انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 58 از 119:  « پیشین  1  ...  57  58  59  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
ریزر نسخه‌ی ارزان‌تر دستبند سلامتی Nabu را معرفی کرد

نزدیک به یک سال از معرفی دستبند سلامت Nabu می‌گذرد که ریزر در CES امسال نسخه‌ی ارزان‌تری از آن را با نام Nabu X رونمایی کرده است.
ریزر که در زمینه‌‌ی تولید لوازم جانبی مخصوص بازی فعال است، سال گذشته با معرفی گجت پوشیدنی Nabu همه را متعجب کرد. این گجت قادر است تا اعلانیه‌ها را بر روی دستبند نمایش دهد و فعالیت‌های ورزشی را ضبط کرده و نمایش دهد. ریزر اکوسیستم خاص خود را نیز برای این دستبند طراحی و راه‌اندازی کرد. هر چند Nabu هنوز بصورت گسترده در بازار عرضه نشده، ریزر یک نسخه‌ی جدید از آن را با نام Nabu X رونمایی کرده است.
دستبند سلامت Nabu X تقریبا تمام امکانات Nabu را دارد اما یک استثنا در این میان وجود دارد و آن عدم وجود نمایشگر OLED است. به این ترتیب امکان نمایش نوتیفیکیشن‌ها در این دستبند هوشمند از طریق صفحه نمایش وجود ندارد و در عوض از طریق سه چراغ LED این موارد به اطلاع کاربر می‌رسند. این LED برای نمایش نوتیفیکیشن‌های مختلف به رنگ‌های متنوع چشمک‌زن می‌شود.
Nabu X شباهت زیادی به نسل اول Smartband سونی دارد و به اندازه‌ی Nabu اصلی کاربردی نیست. با این حال می‌توان با تعریف درست چراغ‌های LED متوجه‌ی نوتیفیکیشن‌ها شد. ارتباط بین دستبند با گوشی هوشمند نیز به خوبی برقرار می‌شود.
دستبند هوشمند Nabu X با قیمت ۴۹.۹۹ دلار وارد بازار می‌شود، اما ریزر برای جلب مشتری بیشتر، در روزهای ابتدایی عرضه این محصول قیمت ۱۹.۹۹ دلار را برای آن در نظر گرفته است. دستبند سلامت Nabu با قیمت حدود ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
ریزر از Forge TV، کنسول کوچک اندرویدی رونمایی کرد

ریزر جزو معدود شرکت‌های حاضر در CES 2015 است که حضوری برجسته و فعال داشته است. این کمپانی علاوه بر دستبند هوشمند و پلتفرم مخصوص واقعیتِ افزوده از یک کنسول بازی مبتنی بر اندروید نیز رونمایی کرده است.
کنسول بازی این شرکت Forge TV نام دارد. وقتی گوگل اولین بار سال گذشته اندروید تی‌وی را معرفی کرد وعده داد که از این پلتفرم در کنسول‌های کوچک بازی استفاده شود. ریزر یکی از کمپانی‌هایی است که نسبت به ساخت کنسول بازی کوچک مبتنی بر اندروید تی‌وی اقدام کرده است.
این کنسول بازی از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای Snapdragon 805 بهره می‌برد و قیمت آن ۱۰۰ دلار (با کنترلر ۱۵۰ دلار) تعیین شده است. این کنسول بازی قرار است در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ راهی بازار شود.
کنسول Forge TV به لطف پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 420 و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم قادر به اجرای تمام بازی‌های اندرویدی است. این سخت‌افزار در تلفن‌های هوشمند پرچمدار نیز بکار گرفته می‌شود. با این تفاوت که تلفن‌های مبتنی بر این سخت‌افزار قیمت به مراتب بالاتر از ۹۹ دلار دارند. این دستگاه علاوه بر اجرای بازی‌های ویدیویی قادر به ارائه امکانات مشابه‌ی اپل‌تی‌وی است و قابلیت پخش محتوای مختلف را دارد.
ریزر یک کنترلر را برای این میکرو-کنسول در نظر گرفته تا کاربر بتواند نهایت لذت را از بازی‌ها ببرد.
ریزر همچنین سرویس Cortex Stream را برای کنسول کوچک خود در نظر گرفته است تا کاربر بتواند بازی‌ها را از روی هر کامپیوتری به Forge TV استریم کند. به این ترتیب می‌توانید بازی‌های در کلاس PC را در این دستگاه و روی تلویزیون تجربه کنید. برخلاف کنسول بازی Shileld انویدیا در Forge TV محدود به کامپیوترهای مبتنی بر انویدیا نیستید و می‌توانید از دستگاه‌های مبتنی بر کارت‌گرافیک‌های AMD نیز بازی را استریم کنید. محدودیتی در اجرای بازی‌ها نیز وجود ندارد و می‌توانید تمام بازی‌هایی که تا به حال تجربه کرده‌اید را از طریق این دستگاه روی تلویزیون بازی کنید. مدیرعامل ریزر می‌گوید استریم بازی‌ها بدون هیچ‌گونه لگ و تاخیری انجام می‌شود.




ریزر به لوازم جانبی مربوط به این کنسول نیز توجه ویژه داشته و مثلا کاربر می‌توان از انواع مختلف گیم‌پدها یا ماوس و صفحه کلید نیز برای هدایت بازی استفاده کند.
[b][/b]
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کاسیو دی‌‌جی کنترلر جدید خود را معرفی کرد

کاسیو انواع مختلف کیبردها را تولید می‌کند و علاقمندان به موسیقی نیز این برند را به خوبی می‌شناسند. این کمپانی ژاپنی در CES 2015 از جدیدترین کنترلرهای خود که مناسب DJها است رونمایی کرده است.
کاسیو در حوزه‌ی ابزارهای موسیقی جزو برندهای برتر است. این کمپانی طی سال‌های اخیر به خوبی توانسته‌ است تا از فناوری‌های نوین در ابزارهای موسیقی خود استفاده کند تا تجربه‌ی بهتری را در اختیار اهالی موسیقی قرار دهد. محصول اول این کمپانی با نام XW-DJ1 شناخته می‌شود و دارای یک اسکرچ دیسک ۷ اینچی است که دی‌جی‌ها می‌تواند از آن برای تنظیم کنترل موسیقی استفاده کنند. محصول دوم این شرکت XW-PD1 نام دارد که دارای یک پد ۱۶ بخشی با ترکیب‌کننده، ترتیب‌سنج و Effect دهنده است. هر دو دستگاه با باتری داخلی کار می‌کنند و دارای کانکتور مخصوص آیفون، آیپد، پی‌سی و مک هستند تا بتوانید کنترل ساده‌تر و بهتری روی آن‌ها داشته باشید.
XW-DJ1 این ماه با قیمت ۲۹۹ دلار و XW-PD1 با قیمت ۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شوند.
کاسیو در این ابزارها تلاش می‌کند تا امکانات بیشتری را در اختیار DJها قرار دهد و دکمه‌های کنترلی لمسی نیز در آن‌ها باعث می‌شود تا سفارشی سازی ساده‌تری در اختیار داشته باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شرکت دل نیز با اولترا شارپ 34 به جمع سازندگان مانیتور‌های خمیده پیوست

مانیتور‌ها نیز خمیده شدند. امروز اچ‌پی از یک دستگاه مانیتور خمیده رونمایی کرد و سامسونگ نیز قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی ۹ نمایشگر خمیده به بازار عرضه کند. دقایقی پیش دل نیز به این جمع پیوست و از مانیتور منحنی خود پرده برداشت.
UltraSharp 34 محصولی است که دل در تابستان سال پیش آن را معرفی کرد و قرار است همین هفته برای فروش به عنوان یکی از اولین مانیتور‌های خمیده در دسترس قرار گیرد.
نمایشگر این مانیتور خمیده از دل دارای رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و از نسبت ابعاد عریض ۲۱ به ۹ بهره می‌برد که البته برای چنین نمایشگری با این خمیدگی، استاندارد است. در کنار‌ه‌های نمایشگر شما می‌توانید درگاه‌های HDMI و DisplayPort را مشاهده کنید که در کنار آن اسپیکر‌های ۹ وات برای گیمر‌ها قرار گرفته است.
قرار است به زودی و تا ۸ ژانویه این نمایشگر جدید خمیده از کمپانی دل با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
واکوم از تبلت Cintiq 27QHD برای حرفه‌‌ای‌ها رونمایی کرد

تا پیش از این، بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش سازگار با قلمِ واکوم، Cintiq 24HD بود اما این کمپانی در CES 2015 مدل جدید Cintiq 27QHD را رونمایی کرده است که از یک صفحه نمایش ۲۷ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد.
واکوم یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های توسعه دهنده‌ی فناوری‌های مرتبط با صفحه‌های دیجیتایزر و قلم‌های هوشمند است که بین طراح‌ها و افرادی که از قلم دیجیتال بهره می‌برند، محبوبیت خاصی دارد. برخی از محصولاتی که به صفحه نمایش دیجیتایزر و قلم استایلوس مجهز می‌شوند مانند گلکسی ‌نوت‌های سامسونگ از فناوری این شرکت بهره می‌برند. اما این کمپانی خود نیز تبلت‌های اختصاصی تولید می‌کند که بیشتر توسط طراح‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. جدیدترین تبلت این شرکت با نام Cintiq 27QHD در واقع بیشتر شبیه به یک کامپیوتر بدون کیس ۲۷ اینچی است که از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و قادر است ۱.۰۷ میلیون رنگ را به نمایش درآورد. این نمایشگر از نظر دقت نمایش رنگ‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و قادر است طیف رنگی استاندارد ادوبی را تا ۹۷ درصد پوشش دهد. دقت نمایش رنگ‌ها برای طراح‌ها و افرادی که بر روی عکس و چاپ کار می‌کنند، اهمیت دارد.
دکمه‌های ExpressKeys از لبه‌ی صفحه به روی ریموت کنترل جای گرفته‌اند تا کاربر هر جایی از صفحه که مایل بود آن‌ها را قرار دهد.
شیشه‌ی روی صفحه نمایش لب-به-لب است و کل سطح صفحه را می‌پوشاند. قلم استایلوس بکار گرفته شده در این تبلت قادر است تا ۲۰۴۸ سطح فشار را تشخیص دهد.
این تبلت دارای یک استند است تا بتوانید زاویه‌ی آن را تا ۲۰ درجه تغییر دهید.
واکوم قیمت ۲۳۰۰ دلار را برای Citiq 27QHD در نظر گرفته است. مدل‌های ۱۳ و ۲۲ اینچ این محصول نیز با قیمت ارزان‌تر در دسترس قرار خواهند گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دل نسخه جدید اولترابوک XPS 13 را معرفی کرد

دل نسخه‌ی جدید از اولترابوک XPS 13 را با ظاهری بسیار زیبا و سخت‌افزار قدرتمند به CES 2015 آورده است؛ نمایشگر این اولترابوک تقریبا حاشیه ندارد.
دل در نمایشگاه CES نسخه جدیدی از اولترابوک XPS 13 خود را رونمایی کرده است. سال گذشته، دل این لپ‌تاپ را با نمایشگر بهتری بروزرسانی کرد، و حالا به نظر می‌رسد امسال باز هم با محصولی بهتر روبرو هستیم. نمایشگر اولترابوک جدید دل، تنها ۵.۲ میلی‌متر حاشیه در بخش بالایی دارد و از این لحاظ با یک دستگاه بسیار زیبا روبرو هستیم. نسخه‌های پیشین هم حاشیه باریکی داشتند، اما مدل ۲۰۱۵ تقریبا بدون حاشیه به نظر می‌رسد. اما داستان بهبودها در مدل جدید به همین جا ختم نمی‌شود و Dell XPS 13 2015 را می‌توان با نمایشگر بسیار خوب ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل هم خریداری کرد. این رزولوشن نسبت به اولین نسخه XPS 13 که رزولوشن پایین ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل داشت، بهبود چشمگیری محسوب می‌شود.
طراحی بدنه دستگاه از نظر ظاهری چندان تغییری نکرده و فقط در برخی قسمت‌ها از آلومینیوم و فیبر کربن استفاده شده تا وزن دستگاه به ۱.۱۸ کیلوگرم یا ۱.۲۷ کیلوگرم در مدل لمسی برسد. دل از جدیدترین پردازنده‌های نسل پنجم سری Core i اینتل در محصول خود استفاده کرده و آن را در مدل‌های متنوعی از Core i3 تا Core i7 ارائه کرده است. XPS 13 بسته به مدلش ممکن است حافظه رم 4 یا 8 گیگابایتی داشته باشد.
دل مدعی است که نسخه‌ی جدید XPS 13 کوچک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی جهان است و دلیل این امر را حاشیه‌های بی‌نهایت باریک دور نمایشگر ۱۳.۳ اینچی آن می‌داند. این موضوع باعث نشده تا کیبورد دستگاه با مشکلی مواجه شود و کاربر هنوز می‌تواند از صفحه کلید کامل آن استفاده کند. ترک‌پد این لپ‌تاپ هم با بهبودهایی همراه شده و تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. دل از یک دکمه شیشه‌ای و یک ترک‌پد دقیق در این لپ‌تاپ استفاده کرده؛ ترکیبی که مایکروسافت هم شرکای سخت‌افزاری‌اش را به استفاده از آن ترغیب می‌کند. ترک‌پد‌های دقیق به ویندوز 8.1 این امکان را می‌دهند تا اشاره‌گر ماوس، چندلمسی و ژست‌های لمسی ویندوز را به طور مستقیم کنترل کند.
XPS 13 نسل اول عمر باتری بسیار پایینی داشت، اما در نسخه ۲۰۱۵ شرایط کاملا تغییر کرده است. دل مدعی شده که نسخه فول اچ‌دی با پردازنده Core i5 این لپ‌تاپ، ۱۵ ساعت عمر باتری دارد. این ادعای بزرگی است و باید ببینیم در عمل هم چنین عمر باتری را شاهد خواهیم بود یا خیر! به نظر می‌رسد به لطف پردازنده برادول اینتل و نمایشگر IGZO شارپ، دل توانسته چنین عملکرد خوبی را از نظر عمر باتری داشته باشد. XPS 13 از امور در بازارهای ایالات متحده با قیمت پایه ۸۰۰ دلار برای مدل Core i3 روانه بازار خواهد شد و گران‌ترین مدل آن که مجهز به پردازنده Core i7، رم 8 گیگابایت، حافظه ۲۵۶ گیگابایت SSD و نمایشگر +QHD است، ۱۹۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.
در ویدیوی زیر می‌توانید نگاه نزدیک وب‌سایت ورج به این اولترابوک زیبا را تماشا کنید:


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سینتیک کامپنیون 2، تبلت هیبریدی مبتنی بر ویندوز واکوم معرفی شد

سال ۲۰۱۳ بود که شرکت Wacom دو تبلت‌ با پایه‌های ایستا و قلم مخصوص رونمایی کرد که یکی از آن‌ها اندروید و دیگری ویندوز ۸ را بر روی خود اجرا داشت. در آن زمان مدل دوم با قیمت ۱۴۹۹ دلار به بازار عرضه شد. اما حالا در سال ۲۰۱۵ این شرکت با امکانات بیشتر قصد دارد تبلت جدید خود را با ۲۰۰ دلار قیمت پایین‌تر عرضه کند.
درست شبیه به نسل‌های قبل، تبلت Cintiq Companion 2 زمانی که شما در خانه مشغول به کار هستید، با قلم خود می‌تواند به کمکتان بیاید و حتی با اپلیکیشن مخصوص Wacom Connect به کامپیوتر رومیزی ویندوزی شما یا مک متصل شود.
این تبلت ویندوزی جدید از واکوم به راحتی فتوشاپ و دیگر برنامه‌های مخصوص دسکتاپ ویندوز را اجرا می‌کند. نمایشگر این محصول ۱۳.۳ اینچی است و از رزولوشن بالای QHD برابر با ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار است. این تبلت نیز همچون نسل پیشین خود ویژگی‌های مفید ExpressKeys، قابلیت‌های اختصاصی قلم و ژست‌های حرکتی لمسی بهره می‌برد.
از دیگر مشخصات Cintiq Companion 2 می‌توان به دوربین پشتی ۸ و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، باتری با دوام ۴.۵ ساعت، ویندوز ۸.۱، حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت SSD، پردازنده Core i3 اینتل با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Intel HD 4400 و ۴ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.
مدل‌های با جزییات سخت‌افزاری بیشتر این تبلت هیبریدی با قیمت‌های بالاتر عرضه خواهند شد که در پیشرفته‌ترین مدل این تبلت، یعنی نسخه Premium، مشخصاتی همچون ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، پردازنده Core i 7 اینتل با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Intel Iris 6100 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم به کار رفته است. این مدل ۲۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با دسته بازی تبدیل شونده Mad Catz آشنا شوید

تقریبا هر گیم‌پد جانبی که بخواهید برای گوشی هوشمند خود بخرید، ظاهری شبیه به کنترلر‌های ایکس‌باکس دارد. اما هر چقدر‌ هم در بازار به دنبال گیم‌پدی شبیه به Mad Catz بگردید، حتی نمونه مشابه آن را پیدا نخواهید کرد. گیم‌پدی با ظاهری جذاب و تبدیل شونده.
گیم‌پد LYNX 9 Mobile Hybrid Controller به شکلی طراحی شده که با پی‌سی و دستگاه‌های اندرویدی کار کند و همچنین بتواند ظاهر خود را تغییر دهد تا با هر پلتفرمی که قصد بازی دارید، به شکل راحتی در دست شما جای گیرد.
دسته بازی از شرکت Mad Catz به دور یک تبلت قرار می‌گیرد یا یک گوشی هوشمند را در خود جای می‌دهد و حتی می‌تواند کیبوردی QWERTY را در اختیار شما بگذارد. این گیم‌پد همچنین از یک میکروفون درونی بهره می‌برد و نزدیک به ۳۰ ساعت طول عمر باتری دارد. گیم‌پد بی‌سیم زیبای LYNX 9 را می‌توانید با اپلیکیشن مخصوص اندروید به گوشی یا تبلت خود متصل کنید یا اینکه با نرم‌افزار مخصوص، ان را به کامپیوتر شخصی خود وصل کنید و در دنیای بازی غرق شوید.
تمام لوازم جانبی که همراه با این کنترلر عرضه می‌شود با یک قیمت واحد قابل خریداری است. تا نزدیکی ماه مارس ۲۰۱۵ می‌توانید این گیم‌پد را با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار خریداری کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
الین‌ور جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با طراحی باریک‌تر معرفی کرد

تابستان سال گذشته، Alienware لپ‌تاپ گیمینگ ۱۳ اینچی خود را معرفی کرد. این محصول لقب باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ را به خود اختصاص داده بود. اما گویا دل را راضی نکرده، چراکه این کمپانی نسخه‌ی باریک‌تر الین‌ور 17 را به‌همراه یک نمونه‌ی ۱۵ اینچی معرفی کرده است.
سال گذشته دل، الین‌ور ۱۳ اینچی را معرفی کرده و آن را با الین‌ور ۱۴ جایگزین کرد. این محصول لقب باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ را به خود اختصاص داده بود، اما دل با معرفی Alienware 17 نشان داد که هنوز به اندازه‌ی کافی از ظرافت محصولات خود راضی نیست. در کنار باریک شدن این لپ‌تاپ، دل سایز این لپ‌تاپ را از ۱۸ اینچ به ۱۷ اینچ کاهش داده است، چراکه به واقع یک لپ‌تاپ ۱۸ اینچی بسیار بزرگ به نظر می‌رسد.
با نگاه به این لپ‌تاپ می‌توان به این نتیجه رسید که دل از زبان طراحی لپ‌تاپ‌هایی که در دو سال اخیر معرفی کرده، در این محصول نیز تبعیت کرده است. الین‌ور جدید دل از ترکیب آلومینیوم و فیبرکربن با قابلیت شخصی‌سازی نورپردازی ظاهری بهره می‌برد. امکان تغییر نورپردازی این لپ‌تاپ شامل نور کیبورد، ترک‌پد و همچنین علامت الین‌ور در پشت لپ‌تاپ است. بزرگ‌ترین بهینه‌سازی آن مربوط به ابعاد است. لپ‌تاپ ۱۷ اینچی با ضخامت ۳۴ میلی‌متر در مقایسه با نسل گذشته ۲۵ درصد باریک‌تر شده است. همچنین وزن آن نیز ۹ درصد کمتر شده و به ۳.۷ کیلوگرم کاهش یافته است. لپ‌تاپ ۱۵ اینچی این کمپانی نیز ۳.۲ کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن نیز ۳۴ میلی‌متر است.
در هر دو لپ‌تاپ امکان انتخاب دو پردازنده‌ی Core i5 و Core i7 به‌همراه کارت گرافیک انویدیا 980M وجود دارد. در صورتی که نمونه‌ی ۱۵ اینچی را انتخاب کنید، می‌توانید کارت‌ گرافیک AMD Radeon R9 M295X را نیز با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K انتخاب کنید. در صورت نیاز، این دو لپ‌تاپ قادرند تا از آمپلی‌فایر گرافیکی دل نیز که ۳۰۰ دلار قیمت دارد برای میزبانی از کارت‌های گرافیک سطح دسکتاپ پشتیبانی کنند. هر دو لپ‌تاپ جدید معرفی شده را می‌توان با پرداخت ۱٫۱۱۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۵ اینچی و ۱٫۴۹۹ دلار برای نمونه‌ی ۱۷ اینچی تهیه کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا مک‌بوک ایر جدید در راه است؟

وب‌سایت 9to5Mac اطلاعات و تصاویری از مک بوک ایر جدید اپل فاش کرده و مدعی شده اولترابوک جدید کاپرتینویی‌ها با نمایشگری بهتر و طراحی متفاوت عرضه خواهد شد.
اپل همواره سعی کرده با وجود عدم شرکت در نمایشگاه CES، در طول برگزاری این نمایشگاه توجهات را به سمت خود جلب کند. وب‌سایت 9to5Mac تصاویر و اطلاعات جدیدی منتسب به یک مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی با طراحی جدید منتشر کرده است.
تغییرات مک‌بوک ایر جدید به نمایشگر و طراحی کاملا متفاوت آن محدود نخواهد شد. این وب‌سایت مدعی شده که دکمه‌های فانکشن و جهت‌ها هم بازطراحی شده‌اند تا در کناره‌های کیبورد حاشیه‌ای نبینیم و صفحه کلید از لبه سمت چپ تا لبه سمت راست، کشیده شده باشد.به نظر می‌رسد، مک‌بوک ایر جدید کوچک‌تر و باریک‌تر هم هست و ترک پد آن هم با تغییراتی همراه شده است. مارک گورمن از 9to5Mac می‌گوید:
نسخه ۲۰۱۵ مک‌بوک ایر اپل به خاطر طراحی جدیدش احتمالا از درگاه USB استاندارد، کانکتور مگ‌سیف و اسلات کارت حافظه بی‌بهره خواهد بود تا بتواند بدنه‌ای باریک‌تر داشته باشد.
درست است که همه این اطلاعات فعلا فقط در حد شایعه هستند، اما مارک گورمن از ان دسته افرادی است که اغلب اوقات پیش‌گویی‌های درستی دارد و شایعاتی که منبعشان به او می‌رسد، اغلب با واقعیت منطبق بوده‌اند!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 58 از 119:  « پیشین  1  ...  57  58  59  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA