انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 60 از 119:  « پیشین  1  ...  59  60  61  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
با استفاده از آداپتور Zolt، علاوه بر لپ‌تاپ دو گجت دیگر را هم شارژ کنید

علاوه بر کمپانی‌های بزرگ حاضر در CES، استارت‌آپ‌ها و کمپانی‌های کوچک نیز محصولات کاربردی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. Zolt آداپتوری است که علاوه بر اتصال به لپ‌تاپ امکان شارژ گجت‌ها را نیز از طریق دو پورت USB امکان‌پذیر می‌کند.
با استفاد از آداپتور ۷۹.۹۹ دلاری زولت می‌توان انواع پی‌سی را به برق شهری وصل کرد و در عین حال نیز دو گجت دیگر را با استفاده از پورت USB شارژ نمود.این آداپتور برای شارژ پی‌سی‌ها توسعه یافته است، اما می‌توان با استفاده از یک آداپتور ۳۰ دلاری، MagSafe را نیز به آن متصل کرد.
قابلیت‌های این آداپتور تنها به این دو مورد خلاصه نمی‌شود. این آداپتور قادر است تا ۹۰ درجه بچرخد که این موضوع برای انعطاف‌پذیری سیم‌های متصل شده بسیار مناسب است. با استفاده از قابلیت چرخش ۹۰ درجه، می‌توان براحتی از سایر پریز‌های موجود در کنار پریزی که این آداپتور متصل شده نیز استفاده کرد. در صورتی که لپ‌تاپی را به این آداپتور متصل نکنیم، می‌توان از سه پورت USB برای شاٰرژ استفاده کرد.
از جمله‌ی ویژگی‌‌های شاخص این آداپتور باید به ابعاد و وزن آن اشاره کرد. ارتفاع این آداپتور ۷ سانتی‌متر و وزن آن نیز ۸۰ گرم است که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای حمل و نقل به جای آداپتور اصلی لپ‌تاپ تبدیل می‌کند. این آداپتور قادر است با انواع ولتاژهای شهری کار کند که یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این آداپتور است.
پیش از این و در جریان نمایشگاه سال گذشته نیز محصولی مشابه زولت با عنوان FinSix معرفی شده بود، اما FinSix‌ هیچ‌گاه راهی به سوی بازار پیدا نکرد. زولت برای عرضه‌ی این محصول به بازار در بهار سال جاری میلادی برنامه‌‌ریزی کرده است. این کمپانی اعلام کرده که محصول خود را به‌همراه سیم ۱۸۲ سانتی‌متری برای لپ‌تاپ‌های ایسر، ایسوس، دل، اچ‌پی، لنوو و سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی، پخش‌کننده و مربی ورزشی B-Trainer را در CES 2015 رونمایی کرد

کمپانی‌ها علاوه بر اینترنت اشیا، محصولات بسیاری را نیز در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی در نمایشگاه CES 2015 معرفی کردند. سونی پس از معرفی ساعت و دست‌بند هوشمند خود در نمایشگاه سال گذشته، امسال عینک‌هوشمند خود را به‌همراه یک هدفون هوشمند با عنوان B-Trainer معرفی کرد.
شاید در نگاه اول این محصول بسیار شبیه به هدفون‌های سری واکمن سونی باشد که می‌توانند با در اختیار داشتن حافظه‌ی داخلی، مستقل از گوشی‌هوشمند موسیقی را پخش کنند؛ اما وجه اشتراک B-Trainer با هدفون‌های سری واکمن فقط باید در ظاهر عنوان کرد، چراکه این محصول یک هدفون بسیار هوشمند است که از وجود سنسور‌های متنوعی چون سنسور ضربان‌سنج و شتاب‌سنج بهره می‌برد. در صورتی که این هدفون را در زمان انجام حرکات ورزشی درون گوشی‌ خود قرار دهید، در متن پخش موسیقی صدایی را خواهید شنید که شما را برای انجام حرکات ورزشی راهنمایی می‌کند، در واقع این صدا مربی شما است که با آمار به دست‌آمده از سنسور‌ها، کاربر را راهنمایی می‌کند. این هدفون سعی می‌کند تا با انتخاب آهنگ‌ها متناسب با حرکات ورزشی کاربر بهترین شرایط را برای وی در حال ورزش ایجاد می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لاجیتک اسپیکر مگابوم را معرفی کرد

لاجیتک نسخه‌ی جدید اسپیکرهای UE Boom را با نام UE MegaBoom معرفی کرده که اندازه‌ای بزرگ‌تر و در نتیجه حجم صدای خروجی بیشتری دارند. این اسپیکرها از ماه جاری روانه بازار خواهند شد.
یکی از محبوب‌ترین اسپیکرهای دنیا UE Boom لاجیتک است، اما حالا با ارائه نسل جدید با نام مگابوم، نسخه سال گذشته کوچک به نظر می‌رسد! مگابوم تنها یک اینچ نسبت به نسخه قبلی بلندتر شده، اما همین یک اینچ باعث می‌شود حس کنید با دستگاهی قدرتمندتر روبرو هستید که حجم صدای بیشتری تولید می‌کند.
UE MegaBoom یک اسپیکر قدرتمند است که طراحی زیبا در رنگ‌بندی متنوع دارد و احتمالا همچون نسخه کوچک‌تر قبلی با استقبال خوبی روبرو خواهد شد. فروش این اسپیکر از ماه جاری آغاز خواهد شد و در زمان ارائه ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت؛ قیمتی که کمی زیاد به نظر می‌رسد ولی ارزشش را دارد!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اسپارتان، مرورگر ویندوز ۱۰ فاش شد

چندی پیش شایعه مربوط به مرورگر جدید مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ را در زومیت خواندید و امروز اولین تصویر منتسب به این مرورگر در فضای مجازی منتشر شده است.
تصویر فاش شده از این مرورگر نیز گزارش قبلی را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد ندارد مرورگر جدید را جایگزین اینترنت اکسپلورر کند. Spartan نامی است که گفته می‌شود مایکروسافت برای مرورگر بعدی خود انتخاب کرده.
آنچه در تصویر مشخص است طراحی ساده و مینمال رابط کاربری این مرورگر است. دکمه‌های بزرگی برای وب‌گردی در نظر گرفته شده است. همچنین مشخص است که مایکروسافت بر روی قابلیت لمسی این مرورگر توجه ویژه داشته است.
دکمه‌ها در این مرورگر که ممکن است در نسخه‌ی نهایی دستخوش تغییر شوند، بزرگ و بدون برچسب هستند. براساس گزارش BGR، این تصویر مربوط به نسخه‌ی قدیمی‌تر اسپارتان است، نسخه‌ای که در ماه نوامبر منتشر شده است. این منبع گفته است که نسخه‌ی سوم این مرورگر پایان سال ارائه خواهد شد.
گفته می‌شود در اسپارتان، کاربر می‌تواند از طریق دستورات صوتی مرورگر را کنترل کند. این قابلیت باعث می‌شود تا مرورگر جدید مایکروسافت برای استفاده در ابزارهای موبایل نیز به خوبی آماده شود. از طریق دستورات صوتی نه تنها می‌توان صفحه‌ی مورد نظر را مرور کرد بلکه می‌توان یک صفحه را به لیست وب‌سایت‌های محبوب اضافه کرد یا صفحه‌ی خاصی را به عنوان صفحه‌ی اصلی برگزید.
این مرورگر برای دریافت دستورات صوتی از دستیار صوتی کورتنا پشتیبانی می‌کند.
در اسپارتان می‌توانید چند مرورگر را در داخل یک پنجره مشاهده کنید. به عنوان مثال می‌توانید مرورگر را به چهار قسمت تقسیم کرده و همه‌ی صفحه‌ها و وب‌اپلیکیشن‌ها را در کنار یکدیگر مشاهده کنید.
اسپارتان نام رمز مرورگر جدید مایکروسافت است و هنوز مشخص نیست این مرورگر نهایتا با چه نامی منتشر خواهد شد.
گفته می‌شود در اسپارتان روی افزونه‌ها تمرکز ویژه‌ای شده است تا این ضعف بزرگ اینترنت اکسپلورر در اسپارتان تکرار نشود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دانگل ۱۴۹ دلاری اینتل، ویندوز 8.1 را روی تلویزیون اجرا می‌کند

بدون شک اینتل یکی از قوی‌ترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه CES امسال بود. این کمپانی محصولات متنوع و جذابی را رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، کامپیوتر کوچکی در ابعاد یک فلش‌مموری است که به تلویزیون متصل شده و ویندوز ۸.۱ را به آن اضافه می‌کند.
تکنولوژی به شکل شگفت‌انگیزی در حال پیشرفت است. به لطف پردازنده‌ی کم‌مصرف اینتل، امکان اجرای نسخه‌ی کامل ویندوز در تبلت‌های ۷ اینچی مسیر شد و حالا اینتل پا را فراتر نهاده و یک کامپیوتر در ابعاد یک فلش‌مموری را تولید کرده که به نمایشگرهای مجهز به درگاه HDMI متصل شده و سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ را به تلویزیون یا مانیتور شما اضافه می‌کند. منظور ما از ویندوز ۸.۱ نسخه‌ی کامل این سیستم‌عامل است نه ویندوز RT یا هر نسخه‌ی دیگر.
این دستگاه از پردازنده‌ی اتم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، درگاه mini USB، شبکه‌ی وای-فای، بلوتوث ۴ و درگاه HDMI بهره می‌برد. همه این سخت‌افزار در یک دانگل جا شده است و به قیمت ۱۴۹ دلار به فروش می‌رسد.
اگر این هزینه برای شما زیاد است می‌توانید نسخه‌ی ارزان‌تر این کامپیوتر بسیار کوچک را با ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی تهیه کنید که به جای ویندوز، لینوکس را اجرا می‌کند و با قیمت ۸۹ دلار به فروش می‌رسد.
از آنجایی که اطلاعات کاربر بر روی حافظه‌ی داخلی این دانگل ذخیره می‌شوند هر زمان که به آن‌ها نیاز داشته باشید تنها کافی است خود را به نمایشگری که درگاه HDMI دارد برسانید و دانگل را به آن متصل کرده و شروع به کار کنید. پشتیبانی از بلوتوث و درگاه USB نیز به این معنی است که می‌توانید دستگاه را از طریق ماوس و صفحه کلید به سادگی کنترل کنید.
هر دو کامپیوتر جدید اینتل از ماه مارچ روانه‌ی بازار می‌شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آئودی تبلت زیبایی را همراه با خودروی Q7 ارائه می‌دهد

آئودی را باید یکی از خودروسازانی خواند که تعامل خوبی با فناوری‌های رایانه‌ای دارد. این کمپانی در نمایشگاه CES امسال در کنار معرفی آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌ی خودروسازی، محصولات الکترونیک جالبی را نیز معرفی کرد. یکی از این محصولات تبلتی است که همراه با آئودی Q7 ارائه می‌شود.
آئودی تبلت خود را سال گذشته نیز به نمایشگاه CES معرفی کرده، اما جزئیات زیادی را از آن ارائه نکرد.امسال این کمپانی دوباره تبلت خود را به CES آورده بود. هرچند این تبلت از تراشه‌ی تگرا ۴ بهره می‌برد، اما نکته‌ی اصلی که این تبلت را متمایز می‌کند، نه مشخصات فنی، بلکه زیبایی این محصول است. با توجه به اینکه آئودی در اصل یک خودروساز است، انتظار نمی‌رود تبلت این کمپانی از نظر مشخصات فنی یارای رقابت با محصولات رده بالای بازار را داشته باشد، اما با در دست گرفتن این تبلت نمی‌توان از زیبایی آن چشم‌پوشی کرد. برای مثال از جمله‌ی ویژگی‌های این تبلت باید به صفحه‌ی مات آن اشاره کرد که برای خنثی کردن تکان‌های کوچک خودرو در حال حرکت بهبود یافته است. آئودی صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در این تبلت را برای اینکه در زمان تصادف در اثر برخورد با ناحیه‌ سر سرنشینان چند تکه نشود، مقاوم شده است. آئودی قاب این محصول را با استفاده از آلومینیوم تراش خورده‌ی زیبایی ساخته که در گوشه‌ها دارای یک انحنا است. همچنین لبه‌ها نیز بسیار صاف طراحی شده‌اند. هرچند این تبلت وزن زیادی دارد، اما با نگاه به Q7 می‌توان دلیل این سنگین بودن را منطقی خواند.
آئودی این تبلت را برای سرگرمی سرنشینان پشت خودرو توسعه داده است، اما در عین حال می‌توان با استفاده از آن بسیاری از قابلیت‌ها خودرو را کنترل کرد. سرنشینان خودرو می‌توانند مسیر در حال حرکت خودرو را با استفاده از این تبلت مشاهده کرده و حتی با انتخاب مسیر جدید آن را با یک کلیک از طریق بی‌سیم به نمایشگر کنسول میانی انتقال دهد. کنترل موسیقی در حال پخش، اطلاع از سرعت و وضعیت فنی خودرو مواردی است که سرنشینان می‌توانند از آن مطلع شوند. این تبلت از وجود یک پورت سریال، میکرو USB و جک هدفون به عنوان رابط‌های ارتباطی بهره می‌برد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی WebOS را به دنیای ساعت‌های هوشمند می‌آورد

ال‌جی WebOS را به دنیای ساعت‌ها آورده است! ساعت هوشمندی که در نمایشگاه CES در مراسم اختصاصی آئودی مشاهده شد٬ مجهز به Open WebOS است که نشان می‌دهد ال‌جی به دنبال گسترش این پلتفرم در دستگاه‌هایی به جز تلویزیون‌های هوشمندش است.
در مراسم روز گذشته شرکت آئودی شاهد بودیم که آلریک هکنبرگ هنگام معرفی قابلیت ناوبری خودکار اتومبیل جدید این کمپانی از ساعت هوشمند معرفی نشده ساخت ال‌جی استفاده کرد، اما جزئیات این ساعت هوشمند بر همگان پوشیده بود. البته وب‌سایت اندروید سنترال شانس کار کردن با این ساعت هوشمند را داشته و دریافته که سیستم عامل این گجت پوشیدنی، Open WebOS است.
در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، متوجه خواهید شد که در منوی تنظیمات ساعت هوشمند ال‌جی امکان اتصال به شبکه موبایل وجود دارد، بنابراین شما برای کار کردن با آن نیازی به وای‌فای یا تلفن هوشمند نخواهید داشت. اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این ساعت شامل اپ شماره‌گیر و اپ پیام‌رسان است٬ بنابراین ال‌جی هم همچون سامسونگ ساعتی را رونمایی خواهد کرد که وابسته به تلفن هوشمند نبوده و مستقل کار می‌کند. اپلیکیشن‌هایی چون پخش موسیقی، تقویم، ایمیل و اپلیکیشن‌های مربوط به سلامتی هم در رابط کاربری این ابزار پوشیدنی وجود دارد.
گزارش اندروید سنترال نشان می‌دهد که کیفیت ساخت این ساعت هوشمند ناشناخته نسبت به مدل‌های پیشین مبتنی بر اندروید ور این کمپانی کره‌ای بهتر است. بنابراین کنجکاویم تا جزییات بیشتری از این محصول منتشر شود و امیدواریم این انتظار طولانی نباشد. در ادامه می‌توانید فیلم مربوط به این ساعت هوشمند WebOS را تماشا کنید:


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لامپ‌های هوشمند میس‌فیت با امکان تغییر رنگ از طریق تلفن هوشمند

میس‌فیت که پیشتر در زمینه‌ی تولید گجت‌های پوشیدنی مرتبط با سلامت فعال بود؛ در CES امسال از لامپ‌های هوشمندِ ۵۰ دلاری رونمایی کرد که بطور کامل از طریق اپلیکیشن واسط، قابل کنترل هستند.
این لامپ ۵۰ دلاری همچون لامپ‌های هوشمند فیلیپس، امکان تغییر نور را دارد و هر زمان می‌توان از طریق اپلیکیشن موبایل رنگ آن را تغییر داد. این لامپِ هوشمند همچون لامپ‌های عادی حدود ۶۰ وات انرژی مصرف می‌کند و نور آن نیز معادل لامپ‌های رایج بازار (حدود ۸۰۰ لومنس) است.
با لامپ میس‌فیت می‌توان نور اتاق را براساس حال و هوای هر روز تغییر داد. مثلا اگر مایلید داخل اتاق‌ ورزش کنید، می‌توانید نور لامپ را در حالتی شبیه به نور خورشید تنظیم کنید.
لامپ‌های میس‌فیت قابلیت اتصال به دستبندهای سلامت این شرکت را نیز دارند. این لامپ‌ها به شبکه‌ی وای‌فای متصل می‌شوند تا از طریق ابزارهای مختلف در دسترس قرار گیرند.
از جایی که این لامپ هوشمند است می‌توان زمان روشن شدن و رنگ لامپ را مثلا برای صبح مشخص کرد، تا لامپ به صورت خودکار روشن شود یا به شکل خاصی در شرایط از پیش‌تعریف شده چشمک بزند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند Meta M1 با قیمت ۱۴۹ دلار معرفی شد

متا، کمپانی که توسط Fossil تاسیس شد، ساعت‌های هوشمند اختصاصی خود را تولید می‌کند. این کمپانی اخیرا ساعت Meta M1 خود را با کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری، به محصولی مقرون به صرفه تبدیل کرده است.
متا ام وان ابتدا با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسید اما حالا با کاهش ۱۰۰ دلاری روبرو شده و به نظر مقرون به صرفه‌تر شده است. این ساعت دارای گام‌شمار داخلی است و اطلاعات ورزشی شما را در حساب Misfit آپلود می‌کند.
ساعت متا ام وان همچون دیگر گجت‌های پوشیدنی قادر است تا وضعیت خواب شما را مانیتور کرده و اطلاعات کاملی را در این باره در اختیارتان قرار دهد. متا ام وان از طریق اپلیکیشنی به نام Meta Manager به اندروید و iOS متصل می‌شود. هنوز اطلاعات درستی در باره‌ی اکوسیستم این ساعت و سیستم‌عاملی که از آن استفاده شده وجود ندارد اما پشتیبانی از iOS نشان می‌دهد که با یک ساعت اندرویدی روبرو نیستیم.
ساعت هوشمند Meta M1 حدود ۳۰۳ گرم وزن دارد و ابعاد آن به همراه بند به ۲۵۴ میلی‌متر می‌رسد. این ساعت ضد آب است و ابعاد صفحه‌نمایش آن ۲۳.۴۴ در ۲۳.۴۴ میلی‌متر است. ساعت هوشمند متا ام وان از رزولوشن پایین ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل بهره می‌برد و طول عمر باتری آن ۵ تا ۷ روز اعلام شده است. این ساعت از طریق بلوتوث نسخه‌ی ۴ به تلفن‌های هوشمند متصل می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Dash، جذاب‌ترین هدفون هوشمند دنیا

۷ ماه پیش پروژه‌ی بسیار خوبی در کیک‌استارتر کلید خورد؛ ثمره‌ی این پروژه، بهترین هدفون هوشمند ورزشی دنیا است که در CES 2015 به نمایش عموم در آمده است.
با یک هدفون معمولی روبرو نیستیم؛ دَش، نه تنها کنترل لمسی را در اختیار ورزشکار قرار می‌دهد بلکه دو بخش هدفون به صورت بی‌سیم به یکدیگر متصل می‌شوند و هیچ‌گونه سیمی بین آن‌ها نیست. این هدفون دارای ۴ گیگابایات حافظه‌ی داخلی است و باتری آن نیز ۳.۵ ساعت دوام می‌آورد. حتما متعجب شده‌اید که همه‌ی اینها در دو بخش کوچک هدفون گردِ هم آمده‌اند. این هدفون در واقع یک پخش‌کننده‌ی موسیقی نیز به شمار می‌رود و برای پخش موزیک مورد علاقه‌تان نیاز به گوشی هوشمند یا چیزی شبیه به آن ندارید. اما این تازه بخش کوچکی از امکانات Dash است.
Dash از مجموعه‌ای از سنسورها بهره می‌برد تا فعالیت‌های ورزشی ورزشکار را به بهترین شکل ممکن تحت نظر بگیرد. این هدفونِ شگفت‌انگیز دارای سنسور شتاب‌سنج، ضربان قلب‌سنج و سنسور اکسیژن است. یک نرم‌افزار مکمل نیز اطلاعات دریافتی را طبقه بندی کرده و در قالب گرافیکی جذابی در اختیار ورزشکار قرار می‌دهد. به این ترتیب ورزشکار نه تنها می‌تواند از این هدفون برای گوش دادن به موسیقی استفاده کند بلکه اطلاعات کاملی از فعالیت‌های ورزشی خود بدست آورده، گزارش مناسبی از وضعیت اکسیژن هوا بدست آورد و گزارش‌هایی شبیه به این‌ها را مشاهده کند.
این هدفون ضد آب است و از این رو ورزشکاران ورزش‌های آبی نیز از آن استفاده خواهند کرد.
هدفون دَش دارای حذف کننده‌ی نویز محیط است و صدایی شفاف و با کیفیت را به گوش کاربر می‌رساند. ایده‌ی پشتِ این هدفون آنقدر خوب بود که بودجه‌ی ۲۶۰ هزار دلاری‌اش در کیک‌استارتر به سرعت کسب شد.
تولیدکنندگان هدفون دش برای آنکه از نظر کیفیت صدا، خیال مشتریان خود را راحت کنند با کمپانی معتبر Hviid همکاری کردند. Hviid با کمپانی‌های بزرگی همچون Harman Kardan و AKG کار می‌کند.
یکی از بخش‌های جالب هدفون Dash، ارائه‌ی APIهای مختلف مرتبط با آن است تا توسعه دهندگان بتوانند امکانات بیشتری را به آن اضافه کنند. مثلا Hviid سعی می‌کند تا روشی را پیاده کند که هدفون بتواند از شما یاد بگیرد و با تحلیل اطلاعات بدست آمده از سنسورها به ورزشکار در جهت بهتر شدن توانایی‌هایش کمک کند.
هدفون Dash بهار امسال و با قیمت ۳۰۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 60 از 119:  « پیشین  1  ...  59  60  61  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA