انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 67 از 119:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
نسخه‌ی تحت‌وب واتس‌اپ برای کروم و اندروید عرضه شد

واتس‌اپ هم به لطف نسخه‌ی تحت‌وب خود که امروز برای کروم و اندروید رونمایی شد، به دسکتاپ آمد.
واتس‌اپ امروز با تأیید شایعاتی که مطرح بود، از صفحه‌ی web.whatsapp.com رو نمایی کرد. البته کماکان استفاده اصلی این برنامه‌ی محبوب از طریق اپلیکیشن موبایلی آن ممکن خواهد بود؛ با این حال کاربرانی هم هستند که بسیاری از وقت خود را در خانه یا محل کار، پای رایانه صرف می‌کنند و سرویس جدید واتس‌اپ برای آنها خبری خوش به حساب خواهد آمد. می‌توان نسخه‌ی تحت وب این برنامه را پلی بین کاربران موبایلی و رایانه عنوان کرد.
در حال حاضر و برای کار با نسخه‌ی تحت‌وب، می‌بایست تلفن شما کماکان به اینترنت متصل باشد؛ علاوه بر این پیغام‌های همه‌ی کاربران نیز در تلفن ثبت خواهد شد.البته واتس‌اپ به کاربران خود وعده داده انعطاف‌پذیری بیشتری را در آینده‌ای نه چندان دور داده است. سخنگوی تیم توسعه‌دهنده‌ی واتس‌اپ اظهار کرده که این کمپانی درصدد است تا تجربه‌ی مشابهی را برای کاربران iOS نیز رقم بزند؛ با این حال وی زمان مشخصی را برای این موضوع اعلام نکرده و بیان داشته: «ما واقعا امیدواریم که نسخه‌ی تحت‌وب برای شما و در تک‌تک روزهای زندگی‌تان، مفید واقع شود».
واتس‌اپ با بیش از 600 میلیون کاربر، یکی از بزرگترین برنامه‌های چت محسوب می‌شود که رشد قابل توجه این برنامه، شایعات در مورد اقدام بعدی آن را دامن زده است. در ماه نوامبر سال قبل (حدود سه ماه قبل) واتس‌اپ شراکتی را با Whisper Systems برای کدگذاری End-toEnd آغاز کرد تا امنیتی گسترده و البته غیرمنتظره را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. در دسامبر گذشته، یعنی کمتر از یک ماه بعد، شنیده‌ها حکایت از این داشت که این کمپانی در تلاش است تا مکالمه صوتی را نیز به برنامه خود اضافه کند.
حالا باید منتظر ماند و دید که واتس‌اپ در عمل چه برنامه‌های دیگری برای سورپرایز کاربرانش در سر می‌پروراند و چگونه قرار است رقابت داغ اپلیکیشن‌های ارتباطی را به نفع خود به پیش ببرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت خود را برای عرضه‌ی پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 آماده می‌کند

به نظر می‌رسد به زودی شاهد ارائه‌ی نسخه‌ی جدیدی از پیش‌نمایش ویندوز 10 برای تست توسط کاربران باشیم.
مایکروسافت دیشب و در کنفرانس اختصاصی خود، آخرین ویژگی‌های اضافه شده به ویندوز 10 و البته محصولات جدید خود را معرفی کرد. به محض پایان یافتن این کنفرانس، صفحه‌ی مربوط به دریافت آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 با تغییر مواجه شد و همانگونه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، لینک‌های قبلی دیگر در دسترس نیستند.
مطمئناً شما هم مانند ما منتظر ارائه‌ی عمومی این نسخه، و برسی قابلیت‌های جذاب و جدیدی مثل دستیار صوتی کورتنا و مرورگر اسپارتان هستید.
البته آنطور که از این صفحه و پیام به نمایش درآمده در آن برمی‌آید، نسخه‌ی آزمایشی ویندوز 10 برای تلفن‌های ویندوزی هم به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تماشا کنید: فرصت‌ها و قابلیت‌های HoloLens مایکروسافت

مایکروسافت شب گذشته هدست واقعیت مجازی خود را در خلال کنفرانس اختصاصی ویندوز ۱۰ معرفی کرد تا در این عرصه نیز از دیگر رقبای خود عقب نماند. با ادامه این مطلب و ویدیوی معرفی این محصول همراه شوید.
هدست واقعیت مجازی مایکروسافت می‌تواند دنیای واقعی و مجازی را ترکیب کند. برای مثال می‌توانید عینک گوگل را تصور کنید که «واقعیت افزوده» را به کاربر نمایش می‌دهد. اما این واقعیت افزوده و این هدست واقعیت مجازی قادرند چه کار‌هایی انجام دهند؟ اگر مایلید تا بیشتر با این محصول جالب و جدید ردموندی‌ها آشنا شوید، ویدیوی رسمی این محصول را به نظاره بنشینید.


دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تماشا کنید: جهان خود را با Holograms دگرگون کنید

اپلیکیشن هولوگرافیک، یکی دیگر از برنامه‌های شگفت‌انگیز ردموندی‌ها بود که در مراسم شب گذشته معرفی شد. اما این اپلیکیشن دقیقاً چطور کار می‌کند؟
هولوگرافیک را باید بستری خواند که با هولولنز ترکیب شده و دنیای واقعی را با دنیای مجازی پیوند می‌دهد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط آلکس کیپمن، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود با استفاده از این بستر، اپلیکیشن‌های هولوگرافیک خود را روی طیف گسترده‌ای از ابزار‌های ویندوزی منتشر کنند. برای درک بیشتر این مفاهیم، ویدیوی رسمی مایکروسافت از قابلیت‌های هولوگرام را به نظاره بنشینید.


دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تماشا کنید: با Surface Hub مایکروسافت، قدرت تیمی خود را افزایش دهید

سرفیس هاب، یکی از محصولات جالبی است که مایکروسافت شب گذشته در کنفرانس خود از آن رونمایی کرد.
سرفیس هاب که بیشتر برای اهداف آموزشی و تجاری تولید شده، در حقیقت یک all-in-one غول‌پیکر است که از صفحه‌نمایش 84 اینچی با رزولوشن 4K در کنار قلم و دو دوربین بهره می‌برد. با استفاده از قلم دیجیتال در نظر گرفته شده، به سادگی می‌توان به نوشتن متون روی صفحه پرداخت. ویندوز 10 نیز به لطف رابط کاربری منعطف خود، به بهترین شکل روی نمایشگر بزرگ قابل دسترس خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول جالب، ویدیوی رسمی ردموندی‌ها از سرفیس هاب را مشاهده کنید.


دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تماشا کنید: آشنایی با قابلیت‌های جدید ویندوز 10

دیشب مایکروسافت، نسخه‌ی جدیدی از پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را با انبوهی از ویژگی‌های جدید در کنفرانس اختصاصی خود، معرفی کرد.
طی چند روز گذشته بررسی پیش نمایش ویندوز 10 را منتشر کردیم و دیشب مایکروسافت از نسخه‌ی جدید پیش‌نمایش ویندوز که مدت‌ها است چشم‌ها به انتظار آمدنش خیره مانده را معرفی کرد. این نسخه تغییرات بسیاری دارد و از بسیاری جهات انقلابی به شمار می‌آید. یکپارچه‌سازی ویندوز در تمامی دستگاه‌ها از تبلت و دسکتاپ گرفته تا کنسول ایکس‌باکس یکی از اهداف اصلی ویندوز 10 است. اعلانیه‌های جدید، آفیس جدید، مرورگر جدید، منوی جدید، اوت‌لوک جدید، کورتنا و بسیاری دیگر، مواردی هستند که علاقه‌مندان به محصولات این کمپانی را آنقدر شگفت‌زده کرد تا مراسم دیشب در کارنامه‌ی ردموندی‌ها به عنوان موفقیتی بزرگ ثبت شود. مایکروسافت در یک ویدیوی 7 دقیقه‌ای، اغلب بخش‌های مهمی که به ویندوز 10 اضافه شده‌اند را به نمایش می‌گذارد.


دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تماشا کنید: ویندوز 10 و ایکس‌باکس

شب گذشته برای گیمرها و طرفداران دنیای بازی نیز شبی هیجان‌انگیز بود؛ چرا که ردموندی‌ها از ارتباط عمیق‌تر و یکپارچه‌تر سیستم‌عامل جدیدشان با کنسول ایکس‌باکس‌وان پرده برداشتند.
مایکروسافت با قدرت زیاد در حال توسعه ویژگی‌ها و قابلیت‌های کنسول و سیستم عامل خود است. از این رو ردموندی‌ها امکان استریم بازی از ایکس‌باکس به ویندوز ۱۰ را به وجود آورده‌اند و از آن‌جا که ویندوز ۱۰ می‌تواند روی سایر وسایل همراه نیز نصب شود، پس می‌توان حتی بازی‌ها را در گوشی‌هوشمند و تبلت نیز اجرا کرد. برای آشنایی بیشتر با نحوه‌ی تعامل ویندوز 10 و کنسول ایکس‌باکس‌وان، از شما دعوت می‌کنیم که ویدیوی رسمی مایکروسافت در همین رابطه را تماشا کنید.


دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تماشا کنید: کنفرانس ویندوز ۱۰ مایکروسافت در ۸ دقیقه

به‌ جرات می‌توان گفت که مایکروسافت شب گذشته یکی از بهترین کنفرانس‌های خود را در سال‌های اخیر برگزار کرد. ردموندی‌ها با طیف گسترده‌ای از محصولات در کنفرانس دیشب حاضر شدند. در ادامه خلاصه‌ای هشت دقیقه‌ای از این کنفرانس را مشاهده خواهید کرد.
مایکروسافت دیشب کنفرانس ویندوز ۱۰ خود را برگزار کرد و در جریان این کنفرانس سه ساعته، طیف گسترده‌ای از محصولات توسط این کمپانی بزرگ معرفی شد که نشان از رویکرد جدید مایکروسافت به سیستم‌عامل ویندوز، دنیای بازی و ورود به حوزه‌ی گجت‌های واقعیت مجازی داشت. اگر دیشب موفق به پیگری کنفرانس مایکروسافت نشدید یا دوست دارید خلاصه‌ای از این مراسم را ببینید، می‌توانید به تماشای ویدئوی زیر بنشینید.


دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل و خیز به سوی ارائه‌ی خدمات وایرلس

به نظر می‌رسد غول دنیای جستجو، اشتهای سیری ناپذیری برای تسلط هر چه بیشتر به دنیای تکنولوژی دارد و این بار خبرها از حرکت گوگل به سمت تبدیل‌شدن به یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات وایرلس حکایت دارند.
طبق گزارش‌های وال‌استریت‌ژورنال و اینفورمیشن، گوگل قرارداد جدیدی را با کمپانی‌های T-Mobile و Sprint امضا کرده که بر اساس آن، این غول جست‌وجو اجازه فروش مستقیم خدمات وایرلس را به مصرف‌کنندگان خواهد داشت.
این دو منبع اعتقاد دارند که ورود گوگل به این عرصه، ممکن است در راستای قانع‌ کردن اپراتورها برای افزایش سرعت و کاهش قیمت خدمات‌شان باشد. اگرچه تقویت جایگاه خود به عنوان یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات وایرلس را می‌توان بخشی از هدف بزرگ این کمپانی برای پوشش سرتاسری اینترنت بهتر در ایالات متحده آمریکا نیز قلمداد کرد.
در حال حاضر چهار اپراتور بزرگ T-Mobile، At&T، Sprint و Verizon در این کشور وجود دارند. در این میان تنها T-Mobile تلاش‌هایی برای متحول‌کردن این صنعت در ایالات متحده انجام داده است. با این حال خدمات وایرلس در این کشور بسیار گران‌تر از سایر کشورهاست و مشترکین در ازای پرداخت مبالغ زیاد، دیتای کمی در اختیارشان قرار می‌گیرد.
هنوز جزئیاتی از چگونگی ارائه‌ی این خدمات از سوی گوگل، هزینه‌های آن و زمان راه‌اندازی سرویس جدید در دسترس نیست؛ اما با توجه به سابقه‌ی گوگل در راه‌اندازی سریع خدمات پهن‌باند خود بر بستر فیبر نوری، به نظر می‌رسد سرویس خدمات وایرلس این کمپانی نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور در تعدادی از شهرهای آمریکا آغاز به کار کند.
بنابر اطلاعات موجود، گوگل در قالب یک اپراتور مجازی شبکه‌ی موبایل پا به این عرصه خواهد گذاشت و این موضوع باعث می‌شود که کمپانی گوگل نیازی به احداث زیرساخت مستقل برای خدمات وایرلس خود نداشته باشد؛ در عوض سرویس‌های شرکت‌های T-Mobile و Sprint توسط گوگل کنترل و فروخته خواهند شد. بد نیست بدانید که اپراتورهای مجازی شبکه موبایل، خدمات دیگری نظیر تقویت موبایل، FreedomPop و مکالمه‌ی مستقیم را نیز ارائه می‌دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل، سازنده سرویس تحلیل موسیقی Musicmetric را تصاحب کرد

اپل استارت آپ بریتانیایی Semetric را که ابزار تحلیلی Musicmetric را تولید کرده، خرید. تصور می‌شود این اقدام کوپرتینویی‌ها در راستای برنامه‌های خود برای راه‌اندازی مجدد سرویس استریم موسیقی Beats Music صورت پذیرفته باشد.
در اسناد ارائه شده توسط Companies House در ماه ژانویه، آدرس ثبت شده‌ی Semetric به خیابان 100New Bridge لندن منتقل شده است که به بنگاه حقوقی Baker & McKenzie تعلق داشته و نیز بعنوان آدرس Apple Europe Limited ثبت شده است.
بر اساس گزارش دیگری، جین لووف، وکیل ارشد اپل در همین حال بعنوان رئیس Semetric منسوب شده است. اپل در پاسخ به گاردین در این خصوص چنین گفته است:
اپل هر از گاهی نسبت به خرید کمپانی‌های کوچک‌تر حوزه‌ی فناوری اقدام می‌کند و ما در مجموع درباره‌ی برنامه‌ها و اهداف خود صحبت نمی‌کنیم.
پاسخ اپل در حالی است که Semetric از ارائه‌ی هرگونه اظهار نظر خودداری کرده است. سرویس Musicmetric در سال 2008 با هدف ارائه‌ی تحلیل‌های آماری در خصوص موسیقی راه‌اندازی شد و داده‌هایی در خصوص سطح فروش، دانلود بیت‌تورنت و آمار‌های شبکه‌ی اجتماعی هنرمندان ارائه می‌کرد که البته طی این چند سال محدوده‌ی خدمات‌دهی آن‌ها به ویدیوهای یوتیوب استریم‌های صوتی نیز گسترش یافته بود.
بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط گاردین، استارت آپ Semetric واقع در لندن، در ژانویه‌ی 2013 موفق به جذب سرمایه‌ی 3 میلیون پوندی به منظور توسعه‌ی کسب و کار خود به سایر حیطه‌ها از جمله کتاب‌های الکترونیک، نمایش‌های تلویزیونی، فیلم و بازی شده بود. در همان ماه، این شرکت به انعقاد یک قرارداد با سرویس استریم اسپاتیفای پرداخت تا به موجب آن داده‌های این سرویس در پیشخوان Musicmetric قرار گیرد. عرضه‌کنندگان و فعالان موسیقی از طریق این سرویس قادر به تحلیل آماری و ردیابی استریم‌های اسپاتیفای خود بودند؛ اگرچه رقیب این سرویس یعنی Next Big Sound نیز در قراردادی دیگر با اسپاتیفای به فراهم آوردن تحلیل‌های آماری برای فعالان موسیقی پرداخته است.
Musicmetric همچنین بطور منظم گزارش‌های تحقیقاتی خود را در زمینه‌ی دانلود غیرقانونی فایل‌ها بصورت اینترنتی منتشر کرده که برای نمونه، گزارش سال 2012 مدعی شد بیش از 3 میلیارد آهنگ در شش ماه اول سال از تورنت دانلود شده‌اند. این آمار پس از آن بصورت گسترده در صنعت موسیقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اپل ممکن است در خصوص برنامه و اهداف خود از خرید Semetric صحبتی به میان نیاورد، اما به نظر می‌رسد این اقدام نزدیکی بسیاری به تلاش این شرکت برای ارائه‌ی مجدد سرویس استریم موسیقی Beats Music داشته باشد. سرویس بیتس در واقع بعنوان قسمتی از خرید 3 میلیارد دلاری Beats Electronics در سال 2014 توسط اپل در اختیار این غول فناوری قرار گرفته است. گفته می‌شود اپل در صدد تغییر برند سرویس Beats Music بوده و تلاش دارد آن را به زیرمجموعه برند iTunes اضافه کند و آن را در تمامی دستگاه‌های مبتنی بر iOS عرضه کند.
داشبورد Musicmetric می‌تواند به ابزار اختصاصی اپل برای هنرمندان و عرضه‌کنندگان صنعت موسیقی بدل شود. ابزاری که آمارهای مربوط به فروش، استریم آیتونز و دانلود موسیقی را در کنار تحلیل‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی در اختیار آن‌ها قرار دهد. با این وجود، اینکه اسپاتیفای و یوتیوب همچنان بخشی از این داشبورد باقی بمانند جای بحث دارد. این خبر، اهمیت ویژه‌ای برای شاخه‌ی بریتانیایی استارت آپ‌های فناوری موسیقی خواهد بود. کمپانی معروف Shazam نیز از جمله فعالان مستقر در لندن است که به تازگی موفق به جذب سرمایه‌ی 30 میلیون دلاری و رساندن ارزش خود به 1 میلیارد دلار شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 67 از 119:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA