انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 


اندروید ور به سراغ ساعت‌های لوکس می‌رود

سال گذشته بود که گوگل سیستم عامل خود به نام اندروید ور را برای ابزارهای پوشیدنی منتشر کرد و اکنون این پلتفرم بر روی 500 مدل ساعت هوشمند متفاوت در محدوده قیمتی 200 تا 300 دلار نصب شده است. حالا خبر می‌رسد که شرکت سوئیسی Tag Heuer برای به کارگیری پلتفرم پوشیدنی گوگل در ساعت‌های لوکس خود پیشقدم شده است.
تمامی ساعت‌هایی که به آنها اشاره کردیم از موتو 360 موتورولا و جی واچ آر ال‌جی گرفته تا اسمارت‌واچ 3 سونی، از سوی یکی از فعالان قدیمی در بازار محصولات الکترونیکی و سازندگان گوشی‌های هوشمند ارائه شده است. اما به تازگی گوگل از همکاری خود با یکی از برترین ساعت‌سازان سوئیسی به نام تگ‌هوئر خبر داده است که برای اولین از پلتفرم اندروید ور بر روی ساعت‌های لوکس استفاده خواهد کرد.
تگ هوئر که بیشتر برای ساعت‌های آنالوگ کرنوگراف و همکاری با فرمول 1 و دیگر مسابقات ورزشی شناخته می‌شود، یکی از بزرگترین ساعت‌سازان سوئیسی در دنیا است. قیمت ساعت‌های این برند از حدود هزار دلار تا 5 هزار دلار متغیر است و شاید محصولات لوکس آن در حد مدل‌های رولکس یا چند برند سوئیسی دیگر نباشد، ولی مدل‌های آن قطعا از ساعت‌هایی که توسط سازندگان گوشی هوشمند یا حتی ساعت‌سازان ژاپنی عرضه می‌شود، خیلی فاصله دارد.
بخشی از این همکاری دو جانبه توسط کمپانی اینتل تکمیل می‌شود که قرار است قطعات داخلی و سنسورهای ساعت‌های هوشمند تگ‌هویر را تامین کند. پیشتر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور از پردازنده‌های کوالکام یا تگزاس اینسترومنتز بهره می‌بردند. بنابراین ساعت‌های این برند سوئیسی جزو اولین مدل‌هایی هستند که به تراشه‌های اینتل مجهز خواهند شد. البته اینتل قبلا با گردبند Mica که با قیمت 495 دلار برای خانم‌ها طراحی شده بود، پا در عرصه ابزارهای پوشیدنی گذاشته است، ولی اولین تلاش‌های این کمپانی استفاده از پلتفرم‌های نرم‌افزاری انحصاری بود.
البته هیچ کدام از این سه شرکت درباره جزئیات این ساعت یا ساعت‌هایی که حاصل همکاری آنها خواهد بود، صحبتی نکرده است و حتی قیمت یا زمان عرضه آنها در بازار نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مدیر بخشی مهندسی گوگل برای اندروید ور می‌گوید ساعت‌هایی که قرار است به این شکل عرضه شوند، بر کیفیت و عملکردی متمرکز خواهد بود که از تگ‌هویر انتظار می‌رود و قطعا قیمت آنها نیز تابع همین مسئله است.
هنوز مشخص نیست ساعت این کمپانی سوئیسی با پلتفرم اندروید ور چه طراحی خواهد داشت، گرچه به گفته گوگل تمامی اپلیکیشن‌هایی که توسعه‌دهندگان برای این پلتفرم منتشر کرده‌اند با همه ساعت‌های مبتنی بر اندروید ور سازگاری دارند و می‌توان این گونه برداشت کرد که به نمایشگر لمسی و میکروفون اشاره شده است. به گزارش رویترز این ساعت قرار است نمونه دیجیتالی جایگزین مدل محبوب مشکی رنگ Carrera شود که به خاطر طراحی حجیم و بزرگ، ظاهر اسپرت و با اصالتش مشهور است.
به نظر می‌رسد ورود ناگهانی اندروید ور در بازار ساعت‌های لوکس پاسخی دندان‌شکن به ساعت هوشمند اپل باشد که قیمت مدل‌های طلایی آن از بالای 10 هزار دلار آغاز می‌شود، ولی سینگلتون می‌گوید مذاکرات میان گوگل و تگ‌هویر پیش از انتشار اندروید ور در ماه مارس سال گذشته میلادی شروع شده است. وی اشاره می‌کند گوگل از زمان شروع پلتفرم خود، بر این موضوع متمرکز شده است که مردم علاقه دارند چه ساعت‌هایی را روی دست خود ببندند و این همکاری گام بعدی آنها در این مسیر را نشان می‌دهد. گوگل درباره اینکه آیا پلتفرم اندروید ور به صورت انحصاری مخصوص ساعت‌های لوکس تگ‌هویر خواهد بود یا خیر حرفی نزده است، اما هنوز نامی از دیگر برندهای سوئیسی برای همکاری با گوگل نیز برده نشده است.
یکی از انتقاداتی که به اندروید ور و حتی در کل ساعت‌های هوشمند وارد می‌شود این است که هنوز این محصولات حس و حال ساعت‌های قدیمی را به خریدار منتقل نمی‌کنند. شاید همکاری جدی با ساعت‌سازان برتر و ارائه مدل‌های رویایی چون Apple Watch این وضعیت را تغییر دهد، ولی اینکه چگونه ساعت‌سازان مطرح سوئیسی با مدل‌های بیش از حد محافظه‌کارانه خود می‌خواهند بر روی دنیای تکنولوژی تاثیر بگذارند، دیدنی خواهد بود. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که ‌بدانیم واقعا افرادی هستند که برای بستن یک کامپیوتر روی دستان خود حاضرند بیش از هزار دلار هزینه کنند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


تهیه 18 هزار ساعت اطلاعات از حوزه سلامت برای اپل واچ

اپل همواره برای محصولات خود سنگ تمام می‌گذارد و ساعت هوشمند این کمپانی به نام اپل واچ که به تازگی معرفی شده نیز از این قاعده مستثنی نیست. اکنون شبکه ABC گزارش کرده اپل بیش از 18 هزار ساعت اطلاعات این حوزه را برای اپل واچ جمع‌آوری کرده است.
کوپرتینونشین‌ها در رویداد معرفی این ساعت، نگاه ویژه ای به حوزه سلامت و تندرستی داشتند. اخیرا ABC به لابراتور فوق سری اپل در حوزه سلامت و تندرستی دعوت شده است تا بتواند نگاهی نزدیک به تجهیزات آزمایشگاهی و اتفاقات پشت پرده این آزمایشگاه داشته باشد. در این بازدید جف ویلیامز و جی بلاهنیک از مدیران ارشد اپل با ای‌بی‌سی همراه شده و مصاحبه‌ای را ترتیب داده‌اند. این شبکه پیش نمایشی از بازدید خود را در وب منتشر کرده ولی در برنامه Nightline نگاهی نزدیک‌تر به تجهیزات آزمایشگاهی اپل داشته است.
در مصاحبه‌ی 5 دقیقه‌ای این شبکه با مدیران اپل که پشت درهای بسته انجام شده است، مشخص شد این کمپانی بیش از 18 هزار ساعت اطلاعات از دنیای سلامت و تندرستی را با توجه به 10 هزار جلسه کاری جمع‌آوری کرده است که طی 2 سال گذشته کارمندان این لابراتور سری در آن سهیم بوده‌اند. بلاهینک، مدیر بخش تکنولوژی‌های سلامتی اپل نیز تایید می‌کند که این شرکت براساس فعالیت‌های گوناگون ساعت هوشمند خود را در فضاهای بیرونی (خارج از لابراتور) هم تست کرده است.

دانلود ویدئو

اپل‌واچ از 24 آوریل سال جاری میلادی عرضه می‌شود که پیش‌فروش آن در کشورهایی چون آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن و انگلستان از 10 آوریل آغاز خواهد شد. قیمت پایه این محصول برای مدل Apple Watch Sport از 349 دلار شروع می‌شود، در حالیکه مدل‌های فلزی (فولاد) ضد زنگ آن بین 549 تا 1099 دلار قیمت دارند. Apple Watch Edition نیز با طلای 18 عیار تنها برای افرادی چون کریس رونالدو قابل خرید است که حاضرند 17 هزار دلار برای نامزد جدید خود خرج کنند!


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


آگهی ویدئویی جدید اندروید ور با حضور انواع ساعت‌های هوشمند

اپل در ۱۸ اسفند ماه مراسم Spring Forward خود را با محوریت ساعت‌هوشمند این کمپانی، اپل‌واچ برگزار کرد، اما این مراسم با واکنش‌هایی نیز همراه بود که یکی از آن‌ها انتشار خلاصه‌ای از یک آگهی ویدئویی توسط گوگل در مورد اندروید ور و ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر آن بود.
گوگل نسخه‌ی کاملی از این آگهی ویدئویی را منتشر کرده است. آگهی ویدئویی پیشین منتشر شده تنها ۱۷ ثانیه بود، در حالی که نسخه‌ی جدید، بیش از یک دقیقه است. در این آگهی ویدئویی شاهد استفاده از انواع ساعت‌های‌هوشمند توسعه یافته مبتنی بر اندروید ور توسط تولیدکنندگانی نظیر ال‌جی، موتورولا، سامسونگ و سونی هستیم. گوگل سعی دارد با این آگهی‌های ویدئویی مفهوم BeToghetherNotTheSame# را در بین کاربران جا بیاندازد، چراکه کاربران در اندروید ور با گزینه‌های مختلفی برای خرید روبرو هستند.


لینک دانلود


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 


ساعت‌ هوشمند وکتور با طول عمر باتری 30 روزه!

ساعت تگ‌هوئر با اندروید ور تنها ساعت هوشمند لوکس نمایشگاه سالانه Baselworld سوئیس نبود و برندهای دیگری چون Vector Watch از محصولات منحصر به فرد خود نیز رونمایی کرده‌اند. این کمپانی سوئیسی از دو مدل ساعت هوشمند رونمایی کرده است که ادعا می‌شود باتری آنها 30 روز شارژدهی دارد.
ساعت‌ها وکتور شامل دو مدل Luna با صفحه گرد و Meridian با صفحه مستطیل‌شکل است، ولی موضوع طراحی یا نام برند این ساعت‌ها نیست و نکته مهم این است که توسعه‌دهندگان این شرکت مدعی شده‌اند باتری ساعت‌های آنها 30 روز دوام می‌آورد. بله! درست شنیدید 30 روز، نه 30 ساعت! اگرچه به نظر می‌رسد در صورت استفاده از امکانات دستگاه این رکورد محقق نخواهد شد. ساعت‌های وکتور می‌توانند پیام‌ها را بر روی صفحه خود نمایش دهند و با دستورات IFTTT کار می‌کنند.
این کمپانی که توسط تیمی متشکل از مدیر عامل قبلی Timex یعنی جو سانتانا و استیو جارویس طراح پیشین نایکی رهبری می‌شود، هیچ اشاره‌ای به امکانات و قابلیت‌های ساعت خود نکرده‌اند. حتی درباره پلتفرم مورد استفاده روی ساعت‌های وکتور نیز صحبتی نشده است، ولی مدیر روابط عمومی وکتور اشاره کرده است این ساعت‌ها نه تنها به خوبی با دستگاه‌های آیفون و آیپد اپل سازگار می‌شوند، بلکه از دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی نیز پشتیبانی خواهند کرد.
اواخر تابستان سال جاری میلادی ساعت‌های وکتور وارد بازار خواهند شد، ولی اگر قصد پیش‌خرید آنها را دارید این امکان برای برخی مدل‌ها از همکنون فراهم شده است.
مدل لونا با بند پلاستیکی سیاه یا چرم قهوه‌ای 349 دلار قیمت دارد و مدل مریدین با بند پلاستیکی سیاه برچسب قیمتی مناسب‌تری داشته و برای آن باید 199 دلار بپردازید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خریداران اپل واچ نسخه طلای 18 عیار برای اپل مشتریان VIP خواهند بود

کسانی که علاقمند به خرید اپل‌واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری نسخه‌ی ۱۸ عیار هستند می‌تواند مزایای مشتریان خاص را در فروشگاه‌های اپل داشته باشند؛ اپل این دسته از مشتریان را به عنوان کاربران VIP برخورد خواهد کرد.
مشتریان اپل‌واچ نسخه طلای ۱۸ عیار می‌توانند برای خرید، ملاقاتی خصوصی در فروشگاه اپل یا از طریق ویدئو چت با اپراتورهای فروش داشته‌ باشند؛ اگر این دو گزینه برای مشتریان قابل ارائه نباشد یا به درخواست مشتری، اپل می‌تواند به محل آن‌ها مراجعه کند. در فروشگاه اختصاصی اپل، برای مشتریانی که خواهان خرید اپل‌واچ طلای ۱۸ عیار هستند، اپراتورهای فروش بلادرنگ آماده برگزاری جلسه و راهنمایی آنها خواهند بود. این ملاقات احتمال دارد ۶۰ دقیقه به طول انجامد که نیمی از این زمان صرف تست و قرار دادن اپل‌واچ‌های مختلف بر روی مچ مشتریان صرف می‌شود.




این ملاقات دقیقا مشابه ملاقات‌هایی است که در فروشگاه‌های جواهر فروشی مشاهده می‌شود. در فروشگاه‌های اپل، قسمتی مجزا برای اپل‌واچ نسخه طلای ۱۸ عیار در نظر گرفته شده که مشتریان به راحتی می‌توانند در این قسمت ملاقات خصوصی را با عاملان فروش داشته باشند. در این بخش از فروشگاه، قسمتی شیشه‌ای برای اپل‌واچ‌های طلایی تعبیه شده که مشتریان می‌توانند به راحتی متناسب با سلیقه‌ی خود ظاهر ساعت خود را انتخاب کنند. از بین این ساعت‌ها تنها دو مدل از ساعت طلایی اپل‌واچ قابل مشاهده از نزدیک است؛ مگر در شرایطی که اپراتور فروش احساس کند که نیاز است تا یک ساعت سوم نیز در مچ مشتری تست شود. حتی قوانین خاصی هم برای مشتریانی که قصد دارند اپل‌واچ طلای ۱۸ عیار را با اپل‌واچ معمولی و با قیمت کمتر مقایسه کنند در نظر گرفته شده است.
کسانی که اپل‌واچ نسخه‌ی طلای ۱۸ عیار را بخرند، از پشتیبانی فنی ۲۴ ساعت شبانه روز برخوردار خواهند بود؛ این نسخه از اپل‌واچ فقط در فروشگاه‌های مرکزی و بزرگ اپل قابل ارائه خواهد بود. در حقیقت اپل برای فروش این محصول فرایندی مجزا را در نظر گرفته است. کارمندان فروش این فروشگاه‌ها زمان زیادی را صرف تشریح کردن قابلیت‌ها و آموزش آن‌ها به مشتریان خواهند کرد. برای کسانی که قصد دارند اپل‌واچ را استفاده کرده و آن را تست کنند، اپل چند عدد از ساعت‌ها دموی خود را برای این منظور در نظر گرفته که کاربران به راحتی می‌توانند آن را به آیپد یا آیفون خود متصل کنند.
اپل‌واچ نسخه‌ی طلای ۱۸ عیار به صورت شبانه‌روزی در محفظه‌های مخصوص جواهرات در فروشگاه‌های اپل نگه‌داری می‌شود. این ساعت‌ها دائما توسط شارژر مغناطیسی MagSafe شارژ می‌شوند تا همواره آماده تست و استفاده توسط مشتری باشند. اپل پیش فروش این ساعت‌ها را از تاریخ ۱۰ آوریل سال جاری میلادی شروع کرده و از ۲۴ آوریل ارائه آنها را آغاز خواهد کرد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت کراس پلتفرم آلکاتل با قیمت ۱۵۰ دلار راهی بازار شد

ساعت آلکاتل قیمتی کمتر از نصف یک اپل واچ اسپورت دارد، ولی طراحی و عمر باتری که برای آن ادعا شده در حد یک ساعت هوشمند رده بالا است.



اگر به دنبال یک ساعت هوشمند زیبا، با عمر باتری طولانی هستید که از هر دو پلتفرم اندروید و iOS پشتیبانی کند، چند گزینه برای شما وجود دارد. می‌توانید منتظر بمانید تا نسل بعدی ساعت پبل با نام تایم روانه بازار شود، یا از همین امروز ساعت هوشمند وان تاچ آلکاتل را سفارش دهید.
ساعتِ این کمپانی فرانسوی از نظر امکانات و قابلیت‌ها نمی‌تواند با ساعت پبل مقایسه شود، اما در رده ساعت‌های ارزان قیمت یک گزینه بسیار خوب به شمار می‌رود. این ساعت هوشمند حتی از ساعت پبل با آن قیمت وسوسه‌انگیزش هم ارزان‌تر است.
پبل تایم که به تازگی توانسته رکورد جمع‌آوری سرمایه در کیک استارتر را بشکند، ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت؛ این در حالی است که Alcatel Watch تنها ۱۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. البته و صد البته آلکاتل برای آن که بتواند محصولی مستقل از پلتفرم و ارزان‌قیمت تولید کند، مجبور شده برخی قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند را کنار بگذارد و باید ببینیم سیستم عامل این ساعت چه ویژگی‌هایی را به کاربر خواهد داد، اما از همین الان می‌توان گفت که رابط کاربری این ساعت از نظر ویژگی‌های و پیچیدگی‌ها به خوبی اندروید ور نخواهد بود.
از نظر ظاهری باید گفت که ساعت آلکاتل بسیار زیبا با طراحی گرد و حاشیه‌ باریک است. همچنین این ساعت توانسته گواهی ضدآب و ضد گرد و غبار IP67 را کسب کند . نمایشگر ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل آن هم کیفیت قابل قبولی ارائه می‌کند و هم آنقدری روی قیمت دستگاه تاثیر نگذاشته است. این ابزار پوشیدنی به بلوتوث 4 و NFC نیز مجهز شده تا به راحتی با تلفن هوشمند شما جفت شود.
آلکاتل واچ به همه قابلیت‌ها و سنسورهای استاندارد حوزه سلامتی مجهز شده که از جمله آنها می‌توان به سنسور ضربان قلب اشاره کرد. آلکاتل ادعا کرده که عمر باتری این ساعت بین ۲ تا ۵ روز است و گفته می‌شود اگر مدام نوتیفیکیشن‌های خود را روی ساعت هوشمند چک کنید، این عدد ممکن است به اندکی کمتر از دو روز هم برسد، اما در هر حال از رقیبی چون اپل واچ با ۱۸ ساعت عمر باتری عملکردی بهتر دارد.
ساعت وان تاچ آلکاتل که با اندروید 4.3 به بالا و آیفون 4S به بالا کار می‌کند، به زودی راهی بازار خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت ساعت سرفیس را معرفی می‌کند

امروز سایت مایکروسافت استرالیا تصویری منتسب به ساعت هوشمند سرفیس با نام Surface Watch منتشر کرده که به نظر می‌رسد این نیز یکی از دروغ‌های ۱۳ مایکروسافت باشد.



سایت مایکروسافت استرالیا تصویری را منتشر کرده که مدعی می‌کند ساعت هوشمند جدید به نام Surface Watch است، طبق ادعاهای سایت این ساعت سیستم عامل ویندوز 10 را اجرا کرده و با عبارت «کارهای بیشتری را با ساعت روی مچ خود انجام دهید» آن را معرفی کرده است.
اما از آنجایی که از امروز بازار دروغ ۱۳ داغ شده، احتمال می‌رود این نیز یکی دیگر از دروغ‌های ۱۳ مایکروسافت باشد. سایت مایکروسافت استرالیا چند ساعت پس از انتشار این تصویر، آن را کاملا از سایت حذف کرد. با این حال، اگر این ساعت واقعیت باشد، دوست داران مایکروسافت و کاربران زیادی درصدد تهیه آن خواهند آمد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انتشار تصاویری از ساعت هوشمند جدید موتورولا با اسم رمز Smelt

ماه گذشته شاهد انتشار تصویری از یک ساعت هوشمند جدید موتورولا بودیم، این تصاویر گمانه‌زنی‌های بسیاری را به دنبال داشت. حال تصاویر و اطلاعات جدید از این ساعت هوشمند منتشر شده است.
تصاویری که ماه گذشته منتشر شد، سئوالات بسیاری را در ذهن همه ایجاد کرد؛ به نظر می‌رسد این ساعت، جایگزین جدید ساعت موتو 360 باشد.
ظاهرا یک توسعه دهنده‌ی معروف، دستگاهی ناشناخته که به نظر می‌رسد توسط موتورولا ساخته شده را به کنسول توسعه دهنده‌ی اندرویدی خود متصل کرده است؛ با بررسی‌های مختلف مشخص شد که مکان این دستگاه در شهر موندلین نزدیک شرکت موتورولا در شیکاگو قرار دارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، اسم رمز این دستگاه Smelt بوده و دارای نسخه‌ی ۵.۱ از اندروید ور است. صفحه نمایش این ساعت دارای رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ است و پردازنده‌ی armeabi-v7a وظیفه‌ی پردازش آن را برعهده دارد؛ به نظر می‌رسد این پردازنده معماری ARM v7 داشته باشد.





به علاوه، مفهوم Smelt به معنای فلز مذاب است که این احتمال را به وجود می‌آورد که ساعت بعدی موتورولا کاملا فلزی باشد. با مشاهده تصاویری که منتشر شده، این انتظار به وجود نمی‌آید که طراحی دستگاه تفاوتی کرده باشد، اما به احتمال زیاد موتورولا عملکرد اپلیکیشن‌های آن را بهبود بخشیده و طول عمر باتری آن را بیشتر کرده است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیش سفارش اپل واچ از ۲۱ فروردین ساعت ۱۱:۳۱ ظهر آغاز می‌شود

اپل پیش از این در کنفرانس خود گفته بود که پیش‌ سفارش اپل واچ از دهم آپریل شروع خواهد شد. اما امروز زمان دقیق شروع پیش سفارش اولین ساعت هوشمند اپل نیز مشخص شد. شما از ساعت ۱۱:۳۱ ظهر جمعه ۲۱ فروردین برابر با ۱۰ آوریل قادر به پیش سفارش اپل واچ خواهید بود.



زمان پیش‌سفارش محصول‌های مختلف اپل برای کشور‌های مختلف با تفاوت ناحیه زمانی گوناگون مهم است. افرادی که قصد پیش‌سفارش این محصولات را داشته باشند از همان زمان شروع می‌توانند نسخه مورد علاقه خود از ساعت‌های اپل را سفارش دهند.
ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه نیمه شب PDT دقیقا ۷ ساعت قبل از زمان هماهنگ جهانی UTC است و نزدیک به ۱۱ ساعت و نیم با زمان IRDT ایران تفاوت زمان دارد.
قیمت نسخه آلومینیوم اپل واچ مدل اسپورت از ۳۴۹ دلار شروع می‌شود، مدل استیل استاندارد این ساعت ۵۴۹ دلار است و مدل مزین شده به طلای این ساعت هوشمند قیمتی برابر با ۱۰٫۰۰۰ دلار خواهد داشت. برنامه تضمین خرید یا همان گارانتی اپل که به نام +AppleCare شهرت دارد برای این مدل‌ ساعت‌ها به ترتیب ۵۹، ۷۹ و ۹۹۹ دلار هزینه اضافی دربرخواهد داشت.
خریداران برای امتحان کردن این ساعت‌های هوشمند مجبور به بازدید از اپل استور‌ها از روز جمعه آینده هستند. به شکل کلی اپل واچ از ۲۴ آپریل به صورت عمومی عرضه می‌شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مجموعه ویدئوهای آموزشی برای بیان ویژگی‌های اپل واچ

ساعت‌های هوشمند را باید در زمره‌ی گجت‌های نوپایی خواند که هنوز کاربران آشنایی چندانی با نحوه‌ی کار آن‌ها ندارند. از این رو اپل که در آستانه‌ی عرضه‌ی ساعت هوشمند خود به بازار قرار دارد، برای آشنایی هر چه بیشتر خریداران این گجت، ویدئوهایی آموزشی را برای استفاده از قابلیت‌های اپل واچ منتشر کرده است.



اپل در سال ۲۰۰۷ نیز ویدئوهایی آموزشی را برای آشنایی با قابلیت‌های آیفون و همچنین آموزش نحوه‌ی کار با گوشی‌هوشمند خود منتشر کرد تا کاربران با این محصول آشنا شوند، چراکه پیش از آن گوشی هوشمندی با قابلیت‌های آیفون در بازار وجود نداشت و از این‌رو اپل ویدئوهایی آموزشی را برای آشنایی کاربران منتشر کرد. حال این کمپانی به دلیل اینکه اپل واچ اولین محصول این کمپانی در حوزه‌ی ساعت‌های‌هوشمند است، سری ویدئوهایی را برای آشنایی با قابلیت‌های این گجت منتشر کرده است.
اپل در اولین ویدئوی آموزشی خود نگاهی به مفاهیم اصلی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ساعت‌هوشمند خود کرده که از بین آنها می‌توان به انواع کلید‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود به همراه فناوری فورس تاچ اشاره کرد. البته در کنار آشنا کردن کاربران با قابلیت‌های ساعت‌هوشمند، اپل خواسته‌ی خود را القا می‌کند. همانطور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، از اپل واچ به این دلیل که روی مچ دست کاربر قرار می‌گیرد، به عنوان یک گجت ایده‌آل برای کنترل اعلانیه‌ها یاد می‌شود. به گفته‌ی گوینده‌ی ویدئو، می‌توان با استفاده از اپل واچ کارهایی را که با گوشی انجام می‌شود، سریع‌تر و آسان‌تر انجام داد. در کنار این موضوع، در ویدئوی اول شاهد نمایش انواع ژست‌های حرکتی به همراه منوها هستیم.
این مجموعه‌ی ویدئویی شامل هفت ویدئو است. ویدئوهای دیگر کوتاه‌تر از ویدئوی اول خواهند بود. مفاهیمی که در ویدئوهای بعدی به آن پرداخته خواهد شد، شامل تنظیمات تغییر ظاهر ساعت، استفاده از اپلیکیشن پیام‌رسان و قابلیت Digital Touch است که با استفاده از آن می‌توان الگوهای لمس و ضربان قلب را برای سایر کاربران اپل واچ ارسال کرد. از جمله‌ی موضوعات دیگر می‌توان به بررسی برقراری تماس‌های صوتی، سیری، استفاده از نقشه، پخش موزیک، اپل پی و ورزش و انجام فعالیت‌های مرتبط با سلامتی اشاره کرد.
اپل ساعت‌هوشمند خود از ۲۴ آوریل روانه‌ی بازار خواهد کرد و انتظار می‌رود باقی ویدئوها تا زمان عرضه‌ی ساعت منتشر شده باشند.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 3 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA