با یک عامل انسانی است. برای مثال می‌توان دستورات مبنی بر انجام کاری برای یخچال، ماشین لباس‌شویی یا فِر را از طریق اپلیکیشن LINE و سیستم Homechat ‌ال‌جی که با استفاده از اتصال به شبکه‌ی وای-‌فای کار می‌کنند، ارسال نمود. برای مثال ارسال پیامی با مضمون "در حال انجام چه کاری هستی؟" برای ماشین لباس‌شویی، با پاسخی در مورد نحوه‌ی پیشرفت و پروسه‌ی کاری آن همراه خواهد شد. فِر هوشمند قادر است تا پیشنهاداتی را در مورد پخت غذا ارائه کرده و فاکتورهای چون دما و زمان را برای غذای در حال پخت کنترل نماید.
ال‌جی در یخچال‌هوشمند خود دوربینی را قرار داده است که گستره‌ی دید وسیعی داشته و قادر است تا با کنترل عادات غذایی شما، بصورت خودکار لیست خرید تهیه کند. این محصولات هم‌اکنون در کره‌ی جنوبی در دسترس خریداران قرار گرفته است؛ اما برای علاقمندان به خرید در آمریکا و سایر نقاط به‌زودی عرضه خواهند شد. ال‌جی هنوز اطلاعاتی از قیمت این محصولات را ارائه نکرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 

حاصل 10 سال تحقیق مایکروسافت رونمایی شد


مایکروسافت سرویس جدیدی را به اسکایپ خود اضافه کرده که می‌تواند به شکل آنی گفتگوی صوتی دو نفر را به 40 زبان زنده دنیا ترجمه کند.

ساتیا نادلا رییس شرکت مایکروسافت دیروز چون دیگر رؤسای شرکت‌های بزرگ آمریکا مهمان کنفرانس Recode Code بود تا از یافته‌ها و محصولات جدید خود رونمایی کند. طی مصاحبه ای بر روی سن، نادلا از سرویس جدیدی به نام Skype Translator پرده‌برداری کرد که می‌تواند قابلیت ترجمه آنی صوتی را هنگام یک گفتگوی اسکایپی فراهم کند.






نادلا طی این معرفی، با رییس بخش اسکایپ مایکروسافت گوردیپ پال از طریق اسکایپ تماس برقرار کرد. پال به زبان آلمانی با نادلا شروع به صحبت کرد و اسکایپ به شکل همزمان تمام گفتگوهای آن‌ها را به هر دو زبان ترجمه می‌کرد. انتظار می‌رود که این قابلیت به شکل آزمایشی برای ویندوزهای 8 تا پایان سال رونمایی شود. Skype Translator هم اکنون بیش از 40 زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند و قرار است بر روی تمامی دستگاه‌های دنیا قابل استفاده باشد. پال در پستی در وبلاگ این شرکت نوشت: «این قابلیت حاصل 10 سال تحقیق تیم اسکایپ و مرکز تحقیقات مایکروسافت بر روی قدرت تشخیص صوت، ترجمه اتوماتیک و تکنولوژی‌های یادگیری ماشینی می‌باشد.»
البته سرویس ترجمه آنی مایکروسافت چیز جدیدی در دنیای تکنولوژی نیست. همین حالا شرکت مطرح ژاپنی NTT Docomo سرویس ترجمه انگلیسی به ژاپنی و بالعکس را عرضه کرده و گوگل نیز در تلاش برای ترجمه لحظه ای سرویس چت صوتی خود است و حتی همین حالا سرویس ترجمه چت متنی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. نکته ای که ابداع جدید مایکروسافت را معنادار و بسیار قابل توجه می‌کند، حجم بسیار عظیم کاربرانی است که روزانه از اسکایپ استفاده می‌کنند. گفته شده اسکایپ در حال حاضر بیش از 300 میلیون کاربر ماهانه دارد که در مجموع روزانه تا 2 میلیارد دقیقه مکالمه می‌کنند. ویدیوی معرفی این قابلیت را می‌توانید از این لینک ببینید.
هله
     
  ویرایش شده توسط: mereng   
مرد

 
سامسونگ اولین کامپیوتر بدون کیس منحنی شکل دنیا را رونمایی کرد

http://postimage.org/
امروز سامسونگ، اولین کامپیوتر بدون کیس دنیا با صفحه نمایش ۲۷ اینچ منحنی شکل را رونمایی کرد. این کامپیوتر قرار است در نمایشگاه CES 2015 به نمایش عموم درآيد.
رزولوشن نمایشگر ۲۷ اینچی این کامپیوتر، فول‌اچ‌دی یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این کامپیوتر از پردازنده‌ی Core i ساخت اینتل، حافظه‌ی ذخیره سازی هیبریدی (ترکیب SSD با HDD)، حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت و اسپیکر داخلی ۱۰ وات بهره می‌برد. کاربر همچنین امکان استریم موزیک از طریق بلوتوث را حتی زمانی که نمایشگر خاموش است در اختیار دارد.
این کامپیوتر داری ورودی و خروجی HDMI است و از صدای دالبی پشتیبانی می‌کند.
حداکثر شدت روشنایی نمایشگر آن برابر ۳۰۰ نیت است و مدل پایه به پردازنده‌ی Core i5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD به همراه ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره سازی HDD مجهز شده است.
ابعاد این کامپیوتر ۶۳۸.۸ در ۳۹.۶ در ۳۸۳ میلی‌متر گزارش شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ یک اولترابوک جدید را با عمر باتری 12 ساعت در CES 2015 معرفی می‌کند

http://postimage.org/index.php?lang=russian
سامسونگ با ارائه یک اولترابوک جدید با عمر باتری بالا به این بازار بازگشته تا رقابت تازه‌ای را با مک‌بوک‌های اپل آغاز کند.
پس ارائه مک‌بوک‌های اپل با وزن سبک و طراحی باریک،کمپانی اینتل پلتفرمی به نام اولترابوک را معرفی کرد و استانداردهایی را برای آن در نظر گرفت تا سایر کمپانی‌ها هم بتوانند لپ‌تاپ‌هایی بسیار باریک را تولید کنند. محصولاتی که علاوه بر طراحی باریک و سبک، معمولا عمر باتری خوب و رزولوشن تصویر بالاتری نسبت به لپ‌تاپ‌های معمولی دارند. با این حال این محصولات نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و به خصوص در زمینه عمر باتری همواره یک قدم عقب‌تر از مک‌بوک‌های اپل قرار می‌گرفتند. اما حالا به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با محصولی که در CES معرفی خواهد کرد، اولترابوک ها را بازتعریف کند!
سامسونگ به زودی اولترابوک‌های سری ۹ سال ۲۰۱۵ خود را معرفی خواهد کرد. از جمله مشخصات این اولترابوک می‌توان به نمایشگر ۱۲.۲ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (WQXGA) و روشنایی ۷۰۰ نیت اشاره کرد که همچون تلفن‌های هوشمند به قابلیت تنظیم روشنایی نمایشگر بر مبنای نور محیط نیز مجهز شده است. این اولترابوک از یک پردازنده براودول اینتل، مدل Core M-5Y10c، دو گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD بهره می‌برد.
اما شاید نقطه قوت اولترابوک جدید، عمر باتری آن باشد. سامسونگ ادعا کرده که این محصول می‌تواند تا ۱۲ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. این مدت زمان کار با قابلیت Ultra Power Saving که پیش تر در تلفن‌های این کمپانی کره‌ای شاهد بوده‌ایم محقق می‌شود. از طرفی پردازنده برادول اینتل و ویندوز 8.1 (که بهینه‌ترین نسخه ویندوز از نظر مصرف توان است) نیز به عمر باتری بالای این دستگاه کمک کرده اند.
سامسونگ که بازار لپ تاپ اروپا را ترک کرده، با فرم‌فکتوری که نتوانست آنچنان نظر کاربران را به خود جلب کند به میدان بازگشته است. اطلاعات بیشتر مربوط به این محصول در نمایشگاه CES 2015 اعلام خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت جان‌سخت Gladius 10 را Arbor به CES 2015 می‌برد


آربور با معرفی نسل جدید تبلت جان سخت گلادیوس ۱۰ از برنامه‌های خود برای حضور در CES 2015 پرده برداشت. این تبلت با مقاوت بالا برای استفاده در کاربردهای مختلفی چون انبارها، حمل و نقل و کاربردهای پزشکی توسعه یافته است.
گلادیوس ۱۰ تبلتی است که برای استفاده در کاربردهای پرخطر طراحی و تولید شده است. براساس اطلاعات منتشر شده این محصول از صفحه‌‌ی نمایش ۱۰.۱ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ در کنار پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۲ بهره می‌برد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این تبلت می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MTK8392 مبتنی بر هسته‌های Cortex A7، پردازنده‌ی گرافیکی چهار هسته‌ای مالی از آرم، دو گیگابایت حافظه‌‌ی رم، اسکنر بارکد (سفارشی)، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و دو مگاپیکسلی در جلو و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. گلادیوس ۱۰ از وجود گواهی IP65 نیز در کنار گواهی 810G ارتش ایالات متحده برای مقاومت در برابر انواع ضربات و سقوط‌ها بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری مورد استفاده ارائه نشده، اما آربور اعلام کرده که این تبلت قادر است ۱۰ ساعت بدون نیاز به شارژ کار کند.
گلادیوس ۱۰ از ماه می سال ۲۰۱۵ با قیمت ۱٫۰۳۰ دلار به فروش خواهد رسید. خریداران می‌توانند این تبلت را براساس نیازهای خود بصورت سفارشی خریداری کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسر دو کروم‌بوک و یک لپ‌تاب با دوربین سه‌بعدی معرفی کرد


ایسر دو کروم‌بوک، یک لپ‌تاپ با دوربین سه‌بعدی، مانیتورهای جدید و چند محصول دیگر را معرفی کرده است . این محصولات در هفته جاری در نمایشگاه CES 2015 لاس وگاس به نمایش در خواهند آمد.
کروم‌بوک 15 دارای یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچ HD است. همچون همه کروم‌بوک‌ها، این محصول هم ارزان‌قیمت است. قیمت این دستگاه با ۱۶ گیگابایت حافظه SSD و ۲ گیگابایت رم، ۲۵۰ دلار است.
کروم‌بوک 15 مجهز به پردازنده نسل پنجم اینتل است و ایسر مدعی است که عمر باتری آن ۱۵ ساعت است. همچنین در مقایسه با سایر کروم‌بوک‌ها، بزرگ‌ترین تاچ پد را دارد. به علاوه، ایسر کروم بوک 13 را هم بروزرسانی کرده و آن را به یک نمایشگر لمسی مجهز کرده است. نسخه جدید کروم‌بوک 13 اواخر ماه جاری میلادی، با قیمت ۳۳۰ دلار روانه بازار خواهد شد.
ایسر لپ‌تاپ جدید Aspire V 17 Nitro را هم معرفی کرده که مجهز به یک دوربین سه‌بعدی است. بنا به ادعای ایسر، کاربران می‌توانند بدون لمس کیبورد با کامپیوتر تعامل کنند! مثلا به وب‌گردی پرداخته یا بین اپلیکیشن‌ها حرکت کنند. اسپایر V 17 Nitro می‌تواند مدل‌های سه‌بعدی برای پرینت سه‌بعدی هم تهیه کند. هنوز قیمت این لپ‌تاپ مشخص نیست، اما این محصول هم در ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد.
ایسر همچنین برخی از لپ‌تاپ‌های خود را به پردازنده‌های نسل پنجم سری Core اینتل مجهز کرده تا قدرت پردازشی بالاتری ارائه کنند. تایوانی‌ها همچنین یک مانیتور مخصوص بازی و یک پروژکتور بی‌سیم معرفی کردند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سیگیت باریک‌ترین دیسک‌سخت پرتابل دنیا را معرفی کرد


سیگت دیسک سخت جدیدی را در ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت معرفی کرده که تنها ۷ میلی‌متر ضخامت دارد و از طریق درگاه USB 3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود.
سیگیت ادعا می‌کند که دیسک‌سخت جدید این شرکت که با نام Seagate Seven شناخته می‌شود و تنها ۷ میلی‌متر ضخامت دارد، باریک‌ترین در دنیا است. این دیسک‌سخت با وجود اینکه ضخامت بسیار کمی دارد اما سرعت آن در انتقال اطلاعات بالا است.
این دیسک سخت به مناسبت تولد ۳۵‌ سالگی سیگیت عرضه شده است.
دیسک سخت ۷ میلی‌متری سیگیت قرار است با قیمت ۱۰۰ دلار از همین ماه روانه‌ی بازار شود.
دیسک سخت سیگیت با سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک سازگار است و از طریق USB 2.0 نیز می‌توان از آن استفاده کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو مانیتور ThinkVision X24 را با طراحی زیبا و رزولوشن فول‌اچ‌دی معرفی کرد

لنوو مانیتور جدیدی به نام ThinkVision X24 را در سایز ۲۳.۸ معرفی کرده که تقریباً حاشیه‌ ندارد. این مانیتور به پنل IPS LCD با زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه مجهز شده است.
مانیتور ThinkVision X24 از رزولوشن فول‌اچ‌دی یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و از نظر مشخصات سخت‌افزاری تقریباً هیچ برتری بر رقبای خود ندارد. تنها نکته‌ی جالب و مهم درباره‌ی این مانیتور مربوط به حاشیه‌ی بسیار باریک دور صفحه‌نمایش و طراحی منحصر به مفرد آن است.
مانیتور X24 لنوو از درگاه‌های ورودی HDMI و DisplayPort پشتیبانی می‌کند تا بتوانید آن را به دستگاه‌‌های مختلف متصل کنید. این مانیتورِ زیبا، فوق‌العاده باریک است و تنها ۷.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. بدونِ حاشیه بودن آن، باعث می‌شود تا به سادگی بتوانید چند دستگاه از این مانیتور را کنار هم گذاشته و یک نمایشگر بزرگ را تشکیل دهید.
لنوو می‌گوید X24 اولین مانیتور دنیا است که از پنل Neo-Blade بهره می‌برد.البته با جستجو در وب می‌توان متوجه شد که این پنل توسط ال‌جی تولید می‌شود.
از دیگر مشخصات فنی X24 می‌توان به نسبت تصویر ۱۶:۹، کنتراست تصویر ۱۰۰۰ به ۱ و کنتراست داینامیک ۳ میلیون به ۱ اشاره کرد. حداکثر شدت روشنایی این مانیتور نیز ۲۵۰ شمع بر متر مربع (cd/m2) اعلام شده است.
این مانیتورِ ۳.۵ کیلوگرمی قرار است با قیمت ۲۵۰ دلار روانه‌ی بازار جهانی شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 52 از 119:  « پیشین  1  ...  51  52  53  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA