انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 73 از 119:  « پیشین  1  ...  72  73  74  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
با نسل پنجم پردارنده‌های Core vPro‌ اینتل آشنا شوید

اینتل رسما نسل پنجم از پردازنده‌های Core vPro خود را که براساس لیتوگرافی ۱۴ نانومتر توسعه خواهند یافت، در CES 2015 معرفی کرد. این کمپانی ساعاتی پیش اعلام کرد که این پردازنده‌ها را همراه با قابلیت‌های پرشمار و کاربردی در دسترس تولیدکنندگان است.
اینتل رسما پردازنده‌های نسل پنجم Core vPro خود را که براساس لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تولید می‌شوند، در دسترس تولیدکنندگان قرار داد. پردازنده‌های جدید اینتل امکان ایجاد روند کاری پویاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. براساس اطلاعات ارائه شده این پردازنده‌ها از قابلیت‌هایی نظیر ارتباطات بی‌سیم با کاربردهای نو، عملکرد امنیتی بهتر در جهت تسهیل استفاده از گجت‌ها، عملکرد سریع‌تر و مدیریت بهتر را به ارمغان آورده است.
اینتل در نسل پنج پردازنده‌های سری Core vPro تمرکز بیشتر روی سه حوزه داشته که شامل طراحی پی‌سی‌ها، نمایشگرهای بی‌سیم و همچنین داک‌های بی‌سیم است. با استفاده از پردازنده‌های نسل پنجم اینتل، بکارگیری انواع پی‌سی‌ها در قالب‌های مختلفی چون اولترابوک‌ها، مینی پی‌سی‌ها و لپ‌تاپ‌های هیبریدی با سرعت و قدرتی دو برابر پیش در دسترس کاربران خواهد بود.
تام گریسون، یکی از مدیران اینتل در خصوص در دسترس قراردادن پردازنده‌های اینتل اینگونه اظهار نظر کرد:
هدف ما بالا بردن توان کاربران برای حل چالش‌های امروز کسب و کارها از طریق فناوری است. با استفاده از گجت‌های جدید که مبتنی بر نسل پنجم پردازنده‌‌های Core vPro اینتل خواهند بود، ما در تلاشیم تا کاربران استفاده از گجت‌ها را در مکان‌های مختلف بدون نیاز به سیم و مشکل خاصی تجربه کنند.
با استفاده از فناوری Intel Pro Wireless Display می‌توان اتاق‌های کنفرانس را عاری از هرگونه سیم کرد. این فناوری از پیش‌نیازهای ارتباطات امن بی‌سیم همچون مدیریت کانال‌های وای-فای برای ممانعت از ازدحام در کانال‌های ارتباطی و بروز مشکلات امنیتی ممانعت می‌کند.
فناوری Intel Wireless Docking امکان اتصال سریع ابزار‌ها را با یکدیگر فراهم می‌کند. برای مثال می‌توان گجت‌های مجهز به فناوری بی‌سیم را با استفاده از فناوری Intel Wireless Docking که مبتنی بر فناوری Gigabit Technology‌ است به انواع مانیتورها، کیبوردها، ماوس و ابزار‌های جانبی USB‌ متصل کرد.
پردازنده‌های نسل پنجم سری Core vPro اینتل از نظر امنیتی و مدیریتی نیز قابلیت‌هایی را برای کاربران به ارمغان آورده‌اند. با استفاده از سری SSD Pro 2500 اینتل و فناوری کدگذاری این کمپانی می‌توان امنیت را به‌راحتی و بصورت هوشمندانه‌ای در سیستم کاربران پیاده کرد.
برای درک بهتر قابلیت‌های پردازنده‌ی سری پنجم Core vPro اینتل می‌توانید ویدئویی را که در ادامه قرار گرفته تماشا کنید.

لینک دانلود

انتظار می‌رود در هفته‌های پیش رو شاهد معرفی محصولاتی از سوی سازندگان پی‌سی در جهان مبتنی بر این پردازنده‌ها باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
AOL پس از بستن Joystiq، وب‌سایت TUAW را نیز تعطیل می‌کند

AOL تصمیم گرفته در راستای کاهش هزینه‌های خود، وب‌سایت The Unofficial Apple Weblog یا همان TUAW را تعطیل کند. سرویس رسانه‌ای TUAW که در سال 2004 تاسیس شد در حقیقت بخشی از شرکت Weblogs بود که در سال 2005 توسط AOL تصاحب شد.
این خبر از این رو اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که AOL چندی پیش تصمیم گرفت وبلاگ حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی خود یعنی Joystiq را نیز تعطیل کند. به گزارش ورج، TUAW در تاریخ 2 فوریه معادل با ۱۳ بهمن ماه بسته خواهد شد. ای خبر با توجه به اینکه AOL در تلاش است سیستم‌های آنلاین تحت مدیریت خود را کاهش دهد چندان غافلگیرکننده نیست. تیم آرمسترانگ، مدیرعامل این کمپانی پیش‌تر اعلام کرده بود که تصمیم دارد هرآنچه قابل ساده‌سازی است را به ساده‌ترین حالت ممکن برساند.
نکته‌ی جالب توجه این است که این وب‌سایت در هیچ مرحله‌ای توسط AOL برای فروش به شرکت دیگری پیشنهاد نشده و تصمیم نهایی، بسته شدن کامل آن و برکنار کردن تمامی کارکنانش بوده است. شاید یکی از دلایل عدم فروش این سرویس از سوی AOL، در نظر گرفتن امکان بازگشت آن در آینده بوده است.
دیگر وب‌سایت متعلق به AOL، وب‌سایت Engadget است که اخبار و مقالات حوزه فناوری را پوشش می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گجت‌های پوشیدنی باعث تحرک بیشتر شما نمی‌شوند

این روزها، دنیای گجت‌ها با دستبندها، ابزارهای مانیتور ضربان قلب و اپلیکیشن‌های کنترل سلامتی که با دستبندهای روی دست‌هایمان هماهنگ می‌شوند، آمیخته شده است. اما آیا این گجت‌ها دردی از فردی که در روز به زحمت از صندلی‌اش تا یخچال را طی می‌کند، دوا می‌کنند؟
غول‌های فناوری با سرمایه‌گذاری در بازار تازه و رو به گسترش گجت‌های پوشیدنی، همچون دستبندهای ورزشی و... تلاش می‌کنند تا با جملاتی اغواکننده از مزیت‌های این گونه ابزارها برای تحرک بخشیدن به شما و افزایش میزان فعالیت‌تان بیان کنند. اما آیا بستن یک دستبند بر روی مچ دست‌هایتان، تاثیری در افزایش تحرک و کارآیی شما خواهد داشت؟ آیا شما با توجه به میزان فعالیت ورزشی‌تان، نیازمند چنین گجت‌های نسبتا گران قیمتی هستید؟ پاسخ این سوالات را از زبان دانشمندان دانشگاه پنسیلوانیا بیان خواهیم کرد.
بر اساس این تحقیقات که نتایج آن در مجله انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است، خریداران و استفاده کنندگان از چنین محصولاتی، افرادی هستند که کمترین نیاز را بدان دارند. میشل پتل، نویسنده مقاله و استادیار دانشگاه پنسیلوانیا در این مقاله ضمن اشاره به این موضوع، نتیجه نظرسنجی را نیز منتشر کرده که بر اساس آن 48 درصد از افرادی که از این گجت‌ها استفاده می‌کنند، زیر 35 سال و تنها یک سوم از آن‌ها درآمدی بالغ بر ۱۰۰٫۰۰۰ دلار در سال دارند که این موضوع خود نشانه دیگری از غیر ضروری و نامناسب بودن قیمت این ابزارها برای چنین افرادی است.
مشکل دیگر در گجت‌های پوشیدنی، شارژ کردن دائمی آن‌ها است. در نظرسنجی صورت گرفته از 6,233 فرد دارای گجت‌های پوشیدنی، بیش از نیمی از آن‌ها دیگر از آن استفاده نمی‌کنند.
پتل همچنین در رابطه با دقت این ابزارها نیز می‌گوید که شمارنده‌های ضربان قلب و همچنین دستگاه‌های بررسی کننده خواب، به خوبی مورد آزمایش قرار نگرفته‌اند. به علاوه، زمانی که یک داده به دقت نیز ذخیره و ایجاد می‌شود، چون به صورت قابل درکی مورد بررسی و تحلیل قرار نمی‌گیرد، باعث دلسردی افراد شده یا به آن‌ها انگیزه بخصوصی نمی‌دهد. برای مثال افرادی که رکوردهای خوبی از خود به جای می‌گذارند به خوبی تشویق شده و انگیزه می‌گیرند ولی افرادی که بیش از 1000 قدم در روز برنداشته‌اند، دلسرد می‌شوند.البته در این بین سرویس‌هایی همچون Strava که به ایجاد رقابت در بین افراد می‌پردازد، در تحریک آنها برای تحرک بیشتر نقش موثری دارند.
وی در انتها، چراغ سبزی به این ابزارها نشان داد و گفت:
هر چند این گجت‌ها پتانسیل لازم برای تسهیل امور مربوط به سلامتی را در افراد دارند، ولی به تنهایی کافی نیستند. در واقع، پتانسیل و موفقیت این گونه ابزارها در استراتژی‌ها و برنامه‌های ورزشی که کاربران را با خود همراه می‌کند نهفته است، نه قابلیت‌ها و توانایی‌های آن‌ها به تنهایی!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
میز Super Gorone به شما اجازه می‌دهد راحت تر با لپ تاپ کار کنید

اگر از طرفداران پرو پا قرص بازی‌های کامپیوتری هستید یا از جزو افرادی به حساب می‌آیید که بر حسب کار و شغلی که دارند مجبور هستند زمان زیادی در شبانه‌روز را با لپ‌تاپ و کامپیوتر سپری کنند، Super Gorone Desk میزی است که برای راحتی این قشر از جامعه طراحی شده است.
یک شرکت ژاپنی میزی را طراحی کرده است که همیشه و همه جا می‌تواند نقش نگهدارنده را برای لپ‌تاپ شما بازی کند. اگر می‌خواهید بر روی صندلی بنشینید و از لپ‌تاپتان استفاده کنید، این میز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. حتی در موقع خواب و استراحت هم می‌توانید از این میز استفاده کنید. پایه‌های این وسیله به گونه‌ای طراحی شده است که حداکثر انعطاف را موقعی که در رختخواب هستید و نیاز به لپ‌تاپ دارید به خود می‌گیرد. یکی از نکات مثبت که سازندگان در ساخت Super Gorone Desk به آن توجه کرده‌اند استفاده از فن در صفحه اصلی این میز است که باعث می شود لپ تاپ یا نت‌بوک شما در مواقعی که نیاز دارید به مدت طولانی از آن استفاده کنید خنک بماند. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است حدود 121 دلار خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
در تاکسی‌یاب، جایزه‌هایی منتظر مسافران است

چند ماه پیش «تاکسی‌یاب» با یک ایده‌ی نو و کاربردی یعنی سفارش آنلاین تاکسی با اپلیکیشن موبایل وارد ایران شد تا نفس تازه‌ای در شبکه‌ی حمل‌ونقل شهری بدمد. تاکسی‌یاب که با تیمی جوان و حرفه‌ای پا به میدان گذاشته، حالا در اقدامی تازه و ابتکاری و برای تشویق مخاطبان به استفاده از این سرویس نوین، با کمپین #6یاب خود فرصتی محدود برای جذب عضو ویژه فراهم کرده است.
در این کمپین که کاربران با شرکت در آن علاوه بر بهره‌مندی از مزایای جابه‌جایی با تاکسی‌یاب، شانس برنده شدن جایزه‌های وسوسه‌کننده‌ی آن را هم خواهند داشت که قرار است با روشی جالب به دست آن‌ها برسد.


با تاکسی‌سواری در شهر، جایزه ببرید
اگر گوشی اندرویدی دارید و تا الان عضو تاکسی‌یاب نشده‌اید #6یاب را از دست ندهید: از روز یکشنبه (13 بهمن) تاکسی‌یاب به روی شما باز است تا با ثبت نام در سایت برای عضویت و استفاده از این اپلیکیشن اقدام کنید. با نصب این برنامه روی گوشی خود و کمی کار کردن با آن خواهید دید که یکی از ویژگی‌های ستودنی تاکسی‌یاب سادگی و گویایی اپ آن است، به‌طوری که هر کاربری حتا با کم‌ترین میزان آشنایی با تکنولوژی می‌تواند به سرعت و سهولت با آن کار کند و تاکسی سفارش دهد.
بعد از ثبت نام، نوبت به قسمت هیجان‌انگیز ماجرا می‌رسد. کافی است در روزهای جایزه یعنی یکشنبه تا سه شنبه 13، 14 و 15 بهمن گوشی خود را بردارید و برای جابه‌جایی در پایتخت، تاکسی خود را از تاکسی‌یاب سفارش دهید و البته بعد از سوار شدن، منتظر یک اتفاق عجیب باشید. از بین تاکسی‌هایی که در این سه روز در سطح شهر در حرکت‌اند، در تعدادی تاکسی به‌طور تصادفی آیفون 6 قرار داده شده است، که به دست هر مسافری برسد برنده‌ی این گوشی خواهد شد.
اما حتا بدون این‌ها هم می‌توانید برنده باشید! این کمپین در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #6یاب شناخته می‌شود و کافی است در مدت برگزاری کمپین، پست‌هایی درباره‌ی آن و با این هشتگ داشته باشید. به این ترتیب از میان کسانی هم که این کمپین را در فضای مجازی به دیگران معرفی می‌کنند، یک نفر برنده‌ی یک آیفون6 می‌شود.


با تاکسی‌یاب، شهر به شما نزدیک‌تر است
تاکسی‌یاب در حال حاضر تقریبا تمامی مناطق تهران را پوشش می‌دهد و علاوه بر این که می‌توانید همیشه و همه جا با آن به‌سادگی و سرعت تاکسی سفارش دهید، تجربه‌ی دلچسبی از یک سفر مطمئن خواهید داشت که در آن راننده‌ای آموزش‌دیده و خوش‌برخورد شما را با یک خودروی تمیز و مجهز به مقصد خواهد رساند.
برای استفاده از این اپ، باید عضو تاکسی‌یاب شوید و کمپین #6یاب آخرین فراخوان عمومی برای عضویت تازه است. عضویت به‌راحتی و با پر کردن یک فرم کوچک و وارد کردن ایمیل انجام می‌شود. اما پس از این کمپین تجربه‌ی تاکسی‌سواری موبایلی صرفا محدود به اعضای موجود خواهد بود و کاربران جدیدی که بخواهند به تاکسی‌یاب بپیوندند باید تا پایان دوره‌ی آزمایشی تاکسی‌یاب و استارت رسمی آن به دنبال دعوت نامه ثبت نام تاکسی یاب از مسافران قبلی باشند.
به گواهی مسافرانی که در این ماه‌ها از این سرویس استفاده کرده‌اند، تاکسی‌یاب علاوه بر مزایایی که در سفارش تاکسی و سفرهای درون شهری برای اعضای خود دارد، هر روز با اتفاقی تازه از آنان پذیرایی می‌کند؛ اتفاقی که گاهی امتیاز و تخفیفی ویژه در سفر درون‌شهری است و گاهی هم هدیه‌ای پیش‌بینی‌نشده که در تاکسی به انتظار مسافر نشسته است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت تاکسی‌یاب (axiyaab.com) مراجعه کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شروع به‌کار مجدد The Pirate Bay؛ کشتی دزدان دریایی، با علامت ققنوس بازگشت

چندی پیش فعالیت وب‌سایت The Pirate Bay به دلیل یورش نیروی‌های پلیس به محل پشتیبانی این وب‌سایت، متوقف شد. پس از آنکه وب‌سایت‌های مختلفی با همین نام و نشان اما بصورت جعلی به فعالیت پرداختند، دوباره شاهد آغاز به کار The Pirate Bay اصلی هستیم.
براساس گزارش TorrentFreak، وب‌سایت The Pirate Bay از ساعاتی پیش کار خود را آغاز کرده است. از دو هفته‌ی پیش، دامین The Pirate Bay آنلاین شده و شاهد نمایش پرچمی بودیم که در یک صفحه قرار داشت. پس از چند روز، شمارنده‌ای نیز به این صفحه اضافه شد که روز اول فوریه، یعنی امروز را به‌عنوان آغاز به کار مجدد سایت مشخص کرده بود. اما ساعاتی پیش این وب‌سایت کار خود را رسما آغاز کرده که در صفحه‌ی اصلی آن نیز شاهد استفاده از نماد ققنوس هستیم.
براساس اطلاعات ارائه‌ی توسط TorrentFreak میزان داده‌های از دست رفته توسط این وب‌سایت چندان زیاد نیست. به‌نظر می‌رسد باوجود بازگشت دوباره‌ی این سایت و داشتن محتویات پیشین، کارکنان و دست‌اندرکاران این وب‌سایت، در پی آنند تا نسخه‌ی جدیدی از The Pirate Bay‌ را ایجاد کنند. این افراد در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد نسخه‌‌‌ی دیگری هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طرح مفهومی برای تبدیل گوشی‌های قدیمی به PCهای قدرتمند

بسیاری از افراد، گوشی خود را در بازه‌های زمانی مشخصی تعویض می‌کنند. زمانی که ما گوشی هوشمند خود را به فروش می‌رسانیم، شخصی که گوشی دست‌دوم را در اختیار گرفته نیز برای مدت طولانی از آن استفاده نخواهد کرد. بنابراین بسیاری از دستگاه‌های قدیمی سرانجام سر از زباله‌دان‌ها در خواهند آورد. اما برای حل این مساله چه راهکاری می‌توان اندیشید؟
شاید یکی از راه‌حل‌های احتمالی، استفاده از گوشی‌های ماژولار نظیر پروژه‌ی آرا گوگل باشد. به نظر می‌رسد یک کمپانی فنلاندی دقیقا همین عقیده را دارد با این تفاوت که این شرکت، پا را یک قدم فراتر گذاشته و ایده‌ای کاملا نو در این خصوص مطرح می‌کند.
Puzzlecluster یک طرح مفهومی است که توسط شرکت فنلاندی Circular Devices پیشنهاد شده است. Puzzlecluster گوشی هوشمند ماژولاری نظیر Project Ara گوگل است که از قطعه‌های قدیمی به کار رفته در گوشی‌ها، برای ایجاد سیستم‌های PC قدرتمند استفاده می‌کند. این طرح به گونه‌ای است که با گذر زمان و افزودن ماژول‌های بیشتر به این سیستم موجب قدرت گرفتن بیشتر آن و حتی رسیدن به نوعی سوپرکامپیوتر می‌شود.
ایده‌ی اصلی کاملا ساده است؛ Puzzlecluster در حقیقت یک جعبه است که قطعات قدیمی گوشی‌های هوشمند ماژولار را در خود جای داده و از نیروی پردازشی تمام آن‌ها بهره می‌برد. این طرح به شما امکان می‌دهد همچنان با گذر زمان به افزودن ماژول‌های پردازشی جدید بدست آمده از گوشی‌های قدیمی ادامه داده و قدرت سیستم PC خود را نیز با این عمل ارتقا دهید. این دستگاه می‌تواند در نهایت چنان قدرتمند شود که بتوان از آن بعنوان یک سرور یا سوپرکامپیوتر کوچک بهره برد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  

 
روش گرفتن دلار برای خرید جم در بازی کلش اف کلن
یا درآمد زدایی و خرید گرتید کارت برای خرید از سایتهای خارجی



سلام خدمت دوستان عزیز.

میدونم تا حالا خیلی از شماها دنبال راه هک جم های Clash Of Clans گشتید ، اما چیزی پیدا نکردید !

امروز یه راه دیگه میخوام بهتون معرفی کنم.

از طریق این راه میوتنید در طول یک هفته 10 دلار درآمد داشته باشید و بعد هم ویزا کارت رایگان دریافت کنید !



خب بریم سراغ ادامه ی آموزش

اول روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.AWSurveys.com?R=3766685


حالا در صفحه ی باز شده روی گزینه ی Create Free Account کلیک کنید.
در قسمت Username نام کاربری خود را وارد کنید.
در قسمت Password رمز عبور خود را وارد کنید.
در قسمت Email ایمیلی معتبر مال خودتان را وارد کنید.
در قسمت Gender جنسیت خود را انتخاب کنید.(Male = مرد Female = زن)
در قسمت Date of Birth تاریخ تولد خود را وارد کنید.
در آخر کد امنیتی را از روی عکس وارد کنید و بر روی گزینه ی Create Free Account کلیک کنید.

بریم سراغ مرحله ی بعد که باید موجودی ویزا کارد خودتون رو افزاریش بدید

وقتی اکانت خودتون رو ساختید توی صفحه ی اول چندتا تبلیغ سفید رنگ هست روی یکی از اونا کلیک کنید(قسمت Surveys)

حالا توی صفحه ی باز شده داخل کادر سفید رنگ اسم یک سایت رو وارد کنید(هر چی باشه فرق نمیکنه)
بعد روی Submit Review کلیک کنید.به یک صفحه جدید هدایت میشوید.
سپس روی Home کلیک کنید.
حالا این کار رو برای بقیه ی تبلیغ ها انجام بدید تا همه ی تبلیغ ها پاک بشن

حالا مر حله ی بعد

حالا روی گزینه ی Invite Friends کلیک کنید و لینکی که در این صفحه براتون قرار داده رو برای دوستاتون بدید تا از این طریق بیان و توی سایت ثبت نام کنن، با هر ثبت نام از طریق لینک شما به موجودی ویزا کارتتون 0.30$ اضافه میشه.
و حالا ساخت ویزا کارت

بعد از این که دوستاتون رو دعوت کردید و موجودی ویزا کارتتون به سقف معمول ($15) رسید بر روی Cash Out در منوی Home کلیک کنید و ویزا کارد خودتون رو صادر کنید.

حالا وارد بازی بشید و با ویزا کارتتون جم رایگان بخرید

با این روش میتونید ویزا کارد های رایگان و جم رایگان بخرید

هر مشکلی داشتید در قسمت نظرات مطرح کنید.
     
  ویرایش شده توسط: omidbahal1234   

 
روش گرفتن دلار برای خرید جم در بازی کلش اف کلن
یا درآمد زدایی و خرید گرتید کارت برای خرید از سایتهای خارجی



سلام خدمت دوستان عزیز.

میدونم تا حالا خیلی از شماها دنبال راه هک جم های Clash Of Clans گشتید ، اما چیزی پیدا نکردید !

امروز یه راه دیگه میخوام بهتون معرفی کنم.

از طریق این راه میوتنید در طول یک هفته 10 دلار درآمد داشته باشید و بعد هم ویزا کارت رایگان دریافت کنید !



خب بریم سراغ ادامه ی آموزش

اول روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.AWSurveys.com?R=3766685


حالا در صفحه ی باز شده روی گزینه ی Create Free Account کلیک کنید.
در قسمت Username نام کاربری خود را وارد کنید.
در قسمت Password رمز عبور خود را وارد کنید.
در قسمت Email ایمیلی معتبر مال خودتان را وارد کنید.
در قسمت Gender جنسیت خود را انتخاب کنید.(Male = مرد Female = زن)
در قسمت Date of Birth تاریخ تولد خود را وارد کنید.
در آخر کد امنیتی را از روی عکس وارد کنید و بر روی گزینه ی Create Free Account کلیک کنید.

بریم سراغ مرحله ی بعد که باید موجودی ویزا کارد خودتون رو افزاریش بدید

وقتی اکانت خودتون رو ساختید توی صفحه ی اول چندتا تبلیغ سفید رنگ هست روی یکی از اونا کلیک کنید(قسمت Surveys)

حالا توی صفحه ی باز شده داخل کادر سفید رنگ اسم یک سایت رو وارد کنید(هر چی باشه فرق نمیکنه)
بعد روی Submit Review کلیک کنید.به یک صفحه جدید هدایت میشوید.
سپس روی Home کلیک کنید.
حالا این کار رو برای بقیه ی تبلیغ ها انجام بدید تا همه ی تبلیغ ها پاک بشن

حالا مر حله ی بعد

حالا روی گزینه ی Invite Friends کلیک کنید و لینکی که در این صفحه براتون قرار داده رو برای دوستاتون بدید تا از این طریق بیان و توی سایت ثبت نام کنن، با هر ثبت نام از طریق لینک شما به موجودی ویزا کارتتون 0.30$ اضافه میشه.
و حالا ساخت ویزا کارت

بعد از این که دوستاتون رو دعوت کردید و موجودی ویزا کارتتون به سقف معمول ($15) رسید بر روی Cash Out در منوی Home کلیک کنید و ویزا کارد خودتون رو صادر کنید.

حالا وارد بازی بشید و با ویزا کارتتون جم رایگان بخرید

با این روش میتونید ویزا کارد های رایگان و جم رایگان بخرید

هر مشکلی داشتید در قسمت نظرات مطرح کنید.
     
  ویرایش شده توسط: omidbahal1234   
مرد

 
واقعیت مجازی همراه پروازهای مسافرتی خواهد شد

تفاوتی نمی‌کند تا چه اندازه برای هدست‌های واقعیت مجازی، فیلم، موزیک ویدیو و شبیه‌ساز تولید شود؛ در هر صورت این دستگاه‌ها باز هم برای فروش به قشر عمومی کاربران با مشکلات عمده‌ای مواجه خواهند بود. اما به نظر می‌رسد سامسونگ یکی از بهترین موارد استفاده از هدست واقعیت مجازی خود را یافته باشد.
هدست‌های واقعیت مجازی هر روز به بلوغ خود نزدیک‌تر می‌شوند. رفته رفته تقاضای بازار برای این مخلوقات جدید دنیای فناوری شکل گرفته و بعنوان یکی از محصولات جالب توجه مطرح می‌شوند. در ابتدا تنها آکیولس و پروژه مورفیوس سونی بودند که توجه بسیاری را در حیطه‌ی فعالیت‌های واقعیت مجازی به خود جلب کردند، اما پس از مدتی در اثر همکاری سامسونگ با آکیولس، دستگاهی با عنوان Gear VR معرفی شد که گلکسی نوت 4 سامسونگ را به یک پوشیدنی با تجربه‌ای سه‌بعدی از دنیای مجازی بدل می‌سازد.
اما در مسیر استفاده از دستگاه‌های واقعیت مجازی، یک مشکل اساسی وجود دارد. این هدست‌ها نه تنها ظاهری عجیب و نامتعارف دارند، بلکه از کاربر می‌خواهند دنیای واقعی اطراف و ارتباط با سایر افراد را در حین استفاده از آن‌ها به کلی کنار بگذارد. همین موضوع باعث می‌شود چنین دستگاهی هرچقدر هم که تجربه‌ای نو و لذت‌بخش باشد، اما به دستگاهی پرکاربرد و پرفروش بدل نشود. حال سامسونگ تلاش دارد فناوری واقعیت مجازی خود را از مجاری دیگری به محبوبیت برساند.
این کمپانی کره‌ای به تازگی با بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی استرالیا وارد قرار داد شده و بر اساس این توافق، هدست Gear VR سامسونگ در پروازهای درجه یک برخی هواپیماهای شرکت Qantas به مسافران ارائه خواهد شد تا طی مدت پرواز از آن بهره ببرند. زمان اجرای این تصمیم، اواسط ماه می اعلام شده است. البته این قرارداد به پروازها محدود نیست و قرار است این شرکت هواپیمایی، در سالن‌های انتظار فرودگاه نیز هدست واقعیت مجازی سامسونگ را به مسافران خود پیشنهاد کند.
کافی است کمی به جوانب این مساله فکر کنیم تا متوجه فوق‌العاده بودن ایده‌ی بازاریابی نهفته در پس آن شویم. هواپیماها و فرودگاه‌ها از معدود مکان‌هایی هستند که ضوابط اجتماعی متفاوتی از جوامع عادی انسانی دارند. این مکان‌ها معمولا پر از افراد غریبه بوده و نادیده گرفتن تمامی آن‌ها هیچ احساس عذاب وجدان یا حس بد اجتماعی را به کاربر منتقل نخواهد کرد. در واقع، بسیاری افراد برای رها شدن از فضای غربت زده و ناخوشایند این محیط‌ها از هرگونه رویدادی که آن‌ها را از این حال و هوا خارج کند سپاسگزار هم خواهند بود.
احتمالا فرودگاه‌ها و هواپیماها از معدود مکان‌های اجتماعی است که پوشیدن یک ماسک بزرگ مشکی و نادیده گرفتن محیط و اطراف برای چند ساعت قابل پذیرش باشد. مسلما در ابتدای کار با نگاه عجیب عده‌ای از افراد حاضر در محیط مواجه خواهیم شد اما به سختی می‌توان به محیط عمومی دیگری فکر کرد که پوشیدن یک هدست واقعیت مجازی در حضور دیگر انسان‌ها احساس ناراحتی کمتری به کاربر منتقل کند.
متاسفانه محتوای ارائه شده به واسطه‌ی این قرارداد در مرحله‌ی اول بیشتر به تورهای اول شخص واقعیت مجازی، نمایی از فرود هواپیماهای این شرکت و محتوای تبلیغاتی ارائه شده توسط شرکای تورسیتی این شرکت هواپیمایی محدود شده است. بنابراین نمی‌توان انتظار ارائه‌ی محیطی کاملا مجازی و حرکت در آن را داشت؛ که البته با توجه به این موضوع که کاربر در محیط هواپیما ملزم به نشستن روی صندلی و بستن کمربند ایمنی خود خواهد بود چندان هم دور از انتظار نبوده است.
مسلما این تنها اولین قدم در مسیر آینده است. سرانجام به مرحله‌ای خواهیم رسید که واقعیت سخت تحمل مدت پرواز با واقعیت مجازی دلچسب جایگزین خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 73 از 119:  « پیشین  1  ...  72  73  74  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA