انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 3 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین »

Mummy | مومیایی


زن

 
10 حقیقت در مورد مومیایی ها !



1- مومیایی ها فقط متعلق به مصری ها نیستند. یونانی ها و رومی‌ها نیز که مدتی در مصر سکنی گزیدند به سبک مصری ها مرده ها را مومیایی می‌کردند.

2- مراحل مومیای کردن به همان شکلی که در قرن پنجم قبل از میلاد انجام می‌شد ادامه داشت، اما به تدریج با ظهور مسیحیت متوقف شد.

3- از سال 400 تا 1400 قبل از میلاد یک عقیده مشترک در مورد «مومیا» این بود که آن یک داروی قوی با توانایی شفابخشی محسوب می‌شد. مومیا در اصل ماده ای بود که با آسیاب کردن مومیایی های واقعی به دست می‌آمد.

4- تعداد زیادی از گردشگرانی که در دهه های 1600 و 1700 به مصر سفر کردند مومیایی ها را با خودشان به خانه هایشان آورده و آنها را به عنوان یک شی تزئینی یا عتیقه روی گنجه یا کمد می‌گذاشتند.

5- مطالعه مصر باستان که مصرشناسی نامیده می‌شود، در دهه 1800 یک رشته درسی آکادمیک مشهور بود. عمل «باز کردن مومیایی» به یک جاذبه خیلی مشهور بدل شد و همه را به موزه های اروپا می‌کشاند.

6- در سال 1896 ویلیام فلیندر پتری باستان شناس بریتانیایی از تکنیک اشعه ایکس اقدام به آزمایش مومیایی ها بدون بازکردنشان کرد.

7- در اوایل دهه 1970 دانشمندان از فن پرتو نگاری تخمینی برای تشخیص بیماری ها استفاده کردند تا بتوانند تصاویری از داخل بدن مومیایی ها تهیه کنند. این پرتونگاری ها اطلاعات دقیقی در مورد روش های مومیایی کردن مصریان به آن ها داد.

8- درطول دهه های 1980 و 1990 دانشمندان از مومیایی ها دی ان ای استخراج کردند به این امید که اطلاعاتی در مورد خصوصیات، محل زندگی و مهاجرت مصریان باستان به دست آورند و همین طور اطلاعاتی در مورد خصوصیات ژنتیکی و بیماری هایشان.

9- مطالعات جدید در مورد مومیایی ها همکاری گروهی از رشته های مختلف علمی‌ از مصرشناسان، پزشکان، رادیولوژیست ها، انسان شناس های جسمانی و متخصصان زبان های باستانی را درگیر ساخت.

10- کشفیات جدید از مومیایی های شبه جیزره سینای، بیابان oases و دلتای شرقی رود نیل اطلاعات ارزشمندی در مورد سبک مومیایی کردن هر منطقه به دست داد.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 
چرا مومیایی ؟



مومیایی های مصری با رزین تیره رنگ پوشانده می شدند. وقتی اعراب در قرن هفتم میلادی به مصر حمله کردند فکر می کردند آنها قیراندود شده اند، لذا آنها را "مومیا" که در عربی معادل قیر است ، نامیدند .

آیا امروز هم اجساد مومیایی می شوند؟

جالب آن است که با وجود از میان رفتن اعتقادات و عقاید مذهبی و آیینی که سبب مومیایی کردن اجساد در گذشته می شد، در جامعه ی مدرن هم گاهی اجساد را مومیایی می کنند. شاید مشهورترین جسدی که در دوران حاضر مومیایی شده، جسد رهبر انقلابی روسیه، ولادیمیر لنین باشد که با استفاده از تکنیک های اسرار آمیزی و با واکس و پارافین مومیایی شده است. این تکنیک مومیایی بقدری موفق است که گویی وی زنده است و خوابیده! سالانه میلیون ها نفر برای دیدن جسد او به میدان سرخ مسکو می روند.

مومیایی در تمدن های کهن
زندگی پس از مرگ




مصریان معتقد بودند که روح شخص هنگام مرگ از بدن خارج می شود ، پس از دفن، روح به بدن بازمی گردد به همین سبب حفظ جسد برای بقای روح مهم و ضروری است. تکنیک های مومیایی کردن در مصر باستان حدود 1000 سال پیش به اوج پیشرفت و ظرافت خود رسید. برای حفظ بهتر اجساد ، مصریان پس از مومیایی کردن جسد که چیزی نزدیک به 60 روز زمان می برد ، اجساد را در تابوت های متعدد و به صورت چند لایه قرار می دادند و داخل تابوت ها را با روغن و مواد مخصوص پر می کردند تا هوای کمتری به جسد برسد و دیرتر پوسیده شود. آخرین تابوت به زیبایی و با بکارگیری تمامی دیدگاه های زیبایی شناسانه مصر کهن، تزئین و آذین می شد .
این تابوت ها از نظر فرم های هندسی و نقوش استلیزه و تجریدی و آینی که بر روی آنها نقاشی شده جزو آثار هنری مهم در تمدن مصر محسوب می شوند.

... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  ویرایش شده توسط: SARA_2014   
زن

 

خانه مومیایی ها



اصولا جایگاه اجساد مومیایی در مقبره است. در مصر این مقابر به اهرام مشهورند . دانشمندان علوم فیزیک و شیمی بارها و بارها به بررسی شکل هندسی اهرام، و نقطه ای که مومیایی در آن قرار گرفته کرده اند. برخی اخترشناسان این اهرام را با اشکال نجومی قیاس کرده اند. تمامی این تحقیقات نشان از دانش بسیار پیشرفته مصریان و تسلط ایشان بر علوم زیست شناسی، فیزیک و هندسه می دهد.
پس از کشف و گشایش اهرام، دانشمندان متوجه شدند که در داخل اتاق مقبره اصولا کاه هایی وجود دارد که سوخته است! مصریان به خوبی از وجود اکسیژن و اینکه سبب فساد می شود مطلع بودند به همین دلیل قبل از آنکه در مقبره را بپوشاندند و با شن پر کنند ، داخل آن آتش روشن می کردند تا اکسیژن هوا تمام شود و جسد بهتر حفظ شود! اینکه ایشان چگونه به چنین علوم دقیقی دست یافته بودند ، خود از معماهای بزرگ تاریخ است !

کامل ترین جسد مومیایی مصری



وقتی مقبره توتانخامون کشف شد، هنوز پای هیچ دزدی به مقبره وی باز نشده بود. به همین دلیل دانشمندان و باستان شناسان موفق شدند وارد مقبره ای شوند که هنوز به طور کامل و دست نخورده از هزار سال پیش باقی مانده بود. همین موضوع توتانخامون را به مشهورترین فرعون مصر مبدل کرد. مقبره وی در سال 1922 کشف شد. جالب آنکه تمامی 6باستان شناسی که برای نخستین بار پا به درون این مقبره گذاشتند به دلایل مشکوکی فوت کردند! این موضوع سبب ایجاد افسانه های محلی از نفرین فراعنه شد. با گذشت روزگار و پیشرفت علم، مشخص شد هوای مسموم داخل مقبره باعث ایجاد بیماری های قلبی و ریوی برای این باستان شناسان شده است!
یکی از آثار نفیسی که از گنجینه توتانخامون بدست آمده ،ماسک مومیایی اوست که از طلای ناب درست شده است و بر روی صورت مومیایی وی قرار داده شده بود.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 
بودای مومیایی



در روزگار گذشته و در ژاپن بعضی روحانیون بودایی را مومیایی می کردند. سپس مومیایی ها را در معبد قرار داده و مانند مجسمه می پرستیدند. روحانیونی که مومیایی می شدند لقب "سوکوشین بوسو" یعنی "بودای جسم دار" می گرفتند. یکی از این روحانیون، "تتسوریوکای " است که با رزیم غذایی خاص، یعنی حذف غلات برای مدت سه سال از جریه غذایی خود پیش از مرگش در مومیایی کردن خود در سال 1868مشارکت کرد. سپس روحانیون دیگر بدنش را پس از مرگ با شمع های بزرگ دوداندود کردند.


جلوگیری از فساد



مومیایی سازان در قدیم دریافته بودند که اندام های درونی بدن زودتر فاسد می شود به همین دلیل قبل از شروع به مومیایی کردن ، احجام شکم یعنی شش، کبد، روده ، معده و قلب را خارج می کردند. برای این کار شکاف بزرگی در قسمت چپ بدن ایجاد می کرند. مغز نیز از راه سوراخ بینی خارج و کاسه سر تخلیه می شد. از میان تمامی این اجزا، تنها قلب را مومیایی می کردند و در ظرفی جداگانه قرار می دادند چون معتقد بودند در جهان مردگان، قلب متوفی در کفه ترازو قرار داده می شود و اگر به سبکی پر باشد، متوفی بهشتی است، اما کسی که بخل ورزیده ، گناه کرده و سنگ دل بوده، قلبش سنگین است و نمی تواند به بهشت برود.
در این نقاشی صحنه ای که آنوبیس (خدای مرگ) مشغول وزن کردن قلب فرد متوفی است نشان داده شده است.

... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  ویرایش شده توسط: SARA_2014   
زن

 
تصاویر زن مومیایی ۳۰۰۰ ساله با سی تی اسکن کشف شد .



چکیده : تصاویری دیدنی از تابوتی که متعلق به زن ۳۰۰۰ ساله مومیایی مصری، که هنوز درب تابوت ان باز نشده، توسط اسکنر مدرن بیمارستانی کشف شد.

محققان موفق به دیدن درون تابوت تزیین شده زنی مومیایی، که گمان می رود مربوط به ۱۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باشد شدند. این تابوت که هنوز درب آن گشوه نشده است، توسط اسکنرهای قوی اشعه ایکس و سیستم ایجاد تصاویر سه بعدی پردازش شده است که گمان می رود این جسد مومیایی شده متعلق به یک زن کاهن و همچنین ترانه سرا در شهر تبس در مصر بوده است.

همانگونه که مشاهده می شود، در چشمان این جسد قطعه سنگهایی کوچک کار گذاشته شده است (بر اساس سنت مصریان قدیم) و همچنین با توجه به کتیبه ای که بهمراه تابوت بوده، نام او مرسامون است و علاوه بر نام نوشته شده است : "او به خاطر آمون (خدای مصریان) زندگی می کرده است". ضمنا نوشته شده، او یکی از چندین خواننده معبد آمون بوده که درمراسمات تشریفاتی می خوانده و منتسب به دربار بوده است.

تصاویر اسکن شده نشان می دهد که او قدی حدود ۵ فوت و ۵ اینچ داشته و در سنین بین ۲۰ تا ۲۹ سالگی مرده است. همچنین نشان می دهد که او خانمی زیبا با چشمانی درشت و صورتی متقارن بوده و همچنین از مفاصل او بر می آید که از رژیم غذایی بسیار خوبی بهره مند بوده است و هیچ مشکلی در دندانهایش نداشته و در بین آنها تکه های نان مصری مشاهده شده است. همچنین او زایمانی نداشته است.



این تابوت در سال ۱۹۲۰ توسط جیمز هنری بریستد باستان شناس معروف خریداری شده است. تابوت از جنس نوعی پارچه می باشد که با چسبی مخصوص نیز مخلوط شده و طراحی هایی مربوط به خدایات مصر و عالم پس از مرگ بر روی آن نقش بسته است.
این تابوت قبلا در سالهای ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱ اسکن شده که در ان زمان تصاویری مبهم دریافت شده است. اما این اسکن آخر که منجر به انتشار این تصاویر و اخبار شده است توسط دستگاه آی سی تی اسکن هوشمند فیلیپس (ارائه دهنده تصاویر سه بعدی واقعی از بدن انسان) که گفته می شود اطلاعاتی در حدود ۱۰۰۰ برابر بیشتر از اسکنی که در سال ۱۹۹۱ انجام شده فراهم شده است.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 
۵۰ مومیایی در "دره پادشاهان" مصر پیدا شد .



به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران؛ باستان‌شناسان سوئیسی موفق به کشف بیش از ۵۰ جسد مومیایی از این دره شده‌اند که احتمالا متعلق به دودمان هجدهم مصر باستان هستند.

به گفته‌ی محققان تاکنون گمان می‌رفت تمام آثار باستانی "دره پادشاهان" مصر از دل خاک بیرون آمده‌اند اما باستان شناسان سوئیسی با بررسی دره پادشاهان موفق به این کشف شدند.


دره پادشاهان، دره‌ای باستانی در کرانه باختری رود نیل است که در دوران مصر باستان پیکر فراعنه را در آن به خاک می‌سپردند. طبیعی است که چنین مکانی برای باستان‌شناسان، تاریخ‌دانان یا غارتگران آثار تاریخی جذابیت داشته است. شاید با قطعیت بتوان گفت هر سنگی که در این دره قرار دارد، از چشم‌های تیزبین این افراد دور نمانده و چند بار پشت و رو شده است.

شمار زیادی از مومیایی‌های کشف شده متعلق به شاهزادگان و شاهدخت‌های فراعنه دودمان هجدهم مصر هستند که از سال ۱۵۵۰ تا ۱۲۹۲ پیش از میلاد مسیح حکمرانی می‌کردند.

این یافته تاریخی از آن جهت با اهمیت به شمار می‌رود که تاکنون گمان می‌رفت دره پادشاهان کاملا مورد بررسی قرار گرفته و آثار باستانی آن از دل خاک بیرون آورده شده‌اند.

سوزانه بیکل، مصرشناس و سرپرست تیم تحقیقاتی دانشگاه بازل، احتمال داده است که اعضای خاندان سلطنتی در یک بازه زمانی چند ده ساله، در این گورستان به خاک سپرده شده‌اند.

شواهد به دست آمده از مناطق کاوش شده، نشان می‌دهند که این قبرها در زمان‌های قدیم و احتمالا در قرن ۱۹ میلادی از دستبرد غارتگران آثار تاریخی در امان نبوده و به غارت رفته‌اند.

با این حال باستان‌شناسان دانشگاه بازل موفق شده‌اند بقایای تابوت و پارچه‌، ماسک‌های مرگ و ظروف عتیقه را در این منطقه کشف کنند.

... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  ویرایش شده توسط: SARA_2014   
زن

 
کشف مومیایی زن و مرد مصری در فاضلاب



به تازگی جسد دو مومیایی در مصر در کانال فاضلاب پیدا شده است بر اساس اعلام پلیس این مومیایی ها در جریان سرقت 63 اثر از موزه ملی مصر دزدیده شده اند.

موزه ی اشیای عتیقه ی مصری که معمولا به عنوان موزه ی مصری در قاهره شناخته می شود جایگاه مجموعه ی وسیعی از اشیای عتیقه ی مصر باستان میباشد. این موزه دارای 120000 شی میباشد. اتاق مومیایی سلطنتی موزه شامل 27 مومیایی از دوران فرعونی است که در سال 1981 تعطیل شد.

بر اساس اعلام وزارت آثار تاریخی مصر، دو مومیایی تاریخی که محل کشف آنها توسط پلیس اعلام نشده در روستایی در 240 کیلومتری جنوب شهر قاهره، پایتخت مصر که فاضلاب این شهر به نزدیکی آن انتقال می یابد، توسط مردم محلی پیدا شدند. این مومیایی ها با قدمتی 2400 ساله که به دوره یونانی - رومی تمدن مصر باستان تعلق دارند، در زمان کشف در تابوتهای چوبی قرار داشته اند که این تابوتها به شدت صدمه دیده اند که به احتمال فراوان از ترس کشف آنها در ایستهای بازرسی پلیس توسط قاچاقچیان آثار تاریخی به فاضلاب انداخته شده اند.



کشف این دو مومیایی که یک زن و یک مردهستند در شرایطی صورت می گیرد که با گذشت چند سال از سرقت 63 اثر تاریخی از «موزه ملی مصر» در قاهره در جریان اعتراضات مردمی در سال 2011 که به برکناری «حسنی مبارک» از قدرت انجامید، هنوز تعدادی از آنها پیدا نشده و تنها چند اثر تاریخی در چند کانال فاضلاب و یک ایستگاه مترو کشف شدند.

در جریان حمله به موزه ملی مصر که در سال 1902 ساخته شده و برخی آن را از نظر ارزش گنجینه هایی شامل 120 هزار اثر تاریخی که در آن نگهداری می شوند، معادل موزه لوور و در ردیف پنج موزه برتر جهان می دانند، 70 اثر تاریخی نیز صدمه دیدند که بلافاصله توسط 11 مرمتگر، بازسازی و مرمت شدند.

همچنین در همان زمان دکتر «زاهی هاواس» وزیر وقت آثار تاریخی مصر در مصاحبه ای اعلام کرد که در طول اعتراضات گسترده مردمی حدود 1100 اثر تاریخی از موزه ها و محوطه های تاریخی این کشور به سرقت رفته اند. وی با اشاره به اینکه هیچ یک از سرقتها سازماندهی شده نبوده، اعلام کرد که سارقان افرادی بوده اند که در نزدیکی محوطه های تاریخی سکونت داشته و در تاریکی شب و نبود نیروهای امنیتی، اقدام به سرقت کرده اند.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 
کشف جسد یخ زده مرد 5000 ساله



روز نوزدهم سپتامبر 1991 براي دو كوهنورد آلماني به نام‌هاي هلموت و اريكا سيمون روزي كاملا ويژه بود. آنها تصميم داشتند تا به قله اوتزال صعود كنند و همه چيز براي عملي شدن اين تصميم مهيا بود.
جام جم آنلاین: روز نوزدهم سپتامبر 1991 براي دو كوهنورد آلماني به نام‌هاي هلموت و اريكا سيمون روزي كاملا ويژه بود. آنها تصميم داشتند تا به قله اوتزال صعود كنند و همه چيز براي عملي شدن اين تصميم مهيا بود.

كار صعود به خوبي پيش مي‌رفت و روز به نيمه رسيده بود كه در ارتفاع 3210 متري از سطح دريا چيزي غير طبيعي توجه آنها را به‌خود جلب كرد.

بين يخ‌هاي كوهستان يك جسد يخزده به چشم مي‌خورد. بقاياي جسد به گونه‌اي بود كه اين دو كوهنورد آلماني اطمينان يافتند يك كوهنورد ديگر بتازگي در اين محل كشته شده است و به‌همين‌دليل به سرعت به پليس محلي اطلاع داده شد.

متاسفانه جسد در لايه‌اي ضخيم از يخ قرار داشت و در روز بعد با كمك مته‌ها و دستگاه‌هاي ويژه‌اي كار در آوردن جسد از ميان يخ‌ها شروع شد. كاري كه اگر چه در نگاه اول ساده به نظر مي‌رسيد، ولي به‌مدت چند روز به طول انجاميده و در اين ميان آوازه پيدا شدن اين جسد در منطقه پيچيده و افراد كنجكاو به ديدن آن آمدند. نتايج بررسي‌هاي اوليه باعث به وجود آمدن موجي از حيرت شد.

به گزارش تکناز : اوتسی مردِ یخی یا فریتسِ یخ‌زده یا مرد سیمیلائون نام‌های امروزی مومیایی طبیعی خوب به‌جاماندهٔ مردی‌است از سال ۳۳۰۰ (پیش از میلاد). این پیکر یخ‌زده در ۱۹۹۱ در یخ‌رود شنالشتال در کوه‌های آلپ اوتسال در نزدیکی هاوبسلابیوخ در مرز میان اتریش و ایتالیا یافت‌شد. نام او را از اوتسال همان منطقه‌ای که وی را یافتند گرفته‌شده‌است. او کهن‌ترین مومیایی طبیعی یافت‌شده در اروپاست.
اوتسی را دو گردشگر آلمانی نورنبرگی ۱۹ سپتامبر۱۹۹۱ یافتند. در آغاز پنداشته‌شد که این لاشه‌ای تازه است، مانند پیکر بی‌جان بسیاری دیگر که در آن منطقه یافت می‌شد. پیکر به جلو خوابیده بوده و زیر یخ‌ها پیچیده‌شده‌بود. نیروهای اتریشی با بی‌ظرافتی با یک مته دستی کوچک-که به سهو کفل اوتسی را هم سوراخ کرده‌بود- و یک تبر یخ‌شکن(که در روش‌های باستانشناسی کاربردری ندارد) لاشه را از یخ‌رود بیرون‌کشیدند. لاشه را به اینسبروک بردند و در آنجا بود که دیرینگی اوتسی آشکارگشت. پس از آن با بازدید منطقه روشن گشت که جسد در ۹۲.۵۶متری خاک ایتالیا بوده‌است. از ۱۹۹۸ تاکنون این پیکر در موزه باستانشناسی تیرول جنوبی در بولتزانوی ایتالیا به نمایش گذاشته می‌شود.
بررسی‌های انجام‌شده روی جسد می‌نمایاند که او از انگل روده‌ای رنج می‌برده‌است. او دارای ردایی از جنس سبزه و جلیقه و پای‌افزار چرمی بوده‌است. کفش‌ها ضد آب و پهن بودند و این پهنا برای راه‌رفتن بر روی برف‌ها مناسب می‌نمود. روی آن از جنس پوست آهوی کوهی و کف آن از چرم خرس بوده‌است. یک لایه چمنی نرم دور پاها را گرم نگه‌می‌داشته‌است.
از ابزار او تبری مسی با دسته‌ای از سرخدار می‌باشد. همچنین کاردی از جنس سنگ چخماق با دسته‌ای از چوب درخت زبان‌گنجشک نیز به همراه‌داشته‌است. همچنین یک ترکش با ۱۴ تیر نوک‌تیز باریک با چوبی از جنس ویبورنوم و زغال اخته و نوک چخماقی و یک کمان ناقص ۱متری از جنس سرخدار از دیگر ابزار اویند. همچنین شماری توت، یک کارد و یک دول هم در کنار او یافت‌ شده‌اند.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 
عکس های جسد مومیایی شده ی "اوتسی" ( مرد یخی )

... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  ویرایش شده توسط: SARA_2014   
زن

 


امروزه اين موميايي ارزشمند در موزه باستان‌شناسي شهر تيرول جنوبي كشور ايتاليا نگهداري شده و شايد بتوان آن را مشهور ترين جاذبه گردشگري اين منطقه و صد البته يكي از مشهورترين ديدني‌هاي كشور ايتاليا و قاره اروپا دانست كه همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان به ديدن اين مسافر 5000 ساله مي‌آيند.

در ابتدا به دليل اين‌كه اين موميايي بين مرزهاي اتريش و ايتاليا قرار داشت، مسئولان كشور اتريش اعتراض كرده و ادعا كردند اين موميايي ارزشمند متعلق به كشور اتريش است. سرانجام پس از بحث و جدل‌هاي فراوان هياتي مركب از مليت‌هاي دو كشور نسبت به بررسي موقعيت پيدا شدن موميايي اقدام كردند كه در نتيجه مشخص شد اين موميايي حدود 92 متر در خاك ايتاليا قرار داشته و در نتيجه مالكيت آن با ايتالياست.


... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  ویرایش شده توسط: SARA_2014   
صفحه  صفحه 3 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین » 
علم و دانش

Mummy | مومیایی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA