انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 61 از 119:  « پیشین  1  ...  60  61  62  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اچ‌تی‌سی با همکاری آندر آرمور، کارایی گجت‌های ورزشی را ارتقاء می‌دهد

برترین نام در فناوری و طراحی تلفن همراه به بالاترین سطح کارایی در ارائه خدمات ورزشی می‌رسد. اچ‌تی‌سی، از آغاز مشارکت استراتژیک خود را با شرکت آندر آرمور فعال در حوزه‌ی محصولات ورزشی خبر داد.
روابط عمومی اچ‌تی‌سی در ایران بیانیه‌ی خود را در باره‌ی این همکاری در اختیار زومیت قرار داده و گفته است: به منظور توانمندسازی ورزشکاران سرتاسر دنیا، اچ‌تی‌سی در حال طراحی محصولاتی سازگار با UA Record، جدیدترین عضو شرکت UnderArmourConnectedFitness است. شرکت آندر آرمور، صاحب معتبرترین مجموعه محصولات سلامت و تناسب اندام، امروز در CES وب سایت و اپلیکشن‌های UA Record™ را رونمایی کرد.
پیتر چو، مدیر ارشد اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی در این زمینه اعلام کرد:
در سال‌های اخیر زندگی انسان ها، با نوآوری های همراه متحول شده است و به همین وسیله ما بیشتر از پیش با دنیای اطرافمان در ارتباط هستیم. ما میخواهیم مردم با خودشان هم ارتباط بهتری داشته باشند و به آنها کمک کنیم که به اهداف خود رسیده و دید عمیق تری به نحوه زندگی خود داشته باشند. ما اولین قدم در رسیدن به این هدف را بواسطه همکاری با آندر آرمور، یکی از سرشناس ترین و معتبر ترین شرکت های پیشرو در زمینه تجهیزات و خدمات ورزشی، برداشته ایم و به زودی برای مشتریان خود مجموعه ای از خدمات و ابزارک های سلامتی و ورزشی را مهیا میکنیم که هیچ برند دیگری توانایی رقابت با آنها را ندارد.
رابین ترستون، نایب رییس ارشد ابزارک‌های ورزشی شرکت آندر آرمور، در این زمینه گفت:
اچ‌تی‌سی به پایبندی بی‌بدیل در زمینه نوآوری در کنار توجه ویژه به طراحی منحصر بفرد و دقیق مشهور است. به همین دلیل اچ‌تی‌سی همکاری بی نظیر برای آندر آرمور و UA Record™ به شمار می‌آید. با ارزش افزوده ای که اچ‌تی‌سی به مجموعه ما می‌آورد، فعالیت های ورزشکاران سرتاسر دنیا را به مرحله تازه‌ای از راحتی و یکپارچگی می‌رسانیم.
تیم طراحی آندر آرمور، دانشمندان علوم ورزشی و ورزشکاران حرفه ای، همکاری نزدیکی را با گروه تجاری ابزارک های همراه اچ‌تی‌سی در کنار تیم مهندسی و طراحی آغاز کرده اند تا این تلاش گروهی، بالاترین انتظارات ورزشکاران را سرتاسر دنیا، برآورده کند. پیتر چو اضافه کرد:
این یک مسیر جدید فوق العاده جذاب برای ما است. ما به دنبال تامین نیازهای تمام ورزشکاران هستیم. چه شمایی که در حال تمرین برای یک ماراتون هستید، چه ورزشکاران حرفه‌ای که همراه با یک تیم حرفه‌ای تمرین قصد ارتقا وضعیت جسمانی خود به بالاترین سطح ممکن را دارند. به هر حال هیچ شرکت دیگری قادر به ارائه این میزان از پشتیبانی نبوده است و ما فکر می‌کنیم فرصت بزرگی داریم که این بازار در حال توسعه را بازتعریف کرده و شتاب بدهیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
parrot هدفون Zik Sport را با حسگر ضربان قلب و گام‌شمار معرفی کرد

شاید هدفون Zik 2.0 ساخت Parrot انتخاب مناسبی برای گوش‌دادن به موسیقی هنگام ورزش‌کردن نباشد؛ ولی این شرکت محصول جدید Zik Sport را با خود به CES 2015 آورده است.
این هدفون جدید طوری طراحی شده که کاملاً درون گوش قرار می‌گیرد؛ با این حال شرکت Parrot موفق شده است تا 8 میکروفون را در آن تعبیه کند. 6 میکروفون برای از بین بردن نویز و 2 میکروفون هم برای تماس‌های صوتی همچنین سنسور ضربان قلب، گام‌شمار و یک باتری که تا 5 ساعت در شرایطی که از تمام قابلیت‌های این هدفون استفاده کنید، ماندگاری شارژ دارد نیز در این هدفون جای گرفته‌اند.
این هدفون از پلاستیک ساخته شده و یک لایه کرومی نیز دارد. وزن این هدفون 75 گرم است. هدفون زیک اسپورت از 5 قسمت ساخته شده است؛ قسمت بالایی، دو باکس سیاه و گوشی‌هایی که طوری طراحی شده‌اند که به راحتی در گوش شما قرار می‌گیرند و شاید همین گوشی‌های متفاوت، کلیدی‌ترین نکته این مدل هدفون باشند.
همراه این هدفون‌ها یک اَپ نرم‌افزاری ارائه می‌شود که نه تنها قابلیت کم و زیاد کردن میزان حذف نویز را به شما می‌دهد، بلکه ضربان قلب شما، سرعت دویدن و حتی نکات ریزتری مانند نوسان عمودی (که هرچه کمتر باشد بهتر است) و تشخیص قدم‌هایی که با پای راست یا چپ برداشته شده‌اند نیز توسط این اَپ کنترل می‌شوند. خوشبختانه قابلیت به اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به سلامتی این هدفون با سایر اَپ‌های ورزشی و سلامتی وجود دارد؛ ولی اطلاعات دقیق‌تری از این موضوع در آینده‌ی نزدیک توسط Parrot ارائه خواهد شد.
تنها چیزی که باقی می‌ماند، قیمت و زمان عرضه هدفون Zic Sport است که هنوز اعلام نشده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم Parrot چه قیمتی برای این هدفون در نظر می‌گیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سیستم‌عامل توسعه یافته توسط کره‌ی شمالی را دانلود کنید

در صورتی که سیستم‌عامل‌های موجود در بازار نمی‌تواند نیازهایتان را برطرف کند یا اگر به دنبال تجربه‌ی تازه‌ای در دنیای سیستم‌عامل‌ها هستید، پس بهتر است بدانید که کره‌ی شمالی سیستم‌‌عاملی توسعه داده که می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.
یکی از کاربران وب‌سایت Pastebin که مدعی است اطلاعاتی را از کره‌ی شمالی به دست آورده، سیستم‌عامل توسعه‌یافته توسط این کشور عجیب را به‌همراه راهنمای نصب در اینترنت منتشر کرده است.
به‌نظر می‌رسد استفاده از راهنمای ارائه شده برای نصب این سیستم‌عامل بسیار ضروری است؛ چراکه نحوه‌ی نصب به نوع مادربورد مورد استفاده بسیار وابسته است. یکی از جالب‌ترین مواردی که در فرآیند نصب این سیستم‌عامل وجود دارد، وارد کردن شماره‌ی سریال است که وارد کردن هر شماره‌ی سریالی می‌تواند کاربر را به مرحله‌ی بعد ببرد!
مطمئناً این سیستم‌عامل را نمی‌توان رقیب بزرگی برای سیستم‌عامل‌هایی چون ویندوز مایکروسافت، کروم گوگل یا مکینتاش اپل خواند. همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می‌کنید، ظاهر این سیستم‌عامل تا حدودی شبیه به مک اپل است.
از پنجره‌ی ورود تا برخی از جزئیات و المان‌های گرافیکی موجود در سیستم‌عامل، بسیار به این مکینتاش اپل شبیه است. شاید در اولین نگاه این سیستم‌عامل را با OS X 10.5 لئوپارد اشتباه بگیرید؛ اما پس از کار کردن با آن، به تفاوت‌های فاحش موجود پی خواهید برد.
در صورتی که علاقه دارید این سیستم‌عامل ناشناخته را امتحان کنید، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
11 مزیت تبلت‌های Galaxy Tab S سامسونگ نسبت به آیپد اپل

امروزه مدل‌های مختلفی از تبلت‌های اندروید وجود دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند از نظر عملکرد با آیپد رقابت کنند. تبلت‌‌های گلکسی تب s سامسونگ،با فراهم‌کردن امکانات بیشتر برای کاربران، یکی از رقبای اصلی آیپد بشمار می‌آیند. در این مطلب تصمیم داریم 11 مزیت تبلت های اندرویدی سامسونگ نسبت به آیپدهای اپل را بررسی کنیم.


1.اجرای دو برنامه در کنار یکدیگر
به لطف حالت چند پنجره‌ای سامسونگ, شما می‌توانید دو برنامه را باز و اجرا کنید و روی صفحه‌نمایش، هر دو برنامه را در کنار یکدیگر مشاهده کرده و به کار گیرید.


2.امکان کنترل مستقیم تلفن‌هوشمند خود از تبلت
ویژگی همگام سازی سامسونگ به شما اجازه می‌دهد تا گوشی خود را از طریق تبلت کنترل کنید؛ البته این قابلیت تنها برای گوشی های گلکسیs5 ,گلکسی s4و گلکسی نوت3 قابل استفاده است. این ویژگی به دو منظور طراحی شده است:
1) انتقال آسان‌تر فایل‌ها بین گوشی و تبل
2) پاسخ دهی به تماس‌ها در صورتی که در آن لحظه به گوشی خود دسترسی ندارید.


3.قابلیت تغییر صفحه‌نمایش بر اساس برنامه‌ی در حال اجرا
تبلت گلکسیs می‌تواند رنگ زمینه‌ی صفحه‌نمایش را با برنامه در حال اجرا سازگار کند و با طیف رنگی صفحه‌نمایش تطبیق دهد.به عنوان مثال اگر شما در حال دیدن فیلم باشید و سپس تصمیم بگیرید که یک کتاب الکترونیک مطالعه کنید، این تبلت تنظیمات صفحه‌نمایش را بطور خودکار با برنامه در حال اجرا تطبیق می‌دهد.


4.قابلیت کنترل رایانه از طریق تبلت
بعد از ورود با حساب‌کاربری سامسونگ و نصب برنامه remote PC بر روی رایانه، شما می‌توانید رایانه‌ی خود را از طریق تبلت کنترل کنید. بدیهیست که شما می‌توانید بطور مستقیم به فایل‌های ذخیره شده برروی رایانه نیز دسترسی پیدا کنید.


5.فعال سازی حالت کودک
حالت کودک که برای این تبلت‌ها در نظر گرفته شده‌است, به والدین اجازه می‌دهد تا کنترل مضاعفی بر روی کارهای کودک خود هنگام استفاده از تبلت داشته باشند. رابط گرافیکی این حالت، بسیار کودک-پسندتر از استاندارندهای رابط گرافیکی پایه‌ی اندروید طراحی شده است.


6.توقف خودکار ویدیو هنگام قطع ارتباط چشمی
یکی از ویژگی‌های هوشمند این تبلت‌ها، توقف فایل ویدیویی در زمان نگاه نکردن به صفحه‌نمایش است.این ویژگی سال گذشته با گلکسیS4 معرفی شد.


7.اشتراک دیجیتالی مجلات و روزنامه‌ها به صورت رایگان
تبلت‌های گلکسی با برنامه‌ی هدایا, پیشنهاد اشتراک‌های مختلفی را برای مدت زمانی محدود ارائه می‌دهند؛ به عنوان مثال شما می‌توانید یک سال اشتراک دیجیتالی بلومبرگ را رایگان دریافت کنید.


8.تغییر و ارتقاء صفحه‌نمایش اصلی
این قابلیت تنها مختص تبلت‌های گلکسیS سامسونگ نیست؛ اما از این نظر که این ویژگی بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می‌شود، یکی از مزیت‌های این تبلت‌ها نسبت به آیپد بشمار می‌آید که به کاربر اجازه می‌دهد تا با کشیدن و رها کردن ویجت‌ها بر روی صفحه‌نمایش اصلی (خانه)، آن را به گونه‌ای که دوست دارند طراحی کنند.


9.دسترسی سریع و آسان به تمام تنظیمات
نرم افزار سامسونگ یک بسته‌ی کامل از تنظیمات سریع را به کاربر ارائه می‌دهد و شما می‌توانید تنها با کشیدن صفحه‌نمایش اصلی(خانه) از بالا، روشنایی صفحه‌نمایش را تنظیم کنید، بلوتوث را خاموش و روشن کنید یا گزینه های دیگر را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. کمپانی اپل نیز تنظیمات مشابهی را ارائه داده است که با کشیدن صفحه‌نمایش از پایین قابل دسترسی است؛ ولی سامسونگ گزینه های بیشتری رادر این بسته جای داده است.


10. تجربه حس جدید با برنامه لانچر
برنامه لانچر به شما اجازه می‌دهد تا صفحه‌نمایش دستگاه اندرویدی خود را تغییر داده و با انتخاب تم مورد نظر خود، حسی جدید را نسبت به تبلت تجربه کنید.




11. اجرای برنامه‌ها یا پرداخت پول با کمک اثر انگشت
به لطف همکاری مستقیم سامسونگ و پی‌پال، شما می‌توانید پرداخت‌های خود را بدون وارد کردن رمز عبور و تنها با استفاده از سنسور اثر انگشتی که در دکمه‌ی خانه‌ی این تبلت‌های سامسونگی تعبیه شده است، انجام دهید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
سامسونگ ساعتِ گردِ تایزنی می سازد

ظاهراً ساعت‌های گرد بیشتر از ساعت‌های چهار گوش مورد توجه‌ی کاربران قرار گرفته‌اند. از این رو سامسونگ نیز دست به کار شده و در حال ساخت یک ساعت دایره‌ای شکلِ مبتنی بر تایزن است.
تا اینجای کار محبوب‌ترین ساعت هوشمند بازار، موتو ۳۶۰ است که از طراحی دایره‌ای شکل زیبایی بهره می‌برد. سامسونگ بیشترین تنوع و مدل ساعت‌هوشمند را دارد که برخی به سیستم‌عامل تایزن و برخی دیگر به اندروید وِر مجهز شده‌اند. همه‌ی ساعت‌های معرفی شده‌ از جانب سامسونگ از طراحی چهار گوش و برخی نیز خمیده‌ی چهار گوش بهره می‌برند. حال شایعه شده که این کمپانی در حال ساخت ساعت جدیدی است که همچون موتو ۳۶۰ یا جی‌واچ‌آر، دایره‌ای شکل است.
ساعت گردِ سامسونگ با کد رمز اوربیت در داخل این شرکت شناخته می‌شود. متأسفانه هنوز اطلاعات زیادی در باره‌ی این ساعت منتشر نشده است؛ اما از طریق تصویر فاش شده، می‌توان متوجه‌ ترکیب‌بندی جدید بخش‌های ساعت در رابط کاربری آینده‌ی سامسونگ شد.
حال باید منتظر ماند و دید آیا این محصول در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد یا سامسونگ رویداد دیگری را برای معرفی آن در نظر گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیلیپس از هدفون لایتنینگ برای ابزارهای اپلی رونمایی کرد

فیلیپس هدفون حرفه‌ای و پیشرفته‌ای را برای ابزارهای اپلی عرضه کرده که از کانکتور لایتنینگ بهره می‌برد. اما چه دلیلی دارد که هدفون از درگاه لایتنینگ به جای درگاهِ جکِ ۳.۵ میلی‌متری بهره ببرد؟ فیلیپس دلیل این وضوع را در سیستم‌ِ پیشرفته‌ی نویز صدا می‌داند.
فیلیپس ادعا می‌کند که در هدفون جدید این شرکت از سیستمِ پیشرفته‌ی حذف نویز صدا استفاده شده است که در هدفون‌های عادی وجود ندارد.
دلیل اینکه فیلیپس از درگاه لایتنینگ برای هدفونِ Fidelio NC1L استفاده کرده نیاز به برق اضافی برای سیستم حذف نویز صدا است. این سیستم نیاز به انرژی الکتریکی بیشتری دارد و از این رو فیلپس تصمیم گرفته تا از لایتنینگ به عنوان درگاه هدفونِ جدید خود بهره ببرد.
این هدفون‌ دارای سه حالت حذف نویز صدا است. حالت اول زمانی است که در حال گوش دادن به موسیقی هستید؛ حالت دوم برای وقتی که هدفون خاموش است و شما در محیط شلوغ هستید و نمی‌خواهید و شلوغی صدای محیط به گوش‌تان برسد و حالت آخر نیز برای زمانی در نظر گرفته شده است که در حال مکالمه با تلفن هستید.
از آنجایی که از نظر ساختاری درگاه لایتنینگ تفاوت چندانی با میکروUSB ابزارهای اندرویدی ندارد، ممکن است در آینده‌، نسخه‌ی سازگار با ابزارهای اندرویدی و ویندوز فونی این محصول نیز روانه‌ی بازار شود.
هدفون Fidelio NC1L با قیمت ۲۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نوار تَسک‌بار در ویندوز ۱۰ بازطراحی می‌شود

در نسخه‌ی بعدی از پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ شاهد تغییراتی در نوار Taskbar خواهیم بود. مایکروسافت این نوار پُرکاربرد را باز طراحی کرده تا نه تنها از نظر شکل و شمایل ظاهری زیباتر شود بلکه کارایی آن نیز افزایش یابد.
از طریق نوار تسک‌بار می‌‌توان بین برنامه‌های مختلف سویچ کرده یا برنامه‌هایی که به آن سنجاق شده‌اند را به سرعت اجرا کنید در ویندوز ۷ مایکروسافت امکانات جدیدی را به این نوار اضافه کرد تا کاربر بتواند پیش‌نمایشِ زنده‌ای از برنامه‌ی در حال اجرا را مشاهده کند و همچنین بتواند برنامه‌های مورد نظر خود را به آن سنجاق کند. در ویندوز ۱۰ ظاهرا این نوار قرار است از نو طراحی شود و قالب گرافیکی تیره‌ رنگی بگیرد. طراحی آیکون برنامه‌های موجود در این نوار نیز یکپارچه‌ شده‌ است تا با قالب گرافیکی تیره رنگ این نوار سازگار شوند.
نکته‌ی جالب دیگری که در تصویر می‌توانید مشاهده کنید، اضافه شدن جستجوی صوتی کورتنا است که پیش‌تر نیز شایعه‌ی اضافه شدن آن به ویندوز ۱۰ را بارها شنیده‌ بودیم. مایکروسافت جعبه‌ی جستجو را نیز در کنار دکمه‌ی استارت قرار داده است تا کاربر راحت‌تر بتواند به آن دسترسی داشته باشد.
طی روزهای اخیر اطلاعاتی از مرورگر جدید مایکروسافت با نام Spartan بدست آمد. مرورگری که گفته می‌شود قرار نیست جایگزین اینترنت اکسپلورر شود اما از ظاهری متفاوت بهره می‌برد و بر خلافت IE، مایکروسافت در آن بر روی افزونه‌ها تمرکز خواهد کرد. دستیار صوتی کورتنا در این مرورگر وجود دارد و کاربر می‌تواند از طریق این دستورات تمام امکانات مرورگر را کنترل کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند اسکانیا بر پایه‌ی اسمارت‌واچ 3 سونی برای رانندگان معرفی شد

کمپانی سوئدی اسکانیا که یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اتوبوس، کشنده و کامیون در جهان است، ساعت‌هوشمند جدید خود را با عنوان Black Griffin مبتنی بر اسمارت‌واچ ۳ سونی معرفی کرد.
اسکانیا ساعت‌هوشمند خود را با عنوان Black Griffin به صورت محدود تولید کرده است. این ساعت که مبتنی بر اسمارت‌واچ ۳ سونی است. اسکانیا این ساعت‌هوشمند را برای استفاده توسط رانندگان توسعه داده و فقط ۹۹۹ دستگاه از آن روانه‌ی بازار خواهد شد.
ساعت‌هوشمند اسکانیا در بسته‌بندی منحصر بفردی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از جمله‌‌ی ویژگی‌های این ساعت‌هوشمند می‌توان به بند سیلیکونی حکاکی شده به‌همراه شماره‌ی تولید ساعت در پشت آن اشاره کرد. اسکانیا برای اینکه محصول خود را مناسب رانندگان کند، اپلیکیشن‌هایی را بصورت اختصاصی روی این محصول قرار داده است که از جمله‌ی آن می‌توان به Scania FMS اشاره کرد. ساعت‌هوشمند اسکانیا در حال حاضر فقط در اروپا عرضه شده و قیمت آن نیز ۲۹۵ دلار است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کمپانی چینی هیدروژن، فروش نمونه‌ی شبیه به اپل‌واچ را در CES 2015 آغاز کرد

پس از وعده‌ی عرضه‌ی اپل‌واچ در اولین روز‌های سال ۲۰۱۵، آخرین شایعات حکایت از این دارند که اپل‌واچ در ماه مارس روانه‌ی بازار خواهد شد، اما کمپانی چینی هیدروژن فروش نسخه‌ی شبیه به اپل‌واچ را که Smart Watch نام دارد، در CES 2015 آغاز کرد.
روز‌های پایانی تابستان سال ۲۰۱۴ میلادی اپل با معرفی ساعت‌هوشمند خود، اپل‌واچ اعلام کرد که این محصول را در اولین روزهای سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار خواهد کرد. صفحه‌ی نمایش اسمارت فقط در زمان روشن بودن اطلاعات را نمایش می‌دهد و بسیاری از آیکون‌های طراحی شده برای آن یک تلاش ناشیانه برای الگوبرداری از رابط کاربری اپل‌واچ است. این ساعت‌هوشمند را می‌توان با پرداخت ۲۷ دلار خرید. جفت کردن این ساعت‌هوشمند مستلزم چندین بار تلاش است، اما پس از متصل شدن می‌توان از آن برای انجام مکالمات صوتی و پخش موسیقی استفاده کرد. ضمنا زمانی که یک تماس تلفنی با گوشی‌هوشمند برقرار شود، اسمارت شروع به لرزش می‌کند.
از جمله‌ی قابلیت‌های این ساعت‌هوشمندِ ۲۷ دلاری می‌توان به گام‌شمار، زنگ قابل کوک، کورنومتر و قابلیتی با نام دزدگیر اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد قابلیت دزدگیر زمانی فعال می‌شود که ساعت درهنگام اتصال به گوشی از دامنه‌ی بلوتوث خارج شود.
اسمارت واچ قادر است اعلانیه‌های اپلیکیشن‌هایی چون وی‌چت را نیز دریافت کند، اما برای فعال کردن این ویژگی باید API مخصوص را دانلود کرد که به‌نظر می‌رسد برای استفاده از آن آیفون جیلبریک شده باشد. این ساعت‌هوشمند از طریق کابل USB استفاده می‌کند و بنابر ادعای هیدروژن می‌توان با یک بار شارژ ۱۸۰ ساعت از این ساعت‌هوشمند استفاده کرد.
هیدروژن اعلام کرده که این ساعت‌هوشمند را در چین و ایالات متحده‌ی آمریکا روانه‌ی بازار خواهد کرد. اپل با مشکلات زیادی در زمینه‌ی کپی‌برداری و زیر پاگذاشتن قوانین کپی‌رایت در چین روبرو است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسر از لپ‌تاپ Aspire V17 Nitro با RealSense 3D رونمایی کرد

ایسر از لپ‌تاپ جدید خود با نام Aspire V 17 Nitro رونمایی کرد. این لپ‌تاپ از فناوری RealSense 3D اینتل که در CES نیز به آن بسیار پرداخته شد، بهره می‌برد تا کنترل سیستم از طریق ژست‌های حرکتی و بدون لمس صفحه میسر شود.
لپ‌تاپ جدید ایسر با بکارگیری فناوری پیشرفته‌ی RealSense 3D قادر است حرکات کاربر را به صورت سه‌بعدی دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهد. به این ترتیب کاربر می‌تواند از طریق ژست‌های حرکتیِ دست و سر خود، سیستم‌عامل را هدایت کند. این فناوری همچنین امکان اسکن و مدل سازی سه‌بعدی از اجسام مقابل خود را دارد تا در صورت تمایل بتوان نسخه‌ی سه‌بعدی آن‌ها را از طریق چاپگرهای سه‌بعدی، چاپ کرد.
ایسر معتقد است٬ محاسبات سه‌بعدی پتانسیل استفاده در زمینه مصارف روزمره و حتی حرفه‌ای را دارد. از این فناوری می‌توان در تجارت‌های مختلف شامل مدل سازی سه‌بعدی، معماری و نقشه‌سازی استفاده کرد یا در بازی‌های واقعیت افزوده، از آن بهره برد.
لپ‌تاپ Aspire V 17 Nitro به صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده است. این لپ‌تاپ همچنین از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای Core i7-4710HQ، کارت گرافیک مستقل GeForce GTX 860M و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این لپ‌تاپ می‌توان به ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD یا دیسک سخت با ظرفیت ۱ ترابایت اشاره کرد.
این لپ‌تاپ از فناوری خاص ایسر با نام Dustfender پشتیبانی می‌کند که به موجب آن لپ‌تاپ در برابر نفود گرد و غبار به داخل دستگاه مقاوم شده است. صدای خروج V17 Nitro از دالبی پشتیبانی می‌کند و کاربر به میل خود می‌تواند آن را با درایو DVD یا Blu-ray تهیه کند.
این لپ‌تاپ از همین ماه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد٬ اما هنوز قیمت دقیق آن اعلام نشده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 61 از 119:  « پیشین  1  ...  60  61  62  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA