انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
ساعت VivoWatch ایسوس در هفته‌ی مد میلان

براساس پیش‌بینی‌ها این ساعت‌هوشمند در هفته‌ی مد میلان که از امروز آغاز شده، معرفی شد. حال ویدئویی از VivoWatch منتشر شده که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.



همانطور که دیروز نیز به این نکته اشاره کردیم، VivoWatch برخلاف زن‌واچ که در شهریور ماه سال گذشته معرفی شد، یک ساعت‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور نیست. ایسوس برای بالا بردن عمر باتری مورد استفاده در این ساعت‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش سیاه و سفید استفاده کرده و همچنین اندروید ور را کنار گذاشته است. تراشه‌ی مورد استفاده در این ساعت‌هوشمند ساخته مدیاتک است. براساس اطلاعات ارائه شده این ساعت‌هوشمند قادر است با یک بار شارژ ده روز باتری داشته باشد.
VivoWatch با هدف مانیتور کردن فعالیت‌‌های ورزشی کاربران توسعه یافته و از این‌رو از وجود سنسورهای مختلفی بهره می‌برد. گواهی IP67 این ساعت‌هوشمند، مقاومت این محصول را تا یک متر زیر آب برای سی دقیقه امکان پذیر می‌کند.
همانطور که در این ویديو نیز مشاهده می‌کید، سنسور‌های مورد استفاده در این ساعت‌هوشمند در پشت آن جا گرفته‌‌اند. براساس اطلاعات ارائه شده این محصول با قیمت 158 دلار از طریق وب‌سایت ایسوس در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل ساعت موتو 360 را به قیمت ۱۶۵ دلار و امکان ارسال رایگان می‌فروشد

تنها پس از چند روز که آمازون ساعت موتو 360 را با قیمت ۱۷۰ دلار عرضه کرد، گوگل تصمیم گرفت تا این ساعت را ارزان‌تر کرده و با قیمت ۱۶۵ دلار و امکان ارسال رایگان به فروش برساند.



ساعت هوشمند موتو 360 جزو بهترین ساعت‌های اندروید وِر در بازار است که افراد بسیاری از آن به عنوان گزینه‌ی خوبی برای ساعت هوشمند و قرار گیری در مچ دست یاد می‌کنند. این ساعت در سه رنگ و مدل مشکی، نقره‌ای و سفید عرضه می‌شود.
وب‌سایت موتورولا قابلیت‌های بسیاری را برای شخصی سازی این ساعت و خرید آن فراهم می‌کند، اما قیمت آن ثابت بوده و شرکت موتورولا آن را ارزان نمی‌کند. از آنجایی که گزینه‌ی سفارشی کردن در وب‌سایت‌های دیگر وجود ندارد، برای آن دسته از کاربرانی که از سفارشی کردن آن صرف نظر می‌کنند، می‌توان فروشگاه گوگل را پیشنهاد داد. گوگل ساعت موتو 360 را ۸۵ دلار ارزان‌تر کرده و با قیمت ۱۶۵ دلار به فروش می‌رساند. همچنین پس از خرید، این محصول به صورت رایگان برای کاربر ارسال خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
Up2؛ ارزان ترین و کوچک ترین دستبند سلامتی شرکت Jawbone

شرکت Jawbone اخیرا گجت پوشیدنی به نام Up2 معرفی کرده که دستبندی برای ردگیری سلامت است؛ Up2 که از امروز آماده عرضه است قیمتی معادل ۹۹.۹۹ دلار دارد و نسبتا از ویژگی‌های خوبی همانند دستبند Up3 این کمپانی برخوردار است.



Up2 ارزان‌ترین و کوچک‌ترین دستبند شرکت Jawbone است و از امروز با قیمت ۹۹.۹۹ در دسترس کاربران قرار دارد. دستبند Up3 از قابلیت‌ها و سنسورهای بیشتری از جمله خواندن ضربان قلب و درجه حرارت پوست برخوردار است اما Jawbone معتقد است که می‌توان دستبندی ارزان را نیز به کاربران ارائه کرد که بتوانند به راحتی با قرار دادن روی مچ دست به امکانات و قابلیت‌های آن دست‌ یابند. کمپانی Jawbone انتظار دارد، Up2 نظر طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کند.
دستبند سلامتی Up2 که توسط ایو بهار طراحی شده، ۴۵ درصد کوچکتر از دستبند Up24 و حتی کوچکتر از دستبند Up3 است. شرکت Jawbone مدعی است که این دستبند درصورت شارژ کامل باتری، هفت روز دوام می‌آورد. Up2 قابلیت ضد عرق دارد و حتی می‌توان آن را زیر دوش حمام نیز برد. سنسورهای این دستبند توسط پوشش آلومینیومی محافظت شده است اما جدا از طراحی و ظاهر، این دستبند ملزومات Up24 را به همراه دارد. جدیدترن دستبند Jawbone قابلیت ردیابی الگوهای خواب کاربر، پیگیری فعالیت‌های روزانه، قابلیت اعلام هشدارها از طریق ویبره و حتی پس از نشستن طولانی مدت این دستبند با ویبره‌های ممتد به کاربر هشدار می‌دهد.
اما علاوه بر سخت افزار جدید، شرکت Jawbone در این دستبند از اپلیکیشن Smart Coach یا مربی هوشمند استفاده کرده است. اپلیکیشن Smart Coach سرویس سیستم سلامتی کمپانی Jawbone است که ترفندهای سلامتی را ارائه داده و کیفیت خواب، رژیم و دیگر موارد مشابه را بهبود می‌دهد. به عنوان مثال اگر بعد از وعده‌ی غذای شب تمایل به پیاده‌روی یا دویدن داشته باشید به احتمال زیاد این اپلیکیشن شما را به استراحت و خواب شبانه‌ی زود هنگام دعوت خواهد کرد، به این ترتیب اپلیکیشن Smart Coach کنترل بیشتری در پیشرفت خواب و استراحت خواهد داشت. کاربرانی که صاحب دستبند Up3 هستند از قابلیت‌های بیشتری از این اپلیکیشن برخوردار خواهند بود، از جمله قابلیت ردیاب تناسب اندام که نظارتی را به ضربان قلب هنگام خواب دارد و به لطف سنسورهای بیشتر می‌تواند عادت‌های خواب را ثبت و پیگیری کند.




شرکت Jawbone معتقد است که دستبند Up2 نقطه‌ی عطف و شروعی برای آشنایی و استفاده‌ی اکثر کاربران با گجت‌های پوشیدنی ردیاب سلامت خواهد بود. دستبند Up2 در رنگ مشکی از امروز در وب‌سایت شرکت Jawbone، آمازون و Best Buy به صورت آنلاین قابل سفارش دادن است؛ البته سایت Best Buy از روز یک شنبه‌ هفته آینده فروش آن را آغاز خواهد کرد. رنگ طوسی و دیگر رنگ‌های متنوع آن نیز در چند روز آتی عرضه می‌شود، دیگر دستبندهای سلامتی شرکت Jawbone شامل Jawbone Move, Up2, Up3 و Up4 است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اهدای اپل واچ 18٫000 دلاری به افراد سرشناس در هفته‌ مد میلان توسط اپل

هفته‌ی مد میلان امسال رنگ و بوی دیگری داشت، چراکه کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی فناوری، حضور پررنگ‌تری داشتند. پس از معرفی ساعت‌هوشمند ایسوس، اپل شروع به خودنمایی کرد و با اهدای اپل‌واچ Edition که 18٫000 دلار قیمت دارد، بار دیگر نام خود را پررنگ‌تر از سایر کمپانی‌ها نشان داد.



دیروز و در جریان برگزاری مراسم هفته‌ی مد میلان، بسیار از افراد سرشناس و هنرمندان حاضر در این مراسم نظیر Drake، Katy Perry و Pharrel Williams اپل‌واچ‌های استیل و ادیشن را از سوی اپل هدیه گرفتند. این مراسم که در رستوران گران قیمت Carlo e Camilla‌در میلان برگزار شد، محلی برای اعطای هدایای 18٫000 دلاری اپل به افراد سرشناس بود.
خبر مربوط به این مراسم از طریق تصاویر به اشتراک گذاشته شده از سوی Gnutti Beretta در رسانه‌ها درز کرد. وی همسر Franco Beretta، مالک کمپانی اسلحه‌سازی برتا است. همچنین باید به اهدای یک دستگاه از اپل واچ‌های اپل به ورزشکار بریتانیایی، Will Carling اشاره کرد. وی کاپیتان تیم راگبی تیم ملی انگلستان بوده و با توجه به این موضوع که جانی آیوی بریتانیایی خود یکی از دوستداران ورزش راگبی است، اهدای اپل واچ به همراه شارژر و بند قرمز رنگ چندان دور از انتظار نیست.




هرچند فیل شیلر و مارک نیوسون، در رستوران مورد نظر به نمایش اپل واچ پرداختند، اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که ایتالیا جزو کشورهایی نیست که بیست و چهارم آوریل اپل واچ در آن معرفی خواهد شد.
میلان یکی از پایتخت‌های مد در جهان است و هفته‌ی مد میلان نیز محلی است که بسیاری از برند‌های برتر در آن حاضر می‌شوند، از این‌رو اپل درصدد آن است تا اپل واچ را به عنوان زیورالاتی که فناوری نیز چاشنی آن شده، معرفی کند. اپل واچ تا نوزدهم آوریل یعنی فردا در Salone Del Mobile به نمایش گذاشته خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیش‌بینی فروش 3 میلیون دستگاه اپل واچ در 2 هفته‌ با درآمدی 2 میلیارد دلاری برای اپل

گمانه‌زنی‌ها در خصوص میزان فروش ساعت‌هوشمند اپل همچنان ادامه دارد. آخرین پیش‌بینی‌ها حکایت از فروش 3 میلیون دستگاه اپل واچ دارد که این فروش درآمدی 2 میلیارد دلاری را عاید اپل خواهد کرد.



پیش‌بینی در خصوص میزان فروش اپل‌واچ همچنان ادامه دارد. Carl Howe از موسسه‌ی تحلیلی Think Big، فروش بیش از سه میلیون دستگاه اپل واچ را پیش بینی کرده است. براساس پیش‌بینی وی، از تعداد سه میلیون دستگاه فروخته شده در دو هفته‌ی اول بیش از 1.8 میلیون دستگاه متعلق به مدل اسپورت، 1.0 میلیون دستگاه متعلق به نمونه‌ی استیل و 40٫000 دستگاه متعلق به نمونه‌ی ادیشن خواهد بود. هُو درآمد اپل از فروش این تعداد ساعت‌هوشمند را 2 میلیارد دلار تخمین زده که با در نظر گرفتن حاشیه‌ی سود 60 درصدی، اپل واچ تبدیل به سودده‌ترین محصول این کمپانی می‌شود.
کارل هُو به این نکته اشاره کرده که ماژول‌های الکترونیک مورد استفاده در هر سه مدل، فرقی نمی‌کند و از این‌رو با احتساب میزان طلا و بند‌های چرمی به کار برده شده در مدل ادیشن نیز می‌توان به این نتیجه رسید که اپل حاشیه‌ی سود بالایی را از برای اپل واچ‌های خود در نظر گرفته است. وی همچنین به این نکته اشاره کرده که برخلاف بسیاری از گجت‌های الکترونیک، دلیلی برای کاهش قیمت ساعت‌های‌هوشمند اپل نمی‌بیند و در صورت کاهش هزینه‌های تولید، بار دیگر به سوددهی اپل اضافه خواهد شد.
البته باید به این نکته اشاره کرد که هُو اطلاعی از آنچه در کمپانی اتفاق می‌افتد ندارد و در واقع پیش‌بینی‌های وی مبتنی بر اطلاعاتی است که خارج از کمپانی اپل مطرح شده است.
هُو براساس آمار‌های ارائه شده در مورد میزان پیش‌خرید اپل‌واچ، نظرسنجی‌ها درمورد محبوبیت‌‌ سه نسخه‌ی ساعت‌هوشمند اپل و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص میزان تولید اپل واچ به بیان گمانه‌های خود پرداخته است. با توجه به اطلاعات موجود در سه زمینه‌ی اشاره شده، هُو به این موضوع اشاره می‌کند که فروش اولیه بیش از آنکه تحت تاثیر درخواست بالای مشتریان قرار گیرد، از طریق تولید محدود خواهد شد. وی معتقد است اپل در موج اول قصد دارد با عرضه‌ی سه میلیون دستگاه میزان درخواست بازار از ساعت‌هوشمند خود را بسنجد تا بتواند تا در مراحل بعد براساس درخواست بازار به تولید بپردازد. از نظر وی، اپل در ماه می و ژوئن ماهیانه دو میلیون دستگاه اپل واچ تولید خواهد کرد و از این‌رو تا پیش از پایان سه ماهه‌ی دوم بیش از چهار میلیون اپل واچ دیگر روانه‌ی بازار خواهد شد.
اپل همیشه اعلام کرده که محصولاتی را با حاشیه‌ی سود بالا تولید کرده است. هُو با اشاره به این نکته، اپل واچ را فصل تازه‌ای در کسب سود توسط اپل می‌خواند. هو به این موضوع اشاره می‌کند که ماژول‌های الکترونیک مورد استفاده در تمام نسخه‌ها یکسان است و اپل قیمت بسیار بیشتری را برای نسخه‌ی ادیشن در نظر گرفته است، از این‌رو علی‌رغم فروش پایین این محصول، بیش از ۲۵ درصد سود کسب شده از طریق فروش اپل واچ ادیشن خواهد بود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پشتیبانی از ارتباط WiFi، ژست‌های تکانی و شکلک‌ها در اندروید ور با بروزرسانی 5.1 در راه است

ساعاتی پیش اطلاعاتی در خصوص بروزرسانی جدید اندروید ور منتشر شد که نشان از اضافه شدن قابلیت‌هایی جدیدی نظیر تعامل بدون نیاز به لمس با ساعت دارد. کمپانی سونی اطلاعات در خصوص بروزرسانی جدید اندروید ور را در قالب یک پست در وبلاگ خود منتشر کرده است.



براساس اطلاعات منتشر شده در خصوص بروزرسانی جدید اندروید ور، قابلیت‌های جالب توجهی به سیستم‌عامل مخصوص ابزار‌های پوشیدنی گوگل اضافه خواهد شد. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به تعامل با ساعت‌هوشمند بدون نیاز به لمس آن اشاره کرد. بر این اساس کاربران قادر خواهند بود در میان کارت‌های اعلانیه تنها با چرخاندن مچ دست خود عقب و جلو روند. سونی اعلام کرده که این قابلیت‌ها در قالب بروزرسانی 5.1 اندروید ور منتشر خواهد شد. همچنین باید به قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم اشاره کرد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند در صورت دور شدن از گوشی‌هوشمند، با اتصال مستقیم به شبکه‌ی بی‌سیم، به استفاده از ساعت‌هوشمند خود بپردازند. البته ساعت‌هایی که دارای آنتن بی‌سیم داخلی باشند، قابلیت استفاده از چنین امکانی را خواهند داشت. گوگل همچنین در این بروزراسنی امکان ترسیم شکلک‌ها را نیز برای کاربران امکان پذیر ساخته تا کاربران با کشیدن شکلک بتوانند به سرعت آن را برای دیگران ارسال کنند.
سونی این اطلاعات را با انتشار پستی در وبلاگ خود ارائه کرده و استفاده از این قابلیت‌ها را در اسمارت واچ 3 خود نوید داده است. هرچند سونی نام ساعت‌هوشمند دیگری را در پست خود به میان نیاورده، اما باید به این نکته اشاره کرد که بروزرسانی مورد نظر در تمام گجت‌های پوشیدنی مبتنی بر اندروید ور اعمال خواهد شد. سونی همچنین به قابلیت‌های دیگری نیز اشاره کرده که از جمله‌ی آن باید به باز شدن پنجره‌ی پاپ آپ اعلانیه‌ها در ساعت هوشمند اشاره کرد. برای مثال در صورتی که کاربر در حال کار با اپلیکیشنی در ساعت‌هوشمند خود باشد، در صورت دریافت پیام، پنجره‌ی پاپ‌آپی روی صفحه‌ی نمایش پدیدار می‌شود که از این‌رو کاربر قادر است آن را باز کرده و پیام مورد نظر را ببیند.
از سایر قابلیت‌های اضافه شده به اندروید ور 5.1 می‌توان به امکان تغییر اندازه‌ی فونت اشاره کرد که بسیار کاربردی است و کاربران می‌توانند براساس نیازهای خود فونت را تغییر دهند. با توجه به اینکه اندروید ور روی ساعت‌های‌هوشمند متعدد با ویژگی‌ها و صفحات نمایش مختلف قرار می‌گیرد، امکان تغییر در اندازه‌ی فونت را می‌توان بسیار کاربردی خواند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل سه پتنت برای بند اپل واچ به ثبت رساند

اپل تنها چند روز پیش از عرضه‌ی اپل‌واچ به کاربرانی که این ساعت‌هوشمند را پیش خرید کرده‌اند، سه پتنت در رابطه با بند این محصول به ثبت رسانده است.



براساس گزارش منتشر شده، سه پتنت جدید اپل در رابطه با بند ساعت‌هوشمند اپل واچ شامل بند اسپورت (Sport Band)، بند چرمی با قفل معمولی (Classic Buckle) و بند فلزی با تکه‌های به هم پیوسته (Link Bracelet) است.
اپل پیش از این نیز پتنت مربوط به یک بند مربوط به اپل واچ را با عنوان قفل مدرن (Modern Buckle) ثبت کرده بود. این پتنت در ساخت بند‌های مربوط به نسخه‌ی زنانه‌ی اپل واچ یا به بیان بهتر نسخه‌ی 38 میلی‌متری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
اگرچه اپل نسخه‌ی دستبند Link Bracelet را تنها در نسخه‌ی استیل به کاربران عرضه می‌کند، اما این کمپانی نسخه‌ی طلای ساعت‌هوشمند خود را به‌همراه این دستبند به طراح نام آشنا Karl Lagerfeld و خواننده‌ی معروف Beyonce هدیه داده است.
کابرانی که پیش از این اپل واچ را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند از بیست و چهارم آوریل ساعت‌های‌ خود را تحویل بگیرند. براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته اپل در دو هفته‌ی اول عرضه‌ی ساعت‌هوشمند خود موفق به فروش بیش از 3 میلیون دستگاه اپل واچ خواهد شد که این موضوع درآمدی 2 میلیارد دلاری را روانه‌ی کوپرتینو خواهد کرد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تست خراشیدن پوشش شیشه‌ی Ion-x نسخه‌ی اسپورت اپل واچ

ابتدای ماه جاری میلادی انتشار ویدئویی در خصوص ضد خش بودن پوشش کریستال یاقوت نسخه‌ی استیل و ادیشن ال واچ منتشر شد. حال ویدئوی جدیدی منتشر شده که ضدخش بودن پوشش شیشه‌ی Ion-x نسخه‌ی اسپورت اپل واچ را نشان می‌دهد.



لوئیس هیلسنتگر از تیم Unbox Therapy، در این ویدئو از پوشش شیشه‌ی Ion-x استفاده می‌کند که گفته می‌شود همان پوشش مورد استفاده در نسخه‌ی اسپورت اپل واچ است.
هیلسینگر در این ویدئو پوشش محافظ را که از شیشه‌ی یون-ایکس است، با استفاده از کلید، چاقو، براده‌ی فولاد و انواع موادی که قابلیت خراشیدن این شیشه‌ی پوششی را دارند، می‌خراشد.
هلسینگر در تلاش برای خراشیدن این پوشش محافظ با استفاده از چاقو، کلید و براده‌ی فولاد ناموفق عمل می‌کند، اما بالاخره موفق می‌شود تا با استفاده از سمباده، این پوشش را خراش دهد. خراشیده شدن این پوشش با استفاده از سمباده نشان از این دارد که امکان خراشیده شدن پوشش ساعت‌هوشمند اپل واچ نسخه‌ی اسپورت در شرایط سخت متصور است.
پوشش یاقوت کبودِ کریستال مورد استفاده در دو نسخه‌ی دیگر اپل‌واچ مقاومت خود را در برابر کاغذ سمباده حفظ می‌کند، چراکه این ماده بسیار مقاوم‌تر است و از این‌رو است که این پوشش قیمت بالاتری نیز دارد. اغلب ساعت‌های کلاسیک گران قیمت موجود در بازار، برای پوشش شیشه‌ای ساعت، از کریستال یاقوت کبود استفاده می‌کنند. نسخه‌ی اسپورت اپل واچ، ارزان‌ترین نسخه‌ی ساعت‌هوشمند اپل است. اپل در این نسخه از پوشش شیشه‌ی یون-ایکس به جای کریستال یاقوت و از آلومینیوم به جای استیل ضد زنگ استفاده می‌کند. نسخه‌ی اسپورت اپل واچ تنها 349 دلار قیمت دارد.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند Watch Urban ال جی این ماه از طریق گوگل استور عرضه می‌ شود

ال‌جی ساعاتی پیش اعلام کرد که ساعت هوشمند واچ اربین (Watvch Urbane) را از ماه جاری میلادی بصورت رسمی از طریق گوگل استور بصورت جهانی عرضه خواهد کرد.



این ساعت‌‌هوشمند ابتدا از هفته‌ی پیش‌رو در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد، سپس در پایان ماه جاری میلادی عرضه‌ی جهانی واچ اربین از طریق گوگل استور در کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنک‌کنگ، هند، ایرلند، ایتالیا، کره، ژاپن، ساپانیا، بریتانیا و آمریکا آغاز خواهد شد.ال‌جی اطلاعاتی در خصوص قیمت ساعت هوشمند جدید خود ذکر نکرده است.
واچ اربین ال‌جی را باید اولین ساعت‌هوشمندی خواند که با آخرین نسخه از اندروید ور روانه‌ی بازار خواهد شد. همچون جی واچ آر، این ساعت‌هوشمند از وجود یک صفحه‌ی نمایش 1.3 اینچی از نوع P-OLED با رزولوشن 320 در 320 پیکسل بهره می‌برد. ضمنا باید به وجود باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی در کنار پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 400، 512 مگابایت حافظه‌ی رم و 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. واچ اربین دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. بدنه‌ی ساعت از جنس استیل ضد زنگ است و یک بند چرمی بصورت پیش‌فرض روی آن تعبیه شده که می‌توان آن را با هر بند چرمی، استیل یا سیلیکون با ضخامت 22 میلی‌متر تعویض کرد.
واچ اربین از دو ویژگی پشتیبانی می‌کند که در سایر ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور وجود ندارد. LG Call برای برقراری مکالمات تلفنی از طریق اتصال به گوشی‌هوشمند با بلوتوث و LG Pulse برای محاسبه‌ی ضربان قلب در طول فعالیت ورزشی بصورت ممتد بدون محدودیت زمانی خاص، دو قابلیتی است که ال‌جی در ساعت‌هوشمند خود قرار داده است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند بعدی سامسونگ نمایشگر دایره‌ای خواهد داشت

سامسونگ در نظر دارد تا ساعت هوشمند جدیدی را روانه بازار کند. هفتمین ساعت هوشمند این شرکت از یک نمایشگر دایره‌ای بهره خواهد برد. اتفاقی که اگرچه برای سامسونگ تجربه‌ای جدید محسوب می‌شود ولی پیش از این در موتو 360 و جی واچ آر ال‌جی شاهدش بوده‌ایم.



به نظر می‌رسد که سامسونگ در نسل بعدی ساعت هوشمند Gear طراحی چهارگوش را کنار خواهد گذاشت و این بار یک ساعت هوشمند دایره‌ای را روانه بازار خواهد کرد. تصمیم سامسونگ برای عرضه یک ساعت هوشمند مدور ارائه کیت توسعه نرم‌افزاری برای توسعه‌دهندگان را توجیه می‌کند.
جی‌کی‌شین-مدیر عامل سامسونگ در این رابطه می‌گوید:


سامسونگ فعالانه در زمینه توسعه ابزارهای پوشیدنی فعالیت می‌کند و امروز به عنوان پیشتاز این دسته از ابزارهای هوشمند در تمام دنیا مطرح است. سامسونگ برای یک توسعه پیوسته همواره از توسعه‌دهندگان و رهبران صنایع استقبال می‌کند تا به سامسونگ بپیوندند و تجربه کاربری منحصربفرد و غنی را برای زندگی جدید هوشمند خلق کنند.

تیزر جدید سامسونگ علاوه بر نمایش یک صفحه ساعت دایره‌ای شکل با قالب گرافیکی آب‌و‌هوا، نرم‌افزارهای دایره‌ای ساعت هوشمند را نشان می‌دهد که متعلق به شرکای سامسونگ از جمله CNN، Yelp، Baidu، FidMe و Apposter هستند.
از اطلاعیه امروز سامسونگ در مورد زمان احتمالی عرضه این ساعت هوشمند چیز زیادی دستگیرمان نمی‌شود ولی با توجه با حضور اپل واچ در بازار و از طرفی نرم‌افزار اندروید وِر جدید به نظر می‌رسد به زودی شاهد این ساعت هوشمند باشیم.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 5 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA