انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 92 از 119:  « پیشین  1  ...  91  92  93  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
Z1؛ پروژکتور جدید و کوچک ایسوس رونمایی شد

پروژکتور جدید، کوچک و قابل حمل ایسوس که امروز با نام Z1 معرفی شد، به راحتی می‌تواند ویدئوها و محتوای گوشی‌های هوشمند اندرویدی را از طریق اتصال کابل Micro-USB پخش کند.



پروژکتور LED جدید ایسوس، Z1، امروز در نمایشگاه Computex معرفی شد. برخلاف سایر پروژکتورها که مستلزم استفاده از کابل HDMI و خروجی آن هستند، Z1 از کابل Micro USB به منظور نمایش تصاویر گوشی‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کند.
این پروژکتور به اندازه‌ای کوچک است که به راحتی در جیب جا می‌گیرد و باتری شارژی آن ظرفیتی برابر 6000 میلی آمپر ساعت دارد. بنابراین برای استفاده از این دستگاه نیاز به اتصال مستقیم کابل برق ندارید. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ی این پروژکتور ارائه نشده، اما انتظار می‌رود ایسوس قیمتی در حدود 200 دلار برای Z1 در نظر بگیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انویدیا G-Sync را برای لپ تاپ‌ ارائه کرد

انویدیا که پیش‌تر فناوری G-Sync را برای پی‌سی‌های دسکتاپ معرفی کرده بود، این فناوری را با پیاده‌سازی متفاوت به دنیای لپ‌تاپ‌ها نیز آورده است. جی سینک بریدگی تصویر و افت لحظه‌ای فریم‌ها را حذف می‌کند.



انویدیا بالاخره به طور رسمی ار فناوری G-Sync برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد. این فناوری که باعث حذف بریدگی تصویر و افت لحظه‌ای فریم می‌شود، در لپ‌تاپ‌ها به گونه‌ای کاملا متفاوت از جی سینک برای پی‌سی‌های دسکتاپ، پیاده‌سازی شده است.
روی کامپیوترهای دسکتاپ، پایپ‌لاین استاندارد برای سیستم جی سینک معمولا از این ترتیب پیروی می‌کند: کارت گرافیک، دیسپلی‌پورت، ماژول جی سینک و در نهایت پنل جی سینک. اما برای لپ‌تاپ‌ها این مسیر کوتاه‌تر است و فقط شامل واحد پردازش گرافیکی (GPU) و پنل جی سینک می‌شود. به همین دلیل هم فناوری G-Sync انویدیا برای لپ‌تاپ‌ها Gy-Sync Direct نامیده می‌شود.
درست بر عکس پی‌سی‌های دسکتاپ که کاربران برای استفاده از این تکنولوژی فقط به یک کارت گرافیک جی‌فورس و یک مانیتور با قابلیت پشتیبانی از جی‌سینک نیاز دارند، جی‌سینک برای لپ‌تاپ‌ها فقط برای برخی مدل‌ها وجود دارد، چرا که لپ‌تاپ‌های G-Sync باید به طور پیش‌فرض به پنل‌های نمایشگر با قابلیت پشتیبانی از این فناوری مجهز شده باشند. هم‌اکنون اولین لپ‌تاپ‌ها با پشتیبانی از این فناوری در نمایشگاه کامپیوتکس در معرض نمایش قرار گرفته‌اند. از جمله این لپ‌تاپ‌ها می توان به Aorus X7 Pro-Sync و X5 از گیگابایت، G571 از ایسوس، P770ZM-G و P750ZM-G از Clevo و GT72 G از MSI اشاره کرد. شاید تعداد گزینه‌های موجود که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، فعلا زیاد نباشد، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که به مرور مدل‌های مجهز به جی سینک بیشتری روانه بازار شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کیس تبلت جدید ایسوس با قابلیت پخش صدای فراگیر 5.1 رونمایی شد

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 از کیس تبلتی رونمایی کرده که قابلیت پخش صوتی دستگاه متصل شده به آن را مطابق با استاندارد سیستم صوتی چند کاناله‌ی "صدای فراگیر 5.1" تقویت می‌کند.



صدای فراگیر 5.1، در واقع یک سیستم و استاندارد صوتی چند کاناله‌ی متشکل از شش اسپیکر یا خروجی صوتی است که در کیس اختصاصی ایسوس به همراه یک ساب ووفر منحصر به فرد تعبیه شده است. بنابراین از این طریق قدرت نهایی صوتی تبلت شما تا شش برابر افزایش می‌یابد. همچنین ایسوس مدعی شده که این کیس قابلیت 6 ساعت فعالیت مداوم را دارد.
دقت داشته باشید که با استفاده از این کیس صدای پخش شده دچار افت کیفیت نخواهد شد، چرا که از اسپیکرهای قدرتمند مجزایی به منظور تقویت صدا در کیس اختصاصی ایسوس استفاده شده است. قرار است این کیس صوتی جالب همراه با تبلت ZenPad 8.0 ایسوس روانه‌ی بازار شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مادربورد سرور 384 هسته‌ ای گیگابایت مبتنی بر Cavium ThunderX ARMv8 معرفی شد

گیگابایت از جمله‌ کمپانی‌هایی است که علاوه بر تولید محصولات برای مصرف‌کنندگان عادی، چشمی نیز به مشتریانش در حوزه‌ی سرورها دارد و محصولاتی را از قبیل مادربورد برای استفاده در سرورها تولید می‌کند. این کمپانی به تازگی از مادربورد سرور MT70-HD0 خود به‌همراه رک سرور H270-T70 رونمایی کرد.



گیگابایت مادربورد سرور خود را با عنوان MT70-HD0 به همراه رک سرور H270-T70 معرفی کرد. محصول جدید گیگابایت را باید اولین مادربورد کش دار دو سوکته‌ی ARM خواند که روانه‌ی بازار خواهد شد.
گیگابایت مادربورد جدید خود را مبتنی بر پردازنده‌ی Cavium ThunderX Armv8 با 48 هسته‌ی پردازشی با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز توسعه داده است. با قرار گرفتن دو پردازنده در هر بورد و وجود چهار نود در هر سرور، بیش از 384 هسته‌ی پردازشی در یک رک 2U قرار خواهد گرفت که قدرت پردازشی خارق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
هر یک از نودهای مورد استفاده قادرند تا حافظه‌های رم DDR4 را با ظرفیت یک ترابایت و فرکانس 2٫400 مگاهرتز پشتیبانی کنند. دو پورت شبکه‌ی تعبیه شده که از نرخ انتقال 40 گیگابایت در ثانیه برخوردارند، از طریق پردازنده‌های موجود در تراشه‌‌ها پشتیبانی می‌شوند.
H270-T70 ار دو منبع تغذیه‌ی 1600 واتی با گواهی 80 پلاس بهره می‌برد. همچنین باید به وجود پورت‌های USB 3.0 و همچنین VGA در جلو و پشت پنل به منظور اتصال سایر دستگاه‌ها برای پشتیبانی اشاره کرد.
ترکیب توان حرارتی پایین و پشتیبانی از ظرفیت بالای حافظه‌ی رم در کنار توان ارتباط سریع این پلتفرم را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در کاربردهایی سنگین با مصرف کم انرژی تبدیل کرده است. گیگابایت اعلام کرده که هر دو محصول را برای عرضه در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی آماده کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سن دیسک کوچکترین فلش مموری دنیا را معرفی کرد؛ 128 گیگابایت حافظه با پشتیبانی از USB 3.0

کمپانی سن‌دیسک که سابقه درخشانی در تولید حافظه‌های فلش دارد و با نوآوری‌های خود همواره یکی از پیشگامان این صنعت بوده، در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 تایوان از کوچک‌ترین فلش مموری 128 گیگابایتی دنیا با پشتیبانی از USB 3.0 رونمایی کرد.



اگرچه فلش مموری جدید سن‌دیسک به اندازه‌ی یک سکه است ولی می‌تواند تا 16 ساعت ویدیوهای فول‌اچ‌دی را روی خود ذخیره کند. سال گذشته این کمپانی با توجه به تقاضای زیاد مشتریان برای حافظه‌هایی با ظرفیت بالا، مدل 64 گیگابایتی را معرفی کرد که به نظر می‌رسد نمونه‌ی امسال با همان اندازه‌ی قبلی دو برابر ظرفیت بیشتری دارد.
Ultra Fit جدید سن‌دیسک که در ادامه مدل 64 گیگابایتی قبلی با ارتباط USB 3.0 معرفی شده، طبق ادعای کمپانی سازنده، 10 برابر سریع‌تر از اولترا فیت‌ها دارای USB 2.0 است و عملکرد آن به 130 مگابایت در ثانیه می‌رسد. یک فیلم کامل با کیفیت HD را می‌‌توان تنها در 40 ثانیه روی این فلش مموری کپی کرد.
محصولات اولترا فیت سن‌دیسک در سرورهای VMWare ESXi به عنوان ابزار بوت به کار می‌روند. حالا نمونه 128 گیگابایتی جدید می‌تواند با توجه به عملکرد قوی برای نوشتن فایل‌های سیستم عامل با سرعت کم، ظرفیت‌های بهتری را در اختیار بخش ذخیره‌سازی VM قرار دهد.
فروش فلش مموری اولترا فیت 128 گیگابایتی جدید با 5 سال گارانتی از همین امروز به قیمت 119.99 دلار آغاز شده است. شاید قیمت این محصول به نظر کمی گران باشد ولی قطعا ارزش خرید را دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نخستین تبلت اندرویدی گیمینگ ایسر با تراشه اینتل معرفی شد

شرکت‌های ایسر و اینتل عقیده دارند که بازی کردن روی گجت‌هایی همانند موبایل و تبلت با پردازنده‌های پرقدرت لذت بیشتری برای کاربران دارد؛ از این‌رو ایسر و اینتل با همکاری یکدیگر اولین تبلت اندرویدی مجهز به پردازنده‌ی Atom x7 را معرفی کرده‌اند.



محصول جدید ایسر که Predator 8 نام دارد اولین تبلت مجهز به پردازنده‌ی Atom x7 با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری است. این تبلت با هدف گیمینگ معرفی شده و طراحی آن نیز به گونه‌ای است که امکان بازی کردن را برای کاربران فراهم می‌کند؛ در قسمت جلویی تبلت چهار اسپیکر قرار دارد و از لحاظ ظاهری نیز دارای زاویه‌های تیز و رنگ‌های قرمز، سیاه، سفید و خاکستری است.
علاوه بر این پردازنده‌ی گرافیکی نسل هشتم اینتل در آن بکار برده شده که رندر سه بعدی و تجربه‌ی جدید از ویدئوهای بازی را فراهم می‌کند. احتمالا این تبلت در ماه‌های آتی روانه‌ی بازار می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل تاندربولت 3 را با کانکتور USB-C ارائه می‌کند

اینتل به جای آن که وارد رقابت با USB-C شود در نمایشگاه کامپیوتکس اعلام کرد که نسل بعدی استاندارد تاندربولت این کمپانی با کانکتور USB-C راهی بازار خواهد شد.



پس از آن که دو کمپانی اپل و گوگل در کامپیوترهای جدیدشان به کانکتور USB-C علاقه نشان دادند، سرنوشت استاندارد تاندربولت که کمتر مورد استقبال قرار گرفته بود، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. اگر استاندارد محبوب USB بتواند بخش عمده‌ای از کاربردهای تاندربولت را پوشش دهد، چه آینده‌ای را باید برای استاندارد تاندربولت متصور باشیم؟ سیاست اینتل همواره به این صورت بوده که «اگر نمی‌توانید رقیبی را شکست دهید، با او همراه شوید»، و در همین راستا نسل بعدی استاندارد تاندربولت این کمپانی، Thunderbolt 3 با یک کانکتور USB نوع C ارائه می‌شود.
تصمیم اینتل مبنی بر استفاده از کانکتور USB-C برای پیاده سازی تاندربولت بعدی، که در نمایشگاه کامپیوتکس اعلام شد، ستودنی است، چرا که این کار باعث یکپارچه شدن درگاه‌های موجود روی کامپیوترهای مختلف می‌شود، اما از سویی در کوتاه مدت موجب سردرگمی می‌شود. یک کابل تاندربولت 3 دقیقا مشابه کابل‌های USB-C کنونی خواهد بود و همان کاربرد را خواهد داشت، البته سرعت انتقال این کابل در حالت تاندربولت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه خواهد بود. تنها چیزی که باعث می‌شود یک پورت تاندربولت را از پورت USB-C تشخیص دهید، لوگوی لایتنینگی است که روی کابل تاندربولت مشاهده می‌شود. این دو استاندارد ساختاری کاملا متفاوت با یکدیگر دارند. سرعت انتفال داده کابل‌های USB-C اصلا به اندازه تاندربولت 3 نیست.
کلیه ابزارهای جانبی و کابل‌های تاندربولت و تاندربولت 2 به وسیله یک آداپتور با تاندربولت 3 سازگار خواهند شد. اینتل انتظار دارد که اولین محصولات مبتنی بر تاندربولت 3 تا پایان امسال معرفی شده و با آغاز سال جدید میلادی شاهد محصولات متنوعی با پشتیبانی از این درگاه در بازار باشیم. حالا که اینتل به جای رقابت با USB نوع C به پشتیبانی از آن روی آورده، می‌توانیم آینده درخشانی برای این کانکتور نوپا متصور شویم. بدون شک این تصمیم اینتل در درازمدت به نفع کاربران خواهد بود تا روی هر کامپیوتر، کانکتورهای متفاوتی نبینند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل از 10 پردازنده‌ی جدید برادول با قدرت پردازش گرافیکی بالاتر رونمایی کرد

اینتل در جریان برگزاری کامپیوتکس 2015 از 10 پردازنده‌ی Core جدید نسل پنجمی اینتل یا همان برادول با افزایش توانایی پردازشی و قابلیت‌های گرافیکی بالاتر رونمایی کرد. کریک اسکواجن همچنین به این موضوع اشاره کرد که پردازنده‌ها نسل ششمی اسکای‌لیک تا پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهند شد.



اینتل در جریان برگزاری کامپیوتکس 2015، علاوه بر رونمایی از 10 پردازنده‌ی جدید Core نسل پنجمی، عرضه‌ی پردازنده‌های نسل ششم اسکای‌لیک را در پایان سال جاری میلادی وعده داد. همچنین وی با نمایش برخی از پیش نمونه‌هایی محصولاتی که از اسکای‌لیک اینتل بهره خواهند برد، به این موضوع اشاره کرد که ویندوز 10 مایکروسافت برای استفاده‌ی بهینه از پردازنده‌های اسکای‌لیک بهینه سازی خواهد شد.
با در نظر داشتن نسل پنجم پردازنده‌های اینتل که در ابتدای سال جاری میلادی معرفی شد، آخرین بروزرسانی اینتل شامل 10 پردازنده از سری Core شامل پردازنده‌هایی برای گجت‌های موبایل و کامپیوترهای دسکتاپ است. همچنین باید به 5 پردازنده‌ی سرور زئون (Xeon) نیز اشاره کرد. اینتل در پردازنده‌های جدیدیش از پردازنده‌های گرافیکی Iris Pro استفاده کرده که برای اولین بار در آن از فرم فکتور LGA در سطح دسکتاپ استفاده شده است. فرم فکتور LGA برخلاف فرم فکتور BGA بدون سوکت مورد استفاده در پردازنده‌های هسول اینتل است. در فرم‌فکتور LGA پردازنده‌ی گرافیکی مستقیما روی بورد قرار می‌گیرد.
از جمله‌‌ی پردازنده‌های جدید معرفی شده می‌توان به Core-i5775C اشاره کرد که یک نمونه‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 3.3 گیگاهرتز است و از وجود پردازنده‌ی گرافیکی Iris Pro 6200 بهره می‌برد. توان طراحی حرارتی این پردازنده 65 وات است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط اینتل این پردازنده از نظر گرافیکی دو برابر HD4600 اینتل قدرت دارد. این پردازنده‌ فرم فکتورهای مختلفی را از مینی پی‌سی‌های با ضخامت کم و آل-این-وان‌ها هدف قرار داده است.
همچنین باید به پردازنده‌ی Core i7-5950HQ با توان طراحی حرارتی 47 وات اشاره کرد. این پردازنده از وجود چهار هسته با فرکانس 2.8 گیگاهرتز تشکیل شده که از 8 ترد پردازشی نیز پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی گرافیکی مورد استفاده در این پردازنده نیز Iris Pro 6200 است.
بازه‌ی قیمتی پردازنده‌های معرفی شده بین 244 تا 366 دلار است و انتظار می‌رود طی دو ماه آینده شاهد عرضه‌ی آن‌ها به بازار در قالب محصولات جدید باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دل از لپ‌تاپ چند منظوره‌ی Inspiron 15 7000 با بدنه آلومینیومی و قیمت مناسب رونمایی کرد

دل که یکی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه کامپیوتکس 2015 تایوان است، امروز از لپ‌تاپ دو منظوره inspiron 15 7000 خود رونمایی کرد که دارای بدنه آلومینیومی با کیفیت و عمر باتری خیلی خوب است.



این دستگاه دو منظوره به یک نمایشگر 15.6 اینچ، بدنه آلومینیومی با کیفیت ساخت بالا و یک باتری خوب مجهز شده است که 8 ساعت و 54 دقیقه‌ شارژدهی دارد. این دستگاه می‌تواند در 4 حالت تبلت، لپ‌تاپ، خیمه‌ای شکل (tent) و پایه‌ای (استند) قرار گیرد که در حالت آخر می‌توان با زاویه مناسب در شرایطی مانند پرواز با هواپیما به تماشای فیلم پرداخت. نمایشگر این تبلت به فناوری TrueColor مجهز شده است که به عنوان یکی از قابلیت‌های جدید به لپ‌تاپ‌های اینسپایرون سری 7000 اضافه شده و در کنار آن می‌توان از زوایه دید بسیار خوب پنل IPS، رنگ‌های جذاب و شفاف و در عین حال اشباع‌ شده لذت برد.
نرم‌افزار صوتی Standard Waves MaxxAudio Pro تجربه مالتی‌مدیای بسیار خوبی را در کنار اسپیکرهای قدرتمند دستگاه به شما هدیه می‌کند. از جمله امکانات جذاب دیگر این دستگاه می‌توان به صفحه کلید فول‌سایز مقاوم اشاره کرد که دارای نور پس‌زمینه است. ضخامت این لپ‌تاپ سبک تنها 20 میلی‌متر است و در عین استحکام بالا حمل و نقل آن کاملا ساده است. اینسپایرون 15 7000 از استاندارد جدید وای‌فای 802.11ac بهره می‌برد که محدوده‌ی آنتن‌دهی آن قوی‌تر شده و سرعت دانلود بهتری را برای وب‌گردی، پخش محتوای آنلاین و چت‌های تصویری در اختیار شما قرار می‌دهد.
فروش دستگاه دو منظوره‌ی Inspiron 15 7000 در آمریکا از دوم تیرماه با قیمت پایه‌ی 549.99 دلار از طریق سایت Dell.com انجام می‌گیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اعتراض به سیاست احراز هویت فیس‌بوک

گردانندگان فیس‌بوک می‌گویند ‌سیاست کلی‌‌شان، احراز هویت واقعی کاربران است و آنها می‌خواهند جلوی استفاده افراد ناشناس از این شبکه اجتماعی را بگیرند.
اما این سیاست مورد اعتراض گروه‌های مختلفی از کاربران شده است که عقیده دارند اسم مستعار آنها هم بخشی از هویت آنهاست و دیگر اینکه درج اسم واقعی ممکن است برای آنها خطراتی را به همراه داشته باشد. بومیان آمریکایی، قربانیان خشونت خانگی، تراجنسیتی‌ها و مردانی که به طرز اغراق‌آمیزی) لباس و آرایش و حرکات زنانه دارند از جمله این گروه‌ها هستند.
این گروه‌ها تحت کارزاری به نام «نام من این است» یا #MyNameIs گرد هم آمده‌اند و قرار است روز دوشنبه، اول ماه ژوئن در دفتر اصلی فیس‌بوک در شهر ملنو پارک در شمال کالیفرنیا تجمع اعتراض آمیزی برقرار کنند.
در حال حاضر هر کاربر می‌تواند استفاده کاربر دیگر از نام مستعار را گزارش دهد و این گزارش منجر به مسدود شدن حساب آن کاربر خواهد شد. اعضای کارزار «نام من این است» عقیده دارند که برخی از افرادی که با هویت و رفتار آنها خصومت دارند، می‌توانند از این سیاست برای حذف آنها از این فضای اجتماعی استفاده کنند. آنها فیس‌بوک را متهم می‌کنند که با این سیاست در واقع به جمع نفرت‌پراکن‌ها پیوسته است.
این دفعه اولی نیست که فیس‌بوک با اعتراض این گروه‌ها مواجه می‌شود. در سپتامبر گذشته افراد این کارزار با مسئولان رده‌های بالای فیس‌بوک در این خصوص جلسه داشتند و با آنکه فیس‌بوک از آنها به خاطر این مشکلات معذرت‌خواهی کرده و جریان بررسی به حساب‌های مسدود شده را سریعتر کرده است، اما عقیده دارد که استفاده از اسم واقعی، سیاست اصلی این شبکه اجتماعی است. فیس‌بوک می‌گوید که استفاده از اسم واقعی افراد را مسئول و پاسخگو می‌کند و در نهایت باعث کم شدن آزار و آذیت‌ها یا نفرت‌پراکنی می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 92 از 119:  « پیشین  1  ...  91  92  93  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA