انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 87 از 119:  « پیشین  1  ...  86  87  88  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
مایکروسافت نسخه‌ی آنلاک سرفیس 3 با پشتیبانی از LTE را عرضه می‌کند

یکی از اعضای تیم سرفیس در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ که در ردیت برگزار شد، اعلام کرد که مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه‌ی آنلاک تبلت سرفیس 3 با قابلیت پشتیبانی از LTE است.



عضو تیم سرفیس مایکروسافت در پرسش و پاسخ مجازی که به کمک Reddit برگزار می‌شد گفت:

ما در حال تولید یک نسخه‌ی LTE بصورت آنلاک هستیم. هنوز نمی‌توان در خصوص بازارهایی که شاهد حضور این نسخه خواهند بود صحبت کرد اما ما متوجه درخواست شما هستیم و در بسیاری از بازارها این محصول را عرضه خواهیم کرد. منتظر خبرهای بیشتر باشید.

کاربری که این پرسش را مطرح کرده بود، از چهار سال پیش تا کنون به دنبال یک تبلت با قابلیت اجرای نسخه‌ی کامل ویندوز بوده که قادر به پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی 3G/4G/LTE بصورت آنلاک باشد؛ جستجویی که تا به امروز پاسخ کامل و موفقی در بر نداشت.
این مساله زمانی اهمیت بیشتری پیدا کرد که مایکروسافت چند روز پیش در هنگام معرفی رسمی سرفیس 3، اعلام کرد نسخه‌ی مجهز به 4G LTE این دستگاه از طریق اپراتورهای T-Mobile و Verizon طی سال 2015 در ایالات متحده عرضه خواهد شد.
مقام‌های اجرایی مایکروسافت ار هر گونه اظهار نظر در تایید یا رد صحبت‌های این عضو تیم سرفیس خودداری کرده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
40 ورق از 40 سالگی مایکروسافت

40 سال قبل در چنین روزی، یعنی چهارم آوریل سال 1975 میلادی بیل گیتس 19 ساله و پل آلن 22 ساله به عنوان دوستانی از Leakside School سیاتل در یک همکاری مشترک استارتاپی به نام Micro-Soft را راه‌اندازی کردند. استارتاپی که شاید هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند روزی به اینجا برسد. به مناسبت 40 سالگی این کمپانی می‌خواهیم 40 برگ از تاریخچه آن را ورق بزنیم.



در این 40 سال، ردموندی‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردند و اکنون سومین برند با ارزش دنیا به حساب می‌آیند. مایکروسافت همواره با اپل به عنوان رقیب سنتی و دیرینه خود دست به گریبان بوده است و تصمیمات بعضا نادرست برخی از مدیران این شرکت سبب شده تا طی سال‌های اخیر، ردموندی‌ها در برخی قسمت‌ها دچار تزلزل شوند.


در ادامه 40 نکته مهم و برجسته از تاریخچه 40 ساله مایکروسافت را با همدیگر مرور می‌کنیم:
- 4 آوریل سال 1975، مایکروسافت تاسیس شد.
- 1 ژانویه سال 1979، مایکروسافت از Albequerque در نیومکزیکو به Bellevue در واشینگتن نقل مکان کرد.
- 25 ژوئن سال 1981، مایکروسافت ادغام شد.
- 12 اگوست سال 1981، کمپانی آی‌بی‌ام اولین کامپیوتر شخصی خود را با سیستم عامل 16 بیتی مایکروسافت یعنی MS-DOS 1.0 معرفی کرد.
- 26 فوریه سال 1986، به مقر خود در ردموند واشنگتن نقل مکان کرد.
- 13 مارس سال 1986، سهام مایکروسافت به صورت عمومی عرضه شد.
- 1 آگوست سال 1989، مایکروسافت اولیه نسخه بسته آفیس شامل اپلیکیشن‌های کاربردی را معرفی کرد.
- 22 می سال 1990، مایکروسافت ویندوز 3 را منتشر کرد.
- 24 آگوست سال 1995، مایکروسافت ویندوز 95 را منتشر کرد.
- 25 ژوئن سال 1998، مایکروسافت ویندوز 98 را منتشر کرد.
- 13 ژانویه سال 2000، استیو بالمر به عنوان مدیرعامل مایکروسافت منصوب شد.
- 17 فوریه سال 2000، مایکروسافت ویندوز 2000 را منتشر کرد.
- 25 اکتبر سال 2001، مایکروسافت ویندوز XP را منتشر کرد.
- 15 نوامبر سال 2001، مایکروسافت اولین نسخه کنسول بازی ایکس‌باکس را عرضه کرد.
- 7 نوامبر سال 2002، مایکروسافت و شرکای تجاری‌اش از تبلت پی‌سی رونمایی کردند.
- 22 نوامبر سال 2005، مایکروسافت ایکس‌باکس 360 را عرضه کرد.
- 30 ژانویه سال 2007، مایکروسافت ویندوز ویستا و بسته آفیس 2007 را در سراسر جهان منتشر کرد.
- 27 ژوئن سال 2008، بیل گیتس تصمیم گرفت از فعالیت‌های خود در مایکروسافت کاسته و بیشتر به موسسه خیریه The Bill & Melinda Gates Foundation بپردازد که به کمک همسرش آن را تاسیس کرده است.
- 22 اکتیر سال 2009، مایکروسافت ویندوز 7 را منتشر کرد.
- 15 ژون سال 2010، مایکروسافت نسخه عمومی آفیس 2010 را منتشر کرد.
- 4 نوامبر سال 2010، مایکروسافت دستگاه کینکت را برای ایکس‌باکس 360 عرضه کرد.
- 10 نوامبر سال 2010، مایکروسافت ویندوزفون 7 را منتشر کرد.
- 28 ژوئن سال 2011، مایکروسافت آفیس 365 را منتشر کرد.
- 13 اکتبر سال 2011، مایکروسافت، اسکایپ را تصاحب کرد.
- 26 اکتبر سال 2012، مایکروسافت ویندوز 8 و مایکروسافت سرفیس را عرضه کرد.
- 29 اکتبر سال 2012، مایکروسافت از ویندوزفون 8 رونمایی کرد.
- 29 ژانویه سال 2013، مایکروسافت آفیس 2013 را منتشر کرد و آفیس 365 را توسعه داد.
- 18 فوریه سال 2013، مایکروسافت outlook.com را عرضه کرد.
- 21 می سال 2013، مایکروسافت از ایکس‌باکس وان رونمایی کرد.
- 3 سپتامبر سال 2013، مایکروسافت تصمیم خود برای خرید بخش دستگاه‌ها و سرویس‌های موبایل، لایسنس پتنت‌ها و سرویس‌های نقشه نوکیا را اعلام کرد.
- 17 اکتبر سال 2013، مایکروسافت ویندوز 8.1 را منتشر کرد.
- 22 اکتبر سال 2013، مایکروسافت تبلت‌های سرفیس 2 و سرفیس پرو 2 را معرفی کرد.
- 22 نوامبر سال 2013، مایکروسافت ایکس‌باکس وان را عرضه کرد.
- 4 فوریه سال 2014، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت شد.
- 27 مارس سال 2014، بسته‌ی آفیس برای آیپد منتشر شد.
- 20 ژوئن سال 2014، مایکروسافت تبلت سرفیس پرو 3 را عرضه کرد.
- 15 سپتامبر سال 2015، مجموعه‌ی Minecraft به تصاحب مایکروسافت درآمد.
- 6 نوامبر سال 2014، مایکروسافت بسته‌ی آفیس را برای تبلت‌های اندرویدی ارائه کرد.
- 21 ژانویه 2015، مایکروسافت جزئیات ویندوز 10 را اعلام کرد.

قطعا شرکتی به بزرگی و شهرت مایکروسافت در این 40 سال افتخارات و برجستگی‌های دیگری هم داشته است که اشاره به آنها نیازمند زمان دیگری است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت تایید کرد: اندازه منوی استارت ویندوز 10 قابل تغییر خواهد بود

در نسخه‌های اولیه پیش‌نمایش ویندوز 10، مایکروسافت امکان تغییر سایز منوی استارت را با اینکه همچنان یک قابلیت کامل‌نشده بود در اختیار کاربران قرار داد. اما در نسخه‌های پیش نمایش بعدی که تا کنون منتشر شده دیگر خبری از این قابلیت نبود تا اینکه مایکروسافت اعلام کرد این ویژگی در نسخه نهایی ویندوز 10 وجود خواهد داشت.



مایکروسافت تاکید کرده است که این قابلیت به هیچ عنوان از ویندوز 10 حذف نشده و در نسخه نهایی این سیستم عامل که در تابستان منتشر خواهد شد، وجود خواهد داشت.
براساس گفته‌های گابریل آول از مایکروسافت، امکان تغییر اندازه منوی استارت یک بار دیگر به نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ باز خواهد گشت. در نسخه‌های اخیر ویندوز 10 این قابلیت به دلیل مشکلات کاربری و باگ‌های موجود حذف شده بود. به همین دلیل نیز در منوی استارت، کارکردن و گشت‌و‌گذار در سیستم برای کاربران سخت شده بود.
در حال حاضر می‌توانید با فشردن دکمه‌ای که گوشه راست بالای منوی استارت قرار دارد صفحه Start را اجرا کرده و تمامی کاشی‌های خود را ببینید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل با هنرمندانی چون تیلور سوئیفت قرارداد انحصاری می‌بندد

سرویس‌های استریم موسیقی در حال ربودن گوی سبقت از سایر روش‌های انتشار موسیقی در جهان هستند و اپل نیز در آینده‌ی نزدیک سرویس موسیقی بیتس را عرضه خواهد کرد. به گزارش بلومبرگ اپل درصدد عقد قرار داد انحصاری با هنرمندانی نظیر تیلور سوئیفت است تا سرویس موسیقی بیتس را معرفی کند.



بلومبرگ گزارشی منتشر کرده که براساس آن اپل درصدد عقد قرارداد انحصاری با هنرمندانی نظیر تیلور سوئیفت، فورانس و شمار دیگری از خوانندگان است تا امتیاز پخش استریم اختصاصی آثار این هنرمندان را به دست آورده و از این طریق بتواند شروع موفقی را برای سرویس موسیقی خود رقم بزند.
شاید از خود بپرسید که پیشنهاد اپل برای راضی کردن این هنرمندان چقدر است؟ Kanye West صبح امروز با اشاره به عقد قرارداد با اپل، ارزش آن را چند میلیون دلار خوانده است. از جمله‌ موارد دیگر می‌توان به شنیده‌هایی در خصوص پیشنهاد سه میلیون دلاری به همراه سه درصد از سهام کمپانی در ازای دریافت آثار اختصاصی و پشتیبانی از سوی Tidal اشاره کرد. انتظار می‌رود سرویس موسیقی بیتس نیز از روند مرسوم سرویس‌های استریم موسیقی که در ازای دریافت مبلغ 9.99 دلار به کاربران سرویس می‌دهند، پیروی کند. اشتراک یک ساله‌ی این سرویس نیز ۱۲۰ دلار خواهد بود که چهار برابر میانگین مبلغی است که کابران در آیتونز خرج می‌کنند.
روند توزیع موسیقی در سال‌های اخیر تحولات بسیاری به خود دیده است. پس از سی‌دی‌های صوتی و MP3، حال نوبت به سرویس‌های استریم موسیقی رسیده که دسترسی کاربران به میلیون‌ها آهنگ را ممکن کنند. اما رقابت برای به دست آوردن محتوای انحصاری می‌تواند لذت استفاده از سرویس‌های استریم موسیقی را تا حدودی کاهش دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سایت فرندفید بسته شد

سایت فرندفید، از شبکه‌های اجتماعی مجازی، به کار خود پایان داد.
این سایت به کاربران اجازه می‌داد که همه حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی و یا خوراک سایت‌ها را به یک حساب در فرندفید متصل کنند و به این ترتیب حساب فرندفید محتوای جدید این حساب‌ها (فیسبوک، توییتر، یوتیوب، فید وبلاگ‌ها و...) را به طور خودکار همرسانی می‌کرد.
علاوه بر این کاربران می‌توانستند درباره محتوای همرسانی‌شده بحث کنند و کامنت بدهند.
گردانندگان فرندفید در مطلبی که در وبلاگ خود نوشته‌اند، می‌گویند پس از واگذاری این شبکه اجتماعی به فیسبوک در سال ۲۰۰۹ شمار کاربران فعال سایت به طور مدام کاهش پیدا کرده است.
آنها خطاب به کاربران سایت گفته‌‎اند: "ما به چیزی که سال‌ها پیش ساختیم افتخار می‌کنیم و می‌دانیم که این کار بدون حمایت شما ممکن نبود."
سایت فرندفید در مقطعی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در ایران بود، به ویژه کاربران زیادی برای بحث درباره مسائل اجتماعی و سیاسی از آن استفاده می‌کردند.
با وجود اعلام رسمی بسته شدن فرندفید هنوز برخی از کاربران به آن دسترسی دارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی هاردهای اکسترنال قابل حمل سری Pro را معرفی کرد

سونی نسل جدید هاردهای سخت جان اکسترنال قابل حمل خود را از سری Pro معرفی کرد. این هاردها ظرفیتی دو ترابایتی دارند و می‌توان از طریق دو درگاه USB 3.0 و تاندربولت با آن ارتباط برقرار کرد.



هاردهای اکسترنال سونی از پایداری بالایی برخوردار هستند و قادرند در برابر فشارها و ضربات وارد شده به خوبی مقاومت کنند. براساس اطلاعات ارائه شده این نمونه‌ی یک ترابایتی PSZ-HB1T و دو ترابایتی PSZ-HB2T نام دارد. سرعت خواندن و نوشتن در این هاردهای اکسترنال ۱۲۲ مگابایت در هر ثانیه است. همانطور که اشاره کردیم این هارد اکسترنال بسیار سخت جان است و تمام تست‌های نظامی پرتاب را با موفقیت پشت سر گذاشته است. ضمنا باید به دارا بودن دو گواهی IP5X و IPX4 اشاره کرد.
الگوی طراحی این هاردها تنها برای حفاظت در برابر انواع ضربات نیست، بلکه این طراحی در صورت قرارگرفتن هاردها بصورت پشته‌ای رو هم نیز با عبور دادن هوا از میان شیارها، منجر به حفظ دما خواهد شد.
این هاردها را می‌توان با استفاده از کیف پلاستیکی توسعه داده شده برای آن به‌همراه کابل‌ها به راحتی حمل کرد. ضمنا کیف پیش‌بینی شده برای این حافظه دارای دسته نیز است که دست گرفتن آن را بسیار ساده‌تر می‌کند.
سونی این محصول را از ماه می سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کروم 42 به‌همراه قابلیت نمایش اعلانیه‌ها منتشر شد

گوگل پس از آنکه از پایداری نسخه‌ی 42 مرورگر کروم اطمینان حاصل کرد، حال این مرورگر را برای استفاده‌ی عموم منتشر کرده است. در کنار لیستی از بهبود‌های امنیتی، بهبود عملکرد و بالا بردن پایداری آخرین نسخه از کروم، این مرورگر همراه با Push API و Notification API عرضه شده که این موضوع به معنای اضافه شدن اعلانیه‌ها به مرورگر کروم است.
گوگل در کنار بهبود‌های امنیتی و بالا بردن پایداری مرورگر خود در نسخه‌ی جدید، قابلیت‌ جدیدی را به مرورگر خود افزوده که امکان ارسال اعلانیه‌ها برای کاربران را فراهم می‌کند. با استفاده از این قابلیت جدید، وب‌سایت‌ها قادرند تا در صورت نیاز اعلانیه‌هایی را برای کاربران حتی در صورت بسته بودن صفحه‌ی مربوط به سایت ارسال کنند. گوگل برای اینکه از آزاردهنده‌ بودن ارسال اعلانیه‌ها در مرورگر خود کاهش دهد، توسعه‌دهندگان را ملزم به دریافت اجازه از کاربران برای استفاده از Push API کرده است.
در صورتی که وب‌سایت یا سرویس مورد نظر موفق به دریافت اجازه شد، توسعه‌دهندگان برای استفاده از Google Cloud Messaging برای ارسال و نمایش اعلانیه‌ها آزاد هستند.



استفاده از اعلانیه‌ها می‌تواند نکات مثبت و کاربردهای بسیار مناسبی را نیز به همراه داشته باشد. برای مثال فرض کنید که در وب‌سایتی نظیر eBay پیشنهادی را برای خرید یک کالا ارائه داده‌اید. با استفاده از اعلانیه‌ها می‌توانید در صورتی که حتی مرورگر خود را بسته باشید، از ماوقع پیشنهادات ارائه شده و فرآیند فروش کالای مورد نظر مطلع شوید.
همانطور که اشاره کردیم، کروم 42 همراه به بهبود‌های امنیتی نیز همراه است. بخشی از مشکلات امنیتی که در این نسخه حل شده، طی برنامه‌‌ای پیدا شده که گوگل در قبال هر مشکل، جایزه‌ای را به یابنده اعطا کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت سرویس «آفیس 365 ویدیو» را عرضه کرد

مایکروسافت سرویس جدیدی را با عنوان آفیس 365 ویدیو ارائه کرده که با استفاده از این سرویس کمپانی‌ها می‌توانند انواع ویدیو‌ها را در سازمان خود برای دسترسی از طریق ابزار‌های موبایل و دسکتاپ‌ها به اشتراک بگذارند.



سرویس جدید مایکروسافت در قالب آفیس 365 امکان استفاده از فایل‌های ویدیویی را تسهیل کرده و مانع کپی شدن این نوع فایل‌ها در شبکه‌ی داخلی یک سازمان می‌شود.
در واقع می‌توان این سرویس را به‌عنوان یک یوتیوب درون سازمانی خواند. با استفاده از این قابلیت مدیران شبکه می‌توانند انواع کانال‌ها را برای سازمان‌دهی شبکه‌ی خود ایجاد کنند. با استفاده از این قابلیت می‌توان انواع ویدیوها را به همراه متادیتای مناسب آپلود کرد و مجموعه‌‌ای از ویدیوهای منظم و دسته بندی شده را در اختیار داشت.
پس از آنکه ویدیو آپلود شد، نسخه‌های مختلفی از آن با رزولوشن‌های مختلف ایجاد می‌شود تا کاربران بتوانند بدون ایجاد مشکلی به‌راحتی ویدیوی مورد نظر را فارغ از سرعت اینترنت خود تماشا کنند. آفیس 365 ویدیو با استفاده از یک پخش کننده‌ی مبتنی بر HTML 5 بصورت کاملا روان دسترسی به ویدیوها را امکان پذیر می‌کند.
ردموندی‌ها اپلیکیشنی را نیز برای آیفون منتشر کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توان به راحتی ویدیوها را ضبط و آپلود کرد. براساس اطلاعات ارائه شده نسخه‌های دیگر اپلیکیشن برای سایر پلتفرم‌ها نیز به زودی منتشر خواهد شد.
این سرویس در حال حاضر برای اغلب مشتریان تجاری و آکادمیک آفیس 365 در دسترس است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویکی لیکس صدها هزار ایمیل و سند هک‌شده سونی را منتشر کرد

سایت افشاگر ویکی لیکس صدها هزار ایمیل و سند متعلق به شرکت سونی پیکچرز انترتینمنت را که سال گذشته لو رفته بود،‌ منتشر کرده است.
در این آرشیو ظاهرا مکاتبات سونی با دفتر نخست وزیری بریتانیا و چندین شخصیت هالیوودی هم دیده می شود.
در ماه نوامبر سال ۲۰۱۴، درست چند هفته پیش از اکران و توزیع فیلم کمدی "مصاحبه"، که در آن از حکومت کره شمالی انتقاد می شود، کامپیوترهای شرکت سونی مورد حمله سایبری قرار گرفت.
سونی گفته است که این اقدام ویکی لیکس را شدیدا محکوم می کند.
سونی در بیانیه ای نوشته است:‌ "ما شدیدا با ادعای ویکی لیکس مبنی بر اینکه این اسناد متعلق به عموم است، مخالفیم."
ویکی لیکس بیش از ۱۷۰هزار ایمیل و ۲۰ هزار سند از سونی را منتشر کرده است.
پس از هک کامپیوترهای سونی در ماه نوامبر، یک موسسه ناشناس این اسناد را به صورت آنلاین منتشر کرد، ولی شکل عرضه آن طوری نبود که محتوای آن به سادگی قابل جست و جو باشد.
جولیان آسانژ،‌ بنیانگذار سایت ویکی لیکس، انتشار این اسناد را موجه دانسته و گفته که این اسناد "نشانگر عملکرد درونی یک شرکت چند ملیتی است."
او گفته است که "این اسناد در کانون یک درگیری سیاسی -جغرافیایی است."
کره شمالی هرگونه دست داشتن در حمله های سایبری به سونی را انکار کرده است ولی آن را اقدامی "بجا" توصیف کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
DirectX 12 به همراه ویندوز 10 عرضه خواهد شد

ویندوز 10 سیستم عاملی است که تا به حال خبرهای بیشتری پیرامون آن منتشر شده و توسط افراد بسیاری مورد بحث قرار گرفته است. شرکت AMD اخیرا اعلام کرده که DirectX 12 به همراه این سیستم عامل در ماه جولای عرضه خواهد شد.



ویندوز 10 قرار است با تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود عرضه شود و تا به حال اطلاع‌رسانی‌های بسیاری در این خصوص انجام شده است. شرکت AMD نیز اخیرا اعلام کرده که APIهای مربوط به DirectX به همراه ویندوز 10 در ماه جولای عرضه خواهد شد.
در آخرین کنفرانس این دو کمپانی، AMD اعلام کرده که تاریخ عرضه‌ی ویندوز 10 در ماه جولای خواهد بود. DirectX نیز درون این ویندوز تعبیه شده و به همراه آن ارائه خواهد شد. روز گذشته طی کنفراس مالی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵، مدیر عامل AMD لیزا سو اعلام کرد که اواخر فصل جاری درباره کارت گرافیک‌های آتی این کمپانی صحبت خواهد کرد، با این حال وی به هیچ زمان مشخصی اشاره نکرد اما نمایشگاه Computex که در ماه میلادی ژوئن برگزار می‌شود، می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی محصولات جدید AMD باشد.
مایکروسافت وعده داده که به زودی ویندوز 10 را با تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید آن عرضه خواهد کرد. در مقابل شرکت AMD نیز ماه جولای را برای ارائه DirectX 12 به همراه ویندوز 10 در نظر گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 87 از 119:  « پیشین  1  ...  86  87  88  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA