انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 83 از 119:  « پیشین  1  ...  82  83  84  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
دایرکت‌ایکس 12 امکان ترکیب کارت گرافیک‌های انویدیا و ای‌ام‌دی را می‌دهد

بر اساس اخبار منتشر شده، دایرکت‌ایکس 12 قابلیت استفاده ترکیبی از کارت گرافیک‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.



به نظر می‌رسد با عرضه شدن دایرکت‌ایکس ۱۲، مایکروسافت به موفقیت بسیار خوبی در زمینه کارت‌های گرافیکی دست پیدا کند. بر اساس جدیدترین جزئیات منتشر شده، این API جدید قابلیت ترکیب کارت گرافیک‌هایی از تولیدکنندگان مختلف را به شما خواهد داد. درحال حاضر، اگر کاربران رایانه‌های شخصی بخواهند تعداد کارت گرافیک‌های نصب شده بر روی برد اصلی سیستم خود را افزایش دهند، به نوع کارت گرافیک خود محدود می‌شوند و درواقع نمی‌توانند نوع دیگری از کارت گرافیک را استفاده کنند.
اکنون می‌توان برای استفاده از دو کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس، از تکنولوژی SLI و برای استفاده از دو کارت گرافیک ای‌ام‌دی ریدیون از قابلیت Crossfire بهره‌مند شوید. اما باید توجه داشته باشید که این دو نمی‌توانند با یکدیگر ترکیب شوند. پیش از این برنامه‌های تولیدکنندگان بزرگ صنعت بازی‌های ویدئویی، برای رویداد GDC (کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌ها) اعلام شده بود. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت درحال آماده سازی یک اعلامیه بزرگ برای این رویداد است. انتظار می‌رود در این کنفرانس، قابلیت ترکیب کارت گرافیک‌های مختلف و استفاده از آن‌ها به عنوان یک کارت گرافیک، توسط دایرکت‌ایکس ۱۲، توضیح داده شود. این شایعه برای اولین بار، در اوایل همین هفته و بر روی وب‌سایت Tom's Hardware منتشر شد.
یک منبع مرتبط با این محصول، که تقاضا کرده نامی از او برده نشود، در توضیحات خود به گیم‌اسپات گفته است که این ویژگی، واقعا وجود دارد. کلید اصلی در این روش پردازش جدید این است که دایرکت‌ایکس ۱۲، چگونه می‌تواند کارت گرافیک‌های مختلف را به یکدیگر متصل کند. به گفته وبسایت Tom's Hardware، این تکنولوژی کاری خواهد کرد که «تمامی سیستم‌های گروه گرافیک، به عنوان یک واحد و به تنهایی کار کنند که مثل یک کارت گرافیک قدرتمند خواهد بود. بنابر این، کاربران استحکام استفاده از یک کارت گرافیک را با استفاده از چندین کارت گرافیک در دست خواهند داشت».
چنین پیشرفت عظیمی، می‌تواند کار را برای علاقه‌مندان به پلتفرم رایانه‌های شخصی و البته سازندگان، بسیار آسان کند. اما استفاده از چنین مزیت بزرگی، فایده‌ی بزرگتری نیز به همراه دارد. اکنون برای اولین بار، دو کارت گرافیک می‌توانند منابع حافظه خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در حقیقت، این بدان معنی است که نصب کردن دو کارت گرافیک ۲ گیگابایتی بر روی سیستم، ۴ گیگابایت حافظه قابل استفاده را در اختیار کاربر می‌گذارد. اما در سیستم‌های کنونی، اگر چنین کاری را انجام بدهید، تنها ۲ گیگابایت حافظه قابل استفاده در اختیار خواهید داشت. در بخش دیگری از گزارش Tom's Hardware بیان می‌شود که API جدید مایکروسافت «شامل متد جدیدی برای رندر فریم‌ها با نام SFR» خواهد بود. SFR درواقع از عبارت Split Frame Rendering (تقسیم بندی رندرکردن فریم) سرچشمه می‌گیرد. در این مطلب بیان می‌شود:

سازندگان قادر هستند تا به صورت خودکار یا دستی، پردازش داده‌‌ی تکسچرها و بخش هندسی را میان پردازنده‌های گرافیکی تقسیم کنند. سپس تمامی پردازنده‌های گرافیکی با یکدیگر کار می‌کنند تا بر روی هر فریم، پردازش صورت بگیرد. هر پردازنده گرافیکی، قسمت خاصی از صفحه را پردازش می‌کند. درواقع تعداد بخش‌های پردازش هر قسمت خاص از صفحه، با توجه به تعداد کارت گرافیک‌ها موجود، تغییر می‌کند.

هم اکنون API شرکت ای‌ام‌دی با نام منتل (Mantle) که در مقایسه با دایرکت‌ایکس 12 تطابق بیشتری با سخت افزار دارد، این قابلیت را در بازی Civilization: Beyond Earth در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. درواقع این بازی، یکی از آخرین محصولاتی است که می‌تواند از این ویژگی استفاده کند. ریچارد هادی (Richard Huddy) از کارشناسان شرکت ای‌ام‌دی، در صحبت با گیم‌اسپات تایید می‌کند که «احتمال دارد» این تکنولوژی باعث کاهش زمان تاخیر در پردازش شود و قابلیت اشتراگ گذاری حافظه را در اختیار ما بگذارد. اما وی تاکید می‌کند که این، مسئولیت سازندگان است تا از این ویژگی استفاده کنند.از طرفی، چندی پیش بود خبر بسیار عجیبی درمورد نتایج تست‌های عملکرد کارت‌ گرافیک‌های انویدیا و ای‌ام‌دی منتشر شد. اگر اخبار منتشر شده از دایرکت‌ایکس ۱۲ حقیقت داشته باشند، باید منتظر انقلاب بزرگی در زمینه API بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بیورک، خواننده‌ ایسلندی موزیک ویدئویی برای آکیولس تولید کرد

موج محبوبیت واقعیت مجازی همچنان ادامه دارد. بیورک، آهنگ‌ساز ایسلندی است که موزیک ویدئوی جدید خود را با عنوان Stonemilker برای هدست واقعیت مجازی آکیولس آماده کرده است.



بیورک در گفتگویی با Fast Company‌ از دلایل ساخت موزیک ویدئو برای آکیولس سخن گفته است. براساس سخنان وی، واقعیت مجازی محیطی صمیمی‌تر را در مقایسه با ویدئوهای معمول و به بیان بهتر زندگی واقعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وی دلیل این امر را هیجان‌انگیز بودن این پلتفرم می‌داند که به واسطه‌ی قابلیت نمایش پانورامیک تصاویر حاصل می‌شود. البته این آهنگساز تنها یک موزیک ویدئو با این ساختار تولید کرده است.
وی در این خصوص گفت:

من این موزیک ویدئو را به این دلیل ساخته‌ام که آلبوم جدید من محتوایی مرتبط با فناوری داشت. این ویدئو تنها برای کار با گجت‌ها تولید نشده، بلکه در راستای گجت‌ها تولید شده است. تولید اپلیکیشن‌ها به بحثی عادی تبدیل شده، اما تولید محتوا برای آکیولس هنوز مبحث جدیدی است.

راه دیگری که می‌توان ویدئوی این هنرمند را مشاهده کرد، مراجعه به موزه‌ی هنر‌های مدرن است که آثار این آهنگساز را از هشتم مارس به نمایش خواهد گذاشت. بیورک همچنین به این موضوع اشاره کرده که آلبوم خود را وارد سرویس اسپاتیفای نخواهد کرد، چراکه از نظر وی عرضه‌ی موسیقی در سرویس‌های استریم تا حدودی یک امر غیرعادی است. وی دلیلی مشابه تیلور سوئیفت برای کار خود دارد و آن احترام به موسیقی و هنر است. بیورک معتقد است که همه چیز پول درآوردن نیست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هواوی تبلت مدیا پد X2 را معرفی کرد: نازک‌ ترین تبلت دنیا

تبلت جدید هواوی با نام MediaPad X2 ضخامتی به اندازه ۷.۲۸ میلی‌متر دارد و جنس این دستگاه کاملا از فلز است.
مدیا‌پد X2 با ضخامت بسیار کم، نمایشگری IPS به ابعاد ۷ اینچ با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد. حاشیه‌های کنار نمایشگر مدیا‌پد X2 که بسیار نازک طراحی شده، نمایی بسیار زیبا به محصول جدید هواوی داده است.
این دستگاه با پردازنده هشت هسته‌ای kirin 930 همراه با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، دوربین ۱۳ مگاپیکسل در عقب، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل با زاویه دید ۲۲ میلی‌متری همراه شده که به گفتی هواوی بهترین سلفی‌های پانورما را ثبت می‌کند.
این دستگاه در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد: نسخه اول با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیری سازی (رنگ نقره‌ای) و نسخه دیگر به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی (رنگ طلایی) در دسترس قرار خواهند گرفت. هر دو نسخه نیز از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ‌پی لپ‌تاپ جدید و قدرتمند خود را برای رقابت با مک‌بوک ایر معرفی کرد

اچ‌پی جدیدترین لپ‌تاپ خود را با نام Spectre x360 معرفی کرد. بخش نمایشگر این لپ‌تاپ می‌تواند راحت بچرخد تا به عنوان یک تبلت کار کند. بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم ساخته شده و ضخامت ۱۵.۹ میلی‌متر و ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد.



لپ‌تاپ جدید اچ‌پی از یک طراحی ساده بهره می‌برد و به پردازنده ساخت اینتل مجهز شده است. Spectre x360 همراه با هر دو مدل پردازنده برادول Core i5 و Core i7، نمایشگر ۱۳.۱ اینچی لمسی با رزولوشن 1080p یا Quad HD عرضه می‌شود. این محصول هیبریدی به حافظه رم ۴ تا ۸ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت مجهز شده است.
اچ‌پی مدعی است که باتری این لپ‌تاپ می‌تواند انرژی تمام این تجهیزات سخت‌افزاری را مدت ۱۰ تا ۱۲.۵ ساعت حتی در مدل با رزولوشن بالا تامین کند. راز این دوام زیاد باتری به گفته کمپانی اچ‌پی این موضوع است که لپ‌تاپ Spectre x360 تنها بخش‌هایی از نمایشگر را رفرش می‌کند که در حال فعالیت و تغییر است. اچ‌پی با استفاده از همین قدرت باتری، لپ‌تاپ خود را با مک‌بوک ایر اپل مقایسه می‌کند. به خوبی می‌دانیم که سری Spectre شرکت اچ‌پی برای رقابت با لپ‌تاپ‌های شاخص اپل طراحی و ساخته می‌شود و حالا اچ‌پی مدعی است که در بخش باتری توان رقابت با مک‌بوک‌ها را پیدا کرده است. در مقایسه‌ای که بین این دو لپ‌تاپ انجام شده، مک‌بوک ایر که البته به نمایشگر 1080p هم مجهز نیست و یک نمایشگر با رزولوشن 720p در اختیار دارد تا ۱۲ ساعت می‌تواند ویدیو پخش کند.
جدیدترین لپ‌تاپ اچ‌پی با نام Spectre x360 از سه درگاه USB 3.0، درگاه SD کارت، درگاه HDMI و Mini DisplayPort بهره می‌برد. اچ‌پی یکی از ترک‌پد‌های بسیار عریض خود را در این لپ‌تاپ جای داده و پنل لمسی دستگاه نیز به خوبی ساخته شده است. تجهیز این لپ‌تاپ به این موراد قطعا به فروش بیشتر Spectre x360 مجهز شده به ویندوز ۸.۱ کمک می‌کند.
اچ‌پی به درستی متوجه شده که برای ساخت یک لپ‌تاپ در سال ۲۰۱۵ تنها مشخصات سخت‌افزاری بالا کافی نیست و باید تمرکز خود را بر روی طراحی بهتر و ویژگی‌های کاربردی‌تر بگذارد. از همین امروز نسخه‌های مختلف نسل جدید لپ‌تاپ اچ‌پی‌ با قیمت‌هایی از ۸۹۹ تا ۱۳۹۹ دلار به فروش می‌رسند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ‌تی‌سی هدست واقعیت مجازی خود را با نام Vive معرفی کرد

اچ‌تی‌سی در جریان کنفرانس رسمی این کمپانی، هدست واقعیت مجازی خود به نام Vive را معرفی کرد که با همکاری Valve به تولید رسانده است. این هدست برای بازی، بسیار مناسب طراحی و ساخته شده اما تجربه‌های دیگری نیز در اختیار کاربر می‌گذارد.



مدیر عامل اچ‌تی‌سی دیروز طی مراسم اختصاصی خود در بارسلونای اسپانیا، هدست واقعیت مجازی این کمپانی را معرفی کرد و اینطور درباره آن‌ گفت: «ما معتقدیم واقعیت مجازی نحوه‌ی تعامل با دنیا را دچار تحول می‌کند. به زودی تکنولوژی واقعیت مجازی همه دنیا فرا خواهم گرفت. {با این گجت می‌توانید} در کنسرت‌ها شرکت‌کنید، تاریخ یاد بگیرید، خاطرات خود را مرور کنید و وارد دنیای مجازی در حوزه‌های مختلف شوید.»
در ادامه توضیحات درباره هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی، قابلیت‌هایی همچون نرخ رفرش 90 هرتز و زاویه دید ۳۶۰ درجه عنوان شد.

«این هدست سبک است و شما بدون اینکه متوجه وزن زیادی از جانب آن شوید، می‌توانید برای مدت زمان زیادی آن را بپوشید.»

این هدست همراه با یک کنترل بدون سیم برای تغییر محل اشیاء یا تیر‌اندازی خواهد بود.
کیت توسعه‌ی این محصول تا بهار سال جاری میلادی از راه می‌رسد و هدست واقعیت مجازی Valve اچ‌تی‌سی نیز پیش از پایان سال عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ هدست واقعیت مجازی Gear VR 2 را معرفی کرد

نسل اول هدست واقعیت مجازی محدودیت‌های زیادی داشت و حتی با قیمتی ۱۹۹ دلاری نتوانست فروش بالایی بدست آورد. برای استفاده از این هدست داشتن یک گلکسی نوت ۴ الزامی بود. اما دیروز سامسونگ در کنار معرفی دو گوشی‌هوشمند پرچم‌دار خود از نسل جدید هدست واقعیت مجازی خود که با دستگاه‌های این کمپانی سازگار است، رونمایی کرد.



سامسونگ می‌گوید نسل جدید هدست خود را با ۱۵ درصد کوچکتر از نسخه اول کرده و اکنون به خوبی با یک گوشی‌هوشمند ۵.۱ اینچی سازگار است. کمپانی کره‌ای همچنین مدعی است عملکرد گرافیکی این هدست را بهبود بخشیده و به پردازشگر قوی‌تری همراه با وضوح بیشتر تصاویر مجهز شده است.
سامسونگ همچنین بند‌های اتصال این هدست را بهتر کرده و به وزن آن تعادل بخشیده است. همچنین تهویه مکانیکی درون هدست تعبیه شده تا استفاده از Gear VR نسل جدید برای مدت طولانی راحت‌تر باشد.
بخش دیگری که سامسونگ درباره آن چاره اندیشی کرده، جای دادن یک درگاه USB است تا کاربر بتواند گلکسی S6 خود را در حالی که هدست را پوشیده، شارژ کند. این تغییر برای کسانی که بخواهند در خانه بنشینند و با هدست Gear VR خود فیلم تماشا کنند، تغییری خوشایند است. از آن‌جایی که گلکسی S6 ظرفیت باتری کمتری دارد، شارژ شدن با Gear VR می‌تواند یک مزیت در مقایسه به دیگر هدست‌های رقیب باشد.
با هدست نسل دوم Gear VR می‌توانید از محتوایی که سامسونگ و آکیولس تهیه کرده‌اند، استفاده کنید. با این دستگاه می‌توان فیلم‌های ۳۶۰ درجه دید، بازی‌های واقعیت مجازی انجام داد و اپلیکیشن‌های مختلفی را باز کرد. هنوز خبری از مقدار قیمت این دستگاه نیست؛ اما به احتمال زیادی نسل دوم هدست سامسونگ قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار خواهد داشت و همراه با گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت ویندوزی لنوو MIIX 300 با قیمت 149 دلار معرفی شد

تبلت لنوو MIIX 300 با طراحی زیبا و همراه با ویندوز ۸.۱ معرفی شد. قیمتی که برای این تبلت در نظر گرفته شده تنها 149 دلار است؛ می‌توان گفت با مشخصاتی که این دستگاه دارد، قیمتی معقولانه برای آن تعیین شده است.



این تبلت دارای صفحه‌نمایش با وضوح IPS و رزولوشن فول اچ‌دی است که روشنایی خوبی داشته و دید وسیعی را شامل می‌شود. این صفحه‌نمایش کیفیت بالایی نسبت به سایر ال‌سی‌دی‌ها دارد. اگرچه تفاوت بیشتری بین صفحه‌نمایش‌های IPS وجود دارد، اما وجود این تکنولوژی در گجت‌های پایین رده، ایده‌ی بسیار خوبی است.
از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اتم، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری با طول عمر 7 ساعت، اشاره کرد. همچنین هردو اتصال بلوتوث و وای‌فای در این دستگاه پیش‌بینی شده و ویندوز ۸.۱ بصورت پیش فرض روی آن نصب شده است؛ بعلاوه آفیس ۳۶۵ بطور کاملاً رایگان در این تبلت قابل استفاده بوده و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
این تبلت از یک دوربین با سنسور 5 مگاپیکسل در عقب و یک دوربین با سنسور 2 مگاپیکسل در جلو بهره می‌برد. ضخامت این دستگاه 9.3 میلیمتر بوده و آنگونه نیست که بتوان از آن بعنوان تبلتی بسیار نازک یاد کرد؛ هر چند که وزن آن تنها ۳۶۰ گرم است. قیمت این دستگاه 149 دلار تعیین شده که بسیار مناسب به نظر می‌رسد و می‌توان از آن برای مصارف روزانه استفاده کرد. پیش از این لنوو تبلتی با نام MIIX 2 با قیمتی مشابه به بازار عرضه کرده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سن‌دیسک از اولین حافظه‌ی 200 گیگابایتی رونمایی کرد

معمولا کارت‌های حافظه‌ را با ظرفیت‌هایی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت وضرایبی از ۲ می‌شناسیم؛ اما شرکت سن‌دیسک با تکنولوژی اخیر خود، حافظه ۲۰۰ گیگابایتی را تولید کرده است. این محصول دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است.



بعد از حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این اولین کارت حافظه‌ای است که با ظرفیت بالا تولید شده است. در واقع این کارت حافظه نسبت به حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی دارای ۵۶ درصد ظرفیت اضافی است. می‌توان گفت در این حافظه به اندازی کافی فضا برای ذخیره‌سازی فایل‌ با حجم‌های بالا از جمله فیلم‌های اچ‌دی وجود دارد. نرخ انتقال داده‌ها در این کارت حافظه برابر ۹۰ مگابایت در ثانیه است؛ به عبارتی در هر ثانیه می‌توان ۱۲۰۰ عکس را به حافظه انتقال داد.
از قابلیت‌های این کارت حافظه می‌توان به ضد آب بودن، ضد حرارات، ضد ضربه، ضد اشعه ایکس و حتی مغناطیس اشاره کرد. این کارت حافظه با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اکسپریا زد 4 تبلت معرفی شد: نمایشگر ۱۰ اینچ 2K، ضخامت ۶.۱ میلی‌متر، پردازنده‌ی Snapdragon 810

اکسپریا زد 4 تبلت تنها ۶.۱ میلی‌متر ضخامت و ۳۹۳ گرم وزن دارد و همچنان ضد آب است و این بار از اندروید آبنبات چوبی بهره می‌برد.



تبلت ۱۰.۱ اینچی اکسپریا زد ۴ امروز در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی شد. این دستگاه در واقع جایگزینی برای اکسپریا زد ۲ تبلت به شمار می‌رود. صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی آن از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند تا تراکم ۳۰۰ پیکسل در اینچ را ارائه کند. سونی از تکنولوژی‌های اختصاصی Triluminos و X-Reality در این تبلت بهره برده است.
2014 سال عجیبی برای سونی بود. هیچ کمپانی دیگری را سراغ دارید که طی یک سال 5 دستگاه پرچمدار معرفی کند؟ اکسپریا زد 2، اکسپریا زد 3، زد 3 کامپکت، زد 2 تبلت و زد 3 تبلت کامپکت همگی از محصولات رده بالای سونی طی این سال بودند. این همه «زد» در نهایت اقبال چندانی برای سونی در پی نداشت و سرانجام این سازنده‌ی ژاپنی تلاش‌های خود را کم کرد. حال در کنگره جهانی موبایل بارسلون، سونی معرفی اکسپریا زد 4 را رها کرده و تصمیم گرفته فعلا یک تبلت با اندازه‌ی بزرگ معرفی کند.
Xperia Z4 Tablet اولین رقیب آیپد ایر از سوی سونی در یک سال گذشته به شمار می‌رود و اگرچه در ظاهر شباهت زیادی به اکسپریا زد 2 تبلت دارد، اما تغییرات صورت گرفته بسیار اساسی هستند. تقریبا همه چیز در اکسپریا زد 4 نسبت به تبلت نسل قبل بهبود یافته، همه‌چیز قوی‌تر، بهتر و روشن‌تر شده است. اجازه دهید ابتدا مشخصات فنی و سخت‌افزاری را مورد رسیدگی قرار دهیم.
اکسپریا زد 4 تبلت، از پردازنده‌ی اسنپدراگون 810 با 8 هسته‌ی پردازشی، در کنار 3 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می برد. این تبلت به نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 2K مجهز شده که تراکم پیکسلی بالایی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تغذیه‌ی این غول سونی را به عهده خواهد داشت که سونی وعده‌ی 17 ساعت پخش ویدیو را داده و دوربین‌های 8.1 و 5.1 مگاپیکسلی نیز به ترتیب قسمت عقب و جلوی دستگاه را مزین کرده‌اند. وزن اکسپریا زد 4 در مقایسه با نسل قبلی این تبلت 50 گرم کاهش یافته و به 389 گرم رسیده است.
اکسپریا زد 4 تبلت به شکلی نازک شده تا با ضخامت 6.1 میلی‌متر به جنگ آیپد ایر اپل برود. همچنین وزن این تبلت 386 گرم (393 گرم برای نسخه‌ی LTE) است که موجب می‌شود آن را یکی از نازک‌ترین تبلت‌های پرچمدار بدانیم. سونی همچنین یکی از مشکلات طراحی موجود در سری اکسپریا را نیز در این تبلت برطرف کرده است: درپوش موجود روی پورت شارژ. این درپوش برای خصوصیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در دستگاه‌های اکسپریا ضروری بود و اگرچه هیچ‌گاه بیش از حد آزاردهنده نبود اما این بار سونی ادعا می‌کند بدون نیاز به این درپوش موفق شده درجه‌ی مقاومت در برابر مایعات و گرد و غبار را حفظ کند. تغییر اساسی دیگر روی داده در این دستگاه، استفاده از اندروید 5 آبنبات چوبی است.
علاوه بر این، سونی یک داک کیبورد را نیز در کنار اکسپریا زد 4 تبلت به فروش می‌رساند که این تبلت را به نوعی شبیه یک لپ‌تاپ کوچک خواهد کرد. اتصال این داک از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد و پیکربندی آن نیز به اندازه‌ی کافی ساده خواهد بود اما به نظر می‌رسد سونی از این فرصت برای افزودن عملکردهای ویژه یا گنجاندن یک باتری اضافی استفاده نکرده است. ناوبری در اندروید با استفاده از کیبورد چندان دلچسب نیست اما سونی حداقل یک لانچر کوچک ایجاد کرده و تعدادی میانبر به ردیف بالایی کیبورد اضافه کرده است. علاوه بر این، مجموعه آفیس مایکروسافت برای اندروید نیز بصورت پیش‌فرض روی اکسپریا زد 4 تبلت نصب شده که دلیلی برای وجود این کیبورد خواهد بود.در هر صورت این صفحه‌کلید بعنوان یک افزودنی کاربردی به شمار خواهد رفت اما نگرانی خاصی برای مایکروسافت، لنوو و دیگر سازندگان دستگاه‌های تبدیل شدنی ایجاد نخواهد کرد.
اکسپریا زد 4 تبلت همچنان قیمت‌گذاری نشده اما تصور می‌کنیم نقطه شروع برچسب قیمت این دستگاه از 499 دلار برای مدل 32 گیگابایتی وای‌فای آغاز شود. این قیمت جای نسل قبل را پر خواهد کرد و رقابت مناسبی نیز با تبلت اپل ایجاد خواهد کرد.
ژاپنی‌ها این بار هم از Snapdragon 810، قوی‌ترین پردازنده‌ی حال حاضر کوالکام در تبلت خود بهره برده‌اند. این پردازنده‌ی ۶۴ بیتی دارای ۴ هسته‌ی مبتنی بر معماری Corte-A57 است که روی فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کند و در آن نیز ۴ هسته‌ی ۱.۵ گیگاهرتزی مبتنی بر Cortex-A53 بر پایه‌ی فناوری big.LITTLE کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این SoC همچنین از سه گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و دارای مودم داخلی LTE و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 430 است.
اکسپریا زد ۴ همچون نسل‌های قبلی ضد آب است و استاندارد IP68 را در این زمینه کسب کرده است. از این تبلت می‌توان تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری استفاده کرد. همه‌ی این‌ها در بدنه‌‌ای با ضخامت ۶.۱ میلی‌متر جا شده است. تبلت جدید سونی در دو رنگ سفید و مشکلی روانه‌ی بازار خواهد شد.
همانطور که گفتیم اکسپریا زد ۴ تبلت از اندروید ۵ آبنبات چوبی بهره می‌برد و سونی نیز لانچر اختصاصی خود را روی آن نصب کرده است. تبلت جدید سونی از نظر کیفیت صدا نیز بسیار خوب عمل کرده و از خروجی Hi-Res پشتیبانی می‌کند.
اکسپریا زد ۴ تبلت در دو نسخه‌ی LTE و Wifi روانه‌ی بازار مصرف می‌شود.
داکِ صفحه کلید اکسپریا زد 4 تبلت، خروجی پروژکتور و پرینتر را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در کنار کلید‌های فیزیکی از تاچ‌پد نیز بهره می‌برد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شبکه اجتماعی گوگل پلاس رسما به دو سرویس Photos و Streams تجزیه شد

گوگل در اقدامی ناگهانی شبکه اجتماعی گوگل پلاس را تجزیه کرد و دو شبکه اجتماعی دیگر با نام‌های Photos و Streams را به وجود آورد. برادلی هورویتس، نائب رئیس جدید بخش محصولات گوگل، دو سرویس جدید گوگل با نام‌های Photos و Streams را رسما در پستی در گوگل پلاس معرفی کرده است.



ساندرا پیچای، رئیس بخش محصولات و سرویس‌های گوگل می‌گوید از مدت‌ها قبل گوگل در پی تجزیه شبکه اجتماعی گوگل پلاس بوده است. او صحبت‌های خود را اینطور ادامه می‌دهد: «من فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک شما به خوبی تمرکز بیشتر ما بر سه حوزه ارتباطات، تصاویر و جریان‌های شبکه‌های اجتماعی را نسبت به تنها یک عرصه واحد به نام گوگل پلاس خواهید دید.»
رئیس گوگل پلاس نیز چند ساعت پیش از شغل خود استفعا کرد و حالا هورویتس جایگزین وی با عنوان رئیس دو سرویس جدید Photos و Streams شده است. هنوز مشخص نیست چه اتفاقی برای سرویس هنگ‌اوت گوگل خواهد افتاد. ممکن است سرویس هنگ‌اوت نیز به عنوان بخشی از گوگل پلاس باقی بماند.
در ماه دسامبر، هورویتس گفته بود که هنگ‌اوت عرصه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد: «برای پیام‌رسانی، برقراری تماس، شخص با شخص، یک گروه با گروه دیگر، برای مصرف‌کنندگان و بخش‌های سازمانی و شرکتی استفاده می‌شود.» سرویس‌های پیام‌رسان رقیب زیادی همچون واتس‌اپ و وایبر اخیرا قد علم کرده‌اند و حتی ممکن است گوگل دست از ادامه کار روی سرویس هنگ‌اوت نیز بکشد. یا اینکه آن را از گوگل پلاس جدا کند. هورویتس می‌گوید: «ما تلاش داریم چیزهایی را توسعه دهیم که به ارتباط مردم در هر جا که هستند و هر محصولی را که ترجیح می‌دهند، کمک کند.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 83 از 119:  « پیشین  1  ...  82  83  84  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA