انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 93 از 119:  « پیشین  1  ...  92  93  94  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
MSI لپ تاپ گیمینگ مجهز به سنسور دنبال کننده حرکات چشم معرفی کرد

MSI لپ تاپ گیمینگ جدیدی معرفی کرده که به فناوری دنبال کننده حرکات چشم یا Eye Tracking مجهز شده است؛ این فناوری با همکاری شرکت Tobii توسعه داده شده و لپ تاپ جدید که MSI GT72 نام دارد، در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شده است.



لپ تاپ گیمینگ جدید MSI به فناوری G-Sync مجهز شده که دارای نرخ نوسازی ۳۰ تا ۷۵ هرتز است؛ این فناوری لگ زدن تصویر را به حداقل می‌رساند و در نهایت تصاویری روان‌تر و با رنگ‌های زنده‌تری حین بازی ارائه می‌کند. علاوه بر این لپ تاپ GT72 دارای پردازنده‌ی گرافیکی GTX 980M با ۸ گیگا بایت حافظه‌‌ی رم GDDR5 است که این حافظه به کمک فناوری G-Sync تصاویری واضح‌تر برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. شرکت MSI تمامی لپ‌ تاپ‌های گیمینگ جدید خود را به پردازنده‌ی Core i7-5700HQ مجهز کرده و مدعی شده که این پردازنده‌‌های جدید عملکرد ۷ تا ۱۰ درصد بهتر از پردازنده‌های Core i7 را ارائه می‌کنند.
شرکت Tobii در زمینه‌ی فناوری دنبال کننده حرکات چشم یا Eye Tracking فعالیت دارد و در زمینه‌ی توسعه‌ی لپ تاپ گیمینگ GT72 و مجهز کردن آن به این فناوری جدید به MSI کمک کرده است. اریک کو معاون مدیر عامل MSI گفت:

این لپ تاپ تنها نقطه‌ی آغاز همکاری ما با شرکت Tobii است؛ همکاری که تولید محصولات سخت افزاری ما را گسترش داده و فناوری دنبال کننده حرکات چشم را در محصولات گیمینگ ما می‌گنجاند.


در هنگام معرفی لپ تاپ گیمینگ GT72، شرکت Tobii به چهار نقطه‌ی عطف این لپ تاپ اشاره کرد:
نمایشگر نامتناهی
حرکات چند بعدی
پاسخ به چشم تماس
گرافیک و صدای واضح

شرکت Tobii به این نکته هم اشاره کرد که لپ تاپ گیمینگ GT72 نقطه‌ی شروعی برای گسترش همکاری‌ها با MSI است. علاوه بر این سازندگان دیگر نیز برای همکاری با شرکت Tobii و استفاده از فناوری دنبال کننده حرکات چشم یا Eye Tracking این کمپانی رغبت زیادی نشان می‌دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت از «کامپیوت پلاگ»، پی‌سی کوچک یکپارچه با دوشاخه برق رونمایی کرد!

مایکروسافت در نمایشگاه کامپیوتکس امسال حضوری فعال داشته و محصولات متنوع مبتنی بر ویندوز ۱۰ که توسط شرکای سخت‌افزاریش تولید شده را به نمایش گذاشته است. یکی از جذاب‌ترین این موارد «Compute Plug» محصول کوانتا و دیگری «کانگورو»، محصول فاکسکان است.



مایکروسافت در کامپیوتکس 2015 چندین پی‌سی و ابزار مبتنی بر ویندوز ۱۰ را رونمایی کرده است، اما چیزی که بیش از همه توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده، محصولی متفاوت به نام Quanta Compute Plug است؛ یک پی‌سی کامل در ابعاد یک شارژر تلفن که با دو شاخه برق یکپارچه شده است.
کامپیوت پلاگ به دو درگاه USB 3.0 و یک پورت HDMI مجهز شده که به شما این امکان را می‌دهد تا دستگاه را به تلویزیون یا مانیتور متصل کرده و از آن به عنوان یک تلویزیون هوشمند استفاده کنید. مایکروسافت می‌گوید کامپیوت پلاگ با کورتانا و کیبوردها و موس‌های بلوتوث نیز قابل کنترل است.
کوانتا هنوز مشخص نکرده که در داخل این گجت از چه سخت‌افزاری بهره برده است. اما با توجه به فرم فکتور آن می‌توان حدس زد که احتمالا پردازنده به کار رفته در آن از نوع کم مصرف است؛ احتمالا تراشه‌ای مانند بی‌تریل اینتل که در بسیاری از تبلت‌های ارزان‌قیمت ویندوزی یا در دانگل کامپیوت استیک اینتل به کار رفته در کامپیوت پلاگ هم مورد استفاده قرار گرفته است.
دستگاه جذاب دیگری که مایکروسافت به نمایش گذاشته، کانگورو نام دارد که توسط فاکسکان ساخته شده است. Foxconn Kangaroo یک پی‌سی بسیار کوچک است که در داخل آن یک پردازنده چری تریل اینتل تعبیه شده و ۶ ساعت عمر باتری دارد. با این ابزار به راحتی می‌توانید یک تلویزیون معمولی را به یک ابزار کامل ویندوزی تبدیل کنید. همچنین این گجت به یک اسکنر اثر انگشت هم مجهز شده که از Windows Hello، سیستم تشخیص هویت بیومتریک جدید ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند.



با کوچک‌تر شدن سخت‌افزار پی‌سی‌ها، باید فرم فکتورهای جدیدی مثل کامپیوت پلاگ را نیز بیشتر در بازار ببینیم. شاید در این پی‌سی‌ها، عملکرد سخت‌افزاری چندان بالا نباشد، اما برای نیازهای ساده یک کاربر و به خصوص بهره‌گیری از آنها به عنوان ابزاری برای هوشمندسازی تلویزیون مناسب هستند. بدین صورت می‌توانید با یک ابزار بسیار کوچک یک ویندوز ۱۰ کامل با تمام قابلیت های آن را داشته باشید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت تبلت ویندوزی نسخه رئال مادرید را معرفی کرد

شرکت مایکروسافت امروز از یک تبلت ویندوزی در کشور اسپانیا رونمایی کرد. این محصول یک تبلت استاندارد ویندوزی بوده و منحصرا نسخه‌ی تیم رئال مادرید است و تمامی کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند.



کاربران می‌توانند در حین خرید تبلت جدید مایکروسافت، قاب‌های متنوعی کریستالی با طرح رئال مادرید را انتخاب کنند. از مشخصات این محصول می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل اتم Z3735F، حافظه‌ی رم ۲ گیگا بایتی، ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی و صفحه نمایش ۸.۹ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و وضوح IPS اشاره کرد.


موارد زیر مشخصات کلی این تبلت است:
پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل اتم Z3735F
۳۲ گیگا بایت فضای داخلی
۲ گیگا بایت حافظه رم
صفحه نمایش ۸.۹ اینچی با وضوح IPS
رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰
ابعاد ۸ در ۱۴۸.۲ در ۲۳۳.۳ میلی متر
وزن ۳۶۹ گرمی
سیستم عامل ویندوز ۸.۱
سنسور شتاب سنج
دارای اتصالات USB و درگاه میکرو SD
دوربین اصلی ۵ مگا پیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگا پیکسل
ارتباطات وای‌فای 802.11b/g/n و نسخه‌ی ۴ بلوتوث
دارای میکروفن و اسپیکر
اشتراک یک ساله‌ی آفیس ۳۶۵

کاربران می‌توانند این تبلت را به صورت آنلاین، با قیمتی حدود ۱۹۹ یورو تهیه کنند. البته کسانی که مایل باشند اسم آن‌ها در قاب پشتی دستگاه حک شود، قیمت کلی دستگاه به ۲۴۹ یورو افزایش می‌یابد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
شرکت مایکرودیا اولین کارت حافظه 512 گیگا بایتی جهان را معرفی کرد

در حال حاضر شرکت سن‌دیسک اولین کارت حافظه‌ی ۲۰۰ گیگا بایتی جهان را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرده است. حال شرکت مایکرودیا با شکستن رکورد در صنعت کارت‌های حافظه، از اولین کارت حافظه‌ی ۵۱۲ گیگا بایتی جهان با قیمتی شگفت‌انگیز رونمایی کرد.



شرکت سن‌دیسک مدعی شده بود که صاحب اولین کارت حافظه‌ با بیشترین فضا است، اما حال به نظر می‌رسد شرکت مایکرودیا رقیبی جدی برای این کمپانی به شمار می‌رود و این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس اولین کارت حافظه‌ی ۵۱۲ گیگا بایتی جهان را معرفی کرده است.
می‌توان گفت امروزه کارت‌های حافظه‌ نسبت به دیگر فضاهای ذخیره سازی ارزان‌تر است اما کارت حافظه‌ی ۵۱۲ گیگا بایتی شرکت مایکرودیا بسیار گران‌ است. اگر قصد دارید اطلاعات نیم ترابایتی خود را در یک کارت حافظه‌ی کوچک ذخیره کنید می‌توانید کارت حافظه‌ی جدید مایکرودیا را با قیمت ۱۰۰۰ دلار تهیه کنید. قیمت این کارت حافظه بسیار چشم‌گیر بوده اما از آنجایی که اولین کارت حافظه‌ی ۵۱۲ گیگا بایتی جهان است، چنین قیمتی نیز برای آن پیش بینی می‌شد.
این کارت حافظه‌ی جدید از ماه آینده روانه‌ی بازار می‌شود و از استاندارد UHS با سرعت ۳۰۰ مگا بایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این استاندارد ۴.۰ نیز برای این کارت حافظه فراهم شده که به لطف این استاندارد یک سری پین اضافه در حافظه‌ی جدید اضافه شده است. بنابراین اگر دستگاهتان از استاندارد ۴.۰ کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، با نصب این کارت حافظه به جای سرعت ۳۰۰ مگا بایت بر ثانیه، سرعت ۱۵۰ مگا بایت بر ثانیه را دریافت خواهید کرد.
کارت حافظه‌ی جدید شرکت مایکرودیا یک نوآوری جدید در صنعت فضاهای ذخیره سازی به شمار می‌رود، اما واقعا این کارت حافظه‌ ارزش صرف هزار دلار را دارد؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسخه جدید مرورگر کروم به صورت هوشمند نمایش محتوای فلش را متوقف می‌کند

یکی از عذاب‌آورترین مشکلاتی که هنگام وب‌گردی با آن مواجه هستیم پخش خودکار تبلیغات فلش است که اگر صدا هم داشته باشند بیش از پیش ما را آزار می‌دهند. اما خبر خوشحال‌کننده این است که در نسخه‌ی جدید مرورگر کروم به صورت هوشمند پخش این تبلیغات فلش متوقف می‌شود.



دیگر فرقی نمی‌کند که از برنامه‌ها یا افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات استفاده می‌کنید یا نه، امروز گوگل به صورت رسمی اعلام کرده است که با همکاری کمپانی ادوبی بروزرسانی کروم را برای متوقف‌کردن هوشمند پخش محتوای فلش در صفحات وب منتشر خواهد کرد. نکته جالب این است که به صورت خودکار محتوای فلش در ستون‌های کناری صفحات وب پخش می‌شود ولی تبلیغات فلش میان صفحه همچنان متوقف هستند. حتی اگر تمایل داشته باشید به هر دلیل این تبلیغات برای شما پخش شود، کافیست روی آن کلیلک کنید.
به گفته گوگل این بروزرسانی به مصرف کمتر باتری در لپ‌تاپ‌ها کمک می‌کند و می‌تواند تجربه‌ی بهتری از وب‌گردی را در اختیار شما قرار دهد. اگر قصد دارید از این قابلیت جذاب استفاده کنید می‌توانید نسخه‌ی بتای کروم را برای دسکتاپ خود دانلود کنید که این ویژگی به صورت پیش‌فرض روی آن فعال شده است. ضمن اینکه می‌توانید در همین نسخه‌ی فعلی مرورگر کروم خود با مراجعه به قسمت settings (تنظیمات)، انتخاب گزینه Show advanced settings و سپس انتخاب تنظیمات Privacy برای محتوای خود گزینه‌ی Detect and run important plugin content را فعال کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تفاوت‌های 4k و UHD را بهتر بشناسیم

با فراگیر شدن محتوای 4K هم‌چنین ارزان‌تر شدن دوربین‌ها و تلویزیون‌هایی که قابلیت ضبط و پخش این محتوا را دارند، بررسی و بیان تفاوت‌های UHD و 4K ضروری به نظر می‌رسد. در این مقاله سعی داریم با بررسی استاندارد‌های ذکر شده خریداران را از سردرگمی ایجاد شده نجات دهیم.



برخلاف استاندارد‌های گذشته مثل Full HD و HD که با یک عنوان معرفی شده و توسعه یافتند، سازندگان تلویزیون و دوربین، شرکت‌های فیلم سازی و کارشناسان فناوری از جدیدترین استاندارد تولید محتوای چندرسانه‌ای با دو عنوان 4K و UHD نام می‌برند، که باعث سردرگمی زیادی در خریداران و مشتریان شده‌ است. در حالی که دو عنوان ذکر شده با یکدیگر متفاوت هستند و از ابتدا نیز برای مقاصد مختلف توسعه داده شده‌اند.


4k در برابر UHD
می‌توان بزرگترین تفاوت دو عنوان بالا را بدین گونه بیان کرد. 4K استاندارد سینما و تولیدکنندگان محتوا و UHD استاندارد تولیدکنندگان صفحه‌نمایش و تلویزیون و پخش‌کنندگان محتوا است. برای بررسی دلیل تناقض بوجود آمده کمی به گذشته باز می‌گردیم و تاریخچه این دو استاندارد را مرور می‌کنیم.
واژه 4K توسط کنسرسیوم سینمای دیجیتال عنوان شد. کنسرسیومی متشکل از استودیوهای فیلم‌سازی که استاندارد تولید محتوا را تعیین می‌کند. رزولوشن تعریف شده برابر ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل، ۴ برابر رزولوشن استاندارد قبلی تولید و ویرایش محتوا (2k یا ۲۰۴۸ در ۱۰۸۰ پیکسل)، است. واژه 4K نیز به معنی ۴ هزار پیکسل افقی است هم‌چنین با استفاده از JPEG2000 که عمق رنگ ۱۲بیت و بیت‌ریت تا ۲۵۰ مگابیت بر ثانیه دارد، فشرده و پخش می‌شود.
UHD یا Ultra High Definition استاندارد ارتقا یافته full HD است که رزولوشنی برابر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ داشت. UHD رزولوشن قبلی را ۴ برابر کرده است و به عدد ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ رسیده است. همانطور که ملاحظه می‌کنید UHD و 4K متفاوت هستند و در حالی که تمامی تلویزیون‌های موجود برچسب 4K را یدک می‌کشند، در واقع از رزولوشن UHD بهره می‌برند. با این که تعداد اندکی از پنل‌های موجود از رزولوشن 4K و در نتیجه نسبت تصویر ۱.۹:۱ استفاده می‌کنند، اکثر تلویزیون‌های موجود از استاندارد UHD و نسبت تصویر ۱.۷۸:۱ استفاده می‌کنند.
اما استفاده سازندگان تلویزیون از نام 4K به دلیل عدم آگاهی از تفاوت دو استاندارد ذکر شده نیست. بلکه به گفته خودشان به دلیل بازاریابی و فروش بهتر است. اخیرا نیز برای رفع کج‌فهمی ایجاد شده از عبارت 4K UHD برای محصولات خود استفاده می‌کنند.
بد نیست بدانید که در واقع دو نوع رزولوشن تعریف شده برای استاندارد UHD وجود دارد، یکی ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ که به آن اشاره شد و دیگری ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰، که اولی معادل 4K و دیگری معادل استاندارد 8K است. ولی به احتمال قوی تا زمان فراگیر شدن استاندارد 8K نام آن به (QUHD (Quad Ultra HD تغییر خواهد کرد.
چرا از عبارت 2160p استفاده نکنیم؟
اما راه‌حل نهایی برای این نام‌گذاری‌های متعدد و گیج‌کننده حذف عبارت 4K و استفاده از 2160p است. پیش‌تر نیز سازندگان تلویزیون و تولیدکنندگان محتوا هر دو از نام‌های این‌چنینی که به معنی تعداد خطوط افقی در رزولوشن است، برای محصولات خود استفاده می‌کردند. مانند 576p ، 720p و 1080p.
اگرچه که خیلی دیر شده و تعداد زیادی تلویزیون با نام 4K وارد بازار شده است، ولی با همکاری چند تولیدکننده بزرگ می‌توان این کج فهمی را که عموما برای خریداران پیش می‌آید، رفع کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مذاکرات دقیقه 90 اپل با شرکت های موسیقی

با توجه به این که انتظار می‌رود تا اپل سرویس استریم موسیقی خود را در جریان رویداد WWDC 2015 که هفته آینده برگزار خواهد شد، معرفی کند، مذاکرات بین اپل و شرکت‌های ضبط موسیقی بر سر سهم درآمدی از این سرویس جدید به اوج خود رسیده است.



طبق گزارشات، شرکت‌های موسیقی خواستار کسب سهم بیشتری از درآمد سرویس استریم موسیقی اپل نسبت به درصدی که از اسپاتیفای دریافت می‌کنند، هستند. در حال حاضر این شرکت‌ها 55 درصد از مبلغ 9.99 دلار حق اشتراک ماهیانه اسپاتیفای را دریافت می‌کنند. طبق جدیدترین بررسی‌ها در حال حاضر 15 میلیون کاربر از مجموع 60 میلیون شنونده‌ی اسپاتیفای جزو کاربرانی هستند که حق اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کنند. طبق اعلام افرادی که نزدیک به این مذاکرات هستند، شرکت‌های موسیقی خواستار 60 درصد از درآمدی هستند که اپل از این سرویس جدید بدست می‌آورد. اپل حق اشتراک ماهیانه 10 دلاری برای سرویس جدید خود که طبق شایعات اپل موزیک نام خواهد داشت، در نظر گرفته است.
در حال حاضر شرکت‌هایی که اپل در حال مذاکره با آن‌ها است شامل وارنر، یونیورسال و سونی می‌شود. علاوه بر سرویس استریم جدید، اپل قصد دارد تا از یک نرم‌افزار موسیقی جدید رونمایی کند که هم در iOS و هم در اندروید کار خواهد کرد. این نرم‌افزار ویدیوهای پشت صحنه را نیز ارائه می‌کند و به هر هنرمند یک صفحه رایگان اختصاص می‌دهد تا موسیقی و ویدیوی رایگان پست کنند.
با توجه به کاهش فروش موسیقی‌های دانلودی حالا سرویس‌های استریم کانون توجه قرار گرفته‌اند. کلید موفقیت این سرویس‌ها ترغیب افراد بیشتر برای عضویت از طریق پرداخت حق اشتراک ماهیانه است. اپل در نظر دارد تا یک دوره سه ماهه رایگان به همراه تعداد محدودی آهنگ رایگان برای سرویس جدید خود ارائه دهد.
اگر اپل نتواند به موقع با شرکت‌های ذکر شده به توافق برسد، ممکن است معرفی سرویس جدید خود را به تعویق بیاندازد یا این که قابلیت‌های محدودی را تا زمانی که با هر سه شرکت وارنر، یونیورسال و سونی به توافق برسد در سرویس خود ارائه دهد. دوشنبه هفته آینده همزمان با نطق اصلی WWDC 2015 همه چیز مشخص خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رویترز: اغلب خرده فروشان بزرگ آمریکا، برنامه‌ای برای پشتیبانی از اپل پی در سال جاری ندارند

تابستان سال گذشته‌ی میلادی تیم کوک همزمان با معرفی نسل جدید آیفون‌های اپل، از سیستم پرداخت اپل با عنوان Apple Pay نیز رونمایی کرد. در آن زمان تیم کوک دوران کارت‌های اعتباری را پایان یافته عنوان کرد، اما به نظر می‌رسد اوضاع در این حوزه چندان بر وفق مراد اپل نیست.



سپتامبر سال گذشته‌ی میلادی، تیم کوک همزمان با معرفی نسل جدید آیفون اپل، از سیستم پرداخت این کمپانی موسوم به اپل پی نیز رونمایی کرد. اپل با تعبیه تراشه‌ی NFC در محصولات جدید خود و همچنین عقد قرار داد با شماری از فروشگاه‌ها برای پذیرش سیستم اپل پی، با اتکا به سابقه‌ی خود در استقبال از محصولاتش، پایان دوران کارت‌های اعتباری را پیش‌بینی می‌کرد، بطوریکه حتی تیم‌کوک در پاسخ به سوالی با همین مضمون اعلام کرد که خنجری را در بدنه‌ی کارت‌های اعتباری وارد کرده است. بسیاری با این سخنان، تصور می‌کردند که کمپانی‌های کوچک‌تر از مسترکارت و ویزا طاقت مقاومت زیر فشار اپل پی را نخواهند داشت، اما پس از گذشت تقریبا یک سال، شرایط چندان بر وفق مراد کوپرتینویی‌ها نیست.
همانطور که اشاره کردیم اوضاع برای اپل پی چندان براساس پیش‌بینی‌های تیم کوک و یارانش پیش نرفته است. در کنار سیستم‌هایی نظیر payWave توسط ویزا، PayPass توسط مسترکارت یا خرید سافت‌کارد توسط گوگل و همچنین ارائه‌ی سرویس‌هایی توسط کمپانی‌هایی چون PayPal یا Boku، سامسونگ نیز سرویس پرداخت الکترونیکی خود را معرفی کرد. یکی از تفاوت‌های اصلی سیستم پرداخت سامسونگ، در نحوه‌ی پیاده‌سازی آن است، بطوریکه فروشندگانی که از سامسونگ پی پشتیبانی می‌کنند، همچون اپل پی نیازی به استفاده از یک سخت‌افزاری جانبی برای دریافت مبالغ بصورت الکترونیکی ندارند.
حال به نظر شما وابستگی به یک سخت‌افزار جانبی تا چه اندازه‌ی پیشرفت اپل پی را تحت تاثیر قرار داده است؟ براساس تحقیقی که توسط رویترز از میان 100 خرده فروش برتر در سطح آمریکا انجام شده، کمتر از یک چهارم این فروشندگان از اپل پی پشتیبانی می‌کند. در حدود دو سوم از این فروشگاه‌ها برنامه‌ای برای پشتیبانی از سرویس پرداخت اپل در سال جاری را ندارند. عدم تقاضا از سوی مشتریان و همچنین عدم دسترسی به داده‌های خرید را باید از جمله‌ی مواردی خواند که در کنار سرمایه‌گذاری برای تهیه‌ی سخت‌افزار، از جمله‌ی دلایل اصلی عدم استقبال از سرویس پرداخت الکترونیک اپل هستند. در مقابل باید منتظر بود و دید که سامسونگ در این حوزه چگونه عمل خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
ام‌اس‌آی، بایواستار و ازراک مادربوردهای خود را با پشتیبانی از اسکای‌لیک اینتل معرفی می‌کنند

در حالی که اینتل در جریان رویداد کامپیوتکس 2015، از سری جدید پردازنده‌های برادول خود رونمایی کرد و قرار است پردازنده‌های اسکای‌لیک را تا پایان سال جاری میلادی معرفی کند، به نظر می‌رسد کمپانی‌های ام‌اس‌آی، بایواستار و ازراک زودتر از رقبا دست به کار شده‌اند تا مادربوردهای خود را با پشتیبانی از اسکای‌لیک آماده کنند.



این سه شرکت نمونه‌ای از مادربوردهایی که قرار است با پشتیبانی از چیپ‌ست اسکای‌لیک در ماه آگوست به فروش برسانند را در کامپیوتکس 2015 تایوان به نمایش گذاشتند. در حالی که پردازنده‌های برادول از همان سوکت هسول پشتیبانی می‌کنند، ولی همچنان به مادربوردی نیاز دارید که از تراشه جدیدتر پشتیبانی کند. با این وجود برای استفاده از پردازنده اسکای‌لیک با توجه به انتقال اینتل از سوکت LGA به 1151، باید یک مادربورد جدید بخرید. در کنار این بروزرسانی می‌توانید از اسلات‌های PCIe بیشتر و پهنای باند پردازشی بالاتر بهره ببرید.
به نظر می‌رسد بلافاصله بعد از ورود مادربوردهای اسکای‌لیک به بازار این پردازنده نیز معرفی شود و احتمالا ماه سپتامبر برای رونمایی از این تراشه می‌تواند زمان مناسبی باشد. اولین پردازنده‌هایی که از خط تولید اینتل خارج خواهند شد تراشه‌های سری 100 و Z170 خواهد بود. تولیدکنندگان تمایل دارند کامپیوترهای خود را با پردازنده های اسکای‌لیک استاندارد از ماه سپتامبر عرضه کنند.
اگر قصد دارید مادربوردهای MIS و Biostar را انتخاب کنید که از چیپ جدید پشتیبانی می‌کنند، با ورود مدل‌های جدید این امکان وجود خواهد داشت ولی ازراک می‌گوید مادربوردهای سری 100 آنها ماه آگوست در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما اگر تغییری در برنامه اینتل صورت گیرد احتمالا تاریخ عرضه مادربوردهای نیز دستخوش تغییرات شود.
به هر حال فرقی نمی‌کند تاریخ‌های اعلام شده خوش‌بینانه هستند یا خیر، مهم این است که مجموعه‌ای از تراشه‌های برادول کم‌کم به پایان خط خود نزدیک می‌شوند و اینتل به شدت علاقه دارد تا به زودی سری کامل پردازنده‌های جدید خود را وارد بازار کند. قرار است رویداد Developer Forum اینتل روز 18 آگوست برگزار شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینستاگرام برنده جایزه شورای طراحان مد آمریکا

جایزه بخش «رسانه» شورای طراحان مد آمریکا در سال ۲۰۱۵ به اینستاگرام رسید و کوین سیسترم، مدیر عامل این شرکت، آن را از دست کیم کاردشیان، ستاره هالیوودی دریافت کرد.
کیم کاردشیان که بعد از خود اینستاگرام بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارد، این جایزه در حالی به سیستروم داد که به تازگی کتابی از «سلفی»‌های منتشر شده (و نشده‌اش)‌ در اینستاگرام را روانه بازار کرده است.
شورای طراحان مد عقیده دارد که اینستاگرام باعث انقلابی در دنیای مد شده و آن را از حالت سنتی آن خارج کرده است. درست است که طراحان مد و فروشگا‌های زیادی حالا حساب کاربری اینستاگرام خود را دارند، اما اینستاگرام فضایی را به طراحان ناشناخته، بوتیک‌های محلی کوچک، و افراد خوش‌پوش در سراسر دنیا داده‌است تا در قالب عکس‌هایی شخصی عرضه‌کننده تن‌پوش‌هایشان باشند.
بررسی بازار مد نشان می‌دهد که خریداران با دیدن یک لباس در تن یک فرد عادی و نه مدلی که برای تبلیغات آن را بر تن می‌کند، بیشتر به خرید آن ترغیب می‌شوند. با آنکه اینستاگرام تنها سایتی نیست که این کار را می‌کند (ایتسی و پینترست هم جایی برای عرضه کارهای محلی و شخصی‌اند) اما کاربران حساب کاربری اینستاگرامشان بیشتر به اینستاگرامشان سر می‌زنند تا حساب‌های دیگر و این یعنی بازاری مجانی برای عرضه‌کنندگان مد.
برای طراحان شناخته شده هم اینستاگرام فضای خوبی است برای ارتباط راحت‌تر با مخاطبانی که از عکس‌های تبلیغاتی خسته شده‌اند. از طرفی اینستاگرام حالا تبدیل به یکی از رسانه‌های اصلی پوشش مراسمی مثل اسکار یا گلدن گلوب شده‌ است؛ جایی که ستارگانی که اغلب لباس‌های این طراحان معروف را به تن دارند، می‌توانند عکس‌هایی از خودشان را به طور مستقیم با دنبال‌کنندگانانش به اشتراک بگذارند و این چهره بسیار انسانی‌تری از عکسی که دوربین حرفه‌ای از آنها می‌گیرد، به نمایش می‌گذارد. این به معنای ارتباط بهتر این مارک‌ها با افراد عادی است.
در هر حال اینستاگرام - خواسته یا ناخواسته- خدمت بزرگی به دنیای مد می‌کند و شاید این جایزه به معنای این باشد که صنعت مد به طور رسمی از تکنولوژی تشکر کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 93 از 119:  « پیشین  1  ...  92  93  94  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA