انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 68 از 119:  « پیشین  1  ...  67  68  69  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
صفحه‌کلید هوشمند با قابلیت تامین نیرو، امنیت و تمیز شدن خودکار

تعدادی از دانشمندان و پژوهشگران دانشگاه‌های ایالات متحده و چین اقدام به ساخت یک صفحه‌کلید هوشمند و قدرتمند کرده‌اند که نه‌تنها قادر به بهبود امنیت کاربر است، بلکه توانایی تامین نیروی مورد نیاز خود را نیز دارد.
مسلما کیبورد شما برای تبدیل تفکرات و ساخته‌های ذهنی به کلمات بسیار مناسب است؛ اما آیا این تمام کاری است که یک کیبورد باید قادر به انجامش باشد؟
احتمالا می‌دانید که صفحه‌کلیدها نیاز به انرژی چندانی برای اجرای عملکردهای خود ندارند. حتی بسیاری از کیبوردهای قدیمی با استفاده از کابل سریال با ولتاژ بسیار پایین به سیستم متصل می‌شدند و اکنون نیز نیروی حاصل از درگاه USB برای آن‌ها کفایت می‌کند. اکنون این محققان تصور کرده‌اند که انرژی الکتریکی که هم‌اکنون نیز در بدن انسان وجود دارد برای عملکرد یک صفحه‌کلید کافی خواهد بود. هنگامی که انگشتان شما با هر کلید تماس برقرار می‌کند، یک نیروی الکتریکی در اثر القای الکتروستاتیک بوجود خواهد آمد. این کیبورد حتی قادر است انرژی بیش از نیاز خود را برداشت کرده و یک وسیله‌ی دیگر را نیز که به آن متصل شده باشد نیرودهی کند. بنابراین می‌توان نیروی مورد نیاز ترک‌پد یا موس خود را نیز به کمک همین صفحه‌کلید تامین کنید.
اما ویژگی‌های امنیتی این کیبورد احتمالا جذاب‌تر خواهد بود. امنیت ویژه‌ی این صفحه‌کلید از دو قسمت حاصل می‌شود؛ کلیدها قادر به حس کردن نیروی الکتریکی هستند. به همین طریق، صفحه‌کلید از یک سیستم هشدار درون‌سازی شده بهره خواهد برد که نیروی مورد نیاز آن نیز از خود کیبورد تامین می‌شود و اگر کسی کلیدهای رمز را به اشتباه لمس کند زنگ هشدار به صدا در خواهد آمد. این رویکرد موجب می‌شود اشخاصی که اطلاعی از ترتیب صحیح فشردن کلیدها ندارند قادر به استفاده از سیستم نباشند.
این کیبورد هوشمند همچنین می‌تواند در راستای امنیت بیومتریک مورد استفاده قرار گیرد. بویژه این صفحه‌کلید می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که مجموعه‌ای از فاکتورهای مورد نیاز برای تعیین هویت اشخاص را اجرا کند. ریتم تایپ کردن، سرعت، اندازه انگشت‌ها، خصوصیات ضربان الکتریکی هر شخص و غیره از این دست فاکتورها هستند. در نهایت از این فاکتورها بعنوان روشی برای تعیین هویت استفاده خواهد شد. این روش دومین قدم امنیتی را در این صفحه‌کلید هوشمند به اجرا می‌گذارد. بنابراین حتی اگر شخصی پسورد و توالی فشردن کلیدها را سرقت کند، باز هم دقیقا آن را به شیوه‌ی مشابهی و با انگشتان یکسانی تایپ نخواهد کرد؛ بنابراین داده‌های موجود در سیستم شما همچنان محفوظ خواهند ماند. بنا بر ادعای محققان، تعیین هویت بیومتریک این صفحه‌کلید نه تنها به شکل قابل توجهی دقیق است، بلکه بر خلاف بسیاری رویکردهای دیگر نظیر اسکنرهای اثرانگشت یا تشخیص چشمی بر سر راه کاربر قرار نخواهد گرفت و سرعت اجرا را کاهش نخواهد داد. اغلب تعیین هویت‌های بیومتریک یک مرحله‌ی اضافی به کاربری دستگاه اضافه کرده و به نوعی تشخیص فعال محسوب می‌شوند. در حالی که این کیبورد هوشمند جدید، بدون نیاز به دخالت کاربر به تعیین هویت وی خواهد پرداخت.
اما شاید جذاب‌ترین قسمت خبر این باشد که به لطف مواد خاص به کار رفته در طراحی و ساخت این صفحه‌کلید، سطح کلیدها به خودی خود آبگریز بوده و قادر است در مقابل گرد و خاک، عرق و کثیفی مقاومت کند. همیشه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها در صفحه‌کلیدهای سنتی، کثیف شدن این دستگاه مکانیکی و گیر کردن گرد و خاک لا‌به‌لای آن بوده است. برای غلبه به این مشکل تا کنون نوآوری‌های گوناگونی نظیر کیبوردهای قابل شستشو ارائه شده که البته هیچ‌کدام به مرحله‌ی همه‌گیر شدن نرسیده است. باید منتظر ماند و دید آیا این طرح خلاقانه بالاخره به مرحله‌ی تجاری سازی خواهد رسید یا خیر. البته تردیدی نیست که حتی اگر شاهد وارد شدن این محصول به بازار باشیم، باز هم دستیابی به آن برای اغلب کاربران ممکن نخواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استیو بالمر در مورد مراسم ویندوز 10 مایکروسافت اظهار نظر کرد

استیو بالمر، مدیرعامل پیشین مایکروسافت در حساب توییتر خود به ارسال پیامی در خصوص ویندوز 10 و مراسم بزرگ مایکروسافت که شب گذشته برگزار شد، پرداخت.
مایکروسافت در مراسم پربار شب گذشته‌ی خود از آخرین تغییرات اعمال شده در سیستم‌عامل ویندوز در قالب ویندوز 10 پرده برداشت. این مراسم در بر گیرنده‌ی محصولات دیگری نظیر تجربه‌ی جدید آفیس، سرفیس هاب و محصول انقلابی هولولنز نیز بود...
حال استیو بالمر در اظهار نظر خود چنین بیان کرده که «کارکنان مایکروسافت مفتخر شده، مشتریان هیجان‌زده‌اند و سهام‌داران مشعوف شده‌اند.» نکته‌ی واضح این است که، استیو بالمر هنوز به مایکروسافت عشق می‌ورزد.
امروز روزی بود که موجب افتخار تمام کارکنان مایکروسافت، هیجان‌زدگی مشتریان و شعف سهام‌داران شد. سیستم‌عامل سرویس‌محور فوق‌العاده است؛ من عاشق مایکروسافت هستم.
--استیو بالمر - ۲۲ ژانویه ۲۰۱۵

به احتمال بسیار زیاد، اغلب پروژه‌هایی که در مراسم دیشب شاهدش بودیم در زمان مدیرعاملی استیو بالمر کلید خورده‌اند؛ خصوصا HoloLens که حدود 5 سال در دست توسعه بوده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پتنت جدید گوگل: دوربین شبیه پولاروید

زمانی پولاروید یکی از برترین محصولات دنیای فناوری محسوب می‌شد. پولاروید با قابلیت چاپ و ظهور تصویر بلافاصله پس از عکاسی از هیجان‌انگیزترین ابزارها پیش از ظهور گوشی‌های هوشمند، ذخیره‌سازی ابری دیجیتال و دسترسی دائمی به اینترنت بود. حال به نظر می‌رسد که گوگل عقیده دارد این قابلیت، مهم و ضروری است.
ارائه‌ی پتنت یادآور پولاروید از سوی گوگل باعث شده عده‌ی بسیاری در جامعه‌ی فناوری متعجب شوند. به یاد داشتن این مساله ضروری است که وجود یک پتنت الزاما به معنای وجود محصول نیست؛ اما همچنان برای دانستن اینکه گوگل تصمیم دارد با پتنت خود چه کند بسیار مشتاق هستیم.
از ویژگی‌های جالب دوربین ثبت شده در پتنت گوگل، توانایی چاپ تصاویر بصورت دوطرفه، چاپ تصویر بصورت زمان‌بندی شده در موقع نیاز به جای چاپ فوری و چاپ طرح کارت پستال از عکس با تمبر پستی پیش‌خرید شده را می‌توان نام برد.
گوگل هیچ‌گاه از چالش‌های انتخابی خود عقب ننشسته، بنابراین باید با دقت منتظر نشانه‌های احتمالی از اجرای این پتنت توسط این غول فناوری باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تاریخ انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش جدید و نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ در هاله‌ای از ابهام

مایکروسافت نسخه‌ی جدید ویندوز خود را با عنوان ویندوز ۱۰ شهریور ماه سال جاری معرفی کرد. ردموندی‌ها دیشب بیلد جدید ویندوز خود را به‌همراه گستره‌ی وسیعی از امکانات و قابلیت‌ها منتشر کردند. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی نهایی ویندوز بهار سال آینده منتشر خواهد شد.
مایکروسافت شب گذشته بیلد جدید ویندوز ۱۰ را به‌همراه شمار زیادی از امکانات جدید و محصولات معرفی کرد. ردموندی‌‌ها به صراحت در مورد زمان عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی پیش‌نمایش سیستم‌عامل خود حرفی نزدند و فقط به گفتن این نکته که ویندوز ۱۰ تا پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد، بسنده کردند.
زمان عرضه‌ی نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ که امکان آزمایش ویژگی‌های جدید را در سیستم‌عامل نوپای مایکروسافت فراهم می‌کند، تا ۲۱ آوریل ادامه خواهد داشت. هنوز مشخص نیست آیا قبل یا بعد از آن تاریخ شاهد معرفی رسمی ویندوز خواهیم بود یا خیر.
به‌هر حال در صورتی که دوست دارید آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را استفاده کنید، می‌توانید با مراجعه به اینجا و ثبت‌نام به‌عنوان insider، به این نسخه دسترسی داشته باشید.
بسیاری از قابلیت‌هایی که شب گذشته توسط مایکروسافت معرفی شد، در نسخه‌ای که هفته‌ی آینده منتشر می‌شود، در اختیار کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت. مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای گوشی‌‌های‌هوشمند پس از مدت کوتاهی منتشر خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نگاهی به آمار اینترنت، موبایل و شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۴

موسسه‌ی بازاریابی We Are Social هر سال گزارشی در مورد آمار مربوط به شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و موبایل منتشر می‌کند. این آژانس آمار مربوط به سال ۲۰۱۴ میلادی را منتشر کرده که گویای تغییراتی جالبی در مورد حوزه‌های مذکور است.
گزارش ۳۷۶ صفحه‌ای We Are Social آمار و اطلاعات مربوط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و شبکه‌ی موبایل را به بهترین شکل ممکن و بهره‌گیری از اشکال و نمودارها نمایش می‌دهد. در واقع این آژانس تبلیغاتی تغییرات در شبکه‌های اجتماعی را به بهترین شکل ممکن رصد کرده و آن را در قالب گزارشی منتشر کرده است که می‌توان آمار مربوطه را به تفکیک مناطق جغرافیایی مشاهده کرد.
براساس گزارش جدید این کمپانی، سال ۲۰۱۴ بیش از ۵۰۰ میلیون نفر به تعداد کاربران شبکه‌ی جهانی اینترنت افزوده شده است و در مجموع سه میلیارد نفر از ساکنان کره‌ی خاکی آنلاین هستند. همچنین نیمی از جمعیت کره‌ی زمین در حال حاضر از شبکه‌ی موبایل استفاده می‌کنند. در طول ۱۲ ماه سال ۲۰۱۴ میلادی ۱۸۵ میلیون مشترک به میزان پیشین کاربران افزوده شده است.
براساس این گزارش استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی گجت‌های موبایل سال ۲۰۱۴ میلادی در مقایسه با سال پیش از آن ۲۳ درصد افزایش یافته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل کاربران فایرفاکس را به رها کردن یاهو ترغیب می‌کند

می‌دانید که از این پس موتور جستجوی پیش‌فرض فارفاکس، یاهو خواهد بود؛ اکنون به نظر می‌رسد گوگل مبارزه برای بازیافتن سهم جستجوی از دست رفته‌ی خود را آغاز کرده است.
کاربرانی که در مرورگر فایرفاکس صفحه‌ی جستجوی گوگل را باز کنند، از این پس در نوار بالایی با پیغام ترغیب‌کننده‌ای از سوی گوگل برای تغییر موتور جستجوی پیش‌فرض مواجه خواهند شد. گوگل همچنین با ارسال یک توییت در حساب توییتر خود، شیوه‌ی انجام این تعویض را شرح داده است.
موزیلا به موجب قرارداد همکاری ۵ ساله با یاهو که نوامبر گذشته صورت گرفت، موتور جستجوی یاهو را در مرورگر فایرفاکس جایگزین گوگل کرد. پیش از آن، گوگل قراردادی ۳ ساله به منظور فراهم آوردن جستجوی پیش‌فرض در فایرفاکس با موزیلا داشت که در سال 2011 منعقد شده بود.
آمار ارائه شده توسط StatCounter نشان می‌دهد که پس از قرارداد همکاری یاهو با موزیلا، این موتور جستجو موفق به افزایش سهم خود به میزان ۲ درصد در ایالات متحده شده است. سهم یاهو از کل جستجوهای انجام شده پیش از این و در سال 2014 به میزان 8.6 درصد بود که پس از این همکاری، در سال 2015 به 10.4 درصد افزایش یافته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موسس مگا آپلود، سرویس مگاچت را معرفی کرد

کیم‌دات‌کام، موسس مگا آپلود که هم‌اینک در نیوزلند به سر می‌برد و پیش از این نیز سابقه‌ی راه‌اندازی مگا آپلود را در کارنامه دارد، سرویس جدیدی را با عنوان مگاچت (MegaChat) را راه‌اندازی کرده است که یک سرویس چت ویدئویی مبتنی بر مرورگر با امکان کدگذاری ارتباطات ویدئویی است.
کیم داتکام سرویس چت ویدئویی و اشتراک‌گذاری فایل خود را که مبتنی بر مرورگر است با عنوان مگاچت و تحت نسخه‌ی بتا معرفی کرد. وی این سرویس را رقیبی برای اسکایپ مایکروسافت خوانده است. کیم داتکام هنوز شماری از ویژگی‌های سرویس خود را معرفی نکرده است و در آینده شاهد عرضه‌ی آن‌ها خواهیم بود.
برای استفاده از این سرویس نیازی به نصب نرم‌افزار خاصی وجود نیست و می‌توان با استفاده از افزونه‌های توسعه یافته برای کروم و فایرفاکس از آن استفاده کرد. مگاچت از UCE یا کدگذاری کنترل شونده از سوی کاربر استفاده می‌کند، یعنی کاربران می‌توانند با در اختیار گذاردن کد امنیتی خود، اجازه‌ی دسترسی به فایل‌ها را صادر کنند.
کیم‌داتکام اولین بار سرویس مگاچت را ماه دسامبر به‌عنوان رقیبی امن برای اسکایپ مایکروسافت معرفی کرد. وی سرویس مایکروسافت را به‌دلیل کنترل شدن توسط آژانس امنیت ملی آمریکا ناامن خواند و سرویس مگاچت را از این حیث بسیار کاربردی و امن عنوان کرد. براساس اسناد منتشر شده توسط ادوارد اسنودن، مشخص شد که NSA مکالمات صورت گرفته توسط اسکایپ را نیز تحت نظر داشته است.
علی‌رغم بهره‌گیری از مدل گدگذاری end-to-end و عدم نیاز به دانلود اپلیکیشن یا نرم‌افزار خاص برای استفاده از مگاچت، کیم داتکام باید نظارت خوبی به امنیت محصول خود داشته باشد، چراکه سرویس دیگر وی، مگا آپلود در سال ۲۰۱۳ میلادی شاهد به سرقت رفتن بخشی از رمز عبورها بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با Mouse-Box یک رایانه شخصی کامل را در دست خود بگیرید

تا کنون رایانه‌‌‌‌‌‌های شخصی فشرده بسیاری دیده‌ایم، اما تعداد بسیار کمی از آن‌‌‌‌‌‌ها به اندازه‌‌‌‌‌‌ی Mouse-Box کوچک، فشرده و کاربردی بوده‌اند. گروهی از مهندسان لهستانی اختراع جدیدی را ارائه داده‌اند که در آن یک رایانه شخصی کامل را در قالب یک ماوس قرار گرفته است.
تمام چیزی که برای استفاده از این رایانه شخصی نیاز دارید یک صفحه کلید و یک صفحه نمایش است، به کمک همین‌‌‌‌‌‌ها می‌توانید کار خود را شروع کنید. این ماوس یا بهتر است بگوییم رایانه شخصی هم اکنون در حد نمونه اولیه است و سازندگان آن به دنبال جذب سرمایه برای تولید آن هستند.
قابلیت حمل و نقل آسانی که این رایانه شخصی دارد نقطه‌‌‌‌‌‌ی قوتی است که می‌تواند بازار بزرگی داشته باشد، کافی است تصور کنید که چه وزن قابل توجهی را روزانه کمتر حمل و نقل می‌کنید، ضمن اینکه تمامی فایل‌‌‌‌‌‌های کاری و شخصی خود را همواره همراه دارید، نیازی به در دست گرفتن کیف هم نخواهید داشت.
اما درون این ماوس چه می‌گذرد؟ یک پردازشگر 1.4 گیگاهرتز دو هسته‌‌‌‌‌‌ای ARM به همراه 128 گیگابایت حافظه‌‌‌‌‌‌ی ذخیره سازی فلش و دو درگاه USB 3.0 در کنار یک خروجی micro-HDMI و البته دسترسی به اتصال Wi-Fi که برای چیزی به این کوچکی عالی به نظر می‌آید. اگرچه حجم داخلی این ابزار خیلی زیاد به نظر نمی‌آید اما همانطور که کروم بوک‌‌‌‌‌‌ها پیش از این اثبات کرده اند امروزه با دسترسی به فضای ابری ارزان و البته اینترنت پرسرعت و تقریبا رایگان (البته به غیر از هموطنان داخلی!) نیازی به دسترسی به فضای ذخیره سازی بزرگ دیده نمی‌شود. این گروه هم اکنون در حال کار کردن بر روی ماوس پدی است که می‌تواند نقش شارژر خارجی ماوس را نیز بازی کند.
شما همچنین می‌توانید از این ماوس به عنوان یک ماوس معمولی نیز استفاده کنید یا با فشردن یک دکمه بین رایانه شخصی قرار گرفته درون ماوس و رایانه خارجی خود منتقل شوید.
نمونه‌‌‌‌‌‌ی اولیه این ماوس کاملا عالی عمل می‌کند اما این گروه به دنبال شریکی هستند تا این ماوس را به صورت انبوه تولید کنند. با توجه به مشخصاتی که از این ماوس ارائه شده است به نظر می‌رسد این ماوس می‌تواند سیستم عامل‌‌‌‌‌‌های سبکی همچون لینوکس را اجرا کند؛ البته هنوز اطلاعی از سیستم عامل نهایی محصول در دست نیست. نکته‌‌‌‌‌‌ی ناگفته‌‌‌‌‌‌ی دیگر در مورد این محصول قیمت آن است که تولید کنندگان آن قول ارزان بودن آن را داده‌اند.
در ویدیوی زیر می‌توانید بیشتر با این ماوس آشنا شوید.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصاویر مک‌بوک ایر ۱۲ اینچ فاش شد

این تصویر توسط یک بلاگ چینی از طرفداران محصولات اپل فاش شده است. نویسنده‌ی این بلاگ ادعا می‌کند که مک‌بوک‌ایر ۱۲ اینچِ را از نزدیک دیده‌ است.
گفته می‌شود مک‌بوک‌ایرِ جدید به صفحه نمایش ۱۲ اینچ با رزولوشن بالا مجهز خواهد شد. استفاده از پردازنده‌ی نسل پنجم اینتل که نیازی به فن برای خنک کردن ندارد نیز باعث می‌شود تا اپل بتواند باز هم مک‌بوک ایر را باریک‌تر از قبل کند.
شخصی که این تصاویر را تهیه کرده، آن را در کنار مک‌بوک ایر ۱۳ اینچِ فعلی قرار داده تا بتوانیم مقایسه‌ای بین ابعاد آن‌ها داشته باشیم:



ظاهرا اپل قصد دارد به جای دو نسخه‌‌ی ۱۱ و ۱۳ اینچ یک مک‌بوک‌ایر ۱۲ اینچ تولید کند، محصولی که بین این دو قرار می‌گیرد. البته ظاهرا اپل برای مدتی تولید مک‌بوک‌ ایر نسل فعلی در سایز ۱۳ اینچ را نیز ادامه می‌دهد.
همچنین گفته می‌شود که مک‌بوک ایر ۱۲ اینچ از درگاه USB 3.1 نوع C پشتیبانی می‌کند که در آن کابل USB سازگار با آن از هر دو طرف وارد درگاه می‌شود.
شایعه شده که مک‌بوک‌ ایرِ ۱۲ اینچ در فصل ابتدایی سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
تنها ۹ درصد از کاربران گوگل پلاس فعال هستند

گوگل سرمایه‌گذاری بزرگی بر روی شبکه‌اجتماعی گوگل پلاس کرد. اما شواهد نشان می‌دهند که این ابرکمپانی اینترنتی در چندمین تلاش خود برای راه‌اندازی یک شبکه‌ی اجتماعی باز هم با شکست روبرو شده است.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط یک موسسه‌ی آماری، تنها ۹ درصد از کاربران گوگل پلاس فعال هستند. گزارش شده که از میان ۲.۲ میلیارد کاربری که در این شبکه‌ی اجتماعی ثبت شده‌اند، تنها ۹ درصد آن‌ها پست ارسال می‌کنند یا در آن فعالیت دارند.


به آمار و ارقام ارائه شده نگاهی بیندازید تا بیشتر به شکست گوگل در این زمینه پی ببرید:
از ۲.۲ میلیارد کاربر گوگل پلاس فقط ۹ درصد پست ارسال می‌کنند
۳۷ درصد از پروفایل‌های این شبکه‌ی اجتماعی تنها بر روی ویدیوهای یوتیوب نظر می‌گذارند و فقط ۸ درصد آن‌ها تصویر پروفایل خود را تغییر داده‌اند
تنها ۶ درصد از این کاربران در سال ۲۰۱۵ فعالیت داشته‌اند
نیمی از کاربران فعال گوگل پلاس در سال ۲۰۱۵ تنها در یوتیوب پست ارسال کرده‌اند و در واقع هیچ فعالیت مستقیمی در این شبکه‌ی اجتماعی ندارند
تنها ۰.۲ از کل پروفایل‌های گوگل پلاس پست عمومی ارسال کرده‌اند


گوگل پلاس اولین تلاش گوگل برای ورود به حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی نیست. پیش از این نیز گوگل با شبکه‌های اجتماعی همچون اورکات و Latitude نیز شکست را تجربه کرده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 68 از 119:  « پیشین  1  ...  67  68  69  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA