انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 59 از 119:  « پیشین  1  ...  58  59  60  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
شارپ پنل نمایشی 120 اینچ 4K خود را در CES 2015 رونمایی کرد

نمایشگاه CES را می‌توان به محلی برای تاخت و تاز کمپانی‌های تولیدکننده‌ی انواع تلویزیون‌ها عنوان کرد. در دو سال اخیر شاهد عرضه‌ی انواع محصولات 4K در این نمایشگاه هستیم. از این‌رو شارپ نیز با سابقه‌ی روشن در تولید تلویزیون حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد. پنل نمایشی ۱۲۰ اینچی 4K این کمپانی از جمله‌ی جالب‌ترین محصولاتی است که در CES 2015 توسط شارپ معرفی شده است.
شارپ در نمایشگاه CES 2014 با تلویزیون سه‌بعدی بدون عینک 8K خود، توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کرد. این کمپانی ژاپنی نیز امسال با نمایش پنل نمایشی ۱۲۰ اینچ 4K خود خودنمایی می‌کند. کمپانی ژاپنی معتقد است که این تلویزیون قادر است در سال‌های آتی جای انواع ویدئو پرژکتورها و ویدئو وال‌های را در سطح شهر، کلاس‌های درس و سالن‌های کنفرانس بگیرد. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت تمام شده‌ی این محصول منتشر نشده، اما می‌توان به این نکته اشاره کرد که تلویزیون ۱۲۰ اینچی شارپ چندان ارزان نخواهد بود.
به گزارش انگجت، تنها قرار گرفتن در مقابل این پنل نمایشی می‌تواند حق مطلب را ادا کند. این تلویزیون عظیم‌الجثه تصاویر را شارپ، روشن و بسیار بزرگ نمایش می‌دهد، بطوریکه با قرارگرفتن در مقابل آن، کاربر وارد دنیای دیگری می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نگاه نزدیک به هدست نمایش شخصی اَوِگانت گلیف

اوگانت، طرح هدست نمایشگر گلیف خود را نهایی کرده و آن را در نمایشگاه محصولات الکترونیک 2015 به نمایش گذاشته است. این هدست نمایش شخصی دارای طراحی لوکس و نمایشگری باکیفیت است که تجربه‌ی یک تلویزیون ۸۰ اینچی اچ‌دی را به کاربر القاء می‌کند.
کمپانی Avegant بالأخره طراحی نهایی هدست نمایش شخصی خود، با نام Glyph را معرفی کرد. این محصول حالا شبیه به یک هدفون گران‌قیمت است. در بدنه آن از پلاستیک باکیفیت استفاده شده که روی آن را یک لایه‌ی نرم پوشانده است. در بخش پدهای گوش، شاهد استفاده از آلومینیوم هستیم و بالشتک‌های آن نیز از جنس چرم طبیعی هستند.
این که ظاهر این هدست نمایشگر، شبیه به هدفون است، تصادفی نیست و مدیر ارشد استراتژی این شرکت اعلام کرده که آنها می‌خواسته‌اند تا کیفیت صدای بسیار خوبی را به کاربر ارائه کنند. وی معتقد است که یکی از مسائل مهم در طراحی چنین محصولاتی که کمتر به آن توجه می‌شود، ظاهر طبیعی و منطبق با مد روز است.
اما فقط زیبا بودن کافی نیست. یک هدست نمایشگر خوب باید ارگونومی خوبی هم داشته باشد و این پاشنه‌ی آشیل هدست گلیف است. وقتی آن را روی صورت خود قرار می‌دهید، اولین موضوعی که توجهتان را به خود جلب می‌کند، این است که اندازه هدبند آن قابل تنظیم نیست و شما امکان تغییر اندازه آن را ندارید. شاید در نسخه‌ای که به بازار عرضه می‌شود، این مشکل برطرف شود؛ ولی نمونه فعلی مشکلاتی جدی در زمینه ارگونومی دارد.
کیفیت ویدیوی این محصول نسبت به نمونه‌ی اولیه که سال گذشته رونمایی شد، تغییری نکرده است.تصاویر به صورت مستقیم، به وسیله آرایه‌ای از ۲ میلیون میکروآینه به چشمان شما تابیده می‌شوند. نتیجه کار، تصویری واضح و شفاف است که تجربه‌ای شبیه به تماشای یک تلویزیون ۸۰ اینچی HD را تداعی می‌کند. این هدست به یک پورت microHDMI مجهز است و شما می‌توانید آن را به یک لپ‌تاپ یا یک تلفن سازگار با آن متصل کنید.
هم‌اکنون می‌توانید این محصول را به قیمت ۵۰۰ دلار پیش‌خرید کنید؛ البته قیمت نهایی هدست نمایشگر گلیف در خرده فروشی‌ها بیش از ۶۰۰ دلار خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند بعدی ال‌جی روی دست مدیران آئودی رویت شد!

ظاهرا نسل بعدی ساعت هوشمند ال‌جی آماده‌ی معرفی است. اگرچه این محصول هنوز رسما رونمایی نشده اما در CES 2015 و روی مچ دست مدیرعامل شرکت خودرو سازِ آئودی رویت شده است.
ال‌جی در CES 2015 از نسل دوم تلفن هوشمند G Flex رونمایی کرد. این کمپانی یک ساعت هوشمند جدید را نیز به CES آورده است، اما به نظر می‌رسد قرار نیست این ساعت در این نمایشگاه رونمایی شود. ساعت هوشمندِ معرفی نشده‌ی ال‌جی روی دست مدیرعامل آئودی رویت شده است. زمانی‌که او در حال صحبت درباره خودروهای هوشمند این شرکت بوده، ساعت هوشمندِ معرفی نشده‌ی ال‌جی را روی مچ دست خود داشته است.
این ساعت هوشمند همچون G Watch R دایره‌ای شکل است و ظاهر اسپورتی دارد. ال‌جی سه دکمه‌ی نسبتا بزرگ را برای ساعت هوشمند بعدی خود در نظر گرفته؛ این در حالی است که ساعتِ‌ هوشمندِ قبلی این شرکت تنها یک دکمه‌ داشت. البته هنوز مشخص نیست که این ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید وِر باشد یا خیر.
در حال حاضر ال‌جی هیچ صحبتی برای رد یا تایید ساعت هوشمند خود نکرده است اما برخی بر این باورند که این ساعت، نسل بعدی G Watch است که انتظار می‌رود در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی شود. پیش‌تر شایعه شده بود که G Watch R2 قرار است از اتصال LTE پشتیبانی کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایشگرهای جدید شارپ به هر شکلی در می‌آیند

کمپانی ژاپنی شارپ در CES امسال حضور پر رنگی داشت و علاوه بر معرفی تلویزیون‌های ارزن قیمت 4K و تلویزیون 8K از نمایشگر جدید خود که قادر است در اشکال مختلف مورد استفاده قرار گیرد، رونمایی کرد.
شارپ نمایشگرهای جدید خود را FFD یا Free Form Display می‌نامد. این نمایشگرها که در CES رونمایی شده‌اند قرار است در خودروها و محصولات دیگر بکار گرفته شوند. یکی از چالش‌های اصلی تولیدکنندگان، استفاده از نمایشگرها در اشکال غیر چهارگوش است که ظاهرا شارپ این مشکل را حل کرده، تا تولیدکنندگان بتوانند نه تنها این نمایشگرها را بصورت دایره یا بیضی شکل استفاده کنند بلکه از آن در اشکال مختلف نیز بهره ببرند. گفته می‌شود که خودروسازان روی خوش به این نمایشگرها نشان داده‌ و قصد دارند از آن‌ها در محصولات آینده‌‌‌شان استفاده کنند.
شارپ چند نمونه‌ی اولیه از FFD را در CES به نمایش گذاشته که عموما برای داشبور خودروها طراحی شده‌ است. گفته می‌شود این نمایشگرها سال ۲۰۱۷ در خودروها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
شارپ از فناوری IGZO خود در این نوع از نمایشگرها استفاده کرده تا مصرف انرژی نیز به حداقل برسد. این نمایشگرها به شکلی طراحی شده‌اند که نیازی به لبه و حاشیه نداشته باشند. به همین دلیل به آسانی می‌توان آن‌ها را به اشکال مختلف در آورد.
شارپ می‌گوید از این نمایشگرها در موبایل‌ها و ساعت‌های هوشمند نیز می‌توان استفاده کرد. تَصَورِ موبایل‌های غیرچارگوش و متفاوت را در ذهن داشته باشید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آداپتور جدید SuperMHL با پشتیبانی از ویدیو 8K معرفی شد

هرچه رزولوشن محتوا بیشتر می‌شود پهنای باند مورد نیاز برای انتقال ویدیو از پخش‌کننده‌ به نمایشگر نیز افزایش می‌یابد. در همین راستا و برای پشتیبانی از رزولوشن 8K، نسخه‌ی جدیدی از MHL عرضه شده است.
کنسرسیوم توسعه‌ی MHL نسخه‌ی جدیدی از این درگاه را با نام SuperMHL معرفی کرده که از پهنای باند به مراتب بالاتری پشتیبانی می‌کند تا از طریق آن بتوان ویدیو 8K را با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه منتقل کرد. این درگاه همچنین از طیف وسیع‌تری از رنگ (تا ۴۸ بیت) پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب امکان انتقال تصاویر طبیعی‌تر از طریق این درگاه میسر می‌شود.
در نسخه‌ی جدیدِ MHL، امکان اتصال چند ابزار به یکدیگر نیز وجود دارد. مثلا می‌توان رسیور، تلویزیون و بلو-ری را به یکدیگر متصل کرده و از طریق یک ریموت، همه این دستگاه‌ها را کنترل کرد.
در SuperMHL امکان شارژ ابزارهایی که تا ۴۰ وات انرژی نیاز دارند نیز وجود دارد. بنابراین علاوه بر تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها نیز از طریق SuperMHL شارژ خواهند شد. تصور کنید که تبلت خود را به لپ‌تاپ یا تلویزیون متصل کرده‌اید تا تصویر مورد نظر را روی صفحه‌ی بزرگ‌تری پخش کنید در زمان پخش تصویر، تبلت نیز شارژ می‌شود.
درگاه جدید SuperMHL همچون نسخه‌ی جدید USB دوطرفه است و فرقی نمی‌کند که از چه جهتی در درگاه فرو می‌رود. این درگاه از انواع مختلف فرمت‌های صوتی از جمله Dolby Atoms و DTS-UHD پشتیبانی می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت غول پیکر فوهو برای کودکان و مصارف آموزشی معرفی شد

کمپانی فوهو که در زمینه‌ی تولید محصولات ویژه کودکان فعال است، تبلت بسیار بزرگی مبتنی بر اندروید به CES‌ آورده است که برای مصارف آموزشی و سرگرمی، خارق‌العاده به نظر می‌رسد.
فوهو سال گذشته یک تبلت ۲۴ اینچی با پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید معرفی کرد که بزرگ به نظر می‌رسید٬ اما محصول جدید این شرکت با نام Big Tab در دو سایز ۵۵ و ۶۵ اینچ رونمایی شده است.
مشخصا این تبلت برای چک کردن ایمیل یا تماشای ویدیو در نت‌فلیکس ساخته نشده، با این تبلت می‌توان اپلیکیشن‌های مختلف مخصوص کودکان را اجرا کرد و از آن برای مصارف آموزشی استفاده کرد.
فوهو می‌گوید از این تبلت غول پیکر می‌توان در آشپزخانه، اتاق کودکان و مواردی از این دست استفاده کرد. این تبلت به خوبی می‌تواند با کاربر تعامل برقرار کند و علاوه بر آن امکاناتی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند را در اختیار وی قرار دهد.
این دستگاه به گوگل پلی دسترسی دارد و می‌توان اپلیکیشن‌های مختلف اندرویدی را روی آن نصب کرد.
رزولوشن این تبلت ۵۵ و ۶۵ اینچی، اولترا اچ‌دی است و از NFC، بلوتوث و وای-فای پشتیبانی می‌کند.
براساس گزارش USA Today، تبلت غول پیکر فوهو، نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد. ارزان‌ترین مدل این تبلت ۷۰۰ دلار قیمت دارد اما مدل ۶۵ اینچ با رزولوشن UHD با قیمت ۴۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بلندگوی دو تکه‌ی Air Squad موسیقی را در حالت معلق پخش می‌کند

نمایشگاه CES 2015 پذیرای طیف گسترده‌ای از محصولات است که در بین آن‌ها ابزار‌های جالب توجهی دیده می‌شود. بلندگوی معلق Air Squared را باید در جمع جالب‌ترین گجت‌های معرفی شده در این نمایشگاه جای داد. با زومیت همراه باشید.
بلندگوی معلق Air Squared در مقایسه با بلندگوهای تراز اول موجود در بازار و نمونه‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2015 از نظر کیفیت پخش صدا حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما ایده‌ی جالبی در تولید آن بکار گرفته شده است. این بلندگوی معلق با بهره‌گیری از قابلیت مغناطیسی که در آن گنجانده شده بصورت معلق روی هوا قرار می‌گیرد. ایر اسکواد از دو قسمت تشکیل شده که با قراردادن این دو بخش روی هم شاهد هیچ گونه‌ای تماسی بین این دو تکه از بلندگو نیستیم، بلکه قسمت بالایی بصورت معلق در فضا قرار گرفته و به پخش موسیقی ادامه می‌دهد. این بلندگو از وجود یک میکروفون نیز بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ی خوبی برای انجام مکالمات صوتی در کنفرانس‌ها تبدیل کرده است. همچنین باید به وجود یک پورت USB در قسمت زیرین اشاره کرد که برای شارژ کردن این بلندگوی جالب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
قابلیت معلق بودن در هوا از طریق استفاده از آهن‌رباهای قدرتمند در درون هر دو قسمت حاصل شده است. برای اینکه قسمت بالایی را بتوان بصورت معلق روی هوا قرار داد، باید آن را در مکان تعیین شده گذاشت که این موضوع با استفاده از قالب پلاستیکی این گجت قابل انجام است. با استفاده از اتصال بلوتوث می‌توان گوشی‌هوشمند را به این بلندگو متصل کرد. باتری این بلندگوی معلق امکان پخش موسیقی تا ۱۲ ساعت را برای کاربران فراهم می‌کند.
ایر اسکوار را می‌توان با پرداخت ۱۹۹ دلار مال خود کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان این بلندگو، کیفیت صدا به علت معلق بودن بهبود یافته است، اما خریداران این بلندگو آن را به خاطر کیفیت صدا نخواهند خرید، بلکه فاکتور کلیدی در فروش این محصول را باید قابلیت آن در معلق بودن خواند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت‌های هیبریدی خانواده‌ی Transformer Book Chi با ویندوز کار می‌کنند

ایسوس روز گذشته از سری جدید تبلت‌های هیبردی خود با نام Transformer Book Chi رونمایی کرد. پرسش‌های بی‌پاسخ بسیاری در باره‌ی این محصولات وجود داشت که در این مقاله سعی می‌کنیم به آن‌ها پاسخ دهیم.
ترنسفورمر چی در واقع تبلت‌ ۲ به ۱ است که از طریق یک داک صفحه‌کلید به لپ‌تاپ تبدیل می‌شود درست مانند دیگر محصولات خانواده‌ی ترنسفورمر ایسوس که پیش از این نیز شاهد آن‌ها بوده‌ایم. برخی معتقد بودند که این تبلت‌ها با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کنند و برخی نیز آن‌ها را دو سیستم‌عامله می‌پنداشتند. اما این تبلت‌ها با سیستم‌عامل ویندوز ۸ راهی بازار می‌شوند.
ترنسفورمربوک چی در چند مدل مختلف و در سایزهای گوناگون عرضه می‌شود. مدل T300 از پردازنده‌ی Core M اینتل و صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچ بهره می‌برد. این محصول ۱.۶۵ سانتی متر ضخامت دارد که کمی باریک‌تر از مک‌بوک ایر اپل است.
پردازنده‌ی Core M اینتل نیز جزو پردازنده‌های نسل پنجم این شرکت به حساب می‌آید. این پردازنده بدون نیاز به فن کار می‌کند و از این بابت نه تنها کل تبلت بی‌ سر و صدا کار می‌کند بلکه ضخامت دستگاه کمتر شده و مصرف باتری نیز به شکل محسوسی کاهش یافته است.
تبلت دوم از خانواده ترنسفورمربوک چی، T100 است. این تبلت از صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی بهره می‌برد و طول عمر باتری آن یک روز است. این محصول ۷.۲ میلی‌متر ضخامت دارد. ایسوس ادعا می‌کند که T100 باریک‌ترین تبلت ویندوزی دنیا است.
تبلت سوم ایسوس با نام T90 نیز از یک صفحه نمایش ۸.۹ اینچ بهره می‌برد و ضخامت آن ۷.۵ میلی‌متر است.
تمام ترنسفورمرهای جدید ایسوس دارای صفحه‌کلیدِ فیزیکیِ جداشدنی هستند که از طریق بلوتوث به تبلت متصل می‌شوند. صفحه کلید حتی اگر به تبلت متصل نباشد باز هم تا فاصله‌ی ۲۰ متری کار می‌کند.
تمام این لپ‌تاپ‌ها به صفحه نمایش IPS LCD مجهز شده‌اند. T300 رزولوشن بسیار خوب ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد.
هنوز قیمت هیچ‌کدام از این تبلت‌ها اعلام نشده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی از اسپیکر سازگار با Google Cast رونمایی کرد

سونی در کنار محصولات متنوع صوتی و تصویری که به نمایشگاه CES آورده یک اسپیکر جدید را نیز رونمایی کرده که از فناوری Google Cast پشتیبانی می‌کند.
گوگل کست فناوری است که شبیه به کروم‌کست عمل می‌کند اما به جای تصویر در آن، صدا منتقل می‌شود. اسپیکرهایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، امکان انتقال صدا از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را میسر می‌کنند. این فناوری به تلفن‌های اندرویدی محدود نمی‌شود و امکان انتقال موسیقی به اسپیکرهای سازگار با کروم‌کست از طریق آیفون و آیپد نیز وجود دارد.
اسپیکر جدید سونی از فناوری گوگل‌کست پشتیبانی می‌کند و به سادگی می‌توان موزیک مورد نظر را به روی آن استریم کرد. کروم‌کست از اپلیکیشن‌های مختلف پخش موزیک پشتیبانی می‌کند و محدود به پلیر پیش‌‌فرض اندروید نمی‌شود.
مهم‌ترین برتری اسپیکرهای سازگار با گوگل‌کست نسبت به اسپیکرهای بلوتوث در این است که وقتی انتقال موزیک به اسپیکر آغاز شد، می‌توان به امور دیگر پرداخت و تلفن بطور کامل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
گوگل جزو اولین شرکت‌هایی است که از فناوری گوگل‌کست در محصولاتش بهره می‌برد. علاوه بر سونی، شرکت‌های ال‌جی، HEOS و دنون نیز از این فناوری پشتیبانی کرده‌اند.
اسپیکر SRX-X99 سونی دارای صدای داینامیک ۱۵۴ وات و ۲.۱ کاناله است. این اسپیکرها از فناوری Clear Audio+ برای بهبود کیفیت صدا بهره می‌برند. اسپیکر جدید سونی از Hi-Res پشتیبانی می‌کند و قادر به پخش صدای ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز است. فرمت‌های FLAC, AIFF و DSD4 از Hi-Res پشتیبانی می‌کنند. اسپیکرِ گوگل کستِ سونی از بلوتوث و NFC نیز پشتیبانی می‌کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فلپ‌ایت (FlapIt)، گجتی که آمار شبکه‌های اجتماعی را روی میز کارتان می‌آورد!

یک شمارنده به شکل یک ساعت رومیزی است که روی آن می‌توانید آمار و ارقام مربوط به تعداد لایک‌ها، دنبال‌کننده‌ها و... مربوط به شبکه‌های اجتماعی مختلف را به صورت زنده مشاهده کنید.
در دورانی که رسانه‌های اجتماعی بر دنیای اینترنت حکمرانی می‌کنند، FlapIt راهی پیدا کرده تا بتوانید به شکل نوینی آمار مربوط به شبکه‌های اجتماعی خود را دنبال کنید. این محصول طراحی شبیه به ساعت‌های رومیزی اسپلیت فلپ که در دهه ۶۰ مورد استفاده قرار می‌گرفتند، دارد. این دستگاه، دنبال‌کننده‌ها، لایک‌ها و سایر امار مربوط به شبکه‌های اجتماعی شما را زیر نظر می‌گیرد. این گجت خلاقانه چندزبانه است و به اندازه ۷ کاراکتر فضا برای نمایش محتوا دارد.
این شمارنده از طریق وب‌سایت FlapIt کنترل می‌شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که این دستگاه را به همان شبکه‌ای که تلفن و کامپیوترتان با آن ارتباط دارند، متصل کنید.
بازار هدف این گجت دوست داشتنی، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای کوچک است که می‌خواهند آمار و ارقام مربوط به شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت زنده در مقابل دیدگان مشتریان قرار دهند.
جدا از کاربرد جالبی که این دستگاه دارد، طراحی آن نیز چشم‌نواز و نوستالژیک است. این که بتوانید در کنار ساعت رومیزی، از وضعیت شبکه‌های اجتماعی خود فقط با یک نگاه با خبر شوید، جذاب به نظر می‌رسد. البته شاید قیمت آن کمی زیاد باشد. فلپ ایت با قیمت ۲۹۹ دلار از ماه آوریل (فروردین ۹۴) روانه بازار خواهد شد.


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 59 از 119:  « پیشین  1  ...  58  59  60  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA