انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 90 از 119:  « پیشین  1  ...  89  90  91  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
گوگل روش ورود به جیمیل را تغییر می دهد

گوگل اخیرا صفحه لاگین به حساب کاربری جیمیل را تغییر داده و بسیاری از کاربران از این تغییرات خشنود نیستند، زیرا در صفحه لاگین جدید، کاربران مجبور به طی کردن دو مرحله‌ی مجزا، یکی برای وارد کردن نام کاربری و دیگری برای وارد کردن رمز عبور هستند.



پیش از این کاربران برای لاگین به حساب جیمیل خود، در یک صفحه هر دو مشخصات نام کاربری و رمز عبور را وارد می‌کردند. اما در صفحه‌ی جدید، گوگل از روشی دیگری استفاده کرده که فرآیند لاگین را به چند بخش جدا کرده است؛ در این روش، کاربران ابتدا باید نام کاربری را وارد کرده و اگر این نام کاربری صحیح بود، کاربر به صفحه‌ی رمز عبور هدایت می‌شود. برخی کاربران از این تغییرات شاکی هستند، زیرا موجب تاخیری در فرآیند لاگین به حساب کاربری می‌شود و برخی کاربران نیز مدعی شده‌اند که با اپلیکیشن‌های مختلف مدیریت رمز عبور، دیگر قادر به لاگین به حساب کاربری خود نیستند.
بر اساس ادعای گوگل، این تغییرات صرفا برای سیستم احراز هویت آینده که پسوردها را تکمیل می‌کند، اعمال شده است. گوگل هنوز به جزئیات این سیستم اشاره‌ای نکرده اما ممکن است از روش‌های ایمن کردن حساب‌های کاربری همانند سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای/دو فاکتوری، دانگل سخت افزاری یا سیستم تحت وب Smart Lock استفاده کند.
سیستم Smart Lock به کاربران اندروید این امکان را می‌دهد تا زمانی که دستگاه‌های خود را به دستگاه‌های ایمن توسط بلوتوث متصل می‌کنند، یا در محل امن قرار دارند یا زمانی که دستگاه از طریق سیستم شناسایی چهره کاربر را شناسایی کرد، آنلاک نگه دارند. اگرچه گوگل هنوز اعلام نکرده که سیستم آتی احراز هویت جیمیل به چه شکلی خواهد بود، اما به احتمال زیاد از این موضوع اطلاع دارد که سیستم لاگین توسط نام کاربری و رمز عبور، دیگر قدیمی و ناامن است. در حال حاضر، این کمپانی سال گذشته، متد لاگین جدید را برای کاربران اندروید اعمال کرده است، به همین دلیل حال جای تعجبی نیست که لاگین به جیمیل نیز دست‌خوش چنین تغییراتی شده است.
اگرچه هنوز مشخص نیست سیستم جدید لاگین از چه متود احراز هویت استفاده می‌کند اما گوگل مدعی است که این سیستم برای کاربران SAML SSO یعنی کاربران کسب و کارها و دانش‌آموزان نیز تجربه‌ای جدید را فراهم می‌کند؛ این دسته کاربران، نام کاربری متفاوت‌تری دارند که گوگل به آن‌ها ارائه کرده و با سیستم لاگین جدید پیچیدگی لاگین را نسبت به کسانی که چندین اکانت جیمیل دارند، سهولت بخشیده است. در حال حاضر، پاسخ کاربران به تغییرات جدید گوگل مثبت نبوده است؛ کاربران شاکی شده‌اند که این سیستم زمان بسیاری را تلف می‌کند، زیرا مجبور به طی کردن دو صفحه برای وارد شدن به حساب کاربری خود هستند. برخی کاربران نیز مدعی هستند که پس از وارد کردن نام کاربری، نام کامل نشان داده می‌شود، برخی مواقع هم قبل از تایید شدن این اطلاعات و وارد کردن پسورد، عکس پروفایل نمایش داده می‌شود که در این حالت امنیت اکانت کمی مشکوک به نظر می‌رسد. پس از این تغییرات جدید، بسیاری از اپلیکیشن‌های مدیریت پسورد نیز با مشکل مواجه شده‌اند و با متود جدید لاگین دیگر به درستی کار نمی‌کنند؛ اگرچه اپلیکیشن‌هایی مانند LastPass اعلام کرده که به زودی بروزرسانی را برای رفع این مشکل ارائه می‌کند.
واضح است که روش جدید لاگین، گام بزرگی برای ازبین بردن روش قدیمی لاگین است. گوگل امیدوار است با تغییرات اعمال شده، لایه‌ی جدید امنیتی را برای بخش وارد کردن پسورد اضافه کند؛ اما در هر صورت متود جدید لاگین، بسیاری از کاربران را سردرگم کرده و با مشکل مواجه شده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسوس لپ‌ تاپ زن بوک UX305 را در دو نسخه سفید و طلایی عرضه می‌کند

ایسوس از لپ‌تاپ ZenBook مدل UX305 در مراسم IFA 2014 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ که از پردازنده‌ی Core M اینتل و صفحه نمایش +QHD برخوردار است، حال در دو نسخه‌ی سفید و طلایی با مشخصات خوب عرضه می‌شود.



لپ‌تاپ ZenBook UX305 در دو نسخه جدید سفید کریستالی و طلایی شفاف عرضه می‌شود. مدل سفید دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن +QHD یا ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ با وضوح IPS است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به پردازنده‌ی Core M 5Y71 اینتل با فرکانس ۲.۹ گیگا هرتز، حافظه‌ی رم ۸ گیگا بایتی و حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگا بایت اشاره کرد. این مدل در فروشگاه آنلاین ایسوس در دسترس بوده و با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود.
مدل طلایی این لپ‌تاپ دارای مشخصاتی از قبیل پردازنده‌ی Core M 5Y10 اینتل، صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 1080p و با وضوح IPS، حافظه‌ی رم ۸ گیگا بایتی و حافظه‌ی SSD ۲۵۶ گیگا بایت است. این مدل از فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان با قیمت ۶۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیس بوک هم به طوررسمی وارد کارزار «خبر» شد

اگر تا به حال توئیتر مرجع اصلی کاربران اینترنت برای خبردار شدن از وقایع روز - از تازه‌ترین لباس بیانسه گرفته تا مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب- بود، حالا فیس بوک با ۹ رسانه معتبر خبری (از جمله نیویورک تایمز، گاردین، نشنال جئوگرافی و بازفید) قراردادی بسته که مطالبشان را به طور مسقتیم در فیس بوک منتشر کنند.
تاکنون این نشریات باید مطالب و اخبارشان را ابتدا در سایت خودشان منتشر می کردند و سپس لینک آن را در فیس بوک به اشتراک می‌گذاشتند. اما با این امکان تازه که «مقالات فوری» نام دارد، آنها می‌توانند از خود فیس بوک برای انتشار مطالبشان استفاده کنند. استفاده از امکان، نه تنها از هزینه سرور برای این نشریات کم می‌کند، بلکه این نگرانی را که ممکن است مقاله یا ویدئو با فرمت فیس بوک سازگار نباشد را از بین می‌برد.
از طرفی خواننده‌ها- کاربران فیس بوک- هم لازم نیست برای خواندن مطلب صفحه فیس بوک را ترک کنند و به صفحه اصلی آن مقاله در سایت نشریه بروند، که می‌توانند همانطور که فیس بوکشان را می‌بینند تمام مقاله را هم همانجا بخوانند.
برای شروع این نشریات، فقط برخی از مطالب -که مخاطبان فیس بوک به آن بیشتر علاقه مند هستند- را در فیس بوک منتشر می‌کنند. از طرفی این امکان فقط روی اپلیکشن‌های «ای او اس» (شرکت اپل) قابل دریافت است، هر چند نسخه اندروید آن هم احتمالا به زودی راه خواهد افتاد.
فیس بوک می‌گوید که با این کار مقالات ده برابر سریع‌تر برای مخاطبین بارگذاری (لود) خواهد شد و برای کاربران عجولی که فقط می‌خواهند نگاهی به مطالب داشته باشند، این بسیار مغتنم است. از طرفی نیویورک تایمز اعلام کرده که در حال حاضر ۱۴ تا ۱۶ درصد خوانندگان آنلاین روزنامه، از سایت فیس بوک به سمت آنها هدایت می‌شوند.
این نشریات می‌توانند همه سود تبلیغات را برای خودشان نگاه دارند که در آن صورت در جای جای این مقالات شاهد آنها خواهیم بود یا به فیس بوک اجازه دهند که سی درصد سود این تبلیغات را بردارد، اما آنها را در قالب فیس بوک نمایش دهد.
فیس بوک به این نشریات اجازه می‌دهد که داده‌های چگونگی استفاده مخاطبان از این سرویس را هم جمع آوری کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل مک بوک پروی 15 اینچی را با فناوری فورس تاچ معرفی کرد

اپل پیش از این محصولات دیگر خود نظیر مک بوک پروی 13 اینچی و مک بوک 12 اینچی را به ترک پد فورس تاچ تجهیز کرده بود. با استفاده از این قابلیت که از وجود موتور موسوم به Taptic، مشابه آنچه که در اپل واچ تعبیه شده، شدت فشار وارد شده روی ترک‌پد سنجیده شده و قابلیت‌ها براساس فشار وارد شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
همانطور که اشاره کردیم شدت فشار وارد شده روی ترک پد توسط سنسورهای موجود سنجیده می‌شود و در نتیجه می‌توان از این طریق قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار داد. توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند از این قابلیت با استفاده از APIهای منتشر شده، در اپلکیشن‌های خود استفاده کنند.
نسل جدید مک بوک پروی 15 اینچ با وجود انتشار اخبار در خصوص همراه شدن با پردازنده‌های سری برادول، از این پردازنده‌ها بهره نمی‌برد. پردازنده‌های مورد استفاده در مک بوک پروی 15 اینچی شامل یک نمونه‌ی Core i7 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی با قیمت 1٫999 دلار است. این پردازنده را می‌توان با نمونه‌ی 2.5 گیگاهرتزی همراه کرد که با کارت گرافیک AMD Radeon R9 M370X روانه‌ی بازار خواهد شد. این مدل 2٫499 دلار قیمت دارد.
فیل شیلر، قائم مقام اپل در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

استقبال کاربران از مک بوک پرو 13 اینچی مجهز به فناوری فورس تاچ و صفحه‌ی نمایش رتینا بسیار جالب توجه بود. حال امروز ما از اینکه نسل جدید مک بوک پرو 15 اینچی را با فناوری فورس تاچ، حافظه‌ی سریع‌ فلش و عمر باتری بالاتر ارائه کردیم، بسیار خرسندیم.

اپل در نسل جدید این مک بوک، از وجود حافظه‌ی فلشی بهره می‌برد که در مقایسه با نسل‌های پیشین دارای 2.5 برابر سرعت بالاتر در انتقال داده‌ها است. نرخ انتقال داده در این حافظه 2 گیگابیت بر ثانیه است. براساس اطلاعات منتشر شده نسخه‌ی مک بوک پرو 15 اینچی از نظر باتری یک ساعت بهبود یافته و قادر است در حالت تماشای فیلم و وب‌گردی انرژی مورد نیاز را برای 9 ساعت تامین کند.
همچنین با توجه به استفاده از کارت گرافیکی AMD Radeon R9 M370X عملکرد گرافیکی این محصول نیز در مقایسه با نسل پیشین 80 درصد بهبود یافته است. با استفاده از این محصول می‌توان ویرایش ویدیو و رندر تصاویر سه بعدی را به راحتی انجام داد.
امکان انتخاب پردازنده ی Core i7 با فرکانس 2.8 گیگاهرتزی که از طریق توربو بوست می‌توان آن را به 4 گیگاهرتز نیز رساند وجود دارد. حافظه‌ی رم هر دو نسخه 16 گیگابایت است. ضمنا این دو نسخه از وجود حافظه‌های 256 و 512 گیگابایتی بصورت استاندارد استفاده می‌کنند که می‌توان در صورت نیاز حافظه‌ی یک ترابایتی را سفارش داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش مالی لنوو در سه‌ ماهه چهارم ۲۰۱۴؛ فروش تلفن‌ های هوشمند از فروش پی سی سبقت گرفت

لنوو که عنوان پرفروش‌ترین کمپانی در زمینه‌ی پی‌سی را یدک می‌کشد و به تازگی به لیست پنج تولیدکننده برتر تلفن‌های هوشمند هم راه پیدا کرده، در حال تغییر و تحولات اساسی است و با وجود اعمال سیاست‌های هزینه‌بر تغییر مدل تجاری و تصاحب موتورولا و بخش سرورهای IBM همچنان در مسیر رشد و سوددهی قرار دارد. این کمپانی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۴ حدود ۱۸.۷ میلیون تلفن هوشمند روانه بازار کرده است.



لنوو به تازگی اولین سه‌ماهه مالی پس از تصاحب کامل موتورولا را پشت سر گذاشته است. این کمپانی چینی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۴، حدود ۱۸.۷ میلیون دستگاه تلفن هوشمند به بازار عرضه کرده است. از این حجم، ۷.۸ میلیون آن مربوط به محصولات موتورولا بوده که منجر به افزایش میزان فروش این کمپانی نسبت به سه‌ماهه‌ی قبل شده است. در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۴ چینی‌ها ۱۶ میلیون تلفن هوشمند به بازار عرضه کرده بودند. در مجموع در سال گذشته میلادی، لنوو توانست ۷۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند که در تاریخ فعالیت این کمپانی بی‌سابقه است.
لنوو در حوزه‌های دیگر نیز رکوردشکنی کرده است. این کمپانی در سال مالی ۲۰۱۴ حدود ۶۰ میلیون پی‌سی به فروش برساند. این اولین سالی است که فروش تلفن‌های هوشمند این کمپانی از میزان فروش پی‌سی آن پیشی گرفته است.


کمپانی در حال گذار
از یاد نبرید که این آمار و ارقام که نوید رشد لنوو را می‌دهند در حالی به دست آمده که این کمپانی در حال گذار و تحول است. سود این کمپانی در سه‌ماهه‌ی اخیر نسبت به سه‌ماهه سوم ۳۷ درصد افزایش داشته است. سه‌ماهه‌ی سوم نیز اولین دوره مالی این کمپانی پس از تصاحب بخش سرورهای IBM به قیمت ۲.۳ میلیارد دلار بود. درآمد چینی‌ها در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۴ نسبت به همین بازه زمانی در سال پیش از آن ۲۱ درصد بیشتر شده و به ۱۱.۳ میلیارد دلار رسیده، اما سود خالص آنها تنها ۱۰۰ میلیون دلار بوده که نسبت به یک سال قبل از آن ۳۷ درصد کاهش یافته است.
در طول کل سال نیز شرایط مشابهی برقرار بوده و با وجود رشد ۲۰ درصدی درآمد و رسیدن آن به ۴۶.۳ میلیارد دلار، سود خالص سالانه ۸۲۹ میلیون دلار بوده است. در سال ۲۰۱۳ سود خالص این کمپانی ۵ میلیارد دلار برآورد شد.
لنوو با حفظ موقعیت خود به عنوان برترین کمپانی در زمینه فروش پی‌سی توانسته به لیست ۵ برند پرفروش تلفن هوشمند نیز راه پیدا کند. حفظ این موقعیت تنها در صورتی ممکن است که لنوو مدل تجاری خود را متحول کند.
از آنجا که میزان تقاضای جهانی برای پی‌سی رو به کاهش است و صنعت تلفن‌های هوشمند در بازارهای بزرگ نیز در حال رسیدن به نقطه اشباع است، لنوو نیز تصمیم گرفته نقاط تمرکز خود را تغییر دهد. اخیرا برای اولین بار طی ۶ سال گذشته، فروش تلفن‌های هوشمند در چین (بزرگ‌ترین بازار لنوو) کاهش یافته است. این کمپانی می‌گوید آینده لنوو فراتر از تولید سخت‌افزار خواهد بود.
یانگ یوانکینگ، رییس و مدیر عامل لنوو طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما در مواجهه با فرصت‌ها و چالش‌های دوران پسااینترنت آماده‌ایم تا از یک تولیدکننده سخت‌افزار صرف به تولیدکننده محصولاتی که ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار هستند تبدیل شویم. این سیاست منجر به ایجاد موج رشد جدیدی برای لنوو در سال‌های پیش رو خواهد شد.

در حالی که این کمپانی نزدیک به ۵ میلیارد دلار برای تصاحب دو صنعت هزینه کرده، اما به خاطر سیاست‌های تحول مدل تجاری این شرکت بعید نیست که باز هم شاهد باشیم که لنوو دست به جیب شده و در صدد تقویت بخش دیجیتال کسب و کار خود برآید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جانی آیو به سمت مدیر ارشد طراحی محصولات اپل ارتقا پیدا کرد

جانی آیو که تا به حال او را به عنوان معاون قسمت طراحی محصولات اپل می‌شناختیم، اخیرا ترفیعی را دریافت کرده است؛ از این پس آیو مدیر ارشد واحد طراحی محصولات اپل بوده و قرار است طراحی‌های اپل را چه در زمینه محصولات و چه در زمینه‌های صنعتی به عهده بگیرد.



سر جاناتان آیو، تا به امروز طراح ارشد کمپانی اپل بود که بسیاری از محصولات اپل که این روزها طرفداران بی‌شماری نیز دارد، حاصل پیاده‌سازی ایده‌های وی یا تیم تحت مدیریت او است. آیو طراح الهام بخش اپل، سمت جدیدی را در این شرکت به عهده گرفته و از این پس مسئول طراحی تمامی محصولات این شرکت است. وی از این پس کار طراحی صنعتی و رابط کاربری را انجام می‌دهد. این خبر ابتدا در تلگرام توسط پروفایل آیو که توسط استیون فرای نوشته شده بود، پخش شد.
تا به امروز، ریچارد هوارث مسئول بخش طراحی سخت افزار و آلان دای هم مسئوال بخش طراحی رابط کاربری نرم افزار اپل بودند، اما حال آیو با ارتقا به سمت مدیر ارشد بخش طراحی محصولات اپل، وظیفه‌ی طراحی تمامی این قسمت‌ها را بر عهده می‌گیرد. آیو در خصوص این تغییر گفت:

ریچارد هوارث و آلان دای، هر دو انسان بزرگی هستند؛ هوارث از همان ابتدا طراحی آیفون را بر عهده داشت. وی از نمونه‌های اولیه آیفون تا طرح نهایی این محصول را دیده و شاهد روند پیشرفت آن بوده است. دای هم یک نابغه‌ در طراحی رابط کاربری اپل است، حتی رابط کاربری اپل واچ هم حاصل زحمات وی است.

در حال حاضر جزئیات وظایف آیو مشخص نیست اما به احتمال زیاد طراحی تمامی محصولات تولید شده توسط اپل، زیر نظر وی انجام خواهد شد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد آیو با بر عهده داشتن این سمت، توجه بیشتری را به پروژه‌های طراحی ساختمانی فروشگاه‌های اپل نشان دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارتقا شغلی یا خروج از اپل؛ تغییرات در جایگاه جانی آیو به چه معنا است؟

دیروز خبری منتشر شد که حکایت از ارتقا شغلی برای جانی آیو در اپل داشت. تفاسیر مختلفی درباره‌ی این تغییر در کمپانی اپل منتشر شده است. اما آیا می‌توان این پیشرفت را به‌عنوان راه میان‌بری برای خروج آیو از اپل تفسیر کرد؟ برخی از گمانه‌‌ها حکایت از این دارند که با وجود ارتقا شغلی برای آیو، احتمال بازگشت وی به وطن خویش، متصور است.
بسیاری از افراد نزدیک به اپل که اخبار مرتبط با این کمپانی را دنبال کرده و از تحولات آن آگاه هستند، پایان دوران سخت را برای اپل نوید داده‌اند.
بهتر است در ابتدا تغییرات جدید در اپل و سمت جانی آیو را موشکافی کنیم. آیو قرار است سمتی را در اختیار بگیرد که پیش از این در اپل وجود نداشت. با در اختیار گرفتن این مسئولیت، آیو وظایف کلیدی را که پیش از این در اختیار داشت، به افراد دیگری واگذار خواهد کرد.
ریچارد هوارث و آلان دای از این پس مسئولیت طراحی سخت‌افزار و نرم‌افزار را بر عهده خواهند داشت. البته آیو همچنان به نظارت بر تیم طراحی ادامه خواهد داد و در کنار این مسئولیت وظایفی نظیر تصمیم‌گیری در مورد مسائل طراحی فروشگاه‌ها و ساختمان جدید اپل را نیز بر عهده خواهد داشت.
اپل تغییر جایگاه شغلی آیو را به شکل نامتعارف و غیرمنتظره‌ای اعلام کرد. این موضوع در قالب یک گزارش که در روزنامه‌ی تلگراف به قلم استفان فرای منتشر شده، بصورت عمومی اعلام شد. فرای یکی از شناخته شده‌ترین خبرنگارانی است که پیش از این در مورد اپل مقالاتی را به رشته‌ی تحریر درآورده است. با وجود این پس زمینه تلگراف رفته رفته به یکی از کانال‌های خبری اپل تبدیل شد. تلگراف تنها رسانه‌ای بود که سفر یکباره‌ی تیم‌ کوک به لندن را پوشش داد و علت این موضوع اجازه ی ضمنی اپل برای اینکار است.
سث وینتراب، یکی از نویسندگان وب‌سایت 9to5mac این خبر را تفسیر کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این نویسنده، خبر مربوط به انتساب جانی آیو به یک شغل دیگر، در روز تعطیل فدرال در آمریکا اعلام شده است. به اعتقاد وینتراب، اپل به این دلیل این خبر را در یک روز تعطیل منتشر کرده تا با بسته بودن تالارهای بورس، تاثیر این خبر را در وضعیت سهام کمپانی کاهش دهد.
با توجه به تمام شواهد موجود می‌توان به روشنی دید که تغییرات صورت گرفته در اپل تنها یک ارتقا برای اپل نیست. در صورتی که نگاهی به مقاله فرای در روزنامه‌ی تلگراف داشته باشیم، می‌توانیم به روشنی سرنخ‌هایی را از آنچه که در پشت تغییرات در اپل وجود دارد، ببینیم. در این مقاله به این موضوع اشاره شده که جانی آیو بیش از پیش سفر خواهد کرد. جان گروبر، یکی از نویسندگانی است که در مورد مسائل اپل شناخت کافی دارد. وی این جمله را به احتمال بازگشت آیو به انگلستان تفسیر می‌کند. وینتراب نیز با تایید این موضوع به این نکته اشاره کرد که یکبار پیش از این آیو در سال 2011 تصمیم به بازگشت به انگلستان گرفته بود، اما بنابر دلایلی وی از تصمیم خود منصرف شده و در کوپرتینو باقی ماند.
در صورتی که آیو به انگلستان مهاجرت کند، در این کشور به چه کاری مشغول خواهد شد؟ اطلاعات ارائه شده توسط تلگراف گویای این موضوع است که باوجود کار در اپل، آیو همچنان با کمپانی طراحی Forester + Partners همکاری می‌کند. همچنین وی در لندن به کارخانه‌ی جدید اپل در ایرلند که بنابر شایعات به ساخت خودروهای اپل اختصاص خواهد یافت، نزدیک‌تر می‌شود.
شاید افسانه‌ی آیو نیز در اپل به آخرین روزهای خود نزدیک می‌شود. جانی آیو 48 ساله هم‌اکنون با دو پسر دوقلو و همسرش زندگی می‌کند. وی در 23 سال گذشته برای اپل کار کرده و در این سال‌ها کار طراحی شماری از مهم‌ترین محصولات این شرکت از قبیل مک بوک، آیفون و اپل‌واچ را بر عهده داشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو از لپ‌ تاپ‌‌ های ارزان‌ قیمت Z51 و Z41 مجهز به دوربین سه‌ بعدی RealSense اینتل رونمایی کرد

لنوو دبروز از سه لپ تاپ جدید طی مراسمی تحت عنوان Lenovo Tech World در شهر پکن رونمایی کرد. دو لپ تاپ از این محصولات جدید Z41 و Z51 نام داشته و دارای قابلیتی بهینه‌ای برای طرفداران موسیقی و فیلم هستند. این لپ تاپ‌ها دارای ویندوز 8.1 بوده و در ماه ژوئن عرضه خواهند شد.


لپ تاپ لنوو Z51

لپ تاپ لنوو Z41 دارای نمایشگر ۱۴ اینچی و لپ تاپ لنوو Z51 نمایشگری ۱۵ اینچی دارد. هر دو این لپ تاپ‌ها به منظور مصرف کاربران خانگی طراحی شده و از رزولوشن صفحه نمایش 1080p و شدت روشنایی ۲۰۰ نیت بهره می‌برند. از دیگر مشخصات این دستگاه‌ها کارت گرافیک AMD و سیستم صدای دالبی DS 1.0 Home Theater است. این لپ تاپ‌ها برای مصارف استریم موسیقی و ویدئو بسیار کاربردی بوده، حتی برای دانلود موسیقی و بازی‌ها نیز گزینه‌های ایده‌آلی هستند. هر دو این دستگاه‌ها دارای تکنولوژی وای‌فای 802.11 a/c بوده که سه برابر سرعت بیشتری از سرعت اینترنت لپ‌ تاپ‌های معمولی، استریم و دانلود محتوا را فراهم می‌کند. لپ‌ تاپ‌های Z41 و Z51 به پردازنده‌های اینتل CoreTM i7 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده‌اند. علاوه بر این، برای این دستگاه‌ها رنگ‌های متنوعی از جمله مشکی، سفید و قرمز در نظر گرفته شده است.


لپ تاپ لنوو Z41

لپ تاپ Z51 دارای دوربین سه‌ بعدی RealSense اینتل است. این دستگاه دارای تراکم پیکسلی 1080p بوده و دوربین قوی آن قادر به شناسایی و ثبت تصاویر همانند چشم انسان است. کاربران توسط این دوربین می‌توانند اشیا را به طور سه بعدی اسکن کرده تا آن‌ها را به صورت سه بعدی پرینت کنند. علاوه بر این به کمک این قابلیت جدید می‌توان بازی‌های سه بعدی بازی کرده و از ژست‌های حرکتی برای کنترل لپ تاپ استفاده کرد. لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو Z41 و لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو Z51، هر دو به طور آنلاین و از طرق وب‌سایت لنوو از ماه ژوئن برای فروش در دسترس خواهند بود. قیمت این دو لپ تاپ‌ها از ۴۹۹ دلار شروع می‌شود. لپ تاپ Z51 با دوربین سه بعدی، پردازنده Core i5 و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو لپ‌ تاپ Ideapad 100 را برای رقابت با کروم‌ بوک‌ های گوگل معرفی کرد

لنوو به عنوان بزرگترین تولیدکننده کامپیوترهای شخصی، امروز از 3 مدل لپ‌تاپ جدید با مشخصات فنی متفاوت در جریان رویداد Lenovo Tech World رونمایی کرد. یکی از این لپ‌تاپ‌ها به نام Ideapad 100 برای رقابت مستقیم با کروم‌بوک‌های گوگل معرفی شده است.
Lenovo Tech World اولین رویداد نوآوری فناوری جهانی و انحصاری این شرکت است که توسط لنوو در شهر پکن چین برگزار شده است. در این مراسم لنوو از لپ‌تاپ ارزان قیمت Ideapad 100 مجهز به پردازنده BayTrail-M N3540 اینتل، 500 گیگابایت هارد دیسک و گرافیک مجتمع اینتل برای کنار زدن کروم‌بوک‌های گوگل رونمایی کرد.
گفته می‌شود Ideapad 100 جدید می‌تواند با یک بار شارژ تا 4 ساعت برای انجام کارهایی چون وب‌گردی، تماشای ویدیو و... به صورت مداوم کار کند. ضخامت مدل 14 اینچی برابر 20.2 میلی‌متر و ضخامت مدل 15 اینچی 22.6 میلی‌متر است که نشان می‌دهد با دستگاه باریکی روبرو هستیم. اگرچه با توجه به محدوده قیمتی از نظر ساخت باید منتظر یک محصول پایین‌رده باشیم ولی کیفیت ساخت این دستگاه خیلی هم بد نیست. قیمت لپ‌تاپ Ideapad 100 لنوو از 249 دلار آغاز می‌شود.
لپ‌تاپ جدید لنوو در دو مدل 14 و 15 اینچی در سایت لنوو موجود خواهد بود و فروش آن از ماه ژوئن آغاز می‌شود. در ادامه می‌توانید جدول مشخصات فنی Ideapad 100 لنوو را ببینید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو از دانگل 50 دلاری خود برای رقابت با کروم کست گوگل رونمایی کرد

شرکت لنوو از دانگل استریم خود پرده برداری کرد؛ این دانگل با مشخصات خوب خود رقیبی جدی برای کروم کست گوگل و دانگل روکو به شمار می‌رود. دانگل لنوو دستگاه کوچکی است که با استفاده از آن می‌توانید تمامی محتوای چندرسانه‌ای مانند فیلم، موسیقی و عکس را هم زمان با پخش شدن روی گوشی، تبلت و کامپیوتر خود، روی تلویزیون نیز تماشا کنید.



دانگل جدید لنوو قابلیت اتصال به تلویزیون یا مانیتور از طریق پورت HDMI را دارد. پس از آن دستگاه همگام سازی با شبکه‌ی وای‌فای را آغاز می‌کند. البته دانگل لنوو قابلیت اتصال به DNLA و Miracast فعال شده در گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ را دارد، پس از آن قادر خواهد بود ویدئوهایی با رزولوشن 1080P را در یک نمایشگر بزرگ پخش کند. کروم کست برخلاف دانگل لنوو از محیط مرورگر کروم برای این منظور استفاده می‌کند.
اگرچه تنظیمات دانگل لنوو کمی پیچیده‌تر از کروم کست گوگل است، اما در نهایت این دستگاه قابلیت‌های بسیار مفیدی دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به فرکانس دوگانه‌ی ۵ گیگا‌هرتز و ۲.۴ گیگاهرتز وای‌فای اشاره کرد. حتی با وجود موانعی مانند دیوار، این دستگاه قابلیت پخش و استریم انواع فرمت‌های رسانه‌ای را تا ۲۰ متر دارد. قابلیت‌های Miracast و DLNA موجود در آن نیز امکان پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدئو، موسیقی و عکس را فراهم کرده و می‌توان تمامی محتوای دلخواه را به واسطه‌ی این قابلیت استریم کرد. تمامی این امکانات در یک دانگل ۵۰ دلاری جمع شده که البته کمی گران‌تر از دانگل ۳۵ دلاری گوگل است، اما در مقابل با دانگل روکو با نام Streaming Stick و دانگل FireTV آمازون برابری می‌کند. از این دانگل در ماه آگوست همزمان با معرفی تبلت ThinkPad 10 لنوو، رونمایی خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 90 از 119:  « پیشین  1  ...  89  90  91  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA