انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 54 از 119:  « پیشین  1  ...  53  54  55  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
Snail Games از کنسول‌های اندرویدی OBox و W 3D رونمایی کرد

کمپانی Snail Games در تلاش است با عرضه‌ی یک کنسول خانگی و یک سیستم بازی قابل حمل، موفقیت عظیم خود در بازار چین را در بازارهای بین‌المللی نیز تکرار کند. کنسول خانگی این کمپانی که به تازگی در CES 2015 رونمایی شده OBox نام دارد.
احتمالاً تا کنون با نام شرکت Snail Games روبرو نشده‌اید. با این حال این کمپانی عظمت خاص خود را در چین پیدا کرده و موفق شده حوزه‌ی کسب و کار خود را از توسعه‌ی بازی‌های MMO تحت مرورگر به تولید سخت‌افزار و نیز جایگاه پنجم ارائه‌ی خدمات تلفن همراه در چین گسترش دهد. این شرکت تا کنون نفوذ اندکی در بازار ایالات متحده داشته؛ اما اگر از کنسول خانگی و سیستم بازی پرتابل Snail Games استقبال شود، شاهد تغییر این وضعیت خواهیم بود.




در نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک 2015، این شرکت فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی، از کنسول OBox و W 3D رونمایی کرده که هر دو، سیستم‌هایی اندرویدی با محوریت بازی هستند. کنسول OBox یک کنسول خانگی اندرویدی تنومند است که تراشه‌ی تگرا K1 انویدیا ،یعنی همان قلب تپنده‌ی تبلت شیلد، در دل آن جای گرفته است. کمپانی Snail تصمیم دارد آزادی عمل مناسبی برای فروشندگان فراهم کرده و امکان فروش مدل‌های مختلف این کنسول را به آن‌ها بدهد. گزینه‌های موجود از دو پردازنده‌ی متفاوت، دو سیستم HDMI متفاوت و ۴ ظرفیت مختلف برای دیسک سخت از 500 گیگابایت تا 4 ترابایت بهره خواهند برد. اجزای مختلف این کنسول به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت ارتقاء داشته و در آینده نیز دست مالک آن را برای ایجاد تغییر و بهبود در آن باز خواهند گذاشت.
تمامی کنسول‌های OBox از خروجی سه‌بعدی با رزولوشن 4K پشتیبانی خواهند کرد و کمپانی Snail Games در حال پورت‌کردن بازی‌های محبوب خود در پلتفرم PC برای این سیستم است. بنا بر گزارش نهادهای آماری، بازی MMO این کمپانی با نام Age of Wushu هم‌اکنون حدود 5 تا 6 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که اغلب آن‌ها در چین ساکن هستند.
سیستم W 3D می‌تواند دوست‌داران بازی را به سمت دستگاهی که ویژگی‌های یک گوشی‌هوشمند اندرویدی و یک پلی‌استیشن ویتا را در کنار یکدیگر قرار داده، ترغیب کند. این گوشی در قسمت جلویی از چهار کلید، دو جوی‌استیک، یک پد جهت‌دهی، یک صفحه‌ی لمسی و چهار کلید جناحی بهره می‌برد. افزون بر این، W 3D از یک صفحه‌نمایش سه‌بعدی بدون نیاز به عینک برخوردار است که از فناوری تشخیص حرکت چشم بهره می‌برد. قابلیت سه‌بعدی در این دستگاه همچون اغلب نمونه‌های موجود کیفیت بالایی ندارد؛ اما صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، به خودی خود سطح کاملاً مناسبی از کیفیت را ارائه می‌کند.
بازی‌های این دستگاه بر روی یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6595 و در فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز اجرا می‌شوند که کیفیت خروجی آن با آنچه در OBox شاهدش هستیم، قابل رقابت خواهد بود. دستگاه W 3D با گرافیک عالی و کنترل‌های مناسب خود، می‌تواند مورد استقبال گرم دوست‌داران بازی‌های همراه قرار گیرد.
اگرچه Snail Games در حال مذاکره با اپراتورها برای عرضه‌ی دستگاه‌های بعدی خود است، اما این کنسول/گوشی بصورت آنلاک روانه‌ی بازار خواهد شد. این دستگاه کلیه‌ی قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که از یک گوشی‌هوشمند می‌توان انتظار داشت را نیز با خود به همراه دارد که از آن جمله می‌توان به بلوتوث نسخه‌ی 4.0 و پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی 4G LTE اشاره کرد؛ همچنین دو دوربین در جلو و عقب نیز آن را همراهی می‌کند.
Snail Games برنامه دارد هر دو دستگاه W 3D و OBox را در سه‌ماهه‌ی دوم 2015، ابتدا در چین عرضه نموده و در پی آن طی سه‌ماهه‌ی سوم، آن‌ها را روانه‌ی بازار ایالات متحده و مکزیک کند. اگرچه قیمت دقیق این دو دستگاه هنوز بصورت رسمی ارائه نشده، اما یکی از نمایندگان شرکت اعلام کرده قیمت‌گذاری این دستگاه‌ها بر اساس مدل، می‌تواند بین 99 تا 499 دلار متغیر باشد. تصوّر یک کنسول اندرویدی با قیمت 99 دلار که قادر باشد تصاویری با خروجی 4k را بصورت سه‌بعدی ارائه کند، مسلماً ارزش توجه خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با کنسول Snail Games، مشاهده‌ی ویدیوی زیر خالی از لطف نیست.

دانلود ویدیو


در عمل، تلاش برای رقابت در بازار بازی‌های ویدیویی که هم‌اکنون با حضور رقبای بسیار قدرتمندی در حالت اشباع به سر می‌برد، اقدام جاه‌طلبانه‌ای در نظر گرفته می‌شود. همانطور که می‌دانید انویدیا در کنفرانس دیروزش در CES 2015 از نسل جدید تراشه‌ی موبایل خود با نام تگرا X1 پرده برداشت. بنابراین می‌توان چنین گفت که اجرای این حرکت با سیستم‌عامل اندروید و سخت‌افزاری که با سرعت بالایی با مدل جدید جایگزین خواهد شد، موجب افزایش بیشتر ریسک این حرکت خواهد شد.
با این وجود، Snail Games هم‌اکنون نیز سابقه‌ی مناسبی در عملی‌کردن امور دشوار از خود بر جای گذاشته و در مدت کوتاهی، از توسعه‌ی بازی‌های تحت مرورگر خود را به تٔمین سرویس‌های موبایل و تولید سخت‌افزار رسانده است. بنابراین شاید عرضه‌ی یک کنسول برای رقابت در بازار جهانی، ایده‌ی چندان دشواری نباشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گریفین، گجت Power Dock Pro را برای شارژ همزمان چند محصول معرفی کرد

گجت‌های تولیدی شرکت گریفین به این کمپانی شهرتی خاص در بین گیک‌های فناوری داده است. محصول جدید این کمپانی با نام Power Dock Pro قرار است به یاری کسانی بشتابد که در خانه خود چند تبلت، گوشی هوشمند و دیگر محصولات الکترونیک دارند و نیاز است هر روز آن‌ها را شارژ کنند.
این گجت جدید از Griffin در واقع نسخه ارتقاء یافته از Power Dock 5 است که اکنون با طراحی جدید و ظاهری جذاب‌تر به CES 2015 آمده است. به نقل از شرکت گریفین: "هر پنج درگاه، ۱۲ وات کامل شارژ به هر دستگاه مجهز به iOS و اندروید می‌رساند". این موضوع به این معنی است که در مدتی بسیار کوتاه‌تر، شما می‌توانید تمام دستگاه‌های خود را با این گجت شارژ کنید.
Power Dock 5 تنها محصول معرفی شده امسال گریفین در CES 2015 نبوده و این شرکت از Power Block 3، پریز دیواری با پورت‌های USB نیز رونمایی کرده است. با این پریز مجهز به USB شما می‌توانید تمام دستگاه‌های خود را برای شارژ شدن سریع به آن متصل کنید و همیشه در هنگام سفر خیالتان از شارژ هماهنگ و سریع‌تر محصولات الکترونیکی همراه راحت شود.
همچنین گجت دیگری با نام Powerblock حضور دارد که در واقع یک پایه برای ایستادن دستگاه هوشمند شما است و همزمان می‌تواند صفحه‌نمایش لمسی گوشی‌هوشمند شما را قابل استفاده و مشاهده نگه دارد. در نهایت Powerjolt Premium معرفی شده که یک شارژ‌کننده‌ی ماشینی است و با ۱۲ ولت خروجی خود دستگاه مجهز به پلتفرم iOS شما را سریع و ایمن شارژ می‌کند.
اما قیمت این محصولات جذاب چگونه است؟ Power Dock Pro از پاییز ۲۰۱۵ با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار، Power Block 3 با ۳۹.۹۹ دلار در تابستان، Powerblock Wall Dock با قیمت ۳۴.۹۹ دلار و در نهایت PowerJolt Premium با قیمت ۲۴.۹۹ دلار در پاییز در دسترس قرار خواهند گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دی-لینک از روترهای بسیار سریع خود با ظاهری عجیب رونمایی کرد

دی‌-لینک، کمپانی فعال در زمینه ی تولید تجهیزات شبکه از سه روتر جدید خود با نام‌های AC5300, AC3200 و AC3100 رونمایی کرد. سریع‌ترین این روترها قادر است اطلاعات را با سرعت ۵.۳ گیگابیت در ثانیه منتقل کند.
سریع‌ترین روتر جدیدِ دی‌-لینک، مدل AC5300 است که قادر به انتقال اطلاعات تا حداکثر سرعت ۵.۳ گیگابیت در ثانیه است. این روتر از استاندارد 802.11ac پشتیبانی می‌کند. دی‌-لینک طراحی عجیبی را برای روترهای جدید خود در نظر گرفته که احتمالا گیمرها را بیشتر از باقی کاربران شیفته‌ی خود می‌کند. البته شاید کودکان یا حیوانات خانگی نیز با دیدن آن وحشت کنند!
دی‌-لینک روترهای جدید خود را جذاب و مدرن می‌پندارد و قدرت و بازده‌ی آن‌ها را در انتقال اطلاعات عالی توصیف می‌کند. این روترها از آنتن‌های سه بانده پشتیبانی می‌کنند و دارای درگاه USB 3.0 جهت اتصال دیسک‌های سخت و فلش مموری‌‌ها نیز هستند.
شما می‌توانید این ابزارها را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت نیز کنترل کنید. همچون گذشته امکان دسترسی به آن‌ها از طریق لپ‌تاپ یا کامپیوتر نیز وجود دارد. روتر AC3200 با قیمت ۳۱۰ دلار از هم‌اکنون در دسترس است.
علاوه بر روترهای جدید، دی-لینک از دو آداپتور انتقال اطلاعات از طریق شبکه‌ی برق داخلی نیز پرده برداشته است. این محصولات که در سری PowerLine HomePlug قرار می‌گیرد از طریق شبکه‌ی برق داخلی خانه یا محل کار، اطلاعات را با سرعت ۲ گیگابیت در ثانیه منتقل می‌کنند. آداپتور DHP-701AV با سرعت ۲ گیگابیت در ثانیه و قیمت ۱۳۰ دلار و آداپتور DHP-601AV با سرعت ۱ گیگابیت در ثانیه و قیمت ۸۰ دلار از ماه آینده در دسترس خواهند بود. از این آداپتورها برای ایجاد یک شبکه بین دو یا چند بخش از خانه یا محل کار استفاده می‌شود. از آن‌جایی که شبکه بر روی بستر برق داخلی انجام می‌شود نیاز به سیم‌کشی نخواهد بود. این آداپتورها در پریز برق قرار گرفته و یک درگاه اترنت یا شبکه‌ی سیمی را خروجی می‌دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Avegant Glyph هدفونی همراه با عینک واقعیت مجازی مخفی

هدست واقعیت مجازی Avegant Glyph شبیه به هیچ‌یک از محصولات موجود در بازار نیست. این محصول علاوه بر بکارگیری فناوری متفاوت در نمایش تصاویر، ظاهر متفاوتی نیز دارد و کاملا شبیه به یک هدفون است.
هدست واقعیت مجازی Avegant Glyph از فناوری متفاوتی برای نمایش تصاویر استفاده می‌کند. برخلاف محصولات موجود در بازار چون آکیولس و گیر وی‌آر سامسونگ که از فناوری بزرگنمایی تصویر استفاده می‌کنند، آوگانت گلیف از انتشار تصاویر روی قرنیه‌ی چشم بهره می‌گیرد. این فناوری از دهه‌ی ۸۰ میلادی به دنیای فناوری معرفی شده، ولی استفاده‌ی چندانی از آن را در هدست‌‌های واقعیت مجازی را شاهد نبوده‌ایم. علاوه بر این موضوع، محصول آوگانت بیشتر شبیه به هدفون است تا اینکه شبیه به یک هدست واقعیت مجازی باشد. در صورت نیاز می‌توان با تغییر وضعیتِ آوگانت گلیف، از آن به‌عنوان یک هدست واقعیت مجازی استفاده کرد.
آوگانت این محصول را در نمایشگاه CES 2013 نیز پیش روی بازدیدکنندگان قرار داده بود، اما محصول نهایی این کمپانی در نمایشگاه CES امسال، شکل و شمایل بهتری به خود گرفته و با تغییراتی نیز همراه شده است. هدست واقعیت مجازی آوگانت را می‌توان با استفاده از کابل HDMI به انواع گوشی‌های‌هوشمند، تبلت‌ها، پی‌سی و کنسول‌های بازی متصل کرد. علی‌رغم اینکه با استفاده از این محصول می‌توان بازی‌ها را در دنیای واقعیت مجازی تجربه کرد، اما این محصول به صورت اختصاصی برای تماشای فیلم‌های سینمایی با استفاده از امکان گوش دادن به صدای فیلم توسعه یافته است.
نمونه‌ی اولیه گلیف در نمایشگاه CES به نمایش عموم گذاشته شده است. علاقمندان قادر خواهند بود تا این محصول را به قیمت ۴۹۹ دلار در ۱۵ ژانویه خرید کنند ولی پس از آن، هدست واقعیت مجازی گلیف با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. کمپانی آوگانت پیش از این برای عرضه‌ی این محصول در سال ۲۰۱۴ میلادی برنامه‌ریزی کرده بود، اما هم‌‌اکنون این محصول برای عرضه در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قفل چمدان خود را با NFC باز کنید

همیشه یکی از مشکلات سفر این است که باید مدام قفل چمدان خود را باز و بسته کنید. کاری که با قفل‌های رمزی کمی سخت است و با کلید فیزیکی سخت‌تر! شرکت اجی‌تاچ، یک قفل هوشمند را به نمایشگاه CES 2015 آورده که با NFC کار می‌کند.
شرکت اگی‌تاچ محصول جدیدی را معرفی کرده که کار شما را برای قفل یا باز کردن چمدان‌تان راحت‌ می‌کند. برای باز کردن این قفل مدرن نیازی به کلید ندارید و می‌توانید آن را با NFC باز کنید. به جای آن که از قفل‌های رمزدار یا کلید استفاده کنید، می‌توانید از این قفل هوشمند استفاده کنید. این قفل با NFC کار می‌کند و باتری آن تا ۳۰،۰۰۰ بار باز و بسته کردن قفل را پشتیبانی می‌کند. کافی است دکمه باز کردن قفل را بفشارید تا دستگاه فعال شود. سپس باید تگ NFC همراه این قفل هوشمند یا تلفن هوشمند خود را نزدیک آن کنید تا قفل باز شود.
شاید نگران این باشید که در میانه سفر، باتری این قفل تمام شود، اما جای نگرانی نیست. می‌توانید با استفاده از کلید فیزیکی آن را باز کنید یا از طریق پورت USB که در کنار آن قرار گرفته، دستگاه را فعال کرده و قفل را باز کنید. توسعه‌دهندگان Egeetouch فعلا قصد ندارند، این قفل را به صورت جداگانه روانه بازار کنند، اما در حال صحبت با کمپانی‌های تولیدکننده کیف و چمدان هستند تا محصولاتی مجهز به این قفل هوشمند را تولید کنند. شاید در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۵ شاهد ارائه محصولاتی با قفل NFC باشیم.


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
پدال دوچرخه‌ی هوشمند مجهز به GPS و امکانات تناسب اندام معرفی شد

استارت آپ فرانسوی به نام Connected Cycle پدال دوچرخه‌ی هوشمندی را در نمایشگاه CES معرفی کرد که علاوه بر زیبایی امکانات بسیاری را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.
این پدال هوشمند فقط برای انتقال نیروی پای دوچرخه سوار به دوچرخه ساخته نشده بلکه با مجهز شدن به GPS قادر است در صورت دزدیده شدن دوچرخه مکان دقیق آن را نشان دهد یا مدت زمان و مسافتی که طی شده را به نرم‌افزارهای تناسب اندام انتقال دهد. این پدال‌های آلومینیومی به نرم‌افزار مخصوص خود که برای دستگاه‌های مجهز به iOS منتشر شده وصل می‌شود و اگر دوچرخه در جای خود نباشد با این نرم‌افزار می‌توانید جای آن را مشخص کنید. پدال و برنامه به صورت اتوماتیک اطلاعاتی مانند سرعت دوچرخه و شیب مکان، مسیر طی شده و حتی کالری سوخته شده را ضبط می‌کنند.
این پدال انرژی خود را از حرکت دوچرخه تامین می‌کند و وصل کردن آن احتیاجی به تخصص خاصی ندارد پس به سادگی می‌تواند جای پدال قدیمی دوچرخه‌ی شما را بگیرد. پدال هوشمند در دو نوع ساخته شده که یکی فقط حامل سیستم هوشمند است و دیگری برای دوچرخه سواران حرفه‌ای ساخته شده و طراحی ورزشی‌تری دارد. این پدال در رنگ‌های مختلف از جمله سیاه، سفید، قرمز، سبز، آبی و نارنجی تولید خواهد شد اما هنوز از قیمت آن خبری منتشر نشده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با این قلاده‌ی هوشمند مواظب حیوانات خانگی خود باشید

بسیار اتفاق افتاده افرادی که حیوان خانگی دارند آن را آزاد گذاشته و برای همیشه حیوان خود را از دست داده‌اند. شاید با بستن راه‌های خروج تا حدی از این گم شدن‌های ناگهانی پیشگیری شود، اما تکنولوژی راه دیگری را نیز به ما نشان می‌دهد، دستگاه هوشمند پوشیدنی برای حیوانات.
قلاده‌ی پوشیدنی tagg همراه با سرویس Alarm.com قادر است مکان سگ یا گربه‌ی شما را نشان بدهد، با سرویس Alarm.com که در آمریکا فعال است قلاده‌ی هوشمند فقط یک ردیاب GPS ساده برای نشان دادن محل حیوان نیست بلکه تکنولوژی «ردیابی هوشمند حیوانات خانگی» علاوه بر نشان دادن محل حیوان، فعالیت‌های بدنی و دمای بدن و محیط را نیز به اطلاع صاحب حیوان می‌رساند. این قابلیت نه فقط محل مناسب برای سکونت حیوان را نشان می‌دهد بلکه در صورت بروز خطراتی مانند گیر افتادن در اتومبیل و یا آتش سوزی به سرعت صاحب حیوان را آگاه می‌سازد.
با اتصال این سیستم به خانه‌های هوشمند با نزدیک شدن حیوان به خانه در مخصوص حیوانات باز می‌شود و از طریق تلفن همراه به سادگی مکان آن‌ها ردیابی می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
ساعت هوشمند آلکاتل با ظاهر شبیه به موتو ۳۶۰ و قیمت ارزان معرفی شد

آلکاتل ساعت هوشمند OneTouch Watch را با صفحه‌‌نمایشِ گرد و قابلیت اتصال به آیفون و گوشی‌های هوشمند اندرویدی معرفی کرد.
ساعت هوشمند آلکاتل برخلاف ساعت‌های اندروید وِر، علاوه بر قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی، امکان جفت‌شدن با آیفون را نیز دارد. این ساعت همچون موتو ۳۶۰ و جی‌واچ‌آر از صفحه‌نمایش دایره‌ای شکل بهره می‌برد.
همچون ساعت‌های هوشمند اندرویدی، برای کنترل وان‌تاچ واچ باید از اپلیکیشن کمکی که بر روی گوشی نصب می‌شود استفاده کنید. این ساعت نیز اعلانیه‌های مختلف کاربر را از گوشی دریافت کرده و به اطلاع وی می‌رساند و اطلاعات مربوط به سلامت را نیز گردآوری می‌کند.
اگر از تلفن‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، هر اپلیکیشنی که اعلانیه داشته باشد این امکان را خواهد داشت تا اعلانیه را به گوشی آلکاتل نیز ارسال کند؛ اما این قابلیت‌ها در iOS کمی محدودتر است.
ساعت هوشمند آلکاتل بصورت خودکار وقتی دست خود را در مقابل صورت می‌گیرید روشن می‌شود تا زمان یا اعلانیه‌ها را به شما نمایش دهد. با لمس صفحه نیز می‌توانید به رابط کاربری لمسی آن که شبیه به رابط مدرن ویندوز است، دسترسی داشته باشید.
آلکاتل می‌گوید ساعت‌هوشمند این شرکت تا دو روز بدون نیاز به شارژ باتری، دوام می‌آورد.
مهم‌ترین برتری ساعت هوشمند آلکاتل پشتیبانی از هر دو پلتفرم اندروید و iOS است؛ اما رابط کاربری این شرکت برای ساعت نیاز به بهینه‌سازی‌های بسیاری دارد.
از طریق این ساعت می‌توان ضربان قلب را محاسبه کرد یا از ژیروسکوپ آن به عنوان قطب‌نما بهره برد. این ساعت همچنین می‌تواند سیکل خواب کاربر را اندازه‌گیری کرده و گام‌های برداشته شده‌ی وی را محاسبه کند. کالری‌های سوزانده‌ی شده کاربر در هر فعالیت ورزشی نیز گزارش داده می‌شود.
ساعت هوشمند آلکاتل در زمان دریافت اعلانیه‌ها، از طریق لرزش، کاربر را مطلع می‌کند. امکان کنترل موزیک یا تماس‌ها نیز در این ساعت وجود دارد.
هنوز مشخص نیست که پشتیبانی نرم‌افزاری در این ساعت به چه شکل است و آلکاتل چه سیستم‌عاملی را برای ساعت خود در نظر گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
سمعک هوشمند زیمنس با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

زیمنس سمعک جالبی را به نمایشگاه CES‌ آورده که به افراد مسن و اشخاصی که مشکل شنوایی دارند، کمک قابل توجهی می‌کند. این سمعک بصورت خودکار نویز را از بین می‌برد و جهت دریافت صدا نیز از تلفن هوشمند دستور می‌گیرد.
سمعک‌ها نیز پیشرفته و هوشمند می‌شوند. CES همان نمایشگاهی است که در آن محصولات در شاخه‌های مختلف رونمایی می‌شوند. شرکت زیمنس یک سمعک هوشمند را به لاس وگاس آورده که بیشتر شبیه به یک گجت پوشیدنی است.
این سمعک قادر است به صورت خودکار نویز صدای محیط را از بین برده و صدای تر و تمیز و صاف را به پرده‌ی گوش کاربر منتقل کند. علاوه بر این کاربر می‌تواند جهت صدا را از طریق موبایل خود تغییر دهد تا در مکان‌های شلوغ بتواند صدای شخصی که مایل به شنیدن صدای وی است را بشنود. یکی از مشکلات سمعک‌های فعلی آن است که در محیط‌های شلوغ، استفاده از آن‌ها موجب رنجش انسان می‌شود؛ چرا که نویز محیط و صداهای ناخواسته نیز به شدت تقویت شده و به گوش انسان می‌رسند. اما به این ترتیب کاربر می‌تواند در مکان‌های شلوغ صدایی که مایل به شنیدن آن است را هدف قرار دهد. در این روش صدای اشخاص دیگر در پس‌زمینه قرار می‌گیرند و عملکرد سمعک شبیه به عمکرد گوش انسان سالم می‌شود.
این سمعک با یک اپلیکیشن کمکیِ تحتِ اندروید و iOS، همراهی و کنترل می‌شود.
هنوز قیمت این سمعک هوشمند مشخص نشده است؛ اما زمینس آن را به زودی روانه‌ی بازار خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گارمین دستبند هوشمند خود را با طراحی جاناتان آدلر معرفی کرد

با توجه به اینکه دست‌بند‌های هوشمند را می‌توان مرز بین دنیای مد و فناوری خواند، کمپانی‌های فناوری برای بالا بردن اقبال محصولات خود به سراغ طراحان نام‌آشنای دنیای مد می‌روند. در همین راستا جاناتان آدلر، دست‌بند هوشمند گارمین را طراحی کرده است.
امسال گارمین با دست‌بند هوشمند Vivofit 2‌ در نمایشگاه CES 2015 حضور یافته است. این دست‌بند هوشمند را می‌توان بروزرسانی نسخه‌ی عرضه شده در سال گذشته‌ی میلادی خواند که همراه با تغییراتی که از جمله‌ی آن می‌توان به اضافه‌شدن نور پس زمینه‌ اشاره کرد، در این نمایشگاه حاضر شده است. ویووفیت ۲ همچنان از وجود مزایایی چون عمر باتری طولانی به‌همراه صفحه‌ی نمایش همیشه روشن بهره می‌برد. از جمله‌ی بروزرسانی‌های اعمال شده روی این ساعت‌هوشمند می‌توان به طراحی جدید بند‌های آن اشاره کرد که توسط جاناتان آدلر انجام شده است. بند‌های قابل تعویض این دست‌بند هوشمند از دو جنس استیل و چرمی تشکیل شده‌اند که در حالت استیل می‌توان دو حالت بند دانه‌های ریز و نوع کلاسیک را انتخاب کرد. همچنین رنگ بند فلزی را نیز می‌توان طلایی یا رنگ خود استیل انتخاب کرد.
ویووفیت ۲ در مقایسه با نسل پیشین آن از نظر ظاهری تغییر چندانی به خود ندیده؛ اما از نظر مشخصات فنی می‌توان به اضافه‌شدن سنسور ضربان‌سنج با قابلیت ارتباط با گوشی‌های‌هوشمند اشاره کرد. در تصاویر منتشر شده همچنان می‌توان وجود نوار قرمز رنگ را روی صفحه‌ی نمایش این دست‌بند هوشمند دید که نشان‌دهنده‌ی میزان حرکت کاربر است. گارمین این محصول را در جریان سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 54 از 119:  « پیشین  1  ...  53  54  55  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA