انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 95 از 119:  « پیشین  1  ...  94  95  96  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اپل نسخه جدید سیستم عامل OS X را با نام El Capitan معرفی کرد

اپل نسخه‌ی جدید سیستم عامل دسکتاپ OS X را با نام El Capitan معرفی کرد.



کنفرانس‌های اپل همواره با بروزرسانی‌های بزرگ نرم افزاری همراه است. امشب این کمپانی در طول کنفرانس توسعه دهندگان خود از نسخه‌ی جدید سیستم عامل مک خود با نام El Capitan رونمایی کرد. این سیستم عامل نسخه‌ی ۱۰.۱۱ OS X است.
تغییرات عمده‌ی این سیستم عامل شامل اضافه شدن برخی ژست‌های حرکتی جدید و پین کردن سایت‌ها در مرورگر سافاری است. در مرورگر سافاری پین‌ها در قسمت چپ قرار گرفته و می‌توان صدای در حال پخش در یک تب را با فشردن یک دکمه قطع کرد. همچنین می‌توان پنل اسپات لایت را کوچک کرده و آن را حرکت داد. تقریبا می‌توان گفت ویژگی‌های این نسخه شبیه به نسخه‌ی Snow Leopard است. اپل مدعی شده که El Capitan حدودا ۱.۴ برابر سریع‌تر است. نسخه‌ی جدید سیستم عامل OS X از امروز برای توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفته و نسخه‌ی بتای عمومی آن نیز در ماه جولای عرضه می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل همچون مایکروسافت بر روی کاربران دسکتاپ تمرکز می‌کند

اپل در کنفرانس امروز خود از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک با نام OS X El Capitan رونمایی کرد که در آن علاوه بر بهبود ۴۰ درصدی بازده و عملکرد کلی سیستم‌عامل بر روی قابلیت‌های سفارشی سازی شده برای کاربران دسکتاپ تمرکز شده است.



اپل نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود را با نام El Capitan رونمایی کرد. در این نسخه از مک کلیدهای میانبر بیشتری در نظر گرفته شده است و ژست‌های جدید نیز کار با این سیستم‌عامل را برای کاربرانی که ماوس، تاچ‌پد و صفحه‌کلید استفاده می‌کنند ساده‌تر می‌کند.
اپل در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود بخش دسکتاپ را تقویت کرده و قابلیت جدیدی به نام Hot Takes را به آن اضافه کرده است تا کاربران بتوانند به پنجره‌های مورد نظر خود ساده‌تر پیدا کنند.
این بدین معنی است که اپل نیز همچون مایکروسافت تمرکز ویژه‌ای بر روی کاربران دسکتاپ خواهد کرد. اپل در کنفرانس امروز خود از قابلیت جالبی به نام Metal رونمایی کرد که در واقع ترکیبی از قدرت محاسباتی OpenCl و قدرت گرافیکی OpenGL است تا نه تنها بازی‌های کامپیوتری بهتری برای کامپیوترهای مک تولید شود بلکه نرم‌افزارهای گرافیکی نیز عملکرد بهتری در این سیستم‌عامل داشته باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تکنولوژی گرافیک Metal با نسخه‌ی جدید OS X به مک می‌آید

اپل در جریان کنفرانس خود اعلام کرد نسخه‌ی جدید سیستم عامل OS X به نام ال‌کاپیتان از نظر عملکرد به مراتب بهتر شده و در اجرای اپلیکیشن‌ها تا 1.4 برابر و در سوئیچ‌کردن بین برنامه‌ها تا 2 برابر سریعتر عمل می‌کند. حتی فایل‌های PDF تا 4 برابر سریعتر باز می‌شوند.



اما اپل در OS X 10.11 تکنولوژی گرافیک Metal را برای مک ارائه می‌کند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با دسترسی مستقیم و ساده به پردازنده گرافیکی بتوانند عملکرد GPU را در رندرینگ اپلیکیشن‌ها تسریع کرده و از قدرت محاسباتی Open CL و قدرت گرافیکی Open GL بهره ببرند.
ادوبی بروزرسانی مهمی را ارائه کرده که نشان می‌دهد OS X 10.11 در رندر تا 4 برابر سریعتر شده و میزان مصرف پردازنده تا 2 برابر کاهش یافته است.
نسخه‌ی نهایی سیستم عامل El Capitan به صورت رایگان برای بروزسانی در دسترس خواهد بود و ماه جولای به صورت عمومی منتشر می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویژگی‌های جدید سافاری در El Capitan معرفی شدند

کریگ فدریگی به ویژگی‌های جدیدی در مرورگر سافاری اشاره کرد.



در مراسم امشب کریگ فدریگی ویژگی‌های جدید و مفیدی را در رابطه با مرورگر سافاری در OS X El Capitan معرفی کرد که البته اگر از کاربران مرورگر کروم گوگل باشید بدون تردید با این ویژگی‌ها آشنایی دارید. با بروزرسانی جدید حالا می‌توانید در سافاری سایت‌ها را پین کنید و این کار با ژستِ کشیدن آنها به سمت چپ انجام می‌گیرد. همچنین می‌توانید تب‌هایی را که در حال پخش صدا هستند، به راحتی پیدا کنید و صدای در حال پخش در یک تب را با فشردن یک دکمه قطع کنید بدون این که نیاز باشد صدای کل سیستم را قطع کنید.
هر دو ویژگی همان‌طور کار می‌کنند که انتظارش را داریم در واقع با کلیک روی تب‌هایی که از قبل پین شده‌اند یک تب جدید باز می‌شود و تب‌هایی که صدا دارند نیز به کمک آیکون اسپیکر قابل تشخیص هستند. اگرچه این ویژگی‌ها واقعا کاربردی هستند ولی به نظر می‌رسد که با توجه به این که این ویژگی‌ها از مدت‌ها قبل در کروم بوده نکته چندان هیجان انگیزی نباشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایش مسیر سرویس‌های حمل و نقل عمومی (ترانزیت) به نقشه اپل اضافه شد

اپل نسخه‌ی جدید سیستم عامل موبایل خود را درکنفرانس WWDC 2015 معرفی کرد. همان طوری که انتظار می‌رفت سرویس نقشه این کمپانی جزو بزرگ‌ترین تغییرات بوده و حال از مسیرهای حمل و نقل عمومی پشتیبانی می‌کند.



کریگ فدریگی در کنفرانس امشب اپل به روی سن آمده و از قابلیت جدید سرویس نقشه اپل رونمایی کرد. گوگل در سال ۲۰۰۸ مسیرهای حمل و نقل عمومی را به iOS ارائه داد. پس از آن گوگل مسیرهای حمل و نقل عمومی حدود ۱۰۰ کشور جهان را در این سرویس پشتیبانی کرد. حال این آمار گوگل یه ۱۸ هزار شهر رسیده است.
مهم‌ترین تغییر در مورد iOS 9 و اپلیکیشن نقشه‌ی این سیستم‌عامل، اضافه شدن دیتای حمل و نقل عمومی به سرویس نقشه‌ی اپل است. با استفاده از این قابلیت می‌توان در صورت مسافرت درون شهری، از سرویس‌های نقلیه‌ی عمومی نظیر اتوبوس و مترو نیز استفاده کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
به کمک Multiple Apps امکان انجام کارهای چند وظیفه‌ای به آیپد اضافه می‌شود

چیزی که کاربران آیپد اپل مدت‌ها انتظار آن را داشتند استفاده از قابلیت مالتی‌تسکینگ یا چند وظیفه‌ای بود که امشب این کمپانی اعلام کرد به کمک Multiple Apps می‌توان از این ویژگی لذت برد.



با دوبار فشردن کلید هوم، تسک سوئیچر جدید نمایش داده می‌شود. کافی است اپلیکیشن را کمی کنار بزنید و از کناره‌ها اپلیکیشن دیگری را به کنار آن بکشید. اگر از بالا به پایین بکشید اپلیکیشن‌های دیگر قابل مشاهده‌اند. به نظر می‌رسد اپل برای این کار سعی کرده به ویندوز 8 نگاهی داشته باشد.
بدین صورت دو اپلیکیشن در کنار یکدیگر به صورت همزمان فعال هستند. اپلیکیشن‌ها می‌توانند با نسبت 50 به 50 یا 70 به 30 روی نمایشگر قرار بگیرند. قابلیت مالتی تسکینگ جدید که SplitView نام دارد فقط روی آیپد ایر 2 اجرا می‌شود. قابلیت SlideOver و تصویر در تصویر هم برای آیپد ایر و بالاتر و آیپد مینی 2 و بالاتر در دسترس خواهند بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سوئیفت 2 به صورت متن باز و سریع‌تر از قبل منتشر می‌شود

اپل نسخه‌ی جدید Swift را معرفی کرده که نسبت به نسخه‌ی قبلی سریعتر شده و امکانات جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.



اما نکته مهمتر این است که حالا سوئیفت برای iOS، OSX و لینوکس به صورت متن باز منتشرشود. اپل پیشرفت‌هایی را در زبان توسعه سوئیفت لحاظ کرده، گزینه‌های شی‌گرای زبان C را اضافه کرده، حالت دیباگ سریعتر شده و می‌توانیم APIهای عملکرد اشاره‌گر و موارد دیگر را ببینیم.
اپل برای ارتقای آسان نسخه‌ی 1.2 به نسخه‌ی 2 ابزاری در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد که در آن تغییرات اساسی ایجاد شده است. کامپایلرهای این زبان برای OS X و لینوکس تا پایان سال آماده خواهند شد و طی هفته‌های آینده سوئیفت متن باز خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل بالاخره مدیران زن خود را به روی استیج آورد

امشب 2 تن از مدیران زن اپل اقدام به معرفی سرویس‌های این شرکت کردند که در نوع خود اقدام جدیدی محسوب می‌شود و نوید حضور فعال‌تر زنان را در عرصه فناوری می‌دهد.



شاید در نگاه اول حضور زنان در کنفرانس اپل چندان نکته مهمی به نظر نرسد ولی واقعیت این است که این امر بسیار مهم است. امشب جنیفر بایلی که سابقه 10 سال کار در اپل را دارد و جانشین مدیر اپل پِی است توضیحاتی در زمینه تغییرات ایجاد شده در سیستم پرداخت این شرکت ارائه کرد. همچنین سوزان پری اسکات جانشین مدیر بازاریابی محصولات نیز نرم‌افزار News را معرفی کرد. کنفرانس هنوز تمام نشده و امیدواریم که در ادامه اخبار بیشتر و بهتری از حضور مدیران زن اپل از جمله آنجلا ارندتس مدیر عامل سابق Burberryداشته باشیم.
اما واقعا چرا این موضوع مهم است؟ طبق آمار شرکت اپل، 30 درصد از 98000 نیروی انسانی اپل را خانم‌ها تشکیل می‌دهند ولی از سال 2007 تاکنون فقط 3 زن در مراسم نطق اصلی WWDC حضور داشته‌اند. شاید اپل هزاران کارمند زن داشته باشد ولی این که 2 تن از آن‌ها را روی سن نطق اصلی ببینیم امری بدیعی محسوب می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سیستم کار پلی از اندازه های متفاوت نمایشگر خودروها پشتیبانی می کند

اپل بروزرسانی‌های متعددی را برای سرویس‌های مختلف خود معرفی کرد که سیستم کار پلی نیز یکی از سرویس‌هایی است که شامل تغییرات جدیدی شده است.



کریگ فدریگی در کنفرانس امشب بر روی سن آمده و یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی کار پلی را معرفی کرد. حال کار پلی از سایزهای مختلف نمایشگرها پشتیبانی کرده و از همه مهم‌تر از اپلیکیشن‌های مختلفی که خودروسازان برای کنترل خودروها توسعه می‌دهند، پشتیبانی به عمل خواهد آورد.
از این پس دیگر نیازی نیست تا نمایشگر کار پلی روشن بماند که بتوان خودرو را کنترل کرد، زیرا خودرسازان اپلیکیشن‌هایی را به همین منظور توسعه می‌دهند و سیستم اپل پی نیز از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این فدریگی از یک قابلیت وایرلس برای کار پلی رونمایی کرد که دیگر نیاز نخواهد بود گوشی را از طریق کابل به این سیستم متصل کرد، اگرچه این قابلیت در iOS 8.3 ارائه شده بود. در حال حاضر هیچ خودرویی از قابلیت اتصال وایرلس پشتیبانی نمی‌کند اما به زودی و در آینده‌ای نزدیک شاهد بروزرسانی سیستم‌ خودروها به همین منظور خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل موزیک معرفی شد

اپل موزیک امشب و در جریان کنفرانس WWDC 2015 معرفی شد و به نظر می‌رسد مذاکرات بین اپل و شرکت‌های ضبط موسیقی بر سر سهم درآمدی از این سرویس جدید به نتیجه رسیده است.



اپل در نظر دارد تا با استفاده از ترکیبی از این نرم افزار و البته محتوای منحصر بفرد خود 100 میلیون کاربر را جذب این سرویس کند. به این ترتیب که وقتی کاربر برای خرید موزیک مورد نظر خود اقدام می‌کند با گزینه‌ای مواجه می‌شود که به او عضویت را پیشنهاد می‌دهد. به نظر می‌رسد که هدف اصلی اپل این است که نظر طرفداران آیتونز و آیفون را به سمت سرویس استریم موسیقی بجای MP3 جلب کند همچنین آیتونز رادیو نیز با تغییراتی همراه خواهد بود.
با وجود خبرهایی که در مورد ارزان‌تر بودن حق عضویت ماهیانه اپل موزیک در برخی محافل منتشر شده بود ولی به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا حق اشتراک ماهیانه 10 دلاری را برای این سروس در نظر بگیرد. همچنین اپل در نظر دارد تا برای یک دوره سه ماهه این سرویس را رایگان ارائه دهد تا شاید بتواند کاربران بیشتری را برای استفاده از این سرویس متقاعد سازد.
این که آیا اپل می‌تواند هدف 100 میلیون کاربری را که حق عضویت پرداخت می‌کنند، محقق سازد یا نه هنوز مشخص نیست ولی با توجه به تجربه سرویس‌های دیگری مثل اسپاتیفای، 100 میلیون کاربر که حق اشتراک پرداخت کنند کمی جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد بخصوص اگر بپذیریم که در حال حاضر در بازار استریم موزیک 41 میلیون کاربر حق عضویت می‌پردازند. اما شاید برگ برنده اپل بانک اطلاعاتی قدرتمند این شرکت با 800 میلیون کارت اعتباری باشد که به این ترتیب این شرکت قادر خواهد بود تا به سرعت کاربران زیادی را برای عضویت پولی در این سرویس ترغیب کند و تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای اسپاتیفای شود.
جیمی لاوین در مراسم امشب گفت:

بسیار خوشحالم که در این مراسم حضور دارم. تکنولوژی و هنر می‌توانند در کنار هم باشند به خصوص در اپل و در شرایطی که دنیای هنر تکه تکه شده است شما می‌توانید با اپل موزیک به راحتی به هر چه مد نظر دارید دسترسیداشته باشید. اپل موزیک فقط درباره موسیقی نیست و دنیای وسیعی از ویدیو نیز در ان وجود دارد. نیاز بود تا جایی باشد که موزیک در آن فقط به شکل بیت دیده نشود و به شکل هنر به آن توجه شود. ایستگاه رادیو اینترنتی اپل به صورت 24 ساعته موسیقی پخش می‌کند و این رادیو که اولین ایستگاه رادیویی اپل است، Beats one نام دارد. سه دی جی در این رادیو فعالیت می‌کنند. این اپلیکیشن این امکان را می‌دهد تا بر اساس جستجوهایتان به موسیقی مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید، نه بر اساس ژانر و ...

در ادامه ادی کیو به صحنه آمد و در رابطه با این سرویس جدید گفت:

برای کاربر بنا به سلیقه‌اش پلی لیست‌هایی ارائه می‌شود که به مذاقش خوش می‌آید و این کار فقط از طریق الگوریتم‌ها صورت نمی‌گیرد و متخصصان این امر هم در تهیه این پلی لیست‌ها سهیم هستند.

ادی کیو در این مراسم نشان داد که چطور خواننده‌ای مثل فارل ویلیامز می‌تواند موسیقی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارد تا دیگران هم از آن را دانلود کرده و از آن لذت ببرند.
در واقع اپل موزیک از سه بخش تشکیل می‌شود: سرویس موسیقی، یک ایستگاه رادیو اینترنتی و یک شبکه اجتماعی کوچک مثل اینستاگرام است که با سیری یکپارچه شده است. اپل موزیک سرویس خوبی است اما در آن چیزی فراتر از انچه در اپلیکیشن‌های استریم موسیقی دیگر می‌بینیم مشاهده نکردیم. شما می‌توانید مثلا شعر مربوط به یک قطعه موسیقی را در صفحه مربوط به آن در Connect به اشتراک بگذارید. نکته جالب این است که این نرم‌افزار با سیری هم هماهنگ شده و شما کافی است تا از سیری بخواهید تا آهنگ حاصی را برای شما پخش کند. سیری چارت‌ها و بیلبوردهای موسیقی را به خاطر می‌سپارد تا موزیک‌های خوب روز را برای شما پخش کند.
وقتی نرم‌افزار اپل موزیک را اجرا می‌کنید مجموعه‌ای از آهنگ‌ایی که اخیرا اضافه کرده‌اید، مشاهده خواهید کرد تا راحت‌تر به آنها دسترسی داشته باشید. رابط کاربری برای کار بسیار ساده است و وقتی که آهنگی را پخش می‌کند به شما اجازه می‌دهد تا سایر قسمت‌های آیتونز را برای آلبوم‌ها و آهنگ‌های جدیدتر جستجو کنید دقیقا چیزی که پیش از این در Beats Music دیده بودیم. همچنین موزیک ویدیوها هم در اپل موزیک وجود دارند. سیری هم در اپل موزیک همانطور که پیش از این گفتیم در حدمت شما است و می‌تواند بر اساس سال عرضه آهنگ، خواننده یا مثلا دوره زمانی مثل آوریل 2014 آهنگها را برای شما پیدا کند.
اپل موزیک 30 ژوئن در 100 کشور عرضه می‌شود و نسخه اندروید آن نیز پاییز ارائه خواهد شد و خبر جالب‌تر این که نسخه ویندوزی نیز برای آن ارائه می‌شود. اپل موزیک برای 3 ماه اول رایگان است و پس از آن 9.99 دلار ماهیانه حق عضویت دارد و با 15 دلار در ماه می‌توانید برای یک خانواده 6 نفره این سرویس را مورد استفاده قرار دهید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 95 از 119:  « پیشین  1  ...  94  95  96  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA