انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 2 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 


ساعت هوشمند موتو 360 را خودتان طراحی کنید!

تا کنون وب‌سایت Moto Maker امکان سفارشی‌سازی تلفن‌هایی چون موتو ایکس و موتو جی را برای کاربران فراهم می‌کرد تا بر اساس سلیقه خود، بدنه و سایر موارد مربوط به ظاهر تلفن را طراحی کنند. حالا این قابلیت برای ساعت‌های موتو 360 نیز فراهم شده است.
همان طور که انتظار می‌رفت، وب‌سایت موتو میکر امکان سفارش ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ به صورت سفارشی و بر اساس سلیقه کاربر را فراهم کرده است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید از بین سه بدنه در رنگ‌های فلزی تیره، فلزی روشن یا طلایی یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از بین ۹ بند متنوع چرمی، فلزی و... یکی را برای ساعت مورد نظر خود انتخاب کنید. در نهایت هم می‌توانید واچ‌فیس پیش فرض ساعت خود را انتخاب کنید.
در نهایت ساعت مورد نظر شما قیمتی بین ۲۵۰ تا ۳۳۰ دلار خواهد داشت. بدنه طلایی ۳۰ دلار از سایر بدنه‌ها گران‌تر است و بند فلزی نیز ۵۰ دلار قیمت بیشتر دارد. همچنین در صورتی که بند فلزی را سفارش دهید، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا محصول به دستتان برسد. این قابلیت از ساعاتی پیش به این وب‌سایت اضافه شده است. پیش‌تر از طریق سایت موتو میکر امکان سفارشی‌سازی تلفن‌های موتورولا وجود داشت.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


اپل واچ ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی دارد اما فعلا نمی‌توانید از آن استفاده کنید

اپل اعلام کرده که از ۸ گیگابایت حافظه داخلی ساعت هوشمند، کاربر تنها قادر خواهد بود به ۲ گیگابایت فضا برای ذخیره‌ موسیقی و تنها ۷۵ مگابایت برای گنجاندن تصاویر دسترسی داشته باشد. با توجه به این نکته به نظر نمی‌رسد اپل واچ بتواند نقش جایگزین مناسبی را به جای iPod بازی کند. میزان محدودیت اعمال شده برای هر سه نسخه اسپورت، استاندارد و ویژه اپل‌واچ یکسان خواهد بود. در واقع تمامی این ساعت‌ها دارای حافظه‌ی ۸ گیگابایتی هستند اما محدودیت دسترسی نیز به همه‌ی نسخه‌ها اعمال شده است. میزان فضای ۲ گیگابایتی اختصاص یافته برای ذخیره‌سازی موسیقی شامل فایل‌هایی که بعد از متصل شدن به آیفون می‌توانید با اپل واچ اجرا کنید نیز خواهد شد. البته به لطف امکاناتی که iOS 8.2 به ارمغان آورده، کاربران می‌توانند از طریق بلوتوث به صورت استریم به آرشیو آهنگ‌های خود در آیفون دسترسی داشته باشند.
این محدودیت کاربران را مجبور خواهد کرد که فقط تصاویر خاص و موردعلاقه خود را به اپل‌واچ انتقال دهند، البته استثنا هم وجود دارد، اگر با ساعت به اینترنت متصل باشید می‌توانید از سرویس آیکلاد اپل به تصاویر خود دسترسی داشته باشید. در واقع با این کار کمی می‌توان محدودیت اعمال شده را دور زد. علاوه بر این تمامی تصاویری که از آیکلاد به اپل‌واچ منتقل شوند، به صورت خودکار برای نمایش روی صفحه‌نمایش آن تغییر اندازه پیدا می‌کنند.
با در نظر گرفتن ۲ گیگابایت فضای قابل دسترس کاربر از ۸ گیگابایت، حدود ۶ گیگابایت از حافظه داخلی اپل‌واچ باقی می‌ماند که به گفته‌ی اپل، در زمان انتشار کیت توسعه نرم‌افزاری اپل‌واچ از آن برای نصب سیستم‌عامل، برنامه‌های کاربردی سیستمی، ذخیره تنظیمات و دریافت به‌روزرسانی‌های آینده استفاده خواهد شد. در کل با محدودیت اعمال شده، کاربران می‌توانند ۲۰۰ قطعه موسیقی و ۱۰۰ تصویر را در این ساعت ذخیره کنند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قیمت هوآوی واچ در آلمان 349 یورو است

هوآوی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل از ساعت‌هوشمند خود رونمایی کرد. این کمپانی چینی، هواوی واچ را در سه نسخه‌ی طلایی، نقره‌ای و مشکی روانه‌‌ی بازار خواهد کرد.
هر یک از این نسخه‌ها بند‌های متفاوتی را نیز به‌همراه خواهند داشت. ضمنا کاربران قادر خواهند بود از میان ۴۰ ظاهر گرافیکی ساعت، گزینه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنند. قطر صفحه‌ی نمایش این ساعت‌هوشمند ۴۲ میلی‌متر است و رزولوشن آن نیز ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است، از این‌رو تراکم پیکسلی این ساعت‌هوشمند ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ است.
هوآوی ساعت‌هوشمند خود را با استفاده از استیل ضد زنگ تولید کرده و کلید فیزیکی آن نیز در موقعیت ساعت ۲ قرار دارد. با استفاده از شارژ القایی می‌توان هوآوی واچ را شارژ کرد. در این ساعت‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 400، حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایت و سیستم عامل اندروید ور در کنار بلوتوث ۴.۱ استفاده می‌کند. از جمله‌ی سنسورهای تعبیه شده در این ساعت‌‌هوشمند می‌توان به سنسور ضربان‌سنج، سنسور شش بعدی و شمار دیگری از سنسورها اشاره کرد. کاربران قادرند از طریق این سنسور‌ها مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و تعداد قدم‌ها را نیز به‌همراه اطلاعات دیگر داشته باشند.




قیمت این ساعت‌هوشمند در کشور آلمان برای نسخه‌ی طلایی ۳۹۹ دلار و برای نسخه‌های دیگر ۳۴۹ دلار تعیین شده است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


سامسونگ بزرگترین تولیدکننده ساعت هوشمند در جهان

سامسونگ در زمینه فروش ساعت هوشمند و کسب سهم بیشتر بازار چندان بد عمل نکرده است. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها این کمپانی کره‌ای در بازار ساعت‌‌های هوشمند جایگاه نخست را در اختیار دارد.
خط تولید Gear سامسونگ موفق شده رتبه نخست بازار را برای سامسونگ به ارمغان بیاورد. این کمپانی اکنون سهم خیره‌کننده‌ای از بازار ساعت هوشمند را با 17.65 درصد در اختیار دارد. بخش جالب این گزارش مربوط به تعداد محصولاتی است که سامسونگ در این بازار موفق به فروش آنها شده است. کره‌ای‌ها در سال 2014 یک میلیون و دویست هزار ساعت هوشمند در سراسر جهان به فروش رسانده‌اند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.
در رتبه دوم کمپانی پبل قرار دارد که از نظر فروش محصول به هیچ عنوان قابل مقایسه با سامسونگ نبوده و در سال 2014 تعداد 700 هزار ساعت هوشمند را به فروش رسانده است. قیمت ساعت‌های هوشمند سامسونگ عموما در رده محصولات میانی قرار می‌گیرد و مقرون به صرفه است. قیمت، یکی از فاکتورهای مهم در کسب جایگاه نخست در بازار ساعت هوشمند بوده است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسوس: اپل واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری مناسب افراد دیوانه‌ای است که پول زیادی دارند

اعلام قیمت اپل‌واچ در روزهای اخیر جنجال بسیاری را در دنیای فناوری به پا کرده است، بطوریکه علاوه بر کارشناسان و رسانه‌ها، کمپانی‌ها نیز در این مورد اظهار نظر می‌کنند. کمپانی تایوانی ایسوس با اظهار نظر در این خصوص، اپل‌واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری را مناسب افراد دیوانه‌ای خوانده که پول زیادی دارند.
یکی از جالب‌ترین نکات در جریان کنفرانس اپل، قیمت نسخه‌ی طلایی آیفون بود که از ۱۰٫۰۰۰ آغاز شده و گران‌ترین نمونه‌ی آن نیز قیمتی ۱۷٫۰۰۰ دلاری دارد. مطمئنا خریداران ساعت‌هوشمند اپل برای خرید این محصول باید دلایل بسیار جالب توجهی داشته باشند، چراکه با این مبلغ می‌توان شماری از بهترین برندهای دست‌ساز سوئیسی را در اختیار گرفت. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که خریداران اپل‌واچ طلایی افرادی هستند که همچون جانی آیو با بنتلی به سر کار می‌روند، اگرنه این ساعت‌هوشمند ورای این موضوع که آیا برای خرید ارزش دارد یا خیر، بسیار گران قیمت است.




کمپانی تایوانی ایسوس نیز پس از اعلام قیمت این ساعت‌هوشمند، به صف افراد و کمپانی‌های پیوسته که اپل‌واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری را به باد انتقاد گرفته است. این کمپانی تصویری را منتشر کرده که بیشتر شبیه به فلوچارت‌های ترسیم شده برای حل مسائل در حوزه‌ی برنامه‌نوسی است. ایسوس با مطرح کردن پرسش‌هایی به این نتیجه رسیده خرید اپل‌واچ ۱۷٫۰۰۰ دلاری کار افرادی است که عقل خود را از دست داده‌اند!


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


دو برابر شدن سرمایه گذاری در پبل تایم پس از معرفی اپل واچ

پبل با معرفی نسل جدید ساعت‌هوشمند خود، پبل تایم و قراردادن آن در کیک استارتر برای جذب سرمایه، به‌عنوان موفق‌ترین پروژه‌ی تاریخ کیک استارتر شناخته شد. نکته‌ی جالب توجه در مورد ساعت‌هوشمند پبل، افزایش میزان سرمایه‌گذاری برای تولید این محصول پس از مراسم ۱۸ اسفند ماه اپل است.
به‌نظر می‌رسد انتظار بسیاری از کاربرانی که در پی خرید ساعت‌هوشمند بوده‌اند، پس از معرفی کامل اپل واچ برآورده نشده و این افراد به سراغ خرید نسل جدید ساعت هوشمند پبل رفته‌‌اند. براساس گزارش منتشر شده توسط TechCrunch، میانگین سرمایه‌گذاری در ساعت هوشمند جدید پبل ۶٫۰۰۰ دلار در هر ساعت بود، اما پس از مراسم اپل که اختصاص به معرفی کامل اپل واچ و اعلام قیمت این محصول داشت، میزان سرمایه‌گذاری به ۱۰٫۰۰۰ دلار در هر ساعت رسید. اما این نقطه‌ی پایان نبود و متوسط سرمایه‌گذاری در پروژه‌ی جدید پبل در کیک استارتر دهم مارس به ۱۶٫۰۰۰ دلار در ساعت رسید.
اریک میگیکوفسکی، مدیرعامل و موسس کمپانی پبل در این خصوص می‌گوید:


زمانی که بزرگ‌ترین کمپانی جهان وارد بازاری می‌شود که شما در آن فعالیت می‌کنید، موقعیت کنونی ایجاد شده برای پبل را می‌توان تنها در رویا دید.

شماری از کارشناسان این استقبال را غیرمنتظره نخوانده‌اند، چراکه به اعتقاد این افراد ساعت‌هوشمند اپل اشتیاق در کاربران را برای خرید یک ساعت‌هوشمند افزایش داده است و از این‌رو شاهد استقبال از این محصول در کیک استارتر هستیم، بطوریکه میزان پیش خرید این محصول دو برابر شده است. البته شاید بتوان برآورده نشدن انتظارات شمار دیگری از کاربران را نیز دلیل روی آوردن این افراد به پبل بدانیم.
هنوز تا زمان پایان کمپین جذب سرمایه‌ی پبل زمان زیادی باقی مانده و پبل موفق شده تا زمان مورد نظر ۱۸ میلیون دلار جذب سرمایه کند. ماه گذشته پبل موفق شد یک میلیون دستگاه ساعت‌هوشمند به فروش برساند، حال باید دید اپل چه رکوردی را در زمان عرضه‌ی اپل واچ در ۲۴ آوریل ثبت خواهد کرد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۷ موردی که می‌توانست اپل واچ را بهتر کند

در کنفرانس Spring Forward اپل موارد بسیاری درباره‌ی اپل واچ همچون قیمت انوع بند‌ها و نسخه‌های ساعت و همچنین زمان عرضه این دستگاه مشخص شد. در ادامه ما قصد داریم به چند تصویر تازه درباره این ساعت هوشمند نگاهی بیندازیم و به مواردی فکر کنیم که شاید می‌توانستند اپل واچ را تبدیل به ساعت هوشمند بهتری کنند.
در ادامه مواردی که مطرح خواهد شد با اطلاع کامل از قیمت، زمان عرضه، ویژگی‌ها و قابلیت‌های ساعت هوشمند اپل است و تنها مواردی هستند که شاید در نسخه بعد این ساعت اعمال شوند و اپل واچ را تبدیل به وسیله هوشمند بهتری برای گذاشتن بر روی مچ‌های ما کند.




۱. طراحی متفاوت

نمی‌توان به صورت کلی طراحی این ساعت هوشمند را زیر سوال برد اما اپل می‌توانست پس از آن همه شایعه و کار کردن بر روی ساعت خود طراحی بهتری را بدست آورد. ذهنیت ما از گذاشتن ساعت بر روی دست خود به سمت ساعت‌های کلاسیک گرد و زیبا از برند‌های معتبر، متمایل است، در حالی که اپل واچ با طراحی مربعی و گوشه‌های بسیار گرد شده قصد دارد ما را به مرحله‌ جدیدی از علاقه به طراحی ساعت‌ها وادار کند. مهم‌تر آنکه، هم‌اکنون نیز بسیاری از دستگاه‌های مبتنی بر پلتفرم اندروید ور، گرد هستند. در هر حال هنوز مشخص نیست همین ساعت‌های گرد اندرویدی بتوانند با مجموعه قابلیت‌های فراهم شده برای اپل واچ رقابت کنند.



۲. رابطی منظم‌تر

اگرچه رابط اولیه اپل واچ جذاب و خواستنی به نظر می‌رسد اما اپل نتوانسته به خوبی سایر دستگاه‌های اکوسیستم خود صفحه خانگی مرتبی برای اپل واچ به وجود آورد. اپل می‌توانست آیکون‌های اپل واچ را با ترتیب و نظم بیشتر و بهتری در صفحه خانگی جای دهد.



۳. نمایشگر همیشه روشن

زمانی که شما ساعت هوشمند می‌پوشید، دوست دارید که در هر زمانی قادر به چک کردن زمان باشید. اما در برخی ساعت‌های هوشمند و به خصوص اپل واچ، به نظر نمی‌رسد به راحتی این مورد انجام شود. بله، این ساعت هر زمان که شما دست خود را به سمت بالا حرکت دهید، روشن خواهد شد اما ممکن است این مورد به خوبی کار خود را انجام ندهد و کاربر را در زمان تعامل با ساعت به مشکل بیاندازد. اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که همیشه نمایشگری روشن برای نمایش زمان داشته باشد، بهترین انتخاب ساعت هوشمند Pebble Time است.



۴. طول عمر باتری طولانی‌تر

تیم‌کوک در کنفرانس معرفی اپل واچ از طول عمر باتری ۱۸ ساعته اپل واچ به هیجان آمده بود و آن را شگفت انگیز می‌خواند اما این مقدار برای یک ساعت هوشمند کافی به نظر نمی‌سد. اپل عمر ۱۸ ساعته باتری اپل واچ را مناسب یک روز تمام کاری می‌داند و البته اشاره می‌کند که این ساعت هر شب نیاز به شارژ شدن دارد. اما متاسافانه این مقدار عمر باتری هنوز جای کار دارد و شاید در نسخه‌های بعد برای این ساعت طول عمر باتری بیشتری در نظر گرفته شود.



۵. قیمت ارزان‌تر

به خوبی می‌دانیم که واژه «اپل» با عبارت «قیمت گذاری مقرون به صرفه» سر ناسازگاری دارد و حتی در یک جمله‌ به سختی با یکدیگر می‌گنجند. با این‌حال، کاپرتینویی‌ها می‌توانستند قیمت ارزان‌تری برای ساعت‌های خود در نظر بگیرند. همچنین قیمت پایین‌تر برای نسخه‌های متفاوت این ساعت می‌توانست فروش بیشتری برای این کمپانی به ارمغان آورد.



۶. شیشه یاقوت کبود بر روی ارزان‌ترین نسخه

همانطور که می‌دانید، ارزا‌ن‌ترین نسخه اپل واچ که نسخه اسپورت آن است به شیشه محافظ Lon-X مجهز شده است. اما نسخه‌های گران‌تر این محصول از شیشه محافظ بسیار مستحکم یاقوت کبود بهره می‌برند. اپل می‌توانست شیشه‌های محافظ قوی سافایر را در نسخه ارزان اپل واچ نیز قرار دهد.



۷. پشتیبانی از اندروید

به خوبی می‌دانیم که این مورد احتمالا هیچگاه در عالم واقع تحقق پیدا نمی‌کند، اما این نکته را هم می‌دانیم که اگر اپل واچ با اندروید سر سازگاری داشت، می‌توانست تهدیدی بزرگتر برای فروش دیگر کمپانی‌های تولید کننده ساعت و کل ساعت‌های هوشمند بر پایه اندروید پوشیدنی به وجود آورد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


شیائومی درصدد عرضه‌ی ساعت هوشمند خود است

اپل چین، لقب شیائومی است و از این‌رو شنیدن اخباری در مورد تولید ساعت‌هوشمند از سوی این کمپانی چینی، پس از آنکه اپل‌واچ معرفی شد، چندان تعجب برانگیز نیست. مطمئنا شیائومی دوست دارد تا سوار بر موج ایجاد شده توسط اپل، از موقعیت ایجاد شده به نحو احسن استفاده کند.
براساس گمانه‌ زنی‌های انجام شده ساعت‌هوشمند شیائومی صفحه‌ی نمایش بزرگی داشته و همچنین از الگوی سرعت موج نبض برای شناسایی کاربران استفاده خواهد کرد. کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از سرعت موج نبض منحصر به فرد خود، قفل ساعت‌هوشمند را باز کرده و از آن استفاده کنند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که انرژی مورد نیاز برای استفاده از این قابلیت بسیار بالا است.
براساس اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی‌هوشمند، ساعت‌هوشمند شیائومی از آلومینیوم تراش خورده، شبیه به آنچه که در وان M9 شاهد آن هستیم، بهره خواهد برد. به‌نظر می‌رسد شیائومی نیز یک ساعت‌هوشمند گرد را روانه‌ی بازار خواهد کرد و همچنین از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر آن باریک بودن و قیمت پایین این ساعت‌هوشمند خواهد بود.
علاوه بر ساعت‌هوشمند، اخبار دیگری نیز در خصوص احتمال معرفی نسل جدید Mi Band، دستبند هوشمند سلامتی این کمپانی منتشر شده است. شیائومی نسل اول این دستبند را در تابستان سال گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار کرد و موفق شد در سه‌ماهه‌ی ابتدایی عرضه بیش از یک میلیون دستگاه از این دستبند را روانه‌ی بازار کند. انتظار می‌رود نسل جدید این دستبند هوشمند همراه با سنسور NFC روانه‌ی بازار شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


استفاده از حلقه‌ حاشیه‌‌ ای در پتنت جدید مربوط به ساعت‌ هوشمند دایره‌ ای سامسونگ

سامسونگ تاکنون چندین دستگاه ساعت‌هوشمند روانه‌ی بازار کرده که هیچ یک دایره‌‌ای شکل نبودند. ثبت پتنتی توسط این کمپانی علاوه بر اینکه نشان از بکارگیری حاشیه‌ی چرخان در ساعت‌هوشمند جدید سامسونگ دارد، بلکه عرضه‌ی ساعت‌هوشمندی با ساختار دایره را توسط این کمپانی نوید می‌دهد.
به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک باید شاهد معرفی یک ساعت‌هوشمند دایره‌ای شکل توسط سامسونگ باشیم. پتنت متعلق به سامسونگ علاوه بر اینکه تولید ساعت‌هوشمند گرد توسط سامسونگ را نوید می‌دهد، نشان از این دارد که کره‌ای‌ها به جای استفاده از کلیدهای فیزیکی جانبی همچون سایر ساعت‌های‌هوشمند با کلید چرخان همچون اپل واچ، حاشیه‌ی ساعت‌هوشمند را مورد استفاده قرار خواهند داد. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، صفحه‌ی نمایش به سه قسمت مساوی تقسیم شده است.
استفاده از حاشیه‌ی ساعت برای تعبیه کلید کنترلی چرخان، ایده‌ی بسیار خوبی است، چراکه چرخان بودن این کلید می‌تواند علاوه بر اینکه منجر به تسهیل گشت و گذار در منوها و رابط کاربری شود، نیاز به لمس صفحه‌ی نمایش را نیز برطرف می‌کند که خود بسیار جالب توجه است، زیرا با توجه به سایز کوچک صفحه‌ی نمایش، لمس آن منجر به دیده نشدن قسمتی از صفحه‌ی نمایش می‌شود. احتمالا سامسونگ در ساعت‌هوشمند خود از تایزن استفاده خواهد کرد، چراکه این سیستم‌عامل متعلق به شرکت سامسونگ است و می‌تواند به راحتی آن را با حاشیه‌ی چرخان هماهنگ کند.
در مورد قابلیت‌های این ساعت‌هوشمند نیز احتمالا سامسونگ همچون نسل اول ساعت‌هوشمند خود دوربین را نیز به ساعت دایره‌ای خود اضافه کند تا بتوان از آن برای خواندن بارکدها و شناسایی اشیا که در سامسونگ پی کاربردی خواهد بود، استفاده کرد.
در واقع می‌توان ایده‌ی مورد استفاده توسط سامسونگ را بسیار خلاقانه خواند. در صورتی که سامسونگ بتواند این ایده را در یک ساعت‌هوشمند زیبا به‌همراه مشخصات فنی خوب در قالب یک ساعت‌هوشمند ارائه کند، باید در انتظار یک رقیب جدی برای اپل واچ باشیم. اگرچه ممکن است آنچه که در تصویر می‌بینیم محقق نشود، اما گمانه‌ها حکایت از این دارد که احتمالا در نمایشگاه IFA 2015 شاهد معرفی ساعت‌هوشمندی از جانب سامسونگ خواهیم بود که هم‌اکنون با نام Orbis شناخته می‌شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کد‌های اندروید ور 4.4 خبر از پشتیبانی این پلتفرم از iOS می دهند

ساعت هوشمند اپل تنها از سیستم عامل‌ این کمپانی پشتیبانی می‌کند و ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید پوشیدنی نیز به هیچ وجه از دستگاه‌های مبتنی بر iOS پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال به زودی ممکن است تغییراتی در این موضوع به وجود آید.
تصور اینکه اپل واچ از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی کند سخت به نظر می‌رسد اما اینکه ساعت‌های اندرویدی ور بخواهند با آیفون‌ها به زودی سازگار شوند، چندان دور از ذهن نیست.
ماه قبل یکی از توسعه دهندگان با نام MohammadAG، که به دلیل کار بر روی مدل‌های فریمورک Xposed بیشتر شناخته شده، راه‌حلی پیدا کرد که بتوان اعلانیه‌های پایه‌ای اندروید ور را در iOS نشان داد. اکنون همین توسعه دهنده راهی پیدا کرده که بدون جیلبریک، کاربران ساعت‌های هوشمند اندروید ور می‌توانند تماس‌ها را در سیستم عامل iOS پاسخ دهند.
البته باز کردن راه‌های سازگاری اندروید ور با iOS به وسیله یک توسعه دهنده طرف سوم نمی‌تواند به خوبی پشتیبانی کامل گوگل از این موضوع باشد. اما آیا گوگل خود نیز در این فکر است که پشتیبانی از iOS را به سیستم عامل اندروید ور بیاورد؟ یک توییت تازه منتشر شده از MohmmadAG مدعی است که غول جستجو هم‌اکنون در حال کار برای فراهم کردن این امکان است:




نمی‌توان وجود کد‌های مرتبط با iOS در اندروید ور 4.4W را به معنی دقیق پشتیبانی آتی گوگل و اندروید ور از iOS برشمرد، اما هر چیزی امکان دارد. با قیمتی پایین‌تر، ویژگی‌های مشابه و انتخاب‌های مختلف در نوع طراحی، ساعت‌های هوشمند اندروید ور با پشتیبانی از iOS می‌توانند حتی مزیت‌های بیشتری نسبت به اپل واچ داشته باشند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 2 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA