انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 81 از 192:  « پیشین  1  ...  80  81  82  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
چه کسی جایگزین یوزف بلاتر خواهد شد؟

بلافاصله پس از اعلام کناره‌گیری سپ بلاتر از ریاست فدراسیون جهانی فوتبال، گمانه‌زنی‌ها برای جایگزین او آغاز شد. در فهرست نامزدهای احتمالی، یک مدیر ورزشی از کویت نظر ناظران را به خود جلب کرده است.



پنجمین دوره ریاست یوزف (سپ) بلاتر سوئیسی بر فدراسیون جهانی فوتبال کوتاه‌ترین دوره ریاست او بر فیفا شد. بلاتر ۷۹ ساله که از سال ۱۹۹۸ رئیس فیفا بوده است، شامگاه سه‌شنبه (۲ ژوئن/ ۱۲ خرداد) و تنها ۴ روز پس از انتخاب مجدد، اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.
همزمان گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشین بلاتر آغاز شده است. از لوئیز فیگو پرتغالی، ستاره دهه‌ی گذشته فوتبال جهان تا میشل پلاتینی، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) یا علی بن حسین شاهزاده اردنی که در انتخابات اخیر از بلاتر شکست خورد؛ نام همه در فهرست گمانه‌زنی‌های رسانه‌های مختلف به چشم می‌خورد.
حتی زیکو، ستاره دهه ۱۹۶۰ فوتبال برزیل، نیز نامزدی احتمالی خود برای ریاست بر فیفا را رد نکرده است. زیکو ۶۲ ساله در صفحه فیسبوک خود نوشته است: «چرا که نه؟ زندگی من همیشه حول محور فوتبال گشته است».
فرانتس بکن‌باوئر، "قیصر" فوتبال آلمان، هم در سطح بین‌المللی چهره شناخته‌شده و محبوبی است. او از همین محبوبیت استفاده کرد تا جام جهانی ۲۰۰۶ را به آلمان بیاورد. از سویی بکن‌باوئر بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ عضو کمیته اجرایی فیفا بوده است. در جریان جنجالی که بر سر اهدای میزبانی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ به روسیه و قطر به راه افتاده، بکن باوئر هم با انتقادهای فراوانی روبه‌رو شده است.


منتقدان بلاتر
میشل پلاتینی، رئیس فرانسوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با وجود انتقادهایی که به عملکرد بلاتر داشته و علیرغم علاقه‌ای که به ریاست فیفا نشان داده، هیچ گاه به صورت علنی با بلاتر وارد رقابت نشده است. البته پشتیبانی بین‌المللی سفت و محکمی هم از ریاست پلاتینی بر فیفا وجود ندارد.
علی بن حسین، شاهزاده اردنی، و میشائل فَن پراگ، رئیس فدراسیون فوتبال هلند، نامزدی خود برای ریاست فیفا را رد نکرده‌اند. لوئیز فیگو، ستاره‌ی پرتغالی ده‌های اخیر هم که همچون فن پراگ پیش از انتخابات روز جمعه به سود بن علی کنار رفت، خواستار "راه حل مشترک جهانی" برای فیفا شده است. در میان این سه نفر، علی بن حسین که از حمایت اروپا هم برخوردار است، بخت بیشتری برای موفقیت دارد.


رئیسی از کویت؟
شیخ احمد الفهد الاحمد الصباح، مدیر ورزشی با نفوذ کویتی، در کنگره فیفا در روز جمعه به عضویت در کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال برگزیده شد. او از قرار معلوم روابط خوبی با چهره‌ها و نهادهای ورزشی بین‌المللی دارد و گویا در عرصه چانه‌زنی هم از قدرتمندترین چهره‌های ورزشی است. یک روز پیش از کنگره اخیر فیفا تصویری از الصباح در کنار میشل پلاتینی منتشر شد.



گفته می‌شود الصباح به خوبی می‌داند چطور نظر اکثریت را جلب کند. او به توماس باخ آلمانی هم برای رسیدن به ریاست کمیته بین‌المللی المپیک کمک چشمگیری کرد.
فعلا دومینیکو اسکالا ۵۰ ساله، رئیس کمیسیون مالی فیفا، جانشین موقت بلاتر خواهد بود. او، به گفته بلاتر، از پشتیبانی گسترده‌ای در میان جناح‌های مختلف داخل و خارج از فیفا برخوردار است. کنگره فوق‌العاده فیفا برای گزینش رئیس جدید بین دسامبر سال جاری و مارس ۲۰۱۶ (اواخر پاییز تا اواخر زمستان پیش رو) برگزار خواهد شد.


مشکل "سیستم بلاتر"
به اعتقاد کارشناسان، مشکل اساسی فیفا در حال حاضر نحوه مدیریت یوزف بلاتر و ساختاری است که او در فدراسیون جهانی فوتبال ایجاد کرده است. به عنوان نمونه، میزان درآمد فیفا در سال‌های اخیر با شیب بسیار تندی افزایش یافته است. بخش عمده این درآمد از محل فروش حق پخش تلویزیونی بازی‌ها تأمین می‌شود. برخی مدیران ارشد فیفا که هفته گذشته در زوریخ دستگیر شدند، از جمله متهم‌اند در جریان فروش حق پخش بازی‌ها رشوه‌خواری کرده‌اند.
با توجه به همین نکته مدیر پرسابقه‌ای چون بکن‌باوئر کناره‌گیری بلاتر از سمتش را تصمیم بجایی می‌داند. او پس از اعلام کناره‌گیری بلاتر به نشریه "بیلد" آلمان گفت: «سپ بلاتر تصمیم عاقلانه‌ای گرفت. فشارها خیلی افزایش یافته بود. او را هرگز راحت نمی‌گذاشتند، صرف نظر از اینکه نقشی در جنجال‌های اخیر داشته یا خیر. مشکل فیفا سیستم بلاتر است».
بر این اساس، هر کس جایگزین بلاتر شود، به نظر می‌رسد برای مقابله مؤثر با انتقادها و ایجاد تغییرات اساسی، ناگزیر است "سیستم بلاتر" را عوض کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرطان یک قربانی سرشناس دیگر از فوتبال ایران گرفت/این بار بازیکن استقلال و کاپیتان استقلال اهواز

عبدالرضا سعدی بازیکن سرشناس فوتبال خوزستان ساعاتی قبل بر اثر ابتلا به سرطان در گذشت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالرضا سعدی ستاره دهه 70 فوتبال خوزستان بر اثر ابتدلا به بیماری سرطان درگذشت. عبدالرضا سعدی را علاقمندان به فوتبال در دهه 60 با بازی های درخشانش در تیم استقلال اهواز می شناختند.او البته در استقلال تهران هم برای دوره ای کتاه بازی کرد.بال راست سرعتی با تکنیکی بی نظیر و شوت هایی ویران کننده که در تیم های مربیانی چون فیروز کریمی خوش می درخشید. او سابقه گلزنی از راه دور به احمدرضا عابدزاده را در آن پیروزی به یادماندنی 4 بر یک شان برابر پرسپولیس دارد. مرحوم سعدی که بعد از پایان فوتبالش ایجنت بازیکنان عراقی چون علاءعبدالزهرا ، ابوالهیل ، هوار محمد و جاسم کرار بود ، از چند ماه قبل متوجه شد درگیر بیماری سرطان شده است. سعدی در حین یک بازی دوستانه پیشکسوتان وقتی با برخورد آرنج یکی از همبازی هایش به گلویش دچار شوک شد به بیمارستان منتقل شد. تازه آنجا متوجه شدند او به بیماری سرطان بدخیم مبتلا شده است. مرحوم سعدی بعد از چند ماه مبارزه با سرطان صبح روز 14 خرداد ماه در اهواز جان باخت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بحران فیفا:‌ بلیزر جزئیات فساد را فاش کرد

جزئیات اقرارهای چاک بلیزر مقام بلندپایه سابق فیفا در جریان یک جلسه دادگاه در سال ۲۰۱۳ در نیویورک به عنوان بخشی از اسناد دادگاه منتشر شده است.
براساس این اسناد او می گوید که همراه با دیگر اعضای کمیته اجرایی فیفا به پذیرش رشوه در مقابل گزینش آفریقای جنوبی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۱۰ موافقت کردند.
آقای بلیزر که آمریکایی است همچنین در ارتباط با جام جهانی ۱۹۹۸ رشوه دریافت کرد.
آمریکا یک پرونده بزرگ جنایی در مورد فساد در فیفا تشکیل داده است؛ پرونده ای که یک روز پیشتر به استعفای سپ بلاتر رئیس فیفا منجر شد.
دادستان های آمریکایی هفته پیش ۱۴ نفر را در ارتباط با رشوه خواری، اخاذی و پولشویی متهم کردند. قبلا ۴ نفر دیگر از جمله آقای بلیزر در این ارتباط متهم شده بودند.
وزارت دادگستری آمریکا مدعی است که این افراد طی یک دوره ۲۴ ساله در مجموع بیش از ۱۵۰ میلیون دلار رشوه گرفته اند.
هفت نفر از این ۱۴ نفر مقام های فیفا هستند و در زوریخ دستگیر شدند. دو نفر آنها معاونان فدراسیون جهانی فوتبال هستند.
دادستان ها متن جلسات سال ۲۰۱۳ دادگاه بخش شرقی نیویورک را روز چهارشنبه منتشر کردند و جزئیات اقرارهای آقای بلیزر بخشی از آن بود. این اقرارها براساس توافق آقای بلیزر با دادستان ها در مورد میزان مجازات انجام شد.
آقای بلیزر از ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۱ دومین مقام بلندپایه بخش آمریکای شمالی و مرکزی و حوزه کارائیب فیفا بود و همچنین از ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۳ در کمیته اجرایی فیفا عضویت داشت.
براساس آن اسناد آقای بلیزر در دادگاه گفت: "از حوالی سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱، من و دیگران در کمیته اجرایی فیفا با پذیرش رشوه برای انتخاب آفریقای جنوبی به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۱۰ موافقت کردیم."
پیشتر در روز چهارشنبه آفریقای جنوبی پرداخت ۱۰ میلیون دلار رشوه برای جلب میزبانی رویداد ۲۰۱۰ را تکذیب کرد.
آقای بلیزر همچنین می گوید:‌ "من و دیگران با پذیرش رشوه و پول زیرمیزی برای حق پخش و سایر حقوق کاپ های طلایی ۱۹۹۶، ۱۹۹۸، ۲۰۰۰، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ (قهرمانی های منطقه ای برای تیم های ملی) موافقت کردیم."
سایر اقرارها در میان ۱۰ اتهام او که در یک سند ۴۰ صفحه ای ثبت شده شامل فرار از پرداخت مالیات است.
ماموران فدرال آمریکا که درباره فرار آقای بلیزر از پرداخت مالیات تحقیق می کردند او را دستگیر کردند و او قبول کرد با محققان همکاری کند.
گفته می شود که او با ضبط صدای همکارانش با استفاده از میکروفون جاسازی شده در یک دسته کلید موافقت کرد.
آقای بلیزر که ۷۰ سال دارد به سرطان روده مبتلاست و حال او وخیم توصیف می شود.
علاوه بر این پرونده در آمریکا، مقام های سوئیسی هم درحال تحقیق درباره چگونگی اعطای میزبانی جام های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ هستند.
پیشتر در روز چهارشنبه حدود ۴۰۰ کارمند فیفا در پی ورود آقای بلاتر به ساختمان برای ۱۰ دقیقه سرپا برایش کف زدند.
بنابه گزارش ها او که در آستانه اشک ریختن بود "تیم فوق العاده" فیفا را تشویق کرد "قوی باشند."
او بر اصلاحاتی که فیفا اکنون باید به آنها دست بزند تاکید کرد.
آقای بلاتر شنبه هفته پیش مجددا طی انتخاباتی رئیس فیفا شد اما روز سه شنبه پس از اعلام استعفایش گفت به نظر می رسد که "اختیارات سپرده شده به او مورد حمایت همه جهان نیست."


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بی شک فساد وجود داشته که قطر میزبان شده بود ... حال باید منتظر این باشم رییس بعدی فیفا آیا میزبانی رو از قطر میگیره یا نه
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
حمله زیکو ( نامزد ریاست فیفا) به فوتبال قطر



زیکو قطر را شایسته میزبانی جام جهانی نمی داند.

در حالی که اعطای میزبانی به روسیه و قطر برای دو جام جهانی پیش رو، مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است، زیکو فوتبالیست سابق برزیلی که قرار است برای پست ریاست فیفا نامزد شود، در مورد جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار نظر جالبی کرده است:

" به قطر به عنوان کشوری که می خواهد پیشرفت کند، احترام می گذاریم، اما نمی توانید در کشوری که صاحب فوتبال نیست، جام جهانی برگزار کنید. من زمانی که سرمربی تیم ملی عراق بودم به آنجا رفته ام، در استادیوم های قطر حتی ۱۰۰۰ نفر هم حضور ندارد، بعضی مسابقات هستند که حتی خانواده های بازیکنان هم در ورزشگاه حاضر نمی شوند. "

" اگر جرائم و رشوه ها ثابت شود، به نظرم بهتر است که رای گیری دوباره انجام شود، هنوز زمان داریم و می توانیم کشوری دیگر را جایگزین کنیم، سال ۱۹۸۶ نیز این اتفاق رخ داد."
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
نایب رییس سابق فیفا: همه چیز را درباره فساد در فیفا فاش خواهم کرد

جک وارنر، نایب رییس سابق فیفا، روز چهارشنبه ۱۳ خرداد ضمن اعلام اینکه ممکن است جانش در خطر باشد، گفت: «من به جزییاتی در مورد سپ بلاتر دسترسی دارم که مانند بهمن، فروخواهد ریخت».
آقای وارنر یکی از ۱۴ نفری است که از سوی مقامات قضایی آمریکا به دلیل اتهام‌های مرتبط با فساد مالی فیفا تحت تعقیب است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، وی در پیامی که در ترینیداد و توباگو منتشر شد گفت: «من دیگر هیچ رازی را مخفی نگه نمی‌دارم. منطق حکم می‌کند که جانم هم در خطر باشد ولی دیگر حتی مرگ من جلوی بهمنی که در راه است را نخواهد گرفت».
این گزارش می‌گوید آقای وارنر که پیشتر وزیر امینت ملی بوده و با خطر استرداد قضایی به آمریکا روبرو است، از منابع اصلی و کلیدی پشت پرده استعفای ناگهانی سپ بلاتر از ریاست فیفا بوده است.
جک وارنر گفت: «مجموعه‌ای از مدارک که ارتباط بین فیفا، منابع مالی‌ این سازمان و خود من و نحوه سرمایه‌گذاری فیفا در انتخابات عمومی سال ۲۰۱۰ ترینیداد و توباگو را نشان می‌دهد، به شکل مجموعه آماده کرده‌ام».
آقای وارنر افزود این مدارک حامل دانسته‌ها و یافته‌های او از انتقال بین‌المللی پول در فیفا با اطلاع سپ بلاتر است و موارد مرتبط با نخست وزیر فعلی ترینیداد و توباگو را نشان می‌دهد.
جک وارنر، نایب رییس سابق فیفا و رییس «کونکاکاف» - کنفدراسیون شمال و مرکز آمریکا و کارائیب بوده است. در جریان برخی از اتهام‌های مرتبط به رشوه و فساد مالی، فیفا جک وارنر را در سال ۲۰۱۱ از تمامی مسئولیت‌هایش معلق و برکنار کرد.
در سال ۲۰۱۰ و در جریان انتخابات در ترینیداد و توباگو، جک وارنر از «کاملا پرساد بیسه‌سار» حمایت کرد که پیروز انتخابات شده و به عنوان اولین نخست وزیر زن در این کشور انتخاب شد. اندکی بعد جک وارنر روابط خود را با نخست وزیر قطع کرد و از حزب او هم خارج شد.
جک وارنر گفته که با هرگونه حکم استرداد قضایی به آمریکا به شکل حقوقی و در دادگاه مقابله کرده است. وی افزود: «هیچ تمایلی ندارم دنباله‌روی (دستگیرشدگان) باشم و از آزادی‌های خود محروم شوم».
«اینترپل» یا پلیس بین‌الملل، روز ۱۳ خرداد و به درخواست آمریکا، نام دوتن از مقامات بلندپایه پیشین فیفا و چهار مدیر مرتبط با اتهام رشوه‌خواری در فدراسیون بین‌المللی فوتبال را در فهرست قرمز خود قرار داد.
این اشخاص عبارتند از جک وارنر، رییس پیشین اتحادیه فوتبال منطقه‌های آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب؛ نیکولاس لِئوز ربیس سابق اتحادیه فوتبال آمریکای جنوبی؛ سه شهروند آرژانتینی، که به پرداخت حدود ۱۵۰ میلیون دلار رشوه به فیفا برای بدست آوردن حقوق رسانه‌ای و تبلیغاتی مسابقات فوتبال متهم هستند و مدیر یک شبکه تلویزیونی برزیلی که شرکت‌های متعلق به او در پخش مسابقات فوتبال نقش داشته‌اند.
فهرست قرمز اینترپل به این معنا است که امکان بازداشت این افراد در هر کشور عضو اینترپل وجود دارد.
سپ بلاتر، رییس فیفا، روز ۱۲ خرداد و به دنبال رسوایی گسترده مالی در فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.
استعفای آقای بلاتر در حالی رخ می‌دهد که وی روز هشتم خرداد به رغم جو خبری سنگین و بازداشت هفت مقام برجسته فیفا، برای یک دوره چهار ساله دیگر به این سمت انتخاب شده بود.
انتخاب وی پس از آن میسر شد که علی بن حسین، رقیب اردنی‌اش، پیش از رای‌گیری دور دوم انتخابات در روز جمعه از نامزدی خود انصراف داد و بلاتر که در دور اول ۱۳۳ رای کسب کرده بود برای پنجمین بار پیاپی رییس فیفا باقی ماند.
رییس ۷۹ ساله فیفا روز سه‌شنبه گفت که برای تعیین جانشین خود انتخابات جدید برگزار می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بحران فیفا: بلاتر 'کار به روی اصلاحات را شروع کرد'

در پی ۹ روز تلاطم شدید در فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، که ناشی از اتهام "وجود فساد نظام مند و ریشه دار" در این سازمان است، سپ بلاتر رئیس فیفا می گوید که "یک برنامه جامع اصلاحات" را آغاز کرده است.
هفته پیش هفت مقام فیفا در یورش پلیس در شهر زوریخ سوئیس دستگیر شدند. این درحالی بود که آنها برای شرکت در کنگره فیفا که به انتخاب آقای بلاتر برای پنجمین بار منجر شد آماده می شدند.
آقای بلاتر که ابتدا پس از آن بازداشت ها در برابر فشارها برای کناره گیری مقاومت می کرد روز سه شنبه اعلام کرد از مقام خود استعفا خوهد داد.
او گفت تا زمانی که رئیس بعدی فیفا انتخاب نشده همچنان مدیریت سازمان را حفظ خواهد کرد.
وزارت دادگستری آمریکا به عنوان بخشی از تحقیقات خود درباره فساد گسترده در فیفا طی دو دهه، ۱۴ مقام و فرد مرتبط با فیفا را متهم کرده است. آقای بلاتر در فهرست متهمان نیست.


در سایر تحولات روز پنجشنبه:
جک وارنر، نایب رئیس سابق فیفا هشدار داد که می‌تواند با افشای مدارکی، ارتباط بین بودجه فیفا با وی و انتخابات عمومی سال ۲۰۱۰ ترینیداد و توباگو و دست داشتن سپ بلاتر، رئیس مستعفی فیفا در این معادلات را نشان دهد.
پلیس آفریقای‌جنوبی تایید کرده است که تحقیقات ابتدایی در ارتباط با پرداخت ۱۰ میلیون دلار رشوه از سوی فدراسیون فوتبال این کشور برای میزبانی آفریقای‌جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۰ را آغاز کرده است.
اتحادیه فوتبال ایرلند گفت که فیفا ۵ میلیون دلار به این سازمان پرداخته تا مانع اقدام حقوقی در مورد هندبال تیری آنری در شکست ۲۰۰۹ ایرلند مقابل فرانسه شود
وزیر فرهنگ بریتانیا می گوید که اگر قطر از میزبانی ۲۰۲۲ جام جهانی محروم شود کشورش آماده میزبانی این مسابقات خواهد بود.

در بیانیه ای که پنجشنبه عصر در مقر فیفا در زوریخ صادر شد، آقای بلاتر گفت که "یک ملاقات خوب و سازنده برای ایجاد چارچوبی برای اقدام و تنظیم یک جدول زمانی" با دومنیکو اسکالا، رئیس کمیته حسابرسی این سازمان داشته است.
در این بیانیه آمده است که "پرزیدنت بلاتر و آقای اسکالا هم اکنون مشغول کار برای به جریان انداختن روند اصلاحات موثر اداری و اصلاح ساختار فیفا هستند."
براساس این بیانیه آقای بلاتر گفت: "من خواهان یک برنامه جامع اصلاحات هستم و کاملا آگاهم که فقط کنگره فیفاست که می تواند این اصلاحات را وضع کند. به علاوه،‌ کمیته اجرایی وظیفه ای ویژه برای تقسیم مسئولیت در پیش بردن این فرآیند دارد."
آقای بلاتر عکسی از خود درحالی که "سخت روی اصلاحات کار می کند" منتشر کرد.
یک روز پیشتر در آمریکا جزئیات اقرارهای چاک بلیزر مقام بلندپایه سابق فیفا که در جریان یک جلسه دادگاه در سال ۲۰۱۳ در نیویورک انجام شده بود، منتشر شد.
براساس اسناد دادگاه او اقرار کرده بود که همراه با دیگر اعضای کمیته اجرایی فیفا به پذیرش رشوه در مقابل گزینش آفریقای جنوبی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۱۰ موافقت کردند.
وزارت دادگستری آمریکا که ۱۴ نفر را در این پرونده متهم کرده مدعی است که این افراد طی یک دوره ۲۴ ساله در مجموع بیش از ۱۵۰ میلیون دلار رشوه گرفته اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
حقیقتی که فرامرز آصف بعد از ۵۰سال تکرارش می کند اما قلعه نویی آن را نپذیرفت!

فرامرز آصف خواننده لس آنجلسی که سال ها قبل قهرمان ملی دوومیدانی بوده ، به تازگی نکاتی درباره بهرام افشارزاده گفته است که امیر قلعه نویی یک سال تمام به آنها توجهی نداشت.
خبرآنلاین: یک سال تمام بهرام افشارزاده و امیرقلعه نویی روی یک موضوع حیاتی با هم درگیر بودند و سرانجام هم قلعه نویی حرف های مدیر ورزشی باشگاهش را قبول نکرد. قلعه نویی از همان ابتدای فصلی که با ناکامی مطلق برایش به پایان رسید، با بدنساز سرشناس تیمش اختلاف پیدا کرد تا حاج قاسم از این تیم جدا شود و به تیم ملی امید بپیوندد. از همان زمان اما بهرام افشارزاده که قهرمان و مربی به نام ژیمیناستیک ایران بوده است از همان روزها به قلعه نویی دو نکته را تذکر می داد و خواهان رفع مشکلش بود. از همان روزهایی که استقلال 6 بازی متوالی را برد ، او مربی را به دفترش خواست و از او تقاضا کرد فکری به حال بدن های بازیکنانش بکند. نکته ای که قلعه نویی اصلا اعتقادی به آن نداشت. او برای امسال تصمیم گرفته بود از ماساژور سابق تیمش در پست بدنساز استفاده کند و مدام تاکید می کرد تیمش از نظر بدنی مشکلی ندارد. اگرچه در انتهای فصل ، آماری از سوی خودش در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی ارائه شد که نشان می داد او مهمترین نکته مدیر تیمش را نادیده گرفته است:«ما در 13 بازی از حریف مان پیش بودیم اما عقب افتادیم ، آن هم در نیمه دوم.» تقریبا همه تیم های رقیب امیر قلعه نویی امسال می دانستند با انجام بازی فیزیکی و کشاندن مسابقه و سرنوشتش به دقایق پایانی می توانند تیم او را به زانو در بیاورند . تیم هایی که با بازی فیزیکی و بسته استقلالی ها را خسته کردند ، بدون استثناء برابر قلعه نویی پیروز بودند.
قلعه نویی اما در تمام طول فصل اعتقادی به این حرف نداشت. او بیش از 5 بار در طول فصل در جلسات خصوصی از افشارزاده شنید که بهتر است برای تیمش یک بندسازز ایده آل بیاورد اما زیر بار این موضوع نرفت. حتی بعد از 9 هفته ناکامی در نیم فصل اول ، افشارزاده که با مربی تیمش تقریبا در حالت قهر بود اما باز هم از او حمایت می کرد ، در نامه ای به این مربی سرشناس دو نکته را به او نوشت، استفاده از روانشناس و استفاده از بدنساز. قلعه نویی هم در نیم فصل برای مدتی به تیمش بدنساز اضافه کرد اما با این بدنساز جدید هم خیلی نساخت و مدام مشکلات تیمش را به ضرباتی ربط می داد که تیم ملی به او می زند ، بی پولی را بهانه کرد و از دشمنانی می گفت که از بیرون برایش دسیسه می کنند ، درحالی که بازیکنان تیمش مدام در گفت و گوهای دوستانه از این می نالیدند که ریکاوری درستی ندارند ، تمرین های شان خسته کننده شده و با نشاط تمرین نمی کنند که روز بازی انرژی کافی داشته باشند. قلعه نویی اما با تجربه کسب بیشترین عنوان قهرمانی در لیگ برتر توجهی به این انتقادهای ریز بازیکنانش نداشت.
او مدیرعامل تیمش را متعلق به سال ها قبل می دانست و علم ورزشی اش را احتمالا خیلی نمی پسندید که به آن توجهی نداشت اما به تازگی گفت و گویی از فرامرز آصف ، قهرمان سابق پرش سه گام ایران منتشر شده ، این ورزشکار که سالهاست از ایران رفته و در لس آنجلس خوانندگی می کند تا منتقدان بسیاری داشته باشد ، در بخش هایی از حرف هایش گفته است:«افشارزاده یکی از بهترین مربیان بدنسازی ایران است. من مدال آسیایی تهرانم که تا سال ها رکورد ملی ایران بود را مدیون بدنسازی او هستم. او مربی بدنسازم بود و مثل یک استاد با تمرین های متفاوتی که از ژیمیناستیک الگو برداری کرده بود ، تبدیل به فنری انعطاف پذیر اما محکم کرده بود. شک نکنید اگر کارشکنی مدیران وقت فدراسیون دوومیدانی ایران نبود ریالمن مدال طلای بازی های آسیایی را می گرفتم.» اینکه این ورزشکار قدیمی که سالهاست عمرش را در موسیقی لس آنجلسی گذرانده و کمتر به ورزش پرداخته ، هنزو افشارزاده را یک کارشناس برجسته علم بدنسازی می داند اما قلعه نویی چنین اعتقادی را به مدیر تیمش نداشت ، شاید یکی از دلایلی است که امسال استقلال همه داشته هایش را خیلی ساده باخت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
احسان کفاشیان از بنز گرانقیمتش،چگونگی استخدامش در باشگاه نفت و معافیت از خدمت می گوید

احسان کفاشیان ، او یکی از چهره های خبرساز همه سالهای اخیر فوتبال ایران است. پسر رئیس فدراسیون فوتبال که قهرمان ملی دوومیدانی بوده و برایش هم صاحب شغل شده و هم معاف از خدمت. البته او با تیمی قهرمان شده که برایش ندویده!
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ احسان کفاشیان یکی از چهره هایی است که در این سالها اسمش زیاد در بحث های فوتبالی مطرح شده. او پسر علی کفاشیان است و همیشه وقتی انتقادها از رئیس فدراسیون فوتبال زیاد می شود ، نام او هم به میان می آید. این بار هفته نامه تماشاگران امروز در جدیدترین شماره خود به سراغ او رفته و با احسان درباره دارایی ها و همه پرسش هایی که درباره زندگی اش وجود داشته حرف زده . او ابتدا درباره شرایط استخدامش در باشگاه نفت تهران حرف زده است؛«می توانید بروید از بچه های هم دوره ای ام بپرسید. ما یک گروه بودیم که با استفاده از قانون ورزشکار قهرمان به استخدام باشگاه نفت در آمدیم و شغل سازمانی من هم مربی ورزش است. حقوق ماهیانه ام بین یک میلیون و ششصد تا هفتصد هزار تومان است. هر روز هم تیم را تمرین می دهیم. دلیلی ندارد که مثل یک کارمند هر روز به باشگاه برویم. این سئوالات را می توانید از ایرج ایری یا احسان مهاجر شجاعی و محمد عاکفیان که همه عضو تیم ملی بودند و همکار من بپرسید.»
کفاشیان در بخشی دیگر از حرف هایش به این ابهام پاسخ داده که چطور بدون انکه بدود توانسته از مزایای مختلف قهرمانی استفاده کند. او در سال 82 عضو تیم داخل سالن دوی امدادی ایران بود که مدال آسیایی گرفت . احسان که قهرمان جوانان کشور هم بوده آن روز ندوید اما به لطف همان قهرمانی هم صاحب شغل شد و هم معافیت از خدمت گرفت. او در این باره می گوید:«من بازیکن ذخیره تیم بودم . مگر فرقی دارد در یک تیم فوتبال وقتی تیمی قهرمان می شود ، بازیکن ذخیره هم قهرمان شده است. رکوردهایم موجود است . متاسفانه بعضی ها می خواهند پدرم را بزنند به من گیر می دهند!»
اما به هر حال او پسر علی کفاشیان بوده ، او در این باره می گوید:«دوومیدانی ورزش رکوردی است. رکوردها را که چون پدرم علی کفاشیان بوده نمی توانستم جا به جا کنم. اتفاقا چون پدرم علی کفاشیان است الان با اینکه یک مربی بدنساز هستم و عالی ترین دوره های مربیگری را دیدم در هیچ تیم فوتبالی به عنوان مربی بدنساز کار نمی کنم. من برای اینکه حرف و حدیثی نباشد حتی این قدر کم به فدراسیون می روم که دربارن هایش هم مرا نمی شناسند.»
او درباره دارایی های و این اصرار پدرش که او هیچ چیزی در زندگی اش ندارد ، می گوید:«من یک بنز معمولی 350 دارم.»بنزی که البته خودش در ادامه می پذیرد اقلا بالای 500 میلیون تومان قیمت دارد؛«بله اما من وقتی این ماشیه را خریدم که ارزان بوده. ولی شما که رفتید در آوردید من چه ماشینی دارم ، چرا دارایی های دیگر ورزشکاران را در نمی آورید. ببینید آنها چه ماشین هایی سوار می شوند؟من پسر علی کفاشیان هستم. پدرم 30 سال در کشور مدیریت داشته ، خودم قهرمان ملی بودم و کار می کنم. چرا باید در جیبم پشه یا شپش پشتک بزند؟»
پسر کفاشیان درباره اختلاف سبک زندگی اش با پدر و اینکه خیلی اشرافی می گردد هم می گوید:«کدام تیپ اشرافی؟ من خوش تیپم و لباس ها به تنم می آید. ساعت دستم هم که از دوستم گرفتم. برای شرکت تراست است و زیر یک میلیون تومان قیمت دارد. نمی دانم این حرف ها که می زنند یعنی چه!»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
'قطر و روسیه ممکن است میزبانی جام جهانی را از دست بدهند'

دومنیکو اسکالا از مقام های ارشد فیفا گفته است که در صورت ظاهر شدن شواهد تازه از رشوه خواری، روسیه و قطر ممکن است حق میزبانی جام های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ را از دست بدهند.
این کشورها هرگونه تخلف در فرآیند کسب میزبانی جام جهانی را رد کرده اند و آقای اسکالا اذعان می کند که شواهدی از فساد در این دو مورد ندیده است.
آقای اسکالا سرپرست کمیته حسابرسی فدراسیون جهانی فوتبال است.
او گفت: "اگر شواهدی ظاهر شود از اینکه میزبانی جام جهانی به دلیل آرای خریداری شده به قطر و روسیه اعطا شده، در آن صورت این میزبانی ها لغو خواهد شد."
او که با روزنامه سوئیسی سونتاگزایتونگ مصاحبه می کرد افزود: "تا امروز شواهدی در این زمینه ارائه نشده است."
آقای اسکالا در پایان سال ۲۰۱۳ هم حرف مشابهی زده بود اما در پرتو رویدادهای دو هفته اخیر این اخطار جدی تر تلقی می شود.
ماه گذشته هفت مقام ارشد فیفا که برای شرکت در انتخابات ریاست فیفا در زوریخ به سر می بردند، در جریان یورش پلیس به یک هتل بازداشت شدند.
آنها جزو ۱۴ نفری هستند که دادستان های آمریکایی متهم به فساد، از جمله دریافت بیش از ۱۵۰ میلیون دلار رشوه طی یک دوره ۲۴ ساله، کرده اند.
مقام های سوئیسی هم تحقیقات قضایی جداگانه ای را درباره چگونگی اعطای میزبانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ شروع کرده اند.
سپ بلاتر که از ۱۹۹۸ رئیس فیفا بوده است در نشست ماه قبل این سازمان بار دیگر به این سمت انتخاب شد اما چهار روز بعد درحالی که دامنه ادعاهای فساد گسترش می یافت گفت از مقامش استعفا خواهد داد.
مایکل گارسیا وکیل آمریکایی قبلا برای تحقیق درباره فرآیند اعطای میزبانی جام های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ توسط فیفا استخدام شده بود.
در ماه نوامبر فیفا خلاصه ای از یافته های دو سال تحقیقات او را منتشر کرد اما آقای گارسیا شکایت کرد که یافته های او به درستی منعکس نشده است.
آن گزارش روسیه و قطر را از تخلف مبری اعلام می کرد.
آقای گارسیا چند هفته بعد از انتشار گزارشش به خاطر نحوه برخورد فیفا با یافته های گزارش استعفا کرد و اظهاراتش به بحث های تازه در مورد سلامت فرآیند تعیین میزبانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ دامن زد.
اسکالا از آن زمان گزارش گارسیا را به کارشناسان حقوقی سپرده اما گفته می شود این کارشناسان شواهدی نیافته اند که تصمیم در مورد میزبانی قطر و روسیه را تغییر دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 81 از 192:  « پیشین  1  ...  80  81  82  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA