انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 96 از 119:  « پیشین  1  ...  95  96  97  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
HomeKit اپل از سنسورها و سیستم های امنیتی بیشتری پشتیبانی می کند

سیستم پلتفرم خانگی اپل با قابلیت‌هایی که این کمپانی برای آن تعبیه کرده، هوشمند‌تر می‌شود. این سیستم به زودی از سنسورها و سیستم‌های امنیتی مختلف و پیشرفته‌تری پشتیبانی خواهد کرد.



حدودا یک سال از زمان معرفی HomeKit می‌گذرد. اپل به واسطه‌ی این پلتفرم قصد دارد تا کنترل تمامی دستگاه‌های هوشمند خانگی را به دستگاه اپلی و HomeKit واگذار کند. محصولات سازگار با این سرویس نیز در حال گسترش بوده و کمی هم تامل در خصوص نحوه‌ی کار این دستگاه‌ها به وجود می‌آید. اگرچه این موضوع به طور کامل واضح نیست، اما حداقل اپل اطلاعات جزئی را در خصوص این پلتفرم ارائه داد.
از این پس HomeKit از سنسورها و سیستم‌های امنیتی مختلفی مانند قفل‌های هوشمند و سنسورهای کربن دی‌اکسید پشتیبانی خواهد کرد.علاوه بر این اپل اعلام کرد که توسط آیکلاد نیز می‌توان کنترل دستگاه‌ها را به دست گرفت.
اما واقعا HomeKit اپل از چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌کند؟ در حال حاضر شرکت‌هایی همچون Elgato, Ecobee, Lutron, iHome و Insteon همگی اعلام کرده‌اند که محصولات آن‌ها به زودی با پلتفرم HomeKit اپل سازگاری خواهند داشت. علاوه بر این HomeKit با استانداردهایی نظیر ZigBee و Z-Wave مطابقت دارد. همچنین شرکت فیلیپس نیز اخیرا اعلام کرده که پشتیبانی و سازگاری دستگاه‌های تولیداش را با HomeKit از پاییز امسال آغاز می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
واکنش مدیرعامل اسپاتیفای به اپل موزیک

همانطور که انتظار می‌رفت شب گذشته تیم کوک در طول کنفرانس WWDC 2015 سرویس اپل موزیک را معرفی کرد. اسپاتیفای سرویس رقیبی برای اپل موزیک به شمار می‌رود، بر این اساس مدیرعامل اسپاتیفای واکنش جالبی در رابطه با این سرویس جدید نشان داده است.
دَنیل ای‌کِی مدیر عامل اسپاتیفای در حساب کاربری توییتر خود توییتی را برای سرویس اپل موزیک منتشر کرد.



مدیرعامل اسپاتیفای بلافاصله پس از انتشار این توییت آن را پاک کرد. البته در خلال کنفرانس دیشب نیز دَنیل توییتی را منتشر کرد که اعلام کرده بود اپل در حال پخش انیمیشن سرگرم کننده است!


اپل موزیک
اپل موزیک اپلیکیشن جدیدی برای گوشی‌های آیفون است که سرویس آیتونز و موزیک را ترکیب می‌کند. این سرویس در سی‌ام ژوئن برای بیش از ۱۰۰ کشور عرضه می‌شود و برای دستگاه‌های اپلی از جمله آیفون، آیپد، آیپاد تاچ، مک و اپل تی‌وی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این برای دستگاه‌های اندرویدی نیز ارائه می‌شود.
این اپلیکیشن دسترسی کاربران به یک ایستگاه‌ رادیویی جهانی با نام Beats1 را میسر می‌کند. این سرویس، موزیک را به طور شبانه‌روزی استریم می‌کند. Beats1 توسط Zane Lowe اجرا خواهد شد.
همچنین در طول کنفرانس اپل، Drake ستاره پاپ موسیقی به روی صحنه آمد و درباره‌ی ویژگی Connect صحبت کرد. وی اعلام کرده که این ویژگی کار تمامی موسیقیدانان و سازندگان موسیقی بزرگ را سهولت می‌بخشد. این اپلیکیشن روش جدیدی را توسعه می‌دهد که به کمک آن ستارگان موسیقی می‌توانند به طرفداران خود دسترسی داشته باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کُری (KORI) آمپلی‌فایرِ جیبی برای هدفون که با USB کار می‌کند

KORI آمپلی‌فایر هدفون جیبی است که به وسیله‌ی USB کار می‌کند و قادر است با اتصال به گوشی هوشمند صدایی با کیفیت پخش کند.



پروژه‌ی انتیسید (Antissed Project) که به تازگی بودجه‌ی ۲۰۰۰ دلاری در وبسایت کیک‌استارتز جمع‌آوری کرده، آمپلی‌فایر جیبی کُری (KORI) را ساخته است که از طریق USB کار می‌کند و کیفیت صدای خروجی هدفون را افزایش می‌دهد.
معمولاً دستگاه‌های قابل‌حمل مانند تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها، از کیفیت صدای خروجی پایینی برخوردار هستند و حتی اگر بهترین یا گران‌ترین هدفون بازار را هم داشته باشید، باز هم صدای خروجی آنها کیفیت بالایی ندارد.
آمپلی‌فایر جیبی کُری که برای هدفون ساخته شده، در نظر دارد که صدای خروجیِ این چنین دستگاه‌هایی را اصلاح کرده و صدای شفاف و واضحی را از طریق هدفون ارائه کند. بر اساس ادعای سازندگان کُری، این بهتری و کاربردی‌ترین روش برای بالا بردن کیفیت صدای هدفون که به این چنین گجت‌هایی متصل شده‌اند، است.
طرز کار بیشتر آمپلی‌فایر‌ها، رساندن نیروی خروجی بیشتر به هدفون است تا هدفون‌ به نهایت پتانسیل خود برسد. کُری با استفاده از یک مدار صوتی غیر قابل تغییر که با نیروی برق USB کار می‌کند،‌ این خواسته را برآورده کرده‌ است. این آمپلی‌فایر درون یک محفظه‌ی آلومینیمی قرار دارد که توسط پلاستیک تیره‌ی محکمی احاطه شده است. در واقع کًری به گونه‌ای طرحی شده است که در کنار قابلیت‌های بالا از طراحی منحصر به فردی نیز برخوردار باشد.
کًری توانایی افزایش صدای خروجی اکثر هدفون‌‌های بازار را دارد. مزیت دیگر کًری استفاده از برق USB به عنوان منبع تغدیه است که نهایت راحتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. مدار صوتی کُری دارای دو قسمت مجزا است، توپلوژی فیدبَک محلی و یک خروجی آفسِت DC سِروُ به خنثی‌کننده که سبب تقویت صدا با شفاف بالا بدون اعوجاج می‌شود. توان خروجی کُری برابر با ۶۰۰ میلی وات در هر کانال در مقاومت ۵۰ اهم است. این توان برای رساندن بیشتر هدفون‌های بازار به نهایت پتانسیلشان کافی است.
برای دسترسی آسان‌تر، کّری با تمام درگاه‌‌های USB محلی، ساز‌گاری دارد. به همین دلیل کّری برخلاف دیگر آمپلی‌فایر‌های رایج نیازی به منبع تغذیه‌ی مجزا یا آداپتور ندارد. اگر هم همیشه در حال جابه‌جایی هستید،‌ کُری توسط باتری‌‌های خارجی مجهز به درگاه‌ USB کار می‌کند.
در حال حاظر پروژه‌ی کُری در وب‌سایت کیک‌استارتز،‌ ۲۰۰۰ دلار سرمایه جمع‌آوری کرده‌ است. هدف آن‌‌ها رسیدن به سرمایه‌ی ۵۰۰۰ دلاری است. بنابراین اگر به این پروژه علاقه دارد می‌توانند با کمک‌های خود این ایده را عملی کنید.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ پتنتی برای یک دستگاه با صفحه‌ نمایش دوگانه و منعطف ثبت کرد

سامسونگ تعدادی پتنت در خصوص صفحه‌های نمایش دوگانه و همچنین انعطاف‌پذیر ثبت کرده که نشان از آمادگی این کمپانی برای ارائه چنین دستگاه‌هایی در آینده نزدیک دارد. حال اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از پروژه جدید این شرکت برای تولید گوشی‌های هوشمند متفاوت دارد.



چندین هفته پیش اطلاعاتی در خصوص پروژه‌ی Project Valley سامسونگ منتشر شد. این پروژه شامل دستگاه انعطاف‌پذیر به همراه صفحه نمایش دوگانه است. حال سامسونگ پتنت جدیدی در این خصوص ثبت کرده است. اکنون مشخص شده که ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش دوگانه و پشتیبانی از ژست‌های چندگانه برای جابجایی بین این دو صفحه نمایش در پروژه Project Valley وجود دارد.
احتمالا سامسونگ این پتنت را در نسل آینده‌ی سری گلکسی نوت استفاده کند. دستگاه موجود در پتنت جدید شامل دو صفحه نمایش با قابلیت خم شدن است.
توضیحات ارائه شده در خصوص پتنت جدید نشان می‌دهد که چگونه این صفحه نمایش دوگانه قادر است در حالت‌های مخصوص باز شود. البته احتمالا این قابلیت کاربردش فقط به گوشی‌های هوشمند ختم نمی‌شود و شاهد استفاده از آن در تبلت‌ها نیز خواهیم بود. هنوز مشخص نیست که سامسونگ این تکنولوژی را در تبلت آینده‌ی خود بکار می‌گیرد یا خیر. به نظر می‌رسد این کمپانی در شهریور ماه تبلت مذکور را به همراه نوت ۵ معرفی کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اولین مانیتور 4K ال‌جی مجهز به فناوری FreeSync ای‌ام‌دی معرفی شد

فناوری FreeSync ای‌ام‌دی که برای مقابله با G-Sync انویدیا معرفی شده می‌تواند تجربه‌ای جدید و بهینه‌تر شده از گیمینگ را در اختیار شما قرار دهد. حالا به نظر می‌رسد کمپانی ال‌جی اولین شرکتی است که مانتیور 4K خود را به این فناوری مجهز کرده تا بتواند با رقبای سامسونگی خود مقابله کند.



مانیتور 27 اینچی 27MU67 ال‌جی به کمک فناوری فری‌سینک ای‌ام‌دی می‌تواند نرخ بازیابی خود را با پردازنده‌ی گرافیکی هماهنگ کند تا پرش‌ها و گسستگی‌های تصویر و دیگر مشکلات زمان بازی‌کردن را حذف کند. این فناوری با کارت‌ گرافیک‌ها و تراشه‌های منتخب AMD کار می‌کند. ال‌جی نیز مانند سامسونگ پنل‌های اختصاصی خود را دارد مشخصات منحصر به فردی دارند. یک نمایشگر IPS می‌تواند 40 تا 60 فریم در ثانیه را با 9.7 میلیون ثانیه تاخیر پخش کند در حالی که امکان نمایش صحیح 99 درصد طیف رنگ‌های ادوبی و رنگ‌های ترکیبی 10 بیت نیز وجود دارد.
این مانتیور اواخر ماه جاری میلادی با قیمت 599 دلار به فروش می‌رسد که نسبت به قیمت‌های سال گذشته ارزان‌تر است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ اولین پنل‌های OLED آینه‌ای و شفاف را معرفی کرد

برند کره‌ای سامسونگ که نامی شناخته شده در صنعت نمایشگرها و به ویژه پنل‌های OLED است، در جریان نمایشگاه Retail Asia Expo 2015 هنگ‌کنگ از اولین پنل‌های OLED آینه‌ای و شفاف در دنیا رونمایی کرد.



سامسونگ در این نمایشگاه به جز نمایش اولین کاربرد تجاری پنل‌های OLED پیشرفته، نشان می‌دهد که چگونه این محصولات می‌توانند در دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی مورد استفاده قرار گیرند. پنل‌های جدید Samsung Display با فناوری RealSense اینتل یکپارچه می‌شود تا امکان خلق راهکارهایی چون کمد لباس یا جالباسی اینتر اکتیو را در اختیار کاربران قرار دهد که ببیند کدام لباس یا اکسسوری به آنها بیشتر می‌آید.
نمایشگر آینه‌ای سامسونگ می‌تواند در آینده جایگزین آینه‌های معمولی خانه‌ها شود و سرویس‌های اطلاعاتی دیجیتال را در همان فضای آینه به کاربران ارائه کند. این غول کره‌ای می‌گوید پنل‌های OLED آینه‌ای آنها حداقل ۵۰ درصد بیشتر از ال‌سی‌دی‌های آینه‌ای رقیب بازتاب بهتری دارند و طیف رنگی آنها به میزان قابل توجهی بهبود یافته و نسبت کنتراست به مراتب بهتری دارند.
به علاوه فناوری نمایشگر آینه‌ای جدید سامسونگ برای نمایش تصاویر روی صفحه خود نیاز به نور پس زمینه ندارد. البته هنوز مشخص نیست آیا این فناوری‌های جدید به زودی وارد دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی می‌شوند یا خیر، ولی اینکه ببینیم برخی از کمپانی‌ها در آینده از پنل‌های OLED جدید در محصولات آتی خود استفاده می‌کنند، موضوع عجیبی نخواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت‌های سری گلکسی Tab E سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند

اوایل سال جاری میلادی اسناد و فرم‌های تجاری مربوط به تبلت‌های سری گلکسی تب A، گلکسی تب E و گلکسی تب J سامسونگ منتشر شد که حالا به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای خودش را برای معرفی گلکسی تب E آماده می‌کند.



با اینکه هنوز سامسونگ به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده ولی تصاویر و جزئیات تبلت گلکسی Tab E این شرکت در شماره جدید یک ماهنامه تایوانی منتشر شده است. به گفته Blog of Mobile شماره مدل این تبلت SM-T560 است. اما در کنار این مدل، گلکسی تب دیگری از سری E با شماره مدل SM-T561 در وب‌سایت رسمی سامسونگ موبایل دیده شده است. هر دو تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتزی و دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. گفته می‌شود مدل SM-T560 از یک نمایشگر 9.7 اینچی با رزولوشن 768 در 1280 پیکسل (800 در 1280 پیکسل) بهره می‌برد. این نمایشگر مانند گلکسی تب S2 سامسونگ از نسبت 4 به 3 پشتیبانی نمی‌کند و گفته می‌شود گلکسی تب ای همان گلکسی تب 5 است.
سیستم عامل پیشفرض گلکسی تب ای، اندروید نسخه‌ی 5 اب نبات چوبی است و مشخص نشده که از همان رابط کاربری تاچ‌ویز گلکسی اس 6 بهره می‌برد یا روی آن از رابط کاربری گوشی گلکسی J7 استفاده شده است. البته تا زمان معرفی رسمی این تبلت نمی‌توان از روی تصاویر قضاوت درستی داشت ولی به نظر می‌رسد همان امکانات نرم‌افزاری دیگر تبلت‌های سری گلکسی تب سامسونگ روی گلکسی تب ای نیز دیده خواهد شد.
این احتمال وجود دارد که در پروفایل‌های کاربری فاش شده این تبلت اشتباهی نیز رخ داده باشد و گلکسی تب E همان سری SM-T560x باشد و ارتباطی به گلکسی تب 5 نداشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
همکاری تسلا و پاناسونیک برای ساخت کارخانه‌ باتری‌ سازی Gigafactory

به گزارش رویترز کمپانی‌های تسلا و پاناسونیک به منظور تامین نیروی انسانی و دستگاه‌های مورد نظر در کارخانه‌ی گیگا فکتوری به توافق رسیدند. این دو کمپانی در کارخانه‌ی جدید باتری‌های لیتیومی برای خودروهای بدون راننده تولید خواهند کرد.



محل کارخانه گیگافکتوری تسلا در ایالت نوادا قرار دارد و در این کارخانه با همکاری دو کمپانی‌ پاناسونیک و تسلا، باتری‌های لیتیومی برای خودروهای الکترونیکی تا سال آینده تولید خواهد شد.
همکاری پاناسونیک با تسلا نقطه‌ی عطفی برای این کمپانی به شمار می‌رود که باعث می‌شود زیان‌های اخیر پاناسونیک در طول این چند سال جبران شود. پاناسونیک خط تولید گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های پلاسما را دارد که در پروژه‌ی جدید به همراه تسلا قصد تولید ۵۰۰ میلیون باتری در سال را تا سال ۲۰۲۰ در کارخانه‌ی Gigafactory دارد.
یوشیو ایتو مدیرعامل پاناسونیک در این خصوص گفت:

ما در ابتدای این پروژه به چند صد نفر از کارمندان خود نیاز داریم. احتمالا این همکاری در پاییز سال جاری آغاز می‌شود. پاناسونیک قصد دارد ۴۷۸ میلیون دلار در سال مالی جاری خود در کسب و کار خودروهای بدون راننده از جمله تسلا سرمایه گذاری کند. البته مبلغی از این ۴۷۸ میلیون دلار در کمپانی اسپانیایی Ficosa International SA نیز سرمایه گذاری خواهد شد. قدرت پاناسونیک در پردازش تصویر و سنجش بود اما این کمپانی قصد دارد تا در تکنولوژی‌های دیگر نیز فعالیت داشته باشد. به عنوان مثال توسعه‌ی تکنولوژی‌ که به رانندگان هشدار داده و خطاهای آن‌ها را اصلاح کند، یکی از اهداف این کمپانی است. ما صاحب سنسورهایی هستیم اما در آینده شاهد تکنولوژی خواهیم بود که اطلاعات را دریافت کرده و به راننده هشدار داده یا کنترل‌های خودکار خودرو را غیرفعال می‌کند؛ و این تکنولوژی‌ها جزو مواردی است که ما هنوز تخصص کافی نداریم اما می‌توانیم همکاری‌هایی را در این خصوص داشته باشیم.

کمپانی Ficosa در زمینه‌ی سیستم‌های پیشرفته کمک راننده که شامل تشخیص نقطه‌ی کور و کمک به پارک کردن خودرو است، فعالیت می‌کند. پیش از این تسلا اعلام کرده بود که پروژه‌ی کارخانه‌ی گیگافکتوری پنج میلیارد دلار هزینه دربر دارد که پاناسونیک ۳۰ تا ۴۰ درصد در این برنامه سرمایه گذاری می‌کند.
پاناسونیک در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که بیشترین سرمایه‌ گذاری خود را در اختیار بخش خودروهای بدون راننده می‌گذارد که حدود پنجاه درصد از این سرمایه گذاری برای شرکت Ficosa خواهد بود. یکی از تکنولوژی‌های خودروهای بدون راننده سیستم‌های پیشرفته کمک راننده است که به نظر می‌رسد گام بسیار بزرگی در حوزه‌ی خودرو سازی است که تحلیل‌گران انتظار دارند در طول چند دهه‌ی آتی سرمایه گذاری‌های موجود در این حوزه افزایش یابد.
البته پاناسونیک امیدوار است که با کمپانی‌های آلمانی نظیر Continental AG و Robert Bosch GmbH و کمپانی ژاپنی Denso نیز همکاری‌هایی را در حوزه‌ی خودروهای بدون راننده انجام دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس PlayStation Now سونی برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ ارائه شد

به لطف همکاری میان سونی و سامسونگ، از این پس می‌توانید به وسیله‌ی سرویس استریم بازی PlayStation Now بدون داشتن کنسول و تنها با تلویزیون هوشمند سامسونگ، از بازی‌های پلی‌استیشن 3 لذت ببرید.



کسانی که در آمریکا یا کانادا زندگی می‌کنند و دارای مدل‌های خاصی از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ هستند، با مراجعه به قسمت Smart Hub دستگاه خود می‌توانند اپلیکیشن مخصوص سونی برای PlayStation Now را دریافت کنند. برای انجام بازی‌ به کنترلر Dualshock 4 و البته یک اینترنت پرسرعت نیاز خواهید داشت. این اولین قدم سونی برای گسترش بازی‌هایِ تحت سیستم ابری روی دستگاه‌هایی غیر از محصولات خود است و شاید آغازگر راه ارائه‌ی متفاوت محتوا - غیر از بازی‌های دانلودی و فیزیکی - برای ناشران باشد.
بازی‌های ابری یکی از فناوری‌هایی است که احتمالاً در آینده جای سخت‌افزارهای مخصوص بازی را خواهد گرفت. سونی هم تلاش می‌کند یکی از ارکان اصلی این ناحیه باشد و با خرید فناوری‌های مورد نیاز این کار با به خدمت گرفتن شرکت Gaikai در سال ۲۰۱۲، عزم خود را جزم کرد. احتمال می‌رود که با پیشرفت فناوری‌ها در سال‌های آتی و سرورهای بهتر و البته اینترنت‌های با کیفیت‌تر، کنسول‌های نسل بعدی تماماً بر اساس فناوری ابری ساخته شوند. اما مشکلاتی مانند میزان تأخیر در بازی‌ها و موارد دیگر نیز وجود دارند که سونی با سرویس PS Now قصد حل کردن آن‌ها را دارد.
PlayStation Now سال گذشته راه‌اندازی شد و کاربران از طریق پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، پلی‌استیشن تی‌وی و البته چند مدل از تلویزیون‌های سونی به آن دسترسی دارند. این سیستم شامل بیش از ۱۰۰ بازی پلی‌استیشن 3 است و کاربران می‌توانند با پرداخت ماهانه ۲۰ دلار یا در حالت دیگری ۴۵ دلار برای سه ماه، دسترسی نامحدود به این بازی‌ها داشته باشند. همچنین امکان اجاره‌ی یک بازی بدون خرید حق اشتراک نیز وجود دارد.
این سرویس با برخی ویژگی‌های شبکه‌ی پلی‌استیشن مانند بازی کردن چندنفره، تروفی‌ها و سیوهای ابری نیز سازگار است اما اگر هیچکدام از کنسول‌های پلی‌استیشن را در اختیار ندارید و فقط روی تلویزیون‌های سامسونگ بازی می‌کنید، همچنان به مجموعه‌ی بزرگ بازی‌های PlayStation Now دسترسی خواهید داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
HGST اولین هارد دیسک 10 ترابایتی جهان را معرفی کرد

کمپانی HGST از شرکت‌های اقماری وسترن دیجیتال است که اولین هارد دیسک 10 ترابایتی جهان را معرفی کرده است. این هارد درایو سریع‌ترین حافظه دیسک سخت جهان مبتنی بر هلیوم است.



هارد دیسک جدید HGST با نام Ultrastar Archive Ha10 علاوه بر ظرفیت بالا، مبتنی بر هلیوم است. این هارد دیسک ۳.۵ اینچی و با استانداردهای ۶ گیگا بایتی ساتا و ۶ گیگا بایت SAS عرضه می‌شود.
HGST برای ساخت این هارد دیسک، فضاهای خالی آن را با گاز هلیوم پر کرده است. این کمپانی مدعی است که هارد دیسک جدید سرعت خواندن اطلاعات ۱۵۷ مگا بایت بر ثانیه را فراهم می‌کند که البته سرعت نوشتن اطلاعات در آن ۶۸ مگا بایت بر ثانیه است.
برندان کولیس معاون ارشد بخش بازاریابی شرکت HGST در این خصوص گفت:

هارد دیسک‌های جدید هلیومی شرکت HGST دارای چگالی کم، مصرف انرژی کم و بادوام است. این هارد دیسک با پر کردن لایه‌های SMR با گاز هلیوم ساخته شده که در نهایت ظرفیت بالا، عملکرد بهتر و استحکام بالا را برای این حافظه فراهم کرده است. در این شرایط تولید کنندگان این فرصت را خواهند داشت که از دیسک‌های فشرده‌تر و دارای گنجایش بیشتر برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 96 از 119:  « پیشین  1  ...  95  96  97  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA