انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 57 از 119:  « پیشین  1  ...  56  57  58  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
Origin دو لپ‌‌تاپ گیمینگ معرفی کرد

شرکت Origin لپ‌تاپ EOS-17X را سال گذشته معرفی کرد که محصولی قوی اما با ضخامتی حدود ۵.۵ سانتی‌متر بود. امسال در نمایشگاه CES 2015، مدل جدیدی از این دستگاه را معرفی کرده که دارای ضخامت کمتر و البته قدرت بیشتر است.
لپ‌تاپ‌های جدید ضخامتی اوریجین کمتر از ۴ سانتی‌متر دارند و مجهز به چیپ Intel Z97 هستند. معمولا کاربران حرفه‌ای هیچ‌‌گاه از قدرت دستگاه خود راضی نیستند، به همین دلیل Origin امکان اُورکلاک را در لپ‌تاپ‌های خود گنجانده و خریداران می‌توانند قبل از سفارش مدل‌های جدید، سخت‌افزار آن‌ها را طبق سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید.
دو لپ‌تاپ گیمینگ اوریجین در سایز ۱۵.۶ اینچی و ۱۷.۳ اینچی با نام‌های EON-15X و EON-17X معرفی شده‌ و از پردازنده‌ی اینتل Core i7-4790K و ۳۲ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کنند و کارت گرافیک قدرتمند انویدیا جی‌فورس GTX 980M هم روی این دستگاه‌ها قرار گرفته است. امکان افزودن حافظه ذخیره‌سازی تا ۴ ترابایت به این لپ‌تاپ‌‌ها وجود دارد و می‌توان بین مدل‌های SSD ،SATA و HDD انتخاب دلخواه خود را داشت. یک نمایشگر 4K هم این ترکیب فوق‌العاده را تکمیل می‌کند.
شرکت Origin لپ‌تاپ سبک‌تر و نازک‌تر دیگری با نام EOX15-S هم معرفی کرده که نسبت به مدل‌های نام برده کمی‌ ضعیف‌تر است. با وزن ۲.۵ کیلوگرم و ضخامت ۲.۸ سانتی‌متر، این مدل شاید انتخاب مناسب‌تری برای کسانی باشد که ویژگی قابل حمل‌ بودن لپ‌تاپ برای آن‌ها مهم‌تر است. پردازنده و کارت گرافیک نسبت به مدل‌های پیشین تغییری نکرده اما میزان رم دستگاه به ۴ گیگابایت و رزولوشن نمایشگر آن به ۱۲۸۰ در ۷۲۰ کاهش پیدا کرده است. امکان سفارش این مدل‌ها از امروز وجود دارد و قیمت آن‌ها بسته به نوع سخت‌افزار به کار رفته در هر مدل متفاوت خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایشگر پوشیدنی اسمارت گلس اتچ سونی، رقیبی جدید برای عینک گوگل

سونی در نمایشگاه CES امسال از طرح اولیه یک عینک واقعیت مجازی جدید با نام SmartGlass Attach رونمایی کرده است. این ابزار پوشیدنی جدید هنوز به مرحله نهایی نرسیده، ولی به نظر می‌رسد از جمله برنامه‌های جاه‌طلبانه سونی برای آینده است.
همانطور که پیشتر هم اعلام شده بود سونی در حال کار روی پروژه‌ای شبیه به گوگل گلس است. اما این که ژاپنی‌ها نمایشگری دارند که می‌تواند در حالت ایده‌آل هر جفت شیشه‌ای را به یک ابزار پوشیدنی هوشمند تبدیل کند، مساله مهمی محسوب می‌شود. در ادامه با اسمارت‌گلس اتچ (SmartGlass Attach) سونی بیشتر آشنا خواهیم شد.
این اولین بار نیست که سونی از مفهوم نمایش محتوا روی یک ابزار پوشیدنی که در مقابل چشم قرار می‌گیرد، استفاده می‌کند. بر خلاف SmartGlassهای سونی که با فریم‌های متنوعی ارائه می‌شوند، محصول جدید صرفا نمونه اولیه‌ای از یک فریم است که با هر شیشه سازگاری می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. حتی هنوز کابلی به آن متصل است، اما سونی اعلام کرده که نسخه نهایی این گونه نخواهد بود و با یک دستگاه کامل‌تر روبرو خواهیم بود.
اما طراحی ظاهری محصول جدید شبیه عینک گوگل است. یک منشور کوچک در کنار چشم راست شما قرار می‌گیرد که کار اصلی را انجام می‌دهد؛ چیزی که سونی از آن با نام میکرو نمایشگر OLED یاد می‌کند. وقتی فوکوس چشم شما روی نمایشگر باشد می‌توانید تصویر واقعیت افزوده را با وضوح خوبی مشاهده کنید و وقتی فوکوس چشم تغییر می‌کند تا دنیای پیرامون را ببینید، متوجه می‌شوید که تصویر روی نمایشگر محو می‌شود. جالب این است که در حالتی که به نمایشگر نگاه می‌کنید، لایه تصویری که نمایش داده می‌شود، درخشان و عالی و دقت رنگ آن خوب است، اما هنوز چگونگی تعامل با این دستگاه مشخص نیست.
بیشتر سناریوهایی که سونی برای این عینک واقعیت افزوده در نظر گرفته، مربوط به فعالیت‌های ورزشی است. مثلا اگر به بازی گلف بپردازید، صحنه فرود آمدن توپ، با توجه به نوع ضربه‌تان شبیه‌سازی می‌شود. سونی فعلا در حال کار روی روش‌های تعاملی مرتبط با ورزش است، اما احتمالا گسترش مجموعه قابلیت‌های اتچ، چندان کار دشواری نخواهد بود. با وجود آن که این دستگاه هنوز به ظرافت عینک گوگل نرسیده، اما فریم دور آن بسیار سبک و راحت است. شاید سونی برای تولید این فریم از فناوری چاپ سه‌بعدی استفاده کرده باشد.
هنوز مشخص نیست که نسخه نهایی این محصول چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد، اما تا آن زمان احتمالا برنامه‌نویسان سونی باید کارهای زیادی انجام دهند و طراحان هم باید برای نهایی‌سازی پروژه تلاش کنند!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
MSI از لپ‌تاپ گیمینگ مجهز به کیبورد مکانیکی پرده برداشت

کیبوردهای مکانیکی چندان جایی در حوزه‌ی لپ‌تاپ‌ها ندارند، اما هنوز هم عده‌ی وجود دارند که مخصوصا در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی طرفدار پر و پا قرص این‌گونه کیبوردها هستند. سال گذشته با مشاهده‌ی یکی از محصولات IBM متوجه شدیم این فرهنگ هنوز از میان نرفته و اکنون MSI با معرفی لپ‌تاپ GT80 Titan تلاش کرده گزینه قابل حمل‌تری برای این افراد ارائه کند.
این لپ‌تاپ که بخاطر صفحه‌نمایش بزرگ 18.8 اینچی و وجود کیبورد مکانیکی کاملا عظیم‌الجثه است از امروز در دسترس خریداران خواهد بود و می‌توان آن را جایگزین سیستم دسکتاپ دانست. کیبورد مکانیکی و باتری غول پیکر 350W باعث می‌شود این دستگاه را تنها در ضروری‌ترین شرایط، قابل حمل به حساب آوریم. با پشتیبانی از دو پورت mini-display و خروجی HDMI به نظر می‌رسد MSI کاملا بر حضور دائمی Titan روی میزکار شما حساب کرده است.
خوشبختانه این لپ‌تاپ به سخت‌افزاری مجهز شده که کاملا نیازهای بازی را جوابگو خواهد بود. پردازنده‌ی Core i7 اینتل، گرافیک دوگانه‌ی NVIDIA Geforce مدل GTX980M و حداقل 16 گیگابایت حافظه‌ی رم تضمینی بر این مدعا خواهند بود. تمام این سخت‌افزارها با جدا کردن درپوش قرار گرفته روی قسمت بالایی کیبورد در دسترس و قابل ارتقا خواهند بود. با این حال آنچه که وجه تمایز Titan از سایر رقبا محسوب می‌شود، کیبورد خاص آن است.
کیبورد کاملا مکانیکی Cherry MX Brown بوسیله‌ی LEDهای قرمز رنگ به تامین نور پس‌زمینه می‌پردازد و هنگام استفاده از دستگاه کاملا حسی نوستالژیک و جذاب را به کاربر منتقل خواهد کرد. سری کیبورد Brown که کم سر و صداتر از سری MX Red محسوب می‌شود همچنان بازخورد و دریافت بسیار رضایت بخشی ارائه می‌کند؛ حس و بازخوردی که از سوی کمتر لپ‌تاپی قابل انتظار است.
کمپانی Cherry سابقه‌ای 50 ساله در حال طراحی و تولید کیبوردهای مکانیکی دارد و شجره‌نامه‌ی محصولات این شرکت نیز گواه قاطعی بر این مدعاست. در کنار کیبورد لپ‌تاپ GT80 Titan، یک ترک‌پد با دو کلید قرار گرفته که در صورت ضربه زدن روی قسمت بالا-سمت‌چپ به یک صفحه‌ی اعداد ماشین‌حسابی کاملا لمسی بدل می‌شود. قرارگیری این صفحه‌ی اعداد لمسی در کنار کیبورد کاملا مکانیکی دستگاه، به خوبی نشان می‌دهد که صفحات لمسی چه راه درازی پیش رو دارند تا به آن سطح از بازخورد و تجربه‌ی کاربری برسند؛ اما در هر صورت ترکیب این دو در این لپ‌تاپ و نیز افکت بدل شدن ترک‌پد به صفحه‌ی اعداد بسیار جالب توجه است.
با وجود اینکه کیبورد قرار گرفته روی این لپ‌تاپ کاملا درخشان است، اما MSI تصمیم گرفته چاشنی آن را اندکی بیشتر کرده و کلیدهای WASD به فلز طلایی رنگ تبدیل کند. این اقدام در چشم طرفداران پر و پاقرصی که سال‌ها چنین ایده‌ای را در ذهن داشتند حرکت جذابی به حساب خواهد آمد. با این حال هیچ یک از این قابلیت‌های فوق‌العاده با قیمتی ارزان در اختیارتان قرار نخواهد گرفت. قیمت پایه‌ی لپ‌تاپ تایتان، 3299 دلار خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چاپگر قابل حمل زیپ پولاروید معرفی شد

پولاروید از پرینتر موبایل Polaroid Zip رونمایی کرد. این پرینتر کوچک قابل حمل می‌تواند تصاویر تلفن هوشمند شما را به صورت رنگی در ابعاد ۲ در ۳ اینچ چاپ کند.
پولاروید در نمایشگاه CES دستگاه جدیدی را برای دنیای موبایل و عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. Zip پولاروید به کاربران امکان می‌دهد بدون در نظر گرفتن نوع دستگاه، تصویر مورد نظر خود را روی این پرینتر قابل حمل چاپ کنند.امروزه به راحتی می‌توانید تصویر گرفته شده با دوربین موبایل خودتان را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و با این دستگاه حتی می‌توانید آن را در لحظه چاپ کنید.
اواخر سال ۲۰۱۴ کمپانی پولاروید دوربین Socialmatics را با تمرکز بر شبکه‌های اجتماعی معرفی کرد؛ دستگاهی که نه تنها می‌توانست عکس‌ها را چاپ کند، بلکه امکان اشتراک‌گذاری تصاویر گرفته شده با آن در شبکه‌های اجتماعی هم وجود داشت.
پرینتر جدید امکان اتصال به ابزارهای اندرویدی و iOS را دارد. اگر از این دو پلتفرم استفاده می‌کنید، می‌توانید به سرعت عکس‌هایتان را به صورت رنگی در ابعاد ۲ در ۳ اینچ چاپ کرده و آنها را در آلبوم خود قرار دهید. ابعاد تصویر چاپ شده خیلی بزرگ نیست، ولی آنقدر هست که محصول جدید پولاروید را به یک ابزار کاربردی تبدیل کند!
مهم‌ترین ویژگی پولاروید پرینتر موبایل Zip ابعاد جیبی آن است بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی این محصول را با خود حمل کند. این دستگاه با استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص کار می‌کند و از طریق بلوتوث و NFC به موبایل متصل می‌شود. از طریق اپ مخصوص این پرینتر می‌توانید فیلترهای مختلفی را روی عکس‌هایتان اعمال کرده و سپس آنها را چاپ کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
SmartWatch 3 سونی با شکل و شمایلی تازه معرفی شد

پنجمین نسل از ساعت‌های هوشمند سونی با اندروید پوشیدنی گوگل حالا به مدلی بسیار شیک ارتقا پیدا کرده است. این کمپانی امروز نسخه فولاد ضد زنگ ساعت هوشمند SmartWatch 3 را معرفی کرد و از ماه فوریه به صورت جهانی عرضه خواهد شد.
با اینکه طراحی بند و جنس ساعت هوشمند جدید سونی تغییر پیدا کرده٬ اما ظاهرا این کمپانی تغییری در دیگر بخش‌های این ساعت در مقایسه با نسل‌های قبل ایجاد نکرده است. SmartWatch 3 از همان صفحه نمایشگر LCD با اندازه ۱.۶ اینچ و رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد. سونی همانند نسخه قبل GPS را در ساعت خود کار گذاشته تا به مسیر دویدن و رفت و آمد شما با ساعت هوشمند کمک کند.
در حالی که SmartWatch 3، اولین ساعت هوشمند با جنس فولاد ضد رنگ نیست و پیش از آن ساعت‌هایی همچون پبل و موتو ۳۶۰ با همین جنس بدنه عرضه شده‌اند اما این تغییر که سونی در ساعت هوشمند جدید خود به وجود آورده، برای بسیاری از کاربران بسیار خوشایند است.
سونی همیشه تاکید زیادی بر ظاهر دستگاه‌های خود دارد و حالا اگر قرار باشد ساعت هوشمند این کمپانی ژاپنی در بین ساعت‌های دیگر حرفی برای گفتن داشته باشد، باید ظاهری زیبا و امکاناتی عالی را به کاربر ارائه کند. SmartWatch 3 با بند فولاد ضد رنگ کمی سنگین‌تر از نسخه سیلیکونی همسان خود است.
باتوجه به اینکه ساعت هوشمند جدید سونی از بند استاندارد ۲۴ میلی‌متر استفاده می‌کند، کسانی که نسخه‌های قبل این ساعت هوشمند را دارند می‌توانند با عرضه عمومی ساعت جدید، بند این ساعت هوشمند را به صورت جداگانه سفارش دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی واکمن جدید خود را معرفی کرد

تمام نشانه‌ها حکایت از معرفی نسخه‌ی جدیدی از واکمن سونی در نمایشگاه CES 2015 داشتند و اکنون به نظر می‌رسد این نشانه‌ها بی‌جهت نبودند. دستگاه Walkman ZX2 با در نظر گرفتن نیازهای عاشقان موسیقی و برای ارائه‌ی تجربه‌ای رده بالا، طراحی و ساخته شده است.
سونی از زبان خود نسل جدید واکمن را چنین تعریف می‌کند که "Walkman ZX2 حاصل و ثمره‌ی اصلاحات مداوم در فناوری‌های کیفیت صوت است." افراد بسیاری طراحی مدل ZX1 واکمن را که پرچمدار پیشین این محصول به شمار می‌رفت، دوست‌داشتنی یافته بودند. اما کسانی که عاشق محصول قبلی نشده بودند نیز بی‌تردید از طراحی نسل جدید واکمن رضایت خواهند داشت. الگوی مشکی مات پشت واکمن ZX2 کاملاً چشم‌نواز بوده و کلیدهای کناری به خوبی همراه با انحنای حاشیه، تراش خورده‌اند تا طرحی یکدست و خوشایند حاصل آید. این مسأله موجب شده هنگام در دست‌گیری دستگاه، کلیدهای کنترل به بهترین شکل زیر انگشتان کاربر قرار گیرد.
واکمن جدید سونی تا حدودی سنگین‌تر از آنچه به نظر می‌رسد بوده که البته در راستای بهبود خوش‌دستی و حس کیفیت آن ایفای نقش کرده است. ورودی جک هدفون که به شکل متمایزی به رنگ طلایی و پهنای گسترده‌تر از فریم اصلی دستگاه خودنمایی می‌کند در کنار ورودی کارت حافظه‌ی microSD قرار گرفته که در صورت نیاز به فضایی بیشتر از 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دستگاه، می‌توانید از آن استفاده کنید.
باید توجه کرد که واکمن ZX2 یک دستگاه همه‌کاره نیست و نقاط ضعف خاص خود را به همراه دارد. نسخه‌ی سیستم‌عامل اجرا شده بر روی این دستگاه، اندروید 4.2 آبنبات ژله‌ای است که اولین بار در نوامبر سال 2012 معرفی شد. اگرچه کاربر قادر است به سادگی به دانلود و اجرای اپلیکیشن‌ها از فروشگاه گوگل پلی بپردازد، اما از منظر هماهنگی و قدرت اجرا نیز قابل قیاس با گوشی‌های هوشمند امروزی نخواهد بود. همه‌ی اصول اجرا شده بر روی ساخت این دستگاه، بر اساس ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی بهینه اتخاذ شده‌اند.
از نظر فنی، واکمن جدید سونی قادر به پشتیبانی از DSD ،WAV ،AIFF ،FLAC ،Apple Lossless و بسیاری فرمت‌های دیگر صوتی است. این دستگاه برای استریم بی‌سیم به بلوتوث مجهز شده و با چیپ NFC تعبیه شده در آن می‌تواند نیاز همگام‌شدن با هدفون‌ها و اسپیکرها با یک لمس را پاسخگو خواهد بود.
در حالی که نسخه‌ی A17 واکمن با قیمت 300 دلار در دسترس مشتریان قرار گرفت، اما نسخه‌ی ZX2 واکمن که پرچمدار فعلی این محصول به حساب می‌آید در بهار امسال با قیمت 1,119 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. Walkman ZX2 بطور مشخص بر ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فوق‌العاده با کیفیت، متمرکز بوده که کیفیت و مواد ساخت ویژه نیز برای ارائه‌ی دستگاهی لوکس، در آن نقشی اساسی داشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
لنوو نمونه‌های جدید لپ‌تاپ‌های Yoga 3، ThinkPad Yoga و Flex 3 را معرفی کرد

لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 از چند محصول تبدیل‌شدنی پرده برداشت. در میان محصولات معرفی شده، یکی از محصولات نظر بسیاری را به خود جلب کرد که یوگا ۳ با صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچی بود.
در نگاه اول این چنین تصور می‌شود که این محصول همان یوگا ۳ است که در ماه اکتبر توسط لنوو با صفحه‌ی نمایش ۱۳ اینچی به بازار معرفی شد؛ اما با نگاه دقیق‌تر می‌توان به این نتیجه رسید که لنوو با استفاده از قاب محصول ۱۳ اینچی، صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچی را با استفاده از همان استایل آشنای لولای یوگا، در آن گنجانده است. لنوو سایز صفحه‌ی نمایش محصول خود را افزایش داده است؛ اما خبری از رزولوشن ۳٬۰۰ در ۱٫۸۰۰ که در یوگا ۳ شاهد آن بودیم، نیست. لنوو در این محصول از صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده است. برای جای‌دادن این صفحه‌ی نمایش درون این لپ‌تاپ، حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش کاهش یافته است.
لنوو به‌جای استفاده از پردازنده‌ی Core M اینتل، پردازنده‌ی Core i7 را در این محصول مورد استفاده قرار داده که این موضوع منجر به افزایش ضخامت محصول شده است. ضخامت یوگا سه ۱۴ اینچی در مقایسه با نمونه‌ی ۱۳ اینچی، ۵.۶ میلی‌متر افزایش یافته است. یوگا ۳ با صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچ، ۱۸.۳ میلی‌متر ضخامت دارد. در صورتی که در پی مشخصات فنی بهتری هستید، لنوو امکان استفاده از کارت گرافیک انویدیا را نیز روی این محصول فراهم کرده تا دست مشتریان در انتخاب بازتر باشد. لنوو در کنار این محصول از وجود یک نمونه‌ی جدید ۱۱ اینچی یوگا ۳ نیز بهره می‌برد که یک کیلو وزن داشته و رزولوشن آن نیز فول اچ‌دی است. هر دو محصول از ماه مارس میلادی در رنگ‌های مشکی، نارنجی، نقره‌ای و سفید روانه‌ی بازار خواهند شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نمونه‌ی ۱۱ اینچی ۷۹۹ دلار و برای نمونه‌ی ۱۴ اینچی ۹۷۹ دلار است.
در کنار محصولات یوگا ۳، لنوو طیف محصولات سری ThinkPad Yoga را با افزودن محصولات ۱۴ و ۱۵ اینچی گسترده‌تر از پیش کرده است. این دو نمونه‌ی جدید در کنار نمونه‌ی ۱۲ اینچی از نسل پنجم تراشه‌ی Core i اینتل در کنار حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی، ترک پد جدید به‌همراه سه‌کلید معروف لنوو بهره می‌برند.
ThinkPad Yoga با صفحه‌ی نمایش ۱۵ اینچی محصولی است که از وجود دوربین مجهز به فناوری 3D Real Sense اینتل برخوردار است که عملکردی مشابه کینکت ایکس‌باکس‌های مایکروسافت دارد. لنوو کاربردهایی از این فناوری را در نمایشگاه پیش روی مخاطبان قرار داد؛ اما باید در آینده شاهد توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها توسط برنامه‌نویسان برای این فناوری باشیم. قیمت نمونه‌ی ۱۲ اینچی از ۹۹۹ دلار و نمونه‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی از ۱٫۱۹۹ دلار آغاز می‌شود. هر سه لپ‌تاپ از ماه‌های آتی روانه‌ی بازار خواهند شد.
لنوو استفاده از لولای شناخته شده و کاربردی خود را به محصولات رده پایین خود آورده است. از جمله‌ی محصولاتی که از این فناوری بهره خواهند برد می‌توان به فلکس ۳ با صفحه‌ی نمایش ۱۱، ۱۴ و ۱۵ اینچی اشاره کرد. لنوو قیمت ۳۹۹، ۵۴۹ و ۵۷۹ دلاری را به ترتیب برای نسخه‌‌های ۱۱، ۱۴ و ۱۵ اینچی در نظر گرفته است. هر سه نمونه از ماه می سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سمفونی نور سونی اسپیکری کلاسیک با قابلیت ایجاد روشنایی

سونی در جریان رویداد CES 2015 اسپیکرهایی را معرفی کرده که علاوه بر ایجاد صدای فراگیر نمای زیبایی به اتاق شما می‌دهند همچنین قابلیت روشنایی نیز دارند.
سونی صبح امروز از چندین محصول جالب که یکی از آن‌ها ترکیب اسپیکر و لامپ بود رونمایی کرد.فناوری زمانی شکل جادو به خود می‌گیرد که شکل ناپیدا به خود بگیرد. بهترین ابزارهای ساخت بشر همیشه به صورت محصولاتی ارگانیک، بدون سیم و با طراحی زیبا توصیف شده‌اند به نوعی که ظاهر مصنوعی نداشته‌اند. اسپیکر سمفونی نور سونی از این دست محصولات است.
این اسپیکر در کنار لامپ قرار داده شده است و این قابلیت را دارد که از سقف خانه آویزان شود و نمای زیبایی به دکور سالن پذیرایی شما بدهد و البته صدایی فراگیر و رسا را برای شما به ارمغان آورد. دموی تبلیغاتی کوتاهی که سونی در غرفه خود در جریان رویداد CES از این محصول پخش کرد به قدری واضح و با صدای بلند بود که با ایجاد صدای محیطی هر فردی را برای استفاده از این لامپ‌ها ترغیب می‌کرد.
اسپیکر سمفونی نور سونی بطور ذاتی ما را به یاد فانوس‌های قدیمی می‌اندازد ولی ساختار شیشه‌ای کشیده‌ی آن بسیار کاربردی است. این شیشه قسمتی از فناوری اسپیکر عمودی سونی است که درون لامپ ساخته شده و این کمپانی ژاپنی به نظر می‌رسد چندان علاقه‌ای ندارد تا به جزئیات بیشتری در مورد آن اشاره کند.
در واقع این محصول جدید سونی یک اسپیکر بدون سیم است که قابلیت ایجاد روشنایی برای خانه شما را نیز دارد و طوری طراحی شده تا در زمره‌ی وسایل پروژه Life Space UX قرار بگیرد که هدف آن متصل کردن تمام وسایل خانه و ایجاد قابلیت کنترل این وسایل از طریق گوشی هوشمند است. هنوز قیمت و زمان عرضه سمفونی نور سونی اعلام نشده ولی به نظر می‌رسد بزودی شاهد عرضه آن باشیم.
Life Space UX، ایده‌ی کلی است که سونی قصد دارد بر پایه‌ی آن فناوری و خانه را یکی کند و تجربه‌ی متفاوتی را به خانه‌ها بیاورد. سونی قصد دارد با این مفهوم مرزهای مرسوم در خانه‌های ما را محو کند و محدودیت‌ها را از بین ببرد. به عنوان مثال در خانه‌ی مدرنی که سونی متصور است نمایشگرها به فریم و ابعاد خاصی محدود نمی‌شوند و جای خود را به پروژکتورهای 4K با کیفیت می‌دهند تا هر بخشی از خانه که مدنظرتان باشد با هر ابعادی به نمایشگر تبدیل شود. یا مثلا به جای اینکه در پنجره منظره‌ی محدود یا ساختمان مقابل منزل خود را ببینید تصویر هر مکانی که مایل باشید نمایش داده شود. سونی در CES وعده داد که محصولات مربوط به مفهوم Live Space UX در تابستان امسال رونمایی شوند، اما هنوز خبری در این باره نیست. سونی در کنار پروژکتورهای با کیفیت خود از یک سنسور خاص نیز بهره می‌برد که هر سطحی که تصویر پروژکتور بر روی آن نمایش داده می‌شود را به صفحه‌ی تعاملی تبدیل می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
OSVR، «اندروید واقعیت مجازی» از ریزر

کمپانی Razer که به یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات حرفه‌ای مرتبط با بازی تبدیل شده، در CES 2015 از بستر ارزشمندِ OSVR رونمایی کرده که قرار است توسعه‌ی سخت‌افزارهای واقعیت مجازی را از طریق یک بستر متن باز، آسان کند.
ساعاتی قبل، ریزر از محصولات جدید خود رونمایی کرد. یکی از این محصولات OSVR است که وارد رقابت با محصولاتی همچون Gear VR از سامسونگ، Oculus Rift از فیس‌بوک و A vegant Glyph می‌شود. بازار محصولات واقعیت مجازی آن‌قدر داغ شده که سونی و دیگر کمپانی‌ها نیز در تلاش برای ورود به آن هستند.
ریزر که طی سال‌های اخیر از یک کمپانی کوچک به یک مجموعه‌ی بزرگ تولیدکننده‌ی تجهیزات بازی تبدیل شده، اولین هدست واقعیت مجازی خود را با نام Open Source Virtual Reality رونمایی کرده است. در واقع این کمپانی در تلاش برای استاندارد سازی فضای توسعه‌ی واقعیت مجازی است.
OSVR در واقع یک سیستم توسعه است که واقعیت مجازی را روی سخت‌افزارهای مختلف پیاده می‌کند. این یک سیستم‌عامل نیست بلکه به گفته‌ی مدیرعامل این شرکت «اندروید واقعیت مجازی» است. این پلتفرم نرم‌افزاریِ متن باز، شامل چند موتور بازی سازی، نمایشگرهای پوشیدنی و الگوهای کنترلی است.
از طریق این بسترِ نرم‌افزاری می‌توان بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی تولید کرد که بر روی چندین گجت واقعیت مجازی قابل اجرا باشند. در واقع ریزر در تلاش است تا بستری را فراهم کند تا همه‌ی شرکت‌ها از آن تبعیت کرده و بازی‌سازها نیز بتوانند از طریق آن محصولات خود را به شکلی تولید کنند که در تمام ابزارهای واقعیت مجازی قابل اجرا باشد. البته OSVR بستر کلی را فراهم می‌کند و بازی‌ها می‌توانند برای هر پلتفرم بهینه‌سازی شوند.
جالب است بدانید که این بستر نرم‌افزاری توسط چندین کمپانی مطرح از جمله Leap Motion, Viruix و چند مجموعه‌ی بازی‌سازی پشتیبانی می‌شود. بستر نرم‌افزاری OSVR در حال حاضر دارای چند افزونه‌ برای کار با موتور بازی سازی Unreal Engine 4 و Unity 3D Engine است تا بازی‌سازها بتوانند از طریق این افزونه‌ها، بازی‌های ساخته شده با موتورهای مذکور را به راحتی برای اجرا در هدست‌های واقعیت مجازی سازگار با OSVR ارائه کنند.
ریزر برای آنکه بازی‌سازها و شرکای سخت‌افزاری خود را با OSVR بیشتر آشنا کند، کیت مربوط به آن را به همراه یک دیسپلی پوشیدنیِ واقعیت مجازی عرضه کرده است. این هدست از نظر سخت‌افزاری شبیه به Oculus Rift DK2 است و از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. زاویه‌ی دید آن نیز به ۱۰۰ درجه می‌رسد. اما این هدست محصول نهایی نیست و به همین دلیل آنطور که باید و شاید انعطاف‌پذیر نیست. در واقع این محصول تنها برای آزمایش و استفاده از پلتفرم OSVR برای توسعه‌دهندگان ساخته شده است. این کیت با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.
اپلیکیشن‌های سازگار با OSVR می‌توانند تحت ویندوز، اندروید یا لینوکس باشند و به زودی پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های بیشتر نیز اضافه می‌شود. مدیرعامل ریزر می‌گوید که برای رقابت با Oculus نیامده و امیدوار است OSVR به یک استاندارد جدید برای حوزه‌ی واقعیت مجازی تبدیل شود.
حال باید منتظر ماند و دید توسعه‌دهندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار از این پلتفرم چطور استقبال خواهند کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کیف هوشمند HiSmart شما را از تماس‌هایتان مطلع می‌کند

در کنار معرفی محصولات متنوع از سوی برندهای معتبر دنیای فناوری، استارت‌آپ‌های مختلف هم به دنبال معرفی محصولات خود در رویداد CES 2015 هستند. Lepow کیف وایرلسی را به نمایش گذاشته که در صورت داشتن تماس ورودی با ویبره شما را مطلع می‌سازد.
وقتی که گوشی هوشمند شما درون کیفتان باشد، یکی از راه‌های استفاده از آن داشتن یک ساعت هوشمند است. اما به نظر می‌رسد حالا راه دیگری در این مورد ارائه شده است. کیفی که خودش با گوشی هوشمندمان همگام می‌شود.
کیف HiSmart ترکیبی از یک کوله‌پشتی و کیف پیغام‌رسان با جنس بدنه ضد آب و بند چرمی است. نکته اصلی در این کیف تراشه دایره‌ای شکلی است که در بند این کیف کار گذاشته شده است که به عنوان یک سیستم کنترلی برای گوشی هوشمند شما عمل می‌کند. اگر از طریق بلوتوث به این کیف متصل شوید و میکروفون مخصوص را نصب کنید، وقتی که تماس تلفنی داشته باشید، کیف شما به صورت ویبره می‌لرزد و شما با فشردن یک دکمه می‌توانید به تماس ورودی پاسخ دهید.
نسخه‌ای که از این کیف در رویداد CES به نمایش گذاشته شد، در همین حد قابلیت داشت اما شرکت Lepow اواخر سال 2014 با ایجاد یک کمپین در Indiegogo به دنبال جذب سرمایه برای ساخت نمونه دوم این کیف با ویژگی‌های بیشتر است و قیمت 299 دلاری را برای آن در نظر گرفته است. علاوه بر قابلیت پاسخ‌دهی به تماس‌های دریافتی، قابلیت پلی موزیک و همچنین برخی قابلیت‌های نقشه‌ی ابتدایی به این کیف اضافه خواهد شد. اگر فاصله بین کیف و گوشی شما زیاد شود، کیف به شما هشدار می‌دهد و شما با فشار یک دکمه می‌توانید موقعیت کیف خود را با یک اَپ نرم‌افزاری پیدا کنید.
در حال حاضر خرید یک کیف وایرلس جزو خریدهای ضروری کسی نیست ولی Lepow با ایده بسیار ساده و خوب خود در نظر دارد تا جایی برای محصول خود در میان مشتریان پیدا کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 57 از 119:  « پیشین  1  ...  56  57  58  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA