انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 66 از 119:  « پیشین  1  ...  65  66  67  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
نسخه پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت از نسخه‌ی جدید پیش‌نمایش ویندوز که مدت‌ها است چشم‌ها به انتظار آمدنش خیره مانده را معرفی کرد. این نسخه تغییرات بسیاری داشته و از بسیاری جهات انقلابی به شمار می‌آید. یکپارچه‌سازی ویندوز در تمامی دستگاه‌ها از تبلت و دسکتاپ گرفتهه تا کنسول ایکس‌باکس یکی از اهداف اصلی ویندوز 10 است.
همانطور که انتظار می‌رفت در ویندوز 10 شاهد بازگشت منوی استارت هستیم که البته به امکانات و ظاهر مدرن مزین شده است. این منو می‌تواند به حالت تمام صفحه درآمده و محیط کاربری تخت ویندوز موسوم به محیط مدرن را پیش روی کاربر قرار دهد. این رویکرد بطور قطع موجب رضایت اغلب کاربران سیستم‌عامل ویندوز خواهد شد؛ خواه از طرفداران محیط مترو بوده باشید یا حامی سنت ویندوز 7 و منوی استارت. تغییرات ظاهری دیگری نیز به منظور یکپارچه کردن محیط و تجربه‌ی کاربری اعمال شده که کار کردن با ویندوز را لذت‌بخش‌تر از گذشته خواهد کرد.
مرکز اعلانیه‌های اکشن سنتر برای سر و سامان دادن به نوتیفیکیشن‌های محیط دسکتاپ به ویندوز 10 افزوده شده است که هماهنگی کاملی با محیط داشته و تمرکز بر امور جاری را برای کاربر ساده خواهد کرد. البته این قسمت تنها نقش اطلاع‌رسانی نداشته و تنظیمات عمومی سیستم نظیر شبکه‌های وای‌فای و تنظیم نور صفحه‌نمایش و از این دست موارد نیز همچون آنچه در دستگاه‌های موبایل شاهدش هستیم در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.
سرانجام بخش کنترل پنل سنتی و PC Setting نیز سرانجام ادغام شد تا یکپارچگی محیط به حالت صحیح خود باز گردد.
ویندوز 10 کاملا ریسپانسیو بوده و به دستگاه‌های ورودی برای ارائه‌ی محیط رابط گرافیکی کاربری توجه ویژه دارد. برای نمونه، در صورت اتصال موس و کیبورد به دستگاه، رابط کاربری به شکل هوشمند تغییر شکل خواهد داد تا به بهترین شکل با نیازهای کاربر هماهنگ شود. همچنین در صورت جداسازی ابزارهای ورودی، محیط برای کار با لمس سازگاری کامل خواهد یافت تا تجربه‌ای بی‌نقص در اختیار کاربر قرار گیرد. حتی تبلت‌های کوچک نیز هم‌اکنون قادر خواهند بود به یک سیستم کامل بدل شده و نسخه‌ی کامل ویندوز را به اجرا درآورند.
سرانجام دستیار صوتی کورتنا نیز که طی سال‌های گذشته به خوبی خود را به اثبات رسانده قدم به ویندوز گذاشت. ویندوز 10 میزبان دستیار صوتی مایکروسافت است و کاربرد دستورات صوتی را به سیستم‌های دسکتاپ می‌آورد. درست شبیه به اسکرین شاتی که پیش‌تر لو رفته بود کورتنا در نوار جستجو و بر روی تسک‌بار قرار می‌گیرد. مایکروسافت می‌گوید تلاش کرده است تا ارتباط بین کورتنا با کاربر را طبیعی‌تر کند که البته هنوز باید منتظر ماند و دید منظور ردموندی‌ها بطور دقیق چیست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Outlook و تقویم جدید برای دستگاه‌های قابل‌حمل معرفی شدند

ردموندی‌ها امشب خبرهای فراوان و جالبی را با خود به کنفرانس اختصاصی‌شان آورده‌اند که یکی از مهمترین این خبرها عرضه‌ی نسخه‌ی جدید کلاینت چک‌کردن ایمیل مایکروسافت یا همان Outlook معروف و البته تقویم جدید این کمپانی است.
Outlook مایکروسافت معمولاً با استقبال کمی از سوی کاربران خصوصاً کاربران تلفن‌های هوشمند مواجه می‌شد و این کمپانی با درک این نقیصه، سعی کرده با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید و کامل‌تر این برنامه، نیازهای مخاطبین خود را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.
نسخه‌ی جدید Outlook برای تمامی دستگاه‌ها یعنی رایانه‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند ارائه خواهد شد و این موضوع در راستای یکپارچه‌سازهای صورت گرفته در همه‌ی عرصه‌ها از سوی مایکروسافت برآورد می‌شود.
اوت‌لوک جدید تمامی قابلیت‌های Word را در خود جای داده است و این موضوع می‌تواند تجربه‌ی شیرین‌تری از نوشتن و ارسال ایمیل را برای کاربران رقم بزند.
حالا کاربران اوت‌لوک نیز می‌توانند همانند کاربران جیمیل از ژست‌های حرکتی برای کنترل و مدیریت هر چه بیشتر و بهتر بر روی ایمیل‌های خود بهره بگیرند. شما می‌توانید با لمس صفحه و کشیدن ایمیل به سمت چپ نامه‌ی مورد نظر را حذف کنید.
اما تقویم مایکروسافت نیز به روز شده و این امیدواری وجود دارد که بالاخره نظرات کاربران ایرانی نیز برای اضافه‌شدن تقویم فارسی مورد توجه ردموندی‌ها قرار بگیرد.
تقویم جدید برای استفاده در انواع صفحه‌نمایش با سایزهای متفاوت بهیهنه شده و به نوعی واکنش‌گراتر از قبل عمل می‌کند. رابط کاربری مترو در تقویم جدید، جلوه و ظاهری زیبا را به آن بخشیده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز 10 با ظاهر یکپارچه و پشتیبانی از همگام‌سازی بروز شدند

مایکروسافت همراه با نمایش آخرین تغییرات اعمال شده در ویندوز 10، به معرفی نسخه‌ی جدید نرم‌افزارهای مختلف این سیستم‌عامل نیز پرداخت که همگی با تغییرات ریز و درشت فراوانی همراه بوده‌اند. در این مطلب به معرفی ویژگی‌ها و تغییرات جدید این برنامه‌ها خواهیم پرداخت.
مدت‌ها است که مایکروسافت در مورد اپلیکیشن‌های Universal و آرزوی یک‌بار نوشتن برنامه و اجرای آن بر روی دستگاه‌های مختلف صحبت می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد با آمدن ویندوز 10، این رویا رنگ واقعیت خواهد گرفت. این خصوصیت در برنامه‌های مختلف توسعه‌داده شده توسط خود مایکروسافت اعمال شده و نتایج آن را در قالبی می‌بینیم که یک اپلیکیشن، بر روی دستگاه‌های مختلف با رابط کاربری متفاوت و متناسبی نمایش داده می‌شود.
نرم‌افزار تقویم ویندوز 10 با بروزرسانی‌هایی که دریافت کرده اکنون ظاهر بسیار متفاوتی به خود گرفته که در هماهنگی کامل با فلسفه طراحی مدرن مایکروسافت است. این برنامه اکنون در میان ابزارها و دستگاه‌های مختلف دارای یکپارچگی بوده و بر اساس اندازه‌ی صفحه‌نمایش، بهترین رابط کاربری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همگام‌سازی بین ابزارهای مختلف به بهترین شکل میسر شده و به لطف سرویس وان درایو مایکروسافت، تصاویر و اسناد به سادگی در دستگاه‌های مختلف در اختیارتان خواهد بود.
اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 اکنون ظاهر بهتری دارد و قادر است عکس‌ها را بر اساس شرایط و حالت‌های مختلف دسته‌بندی نموده و در قالب آلبوم ارائه دهد. همچنین تصاویر بصورت خودکار بهینه خواهند شد و برای نمونه، قرمزی چشم بدون نیاز به دخالت کاربر برطرف خواهد شد.
وجه اشتراک نسخه جدید اپلیکیشن‌های ویندوز، پشتیبانی از همگام‌سازی در دستگاه‌های مختلف است که برنامه‌ی People نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
نرم‌افزار پخش‌کننده‌ی موسیقی در ویندوز 10 با تحول بسیاری همراه بوده و ضمن ارائه‌ی ظاهر جذاب‌تر و بهینه‌تر، قادر است موزیک‌های موجود در دستگاه‌های شما را به لطف سرویس وان‌درایو همگام‌سازی کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت پروژه‌ی اسپارتان، مرورگر جدید خود را برای ویندوز ۱۰ معرفی کرد

همانطور که پیش از آغاز مراسم ویندوز ۱۰ مایکروسافت نیز انتظار می‌رفت، ردموندی‌ها در این مراسم از پروژه‌ی اسپارتان یا به بیان بهتر مرورگر جدید خود برای ویندوز ۱۰ رونمایی کردند.
پیش از برگزاری مراسم ویندوز ۱۰ مایکروسافت، انتشار گزارش‌هایی کار روی مرورگر جدید توسط مایکروسافت و احتمال کنار گذاشتن اینترنت اکسپلورر را وعده داده بود. حال مایکروسافت بصورت رسمی از پروژه‌ی موسوم به اسپارتان که در واقع مرورگر جدید این کمپانی برای عرضه به‌همراه ویندوز ۱۰ است، پرده برداشت، ولی هنوز مشخص نیست که آیا اینترنت اکسپلورر بصورت کامل کنار گذاشته خواهد شد یا خیر.
اسپارتان با قابلیت‌هایی راه به سوی گجت‌های کاربران باز خواهد کرد که اینترنت اکسپلورر از داشتن آن‌ها محروم است. از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رابط کاربری جذاب، ساده و زیبای این مرورگر اشاره کرد. همچنین مایکروسافت یک موتور جدید رندر را در مرورگر خود به کار گرفته است. شاید جالب‌ترین امکان در مورد اسپارتان، امکان اضافه کردن یادداشت بر روی صفحه‌ی وب باشد. علاوه بر امکان اضافه کردن یادداشت روی صفحه‌ی وب که می‌تواند از طریق لمس یا صفحه‌ی کلید و ماوس باشد، می‌توان بخشی از صفحه‌ی وب یا تمام آن را در وان‌درایو اشتراک گذاشت.
با استفاده از اسپارتان، می‌توان صفحات وب را همچون صفحات کتاب مورد مطالعه قرار داد. با استفاده از این قابلیت جدید، اسپارتان موارد اضافی در صفحه‌ی وب را برای مطالعه‌ی بهتر حذف می‌کند.
اما شاید بهترین امکان تعبیه شده در این مرورگر با بتوان ترکیب آن با دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت یا همان کورتنا، پس از معرفی آن در ویندوز ۱۰ خواند. برای مثال در صورتی که آدرس یک رستوران را در نوار آدرس مرورگر وارد کرده و وارد وب‌سایت رستوران مورد نظر شوید، کورتنا آماده است تا شما را برای رسیدن به رستوران مورد نظر راهنمایی کرده و اطلاعاتی از قبیل اطلاعات تماس، رزور میز، ساعت‌های فعالیت و غیره را برای شما نمایش دهد. از جمله‌ی قابلیت‌های کورتنا در اسپارتان می‌توان به امکان نمایش اطلاعات پرواز در زمان مراجعه به وب‌سایت‌ شرکت‌های هواپیمایی اشاره کرد.
مایکروسافت اطلاعات مشخص و دقیقی را در مورد جزئیات مرورگر خود ارائه نکرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Win+G، کلید میانبر ویندوز 10 برای گیمرها

مایکروسافت امشب دل گیمرها را نیز با قابلیت‌هایی جدید در ویندوز 10، بدست آورد. یکی از این ویژگی‌های جدید و جالب، میانبر جدیدی برای علاقه‌مندان بازی است که کاربردهای فراوانی دارد.
Win+G میانبر جدیدی است که ویندوز 10 برای کاربران بازی‌های کنسول ایکس‌باکس و البته بازی‌های رایانه‌ای به ارمغان آورده است. اولین کاربرد این کلید میانبر، تهیه کلیپ از روند بازی توسط گیمرها خواهد بود.
قابلیت‌های Win+G به همین جا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید با استفاده از آن، از بازی خود عکس معمولی یا حتی عکس 360 درجه بگیرید. حتی می‌توانید تنظیمات خود را نیز با همین کلید میانبر ذخیره کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارتباط عمیق‌تر ایکس‌باکس وان با ویندوز 10

امشب کنفرانس مایکروسافت خبر‌های خوشحال کننده بسیار زیادی داشت. یکی از خبر‌هایی که به تازگی این کمپانی در کنفرانس دوم ویندوز ۱۰ اعلام کرده ارتباط عمیق‌تر ایکس باکس وان با ویندوز ۱۰ است که در ادامه بیشتر آن را شرح می‌دهیم.
مایکروسافت با قدرت زیاد در حال توسعه ویژگی‌ها و قابلیت‌های کنسول و سیستم عامل خود است. از این رو ردموندی‌ها امکان استریم بازی از ایکس باکس به ویندوز ۱۰ را به وجود آورده‌اند و از آن‌جا که ویندوز ۱۰ می‌تواند بر روی سایر وسایل همراه نیز نصب شود، پس می‌توان حتی بازی‌ها را در گوشی هوشمند و تبلت نیز استریم کرد.
فیل اسپنسر هم اکنون در حال معرفی ویژگی‌های جدید این قابلیت هیجان انگیز است. قابلیتی که ارتباط ویندوز 10 و ایکس باکس وان را وارد مرحله‌ای تازه می‌کند. با این ویژگی‌ به راحتی می‌توان کنسول خود را به دیگر گجت‌های خانگی متصل و استریم کرد و به طور زنده بازی کرد. در این مراسم فیل اسپینسر یک بازی ایکس باکس را روی سرفیس پرو ۳ اجرا کرد و از طریق یک کنترلر مشغول بازی شد تا نشان دهد وجود این قابلیت جدید چقدر می‌تواند کاربری باشد.
نرم‌افزار جدید ایکس باکس که مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ توسعه داده به شما اجازه می‌دهد به لیست بازی‌های خود در ایکس باکس از طریق پی‌سی به راحتی دسترسی داشته باشید، لیست دوستان خود را ببینید و اخبار مربوط به آن‌ها را مشاهده کنید، حتی با دوستان ایکس باکسی خود در ویندوز ۱۰ و از طریق کامپیوتر، موبایل یا تبلت به گفتگو بپردازید و دستاورد‌های آن‌ها را مشاهده کنید یا به کلیپ‌های تهیه شده توسط آن ها نگاهی بیاندازید. استریم بازی نیز از طریق نوار وظیفه میسر شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت از سرفیس هاب با صفحه‌نمایش 84 اینچی و پشتیبانی از قلم رونمایی کرد

مایکروسافت در کنفرانس خود از سخت‌افزاری جدید و البته غول‌پیکر با نام سرفیس هاب رونمایی کرد. این دستگاه لذت کار با ویندوز 10 را در قالب صفحه‌نمایشی 84 اینچی در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
سرفیس هاب که بیشتر با اهداف آموزشی و تجاری تولید شده در حقیقت یک all-in-one غول‌پیکر است که از صفحه‌نمایش غول پیکر 84 اینچی با رزولوشن 4K در کنار قلم و دو دوربین بهره می‌برد. با استفاده از قلم دیجیتال در نظر گرفته شده، به سادگی می‌توان به نوشتن متون بر روی صفحه پرداخت و ویندوز 10 نیز به لطف رابط کاربری منعطف خود به بهترین شکل بر روی نمایشگر بزرگ قابل دسترس خواهد بود.
نمونه‌های اولیه‌ی این محصول تا کنون چندین بار مشاهده شده است که در زمان معرفی ویندوز 8، استیو بالمر نیز یکی از این نمونه‌های اولیه را بر روی دیوار دفتر خود قرار داده بود. حال مایکروسافت این محصول را به تکامل رسانده و در قالب یک محصول تجاری روانه‌ی بازار خواهد کرد. اگرچه این کمپانی ادعا می‌کند در تولید چنین محصولی پیشگام بوده، اما در نمایشگاه CES امسال شاهد تلویزیون‌های اندرویدی غول‌پیکر با پشتیبانی از قلم و لمس صفجه بودیم که تا حدودی به این دستگاه شباهت داشتند.
سرفیس هاب به انواع سنسورها، ان‌اف‌سی، وای‌فای، میکروفون، اسپیکر و دوربین مجهز شده است و مایکروسافت تصمیم دارد آن را به مرکز محیط‌های کاری روانه کند.
این تلویزیون از امکانات مختلفی مانند جلسه‌های چند نفره پشتیبانی می‌کند. تردیدی نیست که مخاطب این محصول ادارات، سازمان‌های بزرگ، مراکز آموزشی و اماکن عمومی است. از قابلیت‌های بسیار کاربردی سرفیس هاب، قابلیت پخش محتوای موجود بر روی هر دستگاهی از طریق آن است. سرفیس‌هاب بصورت پیش‌فرض از اسکایپ برای کنفرانس‌های ویدیویی استفاده خواهد کرد. همچنین سرفیس هاب به امکانی مجهز شده که با استفاده از آن، اسناد پروژه پس از کنفرانس بصورت خودکار میان شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشته خوهد شد. هدف مایکروسافت از ارائه‌ی سرفیس هاب، کمک به بهبود بهره‌وری جلسات و برنامه‌های مختلف مراکز تجاری و آموزشی بوده است.
مایکروسافت هنوز صحبتی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ی سرفیس هاب به میان نیاورده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قابلیت استفاده همزمان از چند برنامه چت در ویندوز 10

مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس خود از ویژگی‌های جدید ویندوز 10 پرده برداشته است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های ویندوز 10 قابلیت استفاده همزمان از چند برنامه چت است.
اگر برای ارتباط با دوستان خود از سوئیچ کردن بین برنامه‌های مختلف پیام‌رسان خسته شده‌اید، احتمالا از ویژگی جدید ویندوز 10 استقبال خواهید کرد. مایکروسافت در جریان رویداد خود کلاینت پیام‌رسان جدید ویندز را معرفی کرد که قادر است تا چند سرویس مبتنی بر اینترنت را بصورت یکپارچه درآورد و مکالمه‌ی واحدی را برای هر شخص صرف نظر از اینکه از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید، ایجاد کند. این امر تقریبا مشابه چت در اَپ پیام‌های اپل یا هنگ‌اوت گوگل است. بدون تردید توسعه‌دهندگان به پشتیبانی در این زمینه نیاز دارند چرا که نباید انتظار داشته باشیم تا واتس‌اَپ و لاین با معجزه به کلاینت ویندوز اضافه شوند. بنابراین شما قادر خواهید بود مکالمه‌ای را که با دوست خود از طریق برای مثال وایبر داشته‌اید، با اسکایپ ادامه دهید.
مسلما قابلیت یکپارچه‌سازی چت‌هایی که از طریق نرم‌افزارهای مختلف با افراد گوناگون انجام می‌شوند، برای کسانی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعال هستند، بسیار مفید است و می‌تواند در تجربه کاربری تاثیر مثبتی داشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصویر لپ‌تاپ نوکیا با بوت‌دوگانه‌ی اندروید و ویندوز منتشر شد

پس از فروش بخش تولید ابزارها و سرویس‌های نوکیا به مایکروسافت، گویا کمپانی فنلاندی جان تازه‌ای گرفته، چراکه این کمپانی پس از مدتی تبلت اندرویدی خود را با نام N1 عرضه کرد و هم‌اینک نیز شاهد فاش شدن تصاویر لپ‌تاپ منتسب به این کمپانی با بوت دوگانه هستیم.
براساس توافق مابین مایکروسافت و نوکیا، این کمپانی فنلاندی تا سال ۲۰۱۶ میلادی از تولید هرگونه گجت محروم است، اما فنلاندی‌ها با یافتن یک راه فرار قانونی در قرارداد منعقد شده بین طرفین، تولید اولین تبلت خود را پس از فروش بخشی از کمپانی به مایکروسافت، به فاکس‌کان سپردند تا مشکلی نیز از بابت قرارداد فروش مایکروسافت پیش نیاید. نوکیا با فروش تبلت خود در بازار چین با موفقیت روبرو شده و عرضه‌ی این تبلت در اروپا در ماه‌های آتی میزان موفقیت این تبلت را نشان خواهد داد. براساس اطلاعات منتشر شده، دو محموله از تبلت‌های نوکیا تاکنون در چین با استقبال روبرو شده، و سومین محموله نیز در راه این کشور است.
اما این همه‌ی ماجرا نیست و براساس اخبار و شایعات نوکیا علاوه بر این تبلت روی گجت‌های دیگری نیز کار می‌کند که از جمله‌ی آن می‌توان به گوشی‌هوشمند ملقب به C1 اشاره کرد.حال آنکه تصویر لپ‌تاپی منتسب به نوکیا نیز منتشر شده که نشان از فعالیت‌های این کمپانی برای افزایش گستره‌ی محصولات نوکیا دارد. منابع آگاه غیر از رنگ این لپ‌تاپ و قابلیت بوت دوگانه‌ی آن اطلاعات دیگری را از این محصول ارائه نکرده‌اند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع آگاه، نوکیا این محصول را در کنار گوشی‌هوشمند نوکیا C1 روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تصویر فوق نیز تبلت نوکیا N1 را در کنار سایر محصولات منتسب به این کمپانی نشان می‌دهد که شامل لپ‌تاپ و گوشی‌هوشمند این کمپانی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نگاهی به مهم‌ترین موارد مطرح شده در مراسم پرسش و پاسخ ساتیا نادلا

در پایان مراسم اختصاصی مایکروسافت برای معرفی نسخه جدید پیش‌نمایش ویندوز 10 و محصولات و سرویس‌های جدید مایکروسافت، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. در این جلسه‌ی پرسش و پاسخ‌، موارد جالب و خواندنی مطرح شدند.
در بخش پرسش و پاسخ سوالات متنوعی پرسیده شد که در بین آنها دو سوال بیش از بقیه توجه ما را به خود جلب کرد. یک از خبرنگاران سوال خود را این گونه مطرح کرد:
شما هنوز از نظر نرم‌افزار و تنوع آن به مراتب عقب‌تر از پلتفرم‌های دیگر مانند اندروید و iOS هستید و اپلیکیشن‌های اسمارت‌فون های شما عموما دیرتر بروز می‌شوند برنامه ی شما برای حل این مشکل چیست؟
نادلا در پاسخ به تلاش‌های این شرکت برای تشویق توسعه دهندگان برای تولید اپلیکیشن‌های یکپارچه و چندپلتفرمی اشاره کرد و گفت:
در آینده شاهد اپلیکیش‌های مشترک به مراتب بیشتری بین کامپیوترها و موبایل‌ها خواهیم بود.
وی به قدرت این شرکت در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های دسکتاپ اشاره می‌کند و می‌گوید این قدرت به دنیای موبایل نیز وارد می‌شود. مایکروسافت پیش از این نیز در ویندوز ۸ چنین وعده‌ای را داده بود اما توسعه دهندگان آنطور که باید و شاید از ارائه اپلیکیشن‌های چند پلتفرمی استقبال نکردند. باید دید این بار چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر!
اما سوال جالب دیگر مربوط به میزان علاقه مردم به محصول جدید واقعیت مجازی هولولنز بود. از نادلا پرسیده شد:
تجربه‌ی گوگل با عینک گوگل نشان می‌دهد که مردم خیلی از فناوری واقعیت افزوده استقبال نمی‌کنند. دیدگاه شما در این باره چیست؟
نادلا در پاسخ گفت:
مردم به مرور با این شاخه از فناوری آشنا می‌شوند. این فناوری به روش‌های مختلفی پیاده می‌شود. هدف ما این است تا تجربه‌ای جدید را خلق کنیم؛ تجربه‌ای که نمونه‌ی آن را در کنفرانس امروز دیدید. تجربه‌ای شبیه به دموی ناسا در مریخ! حتی در بازی‌ها نیز ما به دنبال محیطی طبیعی هستیم. یکی از مشخصه‌های HoloLens این است که می‌توانید از درون آن دنیای واقعی را نیز ببینید و شروع به حرکت در دنیای ساختگی خود کنید. ما فکر می‌کنیم که سناریوهایی که برای HoloLens تعریف کرده‌ایم در محیط کار و خانه مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 66 از 119:  « پیشین  1  ...  65  66  67  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA