انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 85 از 119:  « پیشین  1  ...  84  85  86  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
لنوو تبلت TAB 2 A8 را معرفی کرد: پردازنده 64 بیتی و پشتیبانی از LTE

در حالی که اکثر توجهات به سمت معرفی پرچمداران جدید سامسونگ و اچ‌تی‌سی معطوف شده،کمپانی لنوو تبلت‌های جدید سری A خود را معرفی کرد. تبلت جدید لنوو با نام A8 دارای کوچکترین صفحه نمایشی است که در کنگره جهانی موبایل از آن رونمایی شد.



تبلت Lenovo TAB 2 A8 مانند مدل ۱۰ اینچی خود از تراشه‌های ۶۴ بیتی مدل MediaTek 8161 با پردازنده چهار هسته‌ای و رم یک گیگابایتی بهره می‌برد، صفحه نمایش تبلت جدید لنوو ۸ اینچ اچ‌دی با وضوح IPS و دارای ضخامت ۸.۹ میلی‌متری، وزن ۳۶۰ گرمی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است. TAB 2 A8 نیز در دو نسخه وای‌فای و LTE در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. مزیت نسخه 8 اینچی تبلت‌های سری A نسبت به مدل ۱۰ اینچی، استفاده از آخرین نسخه اندروید یعنی آبنبات چوبی است. این دستگاه همچنین دارای باتری به ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسل نیز برای دوربین مکالمه تصویری در نظر گرفته شده است.
قیمت تبلت TAB 2 A8 برای نسخه وای‌فای ۱۲۹ دلار و ۱۷۹ دلار برای نسخه LTE خواهد بود. تنوع رنگی در مدل ۸ اینچی لنوو نیز بیشتر از مدل ۱۰ اینچی سری A است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انویدیا از «شیلد» ست تاپ باکس اندرویدی هوشمند 4k خود رونمایی کرد

انویدیا یکی از حاضران قدرتمند همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ است که در اولین گام، از یک ست تاپ باکس اندرویدی به نام شیلد با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی کرد.



انویدیا این محصول را اولین اندروید تی‌وی 4K دنیا می‌داند. شیلد قادر است از شیوه کدگذاری H.265 برای نمایش محتوای 4K استفاده کند. شیلد بر پایه سیستم عامل اندروید و قدرت گرفته از گوگل تی‌وی است. همچنین یک ریموت کنترل خیلی کوچک که به وسیله‌ی USB شارژ می‌شود، این ست‌تاپ‌باکس را همراهی می‌کند. از قابلیت‌های جالب این ریموت کنترل می‌توان به پشتیبانی از جستجوی صوتی گوگل اشاره کرد. عمر کنترلر در استفاده عادی نزدیک به ۴۰ ساعت خواهد بود.
شیلد دارای حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی است و کاربر می‌تواند از طریق درگاه میکرو SD، حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را افزایش دهد. دو پورت USB 3.0 هم می‌تواند برای اتصال هارد دیسک‌های خارجی به کار رود. ویژگی دیگر این ست‌تاپ باکس، اتصال به کامپیوترهای مجهز به کارت‌های گرافیکی انویدیا است تا از طریق آن، به استریم تصاویر با کیفیت 1080p در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بپردازد.
انویدیا این دستگاه را یک محصول انقلابی در حوزه تلویزیون، کنسول و سوپرکامپیوترها می‌داند. انویدیا در این چند ساله، جدا از بخش تولید چیپ‌های گرافیکی، سعی دارد تا وسعت عملکرد و حضور خود را بیشتر کند و به همین خاطر دست به تولید دستگاه‌هایی می‌زند تا در تعامل با کارت‌گرافیک‌های مجهز به چیپ‌ست خود باشند. انویدیا حالا پا را فراتر گذاشته و به شما پیشنهاد خرید ست‌تاپ‌باکس شیلد را برای استریم‌ بازی‌ها از سرورهای قدرتمند خود می‌دهد. انویدیا در ابتکار عملی جالب، چندین بازی معروف و مطرح رایانه‌های شخصی را بر روی پلتفرم اندروید آورده است. The Talos Principle, Metal Gear Solid: Revengeance, Crysis 3, Limbo, Doom: BFG Edition و Borderlands: The Pre-Sequel جزوی از ۵۰ بازی‌ هستند که برای پلتفرم اندروید سازگار شده‌اند و در هنگام عرضه‌ی شیلد در دسترس قرار می‌گیرند.
Grid، نام سرویس استریم بازی انویدیا است که قبلا به صورت آزمایشی در برخی مناطق آمریکا در دسترس بود، اما حالا این کمپانی با ارتقا این سرویس و تغییر نام آن به +Grid، آن را وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است. سرویس استریم بازی +Grid که توسط سرورهای ابری قدرتمند انویدیا پشتیبانی می‌شود، توانایی اجرای بازی‌ با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم برثانیه را دارد. این در حالی است که سرویس قبلی از رزولوشن 720p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کرد. سرویس +Grid دارای دو اشتراک رایگان و ویژه است که دسترسی‌های مختلفی را به کاربر می‌دهد. شاید هنوز تصور می‌کنید سرویس استریم Grid+ بازی‌های جدیدی را در خود ندارد، اما انویدیا اعلام کرد بازی‌هایی مانند Batman Arkham Knight و The Witcher 3: Wild Hunt در هنگام عرضه بر روی این سرویس در دسترس خواهند بود.
انویدیا با ارائه‌ی شیلد قصد دارد تا کاربران را از شر بروزرسانی‌های ممتد سخت‌افزاری خلاص کند و فقط با استفاده از اتصال اینترنت، بهترین و راحت‌ترین تجربه‌ی ممکن در انجام بازی‌ها با نهایت کیفیت را ارائه دهد. انویدیا می‌گوید:

اگر ما بتوانیم کاری که نتفلیکس با ویدیو یا اسپاتی‌فای با موسیقی کرد را در قبال بازی‌های ویدویی انجام دهیم می‌توانیم دسترسی مردم به بازی‌های ویدیویی را بیش از پیش گسترش دهیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل آگهی‌ های فلش را بطور خودکار به HTML5 تبدیل می‌ کند

عمر فلش رو به پایان است و کم‌کم HTML5 جای آن را می‌گیرد. این محصول ادوبی، دارای باگ و آسیب‌پذیری‌های فراوانی است؛ در همین راستا گوگل برنامه‌ای جهت تبدیل خودکار آگهی‌ها به HTML5 در نظر دارد.



فلش نرم‌افزاری بسیار آسیب‌پذیر و دارای باگ فراوان است و می‌توان گفت در رده‌ی پلاگین‌های ریسک بالا قرار می‌گیرد. به همین دلیل امنیت کاربران با استفاده از این پلاگین کم می‌شود. یوتیوب نیز با آگاهی از این موضوع، جهت پخش ویدئوهای خود HTML5 را جایگزین فلش کرد. گوگل همانند یوتیوب، جزو کمپانی‌های پیشرو در امنیت است و به تازگی برنامه‌ای را برای تبدیل خودکار آگهی‌ها به فلش در نظر گرفته است. این کمپانی می‌خواهد تبلیغات وب کمتر آزار دهنده باشد. کاربران زمان زیادی را برای وب‌گردی صرف می‌کنند و می‌توان گفت در هر لحظه آنلاین هستند؛ به همین دلیل، فرصت فوق العاده‌ای برای بازاریابان است که در تمام طول روز به مشتریان دسترسی داشته باشند. چراکه در هر لحظه ممکن است آنها در حال وب‌گردی باشند.
تبلیغاتی که از طریق ابزار AdWords یا ویرایشگر آن و برنامه‌های شخص ثالث دیگر بارگذاری می‌شوند، به طور خودکار به HTML5 تبدیل خواهند شد. اگرچه همه تبلیغات امکان تبدیل شدن را ندارند اما آگهی‌های جدید بارگذاری شده توسط ابزار AdWords شامل این تغییرات هستند. این تصمیم گوگل جهت کمک به محتوای امن سیستم‌های موبایل بخصوص گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده است، زیرا از نسخه‌ی Ice Cream Sandwich اندروید، فلش پشتیبانی نمی‌شود.
دسترسی بهتر به تبلیغات از طریق HTML5 میسر خواهد شد، برای بررسی این تغییرات می‌توانید آگهی‌های خود را از طریق موبایل چک کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اسپیکر هوشمند سونی با قابلیت اجرای فرامین صوتی

در کنگره جهانی موبایل امسال، سونی از اسپیکرهای هوشمند و زیبای BSP60 رونمایی کرد؛ این اسپیکر طراحی آینده نگرانه‌ای دارند و به جز پخش صدا، امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.



این اسپیکر هوشمند را می‌توان رقیبی برای دیگر اسپیکرهای آمازون دانست. این اسپیکر از ظاهری زیبا برخوردار است که با استفاده از بلوتوث امکان اتصال به دستگاه‌های اندرویدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه در هر لحظه به فرامین ورودی گوش می‌دهد و اگر جمله‌ی «Okay Speaker» را به زبان بیاورید، می‌توانید از این دستگاه بخواهید که کارها و وظایف کوچکی مانند تنظیم تایمر، آلارم و چک کردن پیام‌های جدید را انجام دهد. اسپیکر جدید سونی قادر به نمایش و پخش صوتی نوتیفیکیشن‌های موجود بر روی گوشی‌همراه هوشمند است. امکانات دیگری نظیر زنگ هشدار و اعلام شرایط آب و هوایی نیز از سایر مواردی است که سونی در اسپیکر جدید خود لحاظ کرده است.
اسپیکر هوشمند سونی قیمتی معادل ۳۰۰ یورو دارد، با این قیمت می‌توان اکسپریا M4 Aqua یا ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را خریداری کرد و با این حساب باید دید که آیا امکانات تعبیه شده در این اسپکیر هوشمند به قیمت آن می‌ارزد یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انویدیا از کارت گرافیک Titan X با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی VRAM رونمایی کرد

انویدیا در رویداد GDC 2015 نه تنها از نسل جدید کنسول اندرویدی خود رونمایی کرد بلکه از یک کارت گرافیک قدرتمند به نام GTX Titan X نیز پرده برداشت. حافظه‌ی رم در این کارت گرافیک از ۶ گیگابایت نسخه‌ی فعلی به ۱۲ گیگابایت افزایش یافته است.



انویدیا می‌گوید که کارت گرافیک Titan X این شرکت علاوه بر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم دارای ۸ میلیارد ترانزیستور در GPU اصلی است.
انویدیا این کارت گرافیک را طوری طراحی کرده که با نرم‌افزارهای واقعیت مجازی سازگار شود. انتظار می‌رود در نسل بعدی بازی‌های ویدیویی پشتیبانی از واقعیت مجازی بیشتر به چشم بخورد و شاهد بازی‌های متنوع سازگار با هدست‌های واقعیت مجازی باشیم.
انویدیا هنوز اطلاعات دقیقی در باره‌ی مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه‌ی این کارت گرافیک ارائه نکرده است. اما یک نسخه از این کارت گرافیک را به سان‌فرانسیسکو و رویداد GDC آورده است. ممکن است تا انتهای این رویدادِ چند روزه شاهد ارائه اطلاعات بیشتر در باره‌ی Nvidia Titan X باشیم. با این حال ۸ میلیارد ترانزیستور در یک GPU پتانسیل لازم برای ثبت رکوردهای تازه را دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو پروژکتور جیبی 4 اینچی خود را معرفی کرد

لنوو به دنبال حضور قدرتمند خود در نمایشگاه CES 2015، در کنگره جهانی موبایل از پروژکتور جیبی خود رونمایی کرد. این پروژکتور جیبی از قابلیت‌ها و مشخصات جالبی برخوردار است که کاربرد آن را گسترش می‌دهد.



پروژکتور جیبی لنوو یک دستگاه مربعی 4 اینچی، با ارتفاعی به اندازه‌ی 1 اینچ است. این دستگاه که توان تابش 50 لومن را دارد، قادر است ویدیوها را با رزولوشن 480p با وسعت 110 اینچ به نمایش بگذارد. این پروژکتور جیبی همچنین از قابلیت چرخش 90 درجه‌ای برخوردار بوده و می‌تواند تمام زاویه‌های ممکن برای اجرای یک تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد.
محتوای مورد نظر می‌تواند بصورت بی‌سیم به این پروژکتور استریم شود که البته پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت نیز در کنار آن قرار دارد. نیروی مورد نیاز این پروژکتور کوچک از طریق microUSB به آن منتقل خواهد شد و باتری دستگاه نیز تا 2.5 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. برخورداری از اسپیکرهای استریو داخلی و پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون مشخصات پروژکتور جیبی لنوو را کامل می‌کنند.
Pocket Projector لنوو از DLNA و Miracast پشتیبانی می‌کند که بر اساس همین مساله می‌توان به سادگی آن را با دستگاه‌های اندروید، iOS و ویندوز جفت کرد. این پروژکتور جیبی که 249 دلار قیمت گذاری شده از اواخر ماه جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
وال استریت ژورنال: مک‌ بوک ایر رتینا به زودی از راه می‌‌رسد

امروز وال‌ استریت ژورنال خبر‌های تازه‌ای از آیپد ۱۲.۹ اینچی اپل داشت و پس از آن گزارشی درباره مک‌بوک ایر رتینا منتشر کرد. وال استریت ژورنال مدعی است که مک‌بوک ایر با نمایشگر رتینا به زودی از راه می‌رسد.



به گفته افراد آشنا با مناسبات کمپانی کوپرتینویی، تامین کننده‌های اپل در حال کار روی یک مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی با «رزولوشن بالاتر نمایشگر» هستند. ظاهرا این تامین کننده‌ها در حال آماده شدن برای تولید تعداد زیادی از این مک‌بوک برای عرضه در سه ماهه دوم سال جاری میلادی هستند.
مدت زمان زیادی است که دوست‌داران اپل، درخواست مجهز شدن مک‌بوک‌های ایر به نمایشگر رتینا را دارند. سری لپ‌تاپ‌های اپل که پسوند ایر را با خود به همراه دارند، از سبک‌ترین و باریک‌ترین طراحی در بین تمام نسخه‌های مختلف مک‌بوک ساخته شده به وسیله اپل برخوردار هستند.
بالاخره اپل قصد اضافه کردن نمایشگر رتینا به خط تولید مک‌بوک ایر را گرفته و حتی ممکن است در مراسم هفته آینده اپل، که تمرکز اصلی آن روی ساعت هوشمند این شرکت است، مک‌بوک ایر رتینا هم معرفی شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس استریم موسیقی اپل در WWDC 2015 معرفی خواهد شد

اپل هجدهم اسفند ماه مراسمی را برای عرضه‌ی ساعت‌هوشمد خود، اپل‌واچ به بازار برگزار خواهد کرد. شایعات مختلفی برای در حاشیه‌ی این مراسم مطرح بود که یکی از این شنیده‌ها نشان از معرفی سرویس موسیقی اپل داشت، حال آنکه گویا اپل این سرویس را در کنفرانس توسعه دهندگان اپل معرفی خواهد کرد.



اپل تا سه روز دیگر مراسمی را برای عرضه‌ی ساعت‌هوشمند خود به بازار برگزار خواهد کرد. در آستانه‌ی برگزاری این مراسم شایعات متعددی منتشر شده که یکی از این شایعات در مورد سرویس موسیقی اپل و معرفی احتمالی این سرویس در مراسم مورد نظر بود. حال اخبار جدیدی منتشر شده که عرضه‌ی این سرویس را تا کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل به تعویق انداخته است. به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد تا نسخه‌ی بتای سرویس موسیقی خود را که مبتنی بر سرویس موسیقی بیتس بنا نهاده شده، در WWDC 2015 که از هجدهم خرداد آغاز می‌شود، معرفی کند. سرویس جدید استریم موسیقی آیتونز، بر مبنای سرویس موسیقی بیتس توسعه یافته که چندی پیش توسط اپل خریداری شد. سرویس موسیقی بیتس شامل انواع سرویس‌ها از قبیل لیست‌های گلچین شده، آرشیو‌های ذخیره شده در کلاد و دسته‌بندی موسیقی‌ها بر اساس سلایق مختلف است. شنیده‌ها حکایت از این دارند که این سرویس موسیقی با هزینه‌ی ۷.۹۹ دلار در هر ماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. سرویس‌های موسیقی نظیر اسپاتیفای، هزینه‌ای ۹.۹۹ دلار را برای هر ماه از کاربر طلب می‌کنند.
اپل برای عرضه‌‌ی این سرویس در روز‌های ابتدایی سال ۲۰۱۵ میلادی برنامه‌ریزی کرده بود، اما جدا شدن شماری از کارمندان کلیدی از اپل، عرضه‌ی این سرویس را به تعویق انداخته است. شماری از متخصصان بیتس نظیر بابی گازا که سمت قائم مقام بیتس را در اختیار داشت، در هفته‌های اخیر از اپل جدا شد. اپل برای اولین بار و به منظور گسترش دامنه‌ی کاربران سرویس موسیقی خود، اولین اپلیکیشن اندرویدی خود را نیز منتشر خواهد کرد، اما گویا این سرویس نیز به دلیل خروج شماری از متخصصان توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی از اپل با تعویق روبرو خواهد شد. در روزهای اخیر اپل لیست درخواست نیروی جدید خود را در زمینه‌ی متخصصان توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی، منتشر کرده است.
اپل در نظر دارد تا سرویس موسیقی خود را در در قالب بروزرسانی iOS 8.4 برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌ دهندگان اپل، منتشر کند. احتمالا در پاییز سال جاری نیز شاهد انتشار نسخه‌ی نهایی این سرویس همراه با iOS 9 باشیم. براساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده، iOS 9 همراه با بهبود‌ها و همچنین افزایش پایداری این سیستم‌عامل توسعه خواهد یافت. شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل سرویس استریم موسیقی خود را در اپلیکیشن موزیک iOS قرار خواهد داد و از نظر کاربردی شباهت بسیاری به اپلیکیشن Beats Music برای آیفون خواهد داشت، اما اپلیکیشن جدید توسعه یافته توسط اپل، بیشتر با حال و هوای طراحی‌های اپل خواهد بود. در مورد مک‌ نیز اپل این بروزرسانی را در قالب بروزرسانی‌های آیتونز منتشر خواهد کرد.
در مورد اپل تی‌وی نیز اپلیکیشن جدیدی جایگزین Beats Channel کنونی خواهد شد. منابع آگاه تولید یک ستاپ باکس جدید را از سوی اپل نوید داده‌اند. براساس شنیده‌ها این محصول در مقایسه با نسل پیشین بسیار باریک‌تر بوده و همچنین ریموت کنترل آن نیز بسیار کاربردی‌تر شده است. همچنین این کمپانی تغییراتی را نیز در سیستم‌عامل آن ایجاد کرده است. به نظر می‌رسد اپل برای عرضه‌ی ستاپ‌باکس خود تا پایان ماه جاری برنامه‌ریزی کرده بود، اما مذاکره با تولیدکنندگان محتوا هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و از این‌رو شاید در پاییز شاهد معرفی این محصول باشیم. با توجه به تعویق زمان آغاز به تولید آیپد پرو، باید پاییز شلوغی را برای اپل پیش‌بینی کرد.
اپل سه روز دیگر مراسم خود را برای معرفی بیشتر اپل‌واچ برگزار خواهد کرد. این کمپانی علی‌رغم معرفی این محصول به‌همراه آیفون‌های خود، با جزئیات بیشتری به تشریح قابلیت‌های این ساعت‌هوشمند و همچنین واچ‌کیت خواهد پرداخت. ضمنا باید به اپلیکیشن‌های توسعه یافته برای این ساعت‌هوشمند نیز اشاره کرد. اپل تغییراتی را نیز در مک‌بوک ایر با صفحه‌ی نمایش رتینا ایجاد کرده که باید دید آیا در مراسم روز دوشنبه شاهد آن خواهیم بود یا خیر؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آفیس 365 مایکروسافت به سرویس Knox سامسونگ مجهز می‌شود

سامسونگ و مایکروسافت این روز‌ها بر درد‌های یکدیگر التیام می‌گذارند و به دوستان خوبی برای یکدیگر تبدیل شده‌اند. در تازه‌ترین همکاری این دو غول دنیای فناوری، قرار است Knox به آفیس ۳۶۵ اضافه شود.



چند وقت پیش این دو غول دنیای تکنولوژی قرارداد همکاری به امضا رساندند که بخشی از آن بعدا به شکل نصب پیش‌فرض اپلیکیشن‌های مایکروسافت بر روی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج ظاهر شد. اما این همه ماجرا نیست و قدم‌های مشترک بعدی این دو شرکت در حال برداشته شدن هستند.
رئیس سرویس Samsung Knox، دکتر اینجانگ ری، گفته که آفیس 365 مایکروسافت با سرویس امنیتی Knox سامسونگ همراه خواهد شد تا در محیط‌های کاری و سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. ری در مقری که سامسونگ برای محیط‌های سازمانی در نمایشگاه MWC تدارک دیده از این موضوع پرده برداری کرده است.
در قالب کلمات ساده، می‌توان سرویس امنیتی معروف کمپانی کره‌ای با نام Samsung Knox را راه‌حلی از جانب سامسونگ برای امنیت بخشیدن به دستگاه‌های اندرویدی این شرکت تعریف کرد که هم‌اکنون در انواع محصولات سامسونگ به کار گرفته می‌شود. با این برنامه، محیط‌های سازمانی و اداری می‌توانند یک دستگاه مشخص را در اختیار کارمندان خود قرار دهند تا آن‌ها به وسیله Knox بتوانند اطلاعات شخصی و کاری حساس خود را در محلی امن نگه‌داری کنند. در واقع این سرویس، کلیه‌ی اطلاعات اداری و شرکتی کاربر را در یک محیط ایزوله و مستقل از اطلاعات شخصی وی نگه‌داری می‌کند، محیطی که کلیه‌ی اطلاعات به صورت رمزگذاری شده، ذخیره می‌شوند.
سرپرست سرویس Knox سامسونگ همچنین گفته که مایکروسافت در آینده از Knox برای جایگذاری در سرویس‌هایی همچون OneDrive ،OneNote و آفیس 365 استفاده خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مک بوک ایر‌های جدید اپل به پردازنده برادول اینتل مجهر خواهند بود

مک‌بوک ایر‌های اپل از ماه آپریل گذشته بروزرسانی نشده‌اند و این به معنی رسیدن زمان تجهیز دوباره این لپ‌تاپ‌ها به مشخصات سخت‌افزاری جدید و بروز است. امروز اسکرین شات‌هایی جدید در انجمن سایت چینی feng.com منتشر شده که خبر از مشخصاتی جدید برای مک‌بوک ایر‌های جدید می‌دهد.
مک‌بوک‌ها توسط کمپانی Foxconn تولید می‌شوند و امروز تصویر اسکرین شاتی از یک کاربر در همین انجمن سایت چینی منتشر شده که نشان می‌دهد نسل‌های جدید این لپ‌تاپ محبوب به یکی از پردازنده‌های برادول اینتل مجهز خواهد شد.
همانطور که در اسکرین شات زیر مشاهده می‌کنید، نسخه ۱۳ اینچی مک‌بوک ایر در زمان عرضه با پردازنده اینتل ۱.۶ گیگاهرتزی i5-5250U و پردازنده گرافیکی Intel HD 6000 همراه خواهد بود. این دستگاه همچنین از ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه یک نمایشگر با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسل بهره می‌برد. ظرفیت باتری البته بسیار شبیه به مقداری است که در نسخه موجود در بازار هم‌اکنون یافت می‌شود.



این لپ‌تاپ نسخه‌ای سفارشی شده از OS X Yosemite 10.10.2 با شماره ساخت 14C2043 را اجرا می‌کند. در زمان ارائه، احتمالا این نسخه از سیستم عامل مک بر روی این مک‌بوک‌ها نصب خواهد بود. شماره سریالی که وجود دارد توسط اپل ثبت نشده و مشخص شده که نامعتبر است اما ممکن است این موضوع به دلیل در وضعیت انتشار نبودن این نسخه از سیستم عامل مک باشد.



نشانه خاصی از اینکه این اطلاعات تقلبی باشند در اسکرین شات‌های منتشر شده وجود ندارد اما از آن طرف هیچ شواهد محکمی برای ثابت کردن واقعی بودن همه این موارد نیز وجود ندارد. در جدول زیر همانطور که مشاهده می‌کنید، نسخه‌های جدید مک‌بوک ایر با مشخصات سخت‌افزاری مختلف را مشاهده می‌کنید. نسخه اول با پردازنده Core i4 و فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز با مقدار حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ تا ۲۴۶ گیگابایت عرضه می‌شود. مدل بالا رده‌تر این لپ‌تاپ پردازنده Core i7 -5650U با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز با حافظه رم ۸ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت دارد.



هنوز هیچ اطلاعات خاصی از مک بوک ایر ۱۲ اینچی با نمایشگر رتینا منتشر نشده، اما امروز ظهر وال استریت ژورنال خبر از راه رسیدن زود این نسخه را داده بود. حتی ممکن است در مراسم ۹ مارس که چند روز دیگر برگزار می‌شود نیز این مک‌بوک‌ها معرفی شوند. ممکن است مک بوک‌ایر‌های جدید با سخت‌افزار ارتقاء یافته در کنار مک بوک های کنونی به فروش روند و ممکن است همگی به نمایشگر رتینا مجهز باشند و جایگزین مک‌بوک‌های ایر استاندارد موجود شوند. در هر صورت چیزی تا شروع مراسم جدید اپل نمانده و به زودی این موارد مشخص خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 85 از 119:  « پیشین  1  ...  84  85  86  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA