انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 77 از 192:  « پیشین  1  ...  76  77  78  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
چرا اینترنت ، موبایل ،رادیو و تلویزیون ورزشگاه یادگار امام قطع شد؟

اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!
عصرایران - فوتبال ایران هنوز از شوک اتفاق شب آخر لیگ برتر خارج نشده . دقایقی پس از پایان همه مسابقات لیگ برتر دوتیم در حال شادی قهرمانی بودند سپاهان در اصفهان و ترکتورسازی در تبریز . دلیل این اتفاق هم چیزی نبود به غیر از اینکه به کسانی که در استادیوم یادگار امام حضور داشتند اطلاعات غلط دادند.
در ساعات پایانی روز جمعه مدیرعامل نفت تهران برای روشن شدن حقایق دست به افشاگری زد. او در مصاحبه با ایسنا گفت:«اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!
وی افزود: همان طور که حتما دیده‌اید در 6-5 دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.
قنبرزاده ادامه داد: واقعا باید بررسی شود که چرا این خبر کذب به نیمکت تراکتورسازی، بازیکنان این تیم و سپس تماشاگران انتقال پیدا کرد. معلوم نیست چه کسی به نیمکت تراکتورسازی این خبر را اعلام کرده است و چرا تمام کانال‌های ارتباطی از دقیقه 87 قطع شد و سه چهار دقیقه پس از تمام شدن بازی دوباره وصل شد.
هنوز هیچ مسوولی توضیح نداده که چرا و چطور کانال های ارتباطی قطع شد اما به نظر می رسد که اتفاقات رخ داده برای جلوگیری از عکس العمل هواداران تراکتورسازی نسبت به از دست دادن قهرمانی بوده باشد و البته غم انگیز است که لیگ ایران به تنها لیگی تبدیل شود که در عصر اطلاع رسانی ، به خاطر قطع ارتباطات جمعی دقایقی دوقهرمان داشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
روایت منصوریان از اتفاقات تبریز: کار کثیف و غیرحرفه‌ای انجام دادند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: کار کثیف و غیرحرفه‌ای در انتقال خبر به تبریز انجام شد.
علیرضا منصوریان پس از تساوی 3 بر 3 مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: به همه خسته نباشید می‌گویم از نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه بازیکنان ما قهرمان لیگ هستند آنها با تمام وجود بازی کردند قبل از بازی به تونی اولیویرا گفتم یا شما ما را می‌برید یا ما شما را و یکی از ما قهرمان می‌شود اما 6، 7 دقیقه آخر بازی یک کار غیرحرفه‌ای و کثیف انجام شد گفتند سپاهان بازی را مساوی کرده و برنامه حمله و دفاع ما و تراکتورسازی را به هم زده‌اند.
وی ادامه داد: نتوانستیم از 6 دقیقه وقت اضافه خودمان سود ببریم ای کاش اول بازی یا تراکتورسازی گل چهارم را به ما می‌زد و یا ما می‌توانستیم گل چهارم را بزنیم کار غیرحرفه‌ای را عملیاتی کردند. یک نفر دستش را بالا برد و گفت بازی 2، 2 شده است.
وی در مورد اینکه آن شخص چه کسی بود گفت: نمی‌دانم همه جا را من تراکتوری می‌دیدم. فقط دیدم دست یک نفر بالاست و به علامت 2 بر 2 کار کثیفی بود البته من به سپاهان تبریک می‌گویم و به اصفهان که قهرمان لیگ شدند 2 سال است که سرنوشت حسین فرکی را تیم نفت رقم می‌زند.
منصوریان با اشاره به شرایط مسابقه گفت: بازی 3 بر یک باخته را به تساوی کشاندیم ای کاش این کار زشت انجام نمی‌شد که یا تراکتورسازی بازی می‌کرد و دو گل می‌زد و یا ما به پیروزی می‌رسیدیم آنها فکر می‌کردند قهرمان هستند و دروازه‌بان آنها وقت تلف کرد من هم به تونی اولیویرا در پایان بازی بابت قهرمانی تبریک گفتم این اتفاقات غیرفوتبالی رخ داد مردم تبریز حلالمان کنند.
وی در مورد اینکه چه صحبتی برای آرامش مردم آذربایجان دارید گفت: می‌خواهم به آنها تبریک بگویم وقتی وارد ورزشگاه شدم با خودم گفتم این تماشاگران دو ساعت قبل از بازی خسته می‌شوند اما آنها 5 ساعت قبل از بازی هم انرژی داشتند اکنون می‌فهمم که چرا می‌گویند بازی در ورزشگاه تبریز لذت دارد سالها این حرف را شنیده بودم. از نظر من هر سه تیم قهرمان هستند هم تراکتورسازی، هم سپاهان و هم نفت زیرا اختلاف ما فقط یک امتیاز است به مردم اصفهان هم تبریک می‌گویم هر چند نمی‌دانم چه کسی این اتفاق زشت را رقم زد و اجازه نداد 8 دقیقه ‌آخر بازی تراکتورسازی به ما حمله کند و ما به ‌آنها حمله کنیم.
سرمربی نفت در مورد داوری مسابقه گفت: در مورد داوری اصول اخلاقی را همیشه رعایت کرده‌ایم و اینکه داوری را به نقد نکشیم فغانی بهترین داور آسیاست.هر چند به نظر من با توجه به وقت‌های تلف شده بازی داور می‌توانست سه دقیقه و نیم هم اضافه بگیرد تراکتورسازی فکر می‌کرد قهرمان شده و بازی را مدیریت می‌کرد ما هم تلاش می‌کردیم گل چهارم را بزنیم به عقیده من 6، 7 دقیقه آخر این بازی 6، 7 دقیقه تلخ فوتبال ایران بود که انتقال خبر به شکل تمیزی صورت نگرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شدند

فدراسیون فوتبال ایران اسامی بازیکنانی که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی این کشور برای شرکت در اردوی آمادگی فراخوانده را منتشر کرد.
بر این اساس، آقای کی‌روش برای اردوی نخست تیم ملی فوتبال ایران، ۵۹ فوتبالیست را دعوت کرده است.
امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، محسن فروزان، یعقوب کریمی، هاشم بیک‌زاده (همگی از تیم استقلال) اسماعیل شریفات، سروش رفیعی، احمد عبدالله‌زاده، علیرضا سلیمی ( از تیم فوتبال فولاد خوزستان) فرزاد حاتمی، حسین ماهینی، سید حسین‌حسینی، عزت‌ا‌لله پورغاز، محمدحسین کنعانی‌زادگان (از ملوان بندرانزلی) وحید محمدزاده، محمدرضا اخباری، مهدی ترابی ( از سایپا) میلاد محمدی و رامین رضاییان ( از راه آهن تهران)، جلال علی‌محمدی، روزبه چشمی ( از تیم صبا قم)، محمد نژادمهدی ( تنها بازیکن مدعو از تیم پدیده)، وریا غفوری، مهدی شریفی، علی کریمی و احسان حاج صفی ( از تیم سپاهان، قهرمان لیگ امسال)، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان‌جهان و فرشاد احمدزاده ( از تیم تراکتورسازی تبریز) و جابر انصاری ( از تیم گسترش فولاد).
بازیکنان تیم‌های خارج از ایران و تیم‌هایی که در لیگ آسیایی رقابت می‌کنند در لیست جداگانه‌ای قرار گرفته‌اند و در مرحله دیگری به اردوی این تیم می‌پیوندند.
در خبر منتشر شده بازیکنان تیم‌هایی چون پرسپولیس تهران که در رقابت‌های آسیایی رقابت می‌کنند و یا در لیگ‌های خارج از ایران بازی می‌کنند عبارتند از:
میثم مجیدی، مهدی مومنی ( از تیم استقلال خوزستان) علیرضا بیرانوند، وحید امیری، ارسلان مطهری و امین حاج‌محمد ( از تیم نفت تهران)، رشید مظاهری، هادی محمدی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی‌فرد، کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده (از تیم ذوب آهن اصفهان) سوشا مکانی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و مهدی طارمی ( از تیم پرسپولیس تهران)، علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدجلال حسینی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد، سردار آزمون و کریم انصاری فرد (بازیکنان حاضر در لیگ‌های خارج از ایران) دیگر بازیکنان مورد نظر کارلوس کی‌روش برای حضور در اردوی اولیه تیم فوتبال ایران معرفی شده‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران خود را برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ مسکو آماده می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مهدی تاج:اتفاقات «کثیف» بازی تبریز را محکوم می کنیم/کمیته انضباطی باید درباره قهرمان نظر بدهد

مهدی تاج می گوید سازمان لیگ کوچکترین نقشی در اتفاقات پایان بازی تبریز نداشته و ناظران آنها اصلا چیزی به کسی نگفتند.
مهدی تاج در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین اتفاقات عجیب دقایق پایانی بازی تبریز میان تراکتورسازی و نفت را کثیف خواند و محکوم کرد. او در این باره گفت:« واقعا این اتفاقات تلخ و کثیف بود. سازمان لیگ این تصمیم را محکوم می کند و خواهان پیگیری جدی ماجراست. تمام زحمات یکسال همکاران من در برگزاری یک لیگ عالی با آن اتفاق تحت الشعاع قرار گرفت. واقعا این شایعه کثیف بود. ولی با قطعیت به شما می گویم هیچ یک از همکاران من در این اتفاق نقشی نداشتند. حرف های آقای بهروان را که شنیدید ، آقای شمس هم اصلا در جریان این ماجرا نبوده و چیزی به کسی نگفته است و قطعا اگر کسی حرفی درباره آنها زده ، اشتباه کرده است. اصلا ما همه برنامه ریزی مان این بود که قهرمان در تبریز معرفی شود ، استیج اصلی آنجا بود. کفاشیان در تبریز بود و همه چیز را آماده جشن کرده بودیم.»
تاج درباره حضور خودش در تهران هم گفت:«من باید برای مراسم کنگره شهدا در تهران می بودم. برای همین هم آقای بهروان به تبریز رفت و من هم که در تهران جوایز را دادم. »
تاج ادامه داد:«متاسفانه این شایعه روند آن بازی را به هم ریخته و باید بررسی شود و بفهمیم چه کسی یا کسانی این کار را کردند. به هر حال ما نه در جریان این ماجرا بودیم و نقشی در آن داشته ایم و نه اصلا می توانستیم و توان انجامش را داشتیم اما هرکسی این شایعه را پخش کرده ، اشتباه کرده است. فقط روند بازی را تحت تاثیر قرار داده و در نهایت هم تفاوتی در اتفاقات پس از بازی نداشته است. »
تاج درباره اینکه سرنوشت لیگ بعد از این اتفاق چه می شود و آیا تغییری در نتایج اتفاق می افتد هم گفت:« این دیگر در حوزه اختیارات سازمان لیگ نیست. باید مسئولان کمیته انظباطی ماجرا را بررسی کنند و ببینند برایش چه تصمیمی می گیرند.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بازتاب حادثه تبریز در رسانه های معتبر دنیا/جزئیات« ۸ دقیقه کثیف»جهانی شد!

بسیاری از سایت های معتبر و روزنامه های شناخته شده دنیا از اتفاقات بازی «کثیف» در ورزشگاه تبریز نوشتند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ روزنامه انگلیسی گاردین در جدیدترین شماره خود به اتفاقات دقایق پایانی بازی تراکتورسازی و نفت اشاره کرد و با تعجب نوشت:«درحالی که تیم دیگری در لیگ ایران قهرمان شده بود ، هواداران تیم تبریزی جشن قهرمانی گرفتند.»
همچین خبرگزاری فرانسه و سایت یاهو گزارشی از تبریز را بازنشر کردند که به تمام جزئیات بازی تبریز پرداخته بود. حرف های قنبرزاده درباره 8 دقیقه پایانی بازی و حرف های علیرضا منصوریان را بازنشر داده بود . از قول تونی 68 ساله در این باره نوشته بود که چطور با فریب جام را از تبریز دزدیدند و البته چهره غم زده او را منتشر کرده بود. به نظر می رسد اتفاقات تبریز بهانه ای جدید باشد برای اینکه فیفا از فدراسیون ایران توضیح بخواهد و از این بپرسد که آیا دخالتی بیرونی در تعیین نتیجه لیگ ایران نقش داشته است؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

andishmand
 
مقصر حوادث ورزشگاه تبریز کیست؟

با گذشت دو روز از پايان ليگ برتر فوتبال ايران، طرح اتهامات و بيان اظهارات ضد و نقيض پيرامون حوادث ديدار تراکتورسازی تبريز و نفت تهران ادامه دارد.

مسئولين باشگاه تراکتورسازی، ابعاد ماجرا را محدود به اين مسابقه نمی‌دانند. آنها معتقدند فغانی داور مسابقه در بازی مستقيم سپاهان و تراکتورسازی نتيجه بازی را رقم زده بود.




تاکنون کسی مسئوليت اعلام نتيجه بازی همزمان را نپذيرفته اما اين اتهام، به پسر سرمربی تراکتورسازی وارد شده. در حالی که او از زمين اخراج شده و در دقايق پايانی، روی نيمکت نبود.

با توجه به حساسيت بازی برای تعيين تيم قهرمان، بروز هر حاشيه و حادثه‌ای در پايان مسابقه قابل پيش‌بينی بود اما ماجراهای دقايق پايانی، حاکی از اهمال فدراسيون فوتبال در اقدامات پيشگيرانه است.

اين فدراسيون توضيحی ارائه نکرده چرا به عنوان مسئول برگزاری مسابقه، نسبت به خاموشی اسکوربورد ورزشگاه واکنشی نشان نداده و چرا خواستار اعلام نتيجه بازی همزمان از طريق بلندگوی ورزشگاه نشده.

بخشی از اظهارنظرهای مسئولين، مقامات ورزشی و افراد درگير با اين مسابقه در اين گزارش آمده است. مصاحبه‌هايی که با خبرگزاريهای ايرنا، ايسنا و فارس نيوز انجام شده.

وزارت ورزش

وزير ورزش و جوانان دستور پيگيری اتفاقات رخ داده را صادر کرده. مديرکل اداره ورزش و جوانان آذربايجان شرقی گفت: مديرکل حراست اين وزارتخانه نيز حواشی رخ داده را پيگيری می‌کند. استاندار نيز خواستار پيگيری جدی است. مطالبات خود را از طريق فدراسيون پيگيری خواهيم کرد تا هواداران در جريان همه چيز قرار گيرند.

نماينده اروميه در مجلس

نادر قاضی‌پور می‌گويد: به عنوان نماينده مردم نمی‌گذاريم حق و حقوق مردم تبريز هدر رود. به همراه رييس فدراسيون در ورزشگاه حاضر بوده و اين اتفاقات را از نزديک مشاهده کردم. مردم تبريز، اجتماعی بی نظير به وجود آورده بودند.

نماينده تبريز در مجلس

محمد اسماعيل سعيدی گفت: بازی با احساسات ۸۵ هزار تماشاگر صحيح نيست. در ورزشگاه حضور داشتم. اسکوربورد کار نمی‌کرد. بارها تلاش کردم تا از طريق تلفن همراه تماس حاصل کنم که مقدور نبود و مسئولان مخابرات بايد پاسخگو باشند. مسئولان امنيتی و تمام مديران امر بايد پاسخگوی ضعف‌های ارتباطی اين مجموعه باشند. از مردم می خواهم خويشتنداری خود را حفظ کنند تا از طريق مجلس پيگير باشيم.

رييس سازمان ليگ

مهدی تاج در ارتباط با اينکه پيش از بازی، تراکتورسازی نسبت به انتخاب عليرضا فغانی معترض بوده گفت: در اين خصوص با کفاشيان صحبت کردم. او هم با فغانی صحبت‌های لازم را انجام داده بود، ضمن اينکه انتخاب داوران دست سازمان ليگ نيست. پيش بينی ما برای قهرمانی تبريز بود و حتی استيج قهرمانی که به تبريز فرستاده بوديم بزرگتر از استيج اصفهان بود. اگر تراکتور قهرمان می‌شد سازمان ليگ در AFC امتياز بيشتری می‌گرفت. اين را گفتم تا آنهايی که شائبه دارند از ذهن خود پاک کنند.

ناظر بازی


حسين شمس محمدی گفت‌: آنقدر جو استاديوم ويژه بود که نمی‌توانستيم کاری انجام دهيم. برقراری ارتباط از طريق موبايل امکان‌پذير نبود. ۲۷ سال است که در فوتبال حضور دارم و ۱۱ سال به عنوان دبير هیأت فوتبال تهران فعاليت کردم اما تاکنون چنين جوی را در ورزشگاه نديده بودم. استاديوم زير پای ما می‌لرزيد.

کانون هواداران تراکتورسازی


اين کانون با صدور نامه‌ای به وزير ورزش نوشته: شخص فغانی را می‌توان قاتل تراکتورسازی دانست. ورزش کشور به دست برخی افراد ناپاک اداره می‌شود که با ناداوری، حق آذربايجان را پايمال می‌کنند. مردم آذربايجان اميدوار بودند تراکتورسازی بعد از ۴۵ سال به قهرمانی برسد. داور با اخراج بازيکن کليدی ما باعث شد نتيجه برگردد. همان داوری که در بازی‌های قبلی پنالتی‌های عمدی به سود سپاهان گرفته بود. هوادار تراکتورسازی سکته کرد و امروز دار فانی را وداع گفت. چه کسی پاسخگوی او و خانواده‌اش خواهد بود.

مديرعامل سپاهان

مهرزاد خليليان گفت: حضور رئيس فدراسيون در تبريز نشان داد که برخی از دوستان تمايل ندارند سپاهان قهرمان شود. بيشتر نگرانی من از آن کسانی است که به شعور مردم تبريز توهين کردند و نمی‌دانم چه کسی و با چه نيتی اين دروغ را در ورزشگاه پخش کرده بود.

مطمئن باشيد سپاهان به هيچ وجه اهل دوز و کلک و دودوزه‌بازی نبوده و هيچگاه به لطف داوری و داستان‌های پشت پرده به قهرمانی نرسيده. دوره بعضی حرفهای زشت گذشته. نبايد به اين دروغ‌ها دامن بزنيم. مهدی تاج اصلاً در تهران درس خوانده و ديگر تهرانی به حساب می‌آيد. اينکه قهرمانی سپاهان از قبل تعيين شده بود، جزو تفکرات بچه‌گانه و حتی مرموزانه و شيطانی است.

مسئول برگزاری مسابقات

غلامرضا بهروان گفت‌: وقتی چنين اتفاقاتی رخ می‌دهد خستگی در تن آدم باقی می‌ماند. تجربه لازم را نداشتيم. خسارت‌هايی وارد شد و حتی برخی مصدوم شدند. بايد تحمل شکست را داشته باشيم. نبايد مسئله را به گردن ديگران بيندازيم. بحث قطعی ارتباطات هم به علت باد و طوفان بود. البته ما که کد تهران داشتيم می‌توانستيم ارتباط بگيريم، کد تبريز کمی با مشکل روبرو شده بود.

سرمربی نفت

عليرضا منصوريان گفت: دقايق آخر بازی يک کار غيرحرفه‌ای و کثيف انجام شد. گفتند سپاهان بازی را مساوی کرده و برنامه حمله و دفاع دو تيم را به هم زدند. کاش اين کار زشت انجام نمی‌شد که يا تراکتورسازی بازی می‌کرد و گل می‌زد و يا ما به پيروزی می‌رسيديم. فکر می‌کردند قهرمان هستند و دروازه‌بان آنها وقت تلف کرد. من هم به تونی اوليويرا در پايان بازی بابت قهرمانی تبريک گفتم.

سرمربی تراکتورسازی

تونی اوليويرا گفت: همه می‌دانند با همين داور در ديدار تراکتورسازی و سپاهان چه اتفاقی رخ داد. کسی که سپاهان را از پايين به بالا آورد فغانی بود. او نتيجه ليگ را عوض کرد. مردم برای آن بازی هم ناراحت هستند نه فقط به خاطر امروز. آنها به ما کلک زدند و نبايد او به تبريز می‌آمد. بلکه بايد به اصفهان می‌رفت و در جشن قهرمانی سپاهان شرکت می‌کرد.

فرماندار تبريز

رحيم شهرتی‌فر گفت: به هواداران تراکتورسازی قول می‌دهم که از طريق وزارت ورزش پيگير باشيم تا با خاطيان به طور جدی برخورد شود. در صورتيکه کم کاری مشاهده شود، از طريق رئيس جمهور که به آذربايجان شرقی سفر می‌کند پيگيری خواهم کرد.

سرپرست تراکتورسازی

ايوب ذوالفقاری گفت: جمعه شب با اشتباهات بودار داوری به حاشيه کشيده شد و قهرمانی ليگ به جای اينکه در زمين مشخص شود، توسط فدراسيون تعيين شد. کميته داوران با احساسات ميليون‌ها طرفدار بازی کرد.

ذوالفقاری با انتقاد از آنچه که قضاوت‌های برنامه‌ريزی شده برای سپاهان خواند، يادآور شد: بايد درب فدراسيونی که ۹۰ درصد اعضای آن را اصفهانی‌ها تشکيل می‌دهند تخته کرد تا پيش از آغاز رقابتها صدر جدول را به تيم شهر خود هديه کنند. بايد به آنها به خاطر دستيابی به اهدافشان تبريک گفت.

مديرعامل نفت

منصور قنبرزاده گفت: اتفاق عجيبی در ورزشگاه رخ داد. از طريق تلويزيون در رختکن بازی‌های ديگر را پيگيری می‌کرديم اما از دقيقه ۸۷ شبکه‌های تلويزيونی، راديويی و حتی موبايل قطع شد و هيچ راه ارتباطی نداشتيم. در همان لحظات اعلام کردند ديدار سپاهان و سايپا مساوی شده.

دروازه‌بان نفت

عليرضا بيرانوند سنگربان تيم ملی ايران گفت: حيف شد که خبری را به اشتباه اعلام کردند و بازيکنان و هواداران تراکتور تصور کردند قهرمان شده‌اند. برای تماشاگران تراکتورسازی ناراحت شدم. با يک شايعه عجيب بازی را خواباندند، نه ما حمله کرديم و نه تراکتور.

بازيکن تراکتورسازی

فريد کريمی گفت: از روی نيمکت به ما گفتند ديدار اصفهان ۲ بر ۲ تمام شده، ما هم وقت را برای قهرمانی نگه داشتيم. بايد داور برای ما پنالتی می‌گرفت که اين کار را نکرد. عزتی کاپيتان نفت که هميشه حقيقت را می‌گويد گفت پنالتی بود و من را زده. فيلم اتفاقات نيز موجود است. در بازی با سپاهان، همين فغانی برای حريف پنالتی بی‌جهت گرفت و اين بار هم دو کارت مسخره به تيموريان داد تا ۱۰ نفره شويم.

منبع خبر رادیو فردا
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   

 
6 ایرانی دربین 50 بازیکن برتر آسیا در سال 2015
نشریه معتبر فورفورتو، فهرست 50 بازیکن برتر سال 2015 آسیا را اعلام کرد که در آن نام 6 بازیکن ایرانی هم دیده می شود.


به گزارش "ورزش سه"، این نشریه انگلیسی که هر سال در این مقطع بهترین های فوتبال آسیا را معرفی می کند، این بار هم فهرست 50 نفره اش را منتشر کرد که البته در بین 10 بازیکن اول قاره، نام هیچ بازیکن ایرانی دیده نمی شود.
بهترین بازیکن ایرانی این فهرست، مهرداد پولادی است که در رتبه دوازدهم قرار دارد. جواد نکونام (14)، آندرانیک تیموریان (25)، مرتضی پورعلی گنجی(27)، سردار آزمون (34) و اشکان دژاگه (46)، دیگر بازیکنان ایرانی این فهرست هستند.
جایزه بهترین بازیکن سال به سون هئونگ مین، ستاره کره ای بایرلورکوزن رسید و شینجی اوکازاکی (ژاپن)، کی سونگ یئونگ (کره جنوبی)، تیم کیهیل (استرالیا)، عمر عبدالرحمان (امارات)، مایل یدیناک (استرالیا)، ناصر الشمرانی (عربستان)، مت رایان (استرالیا)، کیسوکه هوندا (ژاپن) و علی مبخوت (امارات)، نفرات دوم تا دهم این فهرست هستند.

در توصیف هر 50 بازیکن این فهرست، شرح کوتاهی آمده که در ادامه، شرح مربوط به بازیکنان ایرانی را می خوانید:




bilder upload


پولادی که در نیمه اول سال 2014 با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، بازگشت فوق العاده ای ‏داشت؛ به ویژه در رقابت های ملی که یکی از ارکان اصلی تیم کارلوس کی روش بود. او در هر سه ‏دیدار تیم ملی در جام جهانی به طور ثابت بازی کرد و در مهار لیونل مسی هیچ اشتباهی نداشت. او در ‏جام ملت ها هم بازی های خوبی داشت؛ تا زمانی که در دیدار مقابل عراق به نحو عجیبی اخراج شد. او ‏برای الشحانیه هم بازیکنی غیرقابل جانشین نشان داد اما هنوز نتوانسته به رویایش برای حضور در رقابت ‏های اروپایی جامه عمل بپوشاند. ‏


Kostenloses Bilderhosting


حتی در 34 سالگی، نکونام یکی از ارکان اصلی تیم ملی ایران بود. کاپیتان تیم ملی، که در همه دیدارهای ‏جام جهانی و جام ملت ها به طور کامل بازی کرد، بعد از پشت سر گذاشتن رکورد بازی های ملی علی ‏دایی، از بازی های ملی خداحافظی کرد. او بعد از دو فصل بازی در لیگ برتر، تابستان گذشته به ‏اوساسونا برگشت و یکی از بازیکنان ثابت تیمش در رقابت های دسته دوم لالیگا بود. نکو که هنوز یک ‏هافبک جنگنده و متبحر در زدن ضربات آزاد است، علی رغم بالا رفتن سن، هنوز نشانی از افت ندارد.‏


bild hochladen

این هافبک میانی باتجربه با بازی های خوبش در جام جهانی و جام ملت های آسیا، همچنان یکی از ارکان ‏اصلی تیم ملی ایران است. او سه پاس گل در مرحله گروهی جام ملت ها برای هم تیمی هایش فراهم کرد و ‏تاثیر زیادی در صعود تیمش به عنوان تیم اول داشت. او که فصل قبل در لیگ ایران به عنوان باارزش ‏ترین بازیکن انتخاب شد، در میانه این فصل به تراکتور سازی تبریز رفت تا در عرصه باشگاهی به ‏موفقیت های بیشتری برسد.‏‎



fotos kostenlos


از زمان بازنشستگی هونگ میونگ بو، مدافع اسطوره ای فوتبال کره، تا زمان درخشش پورعلی گنجی در ‏تیم ملی ایران، هیچ بازیکنی در اندازه های ستاره کره ای در فوتبال آسیا دیده نشده بود. نمایش های خوب ‏این مدافع جوان در ترکیب تیم سابقش، نفت و تیم امید ایران باعث شد تا فرصت حضور در جام ملت های ‏آسیا را با تیم ملی پیدا کند. او با بازی های خوبش کمک کرد تا تیم ملی در مرحله گروهی دروازه اش را ‏بسته نگه دارد و در دیدار مقابل عراق هم یک گل حساس برای تیمش به ثمر رساند. بازی در تیان جین ‏می تواند به پورعلی گنجی کمک کند تا به باشگاه بزرگتری در خارج از آسیا برود. ‏



bild upload

این مهاجم ایرانی که در فوتبال روسیه شکوفا شد، بسیار بااعتماد به نفس بازی می کند. عملکرد درخشان ‏او در تیم ملی و تکنیک بالایش باعث شد تا بسیاری او را با لیونل مسی مقایسه کنند. او که از قوای بدنی ‏خوبی هم برخوردار است، در 20 سالگی به یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران در جام ملت های ‏آسیای 2015 تبدیل شد. او در آن رقابت ها دو گل زد-از جمله گل پیروزی بخش مقابل قطر- و کمک کرد ‏تا ایران به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. ‏



bild hochladen


این هافبک ایرانی که فصل گذشته نمایش های خوبی در ترکیب فولام ارائه داد، در جام جهانی هم برای ‏تیم کارلوس کی روش عالی کار کرد. با این وجود، بعد از انتقال به العربی قطر در تابستان، نتوانست به ‏روزهای خوبش برگردد. البته او در رقابت های جام ملت های آسیا بار دیگر برای تیم ملی نمایش های ‏خوبی ارائه داد و تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی رساند. ‏
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
مرد

 
مقصر اتفاقات تبریز پیدا شد؛پسر تونی اولیویرا !

در حالی که همه دنبال مقصر اتفاقات تبریز می گردند الان جدی ترین متهم کسی نیست به جز پسر تونی اولیویرا.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛به نظر دیواری کوتاه تر از پسر سرمربی تراکتورسازی پیدا نشده است.وقتی روز گذشته مدیر روابط عمومی تراکتورسازان مصاحبه کرد و گفت که خبر تساوی بازی سپاهان و سایپا را پسر تونی داده است همه نگاه ها به سمت او خیره شد.آیا واقعا در جریان این اتفاقات او متهم است و ...
رضا حسنی‌خو ،در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر این که دلیلی برای شوکه شدن مردم وجود ندارد، درباره این یکی از مسئولان در ورزشگاه نتیجه‌ تساوی دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا را به نیمکت تراکتورسازی منتقل کرده است، اظها‌ر کرد: نه! چه مسئولی؟ اگر در این زمینه مساله‌ای مطرح است باید نام آن مسئول را نیز ببرند. پسر سرمربی تراکتورسازی که آن هم هنوز نمی‌دانیم چه شخصی این مطلب را به او منتقل کرده است این موضوع را بیا‌ن‌ کرده و فعلا هم حاضر نیست پاسخگو باشد. مسئولان استانی نیز در این رابطه پیگیری کرده‌اند و ما امروز تاکید کرده‌ایم که این موضوع هر‌ چه‌ سریعتر تعیین تکلیف شود.»
وی ا‌دا‌مه‌ داد:« او به نیمکت منتقل کرده است که دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا به تساوی رسیده است. آنها نیز تصور کرده‌اند که بازی مساوی شده است، در حالی که ما در ورزشگاه بودیم و می دانستیم که چنین اتفاقی نیفتاده است.»
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که پسر تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی چنین کاری را کرده است؟ گفت:« او باید بیاید و در این رابطه توضیح دهد. این که چه کسی این مطلب را به او منتقل کرده است. ما هنوز در جریان نیستیم و باید در این رابطه پاسخگو باشد. باید مشخص شود که چه کسی این مطلب را به او گفته است. آیا از مسئولان کسی مطلب را به او منتقل کرده، مردم به او چیزی گفته‌اند یا خودش خواسته شیطنت کند؟ هنوز در این زمینه اطلاعی نداریم. باید در این رابطه جوابگو باشند و مسئولان استان نیز در حال پیگیری هستند و گزارش‌های لازم را ارائه خواهند کرد.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
روحانی دستور داد به وقایع ورزشگاه تبریز رسیدگی شود

رئیس‌جمهوری ایران دستور بررسی وقایع هفته آخر لیگ برتر فوتبال را داده است؛ این موضوعی بین وزیر ورزش، وزیر اطلاعات و وزیر کشور در دست بررسی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه هیئت دولت به ریاست حسن روحانی، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان ایران، گزارشی از رویداد ورزشگاه تبریز به هیئت وزیران ارائه کرد.
رئیس‌جمهوری ایران نیز دستور داد گودرزی «موضوع را مورد رسیدگی دقیق و جدی قرار دهد و درصورت ثبوت تخلف یا تقصیر، برخورد جدی مدیریتی صورت پذیرد.»
وقایع هفته پایانی لیگ، از جمله جشن قهرمانی دو تیم تراکتورسازی و سپاهان در رسانه‌های ورزشی بین‌المللی نیز بازتاب یافت. باشگاه تراکتورسازی، نحوه قضاوت و تصمیمات داور مسابقه را «از پیش تعیین شده» توصیف کرده است.


رئیس شورای شهر تبریز: دیگر نمی‌خواهیم مردم سکته کنند
در تازه‌ترین خبرهای مربوط به هفته آخر لیگ، محمدحسین جعفری، عضو شورای شهر تبریز، در صحن علنی شورا، گفت: «جریانات جلوگیری از قهرمانی تراکتور با به حاشیه بردن حبیب گردانی آغاز شد و در بازی آخر، این بلا‌ها را سر تراکتور آوردند».
آقای جعفری یادآور شد: باشگاه باید قبل از بازی، نسبت به انتخاب فغانی موضع گیری می‌کرد. با گذشت دو روز از این اتفاق تلخ هنوز کسی پاسخگو نیست، مردم آذربایجان کسی را می‌خواهند که حرفشان را به گوش مسئولان برساند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، احتشام حاجی‌پور، رئیس شورای شهر تبریز، هم گفت: «بهتر است تراکتور از لیگ کناره‌گیری کند. دیگر بس است، نمی‌گذارند ما قهرمان شویم، خود من بعد از بازی داروی آرام بخش مصرف کردم، دیگر نمی‌خواهیم مردم به خاطر مسائل فوتبالی سکته کنند.»
او خواستار ورود مسئولان نظارتی کشور به اتفاقات این بازی شد و گفت «روح مردم ایران جریحه دار شد، شرافت و کرامت مردم را دست افراد معامله باز ندهید.»
باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده است مستنداتی شامل عکس، فیلم و حتی دیالوگ رد و بدل شده دارد که به مسئولین ارائه کرده است. این باشگاه به کارت زرد نیمه اول به ستاره اخراجی‌اش هم معترض است.
بعد از پایان نیمه اول یک دقیقه وقت اضافه گرفته شد. در‌‌ همان دقیقه، تراکتورسازی گل برتری را زد اما طبق اعلام این باشگاه، «بیست ثانیه شادی بعد از گل انجام شد که حق طبیعیشان است. اخراج آندو برنامه ریزی شده بود».
وزیر ورزش هم گفته است: دو گروه کار‌شناسی در استان برای پیگیری حضور دارند. گزارش‌هایی ارائه شده و در خصوص آن‌ها با وزرای اطلاعات و کشور، همچنین استاندار صحبت کردم. تیم ما در حال انجام کار است و بدیهی است اگر حقی از تیمی ضایع شده باشد، حتماً این حق استیفا خواهد شد.
محمود گودرزی یادآور شد با مسئولان فدراسیون، مسئول کمیته داوران و مسئول سازمان لیگ بر‌تر صحبت کرده و به آن‌ها ماموریت داده تا از داوران خبره و صاحب‌نظر بهره بگیرند. فیلم بازی را بازبینی و رای صادر کنند.
گودرزی می‌گوید: «طبیعتاً اگر پنج یا شش متخصص در این زمینه اظهارنظر کند بدیهی است آن اظهارنظر برای ما ملاک عمل خواهد بود. یک بعد این اتفاق ممکن است ضعف داوری باشد که در حال بررسی است.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آندو تیموریان سکوتش را شکست/«آنها با تراکتورسازی مشکل داشتند»

آندو تیموریان می گوید جوسازی های بعد از بازی نه به خاطر اختلاف شخصی با او که برای ضربه زدن به تراکتورسازی بوده است.
آندو تیموریان که با اخراج عجیب و غریب در بازی تراکتورسازی و نفت ، سرنوشت لیگ برتر را طوری دیگر رقم زد و جنجالی بزرگ برای این بازی ها ایجاد کرد می گوید مستحق اخراج نبوده است. آندو اعتقاد دارد در آن صحنه مرتکب خطا نشده است. آندو در گفت و گو با خبرورزشی درباره اتفاقاتی که در صحنه اخراجش افتاده توضیح داده و می گوید توهینی نکرده که سزایش اخراج باشد. او البته درباره انتقاد سایت های محلی درباره اخراج اعمدی اش هم گفت:«این حرف ها دروغ است. آنهایی که این حرف ها را می زنند با تراکتورسازی مشکل دارند نه من!»

خبر ورزشی : اتفاقات بازی تراکتورسازی – نفت تهران به قدری عجیب و غیرقابل هضم بود که باور برخی از این مسائل سخت است. یکی از این اتفاقات، اخراج آندو تیموریان بود. اخراجی عجیب که از داور باتجربه‌ای مثل علیرضا فغانی بعید به نظر می‌رسید. دیروز برای دقایقی با آندو صحبت کردیم. این بازیکن به قدری عصبانی بود که صدایش از عصبانیت می‌لرزید. او به ما گفت: «فعلاً وقت مصاحبه نیست. اصلاً نمی‌توانم باور کنم چنین اتفاقاتی افتاده و به قدری عصبانی هستم که نمی‌توانم مصاحبه کنم.»
او ادامه داد: «واقعاً مانده‌ام چرا داور مرا اخراج کرد؟ بازیکن حریف مرا هل داد، من هم همین کار را کردم. داور آمد و بدون توجه به اینکه کارت زرد دارم، اخطار دوم را داد و مرا اخراج کرد. در حالی که هیچ کاری انجام ندادم و همه چیز نرمال بود.»
آندو در مورد اینکه برخی در تبریز می‌خواهند او را مقصر ناکامی تراکتورسازی عنوان کنند، اضافه کرد: «نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌‌آید. من به عنوان یکی از اعضای تراکتورسازی بابت اینکه در روزی که قرار بود جشن قهرمانی بگیریم و نایب‌قهرمان شدیم، از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما واقعاً نمی‌دانم چه کسانی و چرا می‌خواهند با تراکتورسازی دشمنی کنند؟ این افراد، دشمن آندو تیموریان نیستند بلکه می‌خواهند تراکتور را زمین بزنند وگرنه همه می‌دانند من چگونه برای تراکتور بازی کردم.»
این بازیکن اظهار داشت: «تا زمانی که من در زمین بازی بودم، 3 بر یک جلو بودیم و داشتیم قهرمان می‌شدیم. نمی‌دانم داور دچار اشتباه شد یا نه ولی کار خاص و بدی نکردم که اخراج شوم. بعد از آن نیز تیم ما 2 گل دیگر دریافت کرد تا بازی برده را با تساوی پشت‌سر بگذارد. این تلخ‌ترین خاطره ورزشی من است و تا همیشه در ذهنم باقی می‌ماند. یک گام کوتاه مانده بود تا قهرمان لیگ شویم که نشد.»
از آندو پرسیدیم در لحظه اخراجت به داور توهین کردی که پاسخ داد: «نه اصلاً. هرگز هیچ توهینی نکردم. من در مورد اتفاقی که لحظه اخراجم رخ داد، توضیح دادم. همانی بود که گفتم. هیچ توهینی هم نکردم.»
آندو گفت: «هواداران تراکتورسازی تبریز مرا به خوبی می‌شناسند. همه مسائلی که در مورد من گفته می‌شود، دروغ است. من تمام تلاشم را برای موفقیت تراکتورسازی به کار بستم و چیزی ندارم که بخواهم پنهان کنم. امروز هم وجدانم راحت است که کارم را انجام داده‌ام. تا وقتی در زمین بودم، گل زدم و به پیروزی تیمم هم کمک کردم. اگر این شایعات درست بود، آن گل را نمی‌زدم یا از وقتی آمده بودم، به تیمم کمک نمی‌کردم.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 77 از 192:  « پیشین  1  ...  76  77  78  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA