انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 13 از 24:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  23  24  پسین »

Homosexuality | همجنس خواهی


مرد

 
lonely_guy: الان اینترنت همه دارن اما خیلیا نمیدونن این سایتاییم هست و معمولا پسرای سن پایین با اینترنت دوس پیدا نمیکنن. معمولا با دوستای محله و اینا هس. به نظرمن درسته؟ یا نه
خب منم میگم دیگه.مگه ما با اینترنت دوست میشدیم.چت میکردیم با کسای که نمیدونیم کیه چیزای زیادیم میگفتیم باهمدیگه ولی دوست نمیشیم .خیلیا اینجاهارو نمیدونن ولی بنظر من بیشتر پسرا میدونن ولی نمیگن .خیلی از دوستامم میین اینجارو میخونن ولی هیچی نمینویسن.میگن تو چطوری جرات داری مینویسی اینجا اگه کسی بدونه توی چکار میکنی.
ولی محله و دوستا هم خیلی مهمه.برا هممه هرچیز میشه اولش توی محلشونه .از اون طرف شهر کسی نمیاد اینجا.

fj45: دوستان من شنیدم کون دادن باعث میشه کیر ادم بزرگ بشه این درسته ایا؟
منم شنیدم اینو ولی اصلا اینطوری نیست.من شنیدم میگفت از پشت که میکنن و فشارش میدن توی کون از جلو کیر بزرگتر میشه ولی اینطوری نیست یک ذره هم اثر نداره.

nimahot: کیر رو که بعید میدونم ولی کون تغییر میکنه بنظرم .بزرگتر و خوش فرمتر میشه.
منم زیاد شنیدم اینو .میگن چون با کون ور میرن و میمالنش هم بزرگتر میشه همم خوش فرم تر میشه ولی اگه اینطوری باشه پس خیلی از دخترا و پسرا که سکس میکنن باهاشون باید کون خوش فرمی داشته باشن ولی خیلیا اینطور نیستن .بعضیام هیچی سکس نکردن یا خیلی کم بوده ولی بدنشون قشنگه.درسته؟

یه سوالیه که قبلنا اینطوری میگفتن ولی نمیدونم هنوزم درسته یا غلطه.یکیشون اینه که کون دادن و کون کردن با سکس فرق میکنه.اونی که کون رو میکنه یا میده یا مجبورش کردن یا میخواد همینطوری شهوت رانی بکنه ولی سکس یعنی دوتاییشون دوست دارن باهمدیگه باشن و فقط هم کردن یا دادن نیستش چیزا دیگه هم توش هست.درسته این؟ یعنی الانم بازم مثلا میگن نمیخوام بکنمت میخوام سکس بکنم باهات. پس فرق میکنن دیگه
یکی دیگشم این بود که لاپای جزو سکس نیست.یکیو هرچی هم لاپای بده بازم سکس نکرده همینجوری حال کردن.توی شهرا دیگه هم شنیدم میگن بعضی ها اینطورن یعنی اینو قبولش دارن بعضیا میگن کیر به هر جای بدن اون یکی بخوره ابش بیاد سکسه ارضام نشه بازم سکسه. شما چیه نظرتون
خدایا گناهان منو تو ببخش
همه آدمها گناه کردند
خدایا گناه همه را ببخش
     
  
مرد

 
بخوایم یا نخوایم داره کم کم توی جامعه ایران واسه خودش جا باز میکنه. مخصوصا بین دخترا. پسرا که از قدیم همجنسباز بودن (شاید پنهونی) اما دیگه دخترا هم وارد قضیه شدن. توی آپارتمان خود ما دو تا دختر ۱۶ و ۱۷ ساله همجنسباز هستن که صبح تا شب توی اتاق همدیگه تنهایی هستن و بهونه شون هم درس خوندن هست. اما خوب خیلی دیگه تابلو شده.
این کاربر به دلیل درخواست عکس سکسی کودکان برای همیشه بن شد.

پرنسس
     
  
مرد

 
omidem: بنظر من چیز چندش اوریه فکر کن داری لب همجنستو میخوری مورد داشتیم طرف ازدواجم کرده اما ازکون میده اما چون امارها وپژوهشهای علمی تواین مسایل توایران درحد صفره پس نمیشه دقیق گفت این تمایلات یک مریضی وانحرافات جنسیه یا جز اسرار طبیعت (بین موجودات یکی انسان همجنس بازه یکی خفاش) اقا ما بریم تا کونمونو بگا ندادیم فرارررررررررررررررر
بنظر من هیچی مثل سکس با دخترا چندش اور نیست. خب چکار کنم دست خودم نیست.خیلیا اینطورن ولی حتی ناشناس توی یه سایت سکس هم نمیتونن بگن که به همجنسشون میل دارن .اگه خدا ما رو مثل شما افریده بود خیلی بهتر میشد راحت بودیم دیگه.

LaPerla: حس قشتگیه به شرطی که طرفت واقعا همجنسگرا باشه . حسشو داشته باشه فقط واسه کردن نخواد
دلیل نمیخواد که یه حسه که بعضی ها دارن
همون دلیلی که بعضی ها علاقه به جنس مخالفشون دارن اینم همون دلیل رو داره
حس رو که نمیشه توصیف کرد . بعضی ها دارن بعضی ها ندارن
بنظر من یک چیزیه که وقتی کسی چند بار انجامش داد دیگه ادامش میده. هم شهوت هست هم مزه میده بهش هم اینکه همجنسبازی از اولش ترس داره کسی بزرگتره بکنه ولی بعدش ترسش میریزه .کسی هم که کرده باشه بازم میخواد . میدونه میشه اون پسرو بکنه بازم میگه دیگه . همجنس بازی با همجنسگرای فرق میکنه ولی میتونه دوتاشونم توی یک نفر باشه
خدایا گناهان منو تو ببخش
همه آدمها گناه کردند
خدایا گناه همه را ببخش
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
سلام به مسول تاپیک

اولا اسم همجنس بازی مناسب نیست

مثب دختر بازی و .... بیشتر یک سرگرمی و تفنن به نظر میاد

این اسم تو فارسی فک کنم فقط کاربرد داره

من تا حالا همچین حسی نداشتم

اصلا کاری به درست و غلط هم ندارم

چند تا سئوال دارم که برام جالبه بدونم

اول

یک همجنسگرا چه حسی به همجنسش داره ...حسی مثل احساس به جنس مخالف ؟؟؟

همجنسگرا باید لزوما دو جنسه باشهکه همچین حسی داشته باشه ؟؟

من خیلی ادمهایی رو میشناسم که در دوره های مختلف همجنس بازی کردن و بعدا ازدواج با جنس مخالف کردن اونها هم جزو همجنسگرا ها حساب میشن ؟؟؟
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  

 
ametis: سلام به مسول تاپیک
درود دوست خوبم.

ametis: اولا اسم همجنس بازی مناسب نیست

مثب دختر بازی و .... بیشتر یک سرگرمی و تفنن به نظر میاد

این اسم تو فارسی فک کنم فقط کاربرد داره
اشاره زیبایی به این مورد داشتین.

واژه ی همجنسباز رو اکثریت جنسی جامعه (دگرجنسگرایان) برای اشاره به یک گروه از اقلیت جنسی جامعه (همجنسگرایان) انتخاب کردن (این واژه همونجوری که اشاره داشتین یه جور بار معنایی منفی رو در بر داره)،این مورد فقط مخصوص جامعه ی پارسی زبان نیست،در بقیه ی جوامع هم وجود داره.

واژه queer که به معنای (عجيب‌ و غريب‌،غير عادی) هست،برای نامیدن کل اقشار اقلیت جنسی جامعه شامل : همجنسگرایان،دوجنسگرایان و دگرجنسگونه گان استفاده می شده و معادل پارسی اون رو فعالین پارسی زبان،دگرباش جنسی نامیدن،فعالین جامعه ی اقلیت جنسی برای تابو شکنی و گرفتن حق و حقوق خودشون در جوامع غربی نه تنها به این واژه حساسیت نشون ندادن،بلکه با به رسمیت شناختن همین واژه و پذیرفتن اون،به مبارزه بر علیه تبعیضاتی که بر پایه جنسیت،گرایش و هویت جنسی انسان ها بود پرداختند.

برخی از دوستان جامعه ی اقلیت جنسی هم برای نامیدن خودشون از واژه ی همجنسباز استفاده می کنن و به روی واژه ها حساسیت به خرج نمیدن.

ametis: یک همجنسگرا چه حسی به همجنسش داره ...حسی مثل احساس به جنس مخالف ؟؟؟
به طور کلی بخوام پاسخ این پرسش رو بدم،دو انسان همجنسگرا وقتی از هم خوششون بیاد و فرد مورد نظرشون رو پیدا کنن،اگه ممنوعیت ها و محدودیت های جامعه شامل حالشون نشه و خطری به واسطه ی گرایش و هویت جنسیشون،تهدیدشون نکنه،می تونن یه خانواده رو تشکیل بدن و به زندگی با هم بپردازن،واسه ی جامعه اشون در هر پست و سمتی که هستن مفید واقع بشن و حتی والدین خوبی برای فرزندانشون باشن.

ametis: همجنسگرا باید لزوما دو جنسه باشهکه همچین حسی داشته باشه ؟؟
منظور شما رو متوجه نمیشم.

دوجنسگرا : کسی که به هر دو جنس،چه موافق و چه مخالف گرایش دارد.
دوجنسه {بیناجنسی (اینترسکس)} : آلت تناسلی هر دو جنس را دارد.
ترانس سکشوال‌ یا تراجنسی‌ : کسی که بدن به ظاهر مرد دارد،اما در حقیقت زن است و یا کسی که بدن به ظاهر زن دارد،اما در حقیقت مرد هست (که یا با عمل تغییر جنسیت میدن و یا در جوامع آزاد که به این خاطر مورد تبعیض و اذیت و آزار قرار نمی گیرن،با همون وضعیتی که دارن به زندگی ادامه میدن و از زندگیشون لذت میبرن و واسه ی جامعه شون مفید فایده قرار می گیرن،نمونه این افراد)
همجنسگرا : شخصی که به همجنس خودش تمایل دارد.

ametis: من خیلی ادمهایی رو میشناسم که در دوره های مختلف همجنس بازی کردن و بعدا ازدواج با جنس مخالف کردن اونها هم جزو همجنسگرا ها حساب میشن ؟؟؟
گرایشات جنسی انسان ها به چند دسته تقسیم می شه:

  • دگرجنسگرایان.
  • همجنسگرایان.
  • دوجنسگرایان.
  • بی جنسگرایان.

اینکه اون افرادی که شما بهشون اشاره داشتین،همجنسگرا بودن و یا دوجنسگرا،بنده اطلاع ندارم.

اما در میان همجنسگرایان جامعه ی ما هستن افرادی که به خاطر فشار خانواده و جامعه و حکومت تن به ازدواج با غیر همجنسشون رو میدن،که در زندگی با همسرشون دچار مشکلات بسیار زیاد و جدی می شن (طلاق،اعتیاد،افسردگی شدید،خودکشی و...) و یا در برخی از موارد بعد از ازدواج هم به صورت پنهان و مخفی با همجنس خودشون رابطه پنهانی دارن و این ازدواجشون رو راهی برای فرار از فشار های وارده می دونن،البته دوستان دوجنسگرا ازدواج رو با غیر همجنسون دارن و رابطه ی پنهانی با همجنسشون رو هم همچنین.
     
  
مرد

 
bamdad_2014: منظور شما رو متوجه نمیشم.

اولا ممنون از

در واقع میخوام بگم مثلا یک همجنسگرا که حتی تا ازدواج با همجنس پیش میره احساس به جنس مخالف نداره یا لزوما میتونه به هر دو جنس علاقه داشته باشه یا با هر دو جنس نزدییکی داشته باشه

منظورم اینه که

همجنسگرایی یک حس موجود در انسانه یا میتونه تربیتی و خود اموخته باشه و حتی تصنعیی باشه

شرمنده من هیچ تجربه و تصوری ندارم

همچنین در جامعه ریا محوری مثل ایران ممکنه این ییک سو استفاده بشه و تبدییل به ییک تنوع طلبی یا زیاده خواهیی بشه؟؟؟ اگر روزیی آزاد شد

مثلا مردی با یک مرد همجنس خواه ازدواج کنه و بعد با زنان هم دوست داشته باشه ارتبا ط بگیره یا در نگاه همنسگراییان مجازه اصلا این گونه ارتبا ط ها ...وقتیی ازدواج رسمی هست


ییا اصلا این ازدواج وقتیی رسمیی شد مثلا ارتبا هر کدوم از پارتنرها با غیر همجنسشون خیانت نیست ؟؟

اصلا در این ازدواج وظاییف زناشوییی تعریف میشه مثلا یکیی جای مرد باشه و یکی زن یا نه و اگر نه مثلا اگر قرار شد یکی باردار بشه توافق میکنن
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  ویرایش شده توسط: ametis   

 
ametis: اولا ممنون از
خواهش مي کنم دوست گلم.

ametis: در واقع ميخوام بگم مثلا يک همجنسگرا که حتي تا ازدواج با همجنس پيش ميره احساس به جنس مخالف نداره يا لزوما ميتونه به هر دو جنس علاقه داشته باشه يا با هر دو جنس نزدييکي داشته باشه
دوست خوبم فردي که به هر دو جنس تمايل و علاقه داره بايسشکوال (دوجنسگرا) هست،فرد همجنسگرا تمايلي به داشتن رابطه جنسي،عاطفي،احساسي و عاشقانه با جنس مخالف رو نداره،در واقع جنس مخالفش واسش جذابيتي نداره.

ametis: منظورم اينه که

همجنسگرايي يک حس موجود در انسانه يا ميتونه تربيتي و خود اموخته باشه و حتي تصنعيي باشه
دوست گلم نه تنها به روي همجنسگرايان و دوجنسگرايان بلکه به روي دگرجنسگرايان نيز پژوهش هاي علمي وسيعي براي پاسخ به پرسش هاي از اين دست : دليل گرايشات جنسي انسان ها از لحاظ زيست شناسي و بيولوژي؟ صورت گرفته،اما چون شواهد و مدارک از ديد محققين کافي نيست ( آزمايشات کافي به تعداد لازم صورت نگرفته،پاسخ قطعي و مشخصي وجود نداره.)،به نظر شخصي بنده،شايسته و نيکوست که انسان هاي دگرجنسگرا از بالا و با ديد حق به جانب به انسان هاي همجنسگرا و دوجنسگرا نگاه نکنن و در خصوص همجنسگرايان و دوجنسگرايان قضاوتي حق به جانب و به نفع خويش نداشته باشن ،چون دليل دگرجنسگرايي هم از لحاظ زيست شناسي و بيولوژي هنوز مشخص نيست. (نکته : دوست گلم منظورم شما نیستید یه وقت سوء تفاهم پیش نیاد،این چند خط رو به طور کلی نوشتم. )

دانلود و ديدن اين کليپ کم حجم که به همين موضوع مي پردازه،خالي از لطف نيست.

از علم زيست شناسي در صحبت هام ياد کردم،خالي از لطف نيست دونستن اين موضوع که : همجنسگرايي نه تنها در انسان بلکه در 1500 گونه جانوري ديده شده و به ثبت رسيده وتنها مختص به انسان ها نيست،اما همجنسگرا ستيزي (هموفوبيا) تنها در يک گونه جانوري (انسان ها) ديده شده.

ametis: شرمنده من هيچ تجربه و تصوري ندارم
پرسش رو بايد پرسيد،شرمندگي چرا دوست گلم؟

ametis: همچنين در جامعه ريا محوري مثل ايران ممکنه اين ييک سو استفاده بشه و تبدييل به ييک تنوع طلبي يا زياده خواهيي بشه؟؟؟ اگر روزيي آزاد شد
در رابطه با جامعه ايران بنده قضاوتي ندارم،در رابطه با روابط جنسي هر انسان، بنده به اين امر باور دارم که بدن هر انسان متعلق به خود اوست و ديگران اجازه ندارن در رابطه با تن و بدن فردي تصميم بگيرند (چون مالک وي نيستند.)

ametis: مثلا مردي با يک مرد همجنس خواه ازدواج کنه و بعد با زنان هم دوست داشته باشه ارتبا ط بگيره يا در نگاه همنسگراييان مجازه اصلا اين گونه ارتبا ط ها ...وقتيي ازدواج رسمي هست
اين رابطه اي که شما بهش اشاره دارين رابطه يک انسان همجنسگرا با يک انسان دوجنسگرا هست که عکس اين مثالي که شما بهش اشاره داشتين ميشه : رابطه يک انسان دگرجنسگرا با يک انسان دوجنسگرا (بايسکشوال).

به نظر من نه تنها براي ازدواج بلکه در يک رابطه دوستي بين دو انسان صرف نظر از هر گرايش جنسي که دارن خوبه که طرفين سنگ هاشون رو با هم وا بکنن و انتظارتشون رو از ديگري به هم بگن تا خط قرمز ها مشخص بشه و طرفين سردرگم نباشن،به نظر من وقتي شريک زندگي انسان بدون اطلاع و اجازه ي طرف مقابلش با شخص سومي (حالا مي خواد اين شخص سوم همجنس انسان باشه يا از جنس مخالف) ارتباط عاطفي،عاشقانه و جنسي برقرار کنه،داره به شريک زندگيش خيانت مي کنه و اين موضوع (خيانت) ربطي به گرايش جنسي انسان ها نداره.

ametis: ييا اصلا اين ازدواج وقتيي رسميي شد مثلا ارتبا هر کدوم از پارتنرها با غير همجنسشون خيانت نيست ؟؟
ارتباط عاشقانه،عاطفي و جنسي با شخص سوم بدون اطلاع و اجازه ي شريک زندگي انسان خيانت محسوب ميشه،حالا اون طرف مي خواد همجنس انسان باشه يا غير همجنس انسان (اين موضوع هم ربطي به گرايش جنسي انسان نداره،خيانت مي تونه بين دگرجنسگرايان و يا همجنسگرايان و يا دوجنسگرايان پيش بياد).

به گمونم شما دوست خوبم ازدواج همجنسگرايان رو با ازدواج دوجنسگرايان اشتباه گرفتين،اين دو ازدواج با هم متفاوت هستند.

ازدواج همجنسگرايان : هر دو طرف قضيه بايد به هم وفادار باشن و پاي شخص سومي در کار نباشه،در صورت خيانت يک طرف (داشتن معشوق هم جنس) ،طرف مقابل مي تونه از لحاظ قانوني اقدام کنه.

ازدواج دوجنسگرايان : هر سه طرف قضيه بايد به هم وفادار باشن و پاي شخص چهارمي در ميون نباشه،حالا اين سه طرف ميشه مثلا : يک همجنسگرا + يک دوجنسگرا + يک دگرجنسگرا باشه که شخص دوجنسگرا با هر دو شريک زندگيش رابطه عاطفي عاشقانه و جنسي داره و هر کدوم از دو طرف اين ازدواج تنها با فرد دوجنسگرا رابطه دارن.(به گمونم کشور هلند بود که مي خواست اين نوع ازدواج رو به رسميت بشناسه،از کم و کاست و کيفيت اين جريان و اخبار مربوط به اون زياد مطلع نيستم،اگه خبري در اين زمينه به دستم برسه در این تاپیک قرار ميدم.)

ametis: اصلا در اين ازدواج وظاييف زناشوييي تعريف ميشه مثلا يکيي جاي مرد باشه و يکي زن يا نه و اگر نه مثلا اگر قرار شد يکي باردار بشه توافق ميکنن
دوست گلم روابط بين دو انسان همجنسگرا،مث روابط بين دو انسان دگرجنسگرا نيست،کسي در روابط بين دو انسان همجنسگرا قرار نيست رل جنس مخالف رو بازي کنه، بخوام بهتر خدمتتون عرض کنم بايد بگم : همچنين قراردادي وجود خارجي نداره،ما همجنسگرايان نظام تک بعدي و نا برابر مرد سالار رو زير سئوال ميبريم،در جوامعي که زن و مرد با هم برابر هستن { به هر انسان فارغ از جنسيتش (زن و مرد بودنش) نگاه ميشه و به صرف انسان بودن محترمه و داراي حق و حقوقه } هم نظام مرد سالار زير سئوال ميره،پس چيز دور از باوري نيست اين موضوع،اين پيش زمينه رو خدمتتون عرض کرد که خدمتتون عارض بشم : وقتي ما ازدواج همجنسگرايان رو در کشور به رسميت بشناسيم،ديگه نمي تونيم مث گذشته قرار دادها و مناسبات جامعه ي مرد سالار رو داشته باشيم،پس عطف و رجوع به چنين مناسبات و قراردادهايي که الان جاري هست در خصوص اين موضوع،جاي اشکال داره.

موقع عقد دو انسان همجنسگرا عاقد نمي گه شما رو زن و شوهر اعلام مي کنم،بلکه مي گه : شما رو شوهر و شوهر و يا شما رو زن و زن و يا شما رو همسر و يا شريک زندگي همديگر اعلام مي کنم،واسه ي فرزندانمون هم دو پدر (همجنسگرايان مرد) و يا دو مادر (همجنسگرايان زن) هستيم و در مدارک شناسايي و... ما،اينگونه ثبت مي شه.

در مورد باردار شدن که بهش اشاره داشتين :

همجنسگرايان زن از طريق لقاح مصنوعي باردار مي شن که موضوع باردار شدن هم مي تونه توافقي باشه،شايد هر دوي اونها تمايل به باردار شدن داشته باشن و يا يکي از اونها و يا شايد هر دوي آنها تمايلي به باردار شدن نداشته باشن و سرپرستي بچه بي سرپرستي رو بر عهده بگيرن.

همجنسگرايان مرد از طريق رحم اجاره اي صاحب فرزند مي شن،که باز هم شايد هر دوي اونها تمايل داشته باشن که به اصطلاح فرزندي که مي خوان داشته باشن از خون خودشون باشه و هر دو براي داشتن فرزند اقدام کنن که از طريق دو رحم اجاره اي اقدام مي کنن و يا شايد يکي از اونها فقط واسه اين امر اقدام کنه و يا شايد هيچکدوم تمايلي به داشتن فرزند به اصطلاح از خون خودشون نداشته باشن و برن سرپرستي يک بچه ي بي سرپرست رو بر عهده بگيرن.

نکته پاياني : در جوامعي که همجنسگرايان اجازه داشتن فرزند رو دارن،چه بچه از خودشون باشه و يا چه سرپرستي بچه اي رو بر عهده بگيرن،حتي بعد از جدا شدن و طلاق از يکديگر،والدين فرزندشون محسوب مي شن و از لحاظ قانوني در قبال فرزند و يا فرزندانشون مسئول هستند و بايد پاسخگو باشند.

مطالعه ی این تاپیک و این تاپیک هم خالی از لطف نیست.

     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   
مرد

 
bamdad_2014: دوست خوبم فردي که به هر دو جنس تمايل و علاقه داره بايسشکوال (دوجنسگرا) هست،فرد همجنسگرا تمايلي به داشتن رابطه جنسي،عاطفي،احساسي و عاشقانه با جنس مخالف رو نداره،در واقع جنس مخالفش واسش جذابيتي نداره.
دوست گرامی

اصلی ترین سئوال من همین بود و بقیه سئوالها در حد کنجکاوی

این جواب لازم بود تا تکلیف خودم رو روشن کنم نسبت به همجنسگراها


به نظر شخصی من

بیین یک همجنسگرا که واقعا حس شهوانی و عاطفی به جنس مخالف نداره

و ادمی که مثلا از سر تنوع و یا زیاده روی در رابه جنسیب با جنس مخالف و.......خودش رو یک همجنسگرا معرفی میکنه فرق هست


اگر خدایی هم باشه همون خدا یک همجنسگرا رو با این خصوصیات افریده و در دین رفع نیازهای بدن هرگز مذموم نیست

هرچند لاط و مساحقه در اسلامک ممنوع است

اما جالبه که خدا در قران هیچ اشاره ای به همجنسگرا ها نکرده حتی قوم لوط هم از تنوع طلبی بوده و نه یک حس اصیل

با تقدیم احترام

شما یک دلیل برای مکن هستیی که من به ادمیت احترام میزارم نه به دین و باور

من شخصیت شمار رو خیلیی روست دارم همیشه موفقو پیروز باشید
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
زن

 
من خودم هم علاقه شدید به همجنس هام دارم و پارنتر هم برا خودم دارم کار بدی نیس مهم حس دادن و حس گرفته
یه چیزی که نمیشه گفت نمیشه منتقل کرد
مثل اینه که تشنه باشی و اب بخوری اون رفع تشنگی حسیه که نمیشه منتقل کرد فقط باید تجربه اش کنی
کسی حق نداره در مورد دیگری قضاوت کنه
     
  
مرد

 
همیشه دوست داشتم لز کردن دو تا خانوم رو از نزدیک ببینم و اگه مایل بودن با هردو شون سکس کنم. البته یبار وقتی آلمان بودم برام پیش اومد ولی فقط دیدن بود و نتونستم کاری بکنم...
همیشه امیدی هست. شاد زندگی کن!
     
  
صفحه  صفحه 13 از 24:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  23  24  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

Homosexuality | همجنس خواهی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA