انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 69 از 119:  « پیشین  1  ...  68  69  70  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
مدیرعامل اپل در سال ۲۰۱۴ دو برابر ۲۰۱۳ حقوق گرفته است

تیم کوک، مدیرعامل اپل ۹.۲۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ حقوق دریافت کرده است. این در حالی است که وی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ حدود ۴.۲ میلیون دلار حقوق گرفته بود.
۶.۷ میلیون دلار از حقوق ۹.۲۲ میلیون دلاری مدیرعاملِ اپل، پاداش بوده است. براساس این گزارش، ۱.۷ میلیون دلار از این مبلغ مربوط به حقوق سالیانه بوده است اما از آنجایی که عملکرد این مدیرعامل فراتر از انتظارهای هیئت مدیره‌ی اپل بوده، پاداش بسیار خوبی را برای وی در نظر گرفته‌اند.
این مبلغ تقریبا دو برابر حقوقی است که تیم‌کوک در سال ۲۰۱۳ دریافت کرده است. وی در سال ۲۰۱۲ حدود ۴.۱۷ میلیون دلار و در سال ۲۰۱۳ حدود ۴.۲۵ میلیون دلار حقوق گرفته است.
جالب است بدانید که جی‌کی‌ شاین، مدیرعامل سامسونگ در سال ۲۰۱۳ حقوقی بالاتر از مدیرعامل اپل داشته اما در سال ۲۰۱۴ شرایط متفاوت بوده است.



شکی در این نیست که دلیل افزایش حقوق مدیرعامل اپل به فروش بسیار خوب آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس مربوط است. نکته‌ی جالب توجه در باره‌ی حقوق مدیرعامل اپل در نحوه‌ی تقسیم بندی آن است. حقوق ثابت وی ۱.۷ میلیون دلار است اما براساس عملکرد و بازده‌ی شرکت تحت کنترل وی، این مبلغ تا ۹.۲۲ میلیون دلار افزایش یافته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طول عمر باتری اپل‌واچ در استفاده روزمره ۱۹ ساعت و استفاده‌ی سنگین ۲.۵ ساعت خواهد بود

در ماه سپتامبر، اپل از اولین گجت پوشیدنی خود موسوم به Apple Watch رونمایی کرد؛ هنوز زمان دقیق ورود عضو جدید خانواده‌ی اپل به بازار مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد به زودی شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود. عمرمفید این گجت نیز از موارد مهم و قابل توجه خواهد بود.
یکی از مهمترین مسائلی که در این بین اهمیت زیادی دارد عمر باتری این ابزارهای پوشیدنی است. به دلیل آن که گجت‌های پوشیدنی علاوه بر وظیفه همیشگی خود باید عملیات متنوع‌تری نظیر برقرار کردن تماس، ارسال پیامک، چک کردن ایمیل و غیره را انجام بدهند؛ در نتیجه معماری باتری این ابزارها باید گونه‌ای طراحی شود که از عهده یک روز کاری کاربر بر آید.
طبق گزارشات وب سایت 9to5mac ظاهرا این کجت قادر است تا ۱۹ ساعت شارژ نگه دارد، اگر بخواهیم به صورت جزئی‌تر به قضیه نگاه کنیم باید بگوییم 2.5 الی 4 ساعت در حالت استفاده از برنامه‌های سنگین، 3 روز در حالت Stand by و 4 روز در حالت Sleep آن چیزی است که اپل مارا به مشاهده آن در اپل‌واچ دعوت می‌کند. البته این امکان وجود دارد که اهداف بلند پروازانه اپل به صورت کامل در اولین نسخه اپل‌واچ تحقق پیدا نکند.
اپل در حال حاضر بر روی تعادل و بهره‌وری بهینه بین بقا و عملکرد عمر باتری اپل‌واچ تمرکز کرده است. به‌عنوان مثال یکی از برنامه‌هایی که بر روی اپل‌واچ قرار دارد برنامه ورزش و تست سلامت است که انتظار می‌رود اپل‌واچ در حالت استفاده مداوم از آن بتواند 4 ساعت دَوام بیاورد.
طبق گفته اپل پردازنده S1 که برای اولین بار در تولید محصولات این غول دنیای فناوری استفاده شده است قدرتی معادل پردازنده A5 اپل را دارد که در گذشته بر روی نسل‌های پیشین آیفون شاهدش بودیم. هم‌چنین صفحه نمایش Retina که در اپل‌واچ استفاده شده است می‌تواند باعث پایین آمدن طول عمر باتری این گجت پوشیدنی شود.
با آن که حدود 4 ماه از معرفی اپل‌واچ می‌گذرد اما اپل تاریخ رسمی معرفی این عضو جدیدش را مشخص نکرده است. طبق شایعات و خبرهای گذشته احتمالا باید اوایل سال جاری شاهد حضور اپل‌واچ در پشت ویترین مغازه‌ها باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تقویم شمسی به ویندوز 10 اضافه شد

به نظر می‌رسد در پی حجم انبوه درخواست‌ها مبنی بر اضافه شدن تقویم شمسی به ویندوز 10، مایکروسافت تصمیم گرفته به مهم‌ترین خواسته مطرح شده توسط کاربران در صفحه پیشنهادات خود پاسخ مثبت دهد. این کمپانی امروز در صفحه‌ی مربوط به این درخواست اعلام کرده که قابلیت به ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود:



اگر به خاطر داشته باشید، دو ماه پیش مشخص شد که در صفحه Users Voice مایکروسافت، مهم‌ترین خواسته کاربران، اضافه شدن تقویم شمسی به این سیستم عامل بود.
حال مایکروسافت رسما تایید کرده که این قابلیت به ویندوز ۱۰ اضافه شده است.
اگر از آن دسته افرادی هستید که نسخه پیش‌نمایش ویندوز را روی کامپیوتر خود نصب کرده‌اید، باید سیستم عامل را بروزرسانی کنید تا با دریافت آخرین آپدیت، این قابلیت به ویندوز 10 اضافه شود. بدون شک اضافه شدن چنین قابلیتی برای ما ایرانیان و تمام افرادی که از تقویم شمسی استفاده می‌کنند، می‌تواند بسیار جذاب باشد.
امیدواریم دومین درخواست مهم مطرح شده در صفحه Users Voice که درخواست ایرانیان برای باز شدن دسترسی به فروشگاه ویندوز (Windows Store) بود نیز مورد توجه این کمپانی قرار گرفته و از این بابت نیز مشکلی نداشته باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت کدام پیشنهادات کاربرانش را به نسخه‌ی جدید ویندوز 10 افزوده است؟

مایکروسافت در روند آماده‌سازی نسخه‌نهایی سیستم‌عامل جدید خود، ویندوز 10، تلاش می‌کند تا با دریافت نظارت و پیشنهادات کاربران خود، محصول نهایی را بیش از پیش به نیاز و سلیقه‌ی مصرف‌کنندگانش نزدیک کند. اما اگر مایلید بدانید که ردموندی‌ها در آخرین نسخه از پیش‌نمایش ویندوز 10، کدام پیشنهادات کاربران خود را در اولویت قرار داده و به آن اضافه کرده‌اند، با ادامه‌ی این مطلب همراه شوید.

1. مهمترین و ارزشمندترین این تغییرات خصوصاً برای کاربران ایرانی، پذیرش پیشنهاد اضافه‌شدن تقویم شمسی به ویندوز 10 بود که پس از مواجهه‌ی ردموندی‌ها با انبوه درخواست‌های ایرانیان، پذیرفته شد و اکنون شاهد آن در Build 9926 از پیش‌نمایش ویندوز 10 هستیم. حالا دیگر کاربران ایرانی می‌توانند از فرمت تاریخ شمسی در صفحه‌ی قفل، ساعت نوار وظیفه و ستون تاریخ در فایل اکسپلورر ویندوز استفاده کنند.

2. نسخه‌ی جدید به درخواست کاربران از زبان‌های بیشتر نظیر ژاپنی، روسی، آلمانی، فرانسوی، کره‌ای، ایتالیایی، اسپانیایی، چینی سنتی، سوئدی، فنلاندی، ترکی، عربی، هلندی، چک، لهستانی، تایلندی، ویتنامی (بسته‌ی رابط زبان)، کاتالان (بسته‌ی رابط زبان) و هندی (بسته‌ی رابط زبان) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

3. اضافه شدن نوار روند دانلود نسخه‌های جدید پیش‌نمایش (و مشاهده بهتر میزان پیشرفت و زمان باقی‌مانده) و رفع ایراد قطع‌شدن دانلود در صورت خارج‌شدن از این صفحه.

4. شباهت ویژگی‌های Alt+Tab و Task View نیز ظاهراً موجب گلایه و سردرگمی بسیاری از کاربران بوده و عده‌ای نیز پیشنهاد داده‌اند که صفحه‌نمایش‌های مجازی نیز از طریق Alt+Tab در دسترس باشند. بنابراین مایکروسافت در این نسخه استایل Alt+Tab سنتی با Task View را یکی کرده و تلاش کرده تا پیش‌نمایش‌های بزرگ مورد علاقه‌ی کاربران با رویکردی جدید و آشنا برای آنها ارائه شود. حالا این میانبر نیز با Task View و قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش همخوانی بیشتری خواهد داشت و ضمن حفظ هویت خود، مانع از سردرگمی کاربران خواهد شد. در نهایت ردموندی‌ها نیم‌نگاهی هم به کاربران دستگاه‌های لمسی داشته‌اند و حالا این کاربران می‌توانند با کشیدن سه انگشت خود از سمت چپ به راست، Alt+Tab را با احساس و سرعت بهتری به نمایش درآورند.

5. یکی دیگر از درخواست‌های کاربران که به تایید مایکروسافت رسیده، اضافه‌شدن گزینه‌ای برای تعیین پوشه‌ی پیش‌فرض پس از باز کردن فایل اکسپلورر است.



6. اضافه‌شدن دکمه‌ی بزرگنمایی تمام صفحه در نوار عنوان اپلیکیشن‌ها و اضافه‌شدن نوار عنوان برای هر دو مدل برنامه‌های دسکتاپی و مدرن به منظور احساس هارمونی بیشتر.

7. بسیاری از اینسایدرها (مخاطبین و اعضای تست‌کننده نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10) از باگی که به واسطه‌ی آن، چراغ صفحه‌کلید در هنگام فعال بودن Caps Lock، Num Lock و Scroll خاموش باقی می‌مانده، ناراضی بوده‌اند که مایکروسافت این ایراد را نیز برطرف کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل حفره‌های امنیتی Mac را پیش از رفع توسط اپل معرفی کرد

مایکروسافت تنها کمپانی نیست که این روزها با مشکلات امنیتی دست و پنجه نرم می‌کند؛ بلکه اپل نیز زیر ذره‌بین گروه امنیتی گوگل یعنی پروژه‌ی صفر قرار گرفته است.
واحد امنیتی پروژه‌ی صفر گوگل حداقل دو آسیب‌پذیری اصلاح نشده در OS X را به صورت عمومی معرفی کرده است؛ این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید این حفره‌های امنیتی هنوز توسط اپل رفع نشده‌اند و از لحاظ تئوری این یعنی گوگل راه مناسب را برای حمله به کاربران مکینتاش در اختیار سودجویان و هکرها قرار داده است.
هر چند گوگلی‌ها می‌گویند در اکتبر گذشته (نزدیک به چهار ماه قبل) مسئولان اپل را به صورت خصوصی از وجود این آسیب‌پذیری‌ها آگاه ساخته‌اند؛ اما جزئیات این حفره‌ها طبق روال معمول پروژه‌ی صفر، 90 روز پس از تاریخ شناسایی به صورت عمومی منتشر شده‌اند.
از طرفی بر اساس سیاست معمول اپل و به منظور کاهش سوء استفاده‌ها، حفره‌ها مادامی که راه‌حلی نسبتاً نزدیک به راه‌حل نهایی برای آنها آماده نشده است، عمومی نمی‌شوند.
به هر حال و بنا به گزارش iMore، به‌روزرسانی جدیدی برای یوسمیتی در روزهای آینده منتشر خواهد شد (10.10.2) که این آسیب‌پذیری‌ها را پوشش خواهد داد.
حال سؤال اصلی این است که با توجه به آنچه در بالا ذکر شد، اپل می‌تواند پیش از سوء‌استفاده‌ی نویسندگان نرم‌افزارهای مخرب از این آسیب‌پذیری‌ها، راه‌حلی برای حل این مشکلات ارائه کند یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انویدیا، GeForce GTX Titan X را با حافظه‌ی ۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌کند

انویدیا نسل جدید پردازنده‌ی گرافیکی خود، GeForce GTX Titan X را با حافظه‌ی VRAM با ظرفیت ۱۲ گیگابایت و با برچسب قیمت ۱٫۳۴۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد کرد.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سایت چینی Expreview، پردازنده‌ی گرافیکی جدید تایتان ایکس انویدیا از یک حافظه‌ی VRAM با ظرفیت ۱۲ گیگابایت بهره خواهد برد. چندی پیش تصاویری از کارت‌های گرافیک مبتنی بر GM-200 در فروم بایدو در چین منتشر شده بود.
گمانه‌های مطرح شده حکایت از این دارد که پردازنده‌ی گرافیکی GM200 به‌عنوان نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی کپلر GK110 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پردازنده‌های گرافیکی GTX Titan و GTX 780 پیش از این مبتنی بر GK110 توسعه یافته بودند. انتظار می‌رود از GM200 برای ساخت پردازنده‌های گرافیکی پرقدرت و سطح بالای Quadro M6000 انویدیا استفاده شود. براساس اطلاعات منتشر شده، جی‌تی‌ایکس تایتان براساس لیتوگرافی ۲۸ نانومتری توسعه یافته و از وجود ۳٫۰۷۲ هسته‌ی کودا بهره خواهد برد. ضمنا انویدیا این محصول را مبتنی بر معماری مکسول توسعه خواهد داد. کارت‌های گرافیک مبتنی بر GM200 از اینترفیس حافظه‌ی ۳۸۴ بیتی GDDR5 پشتیبانی می‌کنند که امکان بهره‌گیری از حافظه‌ی VRAM با ظرفیت ۱۲ گیگابایت را امکان‌پذیر می‌سازد. براساس اطلاعات فاش شده از نتایج GPU-Z متعلق به این پردازنده‌ی گرافیکی، GM200 قادر است ۹۴.۸ گیگاپیکسل را در هر ثانیه رندر کند. شایعاتی نیز منتشر شده که حکایت از امکان تنظیم و توقف کار فن تعبیه شده روی این کارت‌گرافیکی در زمان انجام پردازش‌های گرافیکی سبک دارد که البته هنوز تایید نشده است. با استفاده از این ویژگی فن تعبیه شده را می‌توان در زمانی که کارت گرافیکی پردازش‌های سنگینی را انجام نمی‌دهد، خاموش کرد.
با توجه به قدرت خارق‌العاده‌ی این پردازنده‌ی گرافیکی، می‌توان انتظار داشت با استفاده از کارت‌های گرافیک مبتنی بر این پردازنده، بازی‌ها با رزولوشن 4K و بالاتر را اجرا کند. اگرچه هنوز اطلاعات برگرفته از بنچمارک این پردازنده‌ی گرافیکی منتشر نشده، اما می‌توان گفت که محصول جدید انویدیا از GTX Titan Black قدرتمند‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود انویدیا این محصول را در دو نسخه‌ با ظرفیت ۶ و ۱۲ گیگابایت روانه‌ی بازار کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت: بازی‌های ویدیویی اهمیت زیادی برای ویندوز ۱۰ و موفقیت ما دارند

بزرگ‌ترین مانعی که ویندوز ۱۰ به عنوان یک پلتفرم بازی‌های ویدیویی با آن مواجه است، گذشته مایکروسافت و نحوه برخورد آن با بازی‌های تحت ویندوز است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت رویه خود را تغییر داده است و از اهمیت بازی‌های ویدیویی برای ویندوز ۱۰ و موفقیت آن سخن می‌گوید.
مخاطبان بازی‌های ویدیویی به خصوص آن‌هایی که کاربران قدیمی کامپیوترهای شخصی هستند، می‌دانند که قول‌های بزرگ مایکروسافت درباره ویندوز و بازی‌های ویدیویی یا فراموش شده‌اند یا از حرکت ایستاده‌اند.
تاریخ نشان می‌دهد ویندوز حداقل در گذشته، پلتفرمی ناامیدکننده برای بازی‌های ویدیویی و مخاطبان آن بوده است و فیل اسپنسر رییس ایکس‌باکس هم این موضوع را می‌داند. یک خبرنگار این سوال را اسپنسر پرسید که اگر در شرکت مایکروسافت فضا و مقدمات برای توسعه بازی‌های ویدیویی روی ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان به یک اندازه باشد چه خواهد شد؟ او در جواب رو به مخاطبان بازی‌های ویدیویی کامپیوترهای شخصی گفت «به نظر می‌رسد بازی‌های ویدیویی در ایکس‌باکس وان اهمیت بیشتری از حوزه رایانه‌های شخصی دارد» فیل اسپنسر در پاسخ گفت «این درکی منصفانه و عاقلانه است» او در ادامه گفت:
ویندوز ۱۰ اهمیت بسیاری برای مایکروسافت دارد و به موازات آن رشد بازی‌های ویدیویی در ویندوز ۱۰ می‌تواند در موفقیت این سیستم‌عامل تاثیر بسزایی داشته باشد. من حوزه ایکس‌باکس و تجارت آن را دوست دارم، اما با توجه به ابعاد شرکت مایکروسافت من فکر نمی‌کنم کسی حتی به این موضوع فکر کند که کنسول نسبت به ویندوز در ارجحیت است.
اسپسنر در ادامه صحبت‌های خود گفت به عنوان یک گیمر دوست دارد او باشد که تصمیم می‌گیرد کجا و چگونه بازی کند. وقتی در محل کار خود است روی کامپیوتر شخصی خود به انجام بازی بپردازد و وقتی در خانه است، روبه‌روی تلویزیونی بزرگ به بازی با کنسول مشغول شود.
من دوست ندارم از انجام بازی‌های مختلف محروم باشم؛ بازی‌هایی که اگر به جایی رفتم در دسترس من نباشند. بنابراین این ایده که بازی‌ باید روی یک سخت‌افزار به زندگی خود ادامه دهد و این برای اکوسیستم بازی‌های ویدویی خوب است را قبول ندارم.
به همین دلیل اسپنسر ویندوز ۱۰ را به عنوان یک فرصت خوب و مناسب برای ساخت بازی روی رایانه‌های شخصی و کنسول می‌بیند. فرصتی که مانند یک همزیستی بین این پلتفرم‌ها است. به عقیده اسپنسر این یک فرصت بزرگ است تا تعداد افرادی که به هم متصل هستند و محتواهایی که روی هر دو پلتفرم وجود دارند را افزایش داد:
من احساس نمی‌کنم که انگیزه‌های مالی باعث این شود که کامپیوترهای شخصی را در حاشیه نگه دارم. در مایکروسافت این موضوع درست نیست و اگر من را در طرف ایکس‌باکسی ها قرار دهید من از مخاطبان بازی‌های ایکس‌باکس می‌خواهم به این موضوع افتخار کنند که هم ویندوز و هم ایکس‌باکس هر دو از محصولات شرکت مایکروسافت هستند پس من فکر می‌کنم می‌توانیم روی هر دو جناح کار کنیم.
البته این موضوع فعلا اتفاق نمی‌افتد زیرا تابستان گذشته مایکروسافت اعلام کرد که بازی Rise of The Tomb Raider فقط برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس عرضه خواهد شد و هنوز خبری از نسخه ویندوز این بازی در دسترس نیست. وقتی از اسپنسر راجع به این قرارداد و عرضه انحصاری این بازی برای پلتفرم ایکس‌باکس سوال پرسیده شد گفت:
Tomb Raider بازی ما نیست و در قالب یک قرارداد ساخته و عرضه می‌شود. وقتی پای میز قرارداد می‌نشینید تا آن را امضا کنید، باید به مفاد آن توجه کنید. این موضوع و عدم عرضه این بازی روی ویندوز هم از مفاد این قرارداد است یا باید آن را قبول کنید و قرارداد را امضا کنید یا آن را رد کنید. من کنترلی روی این موضوع نداشتم.
اسپسنر در عوض راجع به فرصت‌هایی که در بازی‌هایی مانند Forza و Fable پیدا کرده است گفت:
من می‌خواهم این بازی‌ها را بهبود ببخشم و این حقیقت را ثابت کنم که اگر من یک مشتری پلتفرم ایکس‌باکس هستم یعنی می‌توانم بین محتواها و و لیست دوستانم به صورت یکپارچه حرکت کنم.
در پایان می‌توانید تریلر رسمی اپلیکیشن ایکس‌باکس روی ویندوز ۱۰ را تماشا و دانلود کنید:


دانلود با کیفیت 480p

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اریک اشمیت: اینترنت فعلی، پایان خواهد یافت

اریک اشمیت معتقد است روزگار اینترنت به گونه‌ای که آن را می‌شناسیم در آینده‌ی نزدیک به سر خواهد آمد و فناوری‌های نوین نحوه‌ی تعامل ما با این پدیده و حضور آن را متحول خواهند کرد.
طی جلسه‌ی پرسش و پاسخ انجمن اقتصاد جهانی که در داووس سوییس برگزار شد، از رئیس هیئت مدیره‌ی گوگل خواسته شد پیش‌بینی خود از آینده‌ی اینترنت و وب را ارائه کند.
من خیلی ساده به سوال شما به این گونه پاسخ می‌گویم که اینترنت ناپدید خواهد شد. تعداد آدرس‌های آی‌پی بسیار زیاد خواهد بود... دستگاه‌ها، حسگرها، چیزهایی که می‌پوشید، چیزهایی که بدون آنکه متوجه باشید در تعامل با آن‌ها هستید همگی بسیار گسترش خواهند یافت. بنابراین [اینترنت] بصورت دائم بخشی از حضور شما خواهد بود.
اریک اشمیت در گفته‌های خود به تکامل اینترنت اشاره می‌کند. وی برای روشن‌سازی منظور خود به ذکر نمونه‌ای مبهم در خصوص وارد شدن به یک اتاق می‌پردازد:
و با مجوز شما برای اجرای آن، به تعامل با هرآنچه که درون اتاق است خواهید پرداخت.
در تعبیر گفته‌ی اشمیت می‌توان واقعیت افزوده و دستگاهی نظیر هولولنز را تصور کرد یا اینکه تجهیزات موجود در اتاق را بخشی از اینترنت اشیا دانست. در هر صورت، اریک اشمیت آینده‌ی اینترنت را به گونه‌ای می‌بیند که این پدیده سهم کمتری در خودآگاه ما خواهد داشت و استفاده از آن به ناخودآگاه ما منتقل خواهد شد. البته تصور می‌کنیم تمام این رویا با کمی اختلال از سوی ISP کاربر آشفته شود.
اریک اشمیت همچنین فرصت با ارزشی را پیش روی بنگاه‌های فعال در حوزه‌ی فناوری می‌بیند که قادر هستند از چشم‌انداز در حال تحول آن بهره ببرند. واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، ابزارهای پوشیدنی و اینترنت اشیا همگی از عوامل مهم تاثیرگذار بر این عرصه هستند؛ نمونه‌هایی از حضور اینترنت که با آنچه پیش‌تر از این فناوری شناخته‌ایم تفاوت اساسی دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لیستی از ایرادات شناخته‌شده در Build 9926 از پیش‌نمایش ویندوز 10

نسخه‌ی ماه‌ ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 تحت عنوان Build 9926، در روزهای گذشته برای تست و بررسی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. در ادامه‌ی این مطلب با لیستی از ایرادات و مشکلات شناخته شده در این نسخه آشنا خواهید شد.
مایکروسافت احتمالاً مهمترین موارد از این لیست را در قالب بروزرسانی‌هایی رفع خواهد کرد و موارد کم اهمیت‌تر یا وقت‌گیر‌تر به نسخه‌ی بعدی پیش‌نمایش ویندوز 10 موکول خواهند شد:

1. بعد از نصب این نسخه و پس از هربار راه‌اندازی مجدد سیستم، ممکن است باز هم منوی بوت را مشاهده کنید. علت این مشکل، وجود یک باگ در قسمتی است که گزینه‌ی بوت دوم، برای حذف پیش‌نمایش ویندوز 10 و بازگشت به سیستم‌عامل قبلی تلاش می‌کند. زمانی که شما با این صفحه مواجه می‌شوید، اگر کار خاصی انجام ندهید، به صورت خودکار پس از 30 ثانیه به ویندوز 10 هدایت خواهید شد یا باید آن را بصورت دستی انتخاب کنید. مایکروسافت اعلام کرده که این مشکل موقتی است و جای نگرانی وجود ندارد.

2. بازی‌های فعال‌شده در ایکس‌باکس لایو که نیاز به ورود با اطلاعات حساب‌کاربری دارند، به درستی اجرا نمی‌شوند. این مشکل نیز ظاهراً در حال رفع بوده و به‌زودی بروزرسانی برای رفع آن ارائه خواهد شد.

3. در شرایطی که شما از باتری استفاده نمی‌کنید، آیکون باتری در صفحه‌ی قفل به نمایش در می‌آید.

4. منوی استارت نام برنامه‌ها مانند اپلیکیشن Feedback App را کوتاه نمایش می‌دهد.

5. قابلیت اتصال از راه دور یا همان Remote Desktop به دلیل ناسازگاری با کاشی‌ها به شکل صحیح نمایش داده نمی‌شود.

6.دستگاه‌هایی مانند سرفیس‌پرو3 که حالت Standby در آنها فعال است، احتمالاً عمر باتری کمتر از آنچه انتظار دارند را تجربه می‌کنند.

7. در کورتنا، یادآورها قابل ویرایش نیستند و ممکن است نتوانید یادآورهای پیچیده‌تر را نیز ایجاد کنید. اولین یادآوری را که در این نسخه از پیش‌نمایش ویندوز 10 ایجاد می‌کنید، ممکن است به شکل پاپ‌آپ به نمایش در نیاید؛ البته موارد بعدی مشکلی نخواهند داشت. یادآورهای کامل شده نیز به صفحه‌ی آرشیو منتقل نمی‌شوند.

8. اگر اپلیکیشن مربوط به موسیقی را در 16 ثانیه‌ی ابتدایی از زمان اجرا، مینیمایز کنید، بسته خواهد شد! فعلاً می‌بایست پس از اجرای آن، حداقل 20 ثانیه صبر کنید و سپس اگر مایل بودید آن را مینیمایز کنید تا بدون مشکل به نوار وظیفه منتقل شود.

9. منوی استارت هم گاهی اوقات به شکلی نادرست به نمایش در می‌آید یا اجرای آن ناموفق خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نوجوان 17 ساله‌ استارت‌آپ مخصوص نوجوانان راه اندازی کرد

نوجوان ۱۷ ساله‌ آمریکایی دو ماه قبل به خاطر راه‌اندازی یک سرویس حمایت از استارت‌آپ مخصوص نوجوانان با نام Leangap، مدرسه را ترک کرد. ادی ژونگ هنگامی که برادر 14 ساله‌اش در پیدا کردن پروژه‌ای برای سرعت بخشیدن به کسب‌و‌کارهای ایجاد شده توسط نوجوانان ناکام ماند، تصمیم به ایجاد سرویس حمایت از استارت‌آپ گرفت.
سرویس‌های حمایت از ایده‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک و زود بازده یا همان استارت‌آپ‌ها، مدتی است که به شدت مورد توجه واقع شده و محصولات بسیار موفقی از این طریق مورد حمایت قرار گرفته و پا به مرحله‌ی تولید گذاشته‌اند. تا پیش از ارائه پروژه‌ی ادی ژونگ، چنین سرویسی مخصوص نوجوانان وجود نداشت؛
به گزارش سارا کاستِلانوس در نشریه‌ی بوستون، این سرویس تلاش دارد به طور ویژه به رونق و افزایش شتاب پیشرفت کسب‌و‌کارهای دانش‌آموزی در جهان بپردازد و ایده‌های کاری نوجوانان 14 تا 18 ساله را تنها در 6 هفته به فرصت‌های شغلی و تجاری تبدیل کند.
کلاس اول پروژه‌ی لین‌گپ از 40 دانش‌آموز به انتخاب ژونگ تشکیل خواهد شد که طرح‌های کسب‌و‌کار آن تمرکز بالایی روی تکنولوژی و نرم‌افزار داشته باشند.
مجله‌ی تجاری بوستون در ادامه‌ی گزارش خود به نقل از ژونگ نوشته است:
در واقع ما می‌توانیم به آنها ساختن و کدنویسی را تنها در شش هفته آموزش دهیم.
این برنامه در تابستان در کمبریج، زادگاه ژونگ برگزار خواهد شد. در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی از سراسر دنیا در این پروژه شرکت کرده‌اند؛ دانش‌آموزانی از چین، اروپا، ماساچوست، کالیفرنیا و تگزاس برای رقابت در این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.
کارآفرینان معتبر و شناخته‌شده‌ای نیز مشتاق همکاره با ژونگ و پروژه‌اش هستند. جو تورنتون، مدیر سابق مدیریت سرمایه‌ی Highfields مستقر در بوستون، با تأمین سرمایه‌ی پروژه‌ی ژونگ و قبول مسئولیت مدیر ارشد امور مالی، از وی حمایت کرده است. همچنین، تیم پترسون، زیست‌شناس مولکولی در دانشگاه هاروارد و MIT نیز به عنوان مدیر ارشد فناوری این کمپانی آغاز به کار کرده است.
کیتی رائه، مدیرعامل سابق Techstars بوستون و جان وارنر، رئیس نوآوری و سرمایه‌گذاری‌های جدید در آزمایشگاه رسانه MIT نیز از شکل‌گیری این پروژه‌ی شتاب‌دهنده به کسب‌وکارهای کوچک بسیار استقبال کرده‌اند و قرار است در رویداد تابستانی لین‌گپ سخنرانی کنند.
این اولین تجربه‌ی شغلی و تجاری ژونگ نیست. آخرین استارت‌اپ او شرکت بلِان بود که ساعت‌های هوشمندی با نام اسپارک تولید می‌کرد؛ ساعت‌هایی که به هنگام خواب رفتن کاربر، به آرامی می‌لرزند تا مانع از خوابیدن او شوند.
ژونگ امیدوار است پروژه‌اش به دانش‌آموزان فعال کمک کند. این کمپانی با اینکه در آغاز راه است، چند مشتری بزرگ دارد که برای مثال می‌توان از شرکتی نام برد که وظیفه‌ی استخدام نیروهای امنیتی در دانشگاه بوستون را بر عهده دارد.
لین‌گپ برای کلاس امسال خود، درخواست شرکت اپلیکیشن‌ها را تا ماه آپریل خواهد پذیرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 69 از 119:  « پیشین  1  ...  68  69  70  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA