انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 86 از 119:  « پیشین  1  ...  85  86  87  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
مشخصات کامل کارت گرافیک Titan X انویدیا منتشر شد

چندی پیش شرکت اِنویدیا پرچمدار جدید گرافیکی خود را در جریان همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ معرفی کرد، اما اطلاعات منتشر شده از آن تنها محدود به حافظه‌ی گرافیکی 12 گیگابایتی، 3072 واحد پردازشی و 8 میلیارد ترانزیستور بکار رفته در آن بود.
اکنون مشخصات کامل این کارت منتشر شده است که در جدول زیر می‌توان آن را با کارتهای همرده مقایسه کرد:



همانطور که می بینید این کارت گرافیک بر پایه‌ی تراشه‌ی کامل نسل ماکسوِل با نام GM200 طراحی شده و قدرت تمام عیار این نسل را بعد از مدت‌ها انتظار به نمایش خواهد گذاشت. تاکنون تمام کارت‌های گرافیکی سری 9XX از اِنویدیا بر پایه‌ی تراشه‌ی کوچکتر GM204 تولید شده‌اند که ۲۰۴۸ واحد پردازشی سایه‌زن داشت، اما GM200 دارای بیشترین تعداد این واحدها یعنی 3072 واحد کامل است.
عرض باند حافظه‌ی این کارت هم از ۲۵۶ بیت در کارتهای گرافیک جیفورس ۹۸۰ و ۹۷۰ به ۳۸۴ بیت در تایتان ایکس ارتقا پیدا کرده که در کنار تراشه‌های حافظه‌ی GDDR5 با فرکانس ۷ گیگابیت بر ثانیه می تواند در کل پهنای باند شگفت انگیز ۳۱۷ گیگابایت بر ثانیه را رقم بزند که قطعا برای کسانی که در رزولوشن‌های QHD و 4K بازی می‌کنند خبر خوبی به حساب می‌آید.
این کارت از نظر مشخصات ظاهری و مدل خنک کننده تقریبا مشابه‌ی کارت‌های قبلی سری تایتان است اما با تغییرات کوچکی که در اینجا و آنجا می توان دید و البته تغییری که در پوشش نیکلی خنک کننده‌ی آن ایجاد شده است. در زیر فن کارت می توان یک لامپ LED سبز رنگ زیبا را دید و در طرف دیگر کارت هم لوگوی بزرگ TITAN که با نور سفید رنگ روشن شده ‌است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیس‌بوک نحوه شمارش "لایک"ها را تغییر می‌دهد

فیس‌بوک اعلام کرده است در هفته‌های آتی در نحوه شمارش "لایک"های صفحات تجاری و افراد مشهور در فیس‌بوک تغییراتی ایجاد خواهد شد. "لایک" کسانی که دیگر در فیس‌بوک فعال نیستند یا فوت کرده‌اند از مجموع "لایک"ها حذف می‌شود.



کمپانی فیس‌بوک روز پنج‌شنبه (۵ مارس/ ۱۴ اسفند) اعلام کرد ساز و کار شمارش "لایک"ها را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار تغییر می‌‌دهد.
این تغییر شامل حذف "لایک"ها از صفحات دیگر کمپانی‌ها یا افراد مشهور در فیس‌بوک خواهد بود. فیس‌بوک قرار است "لایک"هایی را که کاربرانی زده‌اند که زمانی صفحه فعال داشته‌اند و حالا فیس‌بوک را ترک کرده‌اند (deactivate) یا "لایک"های آن دسته از کاربرانی را که حالا درگذشته‌اند از مجموع لایک‌های یک صفحه کم کند.
فیس‌بوک این خبر را در یک پست وبلاگی اعلام کرد و نوید داد که این اقدام باعث خواهد شد شرکت‌های تجاری که در فیس‌بوک صفحه دارند تصویر روشن‌تر و دقیق‌تری از مخاطبان صفحه خود داشته باشند زیرا تا زمانی‌که "لایک"های بی پشتوانه وجود دارند داشتن چنین تصویری غیرممکن است.
بنا بر اعلام فیس‌بوک٬ در هفته‌های آتی٬ مدیران صفحات موجود در فیس‌بوک باید انتظار کاهش خفیفی در تعداد کسانی که صفحه‌ آن‌ها را "لایک" کرده‌اند داشته باشند. بنا بر پست وبلاگی فیس‌بوک٬"این مهم است که به خاطر بیاورید٬ این کاهش لایک به کسانی برمی‌گردد که خود پیش از این غیرفعال شده‌‌اند."
اگرچه ممکن است این خبر خوشایندی برای صاحبان موسسات تجاری که در فیس‌بوک صفحه دارد نباشد اما با توجه به گزارش وب‌سایت مشابل می‌توان جور دیگر به این موضوع نگاه کرد. به گزارش مشابل این اقدام فیس‌بوک می‌تواند حتی برای کمپانی‌ها سود هم به همراه داشته باشد چرا که میزان "لایک"ها معمولا برای مخاطبان مهم است و به محض این‌که فیس‌بوک اقدام به تغییر تعداد لایک‌ها کند بار دیگر توجه مخاطبان به تعداد لایک‌های صفحات جلب می‌شود که کمپانی‌ها می‌توانند از این موضوع سود برند.
بر اساس اعلام فیس‌بوک "لایک" کسانی که صفحه خود را غیرفعال کرده بودند ولی پس از مدتی مجددا به فیس‌بوک رجوع می‌کنند٬ در هنگام رجوع به مجموع "لایک"‌های یک صفحه افزوده خواهد شد.
فیس‌بوک٬ بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان٬ که حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر دارد، شاخصی را ایجاد کرده است که در آن میزان "لایک"ها یا کامنت‌ها می‌تواند به سادگی نشانگر اعتبار یک نوشته یا یک ایده باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تقلب در فروش اینترنت یا «کم‌فروشی اینترنتی» در ایران

ایران وایر : گزارش‌ها حاکی‌ست برخی از شرکت‌های اینترنتی در ایران در ارائه‌ی بسته‌های اینترنتی به کاربران خود «کم‌فروشی» می‌کنند.
اصطلاح «کم‌فروشی» اینترنت به این معناست که شرکت اینترنتی، میزان پهنای باندی را که از شرکت ارتباطات زیرساخت خریداری می‌کند در اختیار تعداد بیشتری از افراد می‌گذارد که این امر در نهایت باعث ایجاد ترافیک بیشتر و در نتیجه کاهش سرعت و کیفیت اینترنت برای همه خریداران می‌شود.
بر اساس گزارشی که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده، گروهی از کاربران در ایران اعلام کرده‌اند که اینترنت خریداری شده از سوی برخی از شرکت‌ها، با بسته‌ای که آن‌ها پیش از خریداری اعلام کرده‌اند مطابقت ندارد.
بر اساس مصوبه‌ای که کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کرده، سرویس ADSL در ایران باید با ضریب اشتراک ۱ به ۸ ارائه شود اما گاهی این ضریب از سوی اپراتور ارائه‌دهنده تغییر پیدا می‌کند.
حدود سه ماه قبل سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که تمامی اپراتورهای ارایه‌دهنده سرویس اینترنت پرسرعت موظف هستند سامانه سنجش سرعت و کیفیت را در پایگاه اطلاع‌رسانی خود راه‌اندازی کنند تا به این ترتیب احتمال تقلب در فروش اینترنت از سوی این اپراتورها کاهش پیدا کند.
در حال حاضر و پس از گذشت نزدیک به سه ماه از اخطار سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به ارائه ‌دهندگان سرویس اینترنت پرسرعت برای راه‌اندازی چنین سامانه‌ای، بیشتر شرکتهای PAP، ISP، ISDP در وب‌سایت خود لینکی را با عنوان سنجش سرعت اینترنت قرار داده‌اند، اما ایسنا گزارش داده که در این نوع اعلام سنجش نیز به نوعی «کم فروشی اینترنتی» صورت می‌گیرد.
شرکتها راه‌های مختلفی را برای تست سرعت اینترنت برای دو سیستم عامل ویندوز و مک ارائه می‌دهند که برای انجام تست لازم است برنامه‌های مربوط را از طریق لینکی که خود سایت معرفی می‌کند، دانلود کنید که این برنامه‌ها معمولا شامل نرم‌افزار‌های java، flash player و Microsoft fix می‌شود.
پس از انجام بررسی توسط هر کدام از برنامه‌ها، نتیجه تست سرعت به صورت هر کیلوبایت بر ثانیه (KBps) نشان داده‌ می‌شود، در حالیکه سرعت سرویس خریداری شده معمولا بر اساس هر کیلوبیت بر ثانیه (Kbps) به مشتری فروخته می‌شود. بنابراین لازم است با در نظر گرفتن این نسبت که هر ۸ بیت برابر با یک بایت است، این دو شاخص با یکدیگر انطباق پیدا کند.


قیمت اینترنت از مرز تا تهران ۴ برابر می‌شود
علاوه بر مساله‌ی کیفیت و سرعت اینترنت، گزارش‌ها از گرانی هزینه اینترنت در تهران حکایت دارند.
محمدرضا کریمی، رییس کمیسیون اینترنت نصر تهران اعلام کرده «پهنای باندی که لب مرز تحویل گرفته می‌شود تا در تهران ارائه شود قیمت آن سه تا چهار برابر خواهد شد.»
به گفته کریمی «تا به حال تاکید دولت براین بوده است که قیمت‌های اینترنت افزایش پیدا نکند، اما با پروانه‌های جدید هزینه‌های شرکت‌های اینترنتی افزایش پیدا می‌کند که این امر یا باید به صورت یارانه جبران شود یا این‌که باید در قیمت‌های اینترنت بازبینی شود.»


مقایسه هزینه اینترنت در ایران با دیگر کشورها
خدمات اینترنتی در ایران علاوه بر پایین بودن کیفیت، هزینه ی بالایی را نسبت به کشور های دیگر دارد. اگر بخواهیم به نسبت سرویسی که کاربران ایرانی دریافت می‌کنند، هزینه اینترنت در ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم، به اعداد عجیب و غریبی می‌رسیم که نشان می‌دهد قیمت اینترنت در ایران، بعضا به بیش از ۱۰ تا ۲۰ برابر نسبت به برخی کشورها می‌رسد.
وب‌سایت معتبر نت‌ایندکس متوسط قیمت اینترنت در ایران را ۸.۷۱ دلار تخمین زده است.




متوسط قیمت اینترنت ماهانه در ایران در سایت نت‌ایندکس
اگر این مبلغ را با تبدیل دلار به ریال، معادل بیست تا سی هزار تومان در نظر بگیریم، به نسبت سرویسی که شرکت‌های ایران می‌دهند، (۱۲۸ و ۲۵۶) و با یک جستجوی ساده اینترنتی متوجه می‌شویم که این قیمت، در مقایسه با کشوری همچون مالزی، ۱۶ برابر بیشتر است.
برخی گزارش‌ها نیز نشان می‌دهد که قیمت یک سرویس ۲۵۶K در ایران تقریبا ۲ برابر امارات، ۳ برابر مصر و ۱۲ برابر ترکیه است. در قیمت‌های خرده‌ فروشی، هزینه پهنای باند در ایران تا بیش از ۵۰ برابر قیمت جهانی می‌رسد.
به گفته بسیاری از فعالان اینترنتی، حکومت ایران بزرگ‌ترین مانع کاهش قیمت و افزایش کیفیت اینترنت در ایران است. آنها همچنین ایجاد رویه ثابت توسعه، حمایت از بخش خصوصی و ایجاد بازار رقابتی واقعی را راه عبور از این وضعیت پیشنهاد می‌کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سلام
دوستان ، کسی با نرم افزار Cheat Engine 6.4 آشنایی داره؟ اگر دارید ، بفرمایید تا سوال خودم رو ارسال نمایم .
ممنون میشم راهنمایی فرمایید . تشکر

من میخوام با استفاده از نرم افزار Cheat Engine 6.4 که کاربرد اصلی آن هک بازی می باشد ، بازی Pinball که در ویندوز XP قرار دارد را با استفاده از این نرم افزار ، کل صفحه این بازی رو غیرفعال نمایم یعنی هیچ دکمه ای فعال نباشد و بازی حرکت نکند ( البته تا اینجارو خودم بلد هستم ) بعد من چیز مهمی که میخوام اینکه : وقتی که تمام دکمه های بازی غیرفعال می باشد ، فقط یکی از دکمه های بازی فعال باشد ( هر دکمه که فعال شود و کار کند مهم نیست ) مثلاً دکمه دروازه که با کلید / حرکت می کند ، فعال شود و بقیه آنها غیرفعال بماند . همین

ممنون میشم پاسخ دهید ٪
a a a AAA a a a
     
  
مرد

 
مدیرعامل اپل ثروت خود را به امور خیریه اختصاص می‌دهد

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اَپل که در حال حاضر موفق‌ترین شرکت سودآور جهان محسوب می‌شود، اعلام کرده ثروت خود را برای مصرف در امور خیریه به انجمن‌های انساندوستانه خواهد بخشید.
ثروت آقای کوک معادل ۸۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.
روز شنبه (۲۸ مارس) گزارش شد که تیم کوک در گفتگو با نشریه فیوچر مگزین، گفته بنا دارد ثروت خود را صرف امور انساندوستانه کند اما ابتدا می‌خواهد خیالش از تامین هزینه‌های تحصیل نوه ۱۰ ساله‌اش راحت شود.
این تصمیم مدیر عامل اپل (تولیدکننده آیفون و کامپیوترهای اپل) در ادامه پیوستن مدیران متمول جهان به کارزاری است که حدود پنج سال پیش توسط بیل گیتس، مدیرعامل سابق مایکروسافت و وارن بافت، میلیاردر آمریکایی به راه افتاد و طی آن از ثروتمندان خواسته شد دست کم نیمی از دارایی خود را صرف فعالیت‌های خیریه کنند.
از آن هنگام بسیاری از چهره‌های برجسته جهان به این درخواست پاسخ مثبت داده‌اند از جمله مارک زاکربرگ، بنیانگذار شبکه اجتماعی فیسبوک و بیش از ۱۰۰ ثروتمند سرشناس دیگر.
حقوق سالانه آقای کوک، از اوایل سال ۲۰۱۴ و پس از یک افزایش ۴۲ درصدی به ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار رسیده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیسبوک این شکلک را حذف کرد!

مجله مهر: فیسبوک دارای مجموعه ای از صورتک ها، شکلک ها و اموجی ها (smilies or emojis) می باشد که از آن ها می توان برای نشان دادن حالت(mood) افراد و یا تنها برای تنوع بخشیدن به یک مکالمه کسالت بار استفاده نمود. اموجی ها در واقع تصاویر مفهومی و صورتک هایی هستند که در پیامهای مجازی و تارنماهای ژاپنی استفاده می شده و بعدها در سراسر جهان گسترش یافته اند. در واقع اموجی ها تا قبل از سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی در یونیکد به حساب نمی آمدند. آنها نمادهایی رنگی و جذاب بودند که از سال ۱۹۹۸ بخشی از فرهنگ ارتباطی تلفنی ژاپنی ها را تشکیل می دادند که در آن زمان ژاپنی ها از نرم افزاری محلی بر روی تلفن هایشان استفاده می کردند تا بتوانند از اموجی ها استفاده کنند. در مدت کوتاهی، میلیون ها تلفن در ژاپن توسط اپراتورها به صورت پیشفرض به نرم افزارهایی که کتابخانه ای عظیم از اموجی ها را در خود داشتند، مجهز شده و به بازار عرضه شدند.
چند ماه پیش بود که کنسرسیوم یونیکد (مجموعه ای غیرانتفاعی که اعضایی همچون اپل، گوگل، آی بی ام، مایکروسافت و بسیاری از شرکت ها و سازمان های شناخته شده از اعضای آن هستند)، نسخه جدیدی از استاندارد یونیکد را تصویب کردند که ۲۵۰ اموجی جدید برای استفاده کاربران از جمله موارد تاییدی آن بود. اموجی هایی مانند گلف باز، موتورسیکلت، چتر در کنار ساحل و غیره برخی از موارد تاییدی بودند.
شاید فکر کنید که پشت طراحی‌ های ظاهرا ساده شکلک ها، تفکرات ساده‌ای وجود دارد؛ اما این طور نبوده و برخلاف انتظار، تولید یک مجموعه از خندانک‌ها که بتوانند بیشتر احساسات را به صورت عینی بنمایانند، کار ساده‌ای نیست. یکی از مهندس‌های فیس‌بوک به نام «آرتورو بژار» در اوایل سال ۲۰۱۲ با یک استاد روانشناسی دانشگاه برکلی به نام «داچر کلتنر» آشنا شد که تخصص او در طراحی همین شکلک ها بود. به جمع این دو نفر، یک تصویرگر پیکسار به نام «مت جونز» نیز اضافه شد و این گروه متخصص، پس از ماه ها کار مداوم شکلک هایی جدید را برای این شبکه اجتماعی طراحی کردند. حدودا دو و نیم سال پیش بود که فیس بوک به بخش گفتگوی اینترنتی (چت) خود، قابلیت استفاده از صورتک ها را اضافه کرد. از آن پس کاربران فیسبوک توانستند از منوی کوچکی که در گوشه پایین سمت راست کادر چت قرار دارد، از شکلک های گفتگو نیز استفاده کنند. گذشته از شکلک‌های مرسوم، نشانه لایک معروف این شبکه اجتماعی نیز به این بخش اضافه شده است.
اما شاید کسی فکر نمی کرد این شکلک های دوست داشتنی، روزی جنجال درست کنند. چند هفته پیش بود که گروهی از فعالان اجتماعی کمپینی تشکیل دادند تا فیس‌بوک را تحت‌فشار قرار داده و مجبور کنند تا اموجی fat را از بخش استتوس ها حذف کند. احتمالا این صورتک چاق را با غبغب و لپ‌های برآمده اش در لیست صورتک‌های فیس‌بوک دیده اید. این کمپین در نظر داشت در اعتراض به این شکلک ۱۵۰۰۰ رأی جمع‌آوری کند و حالا در زمان نگارش این مطلب، بیش از ۱۶۷۰۰ امضا در اعتراض به این صورتک در وب سایت Change.orgجمع آوری شده است. معترضان مدعی اند که این قبیل تصاویر باعث ایجاد جوی منفی نسبت به شرایط فیزیکی افراد می‌شود و آن‌ها را از آنچه هستند خجالت‌ زده می‌کند. Endangered Bodies، گروهی که در پس این ماجرا قرار داشته و هدایت کننده آن است، معتقدند که این شکلک باعث ترویج افکار منفی نسبت به بدن آدم ها می‌شود؛ به همین دلیل آن ها خواستار حذف این شکلک از بخش استتوس فیس‌بوک شده اند. اعضای این گروه معتقدند وقتی کاربران فیسبوک استتوسی گذاشته و اموجی «حس چاقی دارم» را استفاده می‌کنند، در حقیقت به نحوی مسئله چاقی را به سخره گرفته اند. این قضیه می‌تواند افراد زیادی را برنجاند، مخصوصا آن هایی را که به اختلالات تغذیه ای دچار بوده و با تمام سختی ای که تحمل می‌کنند، قادر به کاستن از وزن خود نیستند. به‌علاوه، این افراد عقیده دارند که چاقی یک احساس نیست که در بخش feeling قرار داده‌ شده است؛ چاقی حالتی از بدن است و قطعاً نباید به بدن افراد بی احترامی شود. در این مدت حتی در تویتر نیز هشتگ #fatisnotfeeling (چاقی یک احساس نیست) توسط افرادی که از این موضوع رنجیده اند، استفاده شده است. فیس‌بوک در پاسخ به این مسئله گفته که فیدبک کاربران اش را دریافت کرده و این شکلک را حذف کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت سرفیس 3 مایکروسافت رسما معرفی شد؛ پردازنده Atom x7 با لیتوگرافی 14 نانومتری و نمایشگر 10.8 اینچی

مایکروسافت سه شنبه یکی دیگر از محصولات خط تولید سرفیس به نام Surface 3 را معرفی کرد. این تبلت که قیمت پایه آن از 499 دلار آغاز می‌شود با نمایشگر 10.8 اینچی و پردازنده‌ی اتم اینتل می‌تواند مکمل خوبی برای سرفیس پرو 3 باشد.



رزولوشن این تبلت کمی از Full HD بیشتر است که کمی عجیب به نظر می‌رسد ولی نسبت تصویر آن مانند برادر بزرگتر خود سرفیس پرو 3 به صورت 3 به 2 در نظر گرفته شده است. ردموندی ها قلب تپنده دستگاه هیبریدی خود را یک پردازنده جدید اتم ایکس 7 اینتل با لیتوگرافی 14 در نظر گرفته‌اند که مشمول نام‌گذاری جدید پردازنده‌های این کمپانی می‌شود و به هسته‌های Airmont مجهز شده که نسل بعدی هسته‌های Silvermont و Bay Trail به شمار می‌رود. استفاده از پردازنده‌ی مبتنی بر معماری x86 باعث می‌شود تا نسخه‌ی کامل ویندوز بر روی آن اجرا شود. پس این بار در تبلت سرفیس خبری از ویندوز آر‌-‌تی نیست.
این پردازنده 4 هسته‌ای اتم با فرکانس کاری بالاتر از 2 گیگاهرتز کار می‌کند که می‌تواند عملکرد خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد، اگرچه مایکروسافت و اینتل به شکل مستقیم از نام Cherry Trail برای آن استفاده نمی‌کنند و اینتل هم تمایل زیادی به این کار ندارد، ولی این SoC در کنار فضای ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود و نسخه مجهز به شبکه پرسرعت 4G LTE نیز به زودی از راه می‌رسد.
طبق ادعای مایکروسافت، سرفیس 3 باریک‌ترین و سبک‌ترین دستگاه ساخته شده از این خانواده است که با ویندوز 8.1 به فروش خواهد رسید و امکان ارتقای آن به ویندوز 10 به صورت رایگان در سال جاری میلادی وجود دارد. قیمت این محصول شامل استفاده یک ساله از بسته Office 365 و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی بر روی OneDrive می‌شود. در این تبلت می‌توانیم شاهد استفاده از پورت USB 3.0 فول سایز، DisplayPort مینی و کارتخوان میکرو اس‌دی باشیم. شارژ کردن دستگاه نیز از طریق پورت پرسرعت میکرو USB انجام می‌گیرد که امکان شارژ کردن با شارژر استاندارد میکرو یو‌اس‌بی گوشی‌های هوشمند نیز فراهم شده است.
گفته می‌شود باتری سرفیس 3 هنگام پخش فایل‌های ویدئویی با دقت رنگ بالا می‌تواند 10 ساعت شارژدهی داشته باشد. ردموندی‌ها برای دوربین جلو از یک سنسور 3.5 مگاپیکسلی و در پشت سرفیس 3 از یک ماژول 8 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند که هر دو دارای رزولوشن 1080p هستند و دوربین پشت دارای قابلیت فوکوس خودکار است.
ضخامت سرفیس 3 برابر 8.7 میلی‌متر و وزن آن تنها 622 گرم است و به همان پایه (جک) مشابه سرفیس پرو 3 مجهز شده است. از لوازم جانبی این تبلت می‌توان به Type Cover، داک مخصوص با پورت‌های USB و قلم The Surface Pen اشاره کرد. این قلم دیجیتال جدید در رنگ‌های قرمز، آبی، سیاه و نقره‌ای با حساسیت فشار روی 256 نقطه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد این قلم از طراحی N-Trig بهره می‌برد ولی باید تا زمان تایید رسمی منتظر باشیم.
در حال حاضر امکان پیش خرید دستگاه سرفیس 3 و لوازم جانبی آن در آمریکا فراهم شده است که عرضه آن از 5 می سال جاری شروع می‌شود. خرده‌فروشان و شرکای تجاری مایکروسافت نیز می‌توانند از 7 می فروش خود را آغاز کنند. اگرچه کاربران می‌توانند از 1 آوریل با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت در کانادا، پورتوریکو و آمریکا پیش از خرید با سرفیس 3 کار کنند.


دانلود ویدئو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جوان ۲۲ ساله‌ای که فیسبوک شرکتش را ۲ میلیارد دلار خرید

تقریبا در حدود یک سال از زمانی می‌گذرد که فیسبوک رسما اعلام کرد که استارت‌آپ Oculus VR را به بهای 2 میلیارد دلار خریداری کرده است؛ شرکتی که در حوزه واقعیت مجازی فعال است و اخیرا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما بنیانگذار 22 ساله این شرکت که اکنون به بهای 2 میلیارد دلار فروخته شده، چگونه زندگی می‌کند؟
به گزارش ایسنا به نقل از تابناک، بنیانگذار شرکت Oculus «پالمر لوکی» تنها 22 سال دارد. وقتی هنوز یک نوجوان بود اولین دستگاه واقعیت مجازی خود را در پارکینگ خانه ساخت و زمانی که به سن 19 سالگی رسیده بود این دستگاه یک استارت‌آپ شناخته شده و معتبر بود.
مجله فوربس تخمین زده است که تا کنون و در پی توافق لوکی با فیسبوک برای فروش این استارت آپ به بهای 2 میلیارد دلار، سرمایه خالص وی اکنون به چیزی در حدود 500 میلیون دلار رسیده است. اما نکته جالب در اینجاست که این سرمایه هنگفت منجر به آن نشده است که این جوان 22 ساله چندان تجملاتی زندگی کند. البته هنوز!
نشریه «بیزینس اینسایدر» نگاهی انداخته است به زندگی لوکی طی یکسال گذشته یعنی از زمانی که فیسبوک شرکت وی را خریداری کرده است:
لوکی در حال حاضر در محله «آترون» در سیلیکون ولی زندگی می‌کند؛ محله‌ای که سرشناسانی نظیر اریک اشمیت مدیر عامل گوگل و مگ وایتمن مدیر عامل HP در آن زندگی می‌کنند. اما لوکی به همراه هفت تن از دوستان خود در خانه‌ای زندگی می‌کند که نام آن را «The Commune» گذاشته است و اوقات بیکاری خود را با دوستان به بازیهای رایانه‌ای مشغول است.
وی در طول روز مدت زمان زیادی را در مقر اصلی فیسبوک در «منلو پارک» می‌گذراند، اما در دفتر فیسبوک هنوز چندان شناخته‌شده نیست. وی به مجله فوربس گفته بود: اینجا افراد زیادی هستند که همه چیز را در مورد Oculus می‌دانند اما نمی‌د‌انند من چه کسی هستم.
لوکی بیش از هر چیز با تیپ غیر رسمی خود شناخته می‌شود. وی معمولا یک تی‌شرت بر تن دارد و با یک جفت صندل قدم می‌زند. اما خود می‌گوید دوست دارد پابرهنه باشد: ما کفش را اختراع کردیم تا پاهای خود را از آسیبهای محیطی امن نگه داریم. اما زندگی در کالیفرنیای امروز کاملا امن هست. اگر صندل های خود را از پا درآورم هم مشکلی پیش نمی‌آید.
یکی از بزرگترین ولخرجی‌های وی بعد از قرارداد با فیسبوک این بوده است که یکی از خودروهای شرکت Tesla را به بهای 120 هزار دلار خریداری کرده است. وی در این باره گفته است: «الون ماوسک» - مدیر عامل Tesla – فردی است که لیاقت و شایستگی پول من را دارد.
اما معمولا با ون GMC خود که مدل 1986 است و گفته می‌شود که کف آن یک قالیچه قرمز پهن شده رانندگی می‌کند. وی یکسال گذشته را بیش از همه وقف سفر و آشنایی با مهندسان مختلف برای نشان دادن دستگاه واقعیت مجازی خود کرده است.
این جوان میلیونر 22 ساله طبع شوخی نیز دارد و اغلب مانند یک شومن نمایان می‌شود. سال قبل در جریان کنفرانسی در کالیفرنیا برای معرفی Rift وی تی شرت‌های مزین به آرم Oculus را تقدیم حضار کرد.
در ماه اکتبر سال گذشته میلادی بنیاد Smithsonian جایزه نبوغ و ابتکار را به وی برای اختراع Oculus Rift اهدا کرد و در ژانویه سال جاری مجله فوربس وی را به عنوان مهمترین 30 نفر زیر 30 سال به انتخاب خود معرفی کرد و تصویر وی بر روی جلد این مجله نقش بست.
اما با این همه و در حالی که مشغولیت و شهرت پالمر لوکی روز به روز در حال افزایش است، چندان علاقه‌ای به چهره شدن ندارد. وی در مورد اختراع و کار خود می‌گوید: این موضوعی مربوط به من نیست. موضوعی مربوط به چیزی بسیار بزرگتر است. شاید بزرگتر از همه ما.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا ویندوز متن باز خواهد شد؟

مارک روسینویچ، مدیر فنی آژور و مهندس ارشد کمپانی در جریان برگزاری کنفرانس که با محوریت مفهوم متن-باز برگزار شده بود، سخنانی را به زبان آورد که شاید شنیدن این جملات بسیاری را به تعجب وا دارد. وی در این کنفرانس متن باز شدن سیستم‌عامل ویندوز را کاملا ممکن خواند.



به نظر می‌رسد مایکروسافت به سمت ممکن کردن غیرممکن‌ها پیش می‌رود، چراکه به اعتقاد مهندس ارشد این کمپانی، این مایکروسافت جدید است. مارک روسینویچ که در جریان کنفرانس متن-باز به سخنرانی پرداخت، متن باز شدن سیتسم عامل ویندوز را امکان پذیر خواند.
در حال حاضر در دنیای کامپیوتر، سیستم‌عامل‌ها به دو دسته‌ی اصلی متن-باز و بسته تقسیم می‌شوند. از جمله‌ی سیستم‌عامل‌هایی که کد منبع خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهند می‌توان به OS X اپل و همین طور ویندوز مایکروسافت اشاره کرد، چراکه هیچ یک از دو کمپانی اپل و مایکروسافت کدهای توسعه یافته برای اجرای این سیستم‌عامل‌ها را در اختیار عموم مردم قرار نمی‌دهند. در مقابل سیستم‌عامل‌های متن باز که گنو/لینوکس شاخص‌ترین نمونه از آن است، در کنار سیستم‌عامل، امکان دسترسی به کدهایی که سیستم‌عامل با آن توسعه یافته را در برای کاربران و علاقمندان ممکن می‌کند. با استفاده از چنین امکانی، توسعه‌دهندگان قادرند با دستیابی به کد منبع، توزیع‌های متفاوتی از یک سیستم‌عامل را منتشر کنند که هر یک با ویژگی‌های منحصر به فردی همراه هستند.
همیشه بین طرفداران نرم‌افزار‌های متن-باز و محصولات انحصاری، مجادلاتی به راه بوده است، بطوری که طرفداران جنبش متن-باز استفاده از خرد جمعی را به موجب در دسترس بودن کد منبع نرم‌افزار، دلیلی بر غالب بودن نرم‌افزار‌های متن باز بر نرم‌افزار‌های انحصاری خوانده‌اند، چراکه از نظر این افراد امکان تغییر در کد توسط افراد مختلف و تجمیع ایده‌ها برای بهبود عملکرد نرم‌افزار باعث بهبود کلی نرم‌افزار‌های متن باز می‌شود. در مقابل عدم انتشار کد منبع و انحصارگرایی نیز محاسنی دارد که بزرگ‌ترین آن سرازیر شدن درآمد حاصل از فروش نرم‌افزار یا گواهی استفاده از محصولات نرم‌افزاری است که مایکروسافت با پیروی از آن از ابتدای تاسیس موفق شده تا اندوخته‌ای مناسب را برای خود جمع آوری کند.
تغییر سیاست‌ها در مایکروسافت و متن باز کردن سیستم‌عامل ویندوز را باید به‌عنوان یک تغییر انقلابی در این کمپانی نرم‌افزاری خواند. در دوره‌ی ریاست بیل گیتس و استیو بالمر در ردموند، حرفی از تغییرات در سیاست‌های مایکروسافت نبود. در اختیار داشتن یک پلتفرم بسته به معنای کنترل انتشار سیستم‌عامل و بسته‌های بروزرسانی، کنترل تجربه کاربری و در نهایت کنترل چرخه‌ی درآمد حاصل از فروش گواهی یا سیستم‌عامل بود.
تغییرات در مایکروسافت از سال گذشته و با تکیه زدن ساتیا نادلا بر صندلی مدیرعاملی این کمپانی بزرگ نرم‌افزاری آغاز شده است. بزرگ‌ترین کمپانی نرم‌افزاری جهان با ریاست ساتیا نادلا، در حال تغییر سیاست‌های خود بصورت آرام اما بنیادین است. مایکروسافت دیگر یک کمپانی صرفا نرم‌افزاری نیست و ساتیا نادلا با تبیین برنامه‌های خود برای این کمپانی، مایکروسافت را به یک شرکت با تمرکز روی سرویس‌های ابری و موبایل کرده تبدیل کرده است. نادلا معتقد است باید مایکروسافت را تبدیل به یک کمپانی حول پلتفرم کرد. هدف نادلا کسب درآمد و موفقیت از طریق ارائه‌ی سرویس‌هایی نظیر آفیس 365 است که مبتنی بر سرویس‌های ابری است. ساتیا نادلا درصدد هدف قرار دادن مشتریان و کاربران مایکروسافت از طریق سرویس‌هایی نظیر ورد و اکسل فارغ از سیستم‌عامل مورد استفاده توسط کاربران است.
سال گذشته مایکروسافت از ویندوز 10، آخرین نسخه‌ از سیستم‌عامل ویندوز رونمایی کرد. این کمپانی بروزرسانی به آخرین نسخه از سیستم عامل خود را برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8 رایگان اعلام کرده است. ردموندی‌ها پا را فراتر نهاده و حتی بروزرسانی به ویندوز 10 را برای کاربرانی که از نسخه‌ی کپی شده‌ی ویندوزهای پیشین مایکروسافت استفاده می‌کنند، رایگان اعلام کرده است. این اقدام ثابت می‌کند که مایکروسافت در جهت تغییرات گام برمی‌دارد و به این نتیجه رسیده که موفقیت یا شکست کمپانی در موفقیت یا شکست سیتسم‌عامل ویندوز خلاصه نشده است.
هرچند روسینویچ امکان متن-باز شدن ویندوز را دور از واقعیت نخوانده، اما به این نکته نیز اشاره کرده که نباید انتظار متن-باز شدن ویندوز را در آینده‌ی نزدیک داشت. مایکروسافت نیز بصورت رسمی خبر از تلاش این کمپانی برای متن-باز کردن ویندوز نداده است. با این حال روسینویچ این موضوع را ادامه‌دار خوانده و به این نکته اشاره کرده که چنین مساله‌ای اجتناب ناپذیر است.
شاید مطرح کردن چنین موضوعی در مایکروسافت ده سال پیش برابر با امضای حکم خروج از مایکروسافت بود، اما این روز‌ها متخصصان مایکروسافت، تغییرات بنیادین در سیاست‌های مایکروسافت را پیش بینی می‌کنند.
جیم آلچین، مدیر بخش ویندوز در سال ۲۰۰۱ در اظهار نظری جالب در خصوص متن-باز چنین گفت:

متن-باز را باید نابودکننده‌ی مالکیت فکری خواند. من تصور نمی‌کنم که مفهومی خطرناک‌تر و بدتر از متن-باز بودن بتواند صنعت نرم‌افزار را تهدید کند.

استیو بالمر، مدیرعامل پیشین مایکروسافت نیز در این خصوص اظهار نظر کرده است:

لینوکس سرطانی است که در صورت تماس با هر چیزی، آن را نابود می‌کند.

اما همه چیز تغییر می‌کند، چنانچه اپل و IBM‌ نیز که روزی دشمن همدیگر بودند، حال با یکدیگر همکاری می‌کنند. مایکروسافت سال گذشته فریم‌ورک NET. را متن-باز اعلام کرد. این کمپانی فریم‌ورک دات‌نت را برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های ویندوزی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است، اما هم اینک توسعه‌دهندگان می‌توانند از این فریم‌ورک برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای سایر پلتفرم‌ها نیز استفاده کنند. آژور، پلتفرم ابری مایکروسافت است که از اپلیکیشن‌های تحت وب تا ماشین‌های مجازی را پشتیبانی می‌کند. این سرویس ابری از لینوکس نیز پشتیبانی می‌کند.
با توجه به اقدامات در پیش گرفته شده توسط مایکروسافت می‌توان به روشنی دید که ردموندی‌ها نمی‌خواهند بار دیگر تلخی شکستی را که در دنیای موبایل تجربه کردند، مزه کنند. این کمپانی در حال تبیین سیاست‌های آینده خود است. این کمپانی سیاست‌های خود در مورد بروزرسانی ویندوز را تغیر داده و حتی امکان بروزرسانی رایگان ویندوز 10 برای کاربرانی را که نسخه‌ی کپی شده‌ی ویندوز 7 یا 8 را در اختیار دارند، امکان‌پذیر کرده است. امکان استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی در پلتفرم ویندوز از دیگر مواردی است که بحث‌هایی در مورد آن مطرح شده، اما هنوز زمان زیادی باقی مانده تا کاربران نتیجه‌ی این تغییرات را در محصولات مایکروسافت ببینند.
در حال حاضر افرادی در مایکروسافت تصمیم می‌گیرند که می‌توانند به خوبی دگردیسی دنیای فناوری را به روشنی ببینند. مایکروسافت به آرامی در حال ورود به دنیای متن باز است و هم اینک بیش از ۱٫۰۰۰ مخزن در GitHub ایجاد کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایمیل بیل گیتس به کارمندان به مناسبت چهل سالگی مایکروسافت

بیل گیتس بنیانگذار و مدیر عامل سابق مایکروسافت، همزمان با چهل سالگی این شرکت با ارسال ایمیلی برای کارکنان، دیدگاه‌های خود را در مورد گذشته و آینده این شرکت اعلام کرد.


پائول آلن و بیل گیتس

پائول آلن و بیل گیتس، دوستان دوران کودکی بودند که با شور و شوق فراوانی برای رایانه برنامه نویسی می‌کردند و به دنبال ایجاد یک کسب و کار بودند.
سرانجام در تاریخ ۴ آوریل ۱۹۷۵، شرکت مایکروسافت با مدیر عاملی بیل گیتس تاسیس شد. در آگوست ۱۹۷۷، مایکروسافت با مجله اسکی در ژاپن توافق کرد و در نتیجه اولین دفتر بین‌المللی خود را در ژاپن تاسیس کرد. مایکروسافت در ژانویه ۱۹۷۹، به یک مرکز جدید در واشینگتن در ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد.
بیل گیتس جزو ثروتمندترین افراد دنیای تکنولوژی محسوب شده و حال با همسر خود در بنیادهای خیریه به فعالیت‌های انسان دوستانه می‌پردازند. بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» بزرگ‌ترین موسسه خیریه در جهان است. این بنیاد در سال ۲۰۰۰ میلادی به‌دست بیل و ملیندا گیتس بنیانگذاری شد و در سال ۲۰۰۶ میلادی به‌دست وارن بافت به دو برابر گسترش یافت. حجم کمک‌های انجام‌شده این انستیتو نزدیک به ۳۳ میلیارد دلار است.
بیل گیتس متن نامه‌ی زیر را به کامندان مایکروسافت به مناسبت جشن سالگرد و چهل سالگی این کمپانی فرستاده است.این نامه در توئیتر توسط آمیت چودری منتشر شده است. گیتس در این نامه از ساتیا نادلا مدیر عامل فعلی مایکروسافت تمجید کرده و اظهار داشته که رهبری وی باعث شده تا این شرکت به پیشرفت خود در حوزه فناوری ادامه دهد.

فردا روز بزرگ و خاصی است؛ سالگرد ۴۰ سالگی مایکروسافت
در اوایل، پائول آلن و من با شعار اصلی «رایانه روی هر میز و در هر خانه، که نرم‌افزارهای مایکروسافت را اجرا کند» اهداف این شرکت را پایه گذاری کردیم. این ایده کمی بزرگ بود و بسیاری تصور می‌کردند که به انجام رساندن آن غیرممکن است. فکر کردن به اینکه بعد از آن ایده کامپیوترها چقدر به انسان نزدیک‌تر شدند، بسیار شگفت انگیز است. حال همه‌ی ما افتخار می‌کنیم که مایکروسافت توانسته نقش اصلی را در این انقلاب ایفا کند.
این روزها بیشتر از گذشته‌ی مایکروسافت، من به آینده‌ی آن فکر می‌کنم؛ من اعتقاد دارم که کامپیوترها طی ۱۰ سال آینده بیش از هر زمانی سریع‌تر خواهند بود. ما در حال حاضر در دنیای چند-پلتفرمی زندگی می‌کنیم و رفته رفته کامپیوترها فراگیر خواهند شد. ما به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که کامپیوترها و روبات‌ها قادر هستند حرکت کرده، مشاهده کنند و به طور طبیعی به تعامل بپردازند. بسیاری از اپلیکیشن‌های جدید عرضه شده و قدرت بسیاری را به کاربران خواهند بخشید.
مایکروسافت با رهبری ساتیا نادلا، بهتر و بیشتر از همیشه به پیشرفتی چشمگیر دست یافته است. حال ما منابعی را برای حل مشکلات داریم؛ شرکت ما به هر جنبه‌ای از کامپیوترهای مدرن و پروژهش‌های عمیق دست یافته است. من نقش مشاور فنی ساتیا نادلا را داشته و در بررسی‌های بسیاری از محصولات شرکت داشته‌ام، از این رو تحت تاثیر پتانسیل‌های موجود در این محصولات قرار گرفتم. نتیجه این شد که محصولات جدید بسیاری نظیر کورتانا، مترجم اسکایپ و هولولنز ارائه شده و این موارد تنها بخشی از نوآوری‌های موجود در این شرکت است.
در سال‌های آینده، مایکروسافت به فرصتی دست خواهد یافت که افراد و سازمان‌های زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جلب کند. در حال حاضر تکنولوژی برای افراد زیادی غیر قابل دسترسی است، زیرا این فناوری بعضا گران و پیچیده است یا شاید این دسته از افراد هیچ دسترسی را به آن ندارند. به همین دلیل من امیدوارم که شما در مورد توانایی‌ها و آنچه که می‌توانید انجام دهید فکر کرده واین قدرت را به افراد بسیاری بخشیده، ارتباط بین آن‌ها را برقرار کرده و دسترسی به تکنولوژی، کامپیوتر و هرآنچه که مفهوم فناوری دارد را به افراد مختلف در تمامی نقاط جهان فراهم کنید.
ما در طول ۴۰ سال، با کمک یکدیگر به فناوری‌های بسیاری در مایکروسافت دست یافته‌ و قدرت بسیاری را به کسب و کار بخشیده و برای افراد بسیاری این فرصت را فراهم کرده‌ایم تا پتانسیل‌های خود را در این زمینه بشناسند؛ حال آن چیزی که اهمیت بسیاری دارد، آینده‌ی مایکروسافت است. از شما به خاطر تبدیل کردن مایکروسافت به شرکتی فوق‌العاده و نوآوری‌هایی که در دهه‌های آتی ارائه خواهند شد، تشکر می‌کنم.


همان طور که خواندید، گیتس اظهار امیدواری کرده که مایکروسافت در سال‌های آتی به افراد و سازمان‌های بیشتری در سراسر جهان دسترسی داشته باشد و ماهیت پیچیده فناوری یا مشکلات مربوط به دسترسی، جلوی استفاده از آن را نگیرد. او مهم‌ترین مساله برای این شرکت را اقداماتی دانسته که قرار است در آینده انجام دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 86 از 119:  « پیشین  1  ...  85  86  87  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA