انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 71 از 119:  « پیشین  1  ...  70  71  72  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
گزارش مالی مایکروسافت در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴: صعود سرفیس و لومیا، سقوط ایکس‌باکس

مایکروسافت گزارش درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ خود را منتشر کرد. این شرکت توانسته در سه ماهه قبل میلادی ۸.۱ درصد درآمد خود را افزایش دهد و از ۲۴.۵ میلیارد دلار درآمد کسب شده در سه ماهه مشابه سال قبل، درآمد خود را به ۲۶.۵ میلیارد دلار برساند. مایکروسافت از این ۲۶.۵ میلیارد دلار ۵.۶ میلیارد دلار درآمد خالص کسب کرده است.
ردموندی‌ها با اینکه توانسته‌اند درآمد کلی خود را افزایش دهند اما درآمد خالص شرکت نزدیک به ۱۰ درصد افت پیدا کرده. مایکروسافت برای توضیح این مسئله گفته: «باید توجه داشت که در این سه ماهه ما بیشتر از ۲۴۳ میلیون دلار هزینه به خاطر ادغام و تجدید ساختار متحمل شده‌ایم.» این ادغام و تجدید ساختار به خرید بخش موبایل نوکیا باز می‌گردد که خود به تنهایی می‌تواند بخشی از این افت درآمد خالص را توجیه کند.
در این فصل، محصولات سرفیس و لومیا همچنان با قدرت به فروش خود ادامه داده‌اند و مایکروسافت در بخش سرور و فضای ابری نیز پیشرفت‌هایی داشته است. با توجه به اینکه مایکروسافت قصد دارد کسب درآمد از طریق ویندوز را کاهش دهد و سرانجام دیگر به آن وابستگی نداشته باشد، داشتن درآمد از سرویس‌هایی همچون فضا‌های ابری و سرور برای متعادل کردن درآمد این کمپانی بسیار حیاتی به نظر می‌رسد.
ما در دومین سه ماهه فروش سرفیس پرو ۳ هستیم و اعداد ارقام از جهش فروش این محصول خبر می‌دهند. مایکروسافت با ۱.۱ میلیارد درآمد در این بخش توانسته ۲۴ درصد سود خود را نسبت به سه ماهه مشابه سال پیش افزایش دهد. همچون همیشه تعداد سرفیس‌های فروخته شده مشخص نیست و مایکروسافت هم علاقه‌ای به فاش کردن آن ندارد.



اما ردموندی‌ها اعداد و ارقام مربوط به فروش ایکس‌باکس را اعلام کرده‌اند. در فصل گذشته ۶.۶ میلیون عدد ایکس باکس به فروش رسیده است (شامل ایکس باکس و ایکس‌باکس ۳۶۰). البته این مقدار فروش نشان دهنده کاهش فروش این محصول نسبت به سه ماهه آخر سال پیش میلادی است. در سه ماهه آخر سال قبل ۷.۴ میلیون ایکس‌باکس به فروش رسیده بود. البته این کاهش فروش به صورت کلی درباره هر دو ایکس باکس مایکروسافت است اما فروش ایکس باکس وان به تنهایی با توجه به کاهش قیمتی که مایکروسافت اعمال کرد، بسیار جهش داشته است. با این حال مایکروسافت در این باره نیز اعداد و ارقامی اعلام نکرده است.
بازار کامپیوتر‌های شخصی بعد از دو سال افت، بالاخره کمی رشد داشته است. اما درآمد حاصل از ویندوز نیز ۱۳ درصد در این سه ماهه کاهش پیدا کرده است. به نظر می‌رسد مایکروسافت دیگر از بازار کامپیوتر‌های شخصی نمی‌تواند پول زیادی را بدست آورد. اما برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت بلند مدت است و این کمپانی بزرگ قصد دارد به زودی و با قدرتی بیشتر نسخه کامل ویندوز ۱۰ را منتشر کند و به سود خود در بازار کامپیوتر‌های شخصی کمک کند.
در بخش محصولات لومیا، کمپانی مستقر در ردموند با تمرکز بر دستگاه‌های رده پایین و میانی توانسته در سه ماهه پیش ۱۰.۵ میلیون دستگاه لومیا به فروش برساند. این مقدار نسبت به سه ماهه مشابه سال پیش ۸.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. درآمد حاصل از ویندوزفون ۶۱ درصد کاهش داشته که در این مورد مایکروسافت خاتمه یافتن توافق‌نامه تجاری با نوکیا را عامل این موضوع می‌داند.
همانطور که انتظار داریم، در بخش سرور و فضا‌های ابری درآمد مایکروسافت تا ۹ درصد افزایش پیدا کرده، و درآمد تجاری از فضاهای ابری نیز به لطف آفیس 365، Azure و Dynamics CRM تا ۱۱۶ درصد رشد داشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بیانیه مطبوعاتی: جایزه‌ی سونی برای عکاسی موبایلی ۲۰۱۵

تازه‌ترین فناوری دوربین در تلفن‌های همراه دسترس‌پذیری را برای عکاسان افزایش داده است. هر خاطره‌ای را می‌توان در هر شرایط و هر مکانی ثبت کرد و هر کسی با دسترسی به تلفن می‌تواند زندگی روزمره را به تصویر بکشد. دسته‌بندی تلفن همراه در جوایز عکاسی جهانی Sony در سال ۲۰۱۵ به رسمیت شناختن این آزادی خلاقانه‌ی جدید است و اینکه چگونه عکس‌برداری با موبایل به بازتعریف شیوه‌ی ارائه‌ی هنر عکاسان کمک می‌کند.
عکاسان با هر میزان مهارت از امروز تنها یک‌ماه فرصت دارند تا بهترین عکسشان را که پاسخگوی این موارد باشد ارائه کنند: موارد آشکار را به عقب رانده و الهام‌بخشی را در پیرامونتان ببینید. با استفاده از تلفن همراهتان برای مشاهده‌ی جهان از لنزی متفاوت چیزهای غیرعادی را کشف کنید.
علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ثبت نام در تاریخ ۲۷ فوریه، به‌رایگان از طریق وب‌سایت www.worldphoto.org در مسابقه شرکت کنند.


۲۰ عکس برتر توسط هیئت داوران شامل افراد زیر گزینش خواهند شد:
آنا دیکسون، مدیر عکاسی، Huffington Post، ایالات متحده
کریس هادسون، دبیر هنری گروه، National Geographic Traveller، بریتانیا
آنتونی لپینا، عکاس و مدیر هنری، فرانسه
آلوین سون، دستیار سردبیر، HWM و HardwareZone.com، سنگاپور
یوجینی چبوتارف، مدیر عکاسی و یکی از بنیانگذاران، 500px، کانادا


فهرست نهایی در وب‌سایت سازمان عکاسی جهانی، www.worldphoto.org، به نمایش گذاشته شده و یک برنده با رأی‌گیری عمومی در وب‌سایت در فاصله‌ی ۱۰ تا ۱۷ مارس، برگزیده خواهد شد.
عکاس تصویر برگزیده شده توسط عموم در ۲۳ آوریل برای شرکت در مراسم جوایز مسابقه‌ی عکاسی Sony به لندن پرواز خواهد کرد و مجموعه‌ای از محصولاتSony Mobile شامل تلفن هوشمند و تبلت XperiaTM پرچم‌دار را دریافت خواهد کرد.
آسترید مرگت موتسنیگوس، مدیر هنری سازمان جهانی عکاسی گفت:
با داشتن فناوری باورنکردنی امروزی در نوک انگشتانمان، امکان ثبت رویدادهای روزمره را داریم که در واقع بخشی بی‌نظیر از تاروپود زندگی‌مان را شکل می‌دهند. اغلب ما تاریخچهٔ خودمان را با تلفن‌های همراهمان به تصویرمی‌کشیم و در این باره چندان هم فکر نمی‌کنیم. این دسته‌بندی به ما اجازه می‌دهد نگاهی کمی نزدیک‌تر به آن خاطرات به ظاهر معمولی، بیندازیم.
آنتونی لپینا، یکی از داوران که یک عکاس خیابانی فرانسوی است و اغلب با تلفن همراهش عکس می‌گیرد، افزود:
اینکه می‌بینیم عکاسی چطور با فناوری‌ها و استفاده‌های جدید پیشرفت می‌کند، واقعاً باعث خوشنودی است. این امر بی‌درنگ شیوه‌ی تفکر ما درباره‌ی عکس را تغییر می‌دهد. همیشه باید «گوش‌به‌زنگ» باشیم تا بتوانیم بهترین لحظه را ثبت کنیم. و من به شخصه امیدوارم با این جایزه بتوانیم لحظه‌های فوق‌العاده‌ای را بیابیم.
عکس‌های گرفته شده توسط آنتونی لپینا با Sony Xperia Z3 در بخش اخبار وب‌سایت سازمان عکاسی جهانی در این نشانی در دسترس است: press.worldphoto.org


داوران
آنا دیکسون، مدیر عکاسی، Huffington Post

فعالیت حرفه‌ای آنا دیکسون شامل ۱۰ سال فعالیت در این رشته هم برای نشریات کاغذی و هم آنلاین است. آنا کار ویرایش عکس را سال ۲۰۰۴ در Netscape آغاز کرد و یک سال بعد برای دنبال کردن این حرفه در نشریات کاغذی به نیویورک رفت. او در نشریاتی مانند Guitar World، Revolver، Future Music، Rolling Stone و Popular Photography کار کرد و پس از آن به iHeartRadio رفت. جایی که روی ۸۵۰ وب‌سایت و رویدادهای بزرگ شامل جشنوارهٔ موسیقی iHeartRadio، نظارت می‌کرد. آنا پیش از انتصاب به سمت مدیر عکاسی، سال ۲۰۱۲ به راه‌اندازی Huffington، مجله‌ی iPad کمک کرد.


کریس هادسون، مدیر هنری گروه، National Geographic Traveller، بریتانیا
کریس مدیر هنری گروه در National Geographic Traveller است و از همان آغاز مجله سال ۲۰۱۱ بر کرسی هنری آن تکیه زده است. او که عاشق عکاسی سفر است، اغلب به عنوان داور در مسابقات عکاسی شرکت می‌کند و رئیس هیئت داوران مسابقه‌ی عکاسی سالانه‌ی مجله است. http://www.natgeotraveller.co.uk


آنتونی لپینا، عکاس و مدیر هنری
آنتونی مدیر هنری و عکاس در پاریس است. اگرچه به‌طور تجاری عکاسی نمی‌کند ولی کارهایش چیزی کم ندارد. آنتونی از زندگی روزمره عکس می‌گیرد و با توجه ویژه به زندگی زیرزمینی شهرهای ما به جاذبه‌های مدرن و همچنین عکاسی سنتی خیابانی می‌پردازد.


آلوین سون، دستیار سردبیر، HWM و HardwareZone.com
آلوین دستیار سردبیر در HWM و HardwareZone.com است که مباحث مربوط به روند دوربین و سخت‌افزار را در ۸ سال گذشته پوشش داده است. عشق او به عکاسی در اواخر دهه‌ی ۹۰ زمانی که دانشجوی طراحی بود، آغاز شد و از آن زمان تاکنون ادامه یافته است. او یکی از نویسندگان کتاب HWM MegaGuide to Digital Photography 3.0 است و رویدادهای بزرگ فناوری در سراسر جهان را پوشش داده است. تازه‌ترین کار آنلاین او سفر عکاسی به ژاپن قدیم است.


یوجینی چبوتارف، مدیر عکاسی و یکی از بنیانگذاران، 500px
یوجینی چبوتارف یک عکاس حرفه‌ای و یکی از بنیانگذاران 500px است که انجمن عکس ممتاز برای یافتن، اشتراک‌گذاری، خرید و فروش عکس‌هایی با بالاترین کیفیت به شمار می‌رود. چبوتارف سال ۲۰۰۹ با انگیزه‌ای که از عشقش به عکاسی و یاری کردن عکاسان برای موفقیت نشات می‌گرفت، 500px را بنا کرد. این وب‌سایت در حال حاضر منبعی الهام‌بخش برای میلیون‌ها بازدیدکننده در سراسر جهان است و به عضویت تعدادی از بهترین عکاسان جهان به خود می‌بالد. چبوتارف به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عکاسی، مسئول جان بخشیدن به دیدگاه 500px از طریق جلب مشارکت انجمن و برقراری پیوند مستحکم بین عکاسان و تیم 500px است. چبوتارف که عکاس حرفه‌ای زبردستی‌ است که کارهایش در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است، داوری چندین مسابقه‌ی عکاسی بین‌المللی شامل Red Bull Illume در سال ۲۰۱۳، مسابقه‌ی بهترین عکس روسیه در سال ۲۰۱۳، مسابقه‌ی عکس شایسته‌ی سال ۲۰۱۳، مسابقه‌ی عکاسی Life Framer در سال ۲۰۱۴ و مسابقه‌ی عکاسی موبایل سال ۲۰۱۴ را بر عهده داشته است.


توضیحات
شرکت برای دسته‌بندی موبایل از روز سه‌شنبه ۲۷ ژانویه آغاز شده و در روز ۲۷ فوریه پایان می‌یابد و همه‌ی عکس‌های ارائه شده باید در این فاصله‌ی زمانی گرفته شده باشند.
عکاسان می‌توانند تا سه عکس را به‌طور رایگان از طریق www.worldphoto.org در مسابقه شرکت دهند. شرایط کامل شرکت در مسابقه در وب‌سایت در دسترس است.
رای‌گیری عمومی برای بهترین عکس موبایل از سه‌شنبه ۱۰ مارس تا سه‌شنبه ۱۷ مارس در www.worldphoto.org برگزار می‌شود.
برنده در ۲۳ آوریل در مراسم جشن جوایز عکاسی جهانی Sony در لندن معرفی می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
آپارات فیلیمو، سرویس جدید آپارات برای تماشای فیلم

سایت آپارات، «آپارات فیلیمو» را برای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده‌ای از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان رونمایی کرد.
طی دهه های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده‌ای رو به افزایش بوده است، از ساخت نخستین فیلم‌ها و پخش آن توسط دستگاه آپارات بر پرده سینماهای قدیمی گرفته تا دنیای تلویزیون‌های سه‌بعدی، دی‌وی‌دی‌ها و ابزارهای هوشمند و اکنون همگام با پیشرفته‌ترین فناوری روز دنیا، «آپارات فیلیمو» برای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده‌ای از فیلم‌های سینمایی برتر ایران و جهان، اقدام به پخش آنلاین آنها کرده است.
این خدمات بر بستر سرویس آپارات ارائه شده و شما به راحتی می توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را با استفاده از اینترنت بر روی تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند مشاهده کنید.
از نکات جالب توجه آپارات فیلیمو این است که کیفیت پخش را با توجه به سرعت اینترنت شما به صورت هوشمند تنظیم می‌کند و با استفاده از این فناوری شما فیلم‌ها را بدون مواجه شدن با بافرینگ یا هر گونه قطعی درپخش، به صورت نرم و روان خواهید دید.
با توجه به نیاز این خدمات در کشور، آپارات اقدام به طراحی این سرویس و ارائه طیف بسیار گسترده‌ای از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان کرده است.
آپارات فیلیمو قصد دارد علاوه بر فیلم‌های سینمایی، به زودی سریال های تلویزیونی، برنامه های شبکه خانگی و... را نیز به خدمات خود اضافه کند.
لازم به ذکر است حق کپی رایت مولفان در aparatfilimo.com رعایت شده است.
ارائه ی این سرویس کاملا بر بستر وب و اینترنت (OTT) است. این سرویس بر روی آدرس www.aparatfilimo.com قابل رویت است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استفاده از کورتنا در ویندوز 10، برای کاربران ایرانی مجاز نیست

علی‌رغم اینکه مایکروسافت در نسخه‌ی جدید از پیش‌نمایش ویندوز 10، محدودیت فروشگاه‌ برنامه‌های ویندوز برای کاربران ایرانی را رفع کرده، ولی به نظر می‌رسد ردموندی‌ها هنوز در رابطه با پشتیبانیکورتنا از ملیت ایرانی تردید دارند.
چند روزی است که نسخه‌ی ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 با کد Build 9926 به منظور تست و بررسی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته که یکی از قابلیت‌های جذاب آن، افزوده شدن دستیار صوتی مایکروسافت، یعنی کورتنا است. این دستیار صوتی ابتدا برای کاربران کشور آمریکا در دسترس قرار گرفت و به مرور موارد بیشتری به لیست کشورهای پشتیبانی شده افزوده شد. البته نسخه‌ی فعلی کورتنا تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند؛ با این حال زبان این دستیار صوتی ربطی به زبان رسمی کشورها و غیرانگلیسی بودن آنها ندارد.
آنچه امروز و طی فرآیند آماده‌سازی بررسی این نسخه‌ی جدید با آن مواجه شدم، بر خلاف خبر روز گذشته مبنی بر رفع محدودیت فروشگاه برنامه‌ها، خبر چندان خوشایندی برای کاربران ایرانی نیست.
در صورتی که اطلاعات مربوط به کشور خود را در Build 9926 به درستی یعنی ایران، وارد کرده باشید، کورتنا در سرویس‌دهی به شما دچار تردید خواهد شد و پیام ذیل را به نمایش خواهد گذاشت:

I'm affraid I'm not abailable to help in your region

اگر چه با تغییر کشور و انتخاب آمریکا، کورتنا فعال خواهد شد و قادر به استفاده از امکانات آن خواهید بود.
با این حساب، تنها عامل باز دارنده برای کورتنا، انتخابی است که شما برای کشور خود انجام می‌دهید و جای شکر این مسئله باقی است که کورتنا به آی‌پی و موقعیت جغرافیایی سرویس‌دهنده‌ی اینترنت شما توجهی نمی‌کند. به عبارتی هنوز ایران در لیست کشورهایی که از کورتنا به صورت رسمی پشتیبانی می‌کنند قرار نگرفته است.
با این حال سؤال اساسی اینجاست که چرا در شرایطی که مایکروسافت در اقدامی شایسته، دسترسی به نسخه‌ی بتا از فروشگاه جدید برنامه‌های خود را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است (صرف‌نظر از اینکه کشور انتخابی شما یا آی پی شما، ایرانی باشد یا نباشد)، ولی یکی دیگر از جذاب‌ترین دستاوردهای خود یعنی کورتنا را که حالا مهمان ویندوز 10 است، در عمل برای کاربرانی که ملیت خود را ایرانی انتخاب کرده‌اند، محدود کرده و باید برای استفاده از آن، به ناچار به ویندوز دروغ گفت.



به هرحال، آنچه از آن در این مطلب سخن رفت، تنها مربوط به مشاهدات عینی در بررسی نسخه 9926 از پیش‌نمایش ویندوز است و طبیعی است که نمی‌توان نسخه‌های آزمایشی را چندان محل استناد و تصمیم‌گیری قرار داد. باید منتظر ماند و دید در نسخه‌های بعدی از پیش‌نمایش ویندوز 10 و البته در نسخه‌ی نهایی از این سیستم‌عامل، تصمیم نهایی ردموندی‌ها برای ایرانیان و کورتنا چه خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هولولنز مایکروسافت از چیپ Cherry Trail اینتل بهره می‌برد

بر اساس گزارش جدیدی که توسط پی‌سی‌ورلد منتشر شده، هدست HoloLens مایکروسافت که به تازگی معرفی شده، از یکی از چیپ‌های سری اتم اینتل، که هنوز عرضه نشده است بهره می‌برد.
این گزارش ادعا می‌کند که CPU و GPU به کار رفته در هولولنز مایکروسافت، مبتنی بر معماری Cherry Trail اینتل ساخته شده‌اند که قرار است امسال در تبلت‌ها مورد استفاده قرار گیرند. چیپ‌های Cherry Trail اندازه‌ی کوچکی داشته، از سرعت بالایی برخوردار هستند و به قابلیت‌های بسیاری تجهیز شده‌اند که به سادگی می‌توان از آن‌ها در HoloLens جاسازی کرده و از آن‌ها بهره برد. پی‌سی‌ورلد اعلام کرده که اینتل مجموعه‌ای از قابلیت‌های مبتنی بر تشخیص ژست حرکتی را نیز در چیپ Cherry Trail خود قرار داده است.
Cherry Trail همچنین قادر است به لطف فناوری موسوم به Wi-Di به استریم بی‌سیم ویدیوها بپردازد. مایکروسافت هنوز اطلاعات چندانی در خصوص سخت‌افزار به‌کار رفته در HoloLens منتشر نکرده اما بر اساس اعلام رسمی، این شرکت تصمیم دارد هدست واقعیت افزوده ی خود را تا بهار به دست توسعه‌دهندگان برساند. مایکروسافت هنوز جزئیات مربوط به قیمت و سایر اطلاعات واحد پردازش هولوگرافیک خود را ارائه نکرده و این موارد همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی خواهند ماند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تیم‌کوک: اپل‌واچ از آوریل روانه‌ی بازار می‌شود

شب گذشته پس از کنفرانس مربوط به ارائه‌ی گزارش مالی اپل، تیم‌کوک اعلام کرد که برنامه‌ی تولید ساعت‌هوشمند اپل طبق برنامه‌ پیش می‌رود و اپل‌واچ از ماه آوریل روانه‌ی بازار خواهد شد.
تیم‌کوک، مدیرعامل کمپانی اپل شب گذشته‌ی اعلام کرد که اولین گجت‌پوشیدنی اپل یعنی اپل‌واچ از آوریل روانه‌ی بازار خواهد شد. وی در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش می‌رود.
پیش از این اپل هیچ‌گاه سخنی از زمان دقیق ارائه‌ی اپل‌واچ به میان نیاورده بود و فقط به ارائه‌ی ساعت‌هوشمند خود در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی بسنده می‌کرد. ارزان‌ترین نمونه از اپل‌واچ، ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. همانطور که می‌دانید اپل ساعت‌هوشمند خود را همزمان با معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس در شهریور ماه سال جاری رونمایی کرد.
پس از آیپد که در سال ۲۰۱۰ میلادی معرفی شد، اپل‌واچ اولین محصول اپل در حوزه‌ای جدید است که زیر نظر تیم‌کوک روانه‌ی بازار خواهد شد. تیم‌کوک در ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی اعلام کرده که این کمپانی محصولات متنوع و خلاقانه‌ای را روانه‌ی بازار خواهد کرد. اپل در مراسم معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس، علاوه بر اینکه گوشی‌هوشمند خود با صفحه‌ی نمایش بزرگ را معرفی کرد، از سرویس‌‌هایی نظیر اپل‌پی نیز در کنار اپل‌واچ پرده برداشت.
کوک در مورد ساعت اپل می‌گوید:
من از این ساعت هر روز استفاده می‌کنم و کنار گذاشتن آن امری محال است. من به عینه می‌بینم که ما در فرآیند تولید این ساعت‌هوشمند به پیشرفت‌‌های خوبی دست یافته‌ایم.
وی همچنین تعداد توسعه‌دهندگانی را که برای ساعت‌هوشمند اپل در حال ایجاد اپلیکیشن هستند، بسیار زیاد خوانده است. اپل‌واچ در دو سایز مختلف و سه کلاس متفاوت روانه‌ی بازار خواهد شد و ارزان‌ترین نمونه‌ی آن ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آمار و ارقام سه ماهه‌ی چهارم اپل: آیفون ۶۹ درصد کل درآمد اپل، ۱ میلیارد ابزار مبتنی بر iOS و بیشتر

اپل گزارش مالی مربوط به عملکرد این شرکت در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد و در آن آمار و ارقام شگفت‌انگیزی ارائه شده که همه به موفقیت این شرکت در ابزارهای موبایل و پلتفرم iOS اشاره داشتند. در ادامه‌ خلاصه‌ی این آمار و ارقام را ملاحظه خواهید کرد.

درآمد اپل در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۴ به رقم ۷۴.۶ میلیارد دلار رسیده است
در این فصل ۷۴.۴ میلیون دستگاه آیفون، ۲۱.۴ میلیون دستگاه آیپد و ۵.۵ میلیون دستگاه مک به فروش رسیده است
اپل موفق به ثبت رکورد فروش ۳۴ هزار دستگاه آیفون در یک ساعت شده است
آیفون ۶۹ درصد از درآمد اپل را شامل می‌شود
درآمد اپل از فروشگاه اپلیکیشن‌ها، ۴۱درصد افزایش یافته است
درآمد اپل از بازار چین ۱۵۷ درصد افزایش یافته تا به عدد ۱۶.۱ میلیارد دلار برسد
تا ماه نوامبر، اپل یک میلیارد ابزار مبتنی بر iOS فروخته است
فروشگاه‌های فیزیکی اپل در ۳۵۰ شهر دنیا راه‌اندازی شده‌اند
درآمد فروش آنلاین اپل در چین از مجموع ۵ سال گذشته بیشتر بوده است
اپل به زودی ۲۰ فروشگاه فیزیکی دیگر را در چین راه‌اندازی می‌کند تا نیمه‌ی سال ۲۰۱۶ تعداد فروشگاه‌های فیزیکی اپل در چین به ۴۰ می‌رسد
اپل‌پی به شدت در حال محبوب شدن است و در حال حاضر از هر ۳ دلار پرداختی بدون قراردادی که در امریکا انجام می‌شود ۲ دلار آن در سیستم اپل‌پی انجام می‌شود
۷۵۰ بانک و موسسه‌ی مالی در سرویس اپل‌پی ثبت نام کرده‌اند
پس از راه‌اندازی اپل، فروش غذا از طریق سیستم‌پرداخت موبایل ۴۰۰ درصد افزایش یافته است
آی‌بی‌ام با بیش از ۱۳۰ کمپانی مشغول به همکاری است تا راه‌حال‌های تحت iOS را ارائه کند. این فصل شاهد معرفی ۱۲ اپلیکیشن تولید شده با همکاری IBM برای iOS خواهیم بود که به کسب و کارها کمک می‌کند
اپل تا به حال ۲۵ میلیون دستگاه اپل‌تی‌وی به فروش رسانده است بدون اینکه طی سال‌های عرضه‌ی آن تغییر اساسی در آن اعمال کند
۶۰۰ اپلیکیشن برپایه‌ی بستر Healthkit ساخته شده است
۳۰ برند اتومبیل تا سال ۲۰۱۵ از بستر CarPlay اپل پشتیبانی خواهند کرد
۱۷۸ میلیارد دلار پول نقد در حساب‌های بانکی اپل ذخیره شده است. با این رقم می‌توان بسیاری از کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری را یکجا خرید!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مرورگر پروژه‌ی اسپارتان از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند

مایکروسافت از افزونه‌ها در نسل جدید مرورگر خود که با نام اسپارتان شناخته می‌شود، پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت مرورگر خود را همراه با ویندوز ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد کرد.
اگرچه مایکروسافت اطلاعات روشنی را درباره‌ی پشتیبانی از افزونه‌ها اعلام نکرده، اما تیم توسعه‌‌دهنده‌ی مرورگر اسپارتان این موضوع را با انتشار توئیتی تایید کرده است. براین اساس تیم توسعه دهنده‌ی اسپارتان اعلام کرده که در بروزرسانی‌های آینده پشتیبانی از افزونه‌ها را نیز به پروژه‌ی اسپارتان خواهد افزود.
در حال حاضر اینترنت اکسپلورر ۱۱ از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند، اما در عملکرد این قابلیت را نمی‌توان برابر کاربرد افزونه‌ها در مرورگر فایرفاکس و کروم خواند. براساس اطلاعات منتشر شده در ورج، تیم توسعه‌دهنده‌ی مرورگر مایکروسافت در حال آماده کردن بستری برای توسعه‌دهندگان است تا بتوانند به‌راحتی افزونه‌های خود را برای اسپارتان تولید کنند. مطمئنا تجربه‌ی استفاده از افزونه‌ها در مرورگر موسوم به اسپارتان مایکروسافت بسیار متفاوت از کروم خواهد بود، با این حال می‌توان وجود این ویژگی را در مرورگر ردموندی‌ها غنیمت شمرد. اینترنت اکسپلورر نقاط ضعف بسیاری دارد که از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌ می‌توان به پشتیبانی نکردن از افزونه‌ها و اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. مایکروسافت سعی دارد تا با استفاده از فناوری ActiceX، این موضوع را در اسپارتان پوشش دهد.
پشتیبانی از افزونه‌ها در اسپارتان را می‌توان در ادامه‌ی سیاست مایکروسافت برای جداسازی اینترنت اکسپلورر از این مرورگر خواند. برخی از نسخه‌های ویندوز ۱۰ با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر روانه‌ی بازار خواهند شد، در حالی که شماری دیگر مجهز به اسپارتان خواهند بود. مایکروسافت اسپارتان را مبتنی بر موتور رندرینگ جدیدی که Edge‌ نام دارد، توسعه می‌دهد. اخبار منتشر شده حکایت از این دارد که موتور جدید مورد استفاده تاحدودی شبیه به موتور رندرینگ Trident‌ است که هم‌اکنون در اینترنت اکسپلورر ۱۱ از آن استفاده می‌شود، اما شماری از قابلیت‌ها در موتور جدید حذف شده است. اسپارتان ویژگی‌های جدیدی چون امکان یادداشت گذاری روی صفحات وب را داشته و دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت، کورتنا را نیز می‌توان در اسپارتان استفاده کرد. هنوز مایکروسافت خبری از ارائه‌ی اسپارتان برای ویندوز ۷ و ۸ نداده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یوتیوب HTML5 را بعنوان پخش‌کننده‌ی پیش‌فرض جایگزین فلش کرد

مرگ تدریجی ادوبی فلش رو به روز شتاب بیشتری می‌گیرد. یوتیوب که همیشه از این پلتفرم برای اجرای ویدیوهای خود بهره می‌گرفت، فناوری HTML5 را بالاخره بعنوان پخش‌کننده‌ی پیش‌فرض جایگزین فلش کرد.
سرویس محبوب یوتیوب از هم‌اکنون در مرورگرهای کروم، اینترنت اکسپلورر 11، سافاری 8 و نسخه‌ی بتای جدید فایرفاکس، از HTML5 بصورت پیش‌فرض برای پخش ویدیو استفاده خواهد کرد. ریچارد لیدر، یکی از مهندسان یوتیوب، اعلام کرد که بالاخره زمان آن فرا رسیده بود که فناوری سالخورده‌ی فلش را رها کرده و HTML5 را جایگزین آن کنیم؛ چراکه HTML5 هم‌اکنون در تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های استریم محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد و منافع آن به فراتر از مرورگرهای وب گسترش می‌یابد.
اهداف اصلی HTML5 بهبود این زبان نشانه‌گذاری به صورتی است که از جدیدترین فناوری‌های چند رسانه‌ای پشتیبانی کند؛ در حالی که هم به راحتی توسط انسان‌ها قابل خواندن باشد و هم به طور مداوم توسط رایانه‌ها و دستگاه‌ها (مرورگرهای وب، تجزیه کننده‌ها و غیره) مورد استفاده قرار گیرد. این نسخه از HTML کاملا با نسخه‌های پیشین خود سازگاری داشته و در اصل مجموعه‌ای از فناوری‌ها و نشانه‌گذاری‌های جدید را به این زبان اضافه می‌کند.
یوتیوب سال‌ها زمان صرف آزمایش HTML5 کرده و جان هاردینگ، یکی دیگر از مهندسان این سرویس در سال 2010 از مزایا و منافع حاصل از بکارگیری این فناوری صحبت به میان آورده بود. هاردینگ گفته بود که اگرچه HTML5 به ما در یوتیوب کمک می‌کند ویدیوها را روی دستگاه‌هایی که از فلش پلیر برخوردار نیستند (نظیر آیفون) پخش و اجرا کنیم، اما در آن زمان بصورت کامل نیازهای این وب‌سایت را برآورده نخواهد کرد. حال حدود 5 سال بعد، گسترش و پیشرفت HTML5 این مفهوم را به خوبی اثبات کرده که یوتیوب قادر است از این فناوری در مرورگرهای پیشرفته بعنوان پخش‌کننده‌ی پیش‌فرض خود استفاده کند.
لیدر اعلام کرده که خصوصیت بیت‌ریت تطبیقی (Adaptive Bitrate) در HTML5 کلید اصلی این اقدام بوده است. بیت‌ریت تطبیقی که به یوتیوب کمک می‌کند رزولوشن و کیفیت ویدیوها را بر اساس وضعیت اتصال اینترنت کاربر تنظیم کند موجب کاهش بافر جهانی این سرویس به میزان 50 درصد شده و این میزان در شبکه‌های پرازدحام حتی به 80 درصد نیز می رسد. این فناوری علاوه بر این، امکان استریم زنده‌ی بازی‌های اجرا شده روی Xbox One و PlayStation 4 توسط اشخاص و نیز استفاده از دستگاه‌های استریم محتوا نظیر Chromecast را فراهم می‌کند.
افزون بر این، پشتیبانی از کدک VP9 که توسط HTML5 فراهم شده نیز از ملاک‌های مهم تصمیم‌گیری یوتیوب بوده است. این کدک موجب می‌شود ویدیوها با کیفیت بالا با کاهش 35 درصدی در پهنای باند مصرفی به دست کاربر برسد. همچنین APIهای جدید نیز به یوتیوب امکان می‌دهد ویدیوها را با رابط کاربری استاندارد HTML بصورت تمام صفحه اجرا کند.
این اقدام یوتیوب، نمایی از کاهش اثر و حضور Adobe Flash در اینترنت مدرن است. حتی ادوبی نیز به خوبی متوجه ناکارآمد بودن فناوری خود در مقابل نسخه‌ی جدید HTML شده و طی چند سال گذشته، بندهای متصل به فلش را در دنیای وب یکی یکی قطع کرده است. نقشه‌ی راه سال 2012 فناوری فلش در کمپانی ادوبی، به تمرکز روی بازی‌ها و ویدیوهای خاص کاهش یافت و در سال 2011 نیز این شرکت پشتیبانی رسمی فلش پلیر برای موبایل را با اعتراف به این حقیقت که «HTML5 بهترین راهکار برای تولید و توسعه‌ی محتوا بر بستر مرورگر در پلتفرم‌های موبایل است» به کلی از میان برد و اکنون در سال 2015، یوتیوب بعنوان یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان فلش، متوجه شده است که این فناوری بهترین راهکار برای ویدیوهای بستر وب نیست؛ تصمیمی که احتمالا یکی از ضربات نهایی بر پیکرده‌ی Flash خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لپ‌تاپ Precision M3800 دل برای صاحبان مشاغل معرفی شد

دل مدل بروز شده لپ‌تاپ Precision M3800 را امروز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی بنابه درخواست ویراستاران ویدئو، طراحان گرافیک و دیگر کاربران، طراحی و ساخته شده است.
لپ‌تاپ M3800 از طریق فروشگاه آنلاین شرکت دل در دسترس خریداران قرار دارد. این لپ‌تاپ از امکانات سفارشی همچون نمایشگر لمسی 4K Ultra HD و نسخه مخصوص توسعه دهندگان توزیع اوبونتو بهره می‌برد که بنا به تقاضای کاربران به این دو مشخصه مجهز شده است.
نسخه توسعه دهندگان توزیع اوبونتو برای اولین بار بر اساس بازخورد کاربران در جامعه توسعه دهندگان ساخته شده است. ویندوز ۷ یا ویندوز ۸.۱ نیز قابل نصب روی این محصول هستند. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این دستگاه می‌توان به درگاه Thunderbolt 2 ساخت اینتل اشاره کرد که می‌تواند در هر جهت، سرعت انتقال برابر با ۲۰ گیگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم کند. دل همچنین اجازه داده که با این وسیله ویدیو‌های خام 4K را ویرایش کرد و همزمان از دیگر فایل‌های مشابه نسخه پشتیبان تهیه کرد.
از دیگر مشخصات M3800 می‌توان به حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایت، پردازنده چهار هسته‌ای Core i7، پردازنده گرافیکی انویدیا Quadro K1 100M، حافظه رم ۱۶ گیگابایت، وزن ۴.۱۵ پوند و ضخامت ۱۸ میلی‌متری اشاره کرد. قیمت پایه محصول جدید دل ۱۷۰۰ دلار تعیین شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 71 از 119:  « پیشین  1  ...  70  71  72  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA