انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 60 از 192:  « پیشین  1  ...  59  60  61  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 


خادم: پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال با تشکیل شرکت می توانند در مزایده شرکت کنند


معاون ورزش حقوقی ، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت :در سالهای اخیر افراد زیادی مثل مثل آقایان انصاری ، هدایتی و یا شفیع زاده و دیگر دوستان به ورزش کمک کرده اند و ما به عنوان مسئول باید از این افراد حمایت کنم.

به گزارش ایسنا، امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس عصر دوشنبه با حضور هیات مدیره استقلال و پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان حصوصی سازی جلسه داشت . در این نشست اخرین مراحل واگذاری باشگاه استقلال و شرایط ان بررسی شد .خادم در مورد این نشست و اخرین خبرهای مربوط به روند خصوصی سازی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت و گو کرد:

* در مورد جلسه ای که با مدیران باشگاه استقلال عصر روز گذشته داشتید صحبت کنید ؟

نشستی با حضورآقای پورحسینی معاون سازمان خصوصی سازی و اعضای هیات مدیره استقلال و کارشناسان ذی حساب و همه اهالی که به نوعی می توانستند درمورد حساب های مالی باشگاه استقلال اظهار نظر کنند داشتیم.

اصل مطلب این بود که باشگاه پرسپولیس علی رغم همه ابهامات موجود در حسابهای مالی اش ، اعضای هیات مدیره آنها را امضا کردند و صورت حسابها را در اختیار سازمان خصوصی سازی و حسابرسی قرار دادند که کارهای این باشگاه انجام شود.

اما هیات مدیره و ذی حساب باشگاه استقلال درخصوص امضای صورت های مالی با علامت سوال های خاصی روبه رو شدند ، بنابراین برای رفع این شبهات از سازمان خصوصی سازی و از دفتر دکتر طیب نیا وزیر اقتصاد درمحل وزارتخانه دعوت به عمل آمد تا به جمع بندی برسیم تا هیات مدیره ابی پوشان پایتخت صورت های مالی را علی رغم همه ابهاماتی که وجود دارد، امضاء کنند.

* ابهاماتی که هیات مدیره استقلال مطرح کرده چه مواردی است؟

مهمترین، ابهام مغایرت هایی است که در صورت های مالی وجود دارد ، ضمن اینکه گزارش هایی ثبت شده که نشان دهنده بدهی ها یا طلب هایی است که مدارکشان در باشگاه موجود نیست و برای ذی حساب ابهام وجود دارد .

هم چنین هایی براساس گزارش هایی که در این نشست ارائه شد ضرر و زیانهایی انباشته وجود دارد که از سال 91 به سال 92 منتقل شده که درآن برخی عدد و رقم هایی آمده که به نظر می آید ، واقعی نیست.

این ها مطالبی است که نگرانی هایی را برای اعضای هیات مدیره ایجاد کرده است که ممکن است 10 یا 5 سال دیگر ، دستگاه های نظارتی ،دیوان محاسبات وسازمان بازرسی کل کشور آنها را مسئول این شبهات بدانند .به هرحال بحث ها ،بحث های تخصصی است تا درنهایت آن ها را برای امضا آماده کنند . همین شرایط را هم برای پرسپولیس داشتیم البته پرسپولیسی ها انقدر روی موضوع حساس نبودند و امضا کردند.

اما با توجه این که مدیرعامل آبی پوشان پایتخت هم اکنون آبی پوشان پایتخت در خارج از کشور به سر می برد او مسئولیت خود را به یکی ار اعضا واگذار کرده ضمن اینکه فرصتی هم نداریم که کار را تا زمان باز گشت او متوقف کنیم چرا که هرچه سریع تر باید قیمت گذاری دو باشگاه انجام شود و مراحل واگذاری اتفاق بیافتد .
تکمیلی در ایسنا
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 


در بارسلونا چه می گذرد؟ پویول کناره گیری کرد



کاپیتان سابق بارسلونا بعد از اخراج شدن زوبی زارتا تصمیم گرفت تا به همکاری خود با این باشگاه اسپانیایی پایان دهد واین نشان می دهد که اصلا شرایط خوبی در این تیم اسپانیایی حاکم نیست.

به گزارش ایسنا، بعد از آن که باشگاه بارسلونا آنتونی زوبی زارتا مدیر بخش فوتبال این باشگاه را از کار برکنار کرد کارلوس پویول ستاره سابق این باشگاه هم تصمیم گرفت که به همکاری خود با آبی-اناریها پایان دهد و این نشان می دهد که این باشگاه اسپانیایی اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد.

پویول بعد از بازنشستگی از فوتبال رابطه خود را با مستطیل سبز قطع نکرد و به عنوان دستیار زوبی زارتا در بارسلونا فعالیت کرد اما برکناری زوبی زارتا باعث شد تا پویول هم استعفا دهد.

ستاره سابق بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد: می خواهم به همه شما اعلام کنم که رابطه خود را با بارسلونا رسما به پایان رساندم. من سه ماه و نیم دستیار زوبی زارتا بودم و چیزهای زیادی درباره باشگاه یاد گرفتم. از همه شما تشکر می کنم. من می خواهم چیزهای جدیدتر یاد بگیرم.

او ادامه داد:می خواهم از نظر شخصی پیشرفت کنم تا بتوانم در آینده کمک بیشتری به بارسلونا کنم. من به باشگاه بارسلونا مدیون هستم و باید در آینده جبران کنم. من سالهای فراموش نکردنی را در بارسلونا پشت سرگذاشته ام. از همه کسانی که به من کمک کردند از رئیس باشگاه گرفته تا هواداران و بازیکنان تشکر می کنم. باید تشکر ویژه ای از هواداران داشته باشم. آنها کمک زیادی به پیشرفت من کردند و خود را مدیون آنها می دانم.

کاپیتان سابق آبی-اناریها در پایان سخنان خود گفت: آرزو می کردم تا در شرایط بهتری از شما خداحافظی می کردم اما زندگی همواره طبق مراد انسان نیست. تنها می توانم از شما تشکر کنم. شما بدانید که همیشه در قلب من خواهید بود. زنده باد بارسلونا.

به نظر می رسد که آبی-اناریها اصلا در شرایط خوبی قرار ندارند. رئیس این باشگاه زوبی زارتا را از کار برکنار کرد و خداحافظی کارلوس پویول هم به خاطر برکناری زوبی زارتا است. از اسپانیا خبر می رسد که مسی هم از شرایط خود در آبی-اناریها ناراضی است و به جدایی از این تیم فکر می کند.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 


گودرزی: روسای فدراسیونها برای مبارزه با بی‌اخلاقی‌ها آستین بالا بزنند


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این نکته که روسای فدراسیون های ورزشی باید به عنوان عصاره مدیریت ورزش کشور برای مبارزه با بی اخلاقی ها آستین بالا بزنند، گفت: اگر مدیران ورزش خود عامل نباشند نتیجه ای عاید ورزش نخواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی عصر دوشنبه در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی با بیان این که فدراسیون ها تنها متولی مسائل تکنیکی نیستند، خاطرنشان کرد: باید در کنار فعالیت‌های فنی به حوزه اخلاق توجه جدی شود.

وی با اشاره به این نکته که روسای فدراسیون های ورزشی باید به عنوان عصاره مدیریت ورزش کشور برای مبارزه با بی اخلاقی ها آستین بالا بزنند، گفت: اگر مدیران ورزش خود عامل نباشند نتیجه ای عاید ورزش کشور نخواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به روسای فدراسیون ها گفت: جمع حاضر افراد امین و منتخب مجامع خود هستند نباید اجازه دهند برخی بی اخلاقی ها و روابط ناسالم سازمان ورزش را ضعیف کند.

گودرزی با تاکید به این نکته که تلاش ما این است که در یک فرایند منطقی و صحیح روسای فدراسیون ها انتخاب شوند، بیان کرد: امیدوارم روند سالم انتخابات به نحوی پیش برود که این سنت حسنه در ورزش به یادگار بماند.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: از کمبودهای مادی موجود آگاهم اما بضاعت ما و کشور همین است؛ ممکن است شرایط از این نیز سخت تر شود اما همه این ها به ظرفیت ما و شما بستگی دارد که بتوانیم از منابع در دسترس به درستی استفاده کنیم.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 


بهمن، جان 2 اسکی‌باز آمریکایی را گرفت


دو اسکی باز آمریکایی هنگام اسکی در نزدیکی اردوگاه تمرینی خود در کوه‌های آلپ اتریش در اثر سقوط بهمن کشته شدند.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «رانی برلک»، 20 ساله و «برایس استل»، 19 ساله اعضای تیم ملی آمریکا بودند. آنها جزو یک گروه شش نفره بودند و در حالی که از کوهی در نزدیکی یخچال «رتنباخ»، محل برگزاری مسابقات جهانی اسکی 2015 آلپ، پایین می‌آمدند که این حادثه روی داد.

مقام‌ها در «تایرول» می‌گویند که در پی چند روز بارش سنگین برف در دمای نه چندان پایین در مورد احتمال سقوط بهمن هشدار داده بودند. چهار اسکی باز دیگر موفق شدند به سلامت از بهمن دوری کنند.

به گزارش بی‌بی‌سی، تصور می‌شود که سقوط بهمن در این کوه 3000 متریِ «گایسلاچکوگل» ناشی از اسکی کردن این گروه بوده باشد.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 


بازگشت محسن قهرمانی با قضاوت در لیگ استانی

محسن قهرمانی گفت: برای آغاز دوباره کار قضاوت خود، در لیگ استان سوت خواهم زد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، محسن قهرمانی داور خراسانی فوتبال که مدت‌ها از مستطیل سبز دور مانده بود در خصوص آخرین شرایط خود، اظهار کرد: آخرین جلسه‌ای که در هیات فوتبال خراسان رضوی داشتم مربوط به 8 روز پیش است که در آن جلسه صحبت‌هایی با برادران رییس هیات فوتبال استان داشتم.

وی ادامه داد: رئیس هیات فوتبال استان، دبیر و مسئول کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی در سفرهایی که به تهران داشتند به صورت جداگانه صحبت‌هایی با مسئولین فدراسیون و عسکری به عنوان رئیس دپارتمان داوران نیز داشتند.

قهرمانی با بیان اینکه فدراسیون همچون گذشته برای بازگشت من شرایطی را قرار داده بود، ‌تصریح کرد: با توجه به اتفاقات یک سال گذشته دیگر میلی به بازگشت ندارم ولی با صحبت‌هایی که با مهدی برادران رئیس هیات فوتبال استان داشتم در پایان اختیار تام را به وی دادم تا هر تصمیمی که به صلاح است بگیرد و وی نیز حسن نوری دبیر هیات را به عنوان وکیل من تعیین کرد.

این داور خراسانی ادامه داد: به همین دلیل یک نامه از طرف من به هیات فوتبال استان زده شد و قرار شد ادامه امور از این طریق در فدراسیون پیگیری شود.

وی با بیان اینکه حتی شنیدم که گفته شده که چرا قهرمانی در استان کار نمی‌کند، ‌عنوان کرد: در حالی که خود را مدیون خراسان و فعالیت در این استان می‌دانم، داوری که در سطح لیگ برتر حضور داشته است طبیعتا سطح کارش به سوت زدن در لیگ‌های پایین‌تر همچون استان نمی‌خورد.

قهرمانی افزود: با این حال باز هم اعلام آمادگی کردم تا در لیگ استان قضاوت کنم و این کار را خواهم کرد.

این داور خراسانی همچنین با تاکید دوباره بر اینکه میلی به برگشت ندارم، گفت: دلیل آن نیز این است که خانواده‌ام راضی نیستند ولی با لطفی که مردم استان و همشهریان به من داشته‌اند و دوست دارند که دوباره به داوری بازگردم، به همین دلیل چشم گفتم و سر تعظیم فرود آوردم، به همین دلیل تمام اختیارات را به هیات فوتبال استان دادم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در کمیته داوران هیات فوتبال استان حضور ندارد، تصریح کرد: عباس‌نژاد پس از حضور در کمیته داوران استان از تمامی داوران و پیشکسوتان دعوت کرد که لبیک نیز گفته شد اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد من کلیدها را تحویل داده و از آن خارج شدم.

این داور خراسانی ادامه داد: متاسفانه من به شرایط موجود انتقاد زیادی دارم و از آنجایی که آدم رکی هستم نخواستم با حرف‌های خود عباس‌نژاد را رنجیده کنم.

قهرمانی ادامه داد: برای حضور در هیات فوتبال نیازمند وجود بستر برای کار هستیم و از این میان می‌توان به نبود ابزار اصلی کمیته داوران یعنی داور اشاره کرد. متاسفانه به دلیل عدم ساختار کمیته داوران پیشین در حال حاضر داور خوبی در استان نداریم که بخواهیم برای آن برنامه‌ریزی کرده و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

این داور خراسانی با بیان اینکه وضعیت داوری استان بی‌نهایت ضعیف است،‌ تصریح کرد: متاسفانه یکی از داوران حال حاضر استان در حالی که دور رفت لیگ برتر فوتبال به پایان رسیده است تنها یک بار در لیگ برتر و یک بار در لیگ یک سوت زده است به همین دلیل وقتی داوری در کار خود ضعیف کار می‌کنند ما نمی‌توانیم حمایت‌های بیشتری از وی در فدراسیون داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تنها 45 روز است که کمیته داوران مدیریت جدید خود را دیده است با این حال حرکت روبه جلو بوده و این گفته که کم‌کاری کرده‌اند دور از انصاف است. به هر حال باید این شش‌ماه را تحمل کنیم تا این شرایط به شرایط ایده‌ال نزدیک شود.

قهرمانی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به دلیل اینکه شما را به عنوان یک داور فعال می‌دانند، اجازه حضور در هیات فوتبال را نداده‌اند گفت: به من گفته شد داور فعال نمی‌تواند در هیات فوتبال سمت و پستی داشته باشد به همین دلیل به عنوان مشاور در کمیته داوران در حال فعالیت هستم
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 


اومانا: پرسپولیس نیم فصل دوم بهتر می‌شود



مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرد.

مایکل اومانا در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت خودش اظهار کرد: پس از اینکه به ایران بازگشتم در یکی، دو جلسه تمرینی شرکت کردم و در حال حاضر شرایط خوبی را دارم. فکر می‌کنم در روزهای آینده شرایطم بهتر از این هم خواهد شد.

مدافع پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: معتقدم شرایط تیم خوب است و با توجه به اینکه مربی تمرینات ویژه‌ای را در نظر گرفته می‌توانیم در آینده بهتر از این هم باشیم. تیم پرسپولیس با پتانسیلی که دارد می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری را بگیرد.

او در ادامه درباره زندگی خودش در ایران نیز گفت: من و خانواده‌ام زندگی خوبی در ایران داریم و این کشور را دوست داریم، در حال حاضر هم از زندگی در ایران احساس راحتی می‌کنم.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
نبي و کفاشيان فردا در استراليا

علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال و مهدي محمد نبي دبير کل فردا براي حضور در جام ملتهاي آسيا راهي استراليا خواهند شد .
[نبي و کفاشيان فردا در استراليا]

به گزارش "ورزش سه"، کفاشیان با بیان اینکه روز چهارشنبه همراه با دبیرکل فدراسیون فوتبال راهی استرالیا خواهد شد، اضافه کرد: تیم ملی فوتبال ایران فردا راهی ملبورن می شود و در آنجا در هتل و محل تمرین پیش بینی شده مستقر می شود.

رییس فدراسیون فوتبال در باره احتمال حضور مسوولان وزارت ورزش در استرالیا گفت: فعلا که قرار نیست کسی به استرالیا بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی صعود کند چطور؟، اظهار داشت: فعلا که در این باره تصمیمی گرفته نشده است و شاید اگر این اتفاق افتاد بعد در میان گذاشته و آنها را دعوت کرد.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
ويسي: تيم‌ملي مثل جام‌ جهاني آماده نيست

سرمربي تيم استقلال خوزستان با مثبت ارزيابي کردن اردوي تيمش در کيش، گفت: در اين اردو بازيکنانم با تمام توان کار کردند.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی در کیش داشتیم و نسبت به اردوهای قبلی توانستیم در این اردو بهره​برداری بیشتری داشته باشیم و بازیکنان جدیدی که به تیم​مان اضافه شدند توانستند خیلی سریع خود را از نظر تاکتیکی و اخلاقی با سایر بازیکنان تطابق دهند.

وی افزود: به هر حال از امکانات کیش خیلی خوب استفاده کردیم، ضمن این‌که بازی​های دوستانه خیلی خوبی هم داشتیم و همه چیز دست به دست هم داد تا بتوانیم اردوی بسیار خوبی داشته باشیم. رفتار مسوولان ورزشی کیش که واقعا به ما احترام گذاشتند، انگیزه ما را برای تمرین چند برابر می‌کرد. بازیکنانم هم با تمام توان کار کردند تا اردوی خوبی شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی​های دوستانه قوی به تیم کمک می​کند تا بازیکنان نسبت به خودشان شناخت خیلی خوبی پیدا کنند و ما هم می​توانیم در بحث​های بدنی، تاکتیکی و تکنیکی تمرکز بیشتری داشته باشیم و نقاط ضعف​مان را هم بررسی کنیم. ما در یک بازی تدارکاتی در اهواز و سه بازی دوستانه در کیش به پیروزی رسیدیم و خدا کند که این اتفاق در لیگ برتر هم برای ما بیفتد. به هر حال هر چند نتایج بازی​های دوستانه مهم نیست ولی از نظر روحی – روانی می​تواند به تیم کمک کند تا با انگیزه بالایی مسابقات را شروع کنند. یک تورنمنت چهارجانبه درون استانی‌ هم پیش رو داریم و تمام تلاش​مان این است که نتیجه خوبی به دست آوریم و به هماهنگی خیلی خوبی برای ادامه مسابقات برسیم.

وی درباره رضایتش از بازیکنان جذب شده، عنوان کرد: نفرات جذب شده خیلی خوب هستند و توانستند بسیار به ما کمک کنند و از نظر فنی و اخلاقی از آن‌ها راضی هستیم و امیدواریم در ادامه لیگ هم به همین صورت باشند و بتوانیم نهایت استفاده را از آن‌ها ببریم.

ویسی خاطرنشان‌کرد: ما در هفته هجدهم مسابقات، یک دیدار خارج از خانه مقابل نفت تهران داریم و امیدواریم روند رو به رشدی که در هفت، هشت هفته اخیر داشته​ایم را ادامه دهیم. ما می​رویم که نبازیم و به پیروزی دست پیدا کنیم و اگر بتوانیم این روند را حفظ کنیم، به آن استراتژی​ای که برای بازیکنان تعریف شده و باشگاه به دنبال آن است، می​رسیم. ما یکی، دو امتیاز از آن استراتژی عقب هستیم و حتما باید بتوانیم در یک بازی خارج از خانه، آن را جبران کنیم و امیدواریم آن بازی نفت تهران باشد.

وی بیان کرد: ما می​خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد، چرا که بازیکنان​مان واقعا زحمت می​کشند و تلاش می​کنند و در همه موارد با ما همکاری دارند تا تیم در نیمه بالای جدول باشد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در ادامه درباره شرایط تیم‌ملی پیش از حضور در جام ملت​های آسیا، گفت: من می​گویم شرایط و بازی​های تیم‌ملی سخت است و رقبای ما تیم​هایی هستند که در فوتبال ملی با ما کُری دارند و احتمال این که ما روزهای سختی داشته باشیم، بسیار زیاد است و باید با تمرکز بسیار بالا و هوشمندانه مقابل آن​ها بازی کنیم.

وی عنوان کرد: همان قدر که می​توانیم صعود کنیم، همان قدر هم می​توانیم بالا نیاییم. هر چهار تیمی که در گروه حضور دارند، 25 درصد شانس صعود دارند. به نظر من آن قدر که تیم‌ملی ایران برای جام جهانی آماده بود برای این رقابت​ها آمادگی لازم را ندارد.

ویسی بیان کرد: به نظر من دیدارهای تدارکاتی که تیم‌ملی انجام داد، کافی نبود و تیم‌ملی نیاز داشت که حداقل هشت دیدار دوستانه انجام دهد که این اتفاق نیفتاد و سخت است، چرا که رقبای ما هر کدام 10، 12 بازی تدارکاتی داشته​اند.

وی درباره این صحبت کی​روش که "ما در رده​بندی، بهترین تیم آسیا هستیم ولی از نظر آماده​سازی در رده آخر قرار گرفته​ایم" گفت: مربی​ای که مسوولیت یک تیم را قبول می​کند همه چیز آن تیم دست او است. ما مربیان ایرانی هم عادت داریم که میانه​های فصل یک تیم را می​گیریم و می​گوییم که تیم عالی است و می​توانیم آن را موفق کنیم و وقتی نشد، می​گوییم تیم دست ما نبود و ما آن را نبسته بودیم. به هر حال یا باید قبول نکنیم یا اگر قبول کردیم همه چیز با ما است و این اتفاق خیلی در فوتبال ما افتاده است و یک نوع عوام​فریبی است که البته مردم باهوش هستند. اگر هم کی​روش این را گفته است مردم خودشان متوجه می​شوند که کی​روش می‌خواهد عوام​فریبی کند یا این‌که حرف دلش را زده و واقعیت را گفته است.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
استقبال شبکه‌هاي تلويزيوني استراليا از تيم ايران

با استقبال شبکه‌هاي تلويزيوني معتبر استراليا، تيم ملي امروز به تمرينات خود ادامه داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی که آخرین ساعات حضور خود را در سیدنی پشت سر می گذارد، صبح امروز به وقت محلی در حضور شبکه های تلویزیونی معتبر استرالیا به تمرین پرداخت.

ملی پوشان ایران از ساعت 10:30 به مدت دو ساعت زیر نظر کارلوس کی روش و دیگر اعضای کادر فنی مرحله ای جدید از آماده سازی خود را پیش از دیدار برابر بحرین پشت سر گذاشتند.

اکثر اوقات این تمرین به مرور برنامه های تاکتیکی و راههای رسیدن به دروازه حریف و حفظ دروازه خودی اختصاص داشت. در تمام زمان تمرینات تاکتیکی اوسیانو و آقاجانیان، سرمربی تیم ملی را همراهی می کردند و خابنان نیز تمامی تصاویر تمرین را مثل روزهای گذشته ضبط می کرد. میکو و دیگو نیز وظایف محوله کادر فنی را انجام می دادند.

دن گاسپار هم پیش از شروع تمرینات تاکتیکی با سه دروازه بان تیم ملی تمرینهای اختصاصی انجام می داد. او امروز با مجهز شدن به دوربینی که به کمر خود بسته بود، تمامی حرکات دروازه بانها را ضبط می کرد تا تحلیلی دقیق‌تر از میزان آمادگی دروازه بانها پیدا کند.

امروز شبکه های معتبر تلویزیونی استرالیا مانند فاکس اسپورت و اس.بی. اس با حضور در تمرین تیم ملی ضمن تهیه گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی ایران با کارلوس کی روش، جواد نکونام، رضا قوچان نژاد و علیرضا حقیقی گفت و گو کردند.

پس از پایان تمرین تیم ملی ایران، اعضای تیم راگبی من لی سی ایگلز استرالیا که معروفترین تیم سیدنی است با حضور در کنار زمین تمرین ایران با بازیکنان تیم ملی عکس یادگاری دسته جمعی گرفتند. کاپیتان تیم ملی استرالیا نیز عضو این است. برخورد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با بازیکنان تیم راگبی من لی سی ایگلز صحنه های جالبی را هم به وجود آورد.

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
کلاني: مديرعامل 2 ماه قبل انتخاب شده است!

عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: مديرعامل پرسپوليس نه ديروز بلکه دو ماه پيش انتخاب شده است!
[کلاني: مديرعامل 2 ماه قبل انتخاب شده است!]

حسین کلانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جلسه روز گذشته او به همراه جعفر کاشانی و علی‌اکبر طاهری و اینکه امیررضا خادم طی مصاحبه‌ای با سایت وزارت ورزش عنوان کرده که هیأت مدیره پرسپولیس مدیرعامل را انتخاب کرده و دیروز هم طاهری به عنوان مسئول تام‌الاختیار باشگاه منصوب شده گفت: دیروز هیچ جلسه‌ای برای پرسپولیس برگزار نکردیم چرا که برای تشکیل جلسه هیأت مدیره باید اکثریت اعضا حضور داشته باشند اما در جلسه دیروز فقط من، طاهری و کاشانی حضور داشتیم و اصل تشکیل این جلسه هم برای باشگاه پیشکسوتان و اساسنامه آن بود.

وی ادامه داد: اما در این جلسه حرفی از پرسپولیس هم به میان آمد اما اگر قرار باشد مصوبه‌ای تهیه شود باید همه اعضاء حضور داشته باشند و طبق انتخاب اعضاء از هیأت مدیره حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس است و از این حرف‌ها تعجب می‌کنم و شاید بعد از رفتن من از جلسه اتفاقی افتاده باشد!

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه طاهری روز گذشته به عنوان نماینده تام‌الاختیار این باشگاه انتخاب شده افزود: این مصوبه برای ده روز پیش بود که جلسه هیأت مدیره تشکیل شد و مصوبه‌ای تعیین گردید که تا زمانی که سیاسی در باشگاه نیست طاهری به عنوان نایب‌رئیس هیأت مدیره مسئولیت اجرایی و اداری باشگاه را برعهده داشته باشد و این مسئله برای دیروز نیست.

کلانی در پاسخ به این سؤال که آیا روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شده یا نه،‌ گفت:‌مدیرعامل پرسپولیس دو ماه پیش انتخاب شد! به اتفاق آرا حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس شده و هنوز هم در این سمت حضور دارد اما در جلسه 10 روز پیش، هیأت مدیره طاهری را به عنوان فردی که در متن فعالیت‌های باشگاه حضور دارد به عنوان نماینده تام‌الاختیار انتخاب کردند تا کارهای مالی و اجرایی باشگاه پرسپولیس زمین نماند.

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
صفحه  صفحه 60 از 192:  « پیشین  1  ...  59  60  61  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA