انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

نظرتون درباره این عکس چیست؟(تولد بچه از یک مرد با رحم مصنوعی) آیا ممکن است؟



 
تولید مثل دو والد همجنس امکان پذیر خواهد شد


تولید مثل زوج های همجنس میتواند تا دو سال دیگر به واقعیت تبدیل شود

محققان دانشگاه کمبریج به امکان تولید بچه با استفاده از یاخته های پوستی دو والد همجنس دست یافتند.
تحقیقی موفقیت آمیز درمورد یاخته های بنیادی مشخص کرده است که تنها تا دو سال دیگر زوج های همجنس میتوانند صاحب فرزندان تنی خودشان شوند.

این محققان برای اولین بار نشان دادند که سلول های تخمک و اسپرم انسان میتواند از یاخته های بنیادی در پوست دو فرد بالغ (صرف نظر از زن یا مرد بودن) ساخته شود. آنها اشاره کردند که این روش میتواند به این معنا باشد که تا تنها دو سال دیگر زوج های همجنس میتوانند صاحب فرزند تنی خود شوند.

این دانشمندان از یاخته های بنیادی جنینی و نیز یاخته هایی از پوست پنج فرد بزرگسال مختلف استفاده کردند.تا به حال از ده منبع اهداگر مختلف استفاده شده است و از تمامی آنها سلولهای جنسی جدید تولید شده است.

این گروه دانشمندان سلولهای ساختگی و سلولهای جنین انسان را مقایسه کردند تا مطمئن شوند که هر دو مشخصه های یکسان دارند.

عظیم سورانی مدیر این پروژه به 'ساندی تایمز' گفت: "ما در مرحله اول و مهمترین قدم این روند به موفقیت رسیدیم، که نشان خواهد داد میتوانیم این سلولهای بنیادی جدید را در ظرفی آزمایشگاهی بسازیم. همچنین متوجه شدیم اتفاقی که در این سلولهای جنسی جدید میافتد این است که جهش های وراژنتیکی، عیب های سلولی که با سن به وجود می آیند، از بین رفته اند."


منبع : pink news
     
  
مرد

 
satiar: اگه واقعا ادم عاشق پسری بشه و اطمینان داشته باشه که ترکش نمیکنه من باشم با کمال میل ارزومه براش بچه هم بیارم و ازش جامله بشم
Negin75: من که فک نکنم بشه اینکارو کرد اینکار تخیلی بیش نیست این عکس ها غیر واقعیه چون سیتم بدن آقایون کاملا با خانما فرق میکنه
نظرم اینه که آدم نباید بر اساس تفکرات و اعتقادات خودش به شخصیت و هویت دیگران توهین کنه و همینطور به تفکرات و اعتقادات دیگران احترام بزاره و بی دلیل درباره کسی قضاوت نکنه البته میدونم خبر شایعست چون کل تاپیکو خوندم فقط نظرمو گفتم
همتون رو دوست دارم
     
  

 
جابجایی نقش‌ها در خانواده؛ پدر اکوادوری چهار ماهه باردار است

فرناندو (چپ) و دایان یکی از زوج‌های تراجنسی شناخته‌شده در اکوادور هستند



دایان رودریگز و فرناندو ماچادو زوجی شناخته‌شده در اکوادور هستند. دایان در اصل مرد بوده و با نام لوئیز متولد شده و فرناندو نیز در اصل زن بوده و با نام ماریا چشم به جهان گشوده است. این دو اما سال‌ها بعد با تغییر جنسیت زندگی تازه‌ای را شروع کردند و مدتی است که به عنوان یک زوج تشکیل خانواده داده‌اند و چشم به انتظار تولد نخستین فرزندشان هستند.دایان یکی از سرشناس‌ترین فعالان حقوق دگرباشان جنسی در اکوادور به شمار می‌رود.

او و همسرش فرناندو تصمیم گرفته‌اند تا با علنی کردن این بارداری جامعه کاتولیک و به شدت مذهبی خود را به مدارای بیشتر با دگرباشان جنسی تشویق و ترغیب کنند. فرناندو، پدر خانواده، هم اینک جنینی چهار ماهه را در رحم خود حمل می‌کند.این زوج اوایل ماه اکتبر امسال بر آن شدند تا از طریق شبکه‌های اجتماعی این بارداری نامعمول را اعلام کنند. دایان در همان زمان نوشت: «فرزند ما انقلاب آینده است.»

به گفته دایان و فرناندو آنها با اینکه هر دو داروهای هورمونی مصرف می‌کنند اما هیچگاه مورد جراحی تغییر جنسیت قرار نگرفته‌اند. از همین رو نیز این بارداری به روش طبیعی حاصل شده است.


عدم واکنش کلیسای کاتولیک :

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این زوج جوان تبریک گفته‌اند‌ و برای آنان آرزوی شادی کرده‌اند. به گفته دایان رودریگز کلیسای کاتولیک اکوادور تا بدین‌جا در کمال تعجب این زوج، هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است.

او می‌گوید، هر چند کلیسای کاتولیک مخالف سپردن سرپرستی کودکان به زوج‌های دگرباش جنسی یا همجنس‌گراست، اما از آنجایی که بارداری این زوج از راه طبیعی بوده، مخالفت کلیسا با این مسئله در تضاد با شعارهای کلیسای کاتولیک خواهد بود.

جامعه دگرباشان جنسی در آمریکای لاتین در سال‌های اخیر توانسته دستاوردهای چشمگیری در زمینه تأمین حقوق دگرباشان کسب کند. برای نمونه در کلمبیا متقاضیان می‌توانند بدون کاغذبازی‌های دشوار و پیچیده، جنسیت خود را در گذرنامه تغییر دهند. تا کنون ۳۴۰ نفر در این کشور از این قانون برای تغییر جنسیت خود در گذرنامه‌هایشان بهره برده‌اند.

در آرژانتین رویکرد نسبتا آزادتری نسبت به این موضوع وجود دارد. دولت هزینه هورمون‌ درمانی و جراحی تغییر جنسیت را بر عهده می‌گیرد. با این حال تراجنسی‌ها در آمریکای لاتین همچنان با تبعیض‌های گسترده‌ای روبرو هستند.


در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱، به استناد یک مطالعه تحقیقاتی ۷۹ درصد قتل‌هایی که قربانیان‌شان افراد تراجنسی بودند‌، در آمریکای لاتین رخ داده است.



منبع : کارگاه خبری ژوپی آ
     
  
↓ Advertisement ↓

 
سخت برام حذم کنم این مورد رو انقد که حاملگی و زایش زن برای ما عادی شده اصلا قابل قبول نیست تولد یک بچه از داخل رحم یک مرد رو ببینیم
     
  
مرد

 
تجربه کردنش دور از انتظار نیست. در این زمونه که لحظه لحظه علم ودانش انسان ها بیشتر میشه این احتمال هست.
     
  
مرد

 
gayboy33: نظرتون درباره این عکس چیست؟(تولد بچه از یک مرد با رحم مصنوعی) آیا ممکن است؟
به نظرم کار اصلا جالبی نیست و هرچی طبیعبیش خوبه
ولی علم پیشرفت کرده هر کاری شدنیست
تو انجیل خوندم حضرت مسیح گفته بود .انسان قدرت اینو داره با نگاهش کوه هارو جابجا کنه
زندگی مثل ابرها می گذرد
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
Homosexuals - همجنسگرایان

نظرتون درباره این عکس چیست؟(تولد بچه از یک مرد با رحم مصنوعی) آیا ممکن است؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA