انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 94 از 119:  « پیشین  1  ...  93  94  95  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
فایننشال تایمز: انتخاب ژانر موسیقی در اپل موزیک ممکن می‌ شود

بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این دارد که اپل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگاش، از سرویس استریم موسیقی خود با عنوان Apple Music رونمایی خواهد کرد. از جمله‌ی قابلیت‌های این سرویس موسیقی، امکان شخصی سازی آن است که این سرویس را از رقبا متمایز خواهد کرد.



براساس گزارش منتشر شده توسط فایننشال تایمز، سرویس استریم موسیقی اپل در زمان ثبت نام از کاربران در مورد ژانرهای موسیقی مورد علاقه آن‌ها سوال خواهد کرد. سوال در مورد ژانر موسیقی مورد علاقه‌ی کاربران می‌تواند بسیار کاربردی باشد، چراکه در سرویس‌های استریم موسیقی رقبایی نظیر اسپاتیفای، کاربران در برابر لیست‌ها و آلبوم‌های بسیار زیادی قرار می‌گیرند. سرویس استریم موسیقی اپل خوانندگان مختلفی را نیز برای گوش دادن پیشنهاد خواهد داد.
گزارش منتشر شده، شایعات در مورد تقویت رادیو آیتونز را نیز تایید کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، سرویس رادیویی آیتونز شاهد حضور افراد سرشناسی در زمینه‌ی موسیقی بوده و از این طریق کاربران قادر خواهند بود تا برنامه‌های اختصاصی را دریافت کنند. همچنین شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل سرویس رادیویی خود را در اروپا بیش از پیش تقویت خواهد کرد، چراکه با وجود فعالیت سرویس‌هایی نظیر اسپاتیفای و دیزر در اروپا، پاندورا چندان قدرتمند عمل نکرده است.
در کنار دریافت اشتراک سه ماهه‌ی رایگان، کاربران قادر خواهند بود تا با پرداخت اشتراک 10 دلار به ازای هر ماه از این سرویس استفاده کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آمازون برای اولین بازی کامپیوتری مخصوص PC خود توسعه دهنده استخدام می‌کند

برنامه‌های آمازون برای توسعه‌ی بازی‌ها فراتر از دنیای موبایل رفته و وارد حوزه‌ی بازی‌های کامپیوتری برای پی‌سی‌ها شده است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی برای عرضه‌ی بازی‌های کامپیوتری در حال جمع‌آوری تیمی متشکل از متخصصان بازی‌سازی است.



براساس اطلاعات ارائه شده آمازون در حال جمع آوری تیمی از متخصصان برای توسعه‌ی اولین بازی کامپیوتری خود به منظور استفاده روی پی‌سی‌ها است. این کمپانی برای استخدام افراد مورد نظر، آگهی استخدامی را در Gamasutra منتشر کرده است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی موفق شده تا افرادی نظیر گیم سوئیفت و کلاینت هاکینگ را به استخدام خود در بیاورد. همچنین به نظر می‌رسد یکی از طراحان بازی که دستی در طراحی بازی‌هایی نظیر هیلو، هاف لایف 2 و The Last of Us دارد، جزو تیم طراحی آمازون است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
بیلد 10135 ویندوز 10 در اینترنت لو رفت

مایکروسافت به طور رسمی از نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ در روز هفتم مرداد رونمایی خواهد کرد. در چند ماه اخیر انتشار بیلدهای متنوع این سیستم عامل شدت گرفته و حال بیلد ۱۰۱۳۵ آن در اینترنت منتشر شده است.



دقیقا یک روز پس از منتشر شدن بیلد ۱۰۱۳۴، بیلد جدید یعنی ۱۰۱۳۵ منتشر شد. در این بیلد، تغییرات عمده و چشمگیر بسیاری وجود ندارد، بنابراین کسانی که بیلد ۱۰۱۳۴ را نصب کرده‌اند نیازی به دانلود بیلد ۱۰۱۳۵ نخواهند داشت.
البته این بیلد لو رفته، نسخه‌ی غیر رسمی است و نصب کردن آن هنوز پیشنهاد نمی‌شود و به نظر می‌رسد نسخه‌ی تغییر یافته‌ی فایل ISO بیلد قبلی است؛ از این‌رو توصیه می‌شود تا منتشر شدن فایل ISO رسمی از این بیلد منتظر باشید.
از آنجا که بیلد ۱۰۱۳۵ با بیلد ۱۰۱۳۴ تفاوت چندانی ندارد، برای مشاهده‌ی تمامی ویژگی این بیلد جدید، می‌توانید ویدئوی منتشر شده از بیلد ۱۰۱۳۴ را تماشا کنید:


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آمازون اکو کتاب های الکترونیکی را می خواند

چندی پیش آمازون از اسپیکر هوشمند خود با نام آمازون اکو رونمایی کرد که استوانه‌ای شکل است و می‌تواند اطلاعات مختلفی را در زمینه‌ی موسیقی، اخبار، آب و هوا و هر سوال دیگری که از آن دارید در اختیار شما قرار دهد. حال آمازون اکو به قابلیت جدیدی مجهز شده است.



اسپیکر آمازون اکو طوری ساخته شده که به طور ۳۶۰ درجه قادر به شنیدن صدای کاربر در اتاق است و سیستم آن با یک سری از دستورات مشخص مانند سیری پیاده سازی شده است. اکو هفت میکروفون مختلف دارد که باعث می‌شود حتی در حین پخش موزیک نیز صدای شما را بشنود.
اکو آمازون با بلوتوث بخوبی هماهنگ است و می‌تواند Spotify, Pandora و دیگر اپلیکیشن‌های موسیقی را پخش کند. حال این اسپیکر قادر است کتاب‌های الکترونیکی از جمله رمان‌ها را برای کاربر بخواند! آمازون اخیرا سیستم این اسپیکر را ارتقا داده تا بتواند کتاب‌های الکترونیکی را برای کاربر بخواند. مانند کودکی که حین خوابیدن از مادر خود درخواست خواندن کتاب داستان دارد، شما نیز می‌توانید از آمازون اکو بخواهید تا کتاب‌های مورد علاقه‌تان را بخواند. علاوه بر این، اکو به این قابلیت مجهز شده که در دفعات بعدی، از همان صفحه‌ای که باقی مانده، ادامه‌ی کتاب را بخواند.
در حال حاضر آمازون اکو پیام‌های متنی را نمی‌خواند اما قابلیت خواندن کتاب‌های الکترونیک یکی از نوآوری‌های این اسپیکر به شمار می‌رود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پروژه Fi گوگل آغاز بکار کرد؛ اتصال به بهترین شبکه از لحاظ کیفیت اینترنت

پروژه Fi گوگل اولین سرویس وایرلس است که به شکل یکپارچه در میان شبکه‌های Wi-Fi و LTE تغییر حالت داده و همواره به دنبال اتصال به بهترین شبکه از لحاظ کیفیت اینترنت است. حال گوگل برای مشتریان این پروژه، تجهیزات رایگانی را ارسال می‌کند.



کاربران برای استفاده از پروژه‌ی Fi گوگل نیاز است تا در مناطق تحت پوشش گوگل قرار داشته، صاحب یک نکسوس ۶ باشند و همچنین از سوی گوگل دعوتنامه‌ای برای استفاده از این سرویس دریافت کنند.
هنوز اطلاعات تکمیلی درباره‌ی این پروژه مشخص نیست زیرا گوگل در حال ارسال دعوتنامه‌ برای مشتریان است. برخی مشتریان گزارش کرده‌اند که گوشی‌های نکسوس ۶ سازگار با پروژه‌ی Fi را دریافت کرده‌اند و گفته‌اند که علاوه بر این گوگل برخی لوازم جانبی مانند قاب گوشی، هدفون به همراه اسپلیتر و باتری یدکی ۶۰۰۰ میلی آمپری را در کنار گوشی نکسوس ۶ برای مشتریان ارسال کرده است.
در شبکه‌ی اجتماعی Reddit برخی کاربران اعلام کرده‌اند که تجهیزات این پروژه و به خصوص باتری را دریافت کرده‌اند اما از آنجا که باتری نکسوس ۶ غیر قابل تعویض و جدا کردن است، ارسال یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری کمی عجیب به نظر می‌رسد. این موارد را کاربران دیگر نیز تایید کرده‌اند. به نظر می‌رسد این باتری، هدیه‌ای از سمت گوگل به منظور مشارکت کاربران در پروژه‌ی Fi است.
برخی کاربران در این پروژه تنها با خرید یک سیم کارت مشارکت کرده‌اند و دستگاه دیگری نخریده‌اند. در مقابل برخی کاربران نیز ترجیح‌ داده‌اند تا گوشی نکسوس ۶ را از اپراتورهایی مانند T-Mobile خریداری کنند، زیرا ارزان‌تر است.
برخی کاربران حتی تصویر مربوط به این لوازم جانبی را منتشر کرده‌اند (تصویر فوق). بر اساس تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد گوگل برای این پروژه و گوشی نکسوس ۶ آمادگی خوبی دارد. در حقیقت لوازم جانبی رایگان، به پروژه‌ی Fi جذابیت خاصی می‌بخشد. تنها باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در مقابل مبلغ گوشی نکسوس ارزش بسیاری دارد.
یکی از کاربران با نام oil3r اعلام کرده درحالی که سفارش خود را هفته‌ی پیش ثبت کرده‌ بود، گوشی خود را تنها چند روز بعد دریافت کرده است. علاوه بر این، گوگل شارژر اکسترنال، قاب گوشی و هدفونی را نیز ارسال کرده و روز بعد نیز ایمیلی تحت عنوان ۱۵۰ دلار کردیت برای وی ارسال کرده است. بر اساس گفته‌های oil3r، گوگل این مبلغ را به این دلیل برای وی ارسال کرده که این کمپانی قرار است برای گوشی نکسوس ۶ تخفیفی در نظر بگیرد و از این‌رو مبلغ تخفیفی را برای وی ارسال کرده تا مشمول ضرری نشود. در حال حاضر گوگل برای قیمت نکسوس ۶ هم در گوگل استور و هم در آمازون، ۱۵۰ دلار تخفیف ثبت کرده است.
به نظر می‌رسد لوازم جانبی اضافی هدیه‌ای برای استقبال از مشتریان پروژه Fi است. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از مشتریان این هدیه‌ها را دریافت می‌کنند یا گوگل تا چه زمانی ارسال آن‌ها را ادامه می‌دهد. با این حال احتمال می‌رود گوگل برای کسانی که به زودی در این پروژه ثبت نام کنند، چنین لوازمی را ارسال کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اضافه شدن دکمه خرید در پینترست

در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی مختلفی در دنیای اینترنت ظهور کرده‌اند، ولی از بین این همه، پینترست (Pinterest) یک شبکه اجتماعی نسبتا نوظهوری است که به موفقیت خیره کننده‌ای دست یافته و با سبک جدیدی که در پیش گرفته توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند.



پینترست یک مدل جدید از شبکه‌های اجتماعی است که کاربران آن می‌توانند هر چیز جالبی را با دیگران به اشتراک بگذارند. همه این فایل‌ها به حساب کاربر در پینترست «پین» می‌شود.کاربران می‌توانند تصاویر محبوب خود را از طریق رایانه شخصی یا از طریق سایت‌ها و وبلاگ‌های اینترنتی آپلود کنند.
هدف سایت پینترست این است که تمام مردم دنیا را به واسطه «چیزهایی» که برایشان جالب است به هم وصل کند. حال این شبکه اجتماعی دکمه جدیدی با نام Buy it به اپلیکیشن خود اضافه کرده است؛ در حقیقت این شبکه‌ی اجتماعی تجارت الکترونیک خود را با این دکمه آغاز می‌کند. روز سه شنبه گذشته این شبکه ویژگی پین‌های قابل خرید را معرفی کرد که به زودی فروشنده‌ها را قادر می‌سازد تا محصولات خود را در این شبکه به فروش برسانند؛ روال خرید به واسطه‌ی دکمه‌ی آبی رنگ But It و پرداخت از طریق اپل پِی یا کردیت کارت خواهد بود. کاربران می‌توانند از بین دو میلیون محصولات پین شده که دکمه‌ی Buy It در کنار آن‌ها ظاهر می‌شود، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.
در طول رویدادی که در شهر سن‌فرانسیسکو برگزار شد، بن سیلبرمن مدیرعامل پینترست اعلام کرد که ویژگی جدید در اواخر ماه جاری ارائه خواهد شد. این شبکه به همین منظور با خرده‌ فروشان بزرگی همانند Macy's، Nordstrom، Nieman Marcus، SOBU و Madesmith همکاری می‌کند. بر اساس گفته‌ی سیلبرمن ۸۰ درصد از کاربران این شبکه از طریق اپلیکیشن پینترست به آن دسترسی دارند.
ویژگی جدید در دستگاه‌های آیفون و آیپد و سپس در سیستم عامل اندروید در دسترس خواهد بود. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Millward Brown، حدود ۹۳ درصد از کاربران فعال اعلام کرده‌اند که قصد دارند از طریق این شبکه محصولاتی را خرید کنند و ۸۷ درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که به زودی با هدف خرید از پینترست استفاده خواهند کرد.
اوایل سال جاری، پینترست تمامی لینک‌های مربوط به سایت‌های شخص ثالث را که از طریق آن‌ها خرید و فروش انجام می‌شد، از اپلیکیشن خود حذف کرد. این شبکه تا به حال ۱۱ میلیارد دلار ارزش دارد. ویژگی جدید پینترست دقیقا یک هفته پس از آنکه گوگل اعلام کرد دکمه خرید را به نتایج جستجوی خود اضافه می‌کند، معرفی شد. علاوه بر این همزمان اینستاگرام نیز اعلام کرد که دکمه خرید را به نتایج تبلیغات خود اضافه می‌کند.
پینترست انتظار دارد توسط این ویژگی و به فروش رساندن پین و محصولات سود بسیاری را به دست آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیرعامل سونی موزیک: اپل امروز در کنفرانس WWDC سرویس استریم موسیقی خود را معرفی می کند

اپل امروز کنفرانس WWDC 2015 خود را برگزار می‌کند و تا به حال نیز شاهد انتشار اخبار و شایعات مختلفی در خصوص این کنفرانس بودیم. حال مدیر عامل سونی موزیک تایید کرد که اپل امروز سرویس استریم موسیقی خود را معرفی خواهد کرد.



داگ موریس مدیرعامل سونی موزیک ساعاتی پیش طی مصاحبه‌ای با اعلام اینکه اپل سرویس استریم موسیقی خود را در کنفرانس امروز معرفی می‌کند، گفت:

اپل با کمپانی موریس و وارنر برای نهایی کردن درصد حاصل از درآمد موسیقی خود صحبت کرده است.

انتظار می‌رود اپل سرویس استریم موسیقی خود را با قیمت ۹.۹۹ دلار به صورت ماهانه برای کابران ارائه کند که این سرویس در ابتدا به صورت سه ماهه عرضه خواهد شد. پیش‌نمایش سرویس موسیقی اپل در iOS 8.4 قرار دارد، با این حال انتظار می‌رود از این سرویس در iOS 9 به صورت رسمی رونمایی شود. همچنین در این سرویس یک بررسی کلی روی آیتونز اعمال شده که برخی ایستگاه‌های پخش موسیقی DJها را ارائه می‌دهد. احتمالا تا سال آینده اپل به درآمد مورد نظر حاصل از استریم موسیقی اپل دست خواهد یافت.
موریس معتقد است که امروز، نام و شهرت اپل به نقطه‌ی عطفی در صنعت تکنولوژی تبدیل خواهد شد. وی گفت:

تمایل به مارکتینگ و تبلیغات جزئی از بازار است که اسپاتیفای تا به حال تلاشی در این خصوص به انجام نرسانده است و این آغاز یک لحظه شگفت انگیز در صنعت اپل به حساب می‌آید.

موریس در خصوص این سرویس همچنین گفت:

به چه دلیلی اپل قصد وارد شدن به صنعت موسیقی را دارد؟ این کمپانی ۱۷۸ میلیارد دلار در حساب بانکی و ۸۰۰ میلیون کارت اعتباری در آیتیونز دارد. اسپاتیفای تا به حال وارد تبلیغات نشده زیرا این موضوع برای آن‌ها سودآور نبود. من حدس می‌زنم که اپل این را ارتقا داده و فکر می‌کنم که در صنعت موسیقی شاهد تحولاتی خواهیم بود. این یک لحظه شگفت انگیز برای صنعت ماست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
WWDC 2015 و برنامه‌ های تیم کوک برای حضور پررنگ تر زنان در عرصه فناوری

تنها چند ساعت مانده به کنفرانس توسعه دهندگان اپل، تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل در مورد تعهدات این شرکت در کنفرانس WWDC 2015 صحبت کرد. بر اساس گفته‌های کوک، در طول این رویداد علاوه بر مردان، زنان نیز روی صحنه خواهند آمد.



تیم کوک در روز یک‌شنبه طی مصاحبه‌ای با سایت Mashable در خصوص کنفرانس WWDC 2015 اعلام کرد:

تنوع آینده‌ی شرکت اپل است. من فکر می‌کنم گروهی که بیشترین تنوع را داشته باشد، بهترین محصولات را تولید خواهد کرد. من به شدت به این موضوع معتقد هستم و فکر می‌کنم که تا به حال به اندازه‌ی کافی برای حضور زنان جوان در این عرصه تلاشی را به انجام نرسانده‌ایم. زمانی که افراد به ارزش خود آگاه شدند، اعتماد به نفس بالا و راحتی بیشتری را برای به انجام رساندن بهترین کارها به دست می‌آورند.

تیم کوک اعتقاد دارد که حضور زنان در عرصه فناوری بسیار کمرنگ است و زمانی که Mashable از تیم کوک در خصوص نبود حضور زنان در صحنه پرسید، کوک اعلام کرد که کاملا درباره‌ی این موضوع موافق است و به همین دلیل زنان نیز در کنفرانس WWDC 2015 حضور خواهند داشت. آنجلا اهرندتس تنها زنی است که عضو تیم ارشد اپل بوده و قبلا سمت مدیرعامل شرکت Burberry را داشته است. سال ۲۰۱۳ آنجلا این سمت را رها کرد و نایب رئیس ارشد خرده فروشی‌های اپل شد. از دیگر مدیران ارشد این شرکت که زن هستند می‌توان به لیزا جکسون، نائب رئیس طرح‌های زیست محیطی و دنیس ینگ اشمیت، نایب رئیس منابع انسانی اپل اشاره کرد.
اپل سال گذشته گزارش خود را در خصوص تحولات این شرکت منتشر کرد که طی این گزارش، از میان ۹۸ هزار کارمند آن در سرتاسر دنیا ۷۰ درصد آقایان و ۵۵ درصد سفید پوست هستند. تیم کوک در خصوص این آمار گفت:

من اصلا از این آمار راضی نیستم. این اطلاعات برای ما تازگی نداشته و ما به سختی تلاش‌هایی را برای بهتر کردن این گزارش انجام داده‌ایم. ما بهبودهایی را اعمال کرده‌ و در حال پیشرفت هستیم و مطمئن هستیم که عملکردی را برای بهبود تنوع نیروهایمان همانند محصولاتمان ارائه خواهیم کرد.

حال تیم کوک در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد که شرکت اپل تمرکز خود را روی دانش آموزان دختر قرار داده و قصد همکاری با دانشگاه‌های سیاه پوستان دارد. تا به حال اپل ۵۰ میلیون دلار به مرکز ملی زنان و فناوی اطلاعات و همچنین دانشگاه Thurgood Marshall اهدا کرده که این دانشگاه، یک موسسه‌ی غیر انتفاعی و متشکل از دانشجویان در حال تحصیل سیاه پوستان است.
کوک گفت که هر روز سعی دارد مقابل آینه ایستاده و از خود سئوال کند که آیا تلاشی کرده است؟ اگر پاسخ این سئوال منفی باشد، به تلاش خود ادامه می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصاویر و مشخصات تبلت گلکسی تب S2 سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ قرار است در ماه جاری به طور رسمی نسل دوم تبلت‌های مجهز به نمایشگر AMOLED را معرفی کند. حال تصاویر و مشخصات نسخه ۸ اینچی تبلت گلکسی تب S2 از طریق مرکز صدور گواهی دستگاه‌های ارتباطی چین (TENAA) فاش شده است.



در تصاویری که منتشر شده جزئیات دقیق بیشتری مشخص نیست اما نسبت تصویر آن یعنی ۴:۳ کاملا آشکار است. از آنجایی که در این تصاویر صفحه نمایش تبلت خاموش است، نمی‌توان به طور کامل در رابطه با مشخصات آن قضاوت کرد اما این تبلت به نمایشگر با وضوح Super AMOLED با ضخامت ۵.۴ میلی متری مجهز می‌شود.
از دیگر مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶، پردازنده‌ی اکسینوس 5433 با فرکانس ۱.۹ گیگا هرتز، سه گیگا بایت حافظه‌ی رم، دوربین اصلی ۸ مگا پیکسلی، ارتباط مخابراتی LTE و سیستم عامل اندروید ۵.۰ به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری تاچ‌ویز اشاره کرد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۵۵ درصد از کاربران مک‌ به Yosemite بروز کرده‌اند

اپل آمار و ارقام جالبی از توجه‌ کاربران این اکوسیستم به دریافت بسته‌های بروز رسانی و ارتقاء سیستم‌عامل کامپیوترهای خود به یوسمیتی ارائه کرد.



اپل در کنفرانس خود گفت که ۵۵ درصد از کاربران کامپیوترهای مک به Yosemite بروز رسانی کرده‌اند و از آن به عنوان سریع‌ترین ارتقاء در تاریخ کامپیوترهای رومیزی در کل تاریخ یاد کرد. مدیران اپل، ویندوز ۸.۱ را به مراتب پایین‌تر از این آمار دانستند و از اشتیاق کاربران اکوسیستم خود به دریافت نسخه‌های جدید سیستم‌عامل مک گفتند.
اپل همچنین در ادامه از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک با نام OS X EL Capitan رونمایی کرد. که در آن بر روی دو موضوع بازده و عملکرد و همچنین تجربه‌ی کاربری تمرکز شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 94 از 119:  « پیشین  1  ...  93  94  95  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA