انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 98 از 119:  « پیشین  1  ...  97  98  99  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
سرویس جدید گوگل، کالری مواد غذایی را از روی عکس آنها تخمین می‌زند

محاسبه‌ی میزان کالری وارد شده به بدن از طریق محاسبه‌ی مواد مورد استفاده در هر وعده‌ی غذایی، امری بسیار وقت‌گیر و سخت است و از این‌رو است که بسیاری از افراد رغبتی برای محاسبه‌ی دقیق میزان انرژی دریافتی را ندارند، اما به نظر می‌رسد این فرآیند بسیار راحت‌تر خواهد شد، چراکه گوگل اپلیکیشنی را توسعه داده که قادر است تا میزان کالری‌ها را از روی تصویر تشخیص دهد.



گوگل موفق به توسعه‌ی اپلیکیشنی شده که قادر است از طریق تصویر و شناسایی غذاها و مواد تشکیل دهنده، به محاسبه‌ی کالری آنها بپردازد. در مرحله‌ی اول هوش مصنوعی این اپلیکیشن تلاش می‌کند که تا سایز بشقاب و مواد غذایی موجود در تصویر را محاسبه کند که از جمله‌ی آن می‌توان به سایز شیشه ی نوشابه یا سایز سس مورد استفاده اشاره کرد. این سیستم که اخیرا در کنفرانس Rework Deep Learning معرفی شده، توانایی محاسبه‌ی میزان غذای مصرف شده و کالری آن را دارد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این نرم‌افزار هنوز در روزهای ابتدایی خود قرار دارد و گوگل تایید کرده که قرار نیست محصولی تجاری مبتنی بر این فناوری روانه‌ی بازار شود.
در حال حاضر این سیستم با عنوان Im2Calories شناخته می‌شود و شنیده‌ها حکایت از این دارد که برای محاسبه‌ی کالری نیازی به ثبت تصاویر با رزولوشن بالا و شفاف نیست. کوین مورفی، یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی این نرم‌افزار به این موضوع اشاره کرده که در حال حاضر این سیستم هوشمند تنها قادر است یک سوم از تصاویر را به درستی تجزیه‌ی و تحلیل کند، اما می‌تواند با افزایش اطلاعات خود، تخمین‌های درست‌تری در اختیار کاربران قرار دهد.
وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

به نظر من این سیستمی است که به واقع مردم در پی آن هستند و بسیار کاربردی نیز خواهد بود. شاید حتی این سیستم میزان کالری هر غذا را تا ۲۰ درصد کمتر از میزان معمولی تخمین بزند، اما به نظر من این موضوع مشکل چندان مهمی نیست، چراکه اطلاعات در طول هفته‌، ماه و سال بصورت میانگین مورد بررسی قرار خواهند گرفت و با گردآوری اطلاعات از افراد مختلف، آمارهایی در سطح وسیع‌تر جمع‌آوری خواهند شد.

همچون بسیاری از سیستم‌های هوش مصنوعی، Im2Calories نیز با فزونی داده‌ها عملکرد بسیار بهتری را به نمایش خواهد گذاشت. برای مثال درصورتی که این سیستم تصویر ۱۰۰۰ همبرگر را به جای ۱۰۰ همبرگر در خود داشته باشد، نتیجه‌ی بسیار بهتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. یقینا ثبت تصویر غذا و محاسبه‌ی کالری آن بسیار راحت‌تر از وارد کردن میزان مواد مورد استفاده در غذا به تفکیک و دقت است.
مورفی کاربردهای دیگری را نیز برای این فناوری پیش‌بینی می‌کند. برای مثال می‌توان به تحلیل ترافیک در خیابان یا پیدا کردن جای پارک اشاره کرد.
پیش بینی می‌شود در صورت ارائه‌ی چنین اپلیکیشن یا سرویسی توسط گوگل، از آن استقبال شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لاین سرویس استریم موسیقی خود را در ژاپن راه‌اندازی کرد

ژاپن را باید دومین بازار بزرگ موسیقی در جهان خواند، اما نکته‌ای که در این بازار بزرگ حائز اهمیت است، غلبه‌ی سی‌دی‌ها بر سایر روش‌های استفاده از موسیقی در این کشور است. حال لاین (Line) به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه‌ی پیام‌رسان ژاپن، سرویس استریم موسیقی دیجیتال را در این کشور راه‌اندازی کرده است.



لاین عنوان محبوب‌ترین شبکه پیام‌رسان مورد استفاده در ژاپن را دارا است. لاین برای بهره‌برداری از بازار بکر ژاپن در زمینه‌ی سرویس‌های استریم موسیقی دیجیتال، برنامه‌ریزی کرده و سرویس خود را در این حوزه برای ژاپنی‌ها ارائه کرده است. در حال حاضر می‌توان با عضویت در این سرویس که از الگوی عضویت ماهیانه پیروی می‌کند، از میلیون‌ها قطعه‌ی موسیقی استفاده کرد.
کاربران ژاپنی می‌توانند با پرداخت اشتراک ماهیانه به مجموعه‌ای شامل بیش از 1.5 میلیون آهنگ دسترسی داشته باشند، البته باید به این موضوع اشاره کرد که دو ماه ابتدای استفاده رایگان خواهد بود.
شاید از خود بپرسید که چرا سایر سرویس‌های موجود وارد بازار ژاپن نشده‌اند؟ پاسخ در مشکلات کپی رایت موجود در این کشور نهفته است. اما لاین تحت مالکیت مشترک کمپانی‌هایی نظیر Avex Digital، Sony Music Entertainment و Line Corp قرار دارد و از این‌رو است که این کمپانی موفق شده تا با فائق آمدن بر مسائل موجود، سرویس استریم موسیقی خود را راه‌اندازی کند. همچنین باید به انتشار شایعات در خصوص سرمایه‌گذاری کمپانی Universal Music Group نیز اشاره کرد که در اینصورت دامنه‌ی آهنگ‌های این سرویس بیش از پیش افزایش خواهد یافت. لاین برای در اختیار گذاردن بیش از 5 میلیون قطعه آهنگ تا پایان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده که در این بین می‌توان به نام خوانندگانی نظیر تیلور سوئیفت و سم اسمیت نیز اشاره کرد. لاین برای عرضه‌ی بیش از 30 میلیون آهنگ در سال آینده برنامه‌ریزی کرده است.
پس از استفاده‌ی دو ماهه‌ی رایگان از سرویس استریم موسیقی لاین، کاربران در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت 8.13 دلار یا 1000 ین به ازای هر ماه، از این سرویس بصورت نامحدود استفاده کنند. ضمنا در صورت پرداخت نصف مبلغ مورد نظر، این سرویس برای مدت 20 ساعت در هر ماه قابل استفاده خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا رئیس توییتر تصمیم به استعفا گرفت؟

وقتی یک شبکه اجتماعی تنها پیام‌های خیلی کوتاه را مجاز می‌داند، خیلی نباید از کوتاه بودن بازه توجه بعضی از کاربرانش تعجب کرد.
و دلیل استعفای دیک کوستولو هم همین است. او که ۵۱ سال دارد اعلام کرد که از ماه آینده دیگر مدیرعامل توییتر نخواهد بود.
او دستاوردهای زیادی در دوره پنج ساله تصدی خود داشت – توییتر، که حالا یک شرکت سهامی عام است، جای پای خود را در بسیاری از کشورهای دنیا محکم کرده. ثباتش در شبکه نسبت به قبل خیلی بیشتر شده. و هنوز هم بهترین جا برای دسترسی به خبرهای فوری در اینترنت است (البته وقتی واقعیت داشته باشد).
مشکلی که کوستولو نتوانست حل کند معمای جذب کاربران جدید بود. یا، حداقل، جذب کاربران جدید به اندازه‌ای که سرمایه‌گذاران وال استریت را که برای پیشرفت حرص می‌زنند راضی نگه دارد.
و به گفته تحلیل‌گران، حتی کسانی که عضو می‌شدند هم دلایل کافی برای استفاده درازمدت از توییتر پیدا نمی‌کردند.
نکته قابل ملاحظه این است که خیلی‌ها حتی زحمت توییت کردن هم به خود نمی‌دهند – بنا بر اظهارات گزارشی که پارسال منتشر شد ۴۴٪ کل کاربران توییتر حتی یک پیام هم توییت نکرده‌اند.


اعتمادی که از دست رفت
در این خلال رقیبانی چون فیسبوک با سرعت در حال پیشرفت بودند – رشد مناسبی داشتند و با خریدن شرکت‌های دیگر محصول خود را تازه نگه می‌داشتند.
همین هفته بود که شاهد ارائه نسخه‌ای از اُکولوس ریفت بودیم که برای عرضه به مصرف‌کنندگان آماده شده. این ابزارک که یک هدست واقعیت مجازی است سال گذشته به قیمت ۲ میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد – نوعی سرمایه‌گذاری در آینده ارتباطات انسانی که یک سر و گردن از همه طرح‌های توییتر بلندپروازانه‌تر است.
البته باید اذعان کرد که توییتر شرکت کوچک‌تری است که می‌خواهد روی محصول اصلی خود تمرکز کند. ولی حتی در این وادی هم به مشکل برخورده و دارد در میان مخصوصا جوانترها از اسنپ‌چت عقب می‌افتد؛ شبکه‌ای اجتماعی که برای هم‌رسانی مدت‌دار عکس از آن استفاده می‌شود و ابتدا برای فرستادن عکس‌های شیطنت‌آمیز به دوستان معروف شد ولی حالا توانسته جایگاه خود را به عنوان محیطی سرخوش برای مراودات روزمره تثبیت کند.
همه این‌ها را که کنار هم بگذاریم متوجه می‌شویم که آینده خوبی در انتظار شرکتی که از راه تبلیغات کسب درآمد می‌کند نیست. با وجود تلاش‌ زیاد این شرکت برای عرضه توییت‌های تبلیغاتی، پولی که از این راه نصیبش شده هنوز خیلی کم‌تر از آن است که فعالیت‌هایش را سودآور کند.
به گفته ای‌مارکتر، ۷.۹۳٪ بازار ۱۴۵ میلیارد دلاری تبلیغات دیجیتال در سطح جهان در اختیار فیسبوک است. گوگل، که با فاصله زیاد بازیگر اصلی است، ۳۱.۴۲٪ بازار را در اختیار دارد.
سهم توییتر تنها ۰.۸۷٪ است.
بخشی از دلیل همان مشکل بازه توجه است – مردم به دفعات کافی به سایت سر نمی‌زنند.
قبلا توییتر این را با استفاده از معیار "بازدید از تایملاین" می‌سنجید؛ محکی برای شمارش بازدیدهای کاربران و شمارش دفعاتی که تایملاین خود را تازه می‌کردند.
ولی نتایجی که به دست می‌داد مایه افسردگی بود. تعداد بازدید از تایملاین هم مثل تعداد کل کاربران به اندازه کافی افزایش نشان نمی‌داد. توییتر این معیار را از آخرین گزارش درآمدهایش حذف کرد و گفت که راه مطمئنی برای تشخیص میزان ارتباط با کاربران نیست.
اگر توییتر این حس را ایجاد می‌کرد که دارد با نوآوری خودش را از مخمصه بیرون می‌کشد اهمیت این مسائل کم‌تر می‌شد – ولی بعضی از سرمایه‌گذارانش دیگر اعتماد خود به رهبری کوستولو را از دست داده بودند.


'من به توییتر ایمان دارم'
کریس ساکا، یکی از کسانی که در شرکت سرمایه‌گذاری کرده، به اندازه‌ای دلواپس بود که ماه گذشته نگرانی‌هایش را در قالب یک نامه سرگشاده ۸٫۵۰۰ کلمه‌ای منتشر کرد.

نامه را با "من به توییتر ایمان دارم" آغاز کرده بود.
"شک ندارم که آینده موفقی در انتظار توییتر است و زندگی بدون آن برایم متصور نیست."
اما در ادامه نامه به چند مساله اشاره می‌کرد که به گفته‌اش باید برطرف شود:
۱. "جذب کاربران جدید متوقف شده."
۲. "تقریبا یک میلیارد نفر توییتر را امتحان کرده‌اند ولی به استفاده از آن ادامه نداده‌اند."
۳. "بازاریابی مستقیم نتوانسته انتظارها را برآورده کند."
۴. "از اعتماد وال استریت به تیم مدیریتی کاسته شده."
۵. "توییتر در فروش پتانسیل‌هایش به سرمایه‌گذاران موفق عمل نکرده."

دومین مورد احتمالا از همه جالب‌تر است. شاید بخواهید بدانید که کدام خاصیت توییتر باعث می‌شود که مردم عضوش شوند ولی از آن استفاده نکنند؟
برای آن‌ها که سال‌ها است از توییتر استفاده می‌کنند، اضافه شدن تدریجی امکانات و کاربران قابل هضم و حتی لذت‌بخش بوده. ولی شاید برای یک فرد جدید مکانی گیج‌کننده باشد که پر است از خبرنگارانی که با کوچک‌ترین اتفاقی فریاد "فوری!!!" سر می‌دهند.
شاید خبرساز شدن توییتر در یک سال اخیر به خاطر اذیت و آزار کاربران – و البته طوفان‌های مرتب توییتری که جمیع کاربران را از خشم منفجر می‌کند، آن هم به خاطر مسائلی که ظرف یک روز از یاد اکثر مردم می‌رود – باعث شده باشد که این شبکه اجتماعی دیگر محیط چندان جالبی برای سپری کردن اوقات نباشد.
یا شاید همان‌طور که کریس ساکا می‌نویسد مشکلات ریشه‌ای‌تر از آن است که تصور می‌شود.
"چیزی که باعث می‌شود صدها میلیون نفر در توییتر نمانند اضطرابی است که از احساس موظف بودن به انتشار پیام در توییتر ناشی می‌شود. این شکایتی است که شرکت مدام می‌شنود، و هیچ شکی ندارم که شما هم از دوستانتان شنیده‌اید."
توییتر کمیسیونی را به ریاست جک دورسی، بنیان‌گذار و مدیرعامل اجرایی موقت، تشکیل داده تا رئیس بلندمدت بعدی را انتخاب کند.
ری سلطان، که برای بازفید کار می‌کند، با فصاحت کامل بزرگ‌ترین وظیفه این کمیسیون را توصیف کرد.
"تکلیف مدیرعامل بعدی: پیدا کردن راهی برای توضیح دادن توییتر به انسان‌های عادی."
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل ایرفون بی سیم پاوربیتس 2 را در رنگ بندی جدید معرفی کرد

اپل نسخه جدید پاوربیتس 2 را در رنگ‌هایی سازگار با اپل واچ اسپورت معرفی کرده است. به این ترتیب کاربران با داشتن یک اپل واچ و هدفون بی سیم پاوربیتس 2 هم‌رنگ با آن نه تنها تیپ و ظاهر مناسبی خواهند داشت، بلکه می‌توانند با ساعت خود موزیک در حال پخش را کنترل کنند.



در جریان WWDC امسال که هفته گذشته برگزار شد، اپل مجموعه‌ی جدیدی از ایرفون بی سیم پاوربیتس 2 را معرفی کرد. مجموعه جدید در رنگ‌هایی سازگار با اپل واچ اسپورت، یعنی مشکی، سفید، آبی، سبز و صورتی روانه بازار شده است.
اپل پاوربیتس 2 را پس از تصاحب کمپانی بیتس معرفی کرد و قیمت ۲۰۰ دلاری روی آن گذاشت. نسخه‌های جدید در واقع همان پاوربیتس 2 هستند که تنها تفاوتشان با نسخه‌ی قبلی در رنگ بندی جدید سازگار با اپل واچ است. در مورد این هدفون بی‌سیم نظرات متنوع است؛ برخی صاحب نظران حوزه صدا و موسیقی معتقدند که این هدفون، بیس زیادی به موزیک اضافه می‌کند که منجر به عدم تجربه صدای واقعی و شفاف می‌شود.
نکته جالب درباره‌ی این هدفون‌ها این است که بر خلاف بسیاری از لوازم جانبی دیگر اپل، پاوربیتس با ابزارهای هوشمند دیگر هم سازگار است و در نسخه‌ی جدید، پشتیبانی از اتصال به اپل واچ هم به آن اضافه شده است. بدین ترتیب علاقه‌مندان به محصولات اپل احتمالا بدشان نیاید که یک هدفون بلوتوث هم‌رنگ با ساعت اپل خود بخرند و بدون هیچ سیمی و بدون نیاز به خارج کردن آیفون از جیب به موسیقی گوش فرا داده و از طریق ساعت هوشمند خود آن را کنترل کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هدست بلوتوث سونی SBH20: چند سانتیمتر مکعب زیبای چشم نواز به همراه کیفیت بی رقیب

سالیان سال است که مصرف کنندگان کالای الکترونیکی، کمپانی سونی را به کیفیت بی نظیر و طراحی چشم نواز محصولاتش می شناسند. سابقه ای که به سادگی به دست نمی آید، و سونی کماکان در حفظ این سابقه موفق عمل کرده است. کیفیت بالای محصولات صوتی و تصویری این سازنده ی لوازم الکترونیکی همواره استانداردهای دوران خودش را جابجا می کند.
هدست سونی SBH20 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با حدود سه سانتیمتر عرض و طول و حدود یک سانتیمتر ضخامت، این هدست عملکرد بسیار قابل قبولی از خود نشان می دهد. می توان از SBH-20 برای دریافت و برقراری تماس و همچنین گوش دادن به موسیقی استفاده کرد، و یا با اتصال آن به بلندگوهای منزلتان می توانید یک سیستم پخش بی سیم راه اندازی کنید. این هدست با یک گیره به راحتی به لباس شما متصل می شود و با ظاهر جذاب و رنگ بندی متنوعی که دارد، می تواند به راحتی به عنوان یک گجت شیک در پوشش شما به نظر بیاید. قابلیت چرخندگی گیره ی آن نیز به اتصال و استفاده ی آسان از این هدست کمک می کند.
دکمه های کم و زیاد کردن صدا در بالا، محل اتصال کابل شارژ microUSB در سمت راست، دکمه ی روشن/خاموش و چراغ وضعیت به همراه پورت 3.5 میلیمتری و میکروفون در سمت چپ و بر روی هدست دکمه های پخش و کنترل موسیقی به چشم می خورند. به همراه این هدست، هدفون های باکیفیتی هم ارائه می شوند که از نوع درون‌گوشی هستند و طول کابل آنها کوتاه تر از هدفون های عادی طراحی شده تا به راحتی با این هدست قابل استفاده باشند. با این وجود یکی از مزایای عمده ی این هدست که انعطاف پذیری بسیاری به آن می بخشد جک 3.5 میلیمتری آن است که به شما بر خلاف غالب هدست های بلوتوث موجود، قابلیت اتصال به انواع هدفون های استاندارد مختلف و حتی بلندگوهای دارای جک 3.5 میلیمتری را می دهد. بنابراین شما در انتخاب هدفون دلخواهتان محدودیتی نخواهید داشت، اگرچه هدفون عرضه شده به همراه هدست صدای بسیار با کیفیت و ساختار مقاومی دارد.
جفت شدن این هدست با گوشی، لپ تاپ، تبلت و یا حتی سیستم استریوی خانگی شما به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود. کافیست اگر دستگاه مورد نظرتان از قابلیت NFC بهره می برد، هدست را برای چند لحظه به آن تماس دهید تا شناسایی شود. در غیر این صورت عمل جفت شدن یا Pairing را از طریق بلوتوث و به صورت عادی انجام می شود. کیفیت پخش موسیقی این هدست با توجه به قیمت فوق العاده ی آن در میان دستگاه های هم رده ی خود غیر قابل رقابت است. بیس موسیقی های پخش شده بسیار قدرتمند است و در ژانرهای مختلف موسیقی نیز صدا شفافیت و پویایی بی نظیری دارد. همچنین به لطف وجود سیستم حذف نویز، مکالماتی که از طریق هدست انجام می شوند بسیار شفاف و واضح هستند. همچنین باتری این هدست به طور متوسط 6 ساعت دوام می آورد و برد آن نیز حدود پنج متر است که برای استفاده ی روزمره بسیار معقول و مناسب به نظر می آید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویژگی چند وظیفگی iOS 9 روی آیپد ایر 2

با انتشار iOS 9 برای آیپد علاوه بر همه قابلیت‌هایی که به این دستگاه اضافه شد، ویژگی مالتی تسکینگ نیز ارائه شده که نحوه‌ی کار با آیپد را به کلی دگرگون کرده و استفاده از آن را به عنوان جایگزینی برای کامپیوتر راحت‌تر می‌کند.



قابلیتی که کاربران iOS مدت‌ها در انتظار آن بودند ویژگی چند وظیفگی یا مالتی تسکینگ است. حال با ارائه این قابلیت روی آیپد نحوه‌ی کاربرد آن نیز راحت‌تر و دستخوش تغییراتی شده است. در ویدئوی زیر می‌توانید این ویژگی را روی آیپد ایر ۲ مشاهده کنید:

لینک دانلود

قابلیت مالتی تسکینگ روی آیپد، ۳ ویژگی دارد: Slide Over, مشاهده جداگانه و تصویر در تصویر. Slide Over را می‌توان در هر اپلیکیشنی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند فعال کرد. فقط کافی است از گوشه‌ی راست صفحه نمایش انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا پنجره‌ی دیگری باز شود. این پنجره در حدود یک سوم صفحه‌ی نمایش را اشغال خواهد کرد.
این قابلیت در واقع چند وظیفگی نیست چرا که اپلیکیشنی که در پس‌زمینه قرار دارد غیرفعال می‌شود، اما روشی کاربردی برای پاسخ به ایمیل یا هر پیام دیگری است که در آن لحظه دریافت کرده‌اید و با استفاده از این ويژگی نیازی به متوقف کردن کاری که در حال انجام آن بودید، نخواهید داشت.
در آیپد ایر ۲ اگر در حال استفاده از ویژگی اسلاید اور باشید می‌توانید با لمس پنجره‌ی ایجاد شده و کشیدن انگشت خود به سمت چپ ویژگی مشاهد‌ه‌ی جداگانه را فعال کنید که یک ویژگی چند وظیفگی واقعی است. حال می‌توانید از هر دو برنامه به صورت همزمان استفاده کنید و حتی می‌توانید عکس، متن یا هر محتوای دیگری را از یک برنامه به برنامه‌ی دیگر منتقل کنید.
ویژگی دیگر چند وظیفگی تصویر در تصویر نام دارد که مانند ویژگی تصویر در تصویر تلویزیون‌ها عمل می‌کند. برای مثال اگر در حال تماشای یک ویدئو هستید می‌توانید آن را کوچک کنید و به کار با دیگر اپلیکیشن‌ها مشغول شوید در حالی که ویدئو در پنجره‌ی کوچک ایجاد شده به پخش ادامه خواهد داد.
در حال حاضر این ویژگی‌ها مختص اپلیکیشن‌های اختصاصی شرکت اپل هستند اما در آینده انتظار می‌رود سایر اپلیکیشن‌ها نیز از این ویژگی پشتیبانی کنند. ویژگی‌های اسلاید اور و تصویر در تصویر در آیپد ایر، آیپد ایر ۲، آیپد مینی ۲ و آیپد مینی ۳ پشتیبانی خواهند شد اما ویژگی مشاهده جداگانه فقط مختص آیپد ایر ۲ خواهد بود چرا که پردازنده‌ای قوی‌تر و ۲ گیگابایت رم دارد.
چند وظیفگی به‌ صورت پیش‌فرض در iOS 9 پشتیبانی خواهد شد که البته این سیستم عامل در حال حاضر فقط در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. اپل در نظر دارد نسخه‌ی بتا از سیستم عامل جدید خود را در ماه جولای در دسترس عموم قرار دهد. نسخه‌ی نهایی iOS 9 پاییز امسال منتشر خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
توشیبا کلید فیزیکی کورتانا را به لپ‌ تاپ‌ های ویندوز 10 اضافه می‌ کند

یکی از ویژگی‌های اصلی ویندوز 10 مایکروسافت، دستیار صوتی نام آشنای این کمپانی یا همان کورتانا خواهد بود، از این رو توشیبا نیز در نظر دارد تا از این ویژگی استقبال ویژه‌ای به عمل آورد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که لپ‌تاپ‌های ویندوز 10 توشیبا از این پس پذیرای کلید فیزیکی جدیدی با عنوان کورتانا خواهند بود که با استفاده از آن می‌توان دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت را مستقیما اجرا کرد.



براساس اطلاعات ارائه شده توسط جف بارنی، قائم مقام و مدیر ارشد توشیبا در آمریکا، توشیبا از این پس روی تمام لپ‌تاپ‌های ویندوز 10 خود کلیدی فیزیکی را با عنوان کورتانا اضافه خواهد کرد. مکان این کلید فیزیکی در قسمت بالای سمت چپ کیبورد خواهد بود. با فشردن این کلید، دستیار صوتی ویندوز اجرا شده و در انتظار دریافت فرامین کاربر خواهد بود.
کورتانا برای اولین بار در جریان کنفرانس بیلد 2014 به‌همراه ویندوزفون مایکروسافت معرفی شد که هدف از آن تعامل با کاربران بدون نیاز به استفاده از صفحه کلید در گوشی‌های هوشمند بود. با استفاده از فشردن کلید جستجو در ویندوزفون کاربران قادرند تا این دستیار صوتی را به منظور صدور انواع فرامین صوتی از قبیل مسیریابی، اضافه کردن یادآوری و شماری دیگر از وظایف اجرا کنند. اما با استفاده از ویندوز 10 کاربران قادر خواهند بود تا این دستیار صوتی را در کامپیوترهای دسکتاپ خود نیز اجرا کنند.
تجربه‌ی بسیاری از کاربران در اجرای دستیار صوتی مایکروسافت از طریق گفتن عبارت Hey Cortana با مشکلاتی همراه بوده است، از این‌رو به نظر می‌رسد اجرای دستی کورتانا بسیار کاربردی‌تر خواهد بود.
ایده‌ی اصلی تعبیه‌ی کلید کورتانا در لپ‌تاپ‌های ویندوزی به این منظور است تا این مفهوم که کورتانا همیشه در انتظار اجرای دستورات کاربر است، به کاربران القا شود. توشیبا برای بهبود تجربه‌ی استفاده از کورتانا، تعدادی از بهترین میکروفون‌ها را نیز در محصولاتش تعبیه خواهد کرد تا کورتانا به‌راحتی به آنچه که کاربران می‌گویند، پی ببرد.
شاید از خود بپرسید که اضافه کردن چنین کلیدی به محصولات چه مزیتی دارد؟ برای اجرای کورتانا باید کاربر یا روی صفحه‌ی نمایشی که از قابلیت لمس بهره می‌برد، کلیک کند و در صورت عدم بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش لمسی با استفاده از ماوس، روی آیکون کورتانا کلیک کند، اما با وجود کلید فیزیکی، دیگر نیازی به این کارها نیست و می‌توان به‌راحتی کورتانا را اجرا کرد. انتظار می‌رود مایکروسافت نیز در اقدام مشابهی، قابلیت اجرای مستقیم کورتانا را به ماوس‌های تولیدی خود اضافه کند.
اضافه شدن کلید فیزیکی کورتانا به کیبورد را می‌توان یک تغییر بزرگ در ساختار صفحه‌ی کلید‌ها خواند. پیش از این در سال ۱۹۹۵، با معرفی ویندوز 95، کلید فیزیکی ویندوز به کیبوردها اضافه شد.اگرچه در ویندوز 8 مایکروسافت پشتیبانی از صفحه‌ی نمایش لمسی را به سیستم‌عامل خود اضافه کرد، اما بسیاری از مانیتورهای مورد استفاده توسط کاربران از قابلیت لمسی پشتیبانی نمی‌کنند و به روشنی می‌توان دید که ماوس و کیبورد محبوب‌ترین روش برای ارتباط با پی‌سی‌ها است.
استفاده از دستورات صوتی می‌تواند این روند را تغییر دهد. اضافه شدن کلید فیزیکی یقینا در بهبود استفاده از دستورات صوتی موثر خواهد بود.
توشیبا یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در حوزه‌ی ساخت پی‌سی است. براساس آمار منتشر شده توسط IDC، این کمپانی ژاپنی هم اکنون ۶.۵ درصد از بازار پی‌سی آمریکا را در اختیار دارد و اضافه شدن این کلید یقینا می‌تواند فاکتور تاثیرگذاری برای متمایز کردن محصولات این کمپانی و جذب کاربران بیشتر باشد. سایر کمپانی‌ها نظیر اچ‌پی و دل نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند که برنامه‌هایی برای اضافه کردن کلید فیزیکی کورتانا دارند.
مایکروسافت موفق شد تا با معرفی کورتانا نظر بسیاری را به سمت اکوسیستمش جلب کند. این کمپانی با تصمیم برای یکدست کردن اکوسیستم ویندوز، این دستیار صوتی را به‌همراه ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار خواهد داد. حال باید منتظر بود و دید که آیا این ویژگی در پلتفرم دسکتاپ و محصولات ارائه شده با این فرم فکتور نیز مورد استقبال واقع خواهند شد یا خیر؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شرکت Starbreeze هدست واقعیت مجازی خود با نام StarVR را معرفی کرد

استودیو Starbreeze که مسئولیت ساخت بازی‌هایی مانند سری Payday و Brother's: A Tale of Two Sons،‌ آخرین شرکتی است که به صف تولیدکنندگان هدست واقعیت مجازی پیوسته است. این هدست که StarVR نام دارد، در نمایشگاه E3 2015 نیز حضور خواهد داشت.



هدست واقعیت مجازی StarVR با وعده داشتن بیشترین محدوده دید به بازار عرضه خواهد شد. این استودیو برای نمایش قابلیت‌های StarVR در E3 2015 حضور پیدا خواهد کرد و بازی تیراندازی جدید استودیو Overkill Software را روی آن اجرا خواهد کرد؛ بازی که بر اساس سریال مردگان متحرک در حال ساخت است. البته استودیو Starbreeze امروز یک نمایش اختصاصی از هدست واقعیت مجازی خود در هالیوود برگزار کرده است که به محض انتشار اخبار مربوط به آن، شما را در جریان جزییات این نشست قرار خواهیم داد.
این استودیو همچنین اعلام کرد که شرکت فرانسوی تولید ابزار واقعیت مجازی یعنی InfiniteEye را خریداری کرده است و این شرکت بعد از این به عنوان شعبه پاریس اِستاربریز شناخته می‌شود.
StarVR دارای محدوده دید افقی ۲۱۰ درجه‌ای خواهد بود که همین موضوع آن را به عریض‌ترین هدست واقعیت مجازی جهان تبدیل می‌کند. همچنین به لطف صفحه نمایش ۵.۵ اینچی که دارد، این هدست از رزولوشن بالای ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد.
اَندرسون کلینت، مدیرعامل اِستاربریز در کنفرانس خبری معرفی StarVR گفت؛

چشم‌انداز سرگرمی به سرعت در حال تغییر حالت از محتواهای خطی به سمت درگیر کردن کاربر در داستان است. واقعیت مجازی این اجازه را به ما می‌دهد تا محاطب را درگیر بازی کنیم. استاربریز حالا در صف اول تولید‌کنندگان هدست‌های واقعیت مجازی قرار دارد و محصول ما آماده است تا میزبان بازی‌های طراز اول مانند The Walking Dead محصول استودیو Overkill باشد.

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:

واقعیت مجازی اینجا است تا بماند و حوزه سرگرمی را به یک سطح کاملا جدید برساند. در استاربریز، ما قصد داریم تا به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران این حوزه باشیم و نسل جدید تجربه سرگرمی را به واقعیت تبدیل کنیم.

این هدست همچنین به لطف استفاده از سنسورهای ژیروسکوپ، شتاب‌سنج،‌ مغناطیس‌سنج و سیستم ردیابی نوری می‌تواند جهات و مکان را به صورت کامل ردیابی کند. اِستاربریز هنوز توضیحی راجع به تاریخ عرضه و همچنین قیمت هدست واقعیت مجازی خود نکرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نخستین گزارش شفافیت سال 2015 آمازون منتشر شد

شرکت آمازون نخستین گزارش شفافیت مربوط به سال ۲۰۱۵ خود را منتشر کرد. در این گزارش به درخواست دولت‌ها و افراد یا نهادهای غیردولتی برای کسب اطلاعات کاربران یا حذف و ویرایش محتواهای آمازون اشاره شده است.



بالاخره آمازون گزارش سالیانه‌ی شفافیت خود را در قالب یک فایل پی‌دی‌اف منتشر کرد. در این گزارش اطلاعاتی مبنی بر درخواست‌هایی که از سوی نهادهای دولتی دریافت کرده و پاسخی را که به آن‌ها ارائه کرده آشکار ساخته است. این گزارش آمازون مربوط به ژانویه سال جاری میلادی تا سی و یکم ماه مِی است.


موارد مطرح شده در این گزارش به شرح زیر است:
۸۱۳ احضاریه: در این گزارش آمازون ۵۴۲ مورد از احضاریه‌های دریافت شده را فراهم کرده است.
۲۵ حکم بازرسی: کمپانی آمازون ۱۳ حکم صادره از مقامات را در این گزارش آورده است.
۱۳ دستور دادگاه: در این گزارش تمامی اطلاعاتی که دادگاه مجموعا چهار بار درخواست کرده، منتشر شده است.
۱۳۲ درخواست خارجی: این کمپانی تعداد ۱۳۲ درخواست خارج از محدوده‌ی ایالت متحده آمریکا، دریافت کرده است.
یک درخواست حذف: آمازون موافقت خود را به تنها درخواست حذف محتوا اعلام کرد.
بین صفر تا ۲۴۹ درخواست‌های مختلف از سوی نهاد امنیت ملی از جمله دستور دادگاه FISA دریافت کرده که آمازون تعداد دقیق این درخواست‌ها را بنا به دلایل قانونی اعلام نکرده است.

استیون شمیت مدیر امنیتی سرویس وب آمازون در وبلاگ رسمی این کمپانی اعلام کرده که نظارت بر آمازون تا به حال جزو برنامه‌ی PRISM آژانس امنیت ملی نبوده و آمازون باور دارد که درصورتی که مقامات دولتی نیازی در زمینه‌ی دسترسی به اطلاعات مشتری داشته باشند، بنابراین حکم‌های بازرسی ضروری است و این باعث به وجود آمدن هیچ گونه درب پشتی در وب‌سایت آمازون نخواهد بود. شمیت هیچ توضیحی در خصوص منتشر نکردن جزئیات دقیق تعداد درخواست‌های دریافتی از نهادهای امنیت دولتی ارائه نداده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
pixy_666: نخستین گزارش شفافیت سال 2015 آمازون منتشر شد

دادا اگر از سایت آمازون اطلاعات دیگه ای هم داری ممنون میشم بزاری
     
  
صفحه  صفحه 98 از 119:  « پیشین  1  ...  97  98  99  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA