انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 55 از 119:  « پیشین  1  ...  54  55  56  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اچ‌پی زیباترین پی‌سی ویندوزی را با قیمت پایین معرفی کرد

اچ‌پی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 از دو رایانه‌ی رومیزی کوچک، زیبا و در عین حال ارزان قیمت خود پرده برداشت. پی‌سی‌های ویندوزی جدید اچ‌پی قابلیت رقابت با انواع محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل کروم را دارا هستند.
اچ‌پی در CES 2015 از دو کامپیوتر رومیزی ویندوزی خود پرده برداشت. اولین نسخه از این کامپیوتر رومیزی نسخه‌ی ۱۸۰ دلاری است که Stream mini نام دارد و ظاهر آن متشکل از قاب آبی با شاسی پلاستیکی است. نسخه‌ی دوم که Pavilion Mini نام دارد و با برچسب قیمت ۳۲۰ دلاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، از طراحی پیچیده‌تری بهره می‌برد؛ هرچند ظاهر آن شبیه به نمونه‌ی ۱۸۰ دلاری است. این پی‌سی که ضخامتی برابر پنج سانتی‌متر دارد، از وجود USB 3.0، جک هدفون و پورت HDMI و Display Port بهره می‌برد.
هر دو نسخه‌ی عرضه شده قابلیت ارتباط با دو مانیتور را بصورت همزمان دارند. هر دو پی‌سی معرفی شده مصرف انرژی برابر ۴۵ وات دارند که این موضوع عملکرد سریع و خنک این محصول را تضمین می‌کند. اصلی‌ترین تفاوت بین دو نسخه‌ی عرضه شده علاوه بر تفاوت جزئی در طراحی، به عملکرد و مشخصات فنی این دو نسخه بازمی‌گردد. همچون لپ‌تاپ‌های سری استریم اچ‌پی که برای رقابت با کروم‌بوک‌ها روانه‌ی بازار شده‌اند، این دو محصول نیز به این منظور با حافظه‌ی داخلی محدود تولید شده‌اند؛ بطوریکه حافظه‌ی داخلی مورد استفاده در این دو محصول ۳۲ گیگابایت است. اچ‌پی استفاده از سرویس‌های ابری آنلاین را پیشنهاد می‌دهد و در این راستا استفاده از سرویس ۲۰۰ گیگابایتی وان‌درایو مایکروسافت را برای دو سال بصورت رایگان به کاربران استریم مینی و ۵۰۰ گیگابایت فضای رایگان وان‌درایو را برای کاربران پایولیون پیشهاد می‌دهد. استریم مینی از وجود پردازنده‌ی سلرون به‌همراه دو گیگیابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند؛ در حالی که نسخه‌ی قوی‌تر از وجود پردازنده‌ی پنتیوم در کنار حافظه‌ی رم چهار گیگیابایتی بهره می‌برد. هرچند این محصولات یارای رقابت با مک‌مینی را ندارند؛ اما می‌توان آن‌ها را رقیب گردن کلفتی برای کروم‌باکس‌ها خواند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گارمین سه ساعت هوشمند حرفه‌ای Fenix 3, Epix و Vivoactive را معرفی کرد

سال گذشته ساعت‌های هوشمند و دستبندهای ورزشی به محصول داغ بازار تبدیل شدند و به نظر می‌رسد امسال قرار است آن‌ها داغ‌تر هم بشوند. گارمین دیگر کمپانی فعال در این حوزه‌ است که با چندین ساعت و دستبند هوشمند حرفه‌ای به CES 2015 آماده است.
گارمین از جمله شرکت‌هایی است که تلاش می‌کند محصولی را روانه‌ی بازار کند که نقش دستبندهای ورزشی و ساعت‌های هوشمند را ایفا کند.
گارمین اولین ساعت‌هوشمند خود را که با نام تجاری Fenix 3 شناخته می‌شود، «ساعت هوشمند چند-ورزشیِ GPSدار » می‌نامد. شاید این بهترین توضیح برای فنیکس ۳ می‌باشد؛ چرا که این ساعت دارای GPS است. جی‌پی‌اس بکار گرفته شده در این ساعت دقت بسیار بالایی دارد و برای کاربران حرفه‌ای کاربرد دارد. این ساعت به چندین سنسور مختلف مجهز شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ضربان قلب‌سنج، گام شمار، محاسبه‌ کننده‌ی تعداد پدال‌های زده‌ شده‌ی دوچرخه‌سوار و تعداد رفت و برگشت‌های شناگر در استخر اشاره کرد. این ساعت امکانات حرفه‌ای را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد که در کمتر ساعتِ هوشمندی وجود دارد. ساعت‌های هوشمند رایج در بازار قادر به انجام امور ابتدایی مانند گام‌شمار هستند؛ اما این ساعت اطلاعات ارزشمندی را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد. این امکانات برای وزرشکاران رشته‌های مختلف قابل سفارشی است. مثلاً اگر دوچرخه سوار یا شناگر باشید می‌توانید از طریق اطلاعات ثبت شده توسط این ساعت در راستای پیشرفت بیشتر خود استفاده کنید.
گارمین قابلیتی به نام LiveTrack را نیز برای برقراری ارتباط با دوستان و دیگر ورزشکاران از طریق اپلیکیشن موبایل در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
این ساعت از طریق بلوتوث به گوشی‌هوشمند متصل می‌شود. از دیگر امکانات Fenix 3 می‌توان به قطب‌نما، فشارسنج و ارتفاع سنج اشاره کرد.
اکثر این امکانات در Fenix 2 نیز وجود دارند؛ با این تفاوت که صفحه‌نمایش فنیکس ۲، تک رنگ است. در حال حاضر اپلیکیشن‌های همچون تقویم و آب و هوا برای این ساعت‌ها در دسترس است.
ساعت فنیکس ۳ در پنج رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری، مشکی و سفید و با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود. مدل مجهز به یاقوت کبود این ساعت نیز با قیمت ۵۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.
ساعت بعدی این کمپانی Epix نام دارد که از طراحی مربع شکل و تمرکز بر روی موقعیت‌یابی ساخته شده است. این ساعت مجهز به صفحه‌ی لمسی ۱.۵ اینچ است و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی دارد. این ساعت قادر است اطلاعات ماهواره‌ای را دریافت و بر روی حافظه‌ی داخلی خود ذخیره کند. این ساعت شبیه به دستگاه‌های قدیمی GPS است که البته در ابعادی به مراتب کوچک‌تر ساخته شده است.




این ساعت نیز از قلب‌نما، فشارسنج، ارتفاع‌سنج پشتیبانی می‌کند و قادر به محاسبه‌ی ضربان قلب‌سنج است. ساعت Epix قادر است تا عمق ۳۰ متری زیر آب دوام بیاورد؛ از این رو برای غواص‌ها نیز قابل استفاده است.
ساعت آخر نیز Vivoactive است که در واقع مدل ارزان‌تر بین محصولات گارمین به شمار می‌رود. این ساعت از بدنه‌ی باریک و صفحه‌نمایش رنگی بهره می‌برد و با قیمت ۲۴۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. البته اگر نسخه‌ی مجهز به ضربان قلب‌سنج را نیز بخواهید باید ۳۰۰ دلار هزینه کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تلویزیون‌های 4K ال‌جی با فناوری کوانتوم دات و پلتفرم نرم‌افزاری WebOS معرفی شدند

ال‌جی در نمایشگاه CES 2015 از نسل جدید تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی خود با پشتیبانی از فناوری Quantum Dot رونمایی کرد. کره‌ای‌ها باور دارند که این فناوری باعث بهبود کیفیت تصاویر در تلویزیون‌های این شرکت می‌شود.
ال‌جی از تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی جدید خود با فناوری «نقطه کوانتومی» رونمایی کرد. این محصول که از پلتفرم نرم افزاری WebOS بهره می‌برد، ترکیب رنگ گسترده‌تری دارد. همچنین در این تلویزیون‌ها اشباع رنگ نسبت به تلویزیون‌های LCD رایج بهبود یافته است. این تلویزیون‌ها در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.
فناوری نقطه کوانتومی ال‌جی بوسیله کنترل نانوکریستال‌هایی که اندازه‌ای از 2 تا 10 نانومتر دارند عمل می‌کند. در این فناوری هر نقطه بسته به اندازه‌اش، رنگی متفاوت از خود ساتع می‌کند. با اضافه‌کردن صفحه‌ی باریکی از کوانتوم در مقابل نور پس زمینه‌ی LCD، نرخ بازتولید رنگ و درخشندگی کلی تصویر، به شکل قابل‌توجهی تقویت می‌شود. نقطه‌های نانویی- که به قدری کوچک هستند که بتوانند خواص مکانیکی کوانتومی را نشان دهند- رنگ‌های فوق‌العاده زنده و شفاف ساتع می‌کنند. فناوری نقطه کوانتومی قادر است قابلیت‌های ممتاز نمایشگرهای فعلی اولترا اچ‌دی IPS شرکت ال‌جی را بالاتر ببرد. نرخ بازتولید رنگ در پنل‌های IPS ال‌جی که دقت رنگ فوق‌العاده بالا و زوایای دید بسیار گسترده دارد در مقایسه با سایر تلویزیون‌های LCD و LED رایج 30 درصد افزایش یافته است. این موضوع امکانی را برای تلویزیون فراهم می‌کند تا محدوده رنگ فوق‌العاده گسترده‌ای را نمایش دهد که برای محتواهای 4K ایده‌آل است.




سال گذشته ال‌جی پلتفرم WebOS را از اچ پی خرید تا از آن در تلویزیون‌های هوشمند خود استفاده کند. حالا به نظر می‌رسد این سیستم عامل با اعمال تغییراتی برای استفاده در تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی بهینه‌تر شده و به پلتفرم اصلی اسمارت تی‌وی‌های ال‌جی تبدیل شده است. سری محصولات جدید، در هشت نوع متفاوت با نام‌های UC9 ،UB9800 ،UF9500 ،UF9400 ،UF8500 ،UF7700 ،UF6800 و UF6700 روانه بازار خواهند شد.
ال‌جی مدعی است زمان بوت WebOS نسبت به گذشته ۶۰ درصد بهبود یافته است، چرا که ال‌جی در تلویزیون‌های هوشمند جدید خود از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای استفاده می‌کند.
این تلویزیون‌ها در بخش جلو به اسپیکرهای نسبتا قدرتمندی مجهز شده‌اند و حتی ال‌جی برای مدل پرچمدار UF9500 نام «تالار کنسرت» (Auditorium) را برگزیده است. ال‌جی مدعی است که ویژگی تغییر مقیاس این تلویزیون‌ها برای پخش محتوای Full HD روی نمایشگر 4K در این محصولات ارتقاء یافته تا تجربه‌ای نزدیک به محتوای 4K واقعی تداعی شود.
ال‌جی با Go Pro همکاری تازه‌ای را شروع کرده است و تلویزیون‌های این شرکت قادر به دسترسی به محتوای 4K در یوتیوب، آمازون و Vudu هستند. ال‌جی همچنین سرویس Music Flow را برای تلویزیون‌های خود در نظر گرفته است که بصورت بی‌سیم استریم موسیقی را میسر می‌کند.
شرکای ال‌جی برای استریم محتوا،Pandora, iHeartRadio, Spotify, Rhapsody, TuneIn, Google Play Music, and Songza. هستند.
قابلیت Auto Music Play صدای در حال پخش در گوشی را روی نزدیک‌ترین اسپیکرهای خانه یا محیط کار شما استریم و پخش می‌کند. قابلیت موزیک فلو هم طوری طراحی شده است تا از شبکه‌ی دوبانده پشتیبانی کند تا کاربر بتواند بیش از یک اسپیکر را به آن متصل کرده و موزیک را بر روی آن ها استریم کند.
ال‌جی می‌گوید که بهترین تکنولوژی روز دنیا تنها در تلویزیون‌های جدید این کمپانی وجود دارند. سیستم‌صوتی این شرکت، پخش‌کننده‌های بلو-ری و مانیتورهای فوق‌العاده عریض ال‌جی همگی اکوسیستم بزرگ این شرکت را تشکیل می‌دهند. ال‌جی باور دارد که بهترین پلتفرم سرگرمی خانگی را ارائه می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بیانیه‌ی رسمی ال‌جی برای معرفی تلویزیون‌های OLED

این کمپانی کره‌ای از نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود با WebOS 2.0 رونمایی کرد. این کمپانی ۷ مدل تلویزیون OLED را برای سال جاری در نظر گرفته است. در ادامه بیانیه‌ی رسمی ال‌جی برای معرفی محصولات جدید این شرکت را ملاحظه‌ خواهید کرد.
دفتر ال‌جی در ایران بیانیه‌ی رسمی تلویزیون‌های OLED این شرکت را در اختیار زومیت قرار داده که در ادامه متن کامل آن آماده است:
لاس‌وگاس، 5 ژانویه 2015- در ادامه عرضه اولین تلویزیون‌های 4K OLED دنیا در سال 2014، شرکت ال‌جی در نمایشگاه بین‌المللی CES که از ششم ژانویه افتتاح می‌شود از تلویزیون OLED توسعه‌یافته خود رونمایی می‌کند. با هفت تلویزیون 4K OLED جدید و متفاوت- مدل‌های انعطاف‌پذیر، منحنی، و تخت با اندازه نمایشگر 55 اینچ (قطر 6/54 اینچ)، 65 اینچ (قطر 5/64 اینچ) و 77 اینچ (7/76 اینچ)- تلویزیون‌های OLED شرکت ال‌جی در کلاس خود بی‌رقیب باقی می‌ماند. این تلویزیون‌ها با الهام از کیفیت تصویر با رنگ‌های سیاه و سایر رنگ‌های عالی به مصرف‌کنندگان تجربه بصری کاملاً جدیدی را ارائه می‌کنند.
همه تلویزیون‌های 2015 4K OLED از فناوری WRGB که در انحصار ال‌جی است بهره برده‌اند. این ساختار پیکسلی، نوعی زیر پیکسل سفید اضافه می‌کند که رنگ‌های زنده‌تر و گسترده‌تری را تولید می‌کند. این تلویزیون‌ها ویژگی‌های مختلفی را با هم ترکیب می‌کنند تا تصاویر تولید شده رنگ‌های سیاه و سایر رنگ‎ها را به صورت تمام و کمال و با نرخ کنتراست بی‌نهایت داشته باشند. فناوری رنگ واقعی بهینه شده شرکت ال‌جی (Optimized True Color) بدون تغییر در روشنائی پایداری رنگ را تثبیت می‌کنند و همچنین با رنگ‌های عالی و طبیعیتر تجربه بصری شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کنند. با حداکثر زمان پاسخ 001/0 میلی‌ثانیه تلویزیون‌های OLED شرکت ال‌جی هزار برابر از تلویزیون‌های LCD صفحه تخت معمولی سریعتر هستند. تلویزیون‌های OLED شرکت ال جی تضمین می‌کنند که حتی بینندگانی که خارج از محور تلویزیون نشسته‌اند نیز از کیفیت تصویری استثنائی در زوایای بصری گسترده لذت ببرند، بر خلاف بیشتر تلویزیون‌های LCD که در این مواقع دچار مشکل بد رنگ شدن تصویر و پائین آمدن کنتراست می‌شوند.
فلسفه طراحی Art Slim ال‌جی طراحی تلویزیون‌های زیبای ال‌جی را به سمتی برجسته با تمرکز روی ساخت تلویزیون‌های تا حد ممکن باریک رهنمون می‌شود در حالی که روی هم رفته سادگی و زیبائی‌شناختی در آنها حفظ شود.
پایه‌ شفاف این تلویزیون‌ها معلق بودن صفحه نمایش را در ذهن تداعی می‌کند و با کاهش مزاحمت تصویری اطراف صفحه نمایش تجربه بصری بیننده به بیشترین حد ممکن می‌رسد. توجه به جزئیات با وسواس زیادی انجام گرفته است (حتی به منظور پرداختی مسطح، پوشش پشت تلویزیون بدون هیچگونه بست یا سوراخ است). هرچند که تلویزیون منحنی‌شکل ممکن است مانند اثر هنری به نظر برسد، ال‌جی همچنین طراحی تختی برای آنهایی که به دنبال طراحی ساده و نه چندان شلوغ هستند دارد.
در راستای تکمیل طراحی و تصویر بی‌نظیرشان، تلویزیون‌های 2015 OLED شرکت ال‌جی از صدایی پیشرفته برخوردار است که با همکاری متخصصان صدای شرکت Harman/Kardon توسعه یافته است. این فناوری تضمین می‌کند که در این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر بی‌نقص با صدایی عمیق و قدرتمند تکمیل می‌شود. سیستم ULTRA Surround که به بلندگوهای 2/4 کانال اضافه شده است تجربه‌ای ناب از کیفیت صدایی قدرتمند منتقل می‌کنند.




همه تلویزیون‌های 4K OLED سال 2015 از ویژگی webOS 2.0 بهره می‌برند که آخرین ورژن پلتفرم انحصاری تلویزیون هوشمند شرکت ال‌جی است. پلتفرم webOS 2.0 تجربه‌ای ساده‌تر و آسانتر و شهودی‌تر با اینترفیسی بهبودیافته و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مؤثر را ایجاد می‌کند. این پلتفرم سادگی و راحتی را در راستای سطحی جدید با کاهش زمان راه‌اندازی (بوت) و بهینه‌سازی منو توسط کاربر روی نوار ابزار Launcher Bar که اجازه اضافه‌کردن و پاک‌کردن ساده‌تر آیتم‌ها را می‌دهد به کار می‌گیرد.
این کیو لی، رئیس و مدیر اجرائی بخش لوازم صوتی و تصویری شرکت ال‌جی می‌گوید: ال‌جی نوآوری را با ساخت این فناوری تلویزیون شگفت‌انگیز به تسخیر خود درآورده است. شرکت ال‌جی معتقد است که این فناوری رهبری تلویزیون‌های آینده را بدست خواهد گرفت و ما قصد داریم تلویزیون‌های OLED را تا زمانی که گزینه‌ای مانا برای تمامی مصرف‌کنندگان باشد توسعه و گسترش دهیم.
در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015، رهبری تلویزیون‌های OLED توسط انجمن Consumer Electronics با جوایز 2015 CES Innovation Awards به رسمیت شناخته شده است. این جوایز برای تلویزیون 4K OLED 77 اینچ، تلویزیون 4K OLED منحنی Floating Art Slim 65 اینچ و 4K OLED تخت Floating Art Slim 55 اینچ است.
بازدیدکنندگان در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 امیدوارند با توقف مقابل غرفه ال‌جی (واقع در مرکز همایشات لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204) از ششم تا نهم ژانویه تلویزیون‌های OLED شگفت‌انگیز این شرکت از جمله سه برنده جایزه CES Innovation Award را از نزدیک تجربه کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رنگ‌های فوق‌العاده به کمک لیزر در آخرین تلویزیون UHD فیلیپس

با وارد شدن به دوره‌ی تلویزیون‌های 4K تولید کنندگان تلویزیون سعی می‌کنند با نوآوری‌های مختلف تلویزیون‌های خود را از محصولات رقیب متمایز کرده وبازار بیشتری را به دست بیاورند.
تکنولوژی‌های محتلفی برای نوردهی به پنل‌های نمایشگر دستگا‌‌ه‌های هوشمند وجود دارد و هرکدام ضعف‌ها و قوت‌های خاص خود را دارند. اما فیلیپس می‌خواهد نوآوری دیگری خلق کرده و با روشن کردن نمایشگرهایش با لیزر تجربه‌ی متفاوتی از تماشای تلویزیون به مشتریانش نشان بدهد. در این تکنولوژی، فیلیپس فقط با ترکیب لیزر قرمز و LED آبی به صورت هوشمند نور پس زمینه‌ی HDTV را تامین می‌کند. بر خلاف ال‌ای‌دی های استاندارد که نور سفید را به نمایشگر می‌تابانند، فیلیپس عقیده دارد این نوع نور پس زمینه دامنه‌ای رساتر از رنگ‌ها را تولید خواهد کرد.
به غیر از تصویر دلربا، یک جفت بلندگوی عمودی نیز به این مجموعه اضافه شده است تا صدایی فوق‌العاده را به تماشاگر ارائه کند، همچنین ویژگی‌های هوشمند بسیاری از جمله Miracast برای ارسال تصویر از دستگاه‌های هوشمند نظیر تلفن‌های همراه و پخش ویدئو از اینترنت نیز در این تلویزیون گنجانده شده است.
این تکنولوژی با تلویزیون‌های ۵۸ و ۶۰ اینچی فیلیپس و قیمت ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تلویزیون شارپ با فناوری تقسیم پیکسل و نمایش محتوای 8K رونمایی شد

با توجه به فعالیت گسترده‌ی کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی تولید 4K، دیگر نمی‌توان این تلویزیون‌ها را به‌عنوان یک محصول خلاقانه به شمار آورد. از این‌رو کمپانی درصدد بکارگیری فناوری‌هایی هستند تا تلویزیون‌های 4K خود را بهتر از رقبا روانه‌ی بازار کنند. از جمله‌ی این محصولات می‌توان به AQUOS 4K UHD شارپ اشاره کرد.
تلویزیون ۸۰ اینچی AQUOS 4K UHD شارپ از فناوری تقسیم پیکسل‌ها بهره می‌برد که این موضوع باعث بالارفتن وضح تصویر می‌گردد. براساس اطلاعات منتشر شده، شارپ در تلویزیون جدید خود از فناوری تقسیم عمودی پیکسل‌ها بهره می‌برد که طی آن هر ساب‌پیکسل رنگ‌های متعلق به خود را مستقل از ساب‌پیکسل‌های دیگر نمایش می‌دهد که ارمغان آن ایجاد تصویری با رزولوشن ۷٫۶۸۰ در ۴٫۳۲۰ پیکسل یا به بیان بهتر رزولوشن 8K است. علاوه بر امکان افزایش رزولوشن تصویر، شارپ در تلویزیون جدید خود نور پس‌زمینه را بهبود داده و همچنین طیف رنگ نمایش داده شده نیز افزایش یافته است. شارپ هنوز اطلاعاتی از قیمت این محصول را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت این محصول می‌تواند با سایر تلویزیون‌های 4K در بازار رقابت کند.
شارپ علاوه بر محصول مورد نظر، تلویزیون‌های دیگری را نیز با رزولوشن 4K روانه‌ی بازار خواهد کرد. ارزان‌ترین نمونه‌ی عرضه شده با عنوان UB30 دارای سایز ۴۳ تا ۶۵ اینچ است. تلویزیون هوشمند اندرویدی UE30 در اندازه‌های ۶۰ تا ۸۰ اینچ بهره می‌برد که از وجود پلتفرم SmartCentral بهره می برد که دارای رفرش‌ریت ۴۸۰ هرتز است. نمونه‌ی دیگر تلویزیون‌های شارپ UH30 است که در اندازه‌های ۷۰ تا ۸۰ اینچ عرضه می‌شود. این محصولات با بهبود عملکرد نمایش رنگ‌ها، نرخ رفرش ۹۶۰ هرتز و تاچ‌پد ریموت روانه‌ی بازار خواهد شد. هر سه محصول شارپ در بهار سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهند شد که قیمت در نظر گرفته شده برای آن‌ها به ترتیب ۷۵۰ دلار برای UB30 با سایز ۴۳ اینچ تا ۶٫۰۰۰ دلار برای UH30 با سایز ۸۰ اینچ است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شارپ از چندین تلویزیون 4K با قیمت زیر ۱۰۰۰ دلار رونمایی کرد

تلویزیون‌ها جزو مهم‌ترین محصولات، نمایشگاه CES به شمار می‌روند. تبلیغات شرکت‌ها شاید برخی را مجاب به پرداخت چند میلیون تومان هزینه‌ی بیشتر برای خرید تلویزیون 4K کند، اما شارپ تصمیم گرفته با تولید انبوه و کاهش قیمت تلویزیون‌های 4K، نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
شارپ علاوه بر تلویزیون 8K خود از چند مدل تلویزیون 4K نیز رونمایی کرده است. تلویزیون‌های 4K این شرکت همگی قیمت زیر ۱۰۰۰ دلار دارند و از این رو جزو تلویزیون‌های مقرون به صرفه‌ی 4K به شمار می‌روند.
به این ترتیب شارپ با قیمت‌گذاری متفاوت خود تلاش می‌کند تا محصولات خود را از نظر قیمتی در سطح به مراتب پایین‌تری قرار دهد. شارپ فناوری کواترون خود را به تلویزیون‌های 4K نیز وارد کرده است. این تلویزیون‌ها حاشیه‌ی بسیار باریکی دارند و رزولوشن آن‌ها به ۴۳۲۰ پیکسل می‌رسد.
تلویزیون‌های ارزان قیمت 4K شارپ قرار است کمی دیرتر و در سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار شوند. تلویزیون‌های 4K مدل UB30 شارپ در سایز ۴۳ تا ۶۵ اینچ و با قیمت ۷۵۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهند شد. این تلویزیون‌ها از اندروید تی‌وی و پلتفرم اختصاصی شارپ با نام SmartCentral پشتیبانی می‌کنند. نوع پنل بکار رفته در این تلویزیون‌ها از LED حاشیه‌ای است. فرکانس آن‌ها نیز ۴۸۰ هرتز است تا تصویر نرم و روانی را ارائه کنند.
تلویزیون UE30 نیز در سایز ۷۰ و ۸۰ اینچ و با فرکانس ۹۶۰ هرتز عرضه می‌شود. این تلویزیون‌ها از فناوری خاصی برای بهبود نمایش رنگ‌ها بهره می‌برند و تصاویر نرم و روانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. تلویزیون‌های ۷۰ و ۸۰ اینچی تا ۶ هزار دلار قیمت دارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسوس، «ترنسفورمر بوک چی» را با بدنه‌ی باریک‌تر از مک‌بوک ایر رونمایی کرد

ایسوس در کنفرانس CES خود از تبلت جدید Transformer Book T300 Chi با ضخامت ۱.۶۵ سانتی‌متر رونمایی کرد. این تبلت از پردازنده‌ی Core M اینتل بهره می‌برد.
ایسوس ترنسفوربوک چی را باریک‌تر از آیپد ایر با ضخامت ۱.۷ سانتی‌متر می‌داند. رزولوشن صفحه‌نمایش این تبلت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که موجب تراکم ۲۳۵ پیکسل‌ در اینچ می‌شود. این صفحه‌نمایش از نوع IPS LCD است و زاویه‌ی دید وسیع را در کنار رنگ‌های دقیق و شفاف ارائه می‌کند. صفحه‌نمایش این تبلت ۱۲.۵ اینچ است.
از دیگر مشخصات فنی ترنسفوربوک چی می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.
ایسوس از اسپیکرهای سونیک‌مستر در این تبلت بهره گرفته و طراحی خاص خود را در نیز بکار برده است. مدیرعامل ایسوس به دلیل استفاده از پردازنده‌ی Core M اینتل، تبلت ترنسفوربوک چی را دو برابر سریع‌تر از آیپد ایر می‌داند.
طول عمر باتری این تبلت ۸ ساعت اعلام شده است که برای یک تبلت ویندوزی به نظر خوب می‌رسد.
ایسوس یک تبلت ۱۰ اینچی از خانواده‌ی Transformer Book Chi را با نام مدل T100 معرفی کرده که طول عمر باتری ۱۰ ساعت را ارائه می‌کند، اما از نظر قدرت و بازده‌ ضعیف‌تر از T300 است.
قیمت T300 برابر ۷۹۹ دلار است و T100 نیز با قیمت ۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.
ایسوس یک مدل ۸.۹ اینچی را نیز از این سری معرفی کرده که به پردازنده‌ی اتم اینتل مجهز شده و قیمت آن نیز ۲۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.
هر سه تبلت از سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ بهره می‌برند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو دست‌بند هوشمند VibeBand VB10 را با صفحه‌ی نمایش جوهر الکترونیک معرفی کرد

لنوو نیز به جمع‌تولیدکنندگان دست‌بند‌های‌ هوشمند با بهره‌گیری از جوهر الکترونیک پیوست. این کمپانی در جریان برگزاری CES 2015 از دست‌بند هوشمند خود پرده برداشت که در مقایسه با رقبایی چون سونی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
لنوو دست‌بند هوشمند خود را با بهره‌‌‌گیری از جوهر الکترونیک با عنوان Vibe Band VB10 معرفی کرد که به‌واقع بسیار زیباتر از دست‌بند هوشمند تولید شده توسط سونی است. لنوو در محصول خود از بند فلزی بهره برده که در سه‌رنگ مشکی، طلایی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد. استفاده از بند فلزی منجر به اضافه شدن جلوه‌ی خاصی به دست‌بند هوشمند لنوو شده، در حالی که وزن این محصول تنها ۳۰ گرم است.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط لنوو، می‌توان این دست‌بند هوشمند را با یک بار شارژ تا هفت روز مورد استفاده قرار داد که این موضوع به‌دلیل استفاده از صفحه‌ی نمایش جوهر الکترونیک حاصل شده است. وایب‌بند قادر است تعداد قدم‌ها، کالری‌های سوخته شده، مسافت طی شده و کیفیت خواب کاربران را اندازه‌گیری کند. در کنار ارائه‌ی این اطلاعات، وایب‌بند اعلانیه‌های گوشی‌هوشمند را نیز روی صفحه‌ی نمایش به کاربر نمایش می‌دهد. لنوو اعلام کرده که دست‌بند هوشمند ۸۹ دلاری خود را تا ماه آوریل روانه‌ی بازار خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو سبک‌ترین لپ‌تاپ 13 اینچی دنیا را معرفی کرد

لنوو در جریان رویداد CES دو نوت‌بوک LaVie HZ550 و LaVie HZ750 را معرفی کرد. این شرکت مدعی شده که LaVie HZ550 سبک‌ترین نوت‌بوک 13 اینچی دنیا و LaVie HZ750 سبک‌ترین نوت‌بوک تبدیل‌شدنی 13 اینچی دنیا است.
غیر ممکن است که با دیدن تصویرLaVie HZ550 بتوانید به میزان سبکی این لپ‌تاپ پی ببرید. شاید بد نباشد احساس نویسنده وبسایت engadget را در برخورد اول با این لپ‌تاپ، از زبان خودش بخوانیم:
وقتی اولین بار این لپ‌تاپ را با دستانم بلند کردم، به قدری این لپ‌تاپ سبک بود که تقریباً مطمئن بودم که چیزی که روی دستان من است یک نمونه‌ی اولیه است که تقریباً هیچ قطعه‌ای داخل آن نیست. اما واقعیت این است که HZ550 نمونه‌ی اصلی بود و با وزن 780 گرمی خود حالا مدعی عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ 13 اینچی دنیا است.
در کنار معرفی HZ550، شرکت لنوو سبک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شدنی 13 اینچی دنیا را نیز با نام HZ750 معرفی کرده است. این لپ‌تاپ دارای یک لولای 360 درجه است که باعث می‌شود تا نمایشگر این لپ‌تاپ کاملاً بچرخد و در این صورت می‌توان از آن به عنوان تبلت استفاده کرد.این لپ‌تاپ با وزن 925 گرمی خود، بالاتر از هر لپ‌تاپ دیگری که مجهز به نمایشگر لمسی و لولای 360 درجه است، قرار می‌گیرد.
این نوت‌بوک‌ها در عین سبکی دارای سخت‌افزار قدرتمندی هم هستند. هر دو از نسل پنجم پردازنده‌های Core M شرکت اینتل و از نظر ماندگاری عمر باتری، قابلیت پخش یک ویدیو بین 7 تا 8 ساعت را دارند که از این حیث هم‌رده‌ی بسیاری از مدل‌های سنگین‌تر قرار می‌گیرند.
اما نکته جالبی که باید به آن اشاره کنیم این است که هر دوی این مدل‌ها با نمایشگرهایی با رزولوشن 2560 در 1440 به بازار عرضه می‌شوند که رسیدن به چنین عمر باتری با داشتن چنین نمایشگری کار آسانی نیست و اگر عمر باتری این نوت‌بوک‌ها حقیقت داشته باشد، باید لنوو را از این نظر تحسین کنیم.
اگر چه این دو مدل بسیار سبک هستند، ولی به لطف استفاده از آلیاژ منیزیوم-لیتیوم بکار رفته در آن بسیار محکم هستند. همچنین لنوو از نمایشگرهای IGZO شارپ استفاده کرده است که شاید حالا دلیل ماندگاری بالای باتری این نوت‌بوک‌ها بهتر مشخص شود؛ چرا که نمایشگرهای شارپ به مصرف بهینه‌ی انرژی معروف هستند.
باید بگوییم لنوو نوت‌بوک‌هایی فوق‌العاده باریک، سبک و البته قدرتمند با عمر باتری بالا را معرفی کرده است. البته مدل HZ550 دارای نمایشگر لمسی نیست و هنگام استفاده از مدل HZ750 به عنوان تبلت نیز باید خیلی مراقب باشید؛ چرا که این مدل از ضربه‌گیرهای لاستیکی که معمولاً در سری یوگای لنوو می‌بینیم، بهره نمی‌برد؛ دلیل استفاده نکردن از ضربه‌گیرهای لاستیکی در HZ750 این است که این ضربه‌گیرها ضخامت دستگاه را بیشتر می‌کنند.
این نوت بوک‌ها اردیبهشت سال آینده به بازار عرضه می‌شوند. HZ550 با قیمت 1299 دلار و HZ750 با قیمت 1499 دلار به بازار عرضه خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 55 از 119:  « پیشین  1  ...  54  55  56  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA