انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 84 از 119:  « پیشین  1  ...  83  84  85  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
رئیس گوگل پلاس از سِمَت خود استعفا داد

شبکه اجتماعی گوگل پلاس فراز و نشیب‌های زیادی را در طول‌ سال‌های اخیر پشت سر گذاشته است. آپریل ۲۰۱۴، دیوید بس‌بریس ریاست گوگل پلاس را برعهده گرفت و در اولین اظهار‌نظر‌های خود گفت گوگل در حال سرمایه‌گذاری بلند مدت روی شبکه اجتماعی خود است. حال، کمتر از یک سال بعد از آن صحبت‌ها، وی از سمت خود استعفا کرده و گوگل پلاس نیز تجزیه شد.



بر اساس گزارش وب‌سایت تک‌کرانچ، برادلی هورویتس جایگزین بس‌بریس شده و اکنون به عنوان نائب رئیس محصولات گوگل دو سرویس جدید Photos و Streams که از تجزیه گوگل پلاس به وجود آمده‌اند را اداره می‌کند.
گوگل بالاخره پس از شش ماه تسلیم شد و نحوه ادامه فعالیت گوگل پلاس را تشریح کرد. بس‌بریس، رئیس پیشین گوگل پلاس البته در مصاحبه‌ای که قبلا با Recode داشته از برنامه‌های آینده گوگل پلاس اطلاعات زیادی ارائه نکرده و نگفته که این شبکه اجتماعی قصد دارد در چه زمینه‌هایی خود را بهبود دهد.
ساندرا پیچای در مصاحبه خود با فوربس می‌گوید تمرکز بیشتر ما در آینده بر سه بخش ارتباطات، تصاویر و جریان‌های گوگل پلاس خواهد بود و این سه عرصه برای ما اهمیت بسیار زیادی دارند و دیگر تنها در یک عرصه فعالیت نخواهیم داشت. هورویتس می‌گوید با تیم خود سخت در تلاش برای ارائه سرویس‌هایی جدید و ایجاد تغییرات است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت از کیبورد‌ بلوتوث و تاشو خود رونمایی کرد

مایکروسافت از صفحه کلید جدید بلوتوث و تاشو خود رونمایی کرد. این کیبورد بلوتوث می‌تواند به آیپد، آیفون و دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی به راحتی متصل شود.



صفحه کلید‌های تاشوی جدید ساخت مایکروسافت برای کسانی که دوست دارند با گجت همراه خود متون زیادی تایپ کنند، بسیار مناسب است. معمولا لپ‌تاپ‌ها به انرژی زیادی نیاز دارند و همواره باید شارژ شوند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن‌ها به تایپ کردن متون بپردازند.
اما این کیبورد‌های بلوتوث به دارندگان گوشی‌های همراه و تبلت‌ کمک می‌کند شبیه به یک نوت‌بوک مشغول تایپ و کار کردن با کیبورد شوند. مایکروسافت این صفحه کلید را با قابلیت‌های زیاد در مراسم نطق اصلی MWC 2015 معرفی کرد. به زودی این صفحه کلید برای دستگاه‌های مختلف اندرویدی، iOS و ویندوزی عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آرکاس از اولین تبلت ۲۵۶ گیگابایتی خود رونمایی کرد

آرکاس در نمایشگاه MWC 2015 اولین تبلت ۲۵۶ گیگابایت خود با نام‌های 101Magnus, 101Magnus+ و 94Magnus و به همراه تکنولوژی انحصاری‌ Fusion Storage معرفی کرد. با این فناوری نرم افزارها از الگوریتمی استفاده می‌کنند که در حافظه داخلی دستگاه و نیز کارت حافظه‌های جانبی بهترین حالت ذخیره سازی را در دسترس کاربر قرار می‌دهند.



آرکاس هر سه تبلت را با ظرفیت‌های بالا و امکانات خوبی ارائه کرده است. تبلت 94Magnus با ظرفیت 256 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا حداکثر 128 گیگابایت عرضه می‌شود. این کمپانی ادعا می‌کند که به دلیل استفاده از تکنولوژی «Fusion Storage» قادر به ارائه حافظه‌های با ظرفیت بالا در تبلت است، که این فناوری کارت حافظه میکرو اس‌دی و حافظه داخلی را به یک پارتیشن مجزا ادغام می‌کند. کاربرد این تکنولوژی در استفاده از کل حافظه برای اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و فایل‌های با حجم بالا است.
Archos 101 Magnus مدل سوم تبلت مورد بحث است که دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک MT8127 SoC و صفحه نمایشی ۱۰.۱ اینچی است و رزولوشن آن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل است. حافظه‌ی داخلی این محصول ۶۴ گیگابایت است و یک گیگابایت هم حافظه‌ی رم دارد. قیمت این مدل ۱۷۹ دلار است. تبلت 101Magnus+ دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. این دستگاه از چیپ چهار هسته‌ای Rockchip RK3288 بهره می‌برد که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱.۸ گیگاهرتز است. چیپ گرافیکی این محصول Mali-T764 است و حافظه‌ی رم آن هم ۲ گیگابایت است. حافظه ذخیره سازی مدل پایه این گجت ۱۲۸ گیگابایت است و باتری آن هم ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت و ۵۷۰ گرم وزن دارد. قیمت این تبلت ۳۴۹ یورو در نظر گرفته شده است.
تبلت Archos 94 Magnus تبلت دوم این شرکت است که صفحه نمایش آن ۹.۴ اینچ با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل است. این تبلت همچنین دارای ۱.۵ گیگابایت رم است. حافظه داخلی ذخیره سازی این محصول ۲۵۶ گیگابایت است و قیمت آن هم مانند مدل قبلی ۳۴۹ یورو است.
در زیر می‌توانید مقایسه این سه مدل را مشاهده کنید:



هر سه تبلت از ماه آوریل امسال روانه بازار خواهند شد اما مدل 94Magnus تنها از طریق خرید اینترنتی و از سایت خود Archos امکان‌پذیر خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یاهو ۲۰ ساله شد

۲۰ سال پیش در چنین روزی، یاهو متولد شد. یاهو یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تماما اینترنتی دنیا است که سرویس‌های بسیاری را به مشتریان خود ارائه کرده است.



یاهو طی ۲۰ سال فعالیت‌اش فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده است. این کمپانی در دهه‌ی ۱۹۹۰ به عنوان دایرکتوری وب شناخته می‌شد. رفته رفته سرویس‌های بسیاری به یاهو اضافه شد و طی این دو دهه یاهو شرایط مختلفی را تجربه کرد. زمانی این کمپانی درآمد سرشاری به دست می‌آورد و بخش زیادی از آن نیز سود خالص بود اما با بزرگ شدن گوگل، رفته رفته یاهو کوچک‌تر می‌شد و از محبوبیت سرویس‌های آن کاسته می‌شد. یاهو برای مقابله با گوگل حتی با مایکروسافت قرار داد بست تا نتایج جستجو را از Bing نمایش دهد. البته با روی کار آمدن مریسا میر شرایط تغییر کرد و یاهو در میسر پیشرفت قرار گرفت اما این کمپانی هنوز نتوانسته فروغ گذشته را بدست آورد.
مریسا میر که خود یکی از مدیران سابق گوگل بوده، اقدامات مثبت بسیاری انجام داده و سرمایه‌گذاران این کمپانی نیز از تصمیم‌های وی خوشحال هستند.
یاهو توسط جری یانگ و دیوید فیلو در ژانویه سال ۱۹۹۴ آغاز به کار کرد و در ۱ مارس ۱۹۹۵، بین مردم با نام «یاهو» شناخته شد. در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۰۹ کارول بارتز که مدیر اجرائی سابق دریافت رمز عبور بود به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره‌ی یاهو شروع به کار کرد. در روز ۶ سپتامبر ۲۰۱۱، کارول بارتز برکنار شد و تیم مورس به عنوان مدیرعامل موقت شرکت برگزیده شد. در ۴ ژانویه ۲۰۱۲، اسکات تامپسون، رئیس سابق پی پال، مدیرعامل یاهو شد. در ۱۳ می ۲۰۱۲، اسکات تامپسون برکنار شد و راس لوینسون به عنوان مدیرعامل، موقتا جایگزین وی شد کمی بعد هیئت مدیره‌ی یاهو، مریسا میر یکی از مدیران ارشد گوگل را به عنوان مدیرعامل یاهو جذب کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسخه بتای عمومی OS X Yosemite 10.10.3 به همراه اپلیکیشن Photos عرضه شد

اپل نخستین نسخه آزمایشی Yosemite 10.10.3 را یک هفته پس از عرضه عمومی OS X 10.10.2 برای توسعه دهندگان ارائه کرد. اصلی‌ترین تغییر در این نسخه جایگزین شدن نرم‌افزار Photos بجای iPhoto است. علاوه بر آن گسترش و تنوع شکلک‌ها و همچنین افزوده شدن سیستم شناسایی دو مرحله‌ای برای سرویس‌های گوگل است. این نسخه آزمایشی از طریق مرکز توسعه دهندگان و همچنین بخش Update در فروشگاه مک برای توسعه دهندگان قابل دریافت است. Photos نرم افزاری با طراحی زیبا و رابط کاربری بسیار آسان است که به راحتی امکان جستجو، ویرایش، نظم دهی، اشتراک و پرینت تصاویر را به کاربران می‌دهد. یکی از مزیت‌های اپلیکیشن Photos این است که کاربران می‌توانند هر نوع ویرایشی را که در سیستم مک خود انجام داده‌اند به لطف یکپارچه سازی آی‌کلاد روی سیستم آی‌اواس خود پیاده کنند، به این معنا که تغییرات ویرایشی یا مرتب سازی از طریق سایر دستگاه‌های اپل قابل همگام سازی خواهد بود.
اگر پیش از این برای دریافت نسخه‌ی بتای عمومی سیستم عامل OS X Yosemite ثبت نام کرده بودید، می‌توانید با مراجعه به سایت اپل یا اپ استور در مک و با کلیک روی دکمه Update این نسخه را دریافت کنید.
فرآیند ثبت نام بسیار آسان بوده و شامل دو مرحله است: ثبت اپل آی‌دی و سپس دانلود فایل مربوط به نسخه‌ی بتای سیستم عامل. با این فایل سیستم مک کاربر توسط اپل برای دانلود بروزرسانی‌ها شناسایی و تایید می‌شود. حتما به یاد داشته باشید قبل از بروزرسانی، از فایل‌های خود پشتیبان گیری کنید؛ زیرا هیچ راهی برای برگرداندن سیستم به نسخه‌ی 10.10.2 وجود ندارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۱۵ نفر از ثروتمندترین افراد دنیای تکنولوژی؛ بیل گیتس در جایگاه اول

در لیست سالیانه افراد ثروتمند دنیا که هرساله توسط فوربز منتشر می‌شود، امسال نیز افراد زیادی از دنیای تکنولوژی حضور دارند. به لطف همین افراد که بسیاری از آن‌ها آمریکایی هستند، اکنون تنها ایالت کالیفرنیای ایالات متحده، حداقل ۱ میلیارد دلار ارزش دارد. در ادامه با ۱۵ شخص مشهور و البته ثروتمند در دنیای تکنولوژی آشنا خواهیم شد.



۱۵. Shiv Nadar بنیانگذار گروه HCL
رتبه جهانی: ۶۶
ارزش خالص: ۱۴.۸ میلیارد دلار
سن: ۶۹
منبع ثروت از: فناوری اطلاعات (IT)





۱۴. Robin LI بنیانگذار و مدیرعامل Baidu
رتبه جهانی: ۶۲
ارزش خالص: ۱۵.۳ میلیارد دلار
سن: ۴۶
منبع ثروت از: جستجوی اینترنت





۱۳. Ma Huateng مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره Tencent
رتبه جهانی: ۵۶
ارزش خالص: ۱۶.۱ میلیارد دلار
سن: ۴۳
منبع ثروت از: رسانه‌های اینترنتی
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


۱۲. Paul Allen بنیانگذار مایکروسافت
رتبه جهانی: ۵۱
ارزش خالص: ۱۷.۵ میلیارد دلار
سن: ۶۲
منبع ثروت از: مایکروسافت





۱۱. Azim Premji رئیس هیئت مدیره Wipro Limited
رتبه جهانی: ۴۸
ارزش خالص: ۱۹.۱ میلیادر دلار
سن: ۶۹
منبع: نرم‌افزار





۱۰. Michael Dell رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل دل
رتبه جهانی: ۴۷
ارزش خالص: ۱۹.۲ میلیارد دلار
سن: ۵۰
منبع: شرکت دل





۹. Laurene Powell بنیانگذار و عضو هیئت مدیره Emerson Collective و همسر بنیانگذار فقید اپل، استیو جابز
رتبه جهانی: ۴۵
ارزش خالص: ۱۹.۵ میلیارد دلار
سن: ۵۱
منبع ثروت از: اپل و دیزنی
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


۸. استیو بالمر مدیر عامل سابق مایکروسافت
رتبه جهانی: ۳۵
ارزش خالص: ۲۱.۵ میلیارد دلار
سن: ۵۸
منبع ثروت از: مایکروسافت





۷. Jack Ma مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره علی‌بابا
رتبه جهانی: ۳۳
ارزش خالص: ۲۲.۷ میلیارد دلار
سن: ۵۰
منبع ثروت از: تجارت الکترونیک





۶. Sergey Brin بنیانگذار و رئیس پروژ‌ه‌های ویژه گوگل
رتبه جهانی: ۲۰
ارزش خالص: ۲۹.۲ میلیارد دلار
سن: ۴۱
منبع ثروت از: گوگل





۵. Larry Page بنیانگذار و مدیر عامل گوگل
رتبه جهانی: ۱۹
ارزش خالص: ۲۹.۷ میلیارد دلار
سن: ۴۱
منبع ثروت از: گوگل
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


۴. مارک زاکربرگ بنیانگذار و مدیرعامل فیس‌بوک
رتبه جهانی: ۱۶
ارزش خالص: ۳۳.۴ میلیارد دلار
سن: ۳۰
منبع: فیس‌بوک





۳. Jeff Bezos بنیانگذار و مدیر عامل آمازون
رتبه جهانی: ۱۵
ارزش خالص: ۳۴.۸ میلیارد دلار
سن: ۵۱
منبع: آمازون





۲. Larry Elison بنیانگذار و مدیرعامل سابق Oracle
رتبه جهانی: ۵
ارزش خالص: ۵۴.۳ میلیارد دلار
سن: ۷۰
منبع: Oracle





۱. بیل گیتس بنیان گذار مایکروسافت و ثروتمندین فرد دنیا
رتبه جهانی: ۱
ارزش خالص: ۷۹.۲ میلیارد دلار
سن: ۵۹
منبع: مایکروسافت
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رونمایی سامسونگ از هدست واقعیت مجازی برای S6 و S6 Edge

شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل MWC 2015 از هدست واقعیت مجازی بی‌رقیب خود که برای پرچم‌داران جدید این شرکت بهینه‌سازی شده‌اند، رونمایی کرد. سامسونگ Gear VR که توسط شرکت آکیولس (Oculus) طراحی شده، به کاربران بیشتری این فرصت را می‌دهد تا از تجربه واقعیت مجازی لذت ببرند.



در ادامه می‌توانید بیانیه مطبوعاتی سامسونگ درباره Gear VR 2 را مطالعه کنید.

سرگرمی شگفت‌آور
کاربران می‌توانند با یک صفحه نمایشگر 5.1 اینچی سوپرآمولد (Super AMOLED) که برای S6 و S6 Edge بهینه‌سازی شده، از فیلم‌های سینمایی با کیفیت بالا، برنامه‌های تلویزیونی، عکس و... لذت ببرند. این دستگاه، میدان دید کاربران را وسیع‌تر کرده تا بتوانند تصاویر را واقعی‌تر مشاهده کنند.

افزایش راحتی
کاهش 15 درصدی اندازه Gear VR، آن را به ابزار پوشیدنی راحت‌تری تبدیل کرده است که باتری با دوام‌تری نیز دارد. بندهای آن که با در نظر گرفتن ارگونومی بدن، دوباره طراحی شده‌اند، توازن وزن بیشتری برقرار می‌کنند و به کمک تهویه مکانیکی نیز می‌توان به مدت طولانی‌تری با آن کار کرد.

عملکرد با کیفیت
قدرت محاسباتی بیشتر و کیفیت گرافیکی Gear VR ارتقا‌ یافته و کاربران را قادر می‌سازد تا بهترین ماجراجویی‌های واقعیت مجازی را تجربه کنند.

اتصال به USB
نسل جدید Gear VR می‌تواند از طریق یک پورت USB، شارژ شود و مدت زمان استفاده از دستگاه را افزایش دهد.

تهیه محتوا
مجموعه‌ای از محتوای مناسب برای Gear VR هم‌اکنون بر روی فروشگاه اوکولوس در دسترس است. کاربران گزینه‌های فراوانی از محتوای واقعیت مجازی بهینه‌سازی و بومی‌سازی شده را در اختیار خواهند داشت که توسط تولید‌کنندگان برتر تولید و در دسترس کاربران قرار گرفته که شامل بازی‌های واقعیت مجازی و 360 درجه هستند.


مشخصات نسل جدید هدست Gear VR
Gear VR ابعاد 196 x 107.9 x 82.9 mm
حسگر Accelerator, Gyrometer, Proximity, Mount/Unmount Detection
FOV
Field of View 96 degree
IPD Coverage 54 ~ 70 mm (Fixed Lenses)
لوازم جانبی Replaceable Face Form, Carrying Pouch, Lens Cleaning Cloth
رنگ Frost White
قابلیت اتصال microUSB connection to the Galaxy S6 and S6 edge
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 84 از 119:  « پیشین  1  ...  83  84  85  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA