انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 22:  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
با سلام... درخواست ایجاد تاپیکی با عنوان آخرین اخبار و مقالات ساعت و دستبند هوشمند رو در تالار کامپیوتر دارم...
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فروش ۶.۸ میلیون ساعت‌هوشمند با متوسط قیمت ۱۸۹ دلار در سال ۲۰۱۴

یک موسسه‌ی تحقیقاتی مستقل با عنوان اسمارت‌واچ گروپ (SmartWatch Group) آماری از فروش ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۴ میلادی ارائه داده است. بر این اساس در سال گذشته کمپانی‌ها موفق به فروش ۶.۸ میلیون دستگاه ساعت‌هوشمند شده‌اند.



براساس گزارش منتشر شده توسط اسمارت‌واچ گروپ، در سال ۲۰۱۴ بیش از ۶.۸ میلیون دستگاه ساعت‌هوشمند به فروش رفته است که قیمت متوسط این ساعت‌ها برابر ۱۸۹ دلار بوده است. در مقایسه با سال ۲۰۱۳ که قیمت متوسط ساعت‌های‌هوشمند ۲۲۵ دلار بود، این حوزه شاهد کاهش ۱۶ درصدی قیمت متوسط بود.
ارزش کل بازار ساعت‌های‌هوشمند در سال ۲۰۱۴ به ۱.۲۹ میلیارد دلار رسیده که نسبت به ۷۱۱ میلیون دلار سال ۲۰۱۳ افزایش یافته است. همچنین تعداد ساعت‌های‌هوشمند به فروش رفته نیز در مقایسه با سال گذشته نشان از افزایشی ۸۲ درصدی دارد.
در میان کمپانی‌های تولیدکننده، سامسونگ با ارائه‌ی چندین مدل سهم بزرگ‌تری از بازار ساعت‌های‌هوشمند در اختیار دارد. سامسونگ نه‌تنها نسخه‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده، بلکه ساعت‌های‌هوشمند سامسونگ در پلتفرم‌های مختلفی نیز روانه‌ی بازار شده‌اند. برآوردهای انجام شده نشان از این دارد که سامسونگ حدود ۱.۲ میلیون دستگاه ساعت‌هوشمند روانه‌ی بازار کرده است.
پس از سامسونگ، پبل بیشترین محبوبیت را در بین کاربران به خود اختصاص داده است. براساس گزارش منتشر شده پبل درسال ۲۰۱۴ موفق به فروش ۷۰۰٫۰۰۰ دستگاه ساعت‌هوشمند شده است. هرچند میزان فروش پبل تقریبا بالا است، اما قیمت پایین ساعت‌های‌هوشمند این کمپانی، پبل را از نظر درآمد پس از موتو ۳۶۰ موتورولا با سهم ۱۰ درصد و ساعت‌های‌هوشمند ال‌جی با سهم ۷ درصدی قرار داده است.
براساس یافته‌های اسمارت‌واچ گروپ، در سال ۲۰۱۴ تقریبا ۸۹ کمپانی از ۱۸ کشور در سطح جهان محصولات خود را در حوزه‌ی ساعت‌های‌هوشمند روانه‌ی بازار کرده‌اند. تخمین زده می‌شود که ۱۴۰ کمپانی دیگر در حال کار روی ساعت‌های‌هوشمند باشند که این موضوع رشد روزافزون بازار ساعت‌های‌هوشمند را در سال جاری نوید می‌دهد.
براساس گزارش‌های پیشین منتشر شده، در سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۲۰٫۰۰۰ ساعت‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور روانه‌ی بازار شده است. اندروید ور از میانه‌های سال ۲۰۱۴ در اختیار کمپانی‌ها قرار گرفت.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


ساعت هوشمند اپل واچ از ۲۱ فروردین با قیمت پایه‌ی 350 دلار عرضه می‌شود

گفته شد که اپل واچ بر اساس ادعای اپل، در استفاده‌ی عادی روزمره ۱۸ ساعت از نظر عمر باتری شما را همراهی خواهد کرد. این مساله بدین معنا است که کاربر، روزانه مجبور به شارژ ساعت خود خواهد بود. از این مساله که بگذریم با پرسش‌های اساسی در خصوص زمان عرضه و قیمت مدل‌های مختلف اپل واچ روبرو خواهیم شد.
مدل اسپورت ساعت اپل واچ با قیمت پایه‌ی 350 یا 400 دلار بسته به اندازه‌ی انتخابی کاربر (از میان 38 یا 42 میلی‌متر) روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل عادی این ساعت که بدنه‌ای از جنس استیل دارد با قیمت پایه‌ی 550 دلار ارائه خواهد شد و این قیمت بسته به انتخاب بندهای مختلف می‌تواند تا 1050 دلار افزایش یابد. البته این مورد نیز مخصوص نسخه‌ی کوچک‌تر است و برای نسخه‌ی بزرگ‌تر، باید 50 دلار به قیمت‌های ذکر شده اضافه کنید.
در نهایت با مدل ساخته شده از طلای 18 عیار روبرو خواهیم بود که قیمت آن هوش از سرتان خواهد پراند. عده‌ای از افراد که جیب بزرگ و پرپولی دارند خواهند توانست نسخه‌ی ادیشن ساعت اپل را با قیمت پایه‌ی 10 هزار دلار خریداری کنند که این هزینه نیز بر اساس انتخاب پیکربندی‌های مختلف می‌تواند چندین هزار دلار دیگر افزایش یابد.
ساعت هوشمند اپل از تاریخ 10 آوریل مصادف با ۲۱ فروردین ماه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


برای شارژ اپل واچ به این دانگل 29 دلاری نیاز خواهید داشت

همانطور که گفتیم اپل واچ به ادعای اپل در استفاده‌ی روزمره ۱۸ ساعت شما را همراهی خواهد کرد. اما برای شارژ این دستگاه به این دانگل 29 دلاری نیاز خواهید داشت.
بنابراین می‌دانیم که دارندگان اپل واچ مجبور خواهند بود هر شب نسبت به شارژ دستگاه خود اقدام کنند. بر همین اساس فرآیند شارژ دستگاه و نیز دانگل مورد نیاز آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. این مساله همچنین بدین معنا خواهد بود که افراد برای استفاده از اپل واچ در مسیرهای طولانی و دور از خانه، به کابل شارژر MagSafe اپل احتیاج خواهند داشت. این کابل شارژر در میان محصولات اپل منحصر بفرد است.
این کابل از یک سر دایره‌ای برخودار است که به زیر ساعت متصل خواهد شد و از سوی دیگر وارد پورت استاندارد USB یا پریز برق می‌شود. اپل بصورت پیش‌فرض یک کابل شارژ 1 متری در هر اپل واچ فروخته شده قرار داده اما کسانی که مایل هستند کابل اضافی دیگری برای محل کار یا سفرهای دور از خانه در اختیار داشته باشند ملزم به پرداخت هزینه‌ی اضافی خواهند بود. کابل یک متری شارژر اپل واچ با قیمت 29 دلار و نسخه‌ی دو متری آن با قیمت 39 دلار به فروش خواهد رسید.
این خصیصه تفاوت چندانی با سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار نمی‌کند. جدای از Smartwatch 3 سونی، هر ساعت هوشمند دیگر موجود از اندروید ور گرفته تا پبل نیازمند یک دانگل اختصاصی یا استند خاص برای شارژ باتری هستند. در هر حال این مساله موجب نمی‌شود حمل کردن یک کابل اختصاصی دیگر به همراه خود دلچسب شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با تمام بند‌های اپل واچ آشنا شوید

به صورت کلی اپل واچ در ۳۶ نسخه متفاوت عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند بین مجموعه‌ای از ساعت‌های واچ، واچ اسپورت و واچ ادیشن انتخاب خود را انجام دهند.
اپل برای کاربران خود مجموعه‌ای از انتخاب‌ها در بخش‌های مختلف مثل جنس، ماده و سبک طراحی را فراهم آورده تا هر شخص بنا بر سلیقه خود، نسخه دلخواه از اپل واچ را تهیه کند.
علاوه بر موارد گفته شده، اپل همچنین تعدادی بند زیبا و جالب برای ساعت خود طراحی کرده که می‌توانند بر روی نسخه‌های مختلف قرار بگیرند. در ادامه به تمام بند‌های اپل واچ نگاهی خواهیم انداخت:




این بند ورزشی با تنوع رنگ برای دو مدل ساعت ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری با قیمت ۴۹ دلار موجود خواهد بود.



بند Modern Buckle تنها برای مدل ۳۸ میلی‌متری اپل واچ در چهار رنگ مختلف با قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس خواهد بود.



بند MILANESE LOOP برای دو اندازه ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری اپل واچ با قیمت ۱۴۹ دلار موجود خواهد بود.



بند Leather Loop تنها برای مدل ۴۲ میلی‌متری در چهار رنگ مختلف با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد.



بند Classic Buckle برای هر دو مدل اپل واچ با قیمت ۱۴۹ دلار و تنها در رنگ مشکلی در دسترس قرار می‌گیرد.



بند Link Bracelet گران‌ترن بند اپل واچ برای هر دو نسخه با قیمت ۴۴۹ دلار است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


اپل واچ ضدآب است؛ اما با آن شنا نکنید

ساعت هوشمند اپل دارای استاندارد IPX7 است؛ این استاندارد مقاومت دستگاه را در برابر غوطه وری در آب تا عمق یک متر نشان می‌دهد. این ساعت هم تحت پشتیبانی از استاندارد IPX7 می‌تواند تا عمق یک متر به مدت ۳۰ دقیقه فشار آب را تحمل کند. در واقع کاربران می‌توانند با این ساعت دوش گرفته یا زیر باران قرار گیرند. شستن دست‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند اما شنا کردن با این ساعت ممکن است مشکلات جدی را به وجود بیاورد.
اپل در این کنفرانس گفت:


برای مثال به همراه داشتن این ساعت هنگام ورزش، در زیر باران و شستن دست‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما شنا کردن با این ساعت را توصیه نمی‌کنیم.

قابلیت شدت ضدآب بودن اپل‌واچ نسبت به مدل‌های مختلف آن فرق می‌کند. استاندراد IPX7 مناسب برای دستگاه‌های الکترونیکی کوچک مانند گجت‌های پوشیدنی است که در فضای باز از آن‌ها استفاده می‌شود. البته بسیاری از دستگاه‌هایی که دارای GPS هم هستند این استاندارد را شامل می‌شوند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چگونه نسخه مناسب اپل واچ را انتخاب کنیم؟

این ساعت نسخه‌های مختلفی دارد و در قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین کاربرانی که قصد خرید این ساعت را دارند، ممکن است برای انتخاب مدل مناسب دچار سردرگمی شوند...
اگر به فکر خرید یک اپل واچ هستید، شاید بد نباشد راهکاری را پیش رویتان بگذاریم که از طریق آن بر اساس نیازتان نسخه‌ای که مناسب‌تر است را خریداری کنید. فلوچارتی که در ادامه مشاهده می‌کنید به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیازتان، نسخه مناسب اپل واچ را انتخاب کرده و بخرید.
این فلوچارت در ابتدا با سوال‌های ساده‌ای مثل «آیا به یک ساعت اپل نیاز دارید؟» یا «آیا می‌توانید هزینه آن را بپردازید» آغاز می‌شود، اما در ادامه کمی سوالات پیچیده‌تر و چالشی‌تر می‌شود. اپل واچ نسخه‌های فراوانی دارد؛ کوچک یا بزرگ؟ استاندارد، اسپورت یا ادیشن؟ استیل یا آلومینیوم؟ و انواع و اقسام بندها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع که کار انتخاب را برای کاربر دشوار می‌کند. در ادامه می‌توانید این فلوچارت را مشاهده کرده و بر اساس آن بفهمید کدام نسخه از اپل واچ برای شما مناسب‌تر است.




بله... منم سردرگم شدم!


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


بند اسپورت اپل‌ واچ از fluoroelastomer ساخته شده است

بند اسپورت این ساعت دارای تنوع رنگ و با جنسی خارق‌العاده است که هنگام ورزش و دویدن هیچ مشکلی را به وجود نمی‌آورد و باعث می‌شود ورزشکار علاوه بر استفاده از امکانات آن احساس راحتی هم داشته باشد. این بند از ماده‌ی خاصی به نام fluoroelastomer ساخته شده که ویژگی‌های منحصر بفردی را برای ساعت هوشمند اپل فراهم می‌کند.
fluoroelastomer از دو کلمه‌ی fluorinated و elastomer تشکیل شده است. fluorinated یعنی جهت ایجاد این بند از فرآیندهای شیمیایی استفاده شده که تعدادی ماده‌ی شیمیایی به همراه فلئور اجزای تشکیل دهنده‌ی این ماده هستند. کلمه‌ی دومی یا elastomer هم به پلیمرهای الاستیک مانند مواد الاستیکی اشاره می‌کند. این مواد به دوام و مقاومت خود در برابر حرارت، روغن، حلال‌ها و سوخت‌ها شناخته می‌شوند. این ماده اغلب در سیستم‌های توزیع سوخت برای ساخت دستکش‌های باکیفیت آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. این ماده به آسانی هم قابل خمیدن یا کش آمدن نیست و مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت دارد. حتی اگر زیاد عرق کرده باشید بند این ساعت هوشمند تغییر شکل نخواهد داد. برای پوست‌های حساس نیز آلرژی‌‌زا نیست و حساسیت نمی‌دهد.
در هر حال fluoroelastomer ماده‌ای بسیار گران است و در کلاس پلیمر خاص طبقه بندی می‌شود. این ماده تنها زمانی استفاده می‌شود که دستگاه نیاز به حفاظت در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی دارد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با ۴ بازی اپل واچ آشنا شوید

ساعت هوشمند اپل به نام اپل‌واچ جدیدترین محصول خانواده اپل است. یکی از مهم‌ترین سوال‌ها پیرامون این ساعت هوشمند این است که بازی چه نقشی در اکوسیستم این محصول دارد و چگونه روی آن اجرا می‌شود. در ادامه با ۴ بازی که می‌دانیم برای ساعت اپل عرضه خواهند شد آشنا شوید.
اپل واچ برای اولین بار در سپتامبر سال گذشته میلادی و در جریان رونمایی اپل از آیفون‌های جدید خود، به صورت رسمی معرفی شد. ساعت اپل که نامش نیز مشابه سایر محصولات اپل نیست، اپل‌واچ خوانده می‌شود. (اگر کنجکاو هستید که سمبل اپل چگونه تایپ می‌شود، دکمه‌های Option ،Shift و K را در محیط سیستم‌عامل مک نگه‌دارید) اگرچه اپل در جریان رونمایی از ساعت هوشمند خود به بعضی از ویژگی‌های آن اشاره کرد، اما سوالات زیادی را نیز برای علاقه‌مندان به وجود آورد.
با این حال، یکی از سوالات بزرگی که همچنان در قبال ساعت هوشمند وجود دارد این است که بازی چه نقشی در دنیای ساعت اپل ایفا می‌کند؟ به هر حال، بازی‌های ویدیویی با توجه به نفوذ و قدرت جذب مخاطبی که دارند، توانسته‌اند در اکثر پلتفرم‌ها نفوذ کنند، اما سایز کوچک صفحه‌ نمایش ساعت اپل و این حقیقت که ساعت روی مچ دست بسته می‌شود، سوالات زیادی درباره نحوه اجرای بازی و چگونگی تجربه آن در ساعت اپل به وجود می‌آورد.




BlastBall Duo

این بازی نیز از همان مکانیسم پازل بازی BlastBall MX بهره می‌برد که به تازگی برای پلتفرم iOS عرضه شده است. استودیو سازنده این بازی آن را برای صفحه نمایش کوچک ساعت اپل بهینه‌سازی کرده است تا آن را با نام BlastBall Due برای اپل واچ عرضه کند. اسم Due نیز به ماهیت چندنفره بودن بازی اشاره دارد که شامل نبرد یک‌به‌یک می‌شود. گیم‌پلی بازی نیز همانند نسخه بزرگ‌تر، خود شامل درست کردن یک ردیف ۵ تایی می‌شود. BlastBall Due سه ماهه دوم سال جاری میلادی عرضه می‌شود.


Elementary Minute

استودیو بازی‌سازی Klemens Strasser هم بازی خود روی پلتفرم iOS را برای صفحه نمایش کوچک ساعت هوشمند اپل بهینه‌سازی کرده است. Elementary Minute یک بازی پرسش و پاسخ سریع است که در آن باید تعیین کنید که جمله‌ها یا تصاویری که روی صفحه نمایش نقش می‌بنند، درست هستند یا غلط. شما به سادگی می‌توانید با سویپ کردن در جهت مشخص، پاسخ خود را اعلام کنید و همین موضوع باعث می‌شود تا این بازی نقش خود را به خوبی روی ساعت اپل بازی کند. Elementary Minute در زمان عرضه ساعت هوشمند اپل در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۴ آوریل ۲۰۱۵) عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو



Hatchi - A Retro Virtual Pet

بازی Hatchi چند سالی است که عرضه شده و یادآور حیوانات مجازی است که روی نمایشگرهای دهه ۹۰ میلادی حضور داشتند. حالا با عرضه ساعت هوشمند اپل، Hatchi روی مچ دست شما خواهد آمد. استودیو سازنده بازی یعنی Portable Pixels با یک بروزرسانی در زمان عرضه ساعت اپل، منتشر خواهد شد.



Letterpad

همانطور که از ماه ‌ژانویه سال ۲۰۱۵ می‌دانستیم، بازی Letterpad برای ساعت هوشمند اپل نیز عرضه خواهد شد. Letterpad در سبک بازی حروف است که حتما با این‌گونه از بازی‌ها آشنایی دارید که باید در آن از میان حروف، تا جایی که ممکن است کلمات معنادار بسازید. در این بازی شما باید از میان ۹ حرف مختلف، کلمات معنا دار متنوعی را بیابید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
مقایسه اپل‌واچ با اندروید ور

می‌توان گفت ساعت اپل دقیقا دارای مشخصات سخت‌افزاری است که انتظار داشتیم؛ یک صفحه مربعی شکل با گوشه‌های گرد که شباهت زیادی به یک آیفون اما در نسخه کوچک شده‌اش دارد و در قالب سه نسخه مختلف و البته همراه با مجموعه‌ای از بندهای متنوع عرضه می‌شود. در ساعت اپل چرخاننده دیجیتالی و دکمه ارتباطی هر دو در یک طرف تعبیه شده است.
در مقابل ساعت اندروید ور هم از مشخصات بالا و کیفیت خوبی برخوردار است؛ می‌توان گفت هر دو ساعت هوشمند متناسب با گوشی‌های سازنده‌ی خود ساخته شده‌اند. اپل‌واچ از سیستم‌عامل iOS 8 و بالاتر و اندروید ور از اندروید ۴.۳ و بالاتر پشتیبانی می‌کنند. حال این دو ساعت هوشمند را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم.




نرم‌افزار

هر دو ساعت هوشمند دارای پلتفرم‌هایی قوی، مجهز به سیستم هشدار و اعلان‌ها و همچنین دارای اپلیکیشن‌های مخصوص گجت پوشیدنی هستند. اندروید ور اپلیکیشن‌های خود را از طریق کارت‌ها مدیریت‌ می‌کند، در حالی که اپل واچ فقط در یک صفحه تمامی اپلیکیشن‌های مخصوص خود را جمع کرده است. اعلان‌های اپل واچ در صفحه‌ی مجزا قرار نگرفته و مانند پاپ‌آپ برای کاربر نمایش داده می‌شود. در ساعت اپل بدون سردرگمی و نیاز به بررسی تمامی نقاط و صفحه‌ها، به طور آسان و راحت به تمامی اپلیکیشن‌ها دسترسی دارید. اپل حین معرفی این ساعت تاکید بسیاری به سفارشی کردن و شخصی سازی این ساعت هوشمند داشت. هم اپل واچ و هم اندروید ور قابلیت سفارشی شدن توسط کاربر را دارند و برای اندروید ور هم به لطف توسعه دهندگان چهره‌ و ظاهرهای متنوع برای صفحه نمایش عرضه شده است.
کارکردهای اصلی در هر دو پلتفرم تقریبا یکسان است. اعلان‌ها در زمان واقعی خود در صفحه نمایش ظاهر می‌شوند، همچنین قابلیت پاسخ سریع برای پیام‌ها، ایمیل‌ها و تماس وجود دارد. هر دو ساعت از اپلیکیشن‌های اساسی یکسانی مانند تقویم، مرورگر وب، بخش موسیقی، وضعیت آب و هوا و اطلاعات پرواز برخوردار هستند. گوگل‌ناو نقش بزرگی را در اندروید ور بازی می‌کند، در مقابل سیری هم در اپل واچ به فرامین صوتی پاسخ می‌دهد. با استفاده از گوگل ناو می‌توان به اپلیکیشن‌ها، تنظیمات، آلارم و جستجو دسترسی داشت؛ سیری هم عملکرد مشابه گوگل ناو داشته و می‌توان توسط دستور صوتی آن را فعال کرد.




سیستم پرداخت اپل با نام «اپل‌پی» یکی از نقاط قوت این ساعت نسبت به رقبا است که البته این ویژگی در اندروید ور تعبیه نشده است. توسط این سیستم می‌توان از طریق پایانه‌های فروشگاه‌ها به پرداخت خریدها را انجام داد، به لطف اپل واچ که به آ‌سانی در مچ دست قرار می‌گیرد این پرداخت آسان‌تر خواهد شد. برای انجام مراحل پرداخت باید صفحه‌ی نمایش ساعت را مستقیم مقابل دستگاه یا پایانه قرار داد.


ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام

یکی دیگر از قابلیت‌های اصلی و فوق کاربردی ساعت‌های هوشمند اندروید ور و اپل‌واچ, کنترل وضعیت تناسب اندام است. تقریبا هر دو پلتفرم دارای قابلیت‌های یکسانی در این خصوص هستند. به این صورت که سنسورهایی در ساعت هوشمند وجود دارد که می‌تواند ضربان قلب کاربر را اندازه گیری کرده یا قدم‌های پیموده را محاسبه کند. البته در ساعتی مثل جی واچ ال‌جی سنسور ضربان قلب وجود ندارد؛ اما در ساعت‌هایی که این قابلیت وجود دارد می‌توان ضربان قلب خود را از طریق ساعت اندازه گیری کرده و در بازه‌های زمانی مختلف و در شرایط خاص آن‌ها را مقایسه کرده و به تحلیل پرداخت. در قسمت Steps نیز ساعت هوشمند اندرویدی می‌تواند قدم‌های پیموده شده توسط کاربر را محاسبه کند. اگر برنامه‌هایی مانند Runtastic را در موبایل خود نصب کنید, اطلاعات بیشتری مانند میانگین سرعت راه رفتن شما در پیاده‌روی, تعداد قدم‌های شما در پیاده‌روی, مسافت پیموده شده به کیلومتر و مقدار مصرف کالری را نمایش می‌دهد.
اپل‌واچ هم به سلامت کاربر اهمیت می‌دهد و اگر برای مدت طولانی بدون تحرک باقی بمانید به شما یادآوری می‌کند تا از پشت میز خود تکان خورده و کمی تحرک داشته باشید. اپل نشستن طولانی مدت را یکی از عوامل موثر در بروز بیماری‌ها و مشکلات جسمی می‌داند.



سخت‌افزار

اپل برای ساعت هوشمند خود دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متر را در نظر گرفته است. همانند اندروید ور بند‌های مختلف متناسب با مچ‌های کاربران عرضه شده و می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. اپل برای کاربران خود مجموعه‌ای از انتخاب‌ها در بخش‌های مختلف مثل جنس، ماده و سبک طراحی را فراهم آورده تا هر شخص بنا به سلیقه خود، نسخه دلخواه از اپل واچ را تهیه کند. علاوه بر موارد گفته شده، اپل همچنین تعدادی بند زیبا و جالب برای ساعت خود طراحی کرده که می‌توانند بر روی نسخه‌های مختلف قرار بگیرند.
در مقابل اندروید ور هم دارای تنوع بند و هم تنوع در ساختار ظاهری است، اما اپل واچ ظاهری ثابت با بندهای مختلف دارد و نمی‌توان شکل آن را تغییر داد و البته اندروید ور را می‌توان نسبت به سلیقه‌ی کاربر شخصی سازی کرد. ساعت هوشمند موتو 360 دارای گزینه‌هایی برای انتخاب کردن بند چرمی یا فلزی است. همچنین ساعت‌های G watch R ال‌جی و ZenWatch ایسوس دارای تنوع بند بوده و آخرین نسخه از ساعت هوشمند سونی هم دارای این ویژگی است.
اگرچه تعدادی گزینه برای انتخاب بند و ظاهر ساعت هوشمند اندروید ور وجود دارد اما اکثر ساعت‌های هوشمند نسل جدید از مشخصات تقریبا یکسانی برخوردار هستند. جدول زیر نمونه‌ای از تفاوت‌ها و مشخصات مقایسه شده اپل‌واچ و اندروید ور را نمایش می‌دهد.




احتمالا مطابق جدول فوق متوجه شده‌اید که اپل‌واچ با سایز ۳۸ میلی‌متر، کو‌چک‌ترین ساعت موجود در لیست است، در حالی که سایز ۴۲ میلی‌متری تقریبا همان ساعتی است که از اپل‌واچ مستطیلی شکل انتظار داشتیم. البته ساعت‌های هوشمندی اندرویدی مانند Moto 360 و G Watch R که دارای صفحه‌ی گرد هستند نسبت به اپل‌واچ بزرگتر نشان داده می‌شوند.
یکی از نقاط قوت و معیارهای مهم برای ساعت هوشمند عمر باتری است. به طور معمول، تستی که بر روی ساعت اندروید ور انجام شده حداکثر دو روز شارژ باتری را نگه داشته است. البته استثنا هم وجود دارد، ساعت هوشمند Moto 360 کمتر از دو روز شارژ را ذخیره کرده است. طی مراسمی که اپل در آن ساعت هوشمند خود را معرفی کرد، گفته شد که این ساعت با استفاده‌ی معمولی ۱۸ ساعت شارژ باتری را نگه می‌دارد. می‌توان نتیجه گرفت که تقریبا هر روز باید ساعت هوشمند اپل را شارژ کرد و احتمال دارد با استفاده‌ی بیشتر طول عمر باتری کاهش یابد.




اپل ساعت هوشمند خود را با بندهای متنوع و زیبا در چند نسخه عرضه کرده است. بند ورزشی با تنوع رنگ برای دو مدل ساعت ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری با قیمت ۴۹ دلار، بند Modern Buckle تنها برای مدل ۳۸ میلی‌متری اپل واچ در چهار رنگ مختلف با قیمت ۲۴۹ دلار، بند MILANESE LOOP برای دو اندازه ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری اپل واچ با قیمت ۱۴۹ دلار، بند Leather Loop تنها برای مدل ۴۲ میلی‌متری در چهار رنگ مختلف با قیمت ۱۴۹ دلار، بند Classic Buckle برای هر دو مدل اپل واچ با قیمت ۱۴۹ دلار و تنها در رنگ مشکی و بند Link Bracelet گران‌ترین بند اپل واچ برای هر دو نسخه با قیمت ۴۴۹ دلار در دسترس قرار گرفته‌اند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 1 از 22:  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA