انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 81 از 119:  « پیشین  1  ...  80  81  82  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
هارد درایو 10 ترابایتی HGST بزودی روانه‌ی بازار می‌شود

حدود ۶ ماه از زمانی که HGST هارد دیسک 10 ترابایتی خود را معرفی کرد، می‌گذرد و اکنون به نظر می‌رسد کم‌کم به زمان ورود تجاری آن به بازار نزدیک می‌شویم. درایو UltraStar HelioSeal از یک طراحی ۷ صفحه‌ای بهره می‌برد که هر یک از آن‌ها 1.43 ترابایت ظرفیت دارند.
این هارد درایو جدید از فناوری مدرن ثبت مغناطیسی بهره می‌برد و به منظور افزایش چگالی ثبت، از درون با هلیوم پر شده است که موجب عمر بیشتر و صدای خروجی بسیار اندک می‌شود.
هنوز تمامی مشخصات فنی این دستگاه ذخیره‌سازی در اختیارمان قرار ندارد اما می‌دانیم که این درایو که از فرم‌فکتور 3.5 میلی‌متری و رابط SATA 3 برخوردار است، قادر خواهد بود 128 مگابایت کش ارائه دهد. 5 سال ضمانت، 2 میلیون ساعت میانگین زمان بین خرابی (MTBF) و قابلیت Instant Secure Erase برای حذف بی‌درنگ فایل‌ها در موقع خطر از دیگر خصوصیات هارد دیسک 10 ترابایتی HGST به شمار می‌رود.
انتظار می‌رود این درایوهای 10 ترابایتی پر شده با هلیوم تا پایان سه‌ماهه‌ی ابتدایی 2015 به بازار عرضه شوند اما این درایو تنها نمونه‌ی در دست تولید نیست. HGST از هم‌اکنون در حال کار روی یک هارد درایو 10 ترابایتی دیگر است. این دیسک سخت که هنوز بصورت رسمی معرفی نشده، قرار است از چگالی ثبت ارتقا یافته برخوردار باشد و امکان ذخیره‌سازی در این حجم را تنها با ۶ صفحه فراهم کند که رقم 1.66 ترابایت برای هر صفحه را بدست می‌دهد. هنوز اطلاعاتی در خصوص ویژگی‌ها و قیمت‌گذاری این هارد دیسک‌ها بدست نیامده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بروزرسانی مایکروسافت بند، کیبورد Swipe to Type را به این دستبند اضافه می‌کند

مایکروسافت اولین دست‌بند هوشمند خود را ماه نوامبر روانه‌ی بازار کرد که با استقبال کاربران روبرو شد. ردموندی‌ها دیروز بروزرسانی نرم‌افزاری برای دست‌بند هوشمند خود منتشر کردند که کیبورد Swipe to Type‌ و اضافه شدن حالت دوچرخه‌سواری از جمله‌ی این تغییرات است.
مایکروسافت در ماه نوامبر دستبند هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرد که با استقبال کاربران روبرو شد. حال این کمپانی بروزرسانی نرم‌افزاری را برای دستبند خود منتشر کرده که قابلیت‌های جدیدی را به این گجت افزوده است.
از جمله‌ی قابلیت‌های جدید اضافه شده امکان سنجش فاکتورهایی نظیر فاصله‌ی طی شده و کالری سوزانده شده در حالت دوچرخه‌سواری است. با توجه به اینکه از این پس مایکروسافت از دوچرخه‌سواری آگاه خواهد بود، از این‌رو می‌توان ارتفاع و همچنین ضربان قلب کاربران را محاسبه کند. کاربران قادرند حتی شماری از برنامه‌ها تمرینی مبتنی بر دوچرخه سواری را نیز دانلود کنند.
یکی دیگر از قابلیت‌هایی که به دستبند مایکروسافت اضافه شده، کیبورد Swipe to Type‌ است. مایکروسافت این امکان را فراهم کرده تا کاربران با کشیدن انگشت روی صفحه‌ی لمسی دستبند، پاسخ پیام‌های دریافتی را بدهند. همچنین داشبورد تحت وب مایکروسافت Health نیز بروز شده و می‌توان از این پس گراف‌ها و اطلاعاتی را که اپلیکیشن Microsoft Health قادر به نمایش آن نیست، در داشبورد تحت وب دید.
شاید بزرگ‌ترین موردی که این بروزرسانی به‌همراه دارد، انتشار SDK مایکروسافت بند برای ویندوزفون، iOS و اندروید است. انتشار SDK برای توسعه‌دهندگان می‌تواند قابلیت‌ها و کاربردهای جدیدی را برای این گجت ایجاد کند. با استفاده از این SDK‌ توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود اپلیکیشن‌هایی را نیز برای این دستبند توسعه دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
درآمد میلیاردی فیلترینگ در ایران!

خودنویس مینویسد : در حالی که حکومت ایران میلیون‌ها دلار پول از بودجه عمومی صرف خرید، نگه‌داری و ارتقا فن‌آوری فیلترینگ و سانسور اینترنت می‌کند، شهروندان ایرانی نیز هر سال‌ میلیون‌ها دلار از جیب خود صرف شکستن فیلترینگ و مبارزه با سانسور آن‌لاین می‌کنند.
فیلترینگ محتوای اینترنت در ایران ظاهرا برنامه‌ای است برای حفظ امنیت ملی این کشور از طریق سانسور محتوای سیاسی مخالف رژیم سیاسی حاکم و البته فیلتر محتوای اخلاقی به بهانه حفظ ارزش‌های اسلامی و حفظ عفت عمومی، اما داستان دیگری هم پشت سر این ادعاهای ظاهری هست که از جهاتی اهمیت بیشتری هم از ادعاهای سیاسی دارد.
برای سانسور اینترنت در ایران میلیون‌ها دلار بودجه صرف می‌شود و طنز قضیه که بسیار افشاگر نیز هست، فروش آزادانه فن‌آوری ضد سانسور در همین کشور است! در حالی که دور زدن سانسور در ایران جرم است. در واقع، در کشوری که نظام سیاسی سابقه سرکوب خشن شهروندان خود را دارد و هنوز هم شهروندانش به اتهام‌های اثبات نشده برای سال‌ها زندانی و اعدام می‌شوند، نمی‌توان بدون مدیریت موافقت و همدستی سانسورچی ابزارهای ضد سانسور را آزادانه فروخت.
همان ماموران و مدیران و سازمان‌هایی که مسئول تهیه و تعبیه و نگه داری ابزار سانسور هستند و از آن به لحاظ مالی منتفع می‌شوند در مدیریت عالی فروش نرم‌افزارهای ضد سانسور هم سهیم هستند و پول بسیار هنگفتی از این رهگذر به جیب می‌زنند. آن‌چه منتقدان حکومت به طنز فیلترنت می‌خوانند تقریبا به آسانی هرچند با صرف هزینه دور زده می‌شود.
نزدیک به ٢٠ میلیون شهروند ایرانی از فیس‌بوک استفاده می‌کنند و بسیاری هم از توئیتر و سایر وب‌سایت‌های ممنوعه که عموما جز بزرگترین و پرمراجعه‌ترین وب‌سایت‌های دنیای آن‌لاین هستند. VPNها در ایران علنی به فروش می‌رسند و دسترسی به این وب‌سایت‌ها را ممکن می‌سازند.
از هر ١٠ جوان ایرانی، نزدیک به ٧ نفر آن‌ها از VPN استفاده می‌کنند و پاسخ گوگل به جستجوی عبارت «خرید VPN» ٢ میلیون لینک و آدرس (با آدرس‌های تکراری) است. این در حالی است که پلیس فضای سایبری، فتا، ظاهرا در حال مبارزه جدی با فروش وی‌پی‌ان است، اما همچنان یافتن، خرید و استفاده از آن در داخل ایران بسیار آسان است.
سرویس‌های دریافت و پرداخت آن‌لاینی همچون پرداخت نت، جهان پی، بازپرداخت و شجر ایران که به حکومت ایران برای دور زدن تحریم‌های بانکی و مالی یاری می‌رسانند اینجا هم توسط شهروندان برای پرداخت جهت خرید وی‌پی‌ان استفاده می‌شوند. استفاده از این سرویس‌ها مستلزم ارائه شماره حساب بانکی برای برداشت پول است و البته اگر حکومت بخواهد، از همین طریق به آسانی می‌تواند شهروندان خریدار را شناسایی کند.
پرسش مهم این است که چگونه مشتریان و فروشندگان ابزار دور زدن سانسور می‌توانند از سرویس‌های حکومتی برای دور زدن سانسور استفاده کنند؟ بر اساس گزارشی که سال ٢٠١٤ توسط Small Media منتشر شد عناصری داخل حکومت و سپاه پاسداران از تعدادی از فروشندگان عمده VPN حمایت می‌کنند. دلیل این حمایت در این گزارش منافع مادی سرشار از این معاملات ذکر شده است.
نریمان قریب پژوهشگر و فعال ایرانی هم معتقد است ٧٠ درصد از وی‌پی‌ان داخل ایران به حکومت تعلق دارد. قریب می‌گوید برابر با منطق و سابقه جمهوری اسلامی اگر رابطه‌ای بین حکومت و سپاه با فروشندگان وی‌پی‌ان نباشد، این فروشندگان الان باید در زندان باشند.
نتایج یک تحقیق از محبوب‌ترین ابزار دور زدن سانسور آن‌لاین در ایران، هات‌سپات شیلد است که توسط ١٥.١ درصد از کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از آن به ترتیب سایفون ٣ و F-Secure FreedomeVPN بیشتر مورد استفاده هستند. تورنت نیز که در غرب خیلی محبوب است توسط ٧.٥ درصد از کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استفاده از تور که رایگان منبع باز و بسیار ایمن است در ایران در رتبه چهارم ابزارهای ضد سانسور قرار دارد، زیرا با حجم اینترنت ایران، استفاده از آن دشوار است و سرعتی که به دست می‌دهد در قیاس با VPN کند است.
با این حال جمهوری اسلامی در حال جنگ دائمی با این ابزار اینترنت آزاد است و البته جز در مقاطع کوتاه مدت بازنده این مبارزه بوده است. برای نمونه کاربران تور در سپتامبر سال گذشته، در هر لحظه بیش از ٥٠ هزار نفر بودند که اکنون به بیش از ٢٠ هزار نفر رسیده اند و البته انتظار می‌رود با به‌روز رسانی تور دوباره بیشتر شوند.
اما در هر صورت وضعیت فعلی برای ایرانیان خطرناک است زیرا با تصوری از امنیت آن‌لاین که وجود ندارد آسیب‌پذیر شده زیرا برآورد درستی از خطرات امنیتی آن‌لاین ندارند. علاوه بر این، تقریبا همه نسخه‌های سیستم عامل ویندوز و ضد ویروس‌ها در ایران قفل شکسته هستند و لذا به‌روز رسانی امنیتی دریافت نمی‌کنند و در همین حال سیستم عامل ایمن و منبع باز و رایگان لینوکس در ایران چندان طرفدار و کاربرد ندارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آمار آسیب‌پذیرترین سیستم‌عامل‌‌ها و نرم‌افزارهای سال 2014 منتشر شد؛ ثبت روزانه ۱۹حفره امنیتی

طبق اطلاعات به دست آمده توسط پایگاه‌داده آسیب‌پذیری ملی، سال ۲۰۱۴ بطور متوسط روزانه ۱۹ آسیب‌پذیری گزارش شده است. در این مقاله، به بررسی لیست جامعی از آسیب‌پذیری‌های امنیتی نرم‌افزارها که توسط این پایگاه داده ارائه شده، می‌پردازیم.
سالانه میلیون‌ها نرم‌افزار، سیستم‌عامل و وب‌سایت‌ به علت وجود آسیب‌پذیری خطرناک، مورد حمله هکرها قرار می‌گیرند. اطلاع از این آسیب‌پذیری‌ها و حفاظت سیستم در مقابل آن‌ها، می‌تواند از حملات آتی جلوگیری کند. NVD یا National Vulnerability Database، بانک اطلاعاتی آسیب‌پذیری مربوط به دولت آمریکا است که اطلاعات مهمی را شامل می‌شود؛ مدیریت داده‌های این بانک اطلاعاتی توسط پروتکل SCAP انجام می‌گیرد. این سازمان از CVEها برای تعیین میزان خطرناک بودن آسیب‌پذیری‌ها استفاده می‌کند؛ CVE شناسه‌ی آسیب‌پذیری و روشی عمومی است که توسط نرم‌افزار‌های تجاری و متن‌باز پذیرفته می‌شود.


بیشترین آمار و اطلاعات ارائه شده توسط این بانک اطلاعاتی، شامل موارد زیر است:
آخرین روند آسیب‌پذیری و افزایش یا کاهش در تعداد آن‌ها
درصد خطرناک بودن آسیب‌پذیری‌ها
مشخص کردن بیشترین پلتفرم آسیب‌پذیر
آمار سخت‌افزارهای آلوده و آسیب‌پذیر

در شکل‌ها و نمودارهای زیر بیشترین تعداد آسیب‌پذیری‌ها و آمار را مشاهده می‌کنید، محصولاتی که در اولویت اول درج شده‌اند، بیشترین بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند؛ به همین دلیل، مدیران سیستم باید بطور مکرر سیستم‌عامل‌ها، برنامه‌های کاربردی و تجهیزات خود را بروز کرده و وصله‌های امنیتی برای آسیب‌پذیری‌ها را نصب کنند. سال ۲۰۱۴، تعداد ۷.۰۳۸ آسیب‌پذیری به این بانک اطلاعاتی گزارش شده است، یعنی بطور میانگین روزانه ۱۹ آسیب‌پذیری. این رقم، نسبت به سال ۲۰۱۳ افزایش قابل توجهی داشته و در واقع می‌توان گفت امنیت روز به روز کمتر می‌شود.


تعداد آسیب‌پذیری‌های گزارش شده و رشد آن‌ها در سال‌های اخیر



۲۴ درصد از این آسیب‌پذیری‌ها ریسک بالایی داشته است؛ این درصد نسبت به سال ۲۰۱۳ کمتر است اما تعداد واقعی آسیب‌پذیری‌های امنیتی در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.



برنامه‌های شخص ثالث با ۸۰ درصد، مهم‌ترین منبع آسیب‌پذیری‌ها به شمار می‌آید. ۱۳ درصد مربوط به سیستم‌عامل‌ها و ۴ درصد برای دستگاه‌های سخت‌افزار است.



آمار بیشترین آسیب‌پذیری گزارش شده مربوط به سیستم‌عامل‌ها



نکته‌ی قابل توجه در این نمودار، سیستم‌عامل‌های مایکروسافت است که هنوز هم تعداد قابل توجهی از آسیب‌پذیری‌ها را دارد، اما سیستم‌عامل‌های شرکت اپل در رتبه‌ی اول و سپس لینوکس قرار دارد. ۲۰۱۴ سال سختی برای کاربران لینوکس بود، زیرا آسیب‌پذیری‌های جدی و خطرناکی مانند Heartbleed و Shellshock در بطن این سیستم‌عامل به وجود آمد. Heartbleed حفره امنیتی بحرانی موجود در SSL بود و Shellshock بش را تحت تاثیر قرار می‌داد.


آمار بیشترین آسیب‌پذیری گزارش شده مربوط به برنامه‌ها



برنامه‌های کاربردی ذکر شده تقریبا همانند آمار سال ۲۰۱۳ است. جای تعجب نیست که همیشه مرورگرها آمار بیشترین آسیب‌پذیری‌ها را در بین برنامه‌های کاربردی دارند، زیرا آن‌ها به عنوان دروازه‌ای برای دسترسی به سرور عمل می‌کنند و بدافزارها در این حالت، راحت‌تر گسترش می‌یابند. محصولات شرکت ادوبی و جاوا عمده‌ترین نرم‌افزارهای آسیب‌پذیر هستند اما مرورگرها طی شش سال اخیر همیشه در صدر جدول بوده‌اند. مرورگرهای موزیلا فایرفاکس بیشترین آسیب‌پذیری را در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ ثبت کرده‌، گوگل کروم در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ و اینترنت اکسپلورر در طول دو سال اخیر آمار بالاترین آسیب‌پذیری را دارند.


برای امن نگه داشتن سیستم، موارد زیر باید بروز شده و وصله‌های امنیتی آن‌ها نصب شده باشد:
سیستم‌عامل‌ها (ویندوز، مک و لینوکس)
مرورگرها
جاوا
محصولات رایگان شرکت ادوبی (Flash player, Reader, Shockwave player, Air)

برای هر کاربری، مدیریت وصله‌های امنیتی و آسیب‌پذیری‌ها باید در اولویت اول قرار بگیرد. دقت داشته باشید که فقط بروزرسانی‌های مایکروسافت کافی نیست، زیرا برنامه‌های کاربردی نصب شده، بسیار مشکل ساز هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هشدار جدید کروم در هنگام ورود به سایت‌های آلوده

گوگل در حال حاضر طی اقداماتی از امنیت دانلود کاربران اطمینان حاصل می‌کند. این شرکت دانلود نرم‌افزارهای مخرب را از طریق اعمال برخی محدودیت‌ها کاهش می‌دهد. به تازگی کروم در این راستا ویژگی جدیدی را ارائه داده است.
گوگل علاوه بر انجام برخی فعالیت‌ها که منجر به افزایش سرعت وبگردی و بهبود کارایی دنیای اینترنت می‌شود؛ اقدام به بهبود امنیت در این حوزه نیز کرده است. به عنوان مثال به ارائه‌ی برخی هشدارها به کاربران در مواقعی که نرم افزار خاصی سعی در فریب برای دانلود و نصب دارد، می‌پردازد. این شرکت با افزایش تهدیدات امنیتی، فعالیت‌های خود را در جهت بهبود امنیت وبگردی افزایش داده است.
علاوه بر هشدارهای پیشگیرانه قبل از دانلود، مرورگر کروم به تازگی یک صفحه‌ی قرمز رنگ را به شکل زیر به شما نشان خواهد داد. این تصویر قبل از مشاهده‌ی یک سایت که ممکن است شما را به نصب نرم افزارهای مخرب سوق دهد، نمایش داده می‌شود. همچنین لیست‌های جستجو نیز توسط علائمی به شناسایی سایت‌هایی که ممکن است حاوی برنامه‌های مخرب باشند، کمک می‌کنند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که به غیرفعال سازی تبلیغات گوگل که منجر به بازدید سایت‌های حاوی نرم افزارهای ناخواسته می‌شوند، اقدام کرده است.
این غول دنیای جستجو مصرانه مالکان سایت‌ها را به نصب ابزار وب مستر گوگل دعوت می‌کند تا بوسیله آن و انجام برخی فرایندهای تحلیلی، امکان جلوگیری از بازدید سایت‌های مخرب را بهبود بخشد. طبق روال گذشته گوگل همچنان در صدد است تا در دنیای اینترنت شهرت خود را به عنوان شرکت حامی امنیت بالا حفظ کند و از این طریق اینترنت را به مکانی امن برای همه تبدیل کند. با وجود این اقدامات، کماکان حتی بسیاری از افراد حرفه‌ای در وب با دانلود نرم افزارهای مخرب مواجه می‌شوند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تیم کوک در توییتی تولد 60 سالگی استیو جابز را گرامی داشت

صبح دیروز تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در توییتی 60 سالگی استیو جابز فقید را که در اکتبر سال 2011 پس از یک دوره مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده از دنیا رفت، گرامی داشت.
کوک یکی از جملاتی را که استیو جابز در سخنرانی معروف خود در سال 2005 در دانشگاه استنفورد بیان کرده بود، به اشتراک گذاشته است :

تنها راه انجام کار فوق‌العاده این است که عاشق کاری باشی که انجام می‌دهی.

استیو جابز به همراه استیو وازنیاک در سال 1976 شرکت اپل را در گاراژ خانه‌ پدریش بنا نهادند. پس از موفقیت در تجاری‌سازی مکینتاش، استیو جابز در جریان یک جنگ قدرت با مدیر عاملی که خود به اپل آورده بود، از شرکت خودش اخراج شد و در همان سال شرکت NeXT را بنیان‌گذاری کرد.
در سال 1997 شرکت اپل اقدام به خرید NeXT کرد و همین مقدمه‌ای برای بازگشت دوباره جابز به اپل شد. استیو جابز در سمت مدیر عاملی اپل این بار با اتکا به قدرت محصولاتی مانند آیپاد، آیفون و آ‌یپد موفق شد تا اپل را در زمره با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان در آورد. پس از جابز، اپل به موفقیت‌های خود تحت مدیریت تیم کوک ادامه داد و در بین شرکت‌های دنیا به بیشترین سود در سه ماه پایانی سال 2014 دست یافت.
اپل واچ که به زودی توسط اپل عرضه خواهد شد، اولین محصول مهم جدید پس از فوت استیو جابز محسوب می‌شود چرا که آیفون، آیپد، آیپاد و سایر محصولات اپل در زمان استیو جابز معرفی شدند و بعد از او به تکامل رسیدند. تیم کوک در توییت خود نوشته است:

به یاد استیو جابز، که امروز 60 ساله می‌شود. تنها راه انجام کار فوق‌العاده این است که عاشق کاری باشی که انجام می‌دهی.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آفیس 365 رایگان برای همه دانشجویان جهان؛ ایران در لیست نیست!

مایکروسافت امکانی را فراهم کرده تا همه دانشجویان و دانش‌آموزان یک مدرسه، دانشگاه یا دانشکده بتوانند از سرویس ویرایش اسناد آنلاین این کمپانی، یعنی آفیس 365 استفاده کنند. در لیست کشورهایی که شامل این سرویس می‌شوند، نام ایران دیده نمی‌شود.
به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد دانشجویان سراسر دنیا را غافلگیر کند. ردموندی‌ها قصد دارند تا پایان ماه فوریه، اجازه دهند دانشجویان خارج از ایالات متحده نیز از سرویس رایگان Office 365 استفاده کنند. البته این موضوع به همه کشورها مربوط نمی‌شود ولی لیست بلندبالایی از کشورهایی را که شامل این سرویس مایکروسافت می‌شوند، می‌توانید در این لینک مشاهده کنید. متاسفانه این سرویس نیز همچون بسیاری از سرویس‌های دیگر مایکروسافت برای ما ایرانی‌ها مسدود است. برای استفاده از این سرویس کافی است دانشگاه، مدرسه یا دانشکده شما یک سرویس عضویت Office 365 را خریداری کند و پس از آن تمام دانشجویان و آموزگاران با آدرس ایمیلی که روی دامنه مدرسه یا دانشگاه خود دارند، می‌توانند به رایگان اسناد خود را به صورت آنلاین ویرایش کنند.
پس از ثبت نام آنها می‌توانند از ابزارهایی چون جدیدترین نسخه‌های اکسل، پاورپوینت، وان‌نوت، اکسس، وورد و پابلیشر استفاده کرده و حتی آنها را روی ۵ کامپیوتر و ۵ تلفن نصب کنند. همچنین آنها از یک ترابایت فضای ابری وان‌درایو بهره‌مند خواهند شد تا همه فایلٰ‌ها و اسناد خود را بدون نگرانی از پر شدن حجم فضای خود ذخیره کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی تبلت اکسپریا Z4 را در MWC 2015 رونمایی می‌کند

از هفته‌ی آینده کنگره‌ی موبایل بارسلون آغاز به کار می‌کند و به‌نظر می‌رسد براساس تصاویر درج شده در اپلیکیشن متعلق به سونی، این کمپانی برای معرفی یک تبلت جدید در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده است.
براساس اطلاعات ارائه شده در اپلیکیشن Xperia Lounge که یکی از اپلیکیشن‌های رسمی سونی است، این کمپانی در کنگره‌ی موبایل بارسلون تبلت اکسپریا Z4 را با صفحه‌ی نمایش 2K‌ معرفی خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده در صفحه‌ی مورد نظر، این تبلت از یک پردازنده پرسرعت و باتری با ظرفیت بالا بهره می‌برد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این صفحه دیگر در اپلیکیشن اکسپریا موجود نیست.



همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید، از زاویه‌ی کنار، این تبلت شباهت بسیار زیادی به اکسپریا Z3 دارد. بهره‌گیری از لبه‌های خمیده، متعلق به اکسپریا Z3 است و برخلاف طراحی نسل‌های پیشین محصولات اکسپریا است که از لبه‌های صاف بهره می‌بردند. با توجه به اینکه سونی تبلت اکسپریا Z3 کامپکت را به‌عنوان یک تبلت مینی روانه‌ی بازار کرد، عرضه‌ تبلت اکسپریا Z4 در کنگره‌ی موبایل بارسلون منطقی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هوآوی دستبند خود را با پشتیبانی از شبکه‌ی 4.5G معرفی کرد

چندی پیش هوآوی اعلام کرد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ارائه اینترنت 4.5G به کاربران است؛ حال این کمپانی از اولین دستبند خود که بصورت پیش‌فرض LTE در آن فعال شده و از شبکه‌ی جدید اینترنت پشتیبانی می‌کند، رونمایی کرده است.



هوآوی از دستبند هوشمند خود که از دو ویژگی مهم تکنولوژی بهره‌مند است، رونمایی کرد، علاوه بر فعال بودن LTE در این دستبند، از شبکه‌ی 4.5G نیز پشتیبانی می‌کند.
این دستبند قادر به ردیابی وضعیت جسمانی، سلامتی و تناسب اندام کاربران است و همچنین، می‌تواند میزان ضربان قلب را در هر لحظه نشان دهد. اگر این گجت از نظر ساخت شبیه به دستبندی باشد که هم اکنون هوآوی آن را عرضه کرده، باید انتظار صفحه‌ی نمایش ۱.۴ اینچی از نوع OLED، با پشتیبانی از بلوتوث و قابلیت اتصال NFC و مقاوم بودن در برابر گرد و غبار و آب را داشته باشیم. این محصول جدید، به یک چیپ جدید با نام LTE-M مجهز خواهد شد که توسط شرکت Neul ساخته می‌شود، شرکتی که سال گذشته توسط هوآوی خریداری شد. هوآوی مدعی شده که شبکه‌ی جدید 4.5G از طریق LTE-M از نظر عملکرد سلولی تا ۱۰۰ برابر برتر از استاندارد 4G عمل می‌کند و در کنار این موضوع توانایی پوشش‌دهی و سرویس‌دهی در مناطق گسترده‌تر و مناسب‌تری را به همراه خواهد داشت. شبکه‌ی 4.5G LTE کمپانی هوآوی قابلیت پشتیبانی از انتقال اطلاعات با سرعت یک گیگابایت در هر ثانیه را دارد که این موضوع می‌تواند برای آینده‌ی هدست‌های واقعیت مجازی و هواپیماهای بدون سرنشین، بسیار مفید باشد. سرعت انتقال داده در شبکه 4.5G برابر با ۱ گیگابایت بر ثانیه است، در واقع این شبکه سرعتی مابین 4G و 5G خواهد داشت.
انتظار می‌رود هوآوی این دستبند را در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال که به زودی در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل واچ در زمان عرضه بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ اپلیکیشن برای نصب خواهد داشت

گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که اپل ساعت‌هوشمند خود را ماه آوریل روانه‌ی بازار خواهد کرد. این ساعت‌هوشمند در زمان عرضه بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ اپلیکیشن برای نصب به‌همراه خواهد داشت.



در حال حاضر شماری از توسعه‌دهندگان در حال طراحی و توسعه‌ی انواع اپلیکیشن‌ها برای اپل‌واچ هستند تا در زمان عرضه‌ی این گجت به بازار، کاربران قادر باشند از آن‌ها استفاده کنند.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط تریپ چاودری، تحلیل‌گر موسسه‌ی Global Equities که در ماه‌های اخیر به بررسی وضعیت اپلیکیشن‌‌های ساعت‌هوشمند اپل پرداخته و در ۶ گردهمایی مربوط به بررسی کیت توسعه‌ی اپل واچ شرکت کرده، ساعت اپل در زمان عرضه از وجود بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ اپلیکیشن بهره خواهد برد.
در حال حاضر آیپد و آیفون اپل بیش از چند میلیون اپلیکیشن در فروشگاه اپلیکیشن‌های خود دارند که کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنند.
اپل ساعت‌هوشمند خود را در سه نسخه‌ی «اسپورت»، «استیل» و «واچ» روانه‌ی بازار خواهد کرد که آخرین نسخه از طلای ۱۸ عیار بهره خواهد برد و براساس شنیده‌ها قیمت آن بیش از ۱۰٫۰۰۰ دلار خواهد بود. قیمت دو نسخه‌ی اول ۳۴۹ دلار خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 81 از 119:  « پیشین  1  ...  80  81  82  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA