انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 77 از 119:  « پیشین  1  ...  76  77  78  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
زن‌بوک UX305 ایسوس با ضخامت ۱.۲ سانتی‌متر ارائه می‌شود

اینتل با معرفی پردازنده‌های سری Core M تولیدکنندگان را در راستای کاهش ضخامت محصولت تولیدی خود یاری کرده است. اما با کاهش ضخامت، قیمت محصولات نیز افزایش می‌یابد. اما ایسوس با زن‌بوک UX305 لپ‌تاپ باریک خود را با قیمت کمتری در مقایسه با رقبا عرضه می‌کند.
پردازنده‌های سری Core M اینتل به دلیل تولید حرارت کمتر، دست تولیدکنندگان را برای کاهش ضخامت گجت‌های تولیدی باز گذاشته است، از این‌رو تولیدکنندگان لپ‌تا‌پ محصولات خود را باریک‌تر از پیش روانه‌ی بازار می‌کنند، هرچند در این بین قیمت‌ها کمی افزایش یافته است، برای مثال می‌توان به اَتیوبوک ۹ سامسونگ اشاره کرد که ۱٫۲۰۰ دلار قیمت دارد. البته در این بین نباید یوگا 3 پرو لنوو رو از یاد برد که ۱٫۲۹۹ دلار قیمت دارد. حال، ایسوس با زن‌بوک UX305 پا به میدان رقابت گذاشته است. این لپ‌تاپ ضخامتی ۱.۲ سانتی‌‌متری دارد و قیمت آن نیز در مقایسه با رقبا بهتر است. ایسوس این لپ‌تاپ را سال گذشته معرفی کرده بود.
ایسوس نمونه‌ای از این لپ‌تاپ را که به پردازنده‌ی Core M-Y510، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع SSD، عمر باتری ۱۰ ساعته و صفحه‌ی نمایش فول اچ‌دی با پوشش ضد انعکاس مجهز است، به قیمت ۶۹۹ دلار به فروش خواهد رساند. البته در صورتی که دوست دارید رزولوشن صفحه‌ی نمایش کمی بیشتر باشد، می‌توانید نمونه‌ی مجهز به صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن ۳٫۲۰۰ در ۱٫۸۰۰ پیکسل را انتخاب کنید که در اینصورت لپ‌تاپی با مشخصات نزدیک به یوگا ۳ پرو لنوو خواهید داشت. در این حالت باید ۹۹۹ دلار برای این لپ‌تاپ بپردازید. نمونه‌ی فول اچ‌دی هم‌اکنون روانه‌ی بازار شده و نمونه‌ی دیگر ماه آوریل عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصاویری از قاب پشتی آیپد پلاس اپل لو رفت

تاکنون اخبار و گمانه‌‌زنی‌های زیادی درباره ساخت یک آیپد پرو یا پلاس با اندازه ۱۲.۲ یا ۱۲.۹ اینچی در فضای وب منتشر شده است. امروز نیز تصویری توسط سایت فرانسوی NoWhereElse.fr لو رفته که قاب این آیپد با نام آیپد پلاس را نشان می‌دهد.
در تصاویر فاش شده جدید حتی اندازه قاب این آیپد با قاب مدل آیپد ایر ۲ مقایسه شده و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، آیپد پلاس اندازه‌ای بسیار بزرگ‌تر از آیپد ایر ۲ خواهد داشت. شایعات می‌گویند نمایشگر این محصول ۱۲.۹ اینچی است.



گمانه‌زنی‌های اخیر فعلا نام آیپد پرو را برای این محصول رد کرده‌اند و پسوند «پلاس» را برای این آیپد بزرگ محتمل‌تر می‌دانند. همچنین گفته می‌شود یک قلم استایلوس نیز همراه با این تبلت عرضه خواهد شد. زمان احتمالی معرفی این آیپد سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ برآورد شده است.
هنوز زیاد درباره مشخصات فنی این تبلت نمی‌دانیم اما شایعات می‌گویند آیپد پلاس به پردازنده A8X اپل با ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، وای‌فای 802.11، بلوتوث 4.0 و قابلیت ارتباطی 4G LTE مجهز خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
وایو با دو لپ‌تاپ هیبریدی جدید از سری Z وارد میدان شد

VAIO اکنون یک شرکت مستقل محسوب می‌شود که سونی جایگاهی در کسب و کار آن ندارد. این شرکت بالاخره آستین‌ها را بالا زده و دو محصول جدید تولید کرده که به تازگی از آن‌ها پرده برداشته است.
وایو به تازگی از دو لپ‌تاپ جدید خود با نام‌های VAIO Z و VAIO Z Canvas رونمایی کرده است. این سازنده اکنون یک شرکت نسبتا کوچک محسوب می‌شود که تمرکز اصلی خود را بر بازار خانگی ژاپن قرار داده و تصمیم دارد پس از قدرت گرفتن به مرور به سایر بازارها نیز وارد شود. VAIO Z Canvas در حقیقت نسخه‌ی نهایی از پروتوتایپ تبلتی است سال گذشته انتظار آن را می‌کشیدیم.
ابتدا بهتر است نگاهی به دستگاه پرچمدار VAIO Z داشته باشیم. در دل این لپ‌تاپ 13.3 اینچی که از امروز برای پیش‌سفارش در ژاپن در دسترس قرار گرفته، شاهد یک SSD سریع از نسل دوم خواهید بود و پردازنده‌ی آن نیز مدلی از نسل پنجم Core i7 اینتل خواهد بود که جزئیات آن ارائه نشده است. تمام تجهیزات این دستگاه درون بدنه‌ای از جنس آلومینیوم-کربن جای گرفته است. وایو معتقد است جدای از مشخصات فنی، کوچک‌ترین جزئیات طراحی و ساخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند؛ بنابراین کیفیت ساخت مثال زدنی دستگاه از نقطه قوت‌های آن به شمار می‌رود.
اکنون سه سال از زمانی که برای اولین بار با سری پرچمدار Z آشنا شدیم می‌گذرد و VAIO تلاش کرده نام خوش این سری را با محصولی جدید ادامه دهد. در این دستگاه، امکان تغییر حالت لپ‌تاپ به چند شکل مختلف پیش‌بینی و طراحی شده که امکان تغییر بین حالت تبلت، لپ‌تاپ عادی و نیز یک حالت نمایشی که در آن صفحه‌ی لپ‌تاپ کاملا برگشته و پشت به بدنه قرار می‌گیرد. طی مراسم رونمایی از این دستگاه، مقام‌های وایو تاکید ویژه‌ای بر مفهوم حرف Z داشته و از آن بعنوان Zero به معنی صفر یاد می‌کردند که نماد شروع دوباره و بازگشت از صفر وایو خواهد بود.
بخاطر بدنه‌ی آلومینیوم-کربن به کار رفته در این لپ‌تاپ، شاهد وزن 1.34 کیلوگرمی و ضخامت 16.8 میلی‌متری آن هستیم. مسلما دستگاهی نظیر LaVie HZ550 لنوو که در CES معرفی شد نازک‌تر و سبک‌تر است اما در عین حال از نظر سخت‌افزاری نیز با کاستی‌هایی روبرو است. VAIO وعده داده در این لپ‌تاپ حدود 15.5 ساعت استفاده‌ی مداوم را ارائه دهد که این دستگاه را به برترین لپ‌تاپ ساخته شده تا کنون از نظر عمر باتری بدل خواهد کرد. هیچ گاه، هیچ لپ‌تاپی تا به امروز موفق نشده چنین رکوردی از خود بر جای بگذارد؛ و باید همچنان منتظر ماند و دید وعده‌ی وایو عملی خواهد شد یا خیر. وایو همچنین ادعا می‌کند کیبورد این لپ‌تاپ صدای کمتری در مقایسه با رقبا داشته و در ساخت آن از مهندسی خاصی استفاده شده که سطح صدای ایجاد شده توسط آن را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.
البته بازگشت پرچمدار VAIO چندان ارزان قیمت نخواهد بود. وایو زد جدید با قیمت 190,000 ین ژاپن معادل با بیش از 1٫600 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.
و اما VAIO Z Canvas که قرار است در ماه می عرضه شود، به آن اندازه که تصور می‌کنید قابلیت تغییر فرم نخواهد داشت. کیبورد این دستگاه از صفحه‌نمایش 12.1 اینچی آن جدا شده و امکان حرکت میان حالت‌های لپ‌تاپ و تبلت را به خوبی فراهم می‌کند؛ اما خبری از حالت‌های دیگر نخواهد بود. رزولوشن نمایشگر این تبلت/لپ‌تاپ 2560 در 1704 است که قادر به پوشش 95 درصد از طیف رنگ Adobe RGB خواهد بود. این دستگاه کمتر بعنوان یک اولترابوک کاری نمود داشته و بیشتر بعنوان یک دستگاه خلاقانه برای علاقمندان در نظر گرفته شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، در کنار این دستگاه یک قلم استایلوس دیجیتایزر جای گرفته که مشخصات و جزئیات دقیق آن همچنان در دسترس نیست. هنوز سه ماه تا عرضه‌ی این دستگاه باقی مانده، بنابراین می‌توان هنوز منتظر جزئیات دقیق‌تر بود.
VAIO وعده داده که قادر است تا 1 ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی را درون تبلت Z Canvas قرار دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایشگاه Samsung Forum 2015 در ترکیه شروع به کار کرد

نمایشگاه دستاوردهای سال ۲۰۱۵ سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز شد. امروز 27 بهمن 1393 نمایشگاه سامسونگ فروم ۲۰۱۵ در شهر آنتالیا در کشور ترکیه، آغاز شد. شرکت سامسونگ در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشت.
چونگ رو لی رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقا سامسونگ، در حاشیه این نمایشگاه گفت:

سامسونگ یعنی عرضه کالاهای شگفت‌انگیز و ما با تمرکز کامل بر تامین نیازهای مصرف‌کنندگان، به این هدف مهم خواهیم رسید. با توجه به خصوصیات جمعیتی این منطقه که به دنبال کسب فناوری‌های جدید هستند، خاورمیانه و شمال آفریقا برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است و به نوعی حامی قدرتمند سامسونگ محسوب می‌شود. ما نیز به ارائه نوآوری و عرضه کالاهای جدید برای زندگی مردم این منطقه متعهد هستیم.

سامسونگ در راستای ارتقای نقش منطقه‌ای خود در جوامعی که در آن‌ها حضور دارد، تلاش‌های ویژه‌ای را برای ایفای مسئولیت در سه زمینه اصلی آموزش، اشتغال و بهداشت به عمل آورده است. لی در این باره تصریح کرد:

سامسونگ حضور اجتماعی خود را کاملاً جدا از فعالیت‌های تجاری خود می‌داند. ما با سازمان‌های مردم نهادی که اهداف تجاری ما را درک می‌کنند و با ما در هدف استفاده از فناوری برای جهانی بهتر، ایمن‌تر و سالم‌تر شریک هستند، همکاری می‌کنیم.

گفتنی است در این نمایشگاه، طیف متنوعی از محصولات جدید به نمایش گذاشته شده‌ که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تلویزیون‌های اس‌.یو.اچ‌دی (SUHD) و محصولات صوتی جدید اشاره کرد. این محصولات، تجربه تازه‌ای را از صدای دینامیک و چند جهته (surround) در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. سیستم صوتی مدلWAM7500/6500 سامسونگ که توسط لابراتوار صوتی مجهز سامسونگ در کالیفرنیا طراحی شده است، با استفاده از فناوری انحصاری حلقه صوتی سامسونگ، صدای ۳۶۰ درجه تولید می‌کند. این سیستم به معنای واقعی، صدای همه سویه را از تمام جهات افقی و عمودی تولید می‌کند. سیستم صوتی WAM7500/6500 فضای اتاق را با صدایی کاملاً متوازن پر می‌سازد. سامسونگ همچنین ساندبارهای منحنی (Curved Soundbar) مدل HW-J8500/8501 را در این نمایشگاه عرضه کرده که مکمل تلویزیون‌های دارای انحنای 65 تا ۷۸ اینچی هستند. این سیستم صوتی امکان پخش صدای ۹.۱ کاناله را داراست. این باندهای انحنادار به طور بی‌سیم به تلویزیون متصل می‌شوند و همچنین می‌توانند به عنوان بخشی از امکانات سیستم پخش صوت چند اتاقی سامسونگ، به شکل مرتبط با یکدیگر به کار گرفته شوند.
بخش لوازم‌خانگی سامسونگ، یکی از فعال‌ترین بخش‌های این شرکت در نمایشگاه امسال است. این بخش با نمایش محصولاتی چون یخچال‌های مدل مجموعه سرآشپز سامسونگ (RF9900)که وسیله‌ای کاملاً حرفه‌ای و در سطح استفاده سرآشپزها است و به طور مشترک با کلوپ سرآشپزهای سامسونگ طراحی شده، در این نمایشگاه حضور دارد. این یخچال هوشمند چهار در، دارای یک سیستم دائمی و دقیق کنترل دما و نیز یک سیستم سه‌گانه خنک‌کننده در یخچال و فریزر است، به این ترتیب مواد غذایی در تمام اوقات در مناسب‌ترین درجه نگه‌داری می‌شوند.
جدیدترین ماشین لباسشویی دوگانه سامسونگ (Active Dualwash) نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شود که دارای یک محفظه جداگانه داخلی با آب تحت‌فشار و بدنه‌ای با زبری ملایم است که فضای مناسبی را برای شستشوی اولیه لکه‌های سخت، همچون لباس‌های ورزشی خاک‌آلود یا پارچه‌هایی که می‌بایست با دست شسته شوند، همچون زیرپوش‌های ظریف، در اختیار می‌گذارد. جاروبرقی جدید سامسونگ مدل POWERbot VR9000 نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که از موتور الکتریکی با مبدل دیجیتال برخوردار است. قدرت مکش این جاروبرقی ۶۰ برابر قوی‌تر از مدل‌های قدیمی است و به این ترتیب خاک و آشغال روی فرش، پارکت و کف‌پوش‌های دیگر را با قدرتی غیر قابل مقایسه با جاروبرقی‌های قدیمی جمع می‌کند.
از میان محصولات بخش تلفن همراه نیز، سری جدید گلکسی A که به تازگی وارد بازار شده‌ است، در این نمایشگاه معرفی می‌شود. مدل‌های فلزی و خوش‌دست این سری Galaxy A7، A5 و A3 که به طور خاص برای ثبت و اشتراک تصاویر دیجیتال طراحی شده‌اند، از یک دوربین پنج مگاپیکسلی در جلوی گوشی برای ثبت بهترین عکس‌های سلفی برخوردارند و دارای امکاناتی همچون ثبت عکس‌های متحرک به صورت GIF نیز هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
برنامه‌نویس مگاآپلود به یک سال زندان محکوم شد

احتمالا خبرهایی پیرامون کیم دات‌کام مدیر سایت مگاآپلود شنیده‌اید؛ کیم در سال ۲۰۱۲ به خاطر تسهیل دانلود غیرقانونی به دستور پلیس فدرال آمریکا در نیوزیلند بازداشت شد. اما او تنها کسی نیست که مورد درخواست کیفری آمریکا قرار گرفته است. اندروس‌نام برنامه‌نویس سرشناس مگاآپلود به دلیل نقض قوانین کپی‌رایت به یک سال زندان محکوم شد.
اندروس نام برنامه‌نویس ۳۶ ساله که در هلند زندگی می‌کند، هفته گذشته با دریافت حکم بازداشت به آمریکا سفر کرد. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که اندروس به دلیل تعدی از قوانین کپی‌رایت به یک سال زندان محکوم شد.اندروس از وجود محتوای فایل‌های کپی‌رایت در سایت مگاآپلود مطلع بود. این فایل‌ها شامل محتوای دارای حق کپی از موشن‌پیکچرز و برنامه‌های تلویزیونی بوده و حتی برخی از این آن‌ها در لیست عدم تکثیر اف‌بی‌آی است. به گفته دادگاه، اندروس اعتراف کرد که شخصا این فایل‌ها را از سایت مگاآپلود نیز دانلود کرده است.
کیم دات‌کام در حساب توئیتر خود، نظام قانونی آمریکا را برای این تصمیم محکوم کرد. روتکن، وکیل مگاآپلود با انتشار بیانیه‌ای گفت:

می‌توان از موقعیت اندروس برای عدم محکومیت استفاده کرد، زیرا اندروس استونیایی بوده و در یک کشور خارجی زندگی می‌کند، به همین دلیل احتمال ارتکاب جرم وجود داشته و توانایی دفاع از خود را ندارد؛ دادگاه نیز از شرایط مالی ضعیف اندروس سواستفاده کرده است. حقایق ذکر شده در دادگاه یعنی نقص قوانین کپی‌رایت فضای ابری، جزو مسائل کپی‌رایت ثانویه بوده و جرم جنایی محسوب نمی‌شود. ظاهرا دادگاه اندروس را متقاعد کرده بود که اعتراف کند کیم برای حفظ قوانین کپی‌رایت تلاشی نکرده و وزارت دادگستری ضعف خود را در برابر حکم مگاآپلود نشان داد؛ زیرا می‌توانست بجای اجرای این حکم، اعلانیه‌ای را به منظور نقض کپی‌رایت در سایت آپلود کرده و دسترسی مستقیم را برای حذف کردن فایل‌ها و لینک‌های غیرقانونی داشته باشد.

پیش از این مگاآپلود در سال ۲۰۱۲ نیز به دلیل نقض آشکار و گسترده‌ی کپی‌رایت مورد درخواست کیفری قرار گرفته و تمامی مدیران سایت توسط پلیس فدرال آمریکا و نیوزیلند دستگیر شده بودند. پلیس فدرال این سایت را از دسترس خارج کرده و کیم را متهم کرد که بیش از ۵۰۰ میلیون دلار به دارندگان پروانه‌های حق پخش ضرر زده‌است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هشدار معاون گوگل: تاریخی گمشده پیش روی بشر است

معاون رئیس شرکت «گوگل» هشدار داده که احتمال دارد انبوه محتوای دیجیتال - از بلاگ‌ها گرفته تا توئیت‌ها و عکس‌ها تا ویدیوها و اسناد رسمی مانند احکام دادگاه و ایمیل‌ها - برای ابد از دست بروند چراکه برنامه‌های مورد نیاز برای مشاهده آنها از بین خواهند رفت.
به نوشته روزنامه گاردین، «وینت سِرف» هشدار داد که بشریت با خطر «نسلی فراموش شده یا حتی قرنی فراموش شده» روبرو است، در آینده‌ای که فایل‌های مربوط به رایانه‌های قدیمی به «زباله‌هایی بی‌مصرف» تبدیل خواهند شد. آقای سِرف پیشنهاد کرده که برای جلوگیری از چنین سرنوشتی بشر باید هرچه زودتر یک «گنجینه دیجیتال» ایجاد کند که بتوان در آن نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای قدیمی را فارغ از زمان تولیدشان بازیافت.
معاون رئیس گوگل گفت: «وقتی به ابعاد مستند‌گردانی زندگی روزمره‌مان فکر کنید، که مدام به شکل دیجیتال از قبیل ایمیل، توئیت و انواع محتوای تولیدی روی اینترنت قرار می‌گیرد، آن موقع متوجه خواهید شد که چه حجم بزرگی از تاریخ‌مان را از دست خواهیم داد.» سِرف تصریح کرد: «نمی‌خواهیم که زندگی دیجیتال‌مان به تدریج محو شود. اگر بخواهیم آن را حفظ کنیم، باید مطمئن شویم که محصولات دیجیتالی که امروز خلق می‌کنیم ظرفیت بازپرداخته شدن در آینده دور را خواهند داشت.»
هشدار این کارشناس دنیای سایبر یادآور طنز غریبی در رفتار خود ما است که قطعات موسیقی، عکس‌ها، نامه‌ها و دیگر اسنادمان را به امید حفظ حیات طولانی به شکل دیجیتالی درآورده‌ایم و حالا خودِ این خصوصیت پاشنه آشیل آنها در گذار از امروز به آینده‌شان شده است. از آن سو و در حالی که پژوهشگران می‌کوشند فایل‌های دیجیتال را برای سالیان‌ سال و سده‌ها بایگانی کنند، برنامه‌ها و سخت‌افزارهایی که برای بازبینی این فایل‌ها مورد نیاز است به شکل روزافزونی از دسترس خارج می‌شوند.
به گفته وینت سِرف: «ما همچنان بی‌تفاوت تمامی داده‌هایمان را به چیزی تبدیل می‌کنیم که خودش می‌تواند مایه آغاز یک عصر تاریکی اطلاعات شود. ما هر آن چیزی که فکر می‌کنیم باید حفظ شود را به فرمت دیجیتال تبدیل می‌کنیم و در این میان حواسمان نیست که صرف تبدیل فایل کافی نیست و باید گام‌های دیگری هم برداشت.» سرف در بخش دیگری از صحبت‌هایش توصیه کرد که «اگر عکس‌هایی دارید که خیلی برای‌تان اهمیت دارند،‌ آنها را چاپ کنید.»
این نخستین بار است که آدمی با مشکل از بین رفتن یکباره دستاورد‌ها و تاریخچه‌اش روبرو شده است. انسان از دیرباز در تمدن‌های باستان، از جمله، با خطوط میخی بر روی الواح گلی می‌نوشت یا شرح‌ حال خود را روی کاغذ‌های پاپیروس برای آیندگان باقی می‌گذاشت. بدین ترتیب پژوهشگران قرن‌ها بعد می‌توانستند تنها به کمک «چشمان» خود آنها را مطالعه کنند.
اینک اما داستان فرق کرده، در آینده‌ای دور اگر کسی بخواهد درباره فرهنگ امروز ما بیشتر بداند و بخواند با تلنباری از فایل‌های «پی دی اف»، «وورد داکیومنت» و صدها فرمت متفاوتی روبرو خواهد شد که تنها از طریق دسترسی به نرم‌افزار مخصوص آنها قابل بازبینی هستند.
معاون مدیر گوگل در توصیف خطر پیش روی بشر توضیح داد که در سال ۲۰۰۵، «دوریس کیارنس گودوین»، تاریخدان آمریکایی درباره نبوغ سیاسی آبراهام لینکلن نوشت و گفت که چگونه لینکلن کسانی که به عنوان رقبایش در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کردند را استخدام کرده بود. برای اثبات این نظریه گودوین به سراسر آمریکا سفر کرد و دانه به دانه نامه‌های کاغذی افراد مرتبط با این ماجرا را پیدا کرد: «در دنیای امروز این نامه‌ها در قالب ایمیل نوشته می‌شوند و امکان بازیافتنشان بعد از ۱۰۰ سال رفته رفته کمتر می‌شود.»
با این همه تهیه نرم‌افزاری که قادر به خواندن فایل‌های قدیمی باشد تنها نیمی از راه است. بخش دشوار کار دریافت مجوزهای حقوقی مورد نیاز برای کپی و نگهداری نرم‌افزارها پیش از فرارسیدن زمان «مرگ» آنها است. وقتی شرکت‌های رایانه‌ای و نرم‌افزاری تعطیل می‌شوند یا پشتیبانی از یک محصول خاص را متوقف می‌کنند، احتمالاً به فکر فروش امتیاز محصولات قدیم خود خواهند افتاد. به باور «وینت سِرف» شاید لازم باشد با در نظر گرفتن چنین ابعادی از مسائل پیش‌رو در آینده‌ای - که عصر شکوفایی اینترنت «دوران گذشته» آن خواهد بود - قوانین کپی رایت و حقوق ثبت اختراع را به فراخور نیاز زمان تغییر دهیم: «حرف از نگهداشتن این میراث برای صدها تا هزاران سال است».
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت‌های هوشمند پِبل رسما از اپلیکیشن‌های اندروید ور پشتیبانی می‌کنند

صاحبان ساعت‌های هوشمند پبل حتما از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد که از این پس قادر به اجرای اپلیکیشن‌های تحت سیستم‌عامل اندروید وِر هستند. در واقع این کاربران نه‌تنها امکان اجرای اپلیکیشن‌های تحت پلتفرم پبل را دارند بلکه به سادگی می‌توانند اپلیکیشن‌های اندروید ور را نیز اجرا کنند.
پبل یکی از موفق‌ترین ساعت هوشمند بازار است. آمار و ارقام نشان می‌دهند که ساعت‌های هوشمند تحت اندروید ور، چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته‌اند؛ اما ساعت‌های پبل از روز اول فروش بسیار خوبی داشته‌اند. با این حال پشتیبانی گوگل از پلتفرم اندروید وِر باعث شده است تا شاهد تولید اپلیکیشن‌های متنوعی در این پلتفرم باشیم. در همین راستا پبل از ماه‌ها قبل تلاش کرد تا امکان اجرای اپلیکیشن‌های تحت اندروید وِر را در ساعت‌های هوشمند پِبل میسر کند. این استارتاپ موفق امروز رسما اعلام کرد که این امکان فراهم شده است.
پبل اولین بار در اواخر سال میلادی گذشته موفق شد به صورت محدود و آزمایشی چند اپلیکیشن تحت اندروید وِر را در ساعت‌های خود اجرا کند. اما حالا امکان اجرای کلیه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید وِر در ساعت‌های پبل میسر است.
پبل بر روی تنوع اپلیکیشن‌ها و قیمت رقابتی برای ساعت‌های هوشمند خود کار می‌کند و این دو عامل موجب موفقیت محصولات این شرکت شده‌اند. اپل‌واچ به زودی وارد رقابت می‌شود و ال‌جی نیز ساعت هوشمند جدید خود را با نام Urbane رونمایی کرده است. انتظار داریم در کنگره‌ی جهانی موبایل شاهد رونمایی از گجت‌پوشیدنی بسیاری باشیم که همه‌ی این‌ها به معنی داغ‌تر شدن بازار ساعت‌های هوشمند و دیگر گجت‌های پوشیدنی هستند.
انتظار داریم اپل بخشی از بازار که کمتر درگیر تکنولوژی هستند و عموما کاربران عادی و علاقمند به محصولات اپل را شامل می‌شود در اختیار بگیرد. بخش مهمی از ساعت‌های هوشمند اپلیکیشن‌های مربوط به آن‌ها هستند. حتی اپل نیز در تولید اپلیکیشن‌های واقعا کارآمد برای ساعت‌های هوشمند با مشکل روبرو شده است. شرایط گوگل نیز چندان فرقی نمی‌کند و این کمپانی هم آن‌طور که باید و شاید نتوانسته اندروید وِر را گسترش دهد و برخی از شرکای تجاری گوگل نسبت استفاده از پلتفرم‌های جایگزین اقدام کرده‌اند. با در نظر گرفتن تمام این موارد، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های تحت اندروید ور در ساعت هوشمند پبل باعث محبوبیت بیش از پیش این ساعت‌ها بین علاقمندان تکنولوژی می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بروزرسانی جدید VLC پشتیبانی از کروم‌کست را فراهم خواهد کرد

کروم‌کست، دانگل کوچکی است که به پشت تلویزیون متصل شده و پخش محتوای صوتی و تصویری از طریق ابزارهای موبایل را فراهم می‌کند؛ پخش‌کننده‌ی VLC در بروزرسانی جدید خود از این دستگاه پشتیبانی خواهد کرد.
احتمالا تا به حال از نرم‌افزار VLC برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری استفاده کرده‌اید. این اپلیکیشن برای اکثر پلتفرم‌ها از جمله ویندوز، لینوکس و اندروید وجود دارد و تقریبا از تمامی فرمت‌ها و کدک‌ها پشتیبانی می‌کند. حتی اگر فاقد برخی ویژگی‌های رایج باشد، این اپلیکیشن منسجم‌ترین و قوی‌ترین پخش‌کننده‌ی موجود است.
پشتیبانی از کروم‌کست تنها قابلیتی بود که این اپلیکیشن نداشت؛ زمانی‌که این دستگاه ارزان قیمت گوگل معرفی شد، VLC گفت که پشتیبانی از آن برنامه‌ریزی شده است. مطابق تغییراتی که در کدمنبع این اپلیکیشن به وجود آمده، انتظار می‌رود در نسخه‌ی ۳.۰ پشتیبانی از این دستگاه فراهم شود. احتمالا بروزرسانی‌های این اپلیکیشن ابتدا برای نسخه‌ی دسکتاپ و سپس اندروید ارائه شود؛ اما معمولا نسخه‌‌ی iOS اپلیکیشن‌ها همیشه زودتر از پلتفرم‌های دیگر ارائه می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جانی آیو در مصاحبه با نیویورکر از استیو جابز و اپل واچ می‌گوید

سر جاناتان آیو، طراح ارشد کمپانی اپل است که محصولات اپل زاییده‌ی ایده‌های وی و تیم طراحی است که تحت نظر وی کار می‌کنند. وی در مصاحبه‌ای که با مجله‌ی نیویورکر انجام داده، به نکاتی در مورد آزمایشگاه سحرآمیز طراحی اپل و بیان گوشه‌هایی از آنچه که در این آزمایشگاه انجام پذیرفته، اشاره کرده است.
سر جاناتان آیو، طراح ارشد کمپانی اپل است که بسیاری از محصولات اپل که این روزها طرفداران بی‌شماری نیز دارد، حاصل پیاده‌سازی ایده‌های وی یا تیم تحت مدیریت او است. البته نباید در این بین حضور استیوجابز را در دوران حیاتش از یاد برد. جانی آیو در گفتگویی که با نیویورکر انجام داده، خوانندگان را به لابراتوار طراحی اپل برده و گوشه‌ای از رموز طراحی و فرآیند تولد یک محصول را ذکر کرده است. وی در کنار اشاره به مواردی از طراحی محصولاتی نظیر ساعت‌هوشمند این کمپانی، اپل واچ، به نقش استیو جابز و نحوه‌ی تغییر نگرش در اپل پس از بازگشت وی اشاره کرده است.
استیو جابز پس از بازگشت به اپل در سال ۱۹۹۷ میلادی که در پی خرید کمپانی نکست انجام شد، تیم طراحی اپل را تشکیل داد تا اپل از آن پس در مسیر جدیدی گام بردارد و از آن پس بود که دوستی عمیقی نیز بین آیو و استیو جابز شکل گرفت. وی در این خصوص می‌گوید:

در جریان دیدارهایی جابز از لابراتوار طراحی انجام می‌داد، هر بار از اینکه می‌توانیم با همکاری یکدیگر کارهای خارق‌العاده‌ای را انجام دهیم، بسیار هیجان‌زده می‌شد.

وی همچنین به روزی اشاره کرده که جابز و آیو در طی جلسه‌ای در مورد کامپیوتری آی‌مک با یکدیگر سخن گفته‌اند. آیو سپس به ایجاد کمپین تبلیغاتی Think Different‌ اشاره می‌کند که اپل از آن به‌عنوان شعار تبلیغاتی خود تا سال ۲۰۰۲ استفاده کرد. وی در پیش گرفتن این شعار را نوع جدیدی از نگرش خواند که اپل سعی داشت رویکرد خود را نمایش دهد. وی از این رویکرد به عنوان روشی یاد می‌کند که کمپانی نه موضعی دفاعی گرفته و نه حرکتی را برای پاسخ به محصولات سایر کمپانی‌ها انجام می‌دهد، بلکه در ورای این طرز فکر‌ها در پی یافتن راه‌های جدیدی است.
جانی آیو در ادامه سخنان خود به اپل‌واچ نیز اشاره کرده و از این حقیقت پرده برداشته که اپل در روزهای آخر حیات استیوجابز به این نتیجه رسیده که باید اپل‌واچ را توسعه دهند. استیو جابز در اکتبر ۲۰۱۱ میلادی در اثر سرطان پانکراس درگذشت. تیم‌کوک نیز پیش‌تر به این موضوع اشاره کرده بود که اپل در دوره‌ی زمانی پیش از درگذشت استیو جابز به فکر تولید یک محصول در حوزه‌ی جدیدی بوده است. آیو در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

تصمیم برای تولید گجتی همچون اپل واچ در روزهای آخر حیات استیو جابز گرفته شد. نمی‌توان به روشنی تاریخ دقیقی را برای محصولات تولید شده توسط اپل مشخص کرد. اپل در حالی که ایده‌های گذشته‌ی خود را واکاوی می‌کند، آینده را نیز رقم می‌زند و با تاریخ و آینده‌ی خود به‌عنوان مالکیت معنوی رفتار می‌کند. اما در سال ۲۰۱۱، انگیزه برای یافتن حوزه‌ی جدیدی از محصولات برای عرضه به بازار بیشتر بود.

آیو سپس به بحث در مورد طراحی اپل‌واچ و آیفون پرداخته است. وی به این موضوع اشاره کرده که طرز تفکر کاربران میلیونی آیفون که هر سال از این گوشی‌هوشمند، علی‌رغم پیروی از یک نوع طراحی، استقبال می‌کنند، در مورد ساعت‌هوشمند متفاوت است. براساس عقاید جانی‌ آیو کاربران در مورد گجت‌های پوشیدنی انتظارات متفاوتی دارند و از این‌رو است که اپل واچ در سایز‌های مختلف، در انواع آلومینیوم، طلایی و اسپورت با دست‌بند‌های مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد. آیو در این خصوص می‌گوید:

چگونه می‌توانیم علی‌رغم تولید محصولات مختلف با تنوع بالا، همچنان خط فکری واحد و روشنی را داشته باشیم؟ اگر تنوع محصولات یک ضرورت باشد، می‌توان از آن به‌عنوان یک فرصت نیز یاد کرد. ما می‌توانیم با در پیش گرفتن چنین نگرشی انواع نسخه‌های ساعت‌هوشمند را تولید کنیم.

برای مطالعه‌ی متن کامل این گفتگو اینجا را کلیک کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استیو وزنیاک: اپل واچ یک اثر هنری است که میلیون‌ها نفر آن را خواهند خرید

استیو وزنیاک یکی از بنیان‌گذاران شرکت اپل زیاد طرفدار ساعت‌های هوشمند نیست اما معتقد است ساعت هوشمند اپل از ابتدا فروش بسیار خوبی را پیش‌رو خواهد داشت.
وزنیاک سال پیش با پوشیدن ساعت هوشمند سامسونگ و برای مدتی استفاده از آن به کلی نسبت به ساعت‌های هوشمند ناامید شده بود و گلکسی گیر را بی‌ارزش خواند. حال او درباره اپل واچ می‌گوید: «اپل ساعت خود را عرضه می‌کند و میلیون‌ها طرفدار اپل عاشق آن خواهند شد.»
این صبحت‌ها از کسی گفته نشده که طرفدار بی چون چرای اپل باشد، به خوبی می‌دانیم و قبلا مشخص شده که وزنیاک از بسیاری دستگاه‌های اندرویدی استفاده کرده و آن‌ها را دوست دارد. در هر حال او در مصاحبه خود با ‌‌BBC می‌گوید: «اپل محصولات خود را بسیار جالب‌تر از هر کس دیگری درست می‌کند.»
برای وز صفحه نمایش اپل واچ همچون «یک اثر هنری است.»
در این مصاحبه از استیو وزنیاک پرسیده شد که مخاطبینی که تاکنون اسمی از ساعت‌های هوشمند نشنیده‌اند درباره این ساعت چه نظری پیدا خواهند کرد؟ وزنیاک مدعی است این ساعت در آینده استفاده‌های بسیار خوب و کافی پیدا خواهد کرد. وی در ادامه می‌گوید:

نگاه کنید که چقدر از مردم درگیر مشکل دیابت هستند، اگر این ساعت بتواند قند خون را اندازه بگیرد و در طول روز بر آن نظارت داشته باشد، این وسیله قطعا جای خود را به راحتی در بازار پیدا خواهد کرد. هر کسی که محصولات اپل را بشناسد، این ساعت را خواهد خرید و این به معنی میلیون‌ها شخص است که از همان ابتدای عرضه اپل واچ آن را تهیه خواهند کرد.

سوال اینجا است که اگر حتی همه افرادی که محصولات اپل را می‌شناسند، این ساعت هوشمند را خریداری کنند، آیا از شارژ هر شب آن راضی خواهند بود؟ سوال دیگر این است که مردم برای این ساعت نیز بیرون فروشگاه‌های اپل صف خواهند کشید؟ آیا ساعت هوشمند داشتن آنقدر جزئی از ضروریات است که میلیون‌ها شخص اقدام به خرید و بستن بر روی مچ دست خود کنند؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 77 از 119:  « پیشین  1  ...  76  77  78  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA