انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 53 از 119:  « پیشین  1  ...  52  53  54  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
لنوو سه لپ‌تاپ T450, T450s و T550 را برای کاربران اهل کسب و کار معرفی کرد

لنوو در CES امسال چند لپ‌تاپ جدید از جمله‌ لپ‌تاپ‌های باریک T450, T450s و T550 را برای کاربران اهل کسب و کار معرفی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها به پردازنده‌ی نسل پنجم اینتل و حافظه‌ی رم ۱۲ تا ۱۶ گیگابایتی مجهز شده‌اند.
لنوو علاوه بر معرفی نمایشگر بسیار زیبای ThinkVision X24 از چند لپ‌تاپ جدید نیز رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌های سری T این شرکت که سه محصول جدید با نام‌های T450, T450s و T550 در آن معرفی شدند، کاربران اهل کسب و کار را نشانه رفته‌اند. این لپ‌تاپ‌ها از سخت‌افزارهای قدرتمند و بدنه‌ی باریکی بهره می‌برند.
لپ‌تاپ ThinkPad 450 در دو پیکربندی و با صفحه‌نمایش‌ ۱۴ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل یا ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل روانه‌ی بازار می‌شود. لنوو حتی وعده داده که نسخه‌ی خاصی از این محصول که به رزولوشن بالاتر و صفحه‌ی لمسی مجهز می‌شود را عرضه کند. این لپ‌تاپ به نسل پنجم پردازنده‌های Core i اینتل و دیسک‌سخت یا SSD مجهز شده است. وزن این لپ‌تاپ از ۱.۸ کیلوگرم شروع می‌شود.
لپ‌تاپ Thinkpad 450s که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کند در دو نسخه‌ی مختلف عرضه می‌شود و به صفحه نمایش ۱۴ اینچ با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. این لپ‌تاپ نیز از نسل پنجم پردازنده‌های اینتل به همراه SSD یا HDD به انتخاب کاربر ارائه می‌شود. از دیگر مشخصات فنی 450s می‌توان به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳ درگاه USB 3.0 اشاره کرد؛ وزن آن نیز از ۱.۵ کیلوگرم شروع می‌شود.
لپ‌تاپ سوم Thinkpad T550 نام دارد که در سایز ۱۵.۶ اینچ و با صفحه‌نمایش‌های ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و همچنین ۲۸۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل راهی بازار می‌شود. این لپ‌تاپ نیز به پردازنده‌ی نسل پنجم اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و سه درگاه USB 3.0 مجهز شده است. وزن این لپ‌تاپ نیز از ۲.۲ کیلوگرم شروع می‌شود.
لپ‌تاپ Thinkpad T450s با قیمتِ پایه ۱٫۰۹۹ دلار، لپ‌تاپ T450 با قیمت پایه‌ی ۸۴۹ دلار و T550 با شروع قیمت ۹۹۹ دلار از ماه آینده روانه‌ی بازار می‌شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انویدیا Drive CX، خودروها را به پیشرفته‌ترین کامپیوتر دنیا مجهز می‌کند

انویدیا در کنفرانس دیروز صبح خود از پلتفرم Drive CX رونمایی کرد. در این پلتفرم یک کامپیوتر کوچک اما پرقدرت بکار گرفته شده است که از پردازنده‌ی Maxwell قدرت می‌گیرد. انویدیا ادعا می‌کند که تا به حال هیچ‌ کامپیوتری با توان پردازشی Drive CX برای خودروها عرضه نشده است.
مدیرعامل این شرکت از Drive CX به عنوان سوپر کامپیوتر یاد می‌کند. درایوو-سی‌ ایکس از پردازنده‌ی مکسول پشتیبانی می‌کند و قادر به اجرای سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله QNX، لینوکس و اندروید است. این سوپر کامپیوتر کوچک قدرت پردازشی ۱۶.۶ پتافلاپس دارد. این کامپیوتر می‌تواند آیینه‌های هوشمند در خودرو را کنترل کند، سیستم ناوبری را هدایت کند، صفحه نمایش‌های توکار را تحت نظر بگیرد و همه چیز در خودروهای هوشمند را کنترل کند.
این‌ها در دنیای واقعی به چه معنا هستند؟ Drive CX قرار است برایمان چه کار کند؟ در خودروهای مجهز به این سوپر کامپیوتر شما می‌توانید قالب‌های گرافیکی مختلفی را برای کیلومتر شمار داشته باشید، تصور Winamp را برای کیلومتر شمار در نظر بگیرید. امکان سفارشی سازی منو و نقشه‌ نیز وجود دارد. حتی کاربر می‌تواند بخشی از صفحه نمایش را تقسیم بندی کند و مثلا کیلومتر شمار را در کنار تصویر عقب ماشین یا نقشه قرار دهد.
انویدیا جعبه‌ی فیزیکی این کامپیوتر را نیز در قالب و شکل و شمایل ظاهری متنوعی ارائه خواهد کرد.
این کمپانی با خودروسازهای مختلف وارد قرار داد شده تا از Drive CX در محصولات خود استفاده کنند. انویدیا با این کامپیوتر قصد دارد گرافیک را وارد خودروها کند. خودروها می‌تواند پردازش‌های سنگین گرافیکی را داشته باشد و رابط کاربری جذاب‌تر و پویاتری را ارائه کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Synaptics از حسگر اثرانگشت یکپارچه شده با ترک‌پد خود برای لپ‌تاپ‌ها پرده برداشت

به نظر می‌رسد حسگرهای اثر انگشت بار دیگر در حال باز کردن راه خود به سمت لپ‌تاپ‌ها هستند. پس از آنکه گوشی‌های هوشمند موفق شدند این شیوه‌ی امنیتی را متداول کنند، سازندگان PC نیز بار دیگر و این بار در نمایشگاه CES 2015 به فکر نمایش ایده‌های خود در این زمینه افتاده‌اند.
کمپانی Synaptics که رهبری تولید ترک‌پد لپ‌تاپ‌های موجود در بازار را بر عهده دارد، پیش‌تر نیز از تکنولوژی موسوم به SecurePad خود بصورت مفصل سخن به میان آورده بود. این فناوری در حقیقت از یک ترک‌پد تشکیل شده که در گوشه‌ی بالایی آن یک اسکنر اثرانگشت تعبیه شده است. اکنون به نظر می‌رسد این ایده برای اجرایی‌شدن آمادگی کامل دارد و سازنده‌ی آن در نمایشگاه بزرگ کالاهای الکترونیک مصرفی امسال، تصمیم گرفته به نمایش کاربرد عملی آن برای عموم بپردازد.
هرچند در نمونه‌ی اولیه‌ی نمایش داده شده توسط سیناپتیکس، این اسکنر چندان خوش‌تراش به نظر نمی‌رسد، اما این شرکت اعلام کرده که حسگر اثرانگشت یکپارچه با ترک‌پد این شرکت می‌تواند به سلیقه‌ی سازنده‌ی لپ‌تاپ به هر شکلی جایگذاری شود. جالب است بدانید که یکی از حالت‌های ممکن، غیرقابل شناسایی کردن این اسکنر از ترک‌پد است که بر اساس آن کاربر قادر به تمیز دادن آن از سطح یکپارچه‌ نبوده و ظاهر زیباتری برای این فناوری ایجاد می‌شود.
بر اساس اعلام سیناپتیکس، از یک ماه پیش این فناوری در اختیار سازندگان لپ‌تاپ قرار گرفته و به زودی شاهد نمونه‌های اجرایی شده با این حسگر خواهیم بود. با این حال زمان دقیق ورود محصولات مجهز به اسکنر اثرانگشت سیناپتیکس همچنان بصورت راز باقی خواهد ماند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ‌پی از مانیتورهای 4K، 5K و منحنی شکل رونمایی کرد

اچ‌پی‌ دیروز در لاس‌ وگاس نه تنها از اولین نمایشگر 5K خود رونمایی کرد، بلکه صفحه‌نمایش منحنی شکل و مانیتورهای 4K خود را نیز به نمایش گذاشت.
از سال گذشته شاهد افزایش رزولوشن مانیتورها بودیم. اچ‌پی نیز همچون دیگر عرضه‌کنندگان نمایشگر، نسبت به معرفی نسل جدید محصولات خود با رزولوشن 4K و حتی 5K اقدام کرده است. این کمپانی دو نمایشگر 4K و یک نمایشگر 5K را به CES 2015 آورده است.
دو نمایشگر 4K از نظر سخت‌افزاری شبیه به هم هستند اما یکی در سایز ۲۳.۸ اینچ و دیگری در سایز ۲۷ اینچ روانه‌ی بازار خواهند شد. این نمایشگرها نسبت تصویر ۱۶ به ۹ را ارائه می‌کنند که به ترتیب برای نمایشگر ۲۷ اینچ تراکم ۱۶۳ پیکسل در اینچ و برای مدل ۲۳.۸ اینچ ۱۸۵ پیکسل در اینچ را ادر معرض دید کاربر می‌گذارد. هر دوِ این نمایشگرها دارای ۴ درگاه USB 3.0 و یک درگاه ترکیبی HDMI و Mini DisplayPort هستند. مانیتور Z24s با قیمت ۵۴۹ دلار و مانیتور Z27s با قیمت ۷۴۹ دلار از همین ماه در بازار به فروش می‌رسند.
اما مانیتور 5K اچ‌پی برای افرادی ساخته شده است که نیاز به رزولوشن بالاتر دارند. این نمایشگر که با نام مدل Z27q شناخته می‌شود ۲۷ اینچ است و تراکم ۲۱۸ پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند. این مانیتور نیز همچون دو مدل 4K این شرکت از درگاه USB 3.0 و درگاه ترکیبی Mini DisplayPort و HDMI بهره می‌برد. مانیتور 5K اچ‌پی با قیمت ۱٫۲۹۹ دلار از ماه آینده روانه‌ی بازار می‌شود.




اچ‌پی یک نمایشگر خمیده را نیز به CES آورده است. این نمایشگر که Envy 34c نامیده می‌شود، ۳۴ اینچ است و از رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. نسبت تصویر این مانیتورِ خمیده‌ی غول پیکر، ۲۱ به ۹ است و اچ‌پی طراحی خاص و منحصر به فردی را برای آن در نظر گرفته است. این نمایشگر همچنین داری دو اسپیکر داخلی است که در لبه‌های آن جا سازی شده‌اند. نمایشگر خمیده‌ی اچ‌پی تا ماه آپریل روانه‌ی بازار نخواهد شد (حدوداً سه ماه دیگر) و اچ‌پی قیمت ۹۹۹ دلار را برای آن تعیین کرده است. مدل ۲۷ اینچ این نمایشگر نیز قرار است با قیمت ۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آئودی انویدیا درایو CX را با پرولوگ به خیابان‌ می‌آورد

آئودی به‌عنوان یکی از خودروسازان نامدار دنیای فناوری، سیستم درایو سی‌ایکس را در کالبد خودروی مفهومی خود، پرولوگ که قرار است به‌عنوان یک محصول تجاری روانه‌ی بازار شود، به کار گرفته است.
در جریان برگزاری کنفرانس انویدیا در CES 2015، ریکی هودی، قائم مقام کمپانی آئودی مدیرعامل کمپانی انویدیا را روی سن همراهی کرد و از برنامه‌های آئودی برای تبدیل‌شدن به مدرن‌ترین خودروساز جهان سخن به میان آورد. هودی فناوری را منجر به افزایش سرعت چرخه‌ی طراحی و تولید محصولات توسط آئودی خواند؛ بطوریکه این کمپانی پس از معرفی تراشه‌ی تگرا کی‌وان توسط انویدیا در نمایشگاه سال گذشته، محصولاتی را مبتنی بر این تراشه و تنها پس از گذشت یک سال روانه‌ی بازار کرده است.
پیش‌تر چرخه‌ی تولید خودروها نیازمند سپری کردن بازه‌ی زمانی پنج ساله بود؛ از این‌رو استفاده از فناوری‌های جدید در خودروهای تولیدی غیرممکن به‌نظر می‌رسید. در حالی که آئودی موفق شده تا با استفاده از فناوری و همکاری با کمپانی‌هایی جون انویدیا، چرخه‌ی تولید محصولات را کاهش داده و در نتیجه آخرین فناوری‌های روز را در محصولات خود مورد استفاده قرار دهد.
آئودی پرولوگ برای اولین بار در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۴ که چند ماه پیش برگزار شد، به نمایش درآمد؛ حال آنکه آئودی در نمایشگاه CES 2015، این خودرو را با بهره‌گیری از سیستم درایو سی‌ایکس انویدیا معرفی می‌کند.
آئودی اعلام کرده که این خودرو یک محصول مفهومی باقی نمانده و در آینده‌ی نزدیک به عنوان یک محصول تجاری روانه‌ی بازار خواهد شد. هنوز زمان عرضه‌ی این خودرو به بازار مشخص نیست؛ اما با توجه به سخنان قائم مقام آئودی می‌توان به این نتیجه رسید که باید در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی خودروی آئودی با آخرین فناوری‌های روز به بازار باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو مدل ۲۰۱۵ لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon را معرفی کرد

لنوو در سال ۲۰۱۵ با نسخه‌ای دیگر از لپ‌تاپ فوق‌العاده باریک خود با نام X1 Carbon بازگشته است. این مدل تازه در واقع سومین نسل از این خط تولید لپ‌تاپ لنوو محسوب می‌شود و مخلوطی از ویژگی‌هایی که کاربران دوست‌ دارند را در خود جای داده است.
ترک‌پد لمسی این لپ‌تاپ به مدلی جدید بروزرسانی شده و حالا از برخی دکمه‌های فیزیکی بیشتر برخوردار است، عمر باتری بهبود پیدا کرده و طولانی‌تر شده و مواردی از این دست.
عمر باتری بیشتر در این مدل جدید لپ‌تاپ لنوو، بدون اینکه لطمه‌ای به وزن مناسب یا طراحی این دستگاه وارد کند، تعبیه شده و شاسی خم شونده این لپ‌تاپ نیز مقاومت و انعطافی که در سری ThinkPads دیده‌ایم را همراه با پنجمین نسل از پردازنده‌های اینتل به همراه دارد.




نمایشگر X1 Carbon می‌تواند به صورت کامل باز شود و این دستگاه را همچون یک تبلت کند. نمایشگر ۱۴ اینچی محصول جدید لنوو دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی اینتل که ذکر شد، ۴ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD بهره می‌برد.
از دیگر مشخصات لپ‌تاپ X1 Carbon می‌توان به وب‌کم با رزولوشن 720p، نسخه چهارم تکنولوژی صدای Dolby Advanced، بلوتوث نسخه ۴.۰، دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0، درگاه mini DisplayPort، جک صدای متداول لپ‌تاپ‌ها،Rj45 و قفل Kensington اشاره کرد.
نسخه ۲۰۱۵ لپ‌تاپ لنوو X1 Carbon از ماه آینده با قیمت ۱۲۴۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ‌پی نمایشگر واقعیت مجازی Zvr را رونمایی کرد: رویکردی جدید به آموزش و تعامل

دیروز محصولی در نمایشگاه CES از سوی اچ‌پی به نمایش در آمد که بیشتر به فیلم‌های علمی تخیلی شباهت داشت. دستگاهی که به نظر می‌رسید هک‌های بسیاری به آن افزوده شده باشد؛ با مجموعه‌ی بزرگی از حسگرها و یک عینک عجیب که باید بر چشم گذاشته شود.
محصولی که در حال صحبت از آن هستیم در حقیقت یک دستگاه مدرن و نهایی است که اچ‌پی تصمیم دارد بزودی آن را روانه‌ی بازار مصرف کند. رویکرد اچ‌پی به واقعیت مجازی چنین است؛ استفاده از یک صفحه‌نمایش بزرگ سه‌بعدی که یک استایلوس برای ضربه‌زدن به محیط اطراف و تعامل با محیط در کنار آن جای گرفته است. اچ‌پی هم‌اکنون در حال نمایش این دستگاه بعنوان یک ابزار آموزشی است؛ اما معتقد است که این نمایشگر و دستگاه می‌تواند توسط طراحان و مهندسان نیز برای مشاهده و تعامل با طرح‌های خود بصورت سه‌بعدی مورد استفاده قرار گیرد.
صفحه‌نمایش سه‌بعدی این محصول، HP Zvr نامیده می‌شود و از بهار امسال با قیمتی که هنوز مشخص نشده، راهی بازار خواهد شد. نمایشگر این دستگاه در حقیقت شبیه به یک شیء بزرگ و مشکی کاملاً پایدار است که البته برای استفاده‌ی مناسب از آن لازم است به حالتی تقریباً مستقیم در مقابل آن نشسته باشید، عینک مخصوص آن را بر چشم قرار دهید و استایلوس عجیب آن را در دست بگیرید. مجموعه‌ای از سنسورها که بر روی خود نمایشگر قرار گرفته‌اند، به رهگیری حرکت‌های سر شما خواهند پرداخت و تصویر ارائه شده را متناسب با زاویه‌ی مشاهده‌ی شما مورد تنظیم و پردازش قرار می‌دهند. بنابراین تا زمانی که فاصله‌ی خود را از دستگاه چندان زیاد نکنید، این قابلیت در بهبود تجربه‌ی کاربری، نقش بسزایی ایفا خواهد نمود.
به نظر می‌رسد قلم استایلوس دستگاه بصورت مداوم در حال تابش نوعی اشعه‌ی لیزر کوچک به سمت نمایشگر باشد و کاربر قادر خواهد بود با استفاده از کلید تعبیه شده بر روی آن، هرآنچه لیزر در حال اشاره به آن است را به جهت دلخواه خود کشیده و رها کند. گزارشگر وب‌سایت ورج که فرصت کار کردن با Zvr را در غرفه‌ی اچ‌پی کسب کرده از تجربه‌ی کاربری خود چنین می‌گوید:
زمانی که من برای نخستین بار پشت Zvr نشستم، تعداد مشخصی آیتم بر روی صفحه قرار داشت که به گونه‌ای ترتیب یافته بودند که گویی بر روی میز کار فیزیکی مقابل شخص پراکنده شده‌اند. در پیش‌نمایش ارائه شده، قابلیت‌های چندانی قابل استفاده نبود و اغلب به کشیدن و رها کردن آیتم‌ها پرداختم؛ اما قلم استایلوس و لیزر تعبیه شده در آن نمونه‌ای واقعی از Gravity Gun بازی Half Life 2 بود؛ البته نه با آن جذابیت و کاربرد! اما این استایلوس به اندازه‌ای جذاب هست که یادگیری تعامل با Zvr را لذت‌بخش کند.
دومین پیش‌نمایشی که اچ‌پی بر روی Zvr به اجرا درآورده، نشان می‌دهد که این فناوری چگونه می‌تواند در واقع کاربردی ظاهر شود. این پیش‌نمایش به اجرای یک مدل از قلب در حال تپیدن انسان می‌پردازد. کاربر قادر است قلب را در اختیار گرفته و زوایا و جنبه‌های مختلف آن را بصورت سه‌بعدی مورد مطالعه و تشخیص قرار دهد. در این حالت می‌توان لایه‌های مختلف را یکی پس از دیگری کنار زد تا مشخص شود در داخل قلب چه روندی در جریان است. حرکت رگ‌ها، جریان خون و تپش بطن‌ها، همگی در این طرح به شکل فوق‌العاده‌ای قابل بررسی هستند.
اگرچه محتوای بصری ارائه شده توسط Zvr در این مرحله تا حدودی قاب گرفته به نظر می‌رسند، اما نمایشگر 23.6 اینچی این دستگاه قادر است رزولوشن 1080p را برای هر یک از چشم‌ها ایجاد کند. چنین تفکیک‌پذیری مناسبی بدین معنا خواهد بود که یک شخص طراح یا یک مؤسسه‌ی آموزشی/تحقیقاتی قادر خواهد بود جزئیات بسیار بیشتری را در این مدل‌سازی تجربه کند. آنچه اچ‌پی در پیش‌نمایش خود به اجرا درآورده، مسلماً راه‌ مدرن و چالش‌برانگیزی در آموزش مفاهیم پایه‌ای در خصوص قلب و ضربان آن ارائه می‌کند؛ اما تصور گستره‌ی آموزشی این دستگاه، از کاربرد خلاقانه و مهم آن حکایت دارد. تصور کنید به جای نگاه‌کردن به متون و نمودارها در روند آموزشی، یا حتی حرکت در میان طرح‌های سه‌بعدی به کمک ماوس، با طرحی کاملاً سه‌بعدی و قابل تعامل مجهز به جزئیات فراوان روبرو باشید که به شیوه ی واقعیت مجازی در اختیارتان قرار می‌گیرد.
ابزارهای آموزش دیجیتال مسلماً مفاهیم جدیدی نیستند و اچ‌پی نیز مدعی این مسأله نیست که نمایشگر این شرکت بهترین راه‌حل را ارائه می‌کند؛ اما تردیدی نیست که آنچه دیروز توسط این کمپانی ارائه شده پتانسیل بدل‌شدن به ابزاری کاربردی و دیرپا را خواهد داشت.
اچ‌پی در فرآیند ساخت Zvr به تنهایی عمل نکرده و همکاری با کمپانی zSpace را در دستور کار خود قرار داده است؛ شرکتی که به نظر می‌رسد مدیریت بیشتر بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دستگاه را بر عهده داشته باشد. در حقیقت چنین تصور می‌شود که اچ‌پی وظیفه‌ی بدل ساختن ایده‌های zSpace به یک طرح واقعی را بر عهده داشته است. یک سال پیش، zSpace در پیش‌نمایش طرح‌های اولیه‌ی خود اعلام کرده بود که قصد دارد مدل‌های خاصی از نمایشگر خود را با قیمت 4 هزار دلار روانه‌ی بازار کند که البته آنچه پیش‌تر نمایش داده شده بود، تفاوت‌های اساسی با محصول دیروز اچ‌پی دارد.
در هر حال فناوری پایه‌ی هر دو طرح یکسان بوده و شما در ویدیوی زیر می‌توانید در خصوص نحوه‌ی عملکرد آن اطلاعات بیشتری بدست آورید.


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انویدیا Drive PX، پلتفرم ارتباطی خودروهای‌هوشمند را معرفی کرد

انویدیا امسال با دستی پُر در نمایشگاه CES حاضر شده بود. علاوه بر معرفی تراشه‌ی قدرتمند تگرا ایکس‌وان، این کمپانی نشان داد که با تمرکز بیشتری در حوزه‌ی خودروسازی حاضر شده است. معرفی درایو سی‌ایکس به‌همراه پلتفرم ارتباطی خودروها، درایو PX، نشان‌دهنده‌ی این موضوع است.
انویدیا در جریان برگزاری کنفرانس خود در CES 2015، از پلتفرم ارتباطی خودروها با یکدیگر پرده برداشت. این سیستم ارتباطی درایو پی‌ایکس نام دارد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط انویدیا، این پلتفرم بسیار پرقدرت است و به اعتقاد انویدیا، این محصول آینده‌ی روشنی را خواهد داشت. انویدیا به جای استفاده از فناوری‌هایی چون استفاده از امواج صوتی یا انواع رادارها، از دوربین‌های بهینه‌ شده به‌همراه شبکه‌های عصبی بهره گرفته است.
درایو پی‌ایکس به‌واسطه‌ی وجود دو تراشه‌ی قدرتمند جدید تگرا ایکس‌وان، قدرت پردازشی برابر ۲.۳ ترافلاپس دارد که با استفاده از ۱۲ دوربین در اطراف خودرو قادر است ۱.۳ گیگاپیکسل اطلاعات را در ثانیه پردازش کند.
با بهره‌گیری از دو تراشه‌ی قدرتمند تگرا ایکس‌وان و استفاده از پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند این تراشه، انویدیا پردازش تصاویر ضبط شده توسط دوربین و یادگیری الگوهای ثبت شده را توسط شبکه‌ی عصبی، بسیار کاربردی می‌خواند.
استفاده از شبکه‌های عصبی، منجر به بهبود عملکرد شناسایی اشیاء و عابران پیاده در بلند‌مدت می‌شود. برای مثال خودرو می‌تواند با شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی در مواقع خاص، با توجه بیشتری راننده را به سمت جلو هدایت کند. برای مثال در صورت مواجهه با محلی که عابران پیاده از آن عبور می‌کنند، شبکه‌ی عصبی با توجه بیشتری اطراف خودرو را در نظر می‌گیرد تا در صورت عبور عابرین پیاده، به سرعت واکنش نشان دهد.
این سیستم قادر است ترافیک خودروهای مقابل را نیز تشخیص دهد. همچنین رانندگان با استفاده از این سیستم، از وجود دوربین‌های کنترل سرعت آگاه خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Omate دو ساعت هوشمند دایره‌ای به مجموعه محصولات خود اضافه کرد

برند Omate در زمینه‌ی وارد کردن ساعت‌های هوشمند خوش‌ساخت به بازار شهرت خوبی برای خود کسب کرده است. اکنون برای آغاز سال 2015، این کمپانی از همان چیپ پردازشی MediaTek Aster مدل MT2502 در کنار صفحه‌نمایش لمسی Lutetia بهره برده تا دو محصول جدید با طراحی دایره‌ای را به بازار عرضه کند.
این کمپانی سال گذشته ساعت‌هوشمند مدل X خود را که در سمت چپ تصویر بالا شاهدش هستید با قیمت 129 دلار، و مدل 169 دلاری Lutetia را که دومین مورد از سمت چپ است را روانه‌ی بازار کرد. نمایشگر به کار رفته در دو مدل جدید Roma و Racer که به ترتیب دومی و اولی از سمت راست هستند، از مدل تقریباً دایره‌ای سال پیش الگو گرفته است. مدل Racer همانطور که از ظاهرش هم پیداست، نمونه‌ای اسپورت از برادر دایره‌ای خود با محوریت استفاده‌ی ورزشی خواهد بود.
همچون مدل‌های قبلی، ساعت‌های هوشمند جدید Omate نیز از عملکردهایی پایه‌ای نظیر انتقال اعلان‌ها، رهگیری و ثبت فعالیت‌ها و شخصی‌سازی پوسته‌ی ساعت بهره می‌برند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت این مدل‌های جدید نیز همچون نمونه‌های ارائه شده‌ی سال پیش، کاربر را تا یک هفته از نظر عمر باتری همراهی کنند.
وب‌سایت رسمی Omate در حال ثبت پیش‌سفارش برای مدل تنومند Racer با قیمت 99 دلار است که البته این شرایط تنها تا تاریخ 15 ژانویه برقرار خواهد بود. قیمت این محصول پس از این تاریخ تا 31 ژانویه 129 دلار در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود عرضه‌ی آن از اواخر فوریه آغاز شود. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مدل فلزی Roma در دسترس نیست؛ اما گفته می‌شود که به لطف همکاری Omate با Richline Group، مدل‌های جدید ساعت هوشمند این کمپانی تا ماه مارس (حدود 3 ماه دیگر) در خرده‌فروشی‌ها و جواهر فروشی‌های ایالات متحده و انگلیس در دسترس قرار خواهد گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
لوازم جانبی ThinkPad Stack لنوو فضای کمتری را اشغال می‌کنند

لنوو یک سیستم لوازم جانبی یکپارچه به نام تینک‌پد استک را معرفی کرده که از طریق آن می‌توانید از شر سیم‌ها و ابزارهای مختلف راحت شده و ابزارهای جانبی‌تان فضای کمتری را اشغال خواهند کرد.
داک‌ها، هارد دیسک‌های اکسترنال و سایر لوازم جانبی لپ‌تاپ، برای این هستند که زندگی دیجیتالی ما را راحت‌تر کنند؛ اما اگر بخواهید چند دستگاه جانبی مختلف را با هم حمل کنید، با دردسر مواجه می‌شوید. کافی است از افرادی که زیاد سفر می‌کنند بپرسید که برای حمل باکس‌ها و سیم‌های مختلف چه دردسرهای زیادی را تحمل می‌کنند!
به نظر می‌رسد لنوو به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته و به همین دلیل هم یک سیستم لوازم جانبی عجیب و غریب به نام ThinkPad Stack را معرفی کرده تا بتواند مسأله‌ی حمل لوازم جانبی مختلف را تا حدی برطرف کند. طراحی آهن‌ربایی و ماژولار به شما این امکان را می‌دهد تا لوازم مختلف را روی هم سوار کنید (با منبع انرژی و داده مشترک) تا نه تنها فضای کمتری اشغال شود، بلکه سیم‌ها و کابل‌ها هم حذف شوند. چنین ابزاری در زندگی روزمره ما بسیار کاربردی خواهد بود. مثلاً اگر در طول یک سفر کاری، به طور همزمان به یک هات‌اسپات بی‌سیم و یک پاور بانک احتیاج داشته باشید، نیاز به این ندارید که اطراف خود را با دو سری کابل و سیم شلوغ کنید.
لوازمی که این محصول در خود دارد عبارتند از: باتری پک ۱۰٫۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به قیمت ۵۰ دلار، هارد دیسک USB 3.0 یک ترابایتی به قیمت ۲۰۰ دلار، اسپیکر بلوتوث به قیمت ۹۰ دلار و یک هات‌اسپات دیتا LTE به قیمت ۲۰۰ دلار که همه آنها تا میانه‌ی ماه آوریل (سه ماه دیگر) عرضه خواهند شد. قیمت تک تک این محصولات نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار گران‌تر است؛ اما لنوو فکر می‌کند، مشتریان حاضر خواهند بود به خاطر قابلیت‌های ویژه این بسته محصول، که منجر به صرفه‌جویی در وقت، کاهش حجم لوازم جانبی و دردسرهای آنها می‌شود، پول بیشتری بپردازند؛ حتی اگر مجبور باشند، هر بار درباره ظاهر عجیب آن به دیگران توضیح دهند!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 53 از 119:  « پیشین  1  ...  52  53  54  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA