انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 6 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

ازدواج همجنسگرایان (پست نخست خوانده شود)



 
حمایت نمادین اوباما از ازدواج همجنسگرایان و...


این کلیپ به خوبی نشان میده که حق گرفتنیه و دادنی نیست،دوستان همجنسگرای ما پس از سالیان طولانی مبارزه،حق ازدواج که به نظر من،حق هر انسانی هست رو،از پرزیدنتشون که تا بیشتر از این کلیپ مخالف این امر بود و مردم کشورشون که اکثریت اونها هم تا پیشتر مخالف این امر بودن،توی یک همه پرسی و یک مبارزه انتخاباتی گرفتن،با سکوت و دست رو دست گذاشتن اوضاع بهتر نمی شه(بیایید با آگاهی رسانی به ترس از همجنسگرایان خاتمه بدیم تا بستر مناسبی جهت اعاده حقوقمون فراهم کنیم)،فراموش نکنیم که اوضاع ایران همیشه به این منوال نمی مونه،باید خودمون رو آماده کنیم که به وقتش،حق و حقوق برابر با دگرجنسگرایان رو در این کشور،به عنوان یک شهروند ایرانی،خواهان و خواستار باشیم.
     
  

 
همه‌پرسی برای ازدواج همجنسگرایان در کرواسی برگزار شد
در کرواسی، همه‌پرسی برای ازدواج همجنسگرایان برگزار شد.

پرسشِ همه‌پرسی امروز در کرواسی این است که آیا با ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان موافق هستید؟

گروه‌های مدافع حقوق دگرباشان جنسی، از هفته‌ها پیش مخالفت خود را با برگزاری این همه‌پرسی اعلام کرده بود.




به گزارش شبکه خبری یورونیوز، زوران میلانوویچ، نخست وزیر کرواسی هم به رغم مخالفت خود امروز پای صندوق رای حاضر شد.

میلانوویچ به شبکه خبری یورونیوز در این ارتباط گفته است: "این همه‌پرسی تاسف‌آور و بی‌معنی است. هفته بعد یا دو هفته بعد، ما قصد داریم قانون ثبت زندگی‌های مشترک را تصویب کنیم. قانونی که تغییرات مثبتی به همراه خواهد داشت. من صادقانه امیدوارم که این آخرین باری باشد که ما چنین همه‌پرسی ای با چنین پرسش‌هایی برگزار می‌کنیم."

محافظه‌کاران و کلیسای کاتولیک، از حامیان جدی برگزاری این همه‌پرسی است.

کرواسی چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و حدود ۹۰ درصد مردم، مسیحی کاتولیک هستند.


منبع : رادیو زمانه

این خبر منو یاد همه پرسی آری یا نه به جمهوری اسلامی میندازه،که یکطرفه و با قصد تخریب و کنار گذاشتن دیگران برگزار شد.
     
  

 
رأی منفی کروات‌ها به ازدواج همجنسگرایان
کروات‌ها در همه‌پرسی روز یکشنبه، به ازدواج همجنسگرایان در این کشور رأی منفی دادند.

به‌گزارش روزنامه لوموند فرانسه، نهادهای غیردولتی محافظه‌کار این همه‌پرسی را برگزار کردند و گروه‌های مدافع حقوق بشر با برگزاری آن مخالف بودند و این همه‌پرسی را "تبعیض‌آمیز" می‌دانستند.

نخستین نتایج رسمی به‌دست آمده از ۳۳ مراکز رأی‌گیری نشان می‌دهد ۶۴,۸۴ درصد کروات‌ها به این گزینه که در قانون اساسی باید ازدواج به‌شکل "اتحاد بین مرد و زن" تعریف شود موافق هستند.

بنا به این گزارش در ساعت ۱۵ به‌وقت گرینویچ که سه ساعت به بستن دفاتر رأی‌گیری مانده بود میزان شرکت‌کنندگان در این همه‌پرسی ۲۶,۷۵ درصد بود در حالی که سال ۲۰۱۲ در همه‌پرسی درباره پیوستن کرواسی به اتحادیه اروپا در همین ساعت ۳۳,۷۹ درصد شرکت کرده بودند که در پایان رأی‌گیری میزان شرکت‌کنندگان ۴۳ درصد بود.

کرواسی در ماه ژوئیه گذشته به‌طور رسمی به اتحادیه اروپا پیوست.

این کشور چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و حدود ۹۰ درصد مردم آن مسیحی کاتولیک هستند. کلیسای کاتولیک که از این همه‌پرسی پشتیبانی می‌کرد نفوذ بسیاری در جامعه کرواسی دارد.

دولت چپ میانه زوران میلانوویچ در روزهای اخیر از مردم خواسته بود تا با شرکت در این همه‌پرسی از ازدواج همجنسگرایان حمایت کنند.

از سال ۲۰۰۲ تاکنون، رفتار جامعه کرواسی با همجنسگرایان به‌تدریج بهبود یافته است. در سال ۲۰۰۲ نخستین راهپیمایی همجنسگرایان در کرواسی برگزار شد و مورد حمله تندروهای مخالف قرار گرفت.

در سال ۲۰۰۳ کرواسی با حقوق برابر زوج‌های همجنس و غیرهمجنس که به‌شکل آزادانه با هم زندگی می‌کنند موافقت کرد.


منبع : رادیو زمانه
     
  
↓ Advertisement ↓

 
ده درصد جهان در جایی زندگی میکنند که ازدواج همجنس گرایان قانونی است.



با ورود به سال 2014، یک نفر از هر ده نفر در جهان در جایی زندگی میکنند که ازدواج همجنس گرایان قانونی است.

در حالی که جمعیت کره ی زمین بیش از 7 میلیارد نفر است پس از قانونی شدن ازدواج زوج های همجنس در کشورهای چون آمریکا (برخی ایالات) برزیل، فرانسه، انگلستان و ولز در سال 2013 این تخمین افزایش یافت.

فعال ال جی بی تی آی 'تونی پیتمن' در ملبورن استرالیا کشورهایی را که در آن ازدواج همجنس گرایان قانونی است را به همراه جمعیت تقریبی آنها جمع آوری کرده است.

اولین تحلیل اطلاعات جمعیتی پیتمن بر روی ازدواج همجنس گرایان در ماه ژوئیه 2013 بود، که تخمین او 607 میلیون نفر بود.

در ماه دسامبر (آخرین ماه سال 2013) با اضافه شدن کشورهایی که ازدواج همجنس گرایان در طول 6 ماه در آنها قانونی شد، این شمار جمعیت به 700 میلیون نفر افزایش یافت.

او در بیانیه ای گفت"این افزایش 93 میلیونی است در طول فقط 6 ماه.این شگفت انگیزه!"

"و همینطور به این معنی که برابری ازدواج اکنون تقریبا در 10 درصد جمعیت کل جهان یک واقعیت است؛یک رقم شگفت آور دیگر!"

از ماه ژوئیه تا ماه دسامبر 2013 ایالت ها و کشورهایی که برابر ازدواج را قانونی کردند عبارتند از:

انگلستان و ولز

5 ایالت آمریکا:نیوجرسی، هاوایی، ایلینویز، نیومکزیکو و یوتا


منبع : حقوق همجنسگرایان ایرانی
     
  

 
اولین ازدواج همجنسگرایان در ایران (زمان پهلوی)
آیا می دانید که اولین زوج هــمجـــنـــسگــــرای ایرانی که به صورت علنـــــی در ایـــــران ازدواج کردند چه کسانی هستند ؟

.

.

در اواخر سال ۱۳۵۶

بیژن صفاری (پسر تیمسار صفاری از افسران ارتـش شـاهــنــشــاهـــــی)

و

سهراب محوی (پسر ابوالفتح محوی از دوستان نزدیک دربار )

در یک مراسم ازدواج تمام و کمال و به صورت آشکار با یکدیگر عقد یک زندگی مشترک را بستند.جشن این ازدواج نیز در هتلی در تهران به نام «هتل کومـــودور» برگزار شد.




بیژن صفاری

بیژن صفاری (متولد ۱۹۳۳) روشنفکر، نقاش و معمار ایرانی و استاد سابق دانشکدهٔ هنرهای تزیینی است.او مشاور سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران (۱۳۵۶- ۱۳۴۴) بود. او طراح بوستان دانشجو در تهران است. او از جمله مدیران فرهنگی و هنری دورهٔ پهلوی و از نزدیکان فرح دیبا بود. او در کنار مارکو گریگوریان، سیراک ملکونیان، سهراب سپهری، پرویز تناولی و منوچهر شیبانی از اعضای «گروه هنرمندان معاصر» بود.او سرپرست و دبیر شورای کارگاه نمایش بود.

منبع : مجله اینترنتی کوئیرلینک،ویکی پدیا
     
  
مرد

 
saeid70: من خودم چون گی هستم دوست دارم با یک پسر ازدواج کنم و اینو یه حق میدونم .
به نظر من هم، خوش به حال کسایی که مخفی کاری نمی کنند و راحت می تونند همونجوری که دوست دارند زندگی کنند. اننسان ها یک باز زندگی می کنند پس چه بهتر اونجوری که دوست دارند زندگی کنند.
     
  

 
در مغز پدران همجنس‌گرا، مدارهای «مهرمادری» فعال‌اند
سیستم هورمونی و مغز والدین همجنس‌گرای مرد در لحظات مراقبت از فرزند نوزاد خود، به طور توأم هم مانند پدران دگرجنس‌گرا رفتار می‌کند و هم مانند مادران دگرجنس‌گرا.



پژوهشی که در روز دوشنبه ۵ خرداد با عنوان «مغز پدران به تجربه مراقبت از کودکان حساس است» منتشر شد، اولین نمونه تولید دانش در بررسی مغز و سیستم هورمونی پدران همجنس‌گرا در مراقبت از کودکان خود است.

با توجه به اینکه مسئله حق همجنس‌گرایان برای فرزنددار شدن تابویی فرهنگی است، این پژوهش می‌تواند مسئله مسئولیت‌پذیری همجنس‌گرایان در قبال کودکان خود را به گفتمان‌های برابری خواهی در تشکیل خانواده پیوند دهد.

حق فرزنددارشدن، به‌ویژه برای پدران همجنس‌گرا که قابلیت زیستی آبستن‌شدن را ندارند، مطرح است.

آنچه که به‌اصطلاح عامی غریزه مادری خوانده می‌شود، مجموعه‌ای از رفتارهاست که توسط سیستم هرمونی و شبکه‌های احساسی و رفتاری در مغز مادران پس از زایمان قابل توضیح است. اما این پژوهش به سرپرستی روت فلدمن، روان‌شناس و متخصص اعصاب، نشان می‌دهد که پدران همجنس‌گرا در مجاورت با فرزند نوزاد، غریزه مادری دارند.

ترشح هورمون اُکسی‌توسین :

روت فلدمن و تیمش که رفتار و احساسات والدین و فرزندان را در مغز و سیستم هورمونی بررسی می‌کنند از ۲۰مادر دگرجنس‌گرا، ۲۱پدر دگرجنس‌گرا و ۴۸پدر همجنس‌گرا خواستند که در آزمایشگاه آن‌ها در دانشگاه بار ایلان در اسرائیل برای تست میزان هورمون‌ها و همچنین آزمایش ام‌آرآی (MRI) از مغز حاضر شوند.

مادران و پدران دگرجنس‌گرا همه متعلق به ساختارهای سنتی خانواده بودند که در آن مادر بیشترین مسئولیت پرستاری و مراقبت از فرزند را دارد. پدران همجنس‌گرا از میان والدینی انتخاب‌شده بودند که اولویت اول را در نگهداری مراقبت از فرزند، به عهده گرفته‌اند.

همه شرکت‌کنندگان در این پژوهش اولین بار بود که فرزنددار شده بودند و همه فرزندان در دوران پژوهش نوزاد بودند.

پیش از آزمایش ام‌آرآی، تیم روت فلدمن این پدر و مادر‌ها را در منازلشان ملاقات کرده بودند. آن‌ها روابط مادران و پدران را با فرزندانشان مشاهده کرده و از زندگی روزانه آن‌ها فیلم گرفته بودند.

ابتدا فرزند با هردو والدین بازی کرده و تیم محققان از آن‌ها فیلم می‌گیرند. سپس فرزند با تک تک والدین جداگانه بازی کرده و فیلم گرفته می‌شود.

پیش و پس از هر دوره هم‌نشینی و وقت سپری کردن فرد با فرزندش، محققان به کمک تیم پزشکی مرکز سروسکی تل‌آویو، میزان هرمون اُکسی‌توسین را در بزاق فرد اندازه‌گیری کردند. اُکسی‌توسین، هورمونی است که در لحظات صمیمیت و محبت در بدن ترشح می‌شود. به‌طور گسترده‌تر به اُکسی‌توسین «هورمون اعتماد» می‌گویند و پژوهش‌ها نشان داده است که میزان اعتماد یک انسان به دیگری، وابسته به مقدار ترشحات مولکول اُکسی‌توسین است.

اگرچه ارقام ترشح هرمون اُکسی‌توسین بین تمام والدین چه همجنس‌گرا و چه دگرجنس‌گرا مشابه هستند، ارتباط دهی میزان ترشح هورمون با دو رفتار مراقبت یا بازی با نوزاد به محققان نتایج متفاوتی را نشان داد.

مادران دگرجنس‌گرا میزان ترشح اُکسی‌توسینشان در لحظات مراقبت، پرستاری، نوازش بدن، شیردهی و بوسه به نوزاد بیشتر می‌شود. پدران دگرجنس‌گرا در لحظات بازی تحرکی با فرزند، ترشح هرمون اُکسی‌توسینشان بیشتر می‌شود. پدران همجنس‌گرا اما هم در بازی تحرکی و هم در تماس محبت‌آمیز با نوزاد، ترشح هورمون اُکسی‌توسینشان بیشتر می‌شود.

در آزمایشگاه دانشگاه بار ایلان :

در آزمایشگاه هر فرد به‌طور مجزا وارد دستگاه ام‌آرآی می‌شود. در درون دستگاه محققان به فرد فیلملحظاتی را که فرد در حال بازی یا مراقبت از فرزندش بوده نشان می‌دهند. واکنش فرد به تصاویر فیلم توسط دستگاه ام‌آرآی ضبط می‌شود.

قسمت‌هایی از مغز که بنا به پژوهش‌های پیشین با اصطلاح «شبکه‌های فرزندپروری» شناخته می‌شوند در همه این والدین با دیدن تصاویر رابطه‌شان با فرزند نوزادشان، تحریک می‌شود و فعالیت نشان می‌دهد.

اما مسیرهای فعالیت در مغز مادران و پدران دگرجنس‌گرا متفاوت است.

فعالیت مغز مادران دگرجنس‌گرا در مشاهده فیلم‌های خانگی در قسمت آمیگدال، اینسولا و هسته اکومبنس مغز فعال می‌شود. قسمت‌هایی که مسئولیت رسیدگی به احساسات قوی، هوشیاری، تمرکز و توجه را دارند.

در پدران دگرجنس‌گرا هنگام تماشای فیلم فرزند، قسمت‌های کورتکس پره فرونتال و شیار تمپورال فوقانی در مغز بیشتر فعال می‌شوند؛ قسمت‌هایی که مرتبط با یادگیری و تجربه‌اند.

در مادران دگرجنس‌گرا، فعال شدن شبکه آمیگدال این تحلیل را به دنبال دارد که مادران بیشتر با فرزند نوزاد رابطه احساسی قوی، توأم با نگرانی دارند. در مقابل پدران دگرجنس‌گرا مایل‌اند با فرزندانشان تجربه کنند و به آن‌ها رسیدگی کنند.

اما تصاویر ام‌آر‌آی از مغز پدران همجنس‌گرا نشان داد که در این پدران مغز به‌طور همزمان مانند مادران دگرجنس‌گرا و پدران دگرجنس‌گرا رفتار می‌کند. یعنی هم آمیگدال، اینسولا و هسته اکومبنس مغز فعال می‌شود و هم قسمت‌های کورتکس پره فرونتال و شیار تمپورال فوقانی. به عبارتی، پدران همجنس‌گرا هم به‌طور احساسی نگران تغذیه و حفاظت از فرزندانشان هستند و هم نیاز به برقراری ارتباط به‌منظور یادگیری و تجربه دارند.

این اولین بار است که مطالعات تصویربرداری از مغز، نوع رابطه پدران همجنس‌گرا را با فرزند نوزاد نشان می‌دهد.

بااین‌حال پژوهش‌های بیشتری لازم است تا به بررسی دقیق‌تر مدارهای عاطفی در مغز والدین همجنس‌گرا در ارتباط با فرزندانشان بپردازد.

پدران همجنس‌گرایی که در این پژوهش شرکت کرده‌اند اولویت اولشان در زندگی نگهداری از فرزندانشان بوده و به‌طور تمام‌وقت به فرزند نوزادشان رسیدگی می‌کردند. امکان دارد که این مدارهای عاطفی به دلیل سطح نزدیکی و رابطه بدنی پدران با فرزندان ایجادشده باشد و لزوماً مرتبط با گرایش جنسی پدران نباشد.

تحقیقات بیشتر نشان خواهد داد که فعال شدن مدارهای احساسی مغز مرتبط به درگیری والدین در زندگی نوزاد است یا ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم با مسئله گرایش جنسی دارد.


منبع : رادیو زمانه
     
  

 
نامه ی یک پسر ۱۱ ساله به نخست وزیر استرالیا در حمایت از ازدواج همجنسگرایان

اورلاندو بورکام از نیوکاسل، در نامه اش رویکرد رهبر حزب محافظه لیبرال استرالیا را وسواسی و بیمارگونه خواند

نامه ی کامل او را در زیر بخوانید:

نام من اورلاندو بوکام است، من ۱۱ سال سن دارم و می خواستم بدانم برای چه شما در استرالیا اجازه به ازدواج همجنسگرایان نمی دهید. چون اکثر استرالیایی ها به خوبی و خوشی ازدواج کرده اند، چرا از ازدواج مردان و زنان همجنسگرا در کشور زیبایتان جلوگیری می کنید؟

مادر من همجنسگراست و تازه خواهر شما هم همجنسگراست! همچنین هزاران آدم دیگر.

اینکه اجازه نمی دهید همجنسگرایان استرالیا و کشورهای دیگر در آنجا ازدواج کنند به خاطر یک فکر وسواسی و مریض است.

میلیون ها انسان در دنیا وقتی به استرالیا می آیند ممکن است فکر کنند " این جا چه جای خوبیست! و به فکر ازدواج می افتند!

ولی بعد یادشان می آید که نمی توانند این کار را بکنند. پس هزاران دلار خرج می کنند که بروند جایی که امکان ازدواج داشته باشند. مادر من ازدواج کرده ولی برای این کار باید به نیویورک می رفت که برایش خیلی خرج داشت.

شما انتخاب شدید که کشور ما را نمایندگی کنید نه خودتان را.

فقط چون شما فکر می کنید این اشتباه است حق ندارید آن را غیر قانونی اعلام کنید.

آیا نظرات ما برای شما اهمیتی ندارد؟ تنها به خاطر اینکه شما نخست وزیر هستید که البته قدرت مطلق را به شما نمی دهد.

من امیدوارم نظرتان را عوض کنید.

چند روز پس از ارسال نامه، اورلاندو نامه ای را از طرف تونی آبوت دریافت کرد.

اورلاندو عزیز،

ممنون هستم که نظرت رو درباره ی ازدواج همجنسگرایان با من در میان گذاشتی.

من از احساسات عمیقی که بسیاری در کشور چه مخالف چه موافق نسبت به این مسئله وجود دارد ارزش می نهم.

حکومت از تعریف ازدواج که در سند سال ۱۹۶۱ نوشته شده حمایت می کند. هر تغییری در این قانون بستگی به تصمیم مجلس ائتلافی دارد.

نظر شخصی من حمایت از تعریف حال حاضر از ازدواج است.

با اینکه ما در این مسئله با هم اختلاف نظر داریم من به نظرت که ابراز کردی احترام می گذارم.

گفت و گوی پیوسته میان حکومت و مردم پایه های دموکراسی را در کشور ما تقویت می کند.

دوباره ممنون که نظرت را در نامه برایم نوشتی.

اورلاندو و مادرش که اعلام کرده بود به پسرش افتخار می کند این نامه را در صفحه ی فیس بوک "برابری حق ازدواج در استرالیا" منتشر کردند.


منبع : شش رنگ
     
  
زن

 
ازدواج همجنس گراها به نظر من درست نیست چون دو طرف نمیتونن همدیگرو درک کنن و رابطه عاطفی کمتر برقرار میشه البته ازدواج دو تا خانم یا چند تا خانم باهم به نظرم زیاد بد نیست...
صبحی که به جای عـــشق با یک سیگـــار شروع شود…..

یک شروع دوبـــــاره نیست…….

امتداد پایان اســــــت……

برای کســـــی که دیگر امیــــدی به ادامه ندارد…
     
  
زن

 
حتی فکر کردن به این موضوع هم ادمو دیونه میکنه!! من مطمئنم تا وقتیکه یه پسر جذابیت داره برا طرف مقابلش که معمولا این طرف مقابل مردیه که نقش شوهر رو بازی میکنه!! زندگی خوب و رمانتیکه!! بعد از یه مدت کوتاه که همون آقاخانمه یکم صداش دورگه شد و ریشو سبیلش دراومد آقاشوهره شروع به گربه رقصونی میکنه و میره پی کارش یا یه نوجوون ترگل ورگلتر!! و سر اون بینوا خالی میمونه!! دوستان همجنسخواه به خودتون بیاین پسرای هوس بازی که در رابطه با جنس مخالف ناتوانن میان جلو و از شما سو..استفاده جنسی میکنن!! بعد هم میرن دنبال یه تازه وارد دیگه!!! من با توجه به کامنت های شما پسرای مفعول متوجه شدم احساسی کاملا زنونه دارین که به من هم ربطی نداره و بهتون احترام میزارم..ولی این مردها بعد از ازدواج با یک دختر زیبا که معمولا یک خانم میتونه تا ۴۵سالگی هم جذابیت صدا و اندام و صورت رو برا همسرش داشته باشه روزی هزار بار اعصابشو خورد میکنه و دست از چشم چزونیش ورنمیداره!! حالا حساب کنید یه مرد کنار یک همجنس خودش توی یه رختخواب دراز به دراز افتاده!! و سبیل خانم هم از بنارگوشش دررفته !!و خوروپوفش هم داره سیبیلهاشو تو هوا میرقصونه!!! اااااااااااااای واااااااااااااای خدای من اون مردی که نقش شوهر رو داره دم به دقیقه به روح پدر خودش!!!!!!!!!فوش نمیده با این غلطی که کرده!؟ ای آدمهای ساده من میدونم این مردها یه زن زیبا رو روزی هزاربار میلیون متلک بارش میکنن!!! دیگه هیچ بهونه ای که ندارن گیر به پاشنه کفش ما خانمها میدن!!!خدا به فریاد این آقاخانم بینوا برسه!!حالا اگه مهریه چندصد میلیونی هم در کار باشه!!!!! من پیشنهاد میکنم تا موقعی که از کنارهم بودن هم لذت میبرین ادامه بدین ولی تورو خدا زیر بار ازدواج نرین!!اصلن بمن چه!!! برین همتون عروسی کنید ولی شیرینی ما یادتون نره!!!
پسر کوچلوی شیطون!!
     
  
صفحه  صفحه 6 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

ازدواج همجنسگرایان (پست نخست خوانده شود)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA