انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 63 از 119:  « پیشین  1  ...  62  63  64  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
تولید اکشن‌کم توسط اپل برای رقابت با GoPro

اپل پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که احتمال ورود این کمپانی به بازار تولید دوربین‌های اکشن‌کم را مطرح کرده است. در صورت تولید اکشن‌کم توسط اپل، بازار این نوع دوربین‌ها با حضور کمپانی‌هایی چون اپل و گو پرو هیجان‌انگیز خواهد بود.
اپل همیشه با عملکرد رضایت بخش دوربین آیفون‌، نظر کاربران را جلب کرده است. با وجود استقبال از اکشن‌کم‌ها در سال‌های اخیر به‌نظر می‌رسد اپل نیز درصدد ورود به این حوزه و بهره‌برداری از این فرصت است.
هنوز مشخص نیست که وجه تمایز اکشن‌کم اپل با گو پرو در چه مواردی خواهد بود. اپل در پتنت خود سعی کرده به بیان ویژگی‌ها و تفاوت‌های اکشن‌کم خود در کنار اشاره به کمبود‌ها و نقاط ضعف محصولات گو پرو بپردازد. برای مثال یکی از این نقاط ضعف این دوربین‌ها عدم امکان نصب گو پرو روی کلاه‌های مخصوص دوچرخه سواری و تخته‌ی موج‌سواری است. هرچند گو پرو چنین قابلیتی را به تنهایی ندارد، اما این کمپانی لوازم جانبی متنوعی را برای حل این مشکل تولید کرده است. در حال حاضر می‌توان با وجود انواع نگهدارنده‌ها و پوشش‌های ضد‌آب دوربین‌های گوپرو را در شرایط مختلف مورد استفاده قرار داد.
با کمی دقت می‌توان به این نتیجه رسید که محصول اپل تفاوت زیادی با دوربین‌های کنونی گو پرو در بازار ندارد. در این پتنت به نکاتی از قبیل امکان اتصال دوربین به انواع سطح و ابزار‌ها از جمله ماسک غواصی، کلاه دوچرخه‌سواری و قسمت جلوی تخته موج‌سواری اشاره کرده است. در این پتنت همچنین به امکان استفاده از گوشی‌ آیفون زیر آب و ضبط تصاویر و صداها پرداخته شده است.
طراحی اکشن‌کم مورد نظر را می‌توان عمده‌ترین تفاوت محصول اپل با نمونه‌های موجود در بازار خواند. تمرکز بیشتر روی آئرودینامیک بودن دوربین در کنار امکان ضبط بهتر صدا در تمام شرایط و محیط‌ها را می‌توان در زمره‌ی نقاط قوت این محصول برشمرد.
این پتنت سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۲ میلادی توسط اپل ثبت شده و شامل موارد دیگری از پتنت‌های کداک است که اپل چند سال پیش آن‌ها را خریداری کرده است. اپل هیچ‌گاه در تاریخ کمپانی خود دوربینی را روانه‌ی بازار نکرده، اما آیفون‌های این کمپانی در سال‌های اخیر سهم بزرگی را در ثبت تصاویر زیبا و به یادماندنی داشته‌اند، از این‌رو شاید این کمپانی درصدد ورود به بازار‌های جدیدی است.
البته باید به این موضوع اشاره کرد که ثبت پتنت به معنای تولید یک محصول نیست، اما گذر زمان تولید یا عدم تولید چنین محصولی را ثابت خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مک‌بوک‌ایر ۱۲ اینچ با نمایشگر رتینا همین فصل عرضه می‌شود

مدت‌ها است که شایعه عرضه‌ی مک‌بوک ایر ۱۲ اینچ با صفحه‌نمایش رتینا به گوش می‌رسد. حال شواهد نشان می‌دهد که اپل بالاخره تصمیم گرفته این لپ‌تاپ را سه‌ماهه اول ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار کند.
اکثر اولترابوک‌های ویندوزی به صفحه نمایش با رزولوشن بالا مجهز شده‌اند. در این بین اولترابوک اپل که با نام مک‌بوک ایر به فروش می‌رسد، همچنان از رزولوشن پایینی برخوردار است. دیجی‌تایمز - رسانه‌ی نزدیک به تولیدکنندگان آسیایی، گزارش داده که کارخانه‌‌ی کوانتا ۳۰ هزار کارمند جدید استخدام می‌کند تا بتواند نیاز اپل برای تولید اپل‌واچ و مک‌بوک ایر رتینا را پوشش دهد.
دیروز گزارش شد که مک‌بوک‌ایر ۱۲ اینچ رتینا قرار است جایگزین هر دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچ فعلی این لپ‌تاپ شود. با این حال اپل نسخه‌ی ۱۳ اینچ قدیمی را با قیمت پایین‌تر عرضه خواهد کرد.
اینتل در CES امسال از پردازنده‌های نسل پنجم خود با نام Broadwell رونمایی کرد. این پردازنده‌ها که بر اساس لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تولید می‌شوند٬ احتمالا در مک‌بوک ایر جدید نیز بکار گرفته می‌شوند. این پردازنده‌ها بدون فن نیز قابل استفاده هستند و از این بابت، امکان باریک‌تر شدن مک‌بوک ایر جدید نیز وجود دارد. صفحه‌نمایش رتینا مصرف انرژی به مراتب بالاتری در مقایسه با صفحه‌نمایش‌ِ مک‌بوک‌ایرِ فعلی خواهد داشت اما از جایی که پردازنده‌ی نسل پنجم اینتل، مصرف انرژی بهینه‌تری دارد و بدون فن کار می‌کند می‌تواند مصرف انرژی بیشترِ نمایشگر را جبران کند.
براساس اطلاعات غیر رسمی، مک‌بوک ایر ۱۲ اینچ قرار است از USB 3.1 و کانکتور نوع C پشتیبانی کند. در این کانکتور می‌توان کابل USB را از هر جهت وارد درگاه کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ نسل جدید تبلت گلکسی‌تب و گلکسی‌نوت را تولید می‌کند

تبلت‌های گلکسی‌تب اس آخرین تبلت‌های سامسونگ به شمار می‌روند. حال گزارش شده که سامسونگ در تلاش است تا نسل جدید تبلت‌های سری گلکسی تب اس و گلکسی نوت را روانه‌ی بازار کند.
براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ در حال کار روی توسعه‌ی چهار تبلت جدید است که در قالب سری گلکسی‌تب و گلکسی‌نوت سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد شد. این محصولات شامل گلکسی‌تب AS و گلکسی‌تب AL‌ می‌شود که در ادامه‌ی گلکسی‌تب ۴ هفت اینچی و گلکسی‌تب ۴ ۱۰.۱ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد. گلکسی‌تب AS و AL به ترتیب نمونه‌های مینی و بزرگ نسل جدید تبلت‌های سامسونگ خواهند بود.
گلکسی‌‌نوت و گلکسی‌نوت پرو که هم‌اکنون در بازار با کد SM-P600 و SM-900 موجود است جای خود را به محصولات جدید با کد SM-P350/351 و SM-P550/551 خواهند داد. این تبلت‌ها در نسخه‌های مختلف و با قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای-فای و LTE عرضه می‌شوند.
احتمالا نمونه SM-P350/351 یک تبلت ۷ اینچی و نمونه‌ی SM-P550/551 یک نمونه ۱۰ یا ۱۲ اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ این تبلت‌ها را در سه‌ماهه‌ی دوم یا سه‌ ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. این تبلت‌ها مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی خواهند بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند جدید سامسونگ، ترکیبی از امکانات اپل‌واچ و موتو 360

امروز اطلاعات کاملی در باره‌ی این ساعت هوشمند فاش شده که نشان می‌دهد، سامسونگ قصد دارد ترکیبی از امکانات اپل‌واچ و موتو ۳۶۰ را در قالب یک ساعت جدید ارائه کند.
براساس گزارش سم‌موبایل - بلاگ نزدیک به سامسونگ، ساعت هوشمند جدید این شرکتِ کره‌ای از طراحی گردِ شبیه به موتو ۳۶۰ یا جی‌واچ‌آر بهره می‌برد. ظاهرا این ساعت همچون اپل‌واچ دارای یک دکمه‌ی چرخان است که برای تنظیم ساعت و تاریخ همچون تجربه‌ی ساعت‌های کلاسیک استفاده می‌شود. این دقیقا همان امکانی است که در زمان معرفی اپل‌واچ مورد نقد بسیاری از کاربران قرار گرفت؛ چرا که با وجود صفحه‌ی لمسی در ساعت‌های هوشمند چندان کاربردی به نظر نمی‌رسد. با این حال از این دکمه‌ی چرخان می‌توان برای اسکرول یا تعویض عکس و مواردی از این دست نیز استفاده کرد. سم‌موبایل می‌گوید که سامسونگ علاوه بر این‌ها چند قابلیت اختصاصی را نیز برای این ساعت در نظر گرفته است که باید تا معرفی این محصول صبر کرد و دید این قابلیت‌ها چه خواهند بود.
اما ساعت هوشمند جدید سامسونگ دارای یک حلقه‌ی چرخان، دور نمایشگر است که ظاهرا در ساعت‌های هوشمند دیگر بازار وجود ندارد. از این حلقه می‌توان برای کنترل برخی از امکانات ساعت مانند حرکت بین رابط کاربری و تنظیم قابلیت‌هایی همچون تنظیم زنگ هشدار استفاده کرد.
سامسونگ در این ساعت بر روی دستیار صوتی S Voice تمرکز خواهد کرد تا بیشتر قابلیت‌های ساعت از طریق آن و بدون نیاز به لمس ساعت قابل انجام باشد.
هنوز مشخص نیست که این ساعت از چه سیستم‌عاملی بهره خواهد برد و حلقه‌ی چرخان دور صفحه‌ نمایش دقیقا چه کار خواهد کرد.
تا شروع نمایشگاه MWC امسال زمان زیادی باقی نمانده و به زودی شاهد معرفی این محصول در کنار چندین ساعت و تلفن هوشمند جدید از کمپانی‌‌های فعال در حوزه‌ی موبایل خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Hello، سرویس چت ویدیویی فایرفاکس رونمایی شد

آخرین نسخه‌ از فایرفاکس حاوی قابلیت چت تصویری است که دسامبر سال گذشته‌ی میلادی در قالب نسخه‌ی آزمایشی منتشر شده بود. موزیلا نام Hello را برای این سرویس انتخاب کرده است.
موزیلا سرویس چت تصویری Hello را منتشر کرد که نیاز به هیچ پیش‌نیاز نرم‌افزاری ندارد و می‌توان با در اختیار داشتن فایرفاکس از آن استفاده کرد. با توجه به اینکه این سرویس از پروتکل WebRTC پشتیبانی می‌کند، کاربرانی که از مرورگر کروم یا اپرا استفاده می‌کنند نیز قادر خواهند بود تماس‌های تصویری را در این مرورگرها تجربه کنند. در نسخه‌ی جدید این سرویس می‌توان بدون نیاز به انجام مرحله‌ی خاصی، چت تصویری را با سایر کاربران آغاز کرد.
با بروزرسانی مرورگر فایرفاکس خود به نسخه‌ی ۳۵ آیکونی به شکل لبخند را در منوی مرورگر مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آن می‌توان مکالمات صوتی یا تصویری را برقرار کرد. در صورتی که طرف مقابل حساب کاربری فایرفاکس نداشته باشد، کافی است تا لینک مکالمه را برای وی ارسال کنید تا به محض کلیک روی آن وارد محیط مکالمه شود.
علاوه بر سرویس چت تصویری Hello، نسخه‌ی ۳۵ فایرفاکس همراه با قابلیت اشتراک‌گذاری لینک‌ها از طریق ایمیل یا سرویس‌های اجتماعی همراه شده است. این قابلیت بصورت یک آیکون در منوی فایرفاکس در اختیار کاربران قرار گرفته است. فایرفاکس فروشگاه اپلیکیشن‌های خود یا همان Firefox for Marketplace را نیز تحت نسخه‌ی بتا راه‌اندازی کرده و می‌توان به آن از طریق فایرفاکس تحت دسکتاپ و اندروید و همچنین سیستم‌عامل فایرفاکس دسترسی پیدا کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل در آینده از پردازنده‌ی ساخت خود در کامپیوترهای مک استفاده خواهد کرد

اپل از پردازنده‌های Ax خود در ابزارهای موبایل مبتنی بر iOS بهره می‌برد. این کمپانی در زمینه‌ی طراحی SoC عالی عمل کرده و حالا KGI پیش‌بینی می‌کند که در آینده، این شرکت نیازی به استفاده از پردازنده‌های اینتل در کامپیوترهای مک نخواهد داشت.
در شرایطی که اکثر تولیدکنندگان موبایل و تبلت به کوالکام و شرکت‌هایی نظیر آن نیاز دارند تا پردازنده‌ی مورد نیاز محصولات‌شان را تامین کند، اپل صاحب معماری اختصاصی خود است که به موجب آن تراشه‌های خانواده‌ی Ax طراحی و تولید می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود تا سخت‌افزار اپل، حداکثر سازگاری را با نرم‌افزارش داشته باشد، هزینه‌های تولید محصول نهایی کاهش یابد و از همه مهم‌تر وابستگی زمان عرضه‌ی محصول به تولیدکننده‌ی پردازنده به حداقل برسد. به عنوان مثال به دلیل تاخیر اینتل در عرضه‌ی نسل جدید پردازنده‌های این شرکت بارها زمان عرضه‌ی محصولات مبتنی بر آن با تاخیر روبرو شده است.
البته پردازنده‌های Ax اپل هر چند در دنیای موبایل جزو بهترین‌ها هستند، اما از نظر قدرت و بازده هنوز فاصله‌ی زیادی با پردازنده‌های دسکتاپ ساخت اینتل دارند. با این حال پیشرفت این پردازنده‌ها خارق‌العاده است و تقریبا هر نسل نسبت به نسل قبل بیش از دو برابر سریع‌تر می‌شوند. در همین راستا، KGI پیش‌بینی کرده که تا سال ۲۰۱۶ اپل حداقل در یکی از محصولات خانواده‌ی مک از پردازنده‌ی غیراینتلی ساخت خود بهره خواهد برد. این موسسه‌ی تحلیل بازار معتقد است که مک‌بوک‌ایر احتمالا اولین محصول اپل از خانواده‌ی کامپیوترهای مک خواهد بود که به پردازنده‌ی Ax مجهز می‌شود. این موسسه‌ی اولین پردازنده‌‌ای که در کامپیوتر مک استفاده خواهد شد را A10 می‌داند. اپل در آیفون ۶ و آیپد ایر ۲ از پردازنده‌ی A8 بهره برده است.
این موسسه‌ی قدرت پردازنده‌ی A10 را چیزی بین پردازنده‌های اتم و Core i3 اینتل می‌داند که برای یک اولترابوک کافی به نظر می‌رسد. اما برای کامپیوترهای رده‌بالای مک همچنان پردازنده‌ی اینتل استفاده خواهد شد.
انتظار می‌رود تا سال ۲۰۱۶ پردازنده‌های A10 براساس لیتوگرافی ۱۰ نانومتری ساخته شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل سرویس خرید و فروش دامین خود را راه‌اندازی کرد

امروزه‌ها سرویس‌های اینترنتی فراوانی برای ثبت و خرید دامنه‌های اینترنتی وجود دارد. حال گوگل نیز پس از معرفی سرویس دامین خود، بصورت رسمی سرویس خرید و فروش دامنه‌ی را راه‌اندازی کرده است. هدف گوگل از ارائه‌ی این سرویس، تسهیل خرید و فروش دامنه عنوان شده است.
گوگل‌دامین همراه با داشبوردی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که خریداران دامنه بتوانند با استفاده از آن به مدیریت وب‌سایت خود بپردازند. این سرویس همچنین امکاناتی از قبیل مقایسه قیمت تمپلیت‌ها و ابزار‌های توسعه سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل سرویس‌هایی از جانب Shopify، Squarespace، Wix و Weebly است. برای سایر سرویس‌ها چون وردپرس کاربران می‌توانند منابع مورد نیاز را بصورت دستی نصب کنند.
با استفاده از سرویس گوگل‌دامین کاربران قادرند تا به خرید و فروش دامین‌های اینترنتی بپردازند. همچنین می‌توان برای هر دامین ۱۰۰ آدرس ایمیل تعریف کرد. گوگل اطلاعات وارد شده توسط کاربر را در بصورت رایگان مخفی نگه‌داری می‌کند و برای اتصال سریع‌تر دامین به هاست از DNS سرور‌های ایمن خود استفاده می‌کند.
در حال حاضر این سرویس از پسوندهای company، us، ninja، academy و coffee پشتیبانی می‌کند و گوگل وعده داده تا در آینده‌ی نزدیک به تدریح سایر پسوندها را نیز به سرویس خود اضافه کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قابلیت ذخیره‌ی ضمیمه‌ی ایمیل در وان‌درایو به Outlook اضافه شد

مایکروسافت با بروزرسانی سرویس Outlook ٬ امکان ذخیره‌ی ضمیمه‌ی ایمیل‌های دریافتی را بصورت مستقیم به وان‌درایو اضافه کرد. بنابراین هم‌اکنون می‌توان ضمیمه‌ی ایمیل‌ها را مستقیما در وان‌درایو ذخیره کرد.
مایکروسافت با اعلام اضافه شدن قابلیت ذخیره‌ی ضمایم ایمیل‌ها بصورت مستقیم به وان‌درایو، اعلام کرده که این ویژگی از جمله‌ی درخواست‌هایی است که کاربران بسیاری خواستار اضافه شدن آن بودند. در طول هفته‌ای که گذشت شماری از کاربران اضافه شدن چنین ویژگی را خبر داده بودند که بالاخره دیروز مایکروسافت با بروزرسانی بین‌المللی سرویس ایمیل خود، رسما از این ویژگی رونمایی کرد.




همانطور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، با کلیک روی Save to OneDrive تمام ضمیمه‌های یک ایمیل در وان‌درایو به فولدری در سرویس ابری مایکروسافت با عنوان Email Attachments اضافه خواهند شد. در صورتی که می‌خواهید فقط تعداد مشخصی از ضمیمه‌های دریافت شده را در وان‌درایو ثبت کنید کافی است با کلیک راست روی آن و انتخاب ذخیره در وان‌درایو، فقط ضمیمه‌ی مورد نظر را ذخیره کنید.
پس از آنکه فایل‌های مورد نظر در وان‌درایو ذخیره شد، می‌توان به طرق مختلف به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. مایکروسافت رفته‌رفته سرویس‌های خود را جذاب‌تر از پیش می‌کند. گوگل سال ۲۰۱۳ امکان ذخیره‌ی ضمیمه‌ی ایمیل‌های دریافتی در جی‌میل را به درایو خود اضافه کرد.مایکروسافت با اشاره به این نکته که سرویس‌های ذخیره‌ی ابری امکان دسترسی کاربران را به فایل‌های مورد نیاز از هر ابزار در هر مکانی فراهم می‌کنند، این ویژگی را به سرویس ایمیل خود افزوده است. البته می‌توان به ضمیمه‌ی هر ایمیلی از طریق خود سرویس ایمیل نیز دسترسی پیدا کرد، اما در صورتی که صندوق ورودی رفته‌رفته شلوغ شود، استفاده از سرویس ابری بسیار منطقی‌تر است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 در یک لپ‌تاپ

نظرتان در باره‌ی لپ‌تاپی که هم بازی‌های ایکس‌‌باکس‌وان را اجرا کند هم پلی‌استیشن ۴ چیست؟ یک مهندس خلاق لپ‌تاپی طراحی کرده که سخت‌افزار ایکس‌‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ را در خود جای داده است.
لپ‌تاپ عجیب و متفاوتی که به تازگی طراحی و تولید شده٬ پلی‌باکس‌ نام دارد و می‌تواند بازی‌های هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را در یک جعبه روی صفحه نمایش ۲۲ اینچی خود اجرا کند.
اِد زِریک، مهندس خودآموخته‌ای که پیش از این سابقه ساخت نسخه لپ‌تاپ هر دو کنسول را در کارنامه خود دارد، این‌بار هر دو آن‌ها را در یک جعبه قرار داده است. ساخت این وسیله بر اساس مهندسی XBOX Due صورت گرفته است. ایکس‌باکس Due، لپ‌تاپ/کنسولی است که اد زریک پیش از این ساخته بود و شامل دو کنسول مایکروسافت در یک لپ‌تاپ می‌شد.
پلی‌استیشن 4 در سمت چپ لپ‌تاپ و ایکس‌باکس‌وان در سمت راست آن قرار دارد و هر دو این کنسول‌ها از یک منبع تغذیه استفاده می‌کنند (تنها شکل و شمایل این دستکاه شبیه لپ‌تاپ است زیرا برای استفاده باید آن را به برق متصل کنید) و در آنِ واحد تنها از یکی از این دو کنسول می‌توان استفاده کرد.
طراحی سیستمی که بتواند این دو کنسول را درون یک محفطه جای دهد بسیار سخت بود و هنوز هم مواردی وجود دارد که ممکن است کارایی این وسیله را به خطر بیندازد. برای مثال هیچ راه‌حلی وجود ندارد تا بتوان از بیرون به پورت‌های USB روی ایکس‌باکس‌وان دسترسی پیدا کرد اما هر دو وسیله از درگاه اِتِرنِت، اینترنت وایرلس و همچنین خروجی HDMI بهره می برد.

از آنجا که این دو کنسول نمی‌توانند همزمان با هم روشن باشند، یک دکمه قرمر پشت دستگاه تعبیه شده تا برق را بین این دو کنسول جابه‌جا کند اما تعویض‌کننده هوشمند HDMI تعبیه شده درون دستگاه، به صورت خودکار سیگنال را بین این دو کنسول جابه‌جا می‌کند.
متاسفانه این لپ‌تاپ برای فروش نیست و اگر به این‌گونه لپ‌تاپ‌های کنسولی علاقه دارید می‌توانید از نسخه‌های جدای آن‌ها استفاده کنید. این نمونه را اِد زِریک برای یک مشتری و به صورت سفارشی ساخته است.
به نظر می‌رسد این لپ‌تاپ حامل خبر صلح در جنگ بین کنسول‌ها است!


دانلود ویدئو با کیفیت 480p
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شبکه‌ی اجتماعی مای‌اسپیس در مسیر پیشرفت دوباره

مای‌اسپیس که تا پیش از فیس‌بوک، بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی محسوب می‌شد، اگرچه محبوبیت سابق را ندارد اما همچنان پرمخاطب است و به رشد خود ادامه می‌دهد.
براساس مصاحبه‌‌ای که مدیرعامل این شبکه‌ی اجتماعی با وال‌استریت‌ژورنال داشته، مای‌اسپیس در حال حاضر ۵۰ میلیون بازدید‌کننده‌ی ماهیانه دارد. این میزان بازدید کننده نسبت به سال گذشته ۵۷۵ درصد رشد داشته است.
نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی مای‌اسپیس مربوط به افزایش ترافیک آن در روز‌های پنج‌شنبه است. اما دلیل این موضوع چیست؟
به می‌رسد دلیل افزایش ترافیک در روز‌های پنج‌شنبه مربوط به مراسم‌ رسانه‌ای خاصی است که این شبکه‌ی اجتماعی در این روز از هفته با عنوان TBT برگزار می‌کند. در این روز کاربران به اشتراک عکس‌های فراموش‌شده‌ی خود می‌پردازنند که اغلب مربوط به زمان درس یا اردوهای تابستانی است. این تصاویر، نوستالژی خاصی را برای کاربران مای‌اسپیس به همراه دارد و به شدت مورد توجه‌ی آن‌ها قرار می‌گیرد.
جالب است که کاربران مای‌اسپیس عادت کرده‌اند این تصاویر را آخر هفته به اشتراک بگذارند و در روزهای دیگر هفته به امور روزمره‌ای که در شبکه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد می‌پردازنند.
مای‌اسپیس که پس از قوت گرفتن فیس‌بوک، زمزمه‌های از بین رفتن آن به گوش می‌رسید، حالا ظاهرا روز به روز قوی‌تر می‌شود و شاید برخی از کاربرانی که روزی از این شبکه‌ی اجتماعی به فیس‌بوک مهاجرت کردند حالا مجددا به آن روی آورده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 63 از 119:  « پیشین  1  ...  62  63  64  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA