انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 8 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

دنیای بازی


مرد

 
۲۴۰۰ بازی کلاسیک DOS را هم اکنون روی مرورگر وب خود بازی کنید

شاید شما هم از آن دسته گیمرهای قدیمی رایانه‌های شخصی باشید که در زمان سیستم عامل داس (DOS) دوران نوستالژیکی را پشت سر گذاشتید. حالا خبر رسیده که وب‌سایت Internet Archive نزدیک به ۲۴۰۰ بازی کلاسیک سیستم عامل داس را برای اجرا بر روی مرورگر وب بهینه‌سازی و پورت کرده است.
Gods؟ Tongue؟ Fatman؟ کدام یک از این بازی‌ها برای شما آشنا یا شاید خاطره‌انگیز است؟ با اینکه اجرای این بازی‌ها بر روی مرورگر وب، آن لذت سابق را به شما منتقل نمی‌کند، ولی تجدید خاطره یا حتی مروری بر دوران قدیم گیمینگ، می‌تواند برای خیلی‌ها جالب باشد. با این‌حال، اگر شما تصمیم به اجرای این بازی‌ها دارید، باید توجه داشته باشید که مانند قدیم، نمی‌توانید عملکردهای خود را ذخیره کنید و برخی از بازی‌ها هم شاید به خاطر برخی ناسازگاری‌ها با سیستم و مرورگر، اجرا نشوند. در هر صورت، ما با ۲۵۰۰ بازی روبرو هستیم که حتی اگر نیمی از آن‌ها هم اجرا نشوند یا دچار مشکل شوند، باز هم آرشیو عظیمی پیش روی ما است.
فرصت را از دست ندهید و شما هم مانند من، ساعتی را در دنیای کهن بازی‌های ویدیویی سیر کنید تا ببینید این صنعت چه مسیری را برای رسیدن به گرافیک‌های واقع‌گرایانه و گیم‌پلی‌های پیشرفته و پیچیده طی کرده است. شما می‌توانید از اینجا به این آٰرشیو دسترسی داشته باشید و به بازی‌ بر روی مرورگر وب خود بپردازید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کیک‌استارتر سکوی پرتاب بازی‌های مستقل

کیک‌استارتر را می‌توان روزنه امید و سکوی پرتاب بازی‌های مستقل دانست، بازی‌های خوب و با کیفیتی که برای ادامه روند ساخت و توسعه به منابع مالی بیشتری احتیاج دارند و اینجا است که وب‌سایت کیک‌استارتر به کمک این توسعه‌‌دهندگان می‌آید. حالا با پایان یافتن سال ۲۰۱۴، این مرجع جمع‌آوری بودجه، آمار و ارقام جالبی را ارائه کرده که با هم می‌بینیم.
با انتشار آمار و ارقام مبنی بر تعداد حامیان و مقدار پروژه‌ها و میزان بودجه‌های جمع شده در سال ۲۰۱۴ توسط کیک‌استارتر، بیشترین تعداد پروژه های موفق و بیشترین بودجه جمع‌آوری مربوط به بازی‌های ویدئویی بود. در مجموع ۲۰۱۴ بهترین سال برای این وب‌سایت بود. سال ۲۰۱۴ پروژه‌های معرفی شده در کیک‌استارتر موفق به دریافت ۵۲۹ میلیون دلار بودجه و کمک مالی شدند که معادل ۱۰۰۰ دلار در دقیقه است. وقتی این رقم را با ۴۸۰ میلیون دلار بودجه جمع‌آوری شده در سال ۲۰۱۳ مقایسه می‌کنیم، متوجه رشد و نگاه مثبت حامیان به کیک‌استارتر و اطمینان آن‌ها به پروژه‌های معرفی شده می‌شویم.
در بین دسته‌بندی‌های کیک‌استارتر، موسیقی ( با ۴۰۰۹) و بعد از آن فیلم (۳۸۴۶)، انتشارات (۲۰۶۴) و بازی‌های ویدئویی (با ۱۹۷۹) پروژه موفق، در صدر قرار گرفتند. اما کدام بخش‌ها بیشتری پول را جمع‌آوری و صرف پروژه‌های خود کردند؟ تکنولوژی توانست با جمع‌آوری ۱۲۵ میلیون دلار کمک مالی حامیان در صدر قرار بگیرد و پس از آن هم پروژه‌های طراحی با ۹۶.۷ میلیون دلار و بازی‌های ویدئویی با ۸۹.۱ میلیون دلار در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند. با این آمار و ارقام می‌توان متوجه موفقیت بازی‌های ویدئویی از نظر جلب توجه حامیان و جمع‌آوری بودجه شد. در سال ۲۰۱۴ از هر پنج پروژه مربوط به بازی، دو پروژه بودجه مورد نیاز خود را به دست آوردند، این در حالی است که بیش از ۴۰ درصد کل پروژه‌های موفق در جمع‌آوری بودجه مربوط به همین سال بود. این آمار نشان از رشد قابل توجه پروژه‌های مستقل و نگاه ویژه حامیان به این مقوله است.
از زمان آغاز به کار وب‌سایت کیک‌استارتر در ۲۸ آپریل سال ۲۰۰۹، ۴هزار و ۷۳۷ پروژه در حیطه بازی‌های ویدئویی موفق به کسب بودجه شدند که ۴۲ درصد این پروژه‌ها مربوط به سال ۲۰۱۴ بودند.
جاستین کازمارک، نماینده روابط عمومی وب‌سایت کیک‌استارتر

اما با وجود افزایش تعداد پروژه‌ها، کمک مالی حامیان کمتر از سال گذشته بین این پروژه‌ها توزیع شد. سال گذشته میلادی ۱۹۷۹ پروژه مرتبط با بازی‌های ویدئویی در جذب کمک حامیان موفق بود که این رقم در مقایسه با ۱۴۸۱ پروژه موفق سال ۲۰۱۳، ۳۳ درصد رشد را تجربه کرده است. این در حالی است که اگر بخواهیم سال ۲۰۱۴ را با سال ۲۰۱۲ مقایسه کنیم، با رشدی ۱۱۷ درصدی مواجه خواهیم شد.
در سال ۲۰۱۳ بازی‌های ویدئویی موفق به کسب ۱۰۵.۶ میلیون دلار سرمایه شدند که این رقم معادل ۷۱ هزار دلار برای هر پروژه است، اما این رقم در سال ۲۰۱۴ با کاهش مواجه شده و با ۷۶ میلیون سرمایه جمع‌شده توسط حامیان، به ۳۸ هزار دلار در هر پروژه رسیده است. یکی از دلایل این کاهش می‌تواند نبود نام‌های بزرگ در سال ۲۰۱۴ باشد، نام‌هایی همچون Wasteland 2 یا Mighty No. 9 که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ بودجه خوبی توسط حامیان کسب کردند و اتفاقا به بازی‌های خوبی هم تبدیل شدند. بدون اطلاعات آماری دقیق نمی‌توان اظهار نظر موثقی هم داشت٬ اما چیزی که از آمار و ارقام و گفته‌های سایت کیک‌استارتر می‌توان یافت این است که استودیو‌های مستقل تمایل بیشتری به دریافت بودجه با این روش نشان می‌دهند.
به هر حال کیک‌استاتر و موسسان آن توانستند با ایده خود بازی‌های مستقل خوب و زیادی را حمایت کنند. یکی از این‌بازی‌ها که ساخته کریس رابرات مشهور است Star Citizen نام دارد که هم اکنون مراحل ساخت و توسعه را پشت سر می‌گذارد. شاید اگر کیک‌استارتری وجود نداشت٬ هرگز نمی‌توانستیم بعد از گذشت سال‌ها ادامه شماره اول Wasteland را ببینیم، بازی که در کیک‌استارتر معرفی شد و توانست با جمع‌آوری کمک حامیان به یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی سال ۲۰۱۴ بدل شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فورد جی‌تی به صورت انحصاری به بازی Forza MotorSport 6 می‌آید

مایکروسافت و شرکت اتومبیل‌سازی فورد در بیانیه‌ای مشترک، رسماً نسخه‌ی بعدی Forza Motorsport را برای ایکس‌باکس وان معرفی کردند. با جزئیات این خبر همراه باشید.
بیانیه مایکروسافت و شرکت اتومبیل‌سازی فورد در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل آمریکای شمالی که در شهر دیترویت در حال برگزاری است، اعلام شد. فورد در این نمایشگاه از مدل جدید فورد جی‌تی خود رونمایی کرد، اتومبیلی که روی کاور Forza Motorsport 6 نقش خواهد بست. دو شرکت مایکروسافت و فورد همچنین اعلام کردند ماشین‌های جدید F-150 رَپتور و شِلبی GT350 موستانگ قبل از اینکه به تولید انبوه برسند، در Forza Motorsport 6 قابل بازی هستند.
فیل اسپنسر٬ مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت٬ درباره‌ی همکاری با فورد گفت:
مایه‌ی افتخار ما است که این لحظه‌ی تاریخی را با فورد به ثبت برسانیم و میراث جی‌تی را با قرار دادن آن روی کاور Forza Motorsport 6 جشن بگیریم. از اینکه چنین فرصتی فراهم شد که بازی را در روز رونمایی این ماشین در یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت خودرو معرفی کنیم هیجان‌زده‌ایم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا جزئیات بیشتری به اشتراک بگذاریم.
جان وندل، یکی از اعضای استودیوی Turn 10 همکاری با فورد را امتیاز بزرگی برای آن‌ها دانست که باعث شد توسعه‌دهندگان، مهندسان و طراحان بازی از نزدیک با فورد کار کنند و مراحل ساخت اتومبیل و بازی را همزمان پیش ببرند. وندل می‌گوید Turn 10 سال‌ها است که سری Forza Motorsport را توسعه می‌دهد اما این اولین بار است که بازی و ماشین اصلی آن همزمان عرضه می‌شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایران ۲۰ میلیون کاربر بازی‌های رایانه‌ای دارد

مقامات نیروی انتظامی می‌گویند استان‌های تهران،خوزستان و قم بیشترین کاربران بازی‌های رایانه‌ای را دارند.به گفته‌ مسئولان انتظامی این جمعیت پرشمار باید"تحت کنترل"قرار گیرد، هرچند که کنترل بازار"بازی‌های غیرمجاز"دشوار است.
محمود صادقی، جانشین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا اعلام کرد که در ایران دست‌کم ۲۰ میلیون کاربر بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد. او گفت این جمعیت بزرگ کاربران باید "تحت هدایت" و "نظارت جدی" قرار بگیرند.
صادقی که روز شنبه (۲ اسفندماه) در مراسم دوره‌ آموزشی "شناسایی و کشف بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای" صحبت می‌کرد، افزود که "بازار زیرزمینی" تکثیر و فروش بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز در کشور گسترده است و تولیدکنندگان داخلی نیز توان رقابت با محصولات خارجی را ندارند.
جانشین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا این بازی‌های رایانه‌ای را ابزار "ایجاد پروپاگاندا" کشورهای غربی دانست که "سبک زندگی ایرانی و اسلامی" را هدف قرار می‌دهند.
در ایران نیز مثل بسیاری از دیگر کشورها، کودکان و نوجوانان گروه اصلی کاربران بازی‌های رایانه‌ای را تشکیل می‌دهند.
صادقی در این نشست گفت که "قوانین بازدارنده‌ مناسب" برای برخورد با سیل بازی‌های رایانه‌ای "غیرمجاز" وجود ندارد.
در همین مراسم خسرو کردمیهن، رئیس "ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز" اعلام کرد که بیشترین تعداد کاربر بازی‌های رایانه‌ای بعد از استان تهران، در استان خوزستان به‌چشم می‌خورد.
این مقام مسئول از شمار بالای کاربران بازی‌های رایانه‌ای در این استان، به عنوان "آلودگی" یاد کرد و اضافه کرد که بعد از خوزستان، قم نیز "وضعیت نامطلوبی" دارد.
کردمیهن می‌گوید مقامات انتظامی به دلیل گستردگی حوزه ‌و فراوانی تعداد کاربران، امکان شناسایی دقیق بازی‌های رایانه‌ای "غیرمجاز" را ندارند.


ناتوانی ایران از رقابت با تولیدات خارجی
نهادهای انتظامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش‌اند نسخه‌های داخلی از بازی‌های رایانه‌ای پرطرفدار تولید کنند. بنیادی نیز به نام "بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای" تاسیس شده تا متولی تولید و تکثیر و تبلیغ بازی‌های تولید داخل باشد.
این بنیاد و شرکت‌هایی که با آن‌ها همکاری دارند، تاکنون ده‌ها بازی رایانه‌ای داخلی با اسامی ایرانی از جمله "کارآگاه علوی" یا "نبرد گرشاسپ" تولید کرده‌اند.
ایران روایت‌های "شاهنامه" فردوسی را نیز به شکل بازی کامپیوتری تولید کرد و آن را در نمایشگاه "گیمزکام" شهر کلن که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های بازی‌های رایانه‌ای است، رونمایی کرد.
با این‌حال، استقبال از این تولیدات داخلی بسیار اندک است. بازی‌ها جذابیت‌های بصری، استاندارد وکیفیت بالای نسخه‌های بین‌المللی را ندارند و بودجه‌ قابل‌توجهی که برای تولید این محصولات خرج می‌شود، تاکنون بازدهی نداشته است.
ذبیح‌الله فیض‌آبادی، مدیرکل "بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای" پیش از این به خبرگزاری "تسنیم" گفته بود بررسی آن‌ها نشان می‌دهد اکثر کاربران ایرانی، روزانه ۲ ساعت از وقت خود را با بازی‌های رایانه‌ای پر می‌کنند. او اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای بر نوجوانان را بیشتر از تولیدات سینمایی و تلویزیونی دانسته بود.
فیض‌آبادی گفته بود جوامع اسلامی باید "بازی متناسب با فرهنگ اسلامی" تولید کنند تا خیال خانواده‌ها نیز راحت باشد و نگران اثرات "تهاجم فرهنگی" بر کودکان و نوجوانان نباشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Call of Duty: Black Ops 3 رسما رونمایی شد

شرکت اکتیویژن طبق سنت هر ساله‌ی خود، نسخه‌ای دیگر از سری بازی‌های مولتی میلیاردی Call of Duty را با نام Black Ops 3 برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی رونمایی کرد. Black Ops 3 توسط استودیو تری‌آرک ساخته می‌شود و باز هم ما را به زمان آینده و جنگ‌های فوق پیشرفته می‌برد.



به نقل از زومجی، پس از سه سال کار و تلاش فراوان استودیو تری‌آرک، Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ ۶ نوامبر سال جاری میلادی (۱۵ آبان ۱۳۹۴) عرضه خواهد شد و این اولین باری است که تری‌آرک سه سال تمام را روی ساخت یک نسخه از بازی Call of Duty صرف کرده است.
Call of Duty: Black Ops 3 دارای بخش داستانی به صورت co-op چهارنفره است و بازیکنان در بخش چندنفره با استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته‌ی خود حتی می‌توانند روی دیوارها هم راه بروند.
داستان بازی در آینده و پس از اتفاقاتی که در نسخه دوم و جنگ سرد اتفاق افتاد رخ می‌دهد. در این نسخه و به واسطه آینده سربازانی را مشاهده خواهید کرد که مجهز به تکنولوژی‌های سایبری هستند.
بخش داستانی را می‌توانید به‌ صورت کامل با دوستان خود تجربه کنید و هر زمان که دوست داشتید، با انتخاب یک مرحله دلخواه با دوستان خود وارد میدان نبرد شوید. جیسون بِلاندِل، کارگردان بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 در این رابطه گفت:

مانند یک فیلم DVD، اگر مایل باشید می‌توانید بخش‌های مهم بازی را رد کنید و قسمت دلخواه را با دوستان تجربه کنید.

Black Ops 3 با قراردادن بخش داستانی co-op فاصله زیادی با نسخه‌های قبلی خود در این زمینه گرفته است:

به‌جای قراردادن بخش داستانی در بخش چندنفره، ما روش غنی‌تر دیگری انتخاب کردیم. خصوصیات و محتویات جدید دلایلی است که بازیکن باری دیگر به بخش داستانی بازمی‌گردد. ما انرژی و زمان خود را در نوشتن داستان، تولید شخصیت‌ها و صحنه‌های سینمایی گذاشتیم و با مرور چندباره آن‌ها، انرژی خود را در این راه صرف کردیم.

برای قابل‌بازی بودن بخش co-op، مراحل بازی نسبت به نسخه‌های قبلی وسیع‌تر شده‌اند. در این نسخه شخصیت‌های بخش داستانی قابلیت شخصی‌سازی دارند و هرکدام از آن‌ها دارای سیستم توانایی مخصوص خود هستند.
بخش چندنفره Black Ops 3 با تمرکز روی سیستم حرکاتی که برای این نسخه درنظر گرفته شده ساخته شده است. سیستم حرکات با استفاده از قدرت لباس‌ها با چیزی که سال گذشته در بازی Advanced Warfare مشاهده کردید تفاوت زیادی دارد. بازیکنان با استفاده از قدرت‌های خود می‌توانند روی دیوارها راه بروند و سُر بخورند. مبارزاتی که در زیر آب شکل می‌گیرد هم در این نسخه وجود خواهد داشت.
درکنار این تغییرات، در بخش چندنفره ۹ کلاس مختلف وجود خواهد داشت. هرکدام از این کلاس‌ها دارای توانایی‌های منحصر به فرد خود هستند که در زمان پرشدن خط مربوط آن، می‌توانند از توانایی‌های مخصوص خود به مدت کوتاهی استفاده کنند. تری‌آرک تا به این لحظه از چهار قدرت مخصوص در بخش چندنفره رونمایی کرده است.
با استفاده از قدرت Ruin، می‌توانید ضربه سنگینی روی زمین بزنید که شعاع آن به دشمنانی که در محدوده وجود دارند صدمه می‌رساند. با استفاده از قدرت Seraph به یک اسلحه کمری بسیار قدرتمند، Outrider تیر و کمان و Reaper که یک روبات است و تفنگ‌های بزرگ در دست دارد، دسترسی پیدا خواهید کرد.
در این حین Gunsmith یک نوع ابزار شخصی‌سازی جدید برای بخش چندنفره Black Ops 3 است. با استفاده از این ابزار می‌توانید روی اسلحه خود دوربین مخصوص و پنج جزئیات اضافی قرار دهید و به ساخت اسلحه دلخواه خود بپردازید.
حالت دوست‌داشتنی زامبی با سیستم XP (سیستم پیشروی) مخصوص خود به این نسخه بازگشته است. تری‌آرک هنوز اطلاعات خاصی از این بخش منتشر نکرده است.
برای اولین بار پس از عرضه Call of Duty: World at War، برای Black Ops 3 نسخه آزمایشی درنظر گرفته شده است که به بازیکنان اجازه دسترسی محدود به بخش چندنفره بازی را می‌دهد. کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند از این نسخه استفاده کنند.
در مراسم معرفی Black Ops 3 در شهر سانتا مونیکای ایالت کالیفرنیا، بازی روی هر سه پلتفرم اجرا شد و قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K نیز به نمایش گذاشته شد. مارک لامیا، رئیس استودیوی تری‌آرک در مراسم معرفی بازی اعلام کرد هر کدام از این سه نسخه به صورت مستقل و مجزا ساخته شده‌اند.

بازی روی پلتفرم‌های مختلفی ساخته شده است. این آغاز یک نسل جدید است و ما بازی را روی هر سه پلتفرم به شما نشان می‌دهیم تا هرگونه تصور غلط که از مراحل ساخت بازی وجود دارد برطرف شود.

لامیا همچنین تأیید کرد که استودیو این بازی را تنها برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی می‌سازد.

ما در حال بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی هستیم، نه بیشتر.

اکتیویژن در مورد دیگر پلتفرم‌ها مانند ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و Wii U هنوز اطلاعات خاصی منتشر نکرده است. اگر نسخه‌ی کنسول‌های نینتندو در دست ساخت باشد، این اولین بار نیست که ناشر بازی خبر عرضه‌ی آن برای دیگر پلتفرم‌ها را به تأخیر انداخته است.


سیستم مورد نیاز بازی برای اجرا در رایانه‌های شخصی به شرح زیر است:
سیستم عامل: ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ - تمام نسخه‌ها ۶۴بیت
پردازنده: اینتل Core™ i3-530 با فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتز / ای‌ام‌دی Phenom™ II X4 810 با فرکانس ۲.۶۰ گیگاهرتز
رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا GeForce® GTX 470 با حافظه‌ی ۱ گیگابایت / ای‌تی‌آی Radeon™ HD 6970 با حافظه‌ی ۱ گیگابایت
دایرکت‌ایکس: نسخه‌ی ۱۱
شبکه: اتصال پهن‌باند اینترنت
کارت صدا: سازگار با دایرکت‌ایکس


بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
RealEyes و Playstation Move 2 برای پروژه مورفیوس در E3 رونمایی می‌شوند

تنها چند روز مانده به برگزاری کنفرانس سونی در E3 2015، تصاویری از نسخه دوم کنترلر Playstation Move 2 برای استفاده با هدست واقعیت مجازی پروژه مورفیوس منتشر شده است. شایعات حکایت از معرفی این کنترلر در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 سال جاری دارند.



عکس‌های منتشر شده از کاتالوگ محصولات سونی در E3 2015 نشان از رونمایی کنترلر جدید PlayStation Move 2 برای پلی‌استیشن 4 و استفاده با پروژه مورفیوس دارد.
به همراه کنترلر پلی‌استیشن Move نسل آینده دوربین‌های پلی‌استیشن Eye نیز با نام Playstation RealEyes نیز رونمایی خواهد شد.
این عکس‌ها که هنوز صحت و سقم آن‌ها مشخص نیست،‌ نشان می‌دهند که این قابلیت برای بازیکنان در نظر گرفته شده که یک نفر با پوشیدن هدست واقعیت مجازی به بازی کردن پرداخته و دیگر بازیکن نیز با استفاده از صفحه تلویزیون به انجام بازی بپردازد.
باید تا کنفرانس سونی در E3 2015 صبر کنیم تا ببینیم آیا سونی از نسخه نهایی پروژه مورفیوس و همچنین نسخه دوم کنترلر پلی‌استیشن Move رونمایی می‌کند یا نه. کنفرانس سونی ساعت ۵:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. زومجی این کنفرانس را به صورت زنده پوشش خواهد داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بازی DOOM در کنفرانس E3 بتسدا معرفی شد

DOOM یکی محبوب‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین بازی‌هایی است که همه ما منتظر معرفی یک نسخه جدید از آن بودیم. ساعاتی پیش‌، کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2015 به پایان رسید و طی آن از نسخه‌ی جدید بازی DOOM رونمایی شد؛ بازی که نشان داد کاملا همسو با نسخه‌های قدیمی است و همان خشونت و ترس را به همراه دارد.



تهیه کننده اجرایی id Software دقایقی بعد از صحبت‌های کوتاه مدیرعامل بتسدا روی صحنه آمد تا در مورد DOOM صحبت کند. DOOM درباره‌ی سه چیز است، هیولاهای شیطانی، اسلحه‌های فوق‌العاده و گیم‌پلی سریع. تریلر طولانی و کاملی که پخش می‌شود همه‌ی این موارد را در بر دارد و یک هیجان اساسی برای طرفداران بازی است.
گیم‌پلی بازی سراسر درگیری است و لحظه‌ای شما را آرام نمی‌گذارد. از اسلحه‌های نمادین بازی تا سلاح‌های جدیدتری که یادآور بازی‌های Halo و Gears of War هستند در بازی وجود دارد. برخوردهای تن به تن هم عالی کار شده‌اند و با اره‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید حسابی از دشمنانتان پذیرایی کنید.
منوی تعویض سلاح‌ها مانند بازی‌های GTA V کار شده که برای لحظاتی زمان کند می‌شود تا سلاح را انتخاب کنید. در میان همه‌ی این هیایو، واکنش ببینده‌ها در کنفرانس هم بسیار جالب توجه است و رضایت کامل آن‌ها را نشان می‌دهد.
غیر از بخش تک‌نفره‌ی فوق‌العاده، حالت چندنفره‌ی بسیار گسترده‌ای نیز وجود دارد که علاوه بر تمام حالت‌های رایج بازی‌های چند نفره، به خود کاربران هم این امکان را می‌دهد که برای بازی نقشه طراحی کنند و با دوستان خود در نقشه‌های شخصی‌سازی‌شده‌ی خود مبارزه کنند.
بازی DOOM که فعلاً تنها با همین نام شناخته می‌شود، سال آینده‌ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.
در ادامه می‌توانید تریلرهای نمایش داده شده از این بازی در کنفرانس بتسدا را تماشا و دانلود کنید:


تریلر گیم‌پلی

گیم‌پلی مرحله جهنم

تریلر بخش چند نفره

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جمع‌بندی کنفرانس مایکروسافت در E3: دو کنترلر جدید، اجرای بازی‌های ایکس باکس ۳۶۰ در ایکس باکس وان و ده‌ها بازی جدید

مایکروسافت دقایقی پیش، کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه E3 2015 برگزار کرد و در آن از چند بازی جدید رونمایی کرد. علاوه بر بازی‌های جدید، ردموندی‌ها از دو کنترلر اختصاصی برای ایکس‌باکس و کامپیوترهای ویندوز ۱۰ رونمایی کردند و همچنین از یک قابلیت بسیار مهم پرده برداشتند که به موجب آن امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ در ایکس‌باکس وان میسر می‌شود.



مهم‌ترین اتفاقی که در کنفرانس امروز مایکروسافت رخ داد، امکان پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ در ایکس‌باکس وان بود. این امکان که از آخر امسال در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد باعث می‌شود تا نه‌تنها صد‌ها بازی قدیمی در کنسولِ نسلِ هشتمی مایکروسافت اجرا شوند بلکه کاربران بیشتری تشویق به ارتقاء کنسول بازی خود به ایکس‌باکس وان گردند.
علاوه بر این‌ها مایکروسافت از یک کنترلر جدید و مدرن برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی رونمایی کرد که از طراحی متفاوتی بهره برده و در پشت آن پد‌های جدیدی برای کنترل بازی در نظر گرفته شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جمع بندی کنفرانس بتسدا در E3 2015؛ از غوغای Doom تا نمایش حیرت انگیز Fallout 4

از اول مشخص بود که E3 امسال بسیار متفاوت و نفس‌گیر خواهد بود. بتسدا امسال اولین کنفرانس رسمی خود در تاریخ E3 را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد و به معرفی بازی‌های هیجان انگیزی پرداخت.



در طول چند سال گذشته تا حدودی از آن شور و هیجان کنفرانس‌های E3 فاصله گرفته بودیم و حسابی از نمایش‌های خسته‌کننده و تکراری کلافه شده بودیم، اما از زمانی که مشخص شد در E3 2015 چه شرکت‌هایی حضور دارند و از همه مهم‌تر، کدام کمپانی‌ها برای اولین بار کنفرانسی در این رویداد محبوب برگزار می‌کنند، کاملا احساس شد که E3 2015 قرار است نقطه عطفی برای بزرگترین رویداد تاریخ صنعت گیم باشد. شروع رسمی رویداد E3 2015 بر عهده‌ی کمپانی صاحب سبک بتسدا، ناشر بازی‌های Doom، Fallout، Elder Scrolls و ده‌ها بازی دیگر بود. بتسدا با تعداد انگشت‌شماری بازی کنفرانس خود را شروع کرد اما همین چند بازی، معادلات و استانداردهایی که تا امروز با آنها آشنا بودیم جابه جا کرد. در ادامه نگاهی به تک تک لحظات مهم کنفرانس بتسدا در E3 2015 می‌اندازیم تا ببینیم این کمپانی چه چیزی در آستین داشته و حالا چطور عرصه را بر روی رقبا تنگ کرده است.
DOOM با پای‌بندی به ریشه‌ها، نفس‌گیر ظاهر شد
اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش تریلری در فضای وب منتشر شد و چهره‌ای نه چندان آشنا از DOOM جدید را نشان می‌داد، با این حال خوشبختانه آن نسخه که بیشتر شبیه بازی‌های تیراندازی نظامی شده بود به کل لغو شد و بتسدا و id software به سراغ ریشه‌ها و سنت‌های قدیمی و محبوب این مجموعه‌ی صاحب سبک بازگشتند. اولین نشانه پای‌‌بندی به ریشه‌ها، نام بازی است. این بار نه پسوند نه پیشوند و نه حتی شماره‌ای در نام Doom مشاهده می‌شود. id software تصمیم گرفته تا این مجموعه قدیمی را دوباره احیا کند و از نو آن را پایه‌ریزی کند. در واقع حالا ما با یک Doom کاملا جدید و مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا روبرو هستیم. درست مانند روزی که اولین قسمت Doom در سال ۱۹۹۳ غوغایی در جلوه‌های بصری بازی‌های ویدیویی به پا کرد. اولین تریلر بازی و اولین ملاقات ما با گیم‌پلی Doom جدید، به سرعت ما را به زمان‌های قدیم برد.
تریلر با محیط ترسناک و ساکت یک ایستگاه فضایی متروک آغاز می‌شود اما ثانیه‌ای بعد غوغای بی‌پایانی سر می‌گیرد که لحظه‌ای شما را آرام نمی‌گذارد. دشمنان‌ هیولامانند نسخه‌ی کلاسیک DOOM، این بار با گرافیکی مثال‌زدنی بازگشته‌اند و ظاهراً قوی‌تر از همیشه هستند. شلیک کردن به آن‌ها تنها یکی از راه‌های نابودکردنشان است، چرا که یک ویژگی کاملاً جدید به بازی اضافه شده و آن هم کشتن دشمنان با ضربات مشت و مبارزات تن به تن است. این مبارزات بسیار خشن هستند و جدا کردن اعضای بدن دشمنان به امری عادی در بازی تبدیل شده است. می‌توانید پای یکی از آن‌ها را جدا کنید با همان پا به سرش ضربه بزنید یا از یک لبه‌ی بلند روی سر آن‌ها بپرید و به یک حرکت سرش را از بدنش جدا کنید.
بعد از مرگ هرکدام از آن‌ها آیتم‌هایی از بدنشان رها می‌شود که شامل سلامتی و گلوله‌های بیشتر هستند. لاشه‌ی بی‌جان دشمنان روی زمین باقی می‌ماند و با توجه به تعداد بسیار زیاد آن‌ها، احتمالاً با کپه‌های بزرگی از این موجودات روبه‌رو خواهید شد که نسخه‌های قدیمی بازی را تداعی می‌کند.
بتسدا تنها به همین یک تریلر راضی نشد و دو تریلر دیگر از بخش‌های متنوع گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشت. Doom این بار دارای بخش چند نفره‌ی آنلاین بسیار وسیع و قدرتمندی است که ویژگی‌های منحصر به فردی را دارا است. مانند بازی اصلی، گیم‌پلی سرعت زیادی در بخش چند نفره دارد و بسیار شبیه به بازی کوایک آرنا است. از طرفی، سیستمی تحت عنوان Doom Snapmap معرفی شد که به کاربران اجازه می‌دهد تا خود نقشه‌ها و حالت‌های مختلف را برای بازی خود طراحی کنند و آنها را با میلیون‌ها کاربر دیگر به اشتراک بگذارند.
جدا از تمامی مباحثی که نمایش بتسدا برای Doom ایجاد کرد، وجود یک نویسنده‌ی قهار و بسیار بزرگ در پشت این بازی بسیار جالب است. گراهام ویلیام جویس، رمان‌نویس انگلیسی که ده‌ها جایزه‌ی بزرگ کتاب سال بریتانیا، دنیا و محافل مختلف معتبر را کسب کرده، حالا برای بازی Doom قلم می‌زند. وجود جویس در Doom نوید این قضیه را می‌دهد که نه فقط با یک کشت و کشتار و اسلحه کشی، بلکه با یک داستان قوی و پرپیمانه روبه رو هستیم.
Doom برای عرضه در بهار سال ۲۰۱۶ به مقصد پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی برنامه‌ریزی شده است. مطمئنا در ماه‌های آینده باید منتظر اخبار بیشتری از این بازی هیجان‌انگیز و جالب باشیم.


BattleCry، چند نفره‌ی آنلاین خونین
بتسدا دقایقی از کنفرانس خود را به بازی اکشن چند نفره‌ی آنلاین BattleCry اختصاص داد. BattleCry تا حد زیادی شبیه به بازی Devil Third است که آن هم هنوز منتشر نشده، با این تفاوت که تمرکز اصلی این بازی روی حالت‌های آنلاین و چند نفره است و فقط برای پلتفرم رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود. در Battlecry شاهد نبردهای چندنفره‌ی سریع و هیجان انگیز خواهیم بود که حداکثر تا ۳۲ بازیکن می‌توانند در آنها شرکت کنند. این بازی که ترکیبی از مبارزات هیجان انگیز، جلوه‌های بصری زیبا و خشونت خون‌‌بار است، قصد دارد ویژگی‌های تازه‌ای را به سبک تیراندازی چندنفره اضافه کند.
در BattleCry بازیکن فقط به اسلحه‌های گرم محدود نمی‌شود و انبوهی از سلاح‌های سرد مانند شمشیر برای مبارزات تن به تن در نظر گرفته شده‌اند.
BattleCry اواخر امسال وارد فاز آزمایشی می‌شود تا بازیکنان سراسر دنیا بتوانند قبل از عرضه‌ی رسمی بازی، آن را تجربه و به استودیو سازنده‌ی آن برای بهبود هر چه بیشتر بازی کمک کنند.


در نهایت، Fallout 4 کبیر وارد می‌شود
هر چقدر در مورد بزرگی Fallout 4 از هر نظر بگوییم کم است. شاید اولین تریلر بازی که چند روز قبل از کنفرانس بتسدا منتشر شد، تا حدودی بعضی از افراد را ناامید کرد، اما بتسدا ورق را برگرداند و آنقدر ویژگی‌های منحصربه فرد بازی را به خوردمان داد که واقعا نمی‌دانیم چه واکنشی از خودمون نشان بدهیم. داستان بازی قبل از دوران آخرالزمانی و بمب‌باران اتمی آغاز می‌شود. نمایش بازی هم در کنفرانس بتسدا دقیقا از همین‌جا آغاز شد. بازیکن می‌تواند هم شخصیت مذکر و هم مونث را به طور کامل شخصی سازی کند و به سلیقه‌ی خود در بیاورد و حتی با ازدواج، این دو صاحب یک کودک شوند.
بیش از هزار اسم در بازی ضبط شده تا بازیکن در انتخاب اسم برای کاراکتر خود آزادتر باشد. Fallout 4 به معنای واقعی کلمه بزرگ و پرجزئیات شده است. تقریبا با هر شی یا هر کاراکتر می‌توان ارتباط بر قرار کرد و از آنها برای مقاصد خود بهره برد. تاد هاوارد، کارگردان این بازی در خلال نمایش Fallout 4 عنوان کرد «آزادی بازیکنان به عنوان اولین هدف ما باقی‌ می‌ماند».
روایت اصلی بازی ۲۰۰ سال بعد از زمان بمب‌باران اتمی دنبال می‌شود و شما در قالب تنها بازمانده‌ی Vault 111 قرار خواهید گرفت. حالا بازیکن می‌تواند به بهترین شکل ممکن هر چیزی که در دنیای ویران شده‌ی شهر بوستن می‌بیند شخصی سازی کند. بیش از ۵۰ نوع سلاح پایه وجود دارد که می‌توان به ۷۰۰ شکل مختلف آنها را در آورد و شخصی سازی کرد. از طرفی، بازیکن پناهگاهی در اختیار دارد که باید آن را در مقابل هجوم دشمنان آماده کنید. هر عامل محیطی می‌تواند در شکل‌دهی پناهگاه‌تان تاثیر داشته باشد.
بتسدا کار ساخت Fallout 4 را درست پس از انتشار Fallout 3 آغاز کرد و با اینکه در طول این مدت مشغول ساخت Skyrim نیز بوده‌اند، اما تمرکزشان را در ساخت Fallout 4 از دست ندادند.
یکی از چیزهایی که بتسدا روی آن مانور بسیار زیادی داد، Pip Boy های معروف مجموعه‌ی Fallout بودند که حالا در نسخه‌ی جدید نقش به سزایی در روند گیم‌پلی خواهند داشت. البته نه فقط در درون محیط بازی! نسخه‌ی واقعی Pipboy قرار است در قالب یک بسته‌ی ویژه با قیمت فقط ۱۱۹ دلار عرضه شود. Pipboy واقعی یک دستگاه صرفا تزئینی نیست و می‌توانید از آن در خود بازی اصلی هم بهره ببرید.
هیجان‌انگیزترین لحظه‌ی کنفرانس بتسدا را می‌توان زمان اعلام تاریخ انتشار Fallout 4 نام برد. بتسدا قرار است Fallout 4 را برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۴ منتشر کند. تعجب کردید؟ خوشحال شدید؟ کمتر ناشری است که بازی خود را با این فاصله‌ی زمانی کم نسبت به زمان معرفی محصول خود به دست مخاطبانش برساند. با این حساب زیاد منتظر نخواهید شد و همین امسال خود را در حال انجام بازی بزرگ Fallout 4 خواهید دید.


Dishonored 2، نه چندان قوی اما مورد انتظار
بازی Dishonored در زمان عرضه‌ی خود به یکی از قوی‌ترین بازی‌های سال تبدیل شد و مخاطبان بسیار زیادی پیدا کرد که از آن زمان انتظارات برای نسخه‌ی دوم شروع شد. امروز بتسدا در طول کنفرانس خود با حضور دو تن از اعضای استودیو آرکین، از Dishonored 2 با نمایش یک تریلر CG رونمایی کرد. برخلاف دیگر نمایش‌های بتسدا که بسیار هیجان‌انگیز و نفس‌گیر بودند، نمایش دموی سینماتیک Dishonored 2 آنقدر پر پیمانه ظاهر نشد، اما با این حال Dishonored هنوز جزو بازی‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. در قسمت دوم بازی می‌توانید یکی از دو شخصیت قابل بازی را که یکی مذکر و دیگری مونث است را انتخاب کنید. هر کدام از این شخصیت‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در روند گیم‌پلی تاثیرات فراوانی می‌گذارند. در تریلر منتشر شده از این بازی با امیلی، شخصیت مونث آشنا شدیم و دیدار کردیم. مطمئنا باید تا زمان نمایش گیم‌پلی Dishonored 2 صبر کنیم تا ببینیم این بازی چه پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به قبل داشته است. بتسدا در سوی دیگر از نسخه‌ی بهینه‌سازی شده‌ی قسمت اول تحت نام Dishonored Definitive Edition رونمایی کرد که استقبال پرشوری از آن حداقل در سالن کنفرانس نشد. این بازی شامل تمامی بسته‌های الحاقی بازی خواهد بود و برای پلتفرم‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان همانند Dishonored 2 منتشر خواهد شد.


Elder Scrolls Online، رقیبی برای کهنه کاران بلیزارد
بتسدا سعی دارد با بازی Elder Scrolls Online تبدیل به رقیبی جدی برای بازی World of Warcraft بلیزارد شود و از این برهه زمانی که WOW مانند سابق قدرتمند نیست نهایت استفاده را ببرد. این بازی یکی از محصولاتی بود که در کنفرانس بتسدا حضور داشت و قرار است محتواهای جدیدی برای آن به منظور گسترش وسعت بازی تا آخر سال جاری منتشر شود. از طرفی، بتسدا برای مقابله با بازی کارتی Hearthstone بلیزارد، بازی The Elder Scrolls: Legends را برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و آیپد رونمایی کرد که تقریبا ساختاری همچون رقیب خود دارد. ناگفته نماند این بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.




در آخر، بتسدا جانی دوباره به E3 داد
به راستی بتسدا حال و هوایی تازه به رویداد E3 داد. بتسدا ثابت کرد می‌توان بازی‌هایی را به نمایش گذاشت که کاملا حاضر و آماده هستند و مخاطبان را سال‌ها در حسرت نگذاشت. شاید سال‌ها منتظر Fallout 4 بودیم، اما از زمان معرفی رسمی تا عرضه‌ی آن تنها چند ماه فاصله افتاده است که این بسیار عالی به نظر می‌رسد. بتسدا خواست تا بازی خود را کامل کند و دیگر درگیر تاخیرهای چندین و چند باره نشود. از طرف دیگر، بتسدا با Doom ثابت کرد که می‌توان به ریشه‌ها پایبند بود و همه را تحت تاثیر قرار داد. البته این کمپانی سال پیش با بازی ولفنشتاین استاد بودنش را در ارائه‌ی تجربه‌ی ناب نوستالژیک در قالب جلوه‌های بصری فوق‌العاده و گیم‌پلی نفس‌گیر به همه نشان داد.
بتسدا تمام بازی‌هایی که معرفی کرد حداقل تا بهار سال آینده در دسترس قرار می‌گیرند و همگی هم به قصد و هدف نسل هشتم کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی قوی برنامه‌ریزی شده‌اند. البته نباید بازی‌های موبایلی مانند Fallout Shelter را فراموش کرد. بتسدا نیم نگاهی قدرتمند به صنعت بازی‌های موبایل انداخته و خوب متوجه شده که می‌تواند از آن برای تعامل با دنیای کنسول‌های خانگی و بازی‌های بزرگتر کمک بگیرد. بتسدا آینده‌ی بسیار روشنی دارد و می‌تواند به عنوان یک ناشر شرافتمند و محبوب، پا جای پای کمپانی‌هایی مانند الکترونیک آرتز و یوبی‌سافت بگذارد و بازی‌های بزرگی را منتشر کند که همه را تحت تاثیر قرار دهد.
امیدواریم کنفرانس‌های دیگر E3 2015 مانند بتسدا پر از نوآوری، نوستالژی و هیجان باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جمع‌‌بندی کنفرانس الکترونیک آرتز در E3: فیفا 16، اولین گیم‌پلی Need For Speed و...

کنفرانس کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز در جریان رویداد E3 2015 به پایان رسید و طبق معمول حاوی نمایش‌های متفاوت، نفس‌گیر و استثنایی بود. از نمایش خیره‌کننده‌ی Need for Speed تا اولین گیم‌پلی بازی تیراندازی اول شخص Star Wars Battlefront و نمایی از تکنولوژی‌های به کار رفته در بازی‌های ورزشی به خصوص FIFA 16، بخش‌هایی از این کنفرانس بودند.



کنفرانس الکترونیک آرتز بدون هیچ مقدمه‌ی خاصی با نمایشی از بازی Mass Effect: Andromeda آغاز شد و تایید شد که این بازی در تعطیلات سال نوی ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود. اما می‌توان نقطه‌ی عطف کنفرانس الکترونیک آرتز را نمایش گیم‌پلی بازی مورد انتظار Need For Speed و Star Wars Battlefront دانست که تا حد زیادی توانستند انتظارات را برآورده کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 8 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
بازی های کامپیوتری

دنیای بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA