انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 65 از 119:  « پیشین  1  ...  64  65  66  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
آیپد ۱۲ اینچی احتمالا با قلم استایلوس روانه بازار می‌شود

KGI پیش‌بینی کرده که اپل به همراه آیپد ۱۲ اینچی خود که انتظار می رود امسال رونمایی شود یک قلم دیجیتال انتخابی را نیز به عنوان لوازم جانبی آن عرضه خواهد کرد.
انتظار می‌رود که این قلم همچنین آیپد پرو 12 اینچی اپل در سه ماهه دوم سال 2015 عرضه شوند. ظاهرا این قلم نیز توسط درگاه لایتنینگ شارژ می‌شود. اگر چه معمولا گزارش‌های این‌ چنینی KGI برگرفته از اطلاعاتی است که از زنجیره تامین شرکت‌ها درز کرده و در گذشته نیز بسیار قابل اعتماد بوده و معمولا درست از آب درآمده‌اند ولی برخی تحلیل‌گران چندان به این گونه گزارش‌ها در اثبات پیش‌بینی‌های خود اکتفا نکرده و برخی پتنت‌هایی که در طول سال‌های اخیر توسط اپل برای یک آیپد مجهز به قلم رویت شده و البته نیاز اپل به ارائه یک آیپد متفاوت نه فقط در بزرگ‌تر شدن اندازه صفحه نمایش را برای گمانه‌زنی در مورد عرضه قلم توسط اپل مد نظر قرار می‌دهند.
مینگ‌چی‌کو در این مورد اعتقاد دارد که این قلم به عنوان یک ابزار جانبی اختیاری ارائه خواهد شد و در بسته‌بندی آیپد نخواهد بود چرا که این قلم موجب افزایش قیمت آیپد پرو خواهد شد. ارائه قلم از این جهت قابل توجه است که iOS از همان ابتدای معرفی خود در سال 2007 مبتنی بر ورودی لمس انگشتان دست بوده است. از این رو هنوز مشخص نیست که آیا این قلم با آیپدهای قدیمی‌تر نیز سازگار است یا خیر اما بدون تردید به عنوان ابزار جانبی مناسبی برای آیپد با نمایشگر بزرگتر که شایعاتی در مورد آن مطرح است، خواهد بود.
اگر چه شاید شما این جمله را قبلا شنیده باشید ولی خوب است که به یاد بیاوریم که استیو جابز هیچگاه حداقل در ظاهر طرفدار استفاده از قلم در ابزارهای هوشمند نبود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت جزئیات بروزرسانی سرفیس‌پرو ۳ را منتشر کرد

هفته‌ی پیش مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای سرفیس‌پرو ۳ ویژه ماه ژانویه منتشر کرد که عملکرد بسیاری از بخش‌های این تبلت از جمله‌ صفحه‌ی نمایش، شبکه و شماری دیگر از قسمت‌ها را بهبود بخشید.
بروزرسانی منتشر شده را می‌توان شامل بروزرسانی میان‌افزار‌های ماژول‌های سخت‌افزاری مورد استفاده در این تبلت خواند. برای مثال بخشی از آن مربوط به درایور کارت گرافیکی اینتل بود که شماری از مشکلات موجود در المان‌های نمایشی را حل کرده و امکاناتی را نیز به قابلیت‌های این تبلت افزوده است. از جمله‌ی قابلیت‌‌های افزوده شده می‌توان به پشتیبانی از براش‌های Autodesk Mudbox 2015، بهبود پخش ویدئو و زوم در اپلیکیشن‌هایی که از دایرکت‌ایکس استفاده می‌کنند، پشتیبانی از قابلیت Fast Cursor در زمان استفاده از آداپتورهای میراکست و شماری دیگر از قابلیت‌های جدید اشاره کرد که شامل پشتیبانی از اتصال به انواع مانتیورها و همچنین کاهش مصرف انرژی در کاربردهای مختلف است.
بخشی از این بروزرسانی مربوط به کارت شبکه‌ی بی‌سیم و درایور بلوتوث است. پس از این بروزرسانی می‌توان فرکانس ارتباط وایرلس را بصورت دستی از میان ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز انتخاب کرد. در کنار بروزرسانی‌های مذکور که بیشتر در مورد بهبود عملکرد سخت‌افزار سرفیس‌پرو ۳ اعمال شده، باید به بروزرسانی و بهبود عملکرد اپلیکیشن اسمارت هاب، افزایش سازگاری سرفیس‌پرو ۳ با ویندوز ۱۰ و موارد دیگر اشاره کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل چند حفره امنیتی جدید در ویندوز کشف کرد

گوگل که پیش‌تر هم سابقه کشف و انتشار باگ‌های امنیتی ویندوز را در کارنامه خود دارد، به تازگی دو حفره امنیتی جدید در این سیستم عامل یافته که یکی از آنها بسیار جدی به نظر می‌رسد.
چندی پیش گوگل در اقدامی شیطنت آمیز، جزئیات مربوط به برخی حفره‌های امنیتی در ویندوز را منتشر کرد که نشان‌دهنده آسیب‌پذیری این سیستم عامل بود. پس از آن مایکروسافت تصمیم گرفت پیش از آن که گوگل مانور بیشتری روی این باگ‌های امنیتی بدهد، یک بسته بروزرسانی ترمیمی برای ویندوز منتشر کند تا حفره‌هایی که گوگل به آنها اشاره کرده بود را پوشش دهد.
اما گویا داستان به همین جا ختم نمی‌شود! بخش تحقیقات امنیت گوگل به تازگی دو حفره امنیتی جدید در ویندوز منتشر کرده که احتمالا در بسته بروزرسانی مایکروسافت برای ویندوز به آنها توجه نشده است.
یکی از این حفره‌ها کاملا جدی است٬ به طوری که هکر به کمک آن می‌تواند هم در ویندوز 7 و هم در ویندوز 8 نفوذ کند، اما مورد دیگر چندان در ویندوز 8 جدی نیست و گفته می‌شود فقط مربوط به نسخه 7 است. حفره اولی روی تابع CryptProtectMemory تاثیر می‌گذارد. بنابراین ممکن است عملیات رمزنگاری اطلاعات کاربر با مشکل مواجه شده و در نتیجه اطلاعات، بدون رمزنگاری در اختیار هکرها قرار گیرد.
آیا مایکروسافت از خود انعطاف نشان خواهد داد؟ آیا برای رفع این مشکل یک بسته بروزرسانی امنیتی دیگر را خارج از زمان‌بندی همیشگی‌اش ارائه خواهد کرد؟ اگر چنین تصمیمی گرفته نشود، کاربران باید با این حفره امنیتی کنار بیایند و تا ماه آینده منتظر بمانند؛ این موضوع بسیاری از کاربران ویندوز را نگران خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل درصدد سرمایه‌‌گذاری در اسپیس‌ایکس برای شبکه‌ی اینترنت ماهواره‌ای است

داستان راه‌اندازی شبکه‌های اینترنت هوایی که توسط کمپانی‌هایی نظیر فیس‌بوک، گوگل، اسپیس‌ایکس و گوگل مطرح شده، روز به روز جدی‌تر از پیش دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد این موضوع در آینده جذاب‌تر از پیش خواهد شد، چراکه شایعاتی مبنی بر سرمایه‌گذاری گوگل در اسپیس‌ایکس مطرح شده است.
براساس گزارش منتشر شده در The Information، گوگل در نظر دارد تا در کمپانی اسپیس‌ایکس سرمایه‌گذاری کند. منابع متعدد با تایید این خبر، مقدار در نظر گرفته شده برای پرداخت را بسیار بزرگ می‌دانند بطوریکه می‌تواند مالکیت این کمپانی را نیز تغییر دهد.
چیزی که بسیار روشن است، تغییر موازین قدرت در آینده‌ی دنیای فناوری است. کمپانی‌هایی که بتوانند کنترل ایتنرنت را به دست بگیرند، در دنیای فناوری تعیین کننده خواهند بود و این نکته‌ای است که کمپانی‌هایی چون فیس‌بوک و گوگل درصدد رسیدن به آن از طریق راه‌اندازی شبکه‌های اینترنت ماه‌واره‌ای هستند. همانطور که می‌دانید گوگل درصدد راه‌اندازی شبکه‌ای اینترنتی با استفاده از بالون‌ها برفراز آسمان است. فیس‌بوک نیز در نظر دارد تا با استفاده از پهپادها چنین شبکه‌ای را راه‌اندازی نماید. اما ایلان ماسک ایده‌ی بهتری دارد و آن استفاده از شبکه‌ای از ماهواره‌های متصل به هم است.
در روزهای اخیر ماسک اعلام کرد که اسپیس‌ایکس کار خود را برای راه‌اندازی شبکه‌ی ماهواره‌ای اینترنت که متشکل از ۶۵۰ ماهواره است، آغاز خواهد کرد. وی بودجه‌ی مورد نیاز برای راه‌اندازی چنین شبکه‌ای را ۱۰ میلیارد دلار خواند. اشاعه‌ی استفاده از اینترنت در تمام نقاط زمین، موضوعی است که می‌توان آن را هدف اول گوگل خواند، چراکه پوشش سراسری اینترنت به معنای افزایش کاربران و در نتیجه مخاطبان این موتور جستجو است که بزرگ‌ترین منبع درآمد آن، تبلیغات است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیس‌بوک، بنگاه اقتصادی عظیم با تاثیری ۲۲۷ میلیارد دلاری در اقتصاد جهان

اگر به گشت و گذار در فیس‌بوک به‌عنوان یک فعالیت بی‌ارزش و وقت تلف کردن صرف نگاه می‌کنید، بهتر است بدانید که در اشتباه هستید، چراکه فعالیت شما در این شبکه‌ی اجتماعی به منزله‌ی فعالیت در یک بنگاه اقتصادی بزرگ با تاثیری ۲۲۷ میلیارد دلاری در اقتصاد جهان است.
اگر فکر می‌کنید انتشار استاتوس‌های مختلف یا لایک کردن و اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران یک فعالیت بیهوده است، سخت در اشتباه هستید، چراکه شما با فعالیت خود در بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان، به پیشبرد چرخه‌ی اقتصاد جهان کمک می‌کنید.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط فیس‌بوک که با مشارکت دلیوت تهیه شده، شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک تاثیری ۲۲۷ میلیارد دلاری در چرخه ی اقتصادی جهان دارد. این شبکه‌ی اجتماعی موفق شده تا بصورت غیرمستقیم ۴.۵ میلیون شغل را در سال ۲۰۱۴ ایجاد کند.
جولیان بارکر، مدیر بخش فناوری، مخابرات و محتوای دیجیتال دلیوت در این خصوص می‌گوید:
تحقیقات ما نشان داده که فیس‌بوک از طریق ایجاد راهکارهای جدید ارتباطی، از میان برداشتن موانع برای فروش و بازاریابی کمک شایانی به بهبود چرخه‌ی اقتصاد در سطح جهان کرده است.
دلیوت به این نکته اشاره کرده که فیس‌بوک از طریق ابزار‌های بازاریابی، پلتفرم‌ اپلیکیشن و شماری دیگر از ابزار‌های خود، منجر به بالا رفتن میزان داده توسط کاربران ابزار‌های موبایل نیز شده است.
بیشترین تاثیر این شبکه‌ی اجتماعی بی‌شک در آمریکای شمالی بوده که براساس برآوردهای انجام شده ۱۰۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است. پس از آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه با ۶۴ میلیارد دلار قرار گرفته‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شیائومی گیم پد بلوتوث شانزده دلاری معرفی کرد

شرکت چینی شیائومی که هم‌اکنون به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا تبدیل شده و به خاطر قیمت بسیار پایین محصولاتش معروف است، این بار از کنترلر بلوتوث مخصوص بازی پرده برداشت که تنها ۱۶ دلار قیمت دارد.
این اولین گیم‌پدی است که شیائومی تولید می‌کند و ظاهرا سعی دارد همچون بازار گوشی‌های هوشمند،کم کم به بازار گجت‌های بازی‌های ویدیویی هم راه پیدا کند. این گیم پد برای اتصال از نسل سوم تکنولوژی بلوتوث بهره می‌برد که آن را قادر می‌سازد تا به انواع تلویزیون‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند متصل شود. شیائومی تایید کرده است که این گجت کاملا منطبق با سیستم‌عامل اندروید است و به راحتی با دستگاه‌هایی که از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، متصل می‌شود.
با نگاهی به اجزای داخلی این کنترلر، متوجه شباهت آن به کنترلر ایکس‌باکس می‌شویم. این گیم‌پد شیائومی از دو موتور و یک شتاب‌سنج سه جهته بهره می‌برد که دقت هدایت و کنترل در بازی‌ها را به شدت افزایش می‌دهد. شیائومی ادعا می‌کند که این کنترلر بیش از ۸۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد.
طراحی کلی این گیم‌پد هم در نوع خود مناسب و زیبا است. ابعاد این کنترلر ۱۵۶ در ۱۰۴ میلیمتر است و ۶۵ میلیمتر هم ضخامت و ۲۲۰ گرم وزن دارد. متاسفانه این کنترلر همانند بسیاری از محصولات ارزان قیمت و قدرتمند شیائومی فقط در کشور چین عرضه شده است و فعلا خبری از عرضه‌ی آن در دیگر نقاط دنیا به گوش نمی‌رسد. برترین ویژگی این کنترلر، قیمت بسیار پایین آن است. ۹۹ ین یا به عبارتی ۱۶ دلار،قیمتی است که شیائومی برای این کنترلر تعیین کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل یک میلیارد دلار در اسپیس‌ایکس سرمایه‌گذاری کرد

توسعه‌ی شبکه‌های ماهواره‌ای برای گسترش دامنه‌ی اینترنت موضوعی است که در سال‌های اخیر علاقه‌ی بسیاری از کمپانی‌ها را به خود جلب کرده است. پس از انتشار شایعه‌ی سرمایه‌گذاری گوگل در اسپیس‌ایکس، حال این کمپانی رسما از سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری غول جستجو خبر داده است.
اسپیس‌ایکس رسما اعلام کرده که گوگل و فیدلتی یک میلیارد دلار در این کمپانی برای توسعه‌ی برنامه‌های فضایی از جمله تسهیل سفرهای فضایی، توسعه‌ی موشک‌های چندبار مصرف و ماهواره‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
اگرچه بیانیه‌ی اسپیس‌ایکس در مورد سرمایه‌گذاری گوگل مبهم است، اما انتشار گزارش‌های متعدد در مورد فعالیت‌های ایلان ماسک به منظور توسعه‌ی شبکه‌‌ای متشکل از ماهواره‌ها برای توسعه‌ی اینترنت، سرمایه‌گذاری و همکاری نزدیک این دو کمپانی را معنی می‌کند. همانطور که می‌دانید عمده درآمد گوگل از راه تبلیغات تامین می‌شود. تبلیغات در فضای آنلاین به مخاطب نیاز دارد و گسترش دامنه‌ی اینترنت به معنای افزایش کاربران اینترنت و در نتیجه افزایش مخاطبان اینترنت است. اگرچه گوگل درآمد کلانی از راه تبلیغات به جیب می‌زند، اما رشد درآمد این کمپانی دیگر شتاب لازم را ندارد و از این‌رو غول جستجو درصدد افزایش مخاطبان خود برآمده است. پروژه‌ی لون گوگل نیز، در این راستا تعریف شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویندوز ۱۰ تاکنون ۳ میلیون بار دانلود شده و ۱.۷ میلیون کاربر آن را امتحان کرده‌اند

تری مایرسون در دومین کنفرانس ویندوز ۱۰ خبر از اجرای کورتنا، دستیار صوتی ابزار‌های ویندوزفونی، این‌بار برای اجرا در ویندوز ۱۰ می‌دهد. به گفته او ویندوز ۱۰ علاوه بر کورتنا از چندین ابزار جدید و شگفت انگیز نیز پشتیبانی خواهد کرد.
مایرسون که در ابتدای مراسم ویندوز ۱۰ تمرکز بیشتری بر اعداد و ارقام داشت، در ادامه صحبت‌های خود گفت که سیستم عامل ویندوز اکنون بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و تاکنون ۱.۷ میلیون کاربر در نسخه پیش‌نمایش فنی ویندوز ۱۰ ثبت نام کرده‌اند.
به گفته وی، این سیستم عامل تاکنون ۳ میلیون بار دانلود شده و بازخورد‌های بسیار زیادی را دریافت کرده است. نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر درباره ۲۰۰ موضوع متفاوت به مایکروسافت باخورد داده‌اند. در ادامه تری مایرسون از پشتیبانی نرم‌افزار‌های ویندوز در ایکس باکس صحبت به میان آورد و به شایعات مربوط به این موضوع رنگ و بوی حقیقت داد.
ویندوز ۱۰ تمرکز بیشتری بر روی مشتریان اینترپرایز و دیتاسنترها خواهد داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
به روزرسانی رایگان کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 به ویندوز 10 و پشتیبانی مادام العمر مشتریان جدید

مایکروسافت در کنفرانس خود، خبر از به‌روزرسانی رایگان کاربران نسخه‌های پیشین به ویندوز 10 برای یکسال داد.
ردموندی‌ها امشب کنفرانس خود را با خبرهایی خوش برای کاربران ویندوزهای 7 و ویندوز 8.1 آغاز کردند. این کمپانی اعلام کرد کاربران ویندوز 8.1 و ویندوزفون 8.1 بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند به‌روزرسانی ویندوز 10 را دریافت کنند.
مایکروسافت کاربران قدیمی‌تر یعنی کاربران ویندوز 7 را نیز فراموش نکرده و وعده داده که آنها نیز می‌توانند تا یکسال به‌روزرسانی مربوط به ارتقاء به ویندوز 10 را رایگان دریافت کنند تا از این طریق سرعت جایگزینی و فراگیر کردن آخرین محصول خود را افزایش دهد. کاربران ویندوز فون 8.1 نیز می‌توانند تلفن‌های خود را به ویندوز 10 بروزرسانی کنند؛ بله نام سیستم عامل موبایل جدید مایکروسافت نیز مانند نسخه پی‌سی، ویندوز 10 خواهد بود.
مایکروسافت ویندوز 10 را به عنوان پلتفرمی واحد برای استفاده در هر نوع دستگاه با هر نوع کاربری عرضه کرده و تصمیم دارد جمعیت 1.5 میلیاردی کاربرانش را با کمک این بروزرسانی رایگان و ویژگی‌های جدید ویندوز 10، به 2.5 میلیارد نفر افزایش دهد.
این کمپانی خبر خوش دیگری هم داشت و آن پشتیبانی مادام‌العمر مایکروسافت از تمام مشتریان و کاربران جدیدش است.
به نظر می‌رسد عزم مایکروسافت برای ادامه‌ی تسلط بر دنیای سیستم‌عامل‌های رایانه و گسترش نفوذ در سایر عرصه‌ها، جدی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کورتنا در ویندوز ۱۰ معرفی شد

پس از معرفی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل ویندوز در شهریور ماه سال جاری، اخبار متعددی در مورد بکارگیری کورتنا در ویندوز ۱۰ منتشر شد. حال مایکروسافت از دستیار صوتی هوشمند خود در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود، ویندوز، رونمایی کرده است.
بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد احتمال بکارگیری کورتنا در ویندوز ۱۰، دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت حضور خود را در این سیستم‌عامل با یادآوری پیش‌بینی‌های خود در جا‌م‌جهانی فوتبال یادآوری کرد. همانطور که در گمانه‌های پیش از این برگزاری کنفرانس نیز مطرح شده بود، کورتنا در نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ روی نوار ابزار و در داخل کادر جستجو جا خوش می‌کند.
کورتنا در کنار کلید استارت روی نوار ابزار قرار خواهد گرفت که در واقع محل اصلی این دستیار صوتی است و اعلانیه‌های کورتنا نیز از همین مکان نمایش داده خواهد شد. در مراسم امشب مایکروسافت، بلفیور با اشاره به طراحی این سیستم صوتی، تلاش مایکروسافت را در جهت ایجاد راهکاری برای تعامل طبیعی‌تر با این دستیار صوتی خوانده است. بلفیور به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت کورتنا را پس از عرضه‌ی بیلد شماره‌ی fbl.9924 در ویندوز ۱۰ قرار خواهد داد.
کورتنا در ویندوز ۱۰ تجربه‌ای متفاوت از گوشی‌های ویندوزفون را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اجرای کوئری‌های مختلف در مورد نمایش فایل‌ها با پسوندهای گوناگون از فضای ذخیره‌ی ابری یا حافظه‌ی داخلی کامپیوتر از جمله‌ی این موارد است.
بسیاری از کاربران عادت دارند تا در ویندوز با استفاده از تایپ عبارات به ابزار‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. کورتنا همچون یک دستیار، افراد را در یافتن موارد مورد نظر یاری خواهد کرد. برای مثال در صورتی که نام اسکایپ در کادر جستجوی کورتنا تایپ شود، در صورتی نصب بودن این نرم‌افزار، نام آن در ابتدا نمایش داده می‌شود و در غیر اینصورت شاهد نمایش داده شدن فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز برای نصب اسکایپ خواهیم بود.
کورتنا امکان اجرای ابزار‌های ویندوزی را نیز با استفاده از دستورات صوتی مهیا می‌کند. برای مثال با گفتن عبارت Hey Cortana, Play My Music، شاهد اجرای اپلیکیشن پخش‌کننده و پخش موسیقی خواهیم بود. Hey Cortana, Please be quiet نیز باعث توقف پخش موسیقی توسط کورتنا خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 65 از 119:  « پیشین  1  ...  64  65  66  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA