انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 76 از 119:  « پیشین  1  ...  75  76  77  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
تصاویر منتسب به پروژه‌ی اسپارتان مایکروسافت منتشر شد

پس از انتشار تصاویری منتسب به محیط ویندوز ۱۰ برای گجت‌های موبایل توسط یک وب‌سایت چینی، حال تصاویری از پروژه‌ی مرورگر اسپارتان مایکروسافت نیز توسط همان وب‌سایت منتشر شده است.
به‌نظر می‌رسد وب‌سایت چینی ITHome به منابع خوبی متصل است، چراکه این کمپانی به فاصله‌ی یک روز تصاویری را از محیط ویندوز ۱۰ برای گجت‌های موبایل و همچنین پروژه‌ی مرورگر جدید این کمپانی موسوم به اسپارتان منتشر کرد. همانطور که می‌دانید پروژه‌ی اسپارتان اسم رمز پروژه‌ای است که مایکروسافت از دل آن مرورگر جدیدی را همراه با ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد.



در حال حاضر شرکای تجاری مایکروسافت می‌توانند به بیلد ۱۰۰۰۹ ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشند. این نسخه از پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ شامل مرورگر پروژه‌ی اسپارتان نیز می‌شود که از این‌رو باید اسکرین‌شات‌های منتشر شده را متعلق به این نسخه خواند.
ویژگی‌های مرورگری که تصاویری آن منتشر شده شامل منوی Faviorate، لیست خواندنی‌ها و حالت مطالعه برای مقالات بلند است که با توجه به توضیحات مایکروسافت در کنفرانس ویندوز ۱۰، این قابلیت خواندن مقالات و متون را در مرورگر با حذف موارد جانبی بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند. این مرورگر از وجود دستیار صوتی مایکروسافت، کورتانا نیز بهره می‌برد که در برخی موارد نظیر جستجو در وب کاربران را یاری خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا آیپد پرو می‌تواند وضعیت فروش تبلت‌های اپل را بهتر کند؟

فروش آیپد در سراشیبی سقوط افتاده است. تبلتی که شروعی طوفانی داشت حال سال به سال فروش کمتری را تجربه می‌کند. با این حال تیم‌کوک، مدیر عامل اپل، این موضوع را نمی‌پذیرد و این کاهش فروش را موقتی می‌داند. چند وقتی است شایعه ساخت و عرضه آیپد بزرگ ۱۲.۹ اینچی مطرح شده، آیا این تبلت بزرگ می‌تواند فروش اپل و تبلت‌ها را دست‌خوش تغییر کند؟
یکی از تحلیل‌گران دقیق و آشنا با موقعیت اپل با نام مینگ-چای کو از موسسه KGI Securities اصلا به نجات بخشی آیپد پرو اعتقادی ندارد و می‌گوید تا سال ۲۰۱۵ فروش آیپد‌های اپل حتی تا ۳۰ درصد بیشتر از سال گذشته نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
این تحلیلگر در یادداشتی که در روز جمعه از وی منتشر شده، فروش آیپد در سال جاری میلادی را تنها ۴۵ میلیون واحد پیش‌بینی کرده است. این مقدار دقیقا با افت فروش ۳۰ درصدی آیپد نسبت به فروش سال ۲۰۱۴ برآورد می‌شود.
اما آیپد پرو یا پلاس ۱۲.۹ یا ۱۲.۲ اینچی می‌تواند در این مسیر معجزه‌ای به وجود آورد؟ «کو» بر این باور است که یک آیپد ۱۲.۹ اینچی نمی‌تواند «کمک معنا‌داری» به مقدار فروش برساند. او همچنین باور دارد دومین افت فروش محسوس تبلت اپل در سه ماهه دوم با ۵۲.۷ درصد و رسیدن تعداد فروش آیپد به ۱۰.۱ میلیون واحد صورت می‌گیرد و پس از آن سومین سقوط فروش در سه ماهه سوم با رسیدن تعداد فروش به ۷ یا ۸ میلیون واحد ادامه پیدا می‌کند.
این عدد‌ها برای محصولی که اپل خود آن را پایه گذاری کرده بسیار بد به حساب می‌آیند اما کو در این زمینه پیش‌بینی‌های بسیار دقیقی داشته است. برای مثال مینگ چای کو در سه ماهه قبل تعداد آیفونی که اپل خواهد فروخت را بهتر از همه تحلیلگران با مقدار ۷۳ میلیون پیش‌بینی کرد؛ که در واقع اپل ۷۴.۵ میلیون آیفون را توانست به فروش برساند. این مقدار واقعی با مقدار پیش‌بینی این تحلیلگر بسیار نزدیک است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل سری مک‌بوک ایر را به چیپ برادول اینتل مجهز می‌کند

اپل ممکن است در حال آماده شدن برای رونمایی از محصول جدید سری مک‌بوک ایر خود طی روزهای آینده با بروزرسانی جزئی باشد. البته بر اساس شایعه‌ای جدید، این محصول ارتباطی با مک‌بوک ایر 12 اینچی با رزولوشن بالای رتینا نخواهد داشت.
بر اساس گزارش‌های جدید، این نسخه‌ی MacBook Air به نسل جدید پردازنده‌های اینتل مجهز خواهد شد. اپل می‌تواند هم‌اکنون چیپ‌های 2.2GHz Core i5-5250U یا 1.8GHz Core i5 یا 2GHz Core i7 را در دل دستگاه خود جای دهد.
این موارد از چیپ‌های جدید با معماری Broadwell اینتل هستند که مصرف انرژی بسیار پایینی خواهند داشت. این CPUهای جدید در ماه ژانویه در اختیار سازندگان کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها قرار گرفت. بر اساس گزارش بدست آمده، بروزرسانی بی سر و صدای مک‌بوک ایر روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ماه انجام خواهد شد. این در حالی است که انتظار نمی‌رود خبری از مک‌بوک ایر 12 اینچی با نمایشگر رتینا در میان باشد و سری مک‌بوک پرو نیز در این مرحله به چیپ برادول اینتل مجهز نخواهند شد.
در هر حال هنوز هم تصور می‌کنیم اپل طی سه‌ماهه‌ی جاری نسبت به رونمایی از مک بوک ایر 12 اینچی اقدام خواهد کرد که تا انتهای ماه مارس فرصت در اختیار این شرکت قرار خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود این کمپانی در ماه آوریل ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ را روانه‌ی بازار کند.
هفته‌ی گذشته با شایعه‌ای روبرو بودیم که مدعی برگزاری یک رویداد خبری از سوی اپل در اواخر ماه جاری میلادی برای رونمایی از محصولات جدید این شرکت بود. اگرچه این خبر با گزارش بروزرسانی مک‌بوک ایر مطابقت دارد، اما هیچ اطلاعات دیگری که به مراسم انتهای فوریه اشاره کند در دست نیست. ارتقای جزئی سرعت مک‌بوک ایر نیز مسلما نیازمند یک رویداد اختصاصی نخواهد بود و بی سر و صدا انجام خواهد شد.
سری محصولات مک بوک ایر آخرین بار در آوریل سال 2014 بروزرسانی شد که نمایانگر 100MHz افزایش در سرعت پردازنده و کاهش 100 دلاری قیمت دستگاه بود. در آن زمان به دلیل ارائه‌ نشدن چیپ‌های برادول از سوی اینتل، دست و بال اپل نسبتا بسته بود که در نهایت موجب شد این شرکت تصمیم به کاهش قیمت بگیرد. تصمیمی که به ایجاد مقرون به‌صرفه‌ترین دستگاه‌های سری مک در تاریخ این کمپانی منجر شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پایان خط؛ Rapidshare تعطیل می‌شود

رپید‌شیر یکی از محبوب‌ترین سرویس‌‌های اشتراک‌گذاری فایل در اینترنت است که اخیرا اعلام کرده به سرویس‌دهی خود در تاریخ ۱۱ فروردین پایان خواهد داد. بعد از این تاریخ تمامی حساب‌های کاربری غیرفعال شده و فایل‌ها به‌طور خودکار حذف خواهند شد.
Rapidshare که در سوئیس اداره می‌شود جزو بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سرویس اشتراک‌گذاری فایل به شمار می‌آید. این سرویس در سال 2002 در آلمان پایه‌گذاری شد که در ابتدا صاحب دامینِ آلمانی RapidShare.de بود. بعدها دامنه‌ی دوم RapidShare.com ایجاد شد که سرویس‌دهی به‌طور همزمان با هر دو سایت مدیریت می‌شد؛ در تاریخ یکم مارس 2010 دامین آلمانی بسته شده و تمامی کاربران به سایت اصلی یعنی RapidShare.com هدایت شدند.
رپیدشیر در 2010 اعلام کرد که صدها میلیون بازدیدکننده در ماه داشته و جزو 50 سایت محبوب دنیا به شمار می‌آید. بعد از به اشتراک‌گذاری فایل‌های دارای کپی‌رایت، باعث شد تا رپیدشیر در سرویس‌دهی خود تجدیدنظر کرده و خدمات ذخیره‌سازی ابری سرویس B2B (مخصوص شرکت‌ها) را راه‌اندازی کند. این مسئله باعث شد در سال 2010 درآمد این مجموعه کاهش یابد و رتبه‌ی الکسا آن به زیر 1,400 نزول کرد. در سال 2012 بعد از بسته شدن مگاآپلود، رپیدشیر شاهد افزایش کاربران بود و در این راستا سرعت دانلود را برای رسیدگی به تقاضا محدود کرد.
بعد از افزایش کاربران، رپیدشیر نام تجاری جدیدی برای این سرویس تعریف شد و به عنوان یک سرویس ذخیره‌سازی ابری شروع به فعالیت کرد؛ این تغییرات نتایج خوشی را در پی نداشته و باعث شد 75 درصد از کارمندان این سرویس در اوایل سال 2014 اخراج شوند.



اگر به سایت رپیدشیر رجوع کرده باشید با پیام فوق مواجه می‌شوید. رپیدشیر هیچ دلیلی را برای پایان دادن به سرویس‌دهی خود ارائه نداده است. اگر کاربر این سرویس هستید به مدت ۷ هفته فرصت دارید تا از فایل‌های موجود خود در رپیدشیر پشتیبان تهیه کنید. سایت‌های مشابه این سرویس، بعد از بسته شدن رپیدشیر شاهد حجم عظیمی از کاربران جدید خواهند بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با ارزش ۷۰۰ میلیارد دلاری سهام اپل چه می‌توان خرید؟

چندی پیش ارزش کمپانی اپل در بازار‌های بورس به بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار رسید که یک رکورد در تاریخ تجارت محسوب می‌شود. برای درک بهتر میزان ارزش اپل، به بررسی گزینه‌های خرید و سرمایه‌گذاری پرداخته‌این که می‌توان با این پول انجام داد.
در ماه‌های گذشته ارزش هر سهم اپل در بازار‌های بورس با اتخاذ سیاست‌هایی نظیر تقسیم سهام همراه با افزایش ارزش هر سهم، ارزش کل کمپانی اپل را بسیار بالا برده است؛ بطوریکه پس از گذر ارزش سهام اپل از کل ارزش بازار بورس کشوری نظیر روسیه، این کمپانی رکوردی را نه‌فقط در دنیای فناوری، بلکه در تاریخ تجارت از خود به جای گذاشت. ارزش اپل به بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت که این موضوع کوپرتینویی‌ها را تبدیل به با ارزش‌ترین کمپانی تاریخ تجارت کرد. البته بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که ارزش کمپانی، به معنای قیمت هر سهم کمپانی در تاریخ مشخص ضرب در تعداد سهام کمپانی مذکور است. البته شماری از اقتصاددانان، از بعدی دیگر، اپل را با ارزش‌ترین کمپانی تاریخ نمی‌دانند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این افراد مایکروسافت در سال ۱۹۹۹ ارزشی برابر ۶۱۳ میلیارد دلار داشت که با برابری نرخ دلار، ارزش مایکروسافت در آن سال برابر ۸۷۵ میلیارد دلار بوده است.
در هر حال، اپل امروزه تبدیل به با ارزش‌ترین کمپانی جهان شده است. در ادامه به بررسی گزینه‌هایی خواهیم پرداخت که می‌توان با استفاده از ۷۰۰ میلیارد دلار خرید تا به روشنی بزرگی این عدد مشخص شود.


خرید یک یا چند تیم ورزشی



این روزها بسیاری از سرمایه‌داران عرب یا روس با استفاده از دلارهای حاصل از فروش نفت و گاز، اقدام به خرید تیم‌های فوتبال مطرح دنیا می‌کنند. اولین نمونه از چنین خریدهایی توسط رومن آبراموویچ روس انجام شد که بعدها توسط سرمایه دارن عرب حاشیه‌ی خلیج فارس نیز ادامه یافت. از جمله‌ی این تیم‌ها می‌توان به چلسی، منچسترسیتی و پاریس‌سن‌ژرمن اشاره کرد. برای انتخاب با ارزش‌ترین تیم‌های فوتبال حال حاضر جهان، از آمار فوربس کمک گرفته شده تا متمول‌ترین تیم‌های حال حاضر جهان، مد نظر باشد. در صورتی که بخواهیم ۲۰ تیم اول این لیست را خریداری کنیم، تنها باید ۲۰.۹۵ میلیارد دلار از سرمایه‌ی ۷۰۰ میلیارد دلاری اپل را خرج کرد.
با توجه به باقی ماندن بخش بزرگی از سرمایه، می‌توان به سراغ ورزش‌های دیگری نیز رفت که از این بین بیس بال یک انتخاب خوب است. در صورتی که ۱۰ باشگاه بزرگ بیس‌بال آمریکا را در نظر داشته باشیم، تنها ۹.۱۴ میلیارد دلار دیگر باید خرج کرد که البته رقم چندان زیادی نیست!


خرید یک خودروی خوب



مطمئنا خودرو یا خودروهای خوب یکی از مشخصات افراد متمول است، از این‌رو برای فردی که ۷۰۰ میلیارد دلار در جیب دارد، باید یک خودروی خوب انتخاب کرد. خودروهای معمولی، حتی بهترین سوپر اسپورت‌های تولید شده نیز گزینه‌ی مناسبی نیستند و باید به سراغ نمونه‌‌های محدود رفت. گران‌ترین نمونه از بوگاتی ویرون چهار میلیون دلار قیمت دارد که می‌توان با ۷۰۰ میلیارد دلار، سفارش ساخت ۱۷۵٫۰۰۰ دستگاه از این خودروها را داد.


خرید بهترین البسه‌



پس از خرید خودرو، نوبت به لباس می‌رسد. برای خرید لباس باید به سراغ یکی از بهترین برند‌های لباس در جهان رفت. فروشگاه بیژن در بورلی هیلز لس آنجلس، بهترین مکان ممکن برای فردی است که ۷۰۰ میلیارد دلار در جیب دارد. برای خرید لباس از این فروشگاه باید حداقل هزینه‌ای ۲۰۰٫۰۰۰ دلاری را در نظر داشت که شامل یک مجموعه‌ی کامل از لباس‌های طراحی شده برای یک فصل است. با وجود این مقدار پول، خرید چند دست کت و شلوار در کنار کراوات‌های چند هزار دلاری نیز نمی‌تواند مشکلی داشته باشد.


خرید یک خانه لوکس



مطمئنا پس از خرید ۳۰ باشگاه ورزشی و چندین خودروی گران قیمت، نیاز به خانه‌ای است تا در آن زندگی کرد. بدین منظور گران‌ترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب کردیم. موکش آمبانی یکی از متمول‌ترین افراد در هندوستان است که خانه‌ای زیبا و مجلل در مومبای در اختیار دارد. این خانه یا به بیان بهتر قصر مجلل، آنتیلیا نام دارد که از ۲۷ طبقه تشکیل شده است. در این برج مجلل، ۶۰۰ خدمه در اختیار شما خواهند بود و می‌توان از سه سکو برای پرواز یا فرود هلیکپوتر نیز استفاده کرد. ضمنا یک مرکز پزشکی اختصاصی نیز بصورت ۲۴ ساعته در اختیارتان خواهد بود تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. برای خرید این کاخ، کافی است ۱۰۰ میلیون دلار پرداخت کنید.


کارهای خیرخواهانه انجام دهید



میانگین هزینه‌ی تحصیل یک فرد در دانشگاه هاروارد برای یک سال، ۷۰٫۰۰۰ دلار است. با استفاده از ارزش کمپانی اپل می‌توان ۲۵۰٫۰۰۰ نفر را تا پایان دوره‌ی لیسانس برای تحصیل در این دانشگاه معتبر، حمایت کرد.


خرید رقبای اپل



براساس اطلاعات ارائه شده توسط فوربس، ارزش کمپانی گوگل برابر ۳۸۲ میلیارد دلار و سامسونگ ۱۸۶ میلیارد دلار است. با استفاده از ۷۰۰ میلیارد دلار ارزش کمپانی اپل، می‌توان این رقبای اپل را خرید و همچنان مقداری از پول هنگفت حاصل را در اختیار داشت. می‌توان با این سرمایه‌ی کلان، دو کمپانی مایکروسافت و گوگل را نیز خرید. البته در کنار این کمپانی‌ها می‌توان چند کمپانی دیگر را از قبیل کمپانی‌های نفتی در اختیار گرفت و تا علاوه بر دو کمپانی برتر حوزه‌ی فناوری، شاهرگ‌های انرژی را در اختیار گرفت و به یک امپراطوری تبدیل شد.


راه‌اندازی یک شرکت هوایی



با استفاده از ارزش کمپانی اپل می‌توان یک شرکت هوایی مجهز با ناوگانی خارق‌العاده راه‌اندازی کرد. براساس لیست قیمت جدید کمپانی ایرباس، با ۷۰۰ میلیارد دلار می‌توان ۱٫۶۰۰ فروند ایرباس A380-800 خریداری کرد. هر فروند ایرباس A380-800 قیمتی ۴۲۸ میلیون دلار دارد. در صورتی که تمایلی به خرید هواپیما از کمپانی اروپایی ایرباس نداشته باشید، می‌توانید به سراغ بوئینگ بروید و بزرگ‌ترین هواپیمای ساخت این کمپانی، بوئینگ ۷۴۷-۸ را با پرداخت ۳۶۸ میلیون دلار برای هر فروند به تعداد ۱٫۹۰۰ دستگاه در اختیار بگیرید.


تامین کسری بودجه‌ی آمریکا



براساس اطلاعات ارائه شده توسط مراجع مالی آمریکا، این کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین تجارت جهان در سال ۲۰۱۴ میلادی کسری بودجه‌ای ۵۰۵ میلیارد دلاری داشته است. اپل می‌تواند با پرداخت این پول به دولت آمریکا، کسری بودجه‌ی این کشور را کاهش داده و حتی بخشی از ۲۰۰ میلیارد دلار باقی مانده را نیز به‌عنوان وام در اختیار دولت قرار دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسل سوم پردازنده‌های ۱۸ هسته‌ای زئون E7 از راه می‌‌رسند

اینتل در حال آماده‌سازی نسل سوم پردازنده‌های زئون E7 مبتنی بر سری Haswell-EX است تا آن‌ها را در فصل دوم از سال جاری روانه‌ی بازار کند. جزئیات مربوط به این پردازنده‌ها منتشر شده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
قوی‌ترین نمونه از نسل جدید Xeon دارای ۱۸ هسته‌ی پردازشی و ۳۶ تِرِد است و توان مصرفی آن نیز ۱۶۵ وات است. این پردازنده Xeon E7-8890 v3 نام دارد که هر یک از هسته‌های پردازشی آن با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز کار می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر این پردازنده می‌توان به حافظه‌ی کش ۴۵ مگابایتی L3 اشاره کرد. نمونه‌ی دیگری از این پردازنده‌ها Xeon E7-8867 است که توان مصرفی آن ۱۶۵ وات است. این پردازنده از وجود ۱۶ هسته بهره می‌برد که فرکانس هر یک روی ۲.۵ گیگاهرتز تنظیم شده است.
سایر پردازنده‌های خانواده‌ی Haswell-EX شامل نمونه‌هایی خواهند بود که از وجود ۱۴، ۱۲، ۱۰، ۸ و ۴ هسته بهره می‌برند. توان مصرفی هر یک از این پردازنده‌ها نیز در بازه‌ی ۱۱۵ تا ۱۶۵ وات جا می‌گیرد. همچنین فرکانس هسته‌های مورد استفاده نیز از ۱.۹ گیگاهرتز تا ۳.۲ گیگاهرتز بسته به پردازنده‌ی مورد نظر تنظیم شده است. برای مثال E7-4820 v3 با وجود ۱۰ هسته روی فرکانس ۱.۹ گیگاهرتزی تنظیم شده است.



براساس اطلاعات ارائه شده توسط CPU-World، نسل سوم پردازنده‌های زئون E7 همراه با بهبود‌هایی در مقایسه با نسل‌های پیشین روانه‌ی بازار خواهند شد که از جمله‌ی آن می‌توان به پشتیبانی از حافظه‌‌ی رم‌های DDR4 و پشتیبانی از دستورات AVX و TSX‌ اشاره کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
iWork برای کاربرانی که سخت‌افزار اپل ندارند فعال شد

اپل تغییراتی را در سیاست خود اعمال کرده به‌طوری که تمامی کاربران با هر سیستم و پلتفرمی قابلیت ایجاد اپل آی‌دی را دارند؛ در همین راستا iCloud و اپلیکیشن‌های iWork نیز برای این دسته از کاربران در دسترس قرار گرفته است.
iWork مجموعه‌ی نرم‌افزارهای اداری اپل است و شامل نرم‌افزارهای Number ،Pages و Keynote می‌شود. این مجموعه، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ در حقیقت iWork را می‌توان با سری برنامه‌های آفیسِ مایکروسافت مقایسه کرد. کاربرانی که دستگاه اپلی مانند آیپد و آیفون دارند این برنامه بصورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گرفته است؛ با لاگین شدن به حساب آی‌کلاد خود می‌توانید از برنامه‌ها استفاده کنید. اخیرا اپل امکان ایجاد اپل آی‌دی را برای کاربران پلتفرم‌های دیگر فراهم کرده است؛ قبلا فقط کسانی که دستگاه اپلی داشتند امکان ایجاد آی‌دی و استفاده از امکانات این کمپانی را دارا بودند. بعد از ایجاد اپل آی‌دی می‌توانید به آیکلاد لاگین شده و به برنامه‌های iWork دسترسی داشته باشید.
به منظور ایجاد اپل آی‌دی ابتدا به این لینک رجوع کرده و مراحل ثبت‌نام را طی کنید؛ کاربران با هر مرورگر و شناسه‌ی ایمیل قابلیت ایجاد اکانت را دارند. اپل تمامی امکانات آیکلاد را برای کاربران پلتفرم‌های دیگر فراهم نکرده است؛ فقط برنامه‌های iWork و فضای محدودی را برای ذخیره‌ی فایل‌ها را در اختیار آن‌ها قرار داده است؛
فراهم کردنِ iWork از طریق آیکلاد برای کلیه کاربران، می‌تواند شروعی برای ورود به اکوسیستم جامع اپل و استفاده از سرویس‌های آن باشد؛ اقدامی که در گذشته برای iTunes نیز انجام شده است. استیوجابز فراهم کردن آی‌تونز به کاربران ویندوز را مانند دادن یک لیوان آب یخ به فردی در جهنم تشبیه کرده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیشنهاد 12,500 دلاری فیس‌بوک برای گزارش باگ مهم

فیس‌بوک ۱۲٫۵۰۰ دلار را برای یابنده‌ی حفره امنیتی بزرگ پرداخت کرد؛ اکسپلویت این باگ و استفاده از آن می‌تواند مشکلات زیادی را برای فیس‌بوک ایجاد کند. در حال حاضر توسط این مشکل امنیتی می‌توان عکس‌های دیگران را حذف کرد.
محقق امنیتی بنام Laxman Muthiya اشکال امنیتی را در فیس‌بوک پیدا کرده که می‌توان از طریق آن عکس‌های افراد مختلف را حذف کرد. عملکرد این باگ از طریق گراف API است که هر کسی می‌تواند از طریق خط‌ فرمان کل عکس‌های آلبوم خود را حذف کند. در ابتدا دسترسی برای حذف عکس‌های دیگران وجود نداشت؛ اما مسئله زمانی مشکل‌ساز می‌شود که از نسخه‌ی موبایل این API استفاده کنید. با استفاده از دستورات زیر می‌توان عکس‌های دیگران را در فیس‌بوک حذف کرد:



در حال حاضر افراد کمی قادر به اکسپلویت باگ و استفاده از آن هستند؛ اما آسیب‌پذیری به‌ وجود آمده می‌تواند مشکل بزرگی را برای فیس‌بوک ایجاد کند. ماتیا، محققی که توانست این باگ را گزارش کند، ۱۲٫۵۰۰ دلار از فیس‌بوک دریافت کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت با حذف محدودیت‌های وان‌نوت، این نرم‌افزار را برای ویندوز رایگان کرد

OneNote نرم‌افزاری برای نوت‌برداری و تولید محتوا است. مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی محدودیت‌های این سرویس را حذف کرده و این نرم‌افزار را بصورت کاملا رایگان برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر خواهد کرد.
کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، این نرم‌افزار را بطور رایگان برای سیستم‌عامل ویندوز ۷ و ۸ از طریق این لینک دانلود کنند.
ویژگی‌های زیر فقط برای کاربرانی که در قبال آن‌ها پول پرداخت کرده‌اند، قابل استفاده بود؛ اما اکنون بصورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

بخش‌های محافظت شده با پسورد: با تخصیص دادن پسورد می‌توانید از اطلاعات مهم خود محافظت کنید.
تاریخچه صفحه: توسط این ویژگی می‌توانید به صفحات قبل و یا بعد مراجعه کنید.
ضبط صوتی و تصویری: می‌توانید هنگام نوت‌برداری بصورت تصویری ضبط کرده و بعدها به بخش مربوطه رجوع کنید.
جستجوی صوتی: با ضبط صدای خود می‌توانید کلمه‌ی مورد نظر را جستجو کنید.
فایل‌های اضافه شده: پرونده‌های آفیس خود و یا فایل‌های دیگری را می‌توانید به نوت‌بوک خود اضافه کنید.

این نرم‌افزار از وان‌درایو برای ذخیره فایل‌ها استفاده می‌کند؛ پس می‌توانید از طریق تمامی دستگاه‌های خود به فایل‌های وان‌نوت دسترسی داشته باشید. با داشتن اکانت رایگان مایکروسافت می‌توانید از 15 گیگابایت فضای رایگان وان‌درایو بهره ببرید و بدون هیچ محدودیتی فایل‌های وان‌نوت خود را ذخیره کنید.
امسال تیم مایکروسافت آفیس تغییرات جدیدی را خواهد داشت؛ این کمپانی در حال توسعه‌ی آفیس 2016 بوده و انتظار می‌رود آفیس لمسی مانند ویندوز ۱۰ در نیمه‌ی دوم سال منتشر شود. برای بهره بردن از اپلیکیشن وان‌نوت جدید، باید از ویندوز ۱۰ نسخه‌ی پیش نمایش که ماه پیش عرضه شد، استفاده کنید. به نظر می‌رسد مایکروسافت این نرم‌افزار را برای کلیه دستگاه‌ها بطور رایگان عرضه کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی ساعت‌هوشمند لوکس خود را با عنوان Watch Urbane معرفی کرد

در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، ال‌جی از ساعت‌هوشمند جدید خود Watch Urbane، با فرم‌فکتور دایره رونمایی کرد. این ساعت‌هوشمند که بسیار لوکس طراحی شده مبتنی بر اندروید وِر است.
ال‌جی در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون یکی از محصولات بسیار زیبای خود را معرفی کرد. ساعت‌هوشمند جدید ال‌جی که Watch Urbane نام دارد بر مبنای اندروید ور توسعه یافته و از یک بدنه‌ی تمام فلزی به همراه بند‌های چرم طبیعی بهره می‌برد. بدنه‌ی اصلی ساعت از وجود سنسورهای نظیر سنسور سنجش ضربان قلب بهره می‌برد. ال‌جی صراحتا اعلام کرده که این محصول را نباید به‌عنوان نسل جدیدی از ساعت‌های‌هوشمند این کمپانی به حساب آورد، بلکه Watch Urbane یکی دیگر از محصولات خانواده‌ی ساعت‌های‌هوشمند ال‌جی است که برای تکمیل خانواده‌ی گجت‌های پوشیدنی این کمپانی در کنار جی واچ و جی واچ آر قرار خواهد گرفت.
Watch Urbane همچون جی واچ آر از یک صفحه‌ی نمایش ۱.۳ اینچی P-OLED با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد که ارمغان آن تراکم پیکسلی ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ است. همچنین باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه‌ی داخلی چهار گیگابایتی این ساعت‌هوشمند نیز اشاره کرد. البته طراحان و مهندسان ال‌جی موفق شده‌اند تا حاشیه‌ی ساعت را تا حد امکان در مقایسه با جی واچ آر کاهش دهند. ابعاد این ساعت‌هوشمند ۴۵.۵ در ۵۲.۲ در ۱۰.۹ میلی‌تر است. ظرفیت باتری مورد استفاده ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعت است، از این‌رو نمی‌توان انتظار داشت که این ساعت‌هوشمند نیز بتواند با یک بار شارژ چندین روز دوام بیاورد. براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل نیز در ماه می ساعت‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد و از این‌رو به نظر می‌رسد ال‌جی برای رقابت با محصول اپل، ساعت‌هوشمند لوکس خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد. این ساعت در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 76 از 119:  « پیشین  1  ...  75  76  77  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA