انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 80 از 119:  « پیشین  1  ...  79  80  81  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
مارک زاکربرگ سرویسی مشابه 911 برای اینترنت راه‌اندازی می‌کند

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک در یک مصاحبه‌ با بلومبرگ به تشریح برنامه‌های خود برای Internet.org پرداخت و از آن به‌عنوان سرویسی برای ارائه‌ی خدمات پایه‌ای اینترنت به کاربران در کشورهای در حال توسعه یاد کرد.
زاکربرگ Internet.org را با سرویس ۹۱۱ در آمریکا مقایسه کرد. ۹۱۱ در واقع سرویس تلفنی امداد همچون ۱۱۰ در کشورمان است. این سرویس به گونه‌ای است که می‌توان حتی بدون داشتن اعتبار یا باز کردن قفل گوشی، با ۹۱۱ ارتباط برقرار کرده و در خواست انواع سرویس‌های امدادی را داشت.
زاکربرگ در این خصوص گفت:

مدلی که ما برای توسعه‌ی Internet.org در نظر داریم مشابه سرویس ۹۱۱ آمریکا است. برای استفاده از سرویس ۹۱۱ درصورتی که حتی گوشی‌تلفن، اعتباری برای تماس نداشته باشد، می‌توان با ۹۱۱ ارتباط برقرار کرد. ما با استفاده از این الگو درصدد پیاده‌سازی آن در اینترنت هستیم. برای مثال در صورتی که شما از وجود طرحی برخوردار نباشید، می‌توانید از انواع سرویس‌ها نظیر خدمات آموزشی، ابزار‌های ارتباطی اولیه و شماری دیگر از سرویس‌های پایه‌ای بهره‌مند شوید. این سرویس‌ها برای کشورهای متفاوت، متغیر خواهد بود.

زاکربرگ به این موضوع اشاره می‌کند که Internet.org با ایجاد مشتریان جدید برای ارائه‌ دهندگان خدمات اینترنتی به کار خود ادامه خواهد داد. در واقع این سرویس با نمایش آنچه که می‌توان در دنیای آنلاین انجام داد، کاربران را برای ورود به دنیای اینترنت ترغیب خواهد کرد.
زاکربرگ در این خصوص گفت:

کاربران به این موضوع پی خواهند برد که چرا برای دریافت سرویس اینترنتی و آنلاین بودن باید هزینه‌ای را پرداخت کنند. این موضوع باعث بالا رفتن تعداد کاربران اینترنت شده و در واقع بهره‌وری به موجب بالارفتن درآمد کمپانی‌های ارائه دهنده‌ی سرویس‌های اینترنتی افزایش خواهد یافت. درآمد جذب شده نیز برای تقویت هر چه بیشتر زیرساخت‌های ارائه‌ی سرویس‌های اینترنتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فیس‌بوک درصدد گسترش دامنه‌ی نفوذ اینترنت به طرق مختلف است. یکی دیگر از راهکارهای این کمپانی استفاده از پهپادها برای پرواز بر سطح آسمان و ایجاد شبکه‌ای با استفاده از پهپادها است. همچنین باید به فناوری‌های دیگری نظیر استفاده از لیزر و امواج مایکرویو نیز اشاره کرد.
زاکربرگ از تلاش‌های صورت گرفته توسط سایر کمپانی‌های نظیر گوگل نیز اظهار خوشحالی کرد. از نظر وی ایجاد شبکه‌ی گسترده‌ی اینترنت و اتصال همه‌ی مردم به این شبکه کاری نیست که یک کمپانی به تنهایی قادر به انجام آن باشد. وی همچنین به همکاری مشترک با گوگل اظهار علاقه کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت سرفیس‌های قدیمی را با 650 دلار معامله می‌کند

مایکروسافت همواره در حال بهبود بخشیدن به تبلت‌های سرفیس خود نسبت به نسل پیشن آن‌ها است؛ اخیرا این کمپانی در اقدامی جدید، سرفیس‌های قدیمی کاربران را با نسخه‌ی جدید آن تعویض می‌کند.
تا ۸ مارس، افرادی که دارای سرفیس قدیمی مایکروسافت هستند، می‌توانند آن‌را توسط کوپنی به ارزش ۶۵۰ دلار تعویض کنند؛ کاربران بعدا می‌توانند با این کوپن، گجت‌های جدیدی را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنند. برای این منظور، کاربران ابتدا باید به سایت مایکرسافت رجوع کرده، سپس در فرم مربوطه، به سوالاتی که درباره مشخصات سرفیس کاربران طراحی شده، پاسخ دهند. این سوالات شامل وضعیت دستگاه، لوازم جانبی‌ها و برآورد عملکرد دستگاه است. تبلت باید سالم بوده و عاری از هرگونه آسیب و مشکلات جدی باشد.
بعد از طی این مراحل، کاربر کد معتبری را از مایکروسافت دریافت خواهد کرد؛ هر کاربر تنها قادر به معامله‌ی یک تبلت خواهد بود. این پیشنهاد برای افرادی که قصد تعویض دستگاه خود را دارند، فرصت خوبی به شمار می‌آید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل امکان نمایش ایستگاه‌های پمپ بنزین را به نقشه‌ی مسیریاب خود افزود

تصور کنید در حال رانندگی در جاده هستید و سوخت شما رو به اتمام است. با دستپاچگی روی نقشه دنبال ایستگاه سوخت‌گیری هستید اما راه حل دقیقی که بتواند نزدیک‌ترین پمپ بنزین را در مسیر شما ارائه دهد وجود ندارد. به تازگی گوگل این امکان را روی نقشه‌ی مسیر خود افزوده است.
گوگل به واسطه نقشه‌ی خود امکانات زیادی را برای افراد مختلف فراهم کرده است. با استفاده از این امکانات شما قادر هستید ایستگاه‌های پمپ بنزین را قبل از شروع به رانندگی پیدا کنید. اما این ویژگی معمولا امکان ارائه‌ی دقیق نزدیک‌ترین پمپ بنزین‌های مرتبط با مسیر شما را ندارد.
آیا دوست دارید محل نزدیک‌ترین پمپ بنزین را در مسیر خود پیدا کنید؟ گوگل از این پس، ایستگاه‌های پمپ بنزین را نیز در مسیر شما نمایش می‌دهد. ویژگی مذکور به گونه‌ای است که شما برای رسیدن به این ایستگاه‌ها کمترین انحراف را از مسیر اصلی‌تان داشته باشید.
رانندگان جزو اولین کسانی بودند که متوجه شدند گوگل در حال نمایش "ایستگاه‌های پمپ بنزین در مسیر راه" است. این امکان به وسیله‌ی نمایش برجسته‌ی علامت‌های سوخت گیری در طول مسیر رانندگی شما مشخص می‌شود. این ویژگی نه تنها برای رانندگانی که در حال رانندگی پشت فرمان هستند بلکه برای همه‌ی افراد از جمله مسافران نیز مفید است. زمانی که سوخت خودرو شما در حال اتمام است و شما نیاز فوری به پیدا کردن نزدیک‌ترین پمپ بنزین را در مسیر خود دارید ارزش این ویژگی جدید گوگل دوچندان می‌شود.
باوجود افزایش خودرو‌های برقی و پیش بینی رشد چشمگیر این خودورها در آینده، گوگل اقدامی در این زمینه انجام نداده است. استفاده کنندگان خودرو‌های برقی نیز امیدوارند گوگل امکان نمایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را نیز به نقشه مسیر خود بیافزاید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هدف سرمایه گذاری مایکروسافت در سایانوژن؛ تضعیف اندروید

هدف مایکروسافت با تمرکز بر دنیای موبایل، نامشخص است، اما استراتژی‌های ساتیا نادلا روز به روز واضح‌تر می‌شوند؛ ویندوز ۱۰ به عنوان هسته‌ی پردازشی این کمپانی، به همراه انتشار اپلیکیشن‌های رایگان که با سیستم پردازش ابری این شرکت ترکیب شده‌اند، روز به روز قوی‌تر می‌شوند.
مایکروسافت هدف‌های متنوعی را در سر دارد که با گذشت زمان آن‌ها را عملی می‌کند. در طول چند هفته‌ی اخیر، تغییرات بسیاری را در سیاست‌های خود اعمال کرده است، از جمله اینکه در پلتفرم ابری خود شرکای جدیدی را برگزیده است. همچنین به کاربران آزادی انتخاب را در خصوص ذخیره‌ی فایل‌های آفیس، در پلتفرم ابری خود داده است. مایکروسافت موانع بر سر راه آفیس را برداشته و این نرم‌افزار را برای اکثر پلتفرم‌ها گسترش داده است.
مایکروسافت اخیرا دو اطلاعیه‌ی مهم را منتشر کرده است؛ دسترسی آفیس را به آیکلاد در آی‌اواس را فراهم کرده است. در گذشته، کاربران اپل قادر بودند فقط در سیستم‌ ابری وان‌درایو و دراپ‌باکس فایل‌های آفیس را ذخیره کنند اما با تغییرات اعمال شده، آیکلاد نیز به این لیست اضافه شد.
اکنون اولویت این کمپانی، پردازش ابری و موبایل است؛ می‌توان گفت، حرکت‌ جدید ردموندی‌ها در زمینه‌ی موبایل، «سایانوژن» است. به نقل از روزنامه‌ی وال استریت، مایکروسافت به تازگی جهت توسعه‌‎ی رام سایانوژن، مبلغی برابر با ۷۰ میلیون دلار را در اختیار این مجموعه قرار داده است.


سایانوژن مد چیست؟
سایانوژن مد برگرفته از دو کلمه‌ی Cyanogen و modify است؛ Cyanogen لقب استیو کوندیک خالق این فِرِمور و Mod هم مخفف modify و به معنای اصلاح کردن است. بنابراین سایانوژن مُد به معنای رامی برگرفته از اندروید است که خالقش استیو کوندیک محسوب می‌شود.
سایانوژن مد بر اساس پروژه متن‌باز گوگل «AOSP» و کد منبعی که توسط تیم اندروید گوگل ارائه شده، ساخته شده است. توسعه این رام از سال ۲۰۰۹ و در یک پروژه برای اصلاح اندروید جهت نصب روی دستگاه‌های روت شده آغاز شد؛ این ویژگی برای کاربران قابلیت‌های بهتر و بیشتری را به وجود آورد که در نسخه‌های اصلی و آماده‌ی اندروید وجود نداشت. در زمان کوتاهی محبوبیت این رام افزایش یافت و گروه کوچکی از توسعه‌دهندگان که تیم سایانوژن مد نامیده می‌شدند، کار روی این رام را ادامه دادند. استیو کوندیک در سال ۲۰۱۳، شرکت سایانوژن را با هدف تجاری سازی این سیستم‌عامل تاسیس کرد. هدف از تاسیس این شرکت، رشد پروژه‌های متن‌باز و آزادی در انتخاب شرکا از سراسر دنیا در سایت این شرکت بود.
سایانوژن مد، محبوب‌ترین کاستوم‌ رام برای دستگاه‌های اندرویدی است؛ بیشتر از ۳۵۰ دستگاه از نسخه‌های رسمی و غیر رسمی سایانوژن استفاده می‌کنند. این رام، یکی از قدیمی‌ترین رام‌های اندرویدی است که هنوز هم توسعه آن ادامه دارد.


هدف اسب تروجان مایکروسافت
دیگر زمان انحصاری بودن مایکروسافت گذشته است؛ اکنون این کمپانی دوره پیشرفت خود را در دنیایی دیگر به سر می‌برد و می‌توان گفت به سیستمی چند دستگاهی-چند پلتفرمی تبدیل شده است. اساس کار مایکروسافت رضایت مشتریان و درگیر کردن آن‌ها در سفارشی کردن این پلتفرم است. استراتژی جدید این کمپانی، از «اسب تروجان» برای ایجاد جهانی نوین در تکنولوژی استفاده می‌‌کند. در این استراتژی، کاربران فقط به سیستم‌عامل ویندوز وابسته نمی‌شوند، بلکه هدف آن، آزاد کردن مشتریان در انتخاب ابزار مورد نیاز، برای استفاده از ویندوز و دیگر محصولات است. مایکروسافت به سیستمی غالب تبدیل شده است که حتی قدرت غلبه بر دیگر پلتفرم‌ها از جمله اندروید و آی‌اواس را دارد.


اما چرا سرمایه گذاری مایکروسافت در سایانوژن را «اسب تروجان» نامیده‌اند؟
در مبحث امنیت، روش اسب تروجان زمانی استفاده می‌شود که هکر خود را در قالب شخصیت و فرد دیگر، کاربر هدف را فریب دهد؛ این روش با مهندسی اجتماعی فرق دارد. تروجان نوعی بدافزار است که دسترسی سیستم را بدست آورده و در حالی که به نظر می‌رسد کار مناسبی را انجام می‌دهد، بدافزار یا داده‌های مخربی را روی سیستم نصب می‌کند. مایکروسافت هم روشی مشابه تروجان را در پیش گرفته است، به نظر می‌رسد این کمپانی، با کمک به سایانوژن و سرمایه گذاری در این شرکت، اندروید و ماهیت گوگل را زیر سئوال می‌برد و قصد تضعیف این پلتفرم را دارد؛ به جرات می‌توان گفت، هدف مایکروسافت از کمک به سایانوژن، سودآوری بیشتر است. این کمپانی با ۷۰ میلیون دلار می‌توانست در زمینه‌های دیگری سرمایه گذاری کند، اما چرا این شرکت کوچک را انتخاب کرده است؟
نمی‌توان گفت سایانوژن دشمن گوگل است؛ بنیان این رام توسط پروژه‌ی متن‌باز اندوید بنا شده است. گوگل و کمپانی‌های دیگر هم به راحتی اجازه‌ی نصب این رام را بر روی دستگاه‌هایشان می‌دهند. اما در رابطه با این مساله، ضرب المثل «دشمنِ دشمن من، دوست من است» صدق می‌کند. مایکروسافت قادر به انجام هر کاری است تا گوگل را بی‌ثبات کند، موفقیت‌اش در این امر نیز، هر قدر هم که کوچک باشد، پیروزیِ استراتژیک محسوب می‌شود. آخرین بروزرسانی اندروید به سرعت انجام نمی‌شود و کمپانی‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند نیز نمی‌خواهند به یک پلتفرم خاص وابسته باشند. می‌توان گفت، این دقیقا همان بخشی است که سایانوژن توانایی سرمایه‌گذاری در آن را دارد؛ مسلم است که با این امر، سایانوژن امکاناتی که اندروید به کاربران نمی‌دهد را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد. احتمال می‌رود تمامی این وقایع، خارج از حوزه‌ی قدرت گوگل اتفاق خواهند افتاد. این موقعیت نیز به مایکروسافت، فرصت‌های بیشتری خواهد داد.
مایکروسافت قصد دارد در همه‌ی پلتفرم‌ها، پردازش ابری خود را ارائه دهد و صرفا خود را به یک سیستم خاص وابسته نکند. تعداد بسیاری از اپلیکیشن‌های مایکروسافت، قابلیت اجرا در اندروید و آی‌اواس را دارند. سایانوژن، به دلیل تایید نشدن سیستم‌عامل‌اش در سرویسِ گوگل‌پلی، نمی‌تواند از نقشه، جی‌میل و سرویس‌های دیگر گوگل به شکل پیش فرض استفاده کند، اما کاربران می‌توانند جداگانه این نرم‌افزارها را نصب کنند. قطعا مایکروسافت با کمال میل، نرم‌افزارهای خود از قبیل آوت‌لوک، آفیس و سایر اپلیکیشن‌ها را در اختیار سایانوژن قرار خواهد داد. ساتیا نادلا، به آرامی و با سیاست، قدم‌های خود را در دنیای موبایل می‌گذارد، و ردموندی‌ها با سرمایه‌گذاری در سایانوژن، اولین قدم خود را برداشته‌اند؛ در واقع می‌توان گفت این سرمایه گذاری، پیروزی کوچکی برای مایکروسافت است. حتی این سرمایه‌ گذاری هرچه قدر هم کم باشد، برای گوگل دردسر خواهد بود. مایکروسافت با این کار، سرویس ابری خود را در پلتفرم دیگری راه‌اندازی کرده و کاربران خود را به سوی این سیستم جذب خواهد کرد.
در کل، این حرکت مایکروسافت، پیروزی بزرگی محسوب نمی‌شود؛ اما اگر به تمامی اقدامات نادلا، نه فقط در بخش موبایل، بلکه در تمامی حوزه‌ها توجه کنید، متوجه خواهید شد که مایکروسافت با قدم‌های آهسته، ضربه‌های کوچکی به کمپانی‌های دیگر وارد می‌کند؛ در واقع، این ضربه‌ها همان اسب‌های تراوا یا تروجانی هستند که مایکروسافت به مقر کمپانی‌های دیگر وارد می‌کند؛ شاید با این حرکت، درب پشتی برای رسیدن به اهداف خود ایجاد کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با تکان دادن تلفن هوشمند وارد حساب کاربریتان شوید

زمان استفاده از گذرواژه‌ها دیگر گذشته است و به خاطر داشتن یک گذرواژه یکسان برای ورود به تمامی وبسایت‌ها و حساب‌های کاربری نیز به هیچ وجه امن و مورد قبول نیست. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها امروزه به دنبال جایگزینی برای گذرواژه‌ها برای حفظ حریم شخصی افراد هستند.
یکی از این شرکت‌ها Clef است که از روشی دومرحله‌ای شامل یک موج نمایش داده شده روی تلفن همراه شما برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کند. روش‌های شناسایی کاربر دو مرحله‌ای هم اکنون نیز توسط شرکت‌های بزرگی همچون مایکروسافت، گوگل، اپل و دراپ باکس به کار می‌رود. اما روش‌های حاضر بر مبنای کدهای عددی عمل می‌کنند که استفاده از آن‌ها قدری زمانبر و دشوار است و این دلیلی است که شرکت Clef را در ادامه‌ی روش خود مصمم تر می‌کند. این فناوری هم اکنون بیش از 40000 وبسایت و شرکت را تحت پوشش خود دارد و هم اکنون نیز در حال تلاش برای رسیدن به اهداف بزرگتری است.
برای ورود با استفاده از این فناوری کافی است پس از ورود کد یا الگوی لمسی اولیه، تلفن همراه خود را در برابر صفحه نمایش تکان دهید تا پس از آن وارد حساب کاربری مورد نظر شوید. این فناوری می‌تواند از طریق Wi-Fi یا شبکه‌ی ارتباطی موبایل عمل کند ضمن اینکه در صورت نبود هیچ یک از این‌ها می‌توان تلفن هوشمند را برابر دوربین لپ تاپ گرفت تا عملیات ورود انجام شود. در این روش هیچ عدد یا کدی برای به خاطر داشتن، وجود ندارد و تنها الگوی موجی منحصربفردی که توسط تلفن هوشمند شما تولید شده شما را به حساب کاربریتان معرفی می‌کند.
دیگر خبری از رمزهای ضعیف یا از یاد رفته یا گم شده نیست، ضمن اینکه می‌توانید به راحتی یک اشاره روی تلفن هوشمند خود از حساب کاربریتان خارج شوید. این مورد به خصوص زمانی که شما به ورود شخص دیگری به حساب کاربریتان مشکوک شده‌اید حسابی به کار می‌آید.
البته شرکت Clef تنها شرکتی نیست که در پی ایجاد روش‌های ساده‌تر و امن‌تری برای ورود به حساب‌های شخصی است و پیش از این شرکت‌های دیگری نیز روش‌های متنوعی را برای این کار ابداع کرده‌اند اما استفاده از تلفن همراه به این روش در نوع خود جالب توجه است.
برای آشنایی بیشتر با این فناوری می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید:


دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انویدیا امکان اُورکلاک‌ کردن پردازنده‌ی GTX 900M را دوباره ممکن می‌کند

انویدیا با عرضه‌ی کارت گرافیک GeForce R347 امکان اورکلاک یا آندرکلاک کردن این پردازنده‌ی گرافیکی را از کاربران سلب کرده بود، حال این کمپانی با انتشار پستی در وبلاگ خود وعده داد تا با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بروزرسانی درایور خود، کاربران قادر خواهند بود تا پردازنده‌ی گرافیکی لپ‌تاپ مجهز به GeForce R347 را اورکلاک یا آندرکلاک کنند.
انویدیا با این دلیل که اورکلاک و آندرکلاک کردن لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی GTX 900M می‌تواند منجر به بروز آسیب‌های جدی به لپ‌تاپ شده و حتی کارکرد عادی سیستم را نیز مختل کند، امکان اورکلاکینگ را از درایور خود حذف کرده بود.
حال این کمپانی با انتشار پستی خبر از عرضه‌ی بروزرسانی جدید درایور این پردازنده‌ی گرافیکی داده که دوباره قابلیت اورکلاک و آندرکلاک کردن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
پست منتشر شده در وبلاگ انویدیا به ترتیب زیر است:

همانطور که می‌دانید ما بصورت مداوم در حال بهبود کارایی و بهینه‌سازی عملکرد پردازنده‌ی گرافیکی کامپیوتر شما هستیم. ما محصولات خود را از هر نظر بهینه می‌کنیم تا شما کاربران در زمان استفاده یک کامپیوتر پایدار با قابلیت اجرای بازی‌ها در دمای پایین، صدای کم و مصرف انرژی بهنیه لذت ببرید. با این حال بسیاری از کاربران با اورکلاک کردن پردازنده‌ی گرافیکی کامپیوتر خود، لذت بیشتری می‌برند. درایور کنونی ارائه شده توسط انویدیا قابلیت اورکلاک کردن پردازنده‌ی گرافیکی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد، اما بنابر درخواست‌های کاربران بر آن شدیم تا این امکان را در بروزرسانی درایور دوباره در اختیار آنها قرار دهیم.

در صورتی که شما نیز از جمله کاربرانی هستید که از این کارت گرافیک استفاده می‌کنید می‌توانید از ماه آتی میلادی با دانلود آخرین بروزرسانی انویدیا، کارت گرافیک خود را اورکلاک کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کورتانا ۸۳ درصد از برندگان مراسم اُسکار 2015 را به درستی پیش‌بینی کرد

دستیار مجازی مایکروسافت کم‌کم به بلوغ خود رسیده و حالا نه تنها می‌توانیم سوال‌های بسیار خاصی از او بپرسیم بلکه با احتمال زیادی می‌توانیم از نتیجه پیش‌گویی‌های او نیز مطمئن باشیم. اگر جزو علاقه‌مندان به دنیای سینما هستید، حتما در جریان رویداد اُسکار 2015 و برندگان آن قرار گرفته‌‌اید.ولی شاید برای شما جالب باشد که بدانید پیش از اعلام برندگان اصلی این مراسم، این سوال از کورتانا پرسیده شد که برندگان جوایز اُسکار سال 2015 چه کسانی خواهند بود؟
پیش‌بینی‌های کورتانا به طرز اعجاب انگیزی در اکثر موارد درست بودند و به واقعیت بدل شدند. کورتانا موفق شد تا برنده بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین کارگردان و ... را به درستی پیش‌بینی کند. در مجموع از 24 جایزه اعطا شده، کورتانا موفق شد تا برنده 20 جایزه یعنی 83 درصد برندگان را به درستی پیش‌بینی کند که آمار فوق‌العاده‌ای برای این دستیار مجازی محسوب می‌شود.
پیش‌بینی‌های کورتانا بر اساس فناوری پیش‌بینی موتور جست‌و‌جوی بینگ شرکت مایکروسافت صورت پذیرفته است که توسط پژوهش‌گر این شرکت دیوید راث‌شیلد در لابراتوار مایکروسافت واقع در نیویورک مدیریت می‌شود. راث‌شیلد سال گذشته 21 جایزه از مجموع 24 جایزه را به درستی پیش‌بینی کرده بود و در سال 2013 نیز 19 جایزه از 24 جایزه اعطایی را به درستی پیش‌بینی کرده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نرم‌افزار پیغام‌رسان گوگل تاک برای ویندوز تعطیل می‌شود

اپلیکیشن پیغام‌رسان گوگل تاک برای ویندوز از فردا تعطیل خواهد شد تا جایگاه آن بصورت کامل به سرویس Hangouts، پیغام‌رسان متنی و ویدیویی پیشرفته‌تر گوگل واگذار شود.
هر کاربری که برنامه داشته باشد از گوگل تاک به سرویس هنگ‌اوتز مهاجرت کند ملزم به استفاده از مرورگر کروم خواهد بود. در هر حال هنوز هم عده‌ی بسیاری هستند که بخاطر مزایایی نظیر اشتراک بهتر فایل‌ها یا امکان حضور بصورت مخفی ترجیح می‌دهند از گوگل تاک به جای Hangouts استفاده کنند؛ مساله‌ای که به نظر می‌رسد خوشایند گوگل نبوده و فردا خاتمه خواهد یافت.
البته گفته شده که این افراد همچنان قادر به استفاده از عملکرد گوگل تاک خواهند بود ولی برای استفاده از این سرویس ملزم به بهره‌گیری از اپلیکیشن‌های غیررسمی نظیر Trillian و Pidgin خواهند بود. گوگل اعلام کرده در این حالت، قادر به تضمین امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران نخواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لیزارد اسکواد مسئولیت حمله به وب‌سایت گوگل در ویتنام را برعهده گرفت

لیزارد اسکواد مسئولیت ایجاد اختلال در فعالیت وب‌سایت گوگل در ویتنام را بر عهده گرفت. صفحه‌ی خانگی گوگل در ویتنام پس از یک حمله‌ی هکری، به تصویر یک شخص به همراه یک متن که مسئولیت حمله را به لیزارد اسکواد نسبت می‌دهد، تغییر کرده است.
شخص به تصویر کشیده شده هنوز بصورت دقیق تعیین هویت نشده اما تصور می‌شود وی یکی از اعضای گروه هکری لیزارد اسکواد باشد. متن صفحه‌ی به نمایش گذاشته شده توسط هکرها از این قرار است:

هک شده توسط لیزار اسکواد؛ ضمن خوش آمد گویی از طرف antichrist ،Brian Krebs ،sp3c ،Komodo ،ryan ،HTP و Rory Andrew Godfrey (به نمایندگی از تکزاس)

گوگل با انتشار بیانیه‌ای در خصوص این رویداد، اعلام کرده که هیچ گونه اطلاعات شخصی در اثر این حمله در خطر قرار نگرفته است:

ما از این مساله که برخی کاربران برای دسترسی به google.com.vn با مشکل مواجه هستند آگاهی داریم. ما با نهادهای مسئول در خصوص وضعیت این دامنه ارتباط برقرار کرده‌ایم و امیدواریم مساله به زودی مرتفع شود.

این هک، جدیدترین حلقه از زنجیره‌ی خرابکاری لیزارد اسکواد به شمار می‌رود که مراکز سطح بالا را هدف قرار داده است. از جمله این اهداف می‌توان به خارج شدن Xbox Live و PlayStation Network از دسترس طی تعطیلات سال نو میلادی اشاره کرد که موجب خشم عده‌ی بسیاری از گیمرها شد. این حقیقت که گروه خرابکاری لیزارد اسکواد اکنون توانسته وب‌سایت گوگل را بصورت کامل در یک کشور مورد هدف قرار داد، ممکن است نشانه‌ای بر پیشروی بیشتر این گروه باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل در سال ۲۰۱۸ پردازنده‌ی ۷ نانومتری تولید می‌کند

اینتل در کنفرانس ISSCC 2015 رسما اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ پردازنده‌های ۷ نانومتری تولید کند. اینتل طراحی پردازنده‌های آینده‌ی خود را از همین حالا شروع کرده و در حال توسعه‌ی تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های مورد نیاز برای رسیدن به لیتوگرافی ۷ نانومتری است.
مارک باهر- مدیر ارشد اینتل در کنفرانس International Solid State Circuits Conference در‌ باره‌ی تکنولوژی فعلی پردازنده‌های اینتل صحبت کرد. وی اطلاعاتی را در باره‌ی نسل آینده‌ی تراشه‌های این کمپانی نیز ارائه کرد و گفت که اینتل قصد دارد سال ۲۰۱۸ پردازنده‌ی مبتنی بر لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید کند. هر چه لیتوگرافی کوچک‌تر شود، مصرف انرژی کاهش یافته و ابعاد تراشه کوچک‌تر می‌شود با کوچک‌تر شدن ابعاد تراشه امکان قرار دادن ترانزیستورهای بیشتر در تراشه میسر می‌شود و به این ترتیب می‌توان قدرت پردازنده را نیز به شکل محسوسی افزایش داد.
اینتل همچنین باور دارد که سال آینده می‌تواند تولید تراشه‌های ۱۰ نانومتری را آغاز کند. غول تولیدکننده‌ی نیمه‌هادی‌ها همچنین ممکن است سرمایه‌گذاری قابل ملاحظه‌ای را روی روش تولید بر پایه‌ی لیزر فرابنفش انجام دهد.
اینتل در این کنفرانس اشاره کرد که تلاش می‌کند تاخیری در تولید تراشه‌های ۱۰ نانومتری در سال آینده ایجاد نشود. این کمپانی در ارائه‌ی پردازنده‌های ۱۴ نانومتری سری Broadwell با مشکل روبرو شده بود و این پردازنده‌ها با تاخیر روانه‌ی بازار شدند.
اینتل می‌گوید پردازنده‌های ۱۰ نانومتری در مقایسه با ۱۴ نانومتری، ۵۰ درصد سریع‌تر عمل می‌کند. به این ترتیب می‌توان قدرت و بازدهی به مراتب بالاتری از نسل ششم پردازنده‌های اینتل انتظار داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 80 از 119:  « پیشین  1  ...  79  80  81  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA