انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 62 از 119:  « پیشین  1  ...  61  62  63  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اولین هارددیسک ۳ ترابایتی ۲.۵ اینچی توشیبا معرفی شد

توشیبا از هارددیسک‌های ۲.۵ اینچی خود با ظرفیت ۳ ترابایت رونمایی کرد. این HDD پرظرفیت‌ترین محصول تولیدی توشیبا در این فرم‌فکتور تا امروز است.
توشیبا برای اولین بار هارددیسک‌های ۲.۵ اینچی خود را با ظرفیت سه ترابایت روانه‌ی بازار می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده، این کمپانی با بهبود فناوری PMR یا فناوری ضبط مغناطیس عمودی، موفق شده تا ظرفیت هریک از دیسک‌های مورد استفاده را به ۷۵۰ گیگابایت افزایش دهد که در مجموع ظرفیت کل چهار دیسک مورد استفاده به سه ترابایت رسیده است. این درایو برای استفاده در فضای محدود با نیاز به فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت بالا، بهترین گزینه است.
ظرفیت بالا در کنار حجم کمتر تنها مزایای این هارد نیست، چراکه انرژی مورد نیاز این هارد نیز کاهش یافته است. این هارددیسک انرژی کمتری را در مقایسه با هاردهای دو ترابایتی مصرف می‌کند. هارددیسک ۳ ترابایتی توشیبا با مدل MQ03ABB300 از اول ماه می سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سه تَن از مهندسان اسبق گوگل، تبلتی شبیه به سِرفیس‌ مایکروسافت تولید کردند

سه تن از مهندسان گوگل که سابقه‌ی فعالیت در پروژه‌هایی همچون نقشه‌ی گوگل و موتور جستجوی گوگل را در کارنامه دارند، تبلتی را مشابه سرفیس مایکروسافت طراحی و تولید کرده‌اند.
جرمی ژو، دیوید کو و بن لوک که هر سه از مهندسان سابق گوگل هستند، اولترابوکی را در کمپانی خود، Jide technology طراحی و تولید کرده‌اند که بسیار شبیه به سرفیس مایکروسافت است. کمپانی مورد نظر در سال ۲۰۱۴ میلادی با هدف تولید انواع تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها تاسیس شده است. نتیحه‌ی اولین تلاش این کمپانی تولید اولترابوکی است که از وجود یک کیبورد مغناطیسی و همچنین یک استند در پشت تبلت بهره می‌برد که آن را بسیار شبیه به سرفیس مایکروسافت کرده است. این کمپانی نوپا به طراحی یک تبلت جدید بسنده نکرده و سیستم‌عامل جدیدی را نیز برای این تبلت با عنوان Remix OS توسعه داده است. سیستم‌عامل مورد نظر نیز در برخی موارد بسیار شبیه به سیستم‌عامل مایکروسافت است و اپلیکیشن‌هایی چون کلاینت ایمیل یک کپی کامل از مایکروسافت است.
تبلت مورد نظر از صفحه نمایش 11.6 اینچی بهره می برد و سیستم عامل آن سفارشی شده از اندروید است که ظاهر آن برگرفته از اندروید آبنبات چوبی و رابط کاربری مترو مایکروسافت است. رزولوشن صفحه‌ی نمایش این تبلت فول اچ‌دی است و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی تگرا ۴ انویدیا در آن تعبیه شده است. این تبلت برای شارژ شدن از درگاه چهار پین پشتیبانی می‌کند. این تبلت قادر است اپلیکیشن‌های اندرویدی را اجرا کند و همچنین امکان مالتی ویندو هم در آن وجود دارد. (چیزی شبیه به مالتی ویندو در گلکسی نوت سامسونگ)
کمپانی جاید برای عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۶ گیگابایت تبلت رمیکس در آمریکا با قیمت ۳۴۹ دلار برنامه‌ریزی کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بزرگ‌ترین دوربین دیجیتال دنیا بودجه‌ی مورد نظر را دریافت کرد

طرحِ ساختِ «بزرگ‌ترین دوربین دیجیتالی دنیا» به جلو پیش رفته و بودجه‌ی اولیه آن به تایید رسیده است. در این طرح، بزرگ‌ترین تلسکوپ دنیا با سنسور ۳.۲ گیگاپیکسلی ساخته می‌شود. اشتباه نکنید، بحث مگاپیکسل‌ها نیست اینجا بحث گیگاپیسکل مطرح است.
دوربین دیجیتالی این پروژه که بخشی از تلسکوپی است که در شیلی بنا خواهد شد، وزنی برابر سه خودرو دارد. ابعاد آن نیز در حد یک خودرو کوچک است.
بودجه‌ی مورد نظر برای ساخت تلسکوپِ ۳.۲ گیگاپیکسلی چقدر است؟ ۱۶۸ میلیون دلار بودجه‌ی ساخت آن است که توسط دپارتمان انرژی تایید شده است. این دومین تصمیم جدی است که برای ساخت این تلسکوپ گرفته می‌شود.




به این ترتیب ساخت بزرگ‌ترین تلسکوپ جهان طبق برنامه پیش‌ می‌رود. وقتی ساخت این پروژه‌ی ارزشمند به پایان برسد، هر ماه چند عکس کامل از آسمان جنوب در اختیار دانشمندان قرار خواهد گرفت. دانشمندان این عکس‌ها را عریض‌ترین، عمیق‌ترین و سریع‌ترین در کل تاریخ می‌دانند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند ماژولار که براساس میل کاربر سفارشی می‌شود

گوگل و دیگر کمپانی‌ها در حال ساخت تلفن هوشمند ماژولاری هستند تا کاربر بتواند براساس میل خود برخی از قطعات گوشی را عوض کند. حال کمپانی Blocks Wearables ایده‌ی مشابه‌ای را برای ساعت‌های هوشمند در نظر گرفته است.
اوایل ماه جاری، کمپانی Block Wearables با معرفی ساعت هوشمند ماژولاری که Blocks نام‌گذاری شده، به میدان رقابت وارد شد. این کمپانی در نمایشگاه CES نیز محصول خود را به نمایش عموم درآورد تا مردم با ایده‌ی آن آشنا شوند.
این ساعت در غرفه‌ی بزرگ اینتل به نمایش درآمده بود و قلب تپنده‌ی آن که چهره‌ی ساعت نیز به حساب می‌آید خود یک ماژول مستقل است. این ماژول شامل صفحه‌ی ساعت و سخت‌افزار مربوط به آن می‌شود. این ماژول به شکلی طراحی شده که نه تنها به سادگی با ماژول ساعت دیگری قابل تعویض است٬‌ بلکه به وسیله‌ی یک ماژول مکمل که به ماژول اصلی متصل می‌شود قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه خواهد شد. هر کدام از ماژول‌های اضافی در قالب یکی از تکه‌های بند ساعت به مجموعه اضافه می‌شوند.
ماژول اصلی همچون دیگر ساعت‌های هوشمند قادر به اتصال به تلفن‌های هوشمند و انتقال اطلاعات به آن‌ها است. در حال حاضر ۶ ماژول اضافی برای این ساعت در نظر گرفته شده که هر کدام قابلیت خاصی را به آن اضافه می‌کنند. مثلا کاربر می‌تواند باتری اضافی یا دریافت‌کننده‌ی GPS، ضربان قلب سنج یا هدفون را به بدنه‌ی اصلی ساعت اضافه کند. علاوه بر این‌ها امکان اتصال ماژول سیم‌کارت نیز وجود دارد.
این محصول حدود ۱۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و هر کدام از ماژول‌های اضافی نیز بین ۲۰ تا ۴۰ دلار قیمت گذاری خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۴ چیزی که از گوگل در سال ۲۰۱۵ انتظار داریم

گوگل در پی آن است که به عنوان شرکتی فراتر از یک موتور جستجو مطرح شود، از این رو بیشتر فعالیت‌های مهم این شرکت در سال ۲۰۱۵ در سایر حوزه‌ها خواهد بود.
در سال ۲۰۱۴ موتور جستجوی گوگل که بزرگترین موتور جستجو در دنیا است، موقعیت خوب خود در آمریکا را با 67 درصد از سهم جستجوهای صورت گرفته در رایانه‌ها حفظ کرد. موتور جستجوی گوگل در مجموع یک تجارت 50 میلیارد دلاری در سال را برای این شرکت در سطح دنیا رقم می‌زند.
اما از آنجایی که گوگل به دنبال منابع درآمدی جدیدی در آینده است، لری پیج مدیر عامل این شرکت نیز به صراحت از نیاز گوگل به گسترش دایره‌ی اهداف خود سخن می‌گوید. زمانی که در سال 1998 شرکت گوگل تاسیس شد، شعار سازمان‌دهی اطلاعات دنیا را مطرح کرد ولی امروزه گوگل به مراتب بیش از یک موتور جستجوی ساده است.
بنابراین جای تعجب نیست که بشنویم گوگل برنامه مختصری برای موتور جستجوی قدرتمند خود در سال 2015 دارد و در عوض انرژی و سرمایه زیادی را به سایر تجارت‌های خود در حوزه‌های غیر از جستجو اختصاص خواهد داد؛ از یوتیوب گرفته تا عینک هوشمند Google X و البته سیستم عامل محبوب اندروید. در ادامه به 4 نکته که باید در رابطه با گوگل در سال 2015 مورد توجه قرار دهیم، می‌پردازیم.


1. عرضه‌ی Google glass برای مشتریان
آیا عینک هوشمند گوگل را به یاد دارید؟ عینک هوشمندی که قابلیت اتصال به اینترنت را داشت و زمانی که در اوایل سال 2013 با برنامه‌های محدودی عرضه شد، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان فناوری قرار گرفت اما در سال 2014 زیاد به آن پرداخته نشد و در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. حالا انتظار می‌رود که گوگل نسخه مخصوص مشتریان گوگل گلس را در سال 2015 عرضه کند.
این ابزار هوشمند که سرگی برین دیگر بنیان‌گذار گوگل علاقه زیادی به عرضه گسترده آن در سال گذشته داشت، از یک سو مورد تحسین بسیاری از افراد قرار گرفته و از سوی دیگر با بی‌اعتنایی برخی دیگر مواجه شده است؛ بخصوص کسانی که از طرفداران حقوق مربوط به حریم شخصی هستند چندان روی خوشی به این ابزار هوشمند نشان نداده‌اند. استفاده از این عینک هوشمند که مجهز به یک دوربین داخلی برای عکس‌برداری و ضبط ویدیو است در سالن‌های سینما و برخی کافه‌های آمریکا ممنوع شده است.




اما برخلاف بحث‌های مختلفی که این عینک هوشمند در محافل مختلف برپا کرده است، هنوز هم از نظر فنی در حال آزمایش عمومی است. گوگل که برنامه بسیار آرامی را برای پیش بردن پروژه عینک هوشمند خود در نظر گرفته، اولین افرادی که گوگل گلس را امتحان می‌کنند، «جویندگان» لقب داده است.
هنوز مشخص نیست که گوگل گلس پس از گذراندن مراحل مختلف آزمایشی، چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را در نمونه نهایی خود ارائه می‌کند. برخی تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت محصول نهایی از قیمت محصول آزمایشی که 1500 دلار است، ارزانتر خواهد بود.


2. تلاش برای جلب بودجه تبلیغات تلویزیونی به یوتیوب
گوگل سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در یوتیوب کرده است. این شرکت تلاش زیادی کرده تا یوتیوب را بخصوص در رقابت با فیسبوک و استارتاپ‌هایی مانند Victorious سرپا نگه دارد. البته گوگل دلیل خوبی برای سرمایه‌گذاری در یوتیوب دارد. یوتیوب بیش از یک میلیارد بازدید کننده منحصر به فرد ماهیانه دارد. درآمد تبلیغاتی ویدیوهای یوتیوب تنها در آمریکا حدود 1.13 میلیارد دلار برآورد شده است.
اما گوگل می‌خواهد درآمد بیشتری از یوتیوب داشته باشد. در دنیای تبلیغات، تلویزیون از دیرباز جایی بوده که برندهای مختلف بیشترین پول را برای تبلیغ خود در آن خرج می‌کنند. اما تحلیلگران معتقدند که کم‌کم این روند تغییر خواهد کرد. طبق برنامه‌ریزی‌ها تبلیغات در فضای وب تا سال 2016 از تبلیغات تلویزیونی پیشی خواهد گرفت.
در طول چند سال گذشته چندین شرکت بزرگ دنیای فناوری در تبلیغات آن‌لاین ویدیویی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در نوامبر سال 2014، یاهو با پرداخت 460 میلیون یورو شرکت تبلیغاتی Brightroll را خریداری کرد. این خرید دومین خرید بزرگ مریسا مایر در پست مدیر عاملی یاهو محسوب می‌شود. AOL نیز شرکت تبلیغاتی Adap.tv را در سال 2013 خریداری کرد. به اعتقاد تحلیل‌گران، در سال میلادی جاری گوگل با شدت بیشتری به دنبال برندهای تجاری خواهد رفت تا بودجه تبلیغاتی آن‌ها را به سمت یوتیوب سرازیر کند. گوگل در ماه فوریه سال 2014، سوزان ووجیچکی یکی از مدیران ارشد قدیمی خود را به یوتیوب منتقل کرد. ووجیچکی پیش از این سال‌ها تجارت‌های تبلیغاتی گوگل را اداره می‌کرد.


3. اندروید در همه جا
بدون تردید هیچ بخشی در گوگل به اندازه قسمت اندروید در سال 2014 مشغله کاری نداشته است. سیستم عامل اندروید در حال حاضر در بیش از 80 درصد گوشی‌های هوشمند دنیا در حال استفاده است و گوگل در سال 2014 قدم‌های مهمی را برای توسعه آن برداشت.
در سپتامبر سال 2014، گوگل اندروید One را عرضه کرد که با هدف ارائه گوشی‌های هوشمند با کیفیت اندرویدی با قیمت مناسب در بازار کشورهای کمتر توسعه یافته معرفی شد. این برنامه در ابتدا در هند آغاز بکار کرد و بعد از آن بود که به بنگلادش و سریلانکا نیز گسترش یافت. همچین گوگل قصد داشت تا پایان سال 2014 در فیلیپین و اندونزی نیز این اقدام را عملی کند که این امر میسر نشد و احتمالا در سال 2015 پیگیری خواهد شد.
در ماه نوامبر گوگل خبر از اندروید آب‌نبات چوبی داد که مدیر اندروید گوگل، ساندار پیچای این نسخه از اندروید را بزرگترین و بلند پروازانه‌ترین نسخه اندرویدی دانست که تا به امروز معرفی شده است. این نسخه یک بروزرسانی بزرگ در زمینه طراحی نرم‌افزاری و رابط کاربری است. گوگل همچنین برنامه خاصی برای گجت‌های پوشیدنی دارد. این شرکت با تمرکز بر اندروید وِر قصد دارد تا بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند از جمله ساعت‌های هوشمند را کاملا در اختیار خود بگیرد.
بر طبق اطلاعات منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی IDC، تا سال 2018، میزان فروش گجت‌های پوشیدنی به 100 میلیون دستگاه در سال می‌رسد که 6 برابر بیشتر از سال 2013 است. همچنین رقابت در بازار ساعت‌های هوشمند به زودی با عرضه رسمی اپل‌واچ شدت بیشتری نیز به خود می‌گیرد.
نکته کلیدی در مورد گجت‌های پوشیدنی این است که هنوز این ابزارها بسیار گران هستند و البته کاربرد چندان زیادی نیز ندارند اما گوگل اعلام کرده که تمام تلاشش را برای بلوغ هر چه سریعتر اندروید وِر بکار می‌بندد.


4. تحقیق و تفحص از گوگل
اگرچه گوگل در حال تلاش برای چند تجارت جدید است ولی هنوز هم موتور جست‌‌و‌جوی این شرکت منبع درآمد اصلی آن محسوب می‌شود. از این رو تحقیق‌ و تفحصی که همچنان در اروپا از این شرکت صورت می‌گیرد، تبدیل به نوعی سردرد برای گوگل شده است.
این شرکت 4 سال است که درگیر بازرسی‌های در اروپا است. قضیه از این قرار است که گوگل متهم است که در هنگام نمایش نتایج حاصل از جستجوی کاربران، نتایج را بر اساس منافع خود و نه منافع کاربر اولویت‌بندی می‌کند. برای مثال لینک‌های یوتیوب و گوگل پلاس و سایر شبکه‌های متعلق به گوگل بالاتر از سایر نتایج جستجوها که مربوط به رقبای گوگل هستند به نمایش در می‌آیند. همچنین گوگل در متن مجادلات مربوط به قانون اروپایی با عنوان حق فراموش شدن قرار دارد که طی آن افراد می‌توانند از گوگل درخواست کنند که درصورتی که نامشان در مورد یک موضوع نامرتبط جزو نتایج جستجو به نمایش در می‌آید یا اطلاعات موجود در مورد آنها که قدیمی و نامعتبر است در نتایج جستجو ظاهر می‌شود، از نتایج جستجوی گوگل حذف شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
T-Band ساعت‌ کلاسیک را تبدیل به ساعت‌هوشمند می‌کند

در دو سال اخیر توجه به تولید ساعت‌های‌هوشمند بیشتر شده و کمپانی‌های مختلف نیز محصولاتی را در این حوزه روانه‌ی بازار کرده‌اند. کمپانی کایروس (KAIROS) بندی‌هوشمند تولید کرده که می‌توان با بستن ساعت‌کلاسیک روی تی-بند، آن را تبدیل به ساعت‌هوشمند کرد.
با استفاده از تی‌-بند می‌توان ساعت‌ کلاسیک را تبدیل به یک ساعت‌هوشمند کرد. این بند‌هوشمند از قابلیت‌هایی چون یک صفحه‌ی نمایش مخفی بهره می‌برد. تی-بند در دو نسخه‌ تولید شده است که شامل T-Band OD با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش PLOLED و T-BAND HD با صفحه‌ی نمایش مخفی است.
تی-بند از وجود تمام ویژگی‌های ساعت‌های‌هوشمند بهره می‌برد و قادر به دریافت انواع اعلانیه‌ها است. باتری این بندهوشمند می‌تواند دو تا سه روز انرژی مورد نیاز را تامین کند. از جمله‌ی مشخصات فنی تی‌-بند می‌توان به پردازنده‌ی Cortex-M4 و بلوتوث دو حالته‌ی کلاسیک و BLE اشاره کرد. نمونه OD از وجود یک میکروفون نیز بهره می‌برد، هرچند برای استفاده از این میکروفون نیاز به اپلیکیشن است.
تی‌بند با قیمت ۱۲۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. این پروژه که در ایندیگوگو قرار دارد، تاکنون موفق شده تا ۵۰٫۰۰۰ دلار از سرمایه‌ی مورد نیاز خود را جمع‌آوری کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عمر سه روزه باتری لپ‌تاپ با استفاده از پیل‌سوختی توسعه یافته در دانشگاه امیرکبیر

پژوهشگران دانشکده‌ی مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به توسعه‌ی نوعی پیل سوختی کوچک و در عین حال پرتوان شدند. این پیل سوختی را می‌توان به‌عنوان باتری لوازم برقی کم‌مصرف چون لپ‌تاپ استفاده کرد.
میلاد رضایی، فارغ‌التحصیل رشته‌ی مواد از دانشگاه امیرکبیر و محقق طرح ساخت این باتری سوختی است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط رضایی، پیل‌های سوختی به علت استفاده از هیدروژن پسماندهای سوختی را برجای نمی‌گذارند و این موضوع هیدروژن را در زمره‌ی سوخت‌های پاک قرار می‌دهد. وی در این خصوص گفت:
هدف ما جایگزین کردن فلز پلاتین با پالادیم به‌عنوان کاتالیست پیل سوختی بود. قیمت پالادیم نصف قیمت پلاتین بوده و می‌توان پالادیم را به‌راحتی در طبیعت یافت.
وی همچنین استفاده از اتانول و اسید فرمیک را نیز از جمله‌ی ویژگی‌های این پیل سوختی خواند. با اضافه کردن مخزن اتانول یا اسیدفرمیک می‌توان این پیل سوختی را به باتری پرقدرت و بادوام برای وسایل برقی کم‌مصرف در مکان‌هایی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد، تبدیل کرد. برای مثال می‌توان از این باتری در لپ‌تاپ استفاده کرد که با بهره‌گیری از چنین پیل سوختی با ۲۵۰ سی‌سی اسید فرمیک می‌تواند تا ۷۲ ساعت بی‌نیاز از اتصال به برق شهری به کار ادامه دهد.
رضایی امکان دست یافتن به توان‌های بیشتر را از طریق تزریق هیدروژن ممکن دانسته است. با تزریق هیدروژن می‌توان باتری‌هایی را در سایز‌های بزرگ‌تر برای استفاده در خودروها و موتورسیکلت‌ها تولید کرد. این پروژه با راهنمایی دکتر سید طبائیان به سرانجام رسیده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نوکیا در ۴ دقیقه ۲۰٫۰۰۰ دستگاه تبلت N1 در چین فروخت

از چهار روز پیش فروش تبلت N1 نوکیا در چین آغاز شده است. نوکیا در اولین مرحله از فروش خود به آمار جالب توجهی دست یافت. این کمپانی در مدت چهار دقیقه و دو ثانیه ۲۰٫۰۰۰ دستگاه از تبلت N1 به فروش رساند.
تبلت N1 نوکیا که با شباهت بسیاری به آیپد اپل روانه‌ی بازار شده، از زمان معرفی تحسین بسیاری از کاربران را برانگیخت. حال این کمپانی برای فروش محصولات خود نیز از راهکار اپل چین یعنی شیائومی الهام گرفته و از روش فروش برق‌آسا استفاده می‌کند. دور دوم فروش تبلت نوکیا در چین سه روز دیگر آغاز خواهد شد. نوکیا تبلت خود را فعلا در بازار چین عرضه کرده و کاربران در سایر کشورها باید همچنان به انتظار بنشینند.
تبلت N1 نوکیا علاوه بر دست یافتن به فروش خوب در چین، در بنچمارک‌های انجام شده نیز به رقم چشمگیری دست یافت. تبلت نوکیا موفق شده تا آیپد مینی ۳ را در بنچمارک انتوتو و جی‌اف‌ایکس‌بنچ پشت سر بگذارد.
N1 موفق شده تا در تست منهتن بنچمارک GFXBench، امتیاز ۵۸۹ فریم را از آن خود کند، در حالی که آیپد مینی ۳ اپل در همین تست ۵۵۳ فریم را کسب کرده است. در بنچمارک T-Rex، تبلت N1 و آیپد مینی ۳ به ترتیب امتیاز ۱٫۴۳۷ و ۱٫۲۷۱ را کسب کرده‌اند. در بنچمارک T-Rex Offscreen نیز N1 با کسب ۱٫۶۹۱ امتیاز آیپد مینی را با ۱٫۵۹۸ امتیاز پشت سرگذاشته است.




همانطور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، تبلت N1 نوکیا موفق شده به راحتی آیپد مینی ۳ را در بنچمارک انتوتو پشت سر بگذارد. تبلت N1 نوکیا از وجود اندروید آبنبات چوبی بهره می‌برد و قیمت آن در بازار چین ۲۵۷ دلار تعیین شده است. قیمت نسخه‌ی بین‌المللی این دستگاه نیز حدود ۲۵۰ دلار خواهد بود. تبلت N1 از صفحه‌ی نمایش ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲٫۴۸ در ۱٫۵۳۶، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسل در جلو، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و تراشه‌ی اینتل اتم Z3580 با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای که فرکانس هسته‌‌های آن ۲.۳ گیگاهرتز است، بهره می‌برد. ظرفیت باتری این تبلت نیز ۵٫۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ترجمه‌ی آنی به سرویس ترجمه‌ی گوگل اضافه خواهد شد

چندی پیش مایکروسافت از سرویس ترجمه‌ی آنی گفتگو در اسکایپ پرده برداشت. حال اخباری نیز مبنی بر ترجمه‌ی آنی مکالمه‌ی کاربران در سرویس ترجمه‌ی گوگل منتشر شده است.
در حال حاضر، سرویس ترجمه‌ی گوگل از امکان شنیدن و ترجمه‌ی سخنان بهره می‌برد، اما برای استفاده از این امکان باید ابتدا با فعال کردن ویژگی مورد نظر صدای فرد مورد نظر ضبط شود. پس از پایان این فرآیند، گوگل ترنسلیت اقدام به ترجمه‌ی گفتار تبدیل شده به متن کرده و متن ترجمه شده را برای کاربر نمایش می‌دهد. براساس اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی جدید اپلیکیشن موبایل گوگل‌ترنسلیت بصورت خودکار صحبت‌های فرد مورد نظر را تشخیص داده و بصورت آنی ترجمه می‌کند.
هرچند این دو محصول از ایده‌ی یکسانی استفاده می‌کنند، اما هر یک کاربرد خاص خود را دارند. برای مثال گوگل‌ترنسلیت در زمان سفر بیش از اسکایپ می‌تواند کارگشا باشد، چراکه کافی است گوشی‌هوشمند خود را مجهز به این اپلیکیشن کرده و پس از اجرای آن، ترجمه‌ی تمام گفته‌های طرف مقابل را بصورت آنی ببینید. گوگل این سرویس را از نظر امنیتی نیز توسعه داده است، بطوریکه مکالمات در فایل‌های جداگانه‌ای ذخیره می‌شود تا در صورت لو رفتن، هکرها قادر به درک ماهیت مکالمه‌ی صورت گرفته نباشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
امکان کنترل کامپیوتر از طریق موبایل به مرورگر کروم اضافه شد

گوگل امکان کنترل کامپیوتر از طریق ابزارهای اندرویدی و iOS را به واسطه‌ی مرورگر کروم فراهم کرده است. به ترتیب از طریق مرورگر گوگل می‌توان کامپیوترهای مک، ویندوز، کروم‌بوک‌ها و هر ابزار سازگار با این مرورگر را به وسیله موبایل کنترل کرد.
مرورگر کروم روز به روز بزرگ‌تر و قوی‌تر می‌شود. گوگل مدام در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به این مرورگر است. با قابلیت Remote Desktop می‌توان از طریق یک ابزار به دیگری متصل شده و نسبت به کنترل کامپیوتر اقدام کرد. این قابلیت چند ماه پیش برای کاربران اندرویدی ارائه شده بود و از امروز کاربران مرورگر کروم در آیفون و آیپد نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.
برای استفاده از این قابلیت باید جدیدترین نسخه از مرورگر کروم را نصب کرده و سپس افزونه‌ی مربوط به Remote Desktop را اضافه کنید. پس از آن یک کد در اختیار شما قرار داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید به کامپیوتر مک یا ویندوزی خود متصل شوید.
مهم‌ترین مزیت استفاده از ریموت‌ دسکتاپِ کروم، چند پلتفرمی بودن آن است. از طریق این امکان شما می‌توانید به کلیه‌ی ابزارهای مجهز به کروم متصل شده و نسبت به کنترل از راه دور آن‌ها اقدام کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 62 از 119:  « پیشین  1  ...  61  62  63  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA