انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 99 از 119:  « پیشین  1  ...  98  99  100  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
ساخت کامپیوتری که با قطرات آب کار می کند

کامپیوترها و قطعات مربوط به آن همواره رابطه‌ی خوبی با آب ندارند اما اخیرا دانشمندان موفق به ساخت کامپیوتر عجیبی شده‌اند که با قطرات آب کار می‌کند.



احتمالا پیش از این شاهد ساخت کامپیوتر با قطعات آنالوگ بوده‌اید که روی بخش کوچکی از مدار خود اجرا می‌شد. اما ماده‌ای مانند آب که دشمن سرسخت قطعات الکترونیکی است چگونه باعث کار کردن یک کامپیوتر می‌شود؟ به تازگی یکی از محققان دانشگاه استنفورد به نام مانو پراکاش که در حوزه‌ی مکانیک سیالات فعالیت دارد کامپیوتری ساخته که با قطعات آب کار می‌کند؛ پراکاش از ۱۰ سال پیش برای ساخت چنین کامپیوتری برنامه‌ریزی کرده است.
نکته‌ی عطف این کامپیوتر در پردازنده‌ی آن است که انرژی خود را از قطرات آب می‌گیرد. تیم دانشگاه استنفورد ابتدا مدار آن را طراحی کرده‌اند که ظاهر آن به شکل بازی پک‌من است. در این مدار پیچ و خم‌هایی وجود دارد که قطرات آب در بین‌ آن‌ها در جریان است و قطرات آب با توجه به اندازه و نحوه قرار گرفتن قطعات فلزی، در یک الگوی خاص به حرکت درمی‌آیند. در لایه‌ی زیرین مدار چنین قطعات مغناطیسی تعبیه شده که نحوه حرکات قطرات آب را کنترل می‌کند، بنابراین می‌توان از این قطعات برای مرتب کردن و چینش سایر مواد شیمیایی نیز استفاده کرد. در کل می‌توان گفت قطرات آب بر اساس الگوی تعیین شده روی مدار از نقطه‌ی آغاز، شروع به حرکت می‌کنند.
یکی از اعضای این تیم گفت:

ما نشان دادیم که با تغییر طرح‌های پردازنده، می‌توان تمامی گیت‌های منطقی مدار را در چنین دستگاه الکترونیکی به کار ببریم.

ایده‌ی ساخت چنین کامپیوتری به نظر بسیار هوشمندانه است، اما آیا واقعا پردازش کامپیوتر با آب امکان‌پذیر است؟ در حقیقت آب ماده‌ای نیست که بتواند پردازش‌های کامپیوتر را انجام دهد و در این کامپیوتر، قطعات آب تنها نقش حامل مواد شیمیایی یا موارد بیولوژیکی را دارند. خواص این مواد می‌توانند کامپیوتر را به یک سیستم دقیق تبدیل کنند که در آزمایشگاه‌های فوق سریع و سیستم‌های تولیدی کاربرد دارد. این تیم اندازه‌ی تراشه‌ی کامپیوتر جدید را در حد یک تمبر پستی کاهش داده‌اند و بعدها می‌توانند با افزایش قطعات آب، تغییری را در اندازه‌ی آن ایجاد کنند. تیم تحقیقاتی دانشگاه استنفورد در حال طراحی کیتی هستند که برای عموم مردم و حتی آزمایشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.
در ادامه ویدئوی مربوط به این کامپیوتر را مشاهده می‌کنید:


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیسبوک با سرمایه‌گذاری 224 میلیون دلاری دیتا سنتر جدیدی را در ایرلند احداث می‌کند

فیسبوک برای احداث یک مرکز داده‌ی جدید در ایرلند برنامه‌ریزی می‌کند که از منابع تجدیدپذیر برای تامین انرژی آن استفاده خواهد شد. سرمایه‌ی در نظر گرفته شده برای ساخت این مرکز 224 میلیون دلار است.



براساس اطلاعات ارائه شده این دیتا سنتر جدید مساحتی بالغ بر 50٫000 متر مربع را شامل خواهد شد. این دیتاسنتر در کانتی میث واقع در 14.5 کیلومتری غرب دوبلین واقع شده است. دیتاسنتر مورد نظر را باید دومین مرکز داده‌ی فیس‌بوک در اروپا عنوان کرد که با احتساب کارمندان آن، تعداد افرادی که در ایرلند برای فیس‌بوک کار می‌کنند به عدد 1٫000 می‌رسد.
فیسبوک در سال 2008 دفتر بین‌المللی خود را در دوبلین افتتاح کرد و این اقدام را نشانه‌ای برای تعهد این کمپانی برای سرمایه‌گذاری در ایرلند برشمرد. این پروژه از حمایت مستقیم دولت ایرلند و شاخه‌ی سرمایه‌گذاری خارجی این کشور برخوردار است.
فیسبوک در حال حاضر 4 دیتاسنتر در اقصی نقاط جهان دارد. دیگر دیتاسنتر مستقر در اروپا، در کشور سوئد احداث شده است.
تصمیم فیسبوک برای احداث مرکز داده‌ی جدید خود در ایرلند با وضع قوانین جدید در رابطه با حفظ داده‌ها در حوزه‌ی اتحادیه اروپا همزمان شده است. قوانین جدید اتخاذ شده در اروپا و کشورهای حوزه‌ی یورو، فعالیت کمپانی‌ها در این کشورها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
در فوریه سال جاری نیز اپل از سرمایه‌گذاری برای احداث دو مرکز داده‌ی جدید در ایرلند و دانمارک با سرمایه‌گذاری 1.93 میلیارد دلاری خبر داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مرور سریع صفحات وب به کمک برنامه Web Light گوگل

بعد از اینکه نسخه‌ی لایت فیسبوک برای گوشی‌های اندرویدی که از اینترنت کم سرعت استفاده می‌کنند، منتشر شد، گوگل نیز تصمیم گرفت برنامه Web Light خود را معرفی کند. این برنامه به زودی عرضه خواهد شد و تجربه وبگردی کاربران موبایل را بهبود می‌بخشد.



این برنامه بیشتر در مناطقی کاربرد دارد که از اینترنت کم سرعت استفاده می‌کنند و باعث می‌شود صفحات اینترنتی به مراتب سریعتر باز شوند. شاید در آمریکا استفاده از شبکه پرسرعت 4G/LTE به سرعت پیشرفت کرده باشد، ولی هنوز مناطق زیادی هستند که از استاندارد 3G بهره می‌برند. متاسفانه در کشورهای در حال توسعه سرعت‌ شبکه‌های نسل دوم و سوم مطمئن‌تر هستند. به همین دلیل گوگل تصمیم گرفته است برای بهبود زمان بارگذاری وب‌سایت‌ها و اطلاعات، نسخه‌ی سبک‌تری از موتور جستجوی خود را عرضه کند. یعنی وقتی روی صفحه‌ای کلیک می‌کنید، به جای بارگذاری تمام محتوای صفحه همراه با تصاویر، صفحه بهینه‌ شده به سرعت نمایش داده می‌شود.
گوگل اعلام کرده بارگذاری صفحات lite روی اینترنت کم سرعت، نسبت به گذشته 4 برابر سریع‌تر شده است. داده‌ها تا 80 درصد کاهش می‌یابند و وب‌مسترها تا 50 درصد بازدید بیشتری را در صفحات خود می‌بینند. زمان انتظار کاهش می‌یابد و در نتیجه تجربه کاری بهتر شده و مردم بیشتر تمایل پیدا می‌کنند تا کل صفحه را بارگذاری کرده و از تمامی اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنند.
برنامه وب‌لایت گوگل برای اولین بار در اندونزی عرضه شده بود. برزیل و هند نیز به عنوان دو بازار بزرگ دستگاه‌های اندرویدی در آینده نزدیک این برنامه را دریافت خواهند کرد. هنگامی که در حال جستجو هستید، وقتی تشخیص داده شود سرعت اتصال شما کم است، برخی از صفحات به صورتی نمایش داده می‌شوند که محتوای رسانه‌ای آنها تبدیل شده‌اند. این تغییرات تنها زمانی قابل مشاهده هستند که از طریق ورودی گوگل وارد صفحات مورد نظر شده باشید.
این برنامه هنوز نه به صورت رسمی توسط گوگل منتشر شده و نه اینکه نام رسمی برای آن انتخاب شده است، ولی در حال حاضر آن را به نام Google Web Light می‌شناسیم. فعلا برخی از آدرس‌های اینترنتی ترنس کُد و ری‌دایرکت شده در googleweblight.com وجود دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل برنامه جدید مدیریت بوک مارک کروم را حذف می کند

یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای ذخیره سایت‌ها استفاده از بخش بوک‌مارک در مرورگرهای مختلف است، اما به تازگیگوگل تصمیم گرفته تا برنامه‌ی مدیریت بوک‌مارک خود را به دلیل محبوبیت کم حذف کند.



بوک‌مارک‌ها شامل همان سایت‌هایی می‌شود که به‌عنوان سایت مورد علاقه‌ شما نشانه‌گذاری شده و در مرورگر ذخیره شده ‌است تا بتوانید براحتی به آنها مراجعه کنید. مرورگر کروم نیز مانند دیگر مرورگرها به بخش مدیریت بوک‌مارک‌ها مجهز است و نشانه‌ سایت‌های بوک‌مارک شده در این مرورگر نیز ستاره‌‌خوش‌رنگی است که در سمت راست نوار آدرس به چشم می‌خورد.
مدیریت بوک‌مارک‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا سایت‌های مورد علاقه‌ی خود را در پوشه‌های مختلف گروه‌بندی کنید. علاوه بر این می‌توانید از قابلیت گروه‌بندی خودکار بهره‌مند شوید و در صورت نیاز پس از حرکت نشانگر ماوس خود روی تصویر هریک از بوک‌مارک‌ها، علامت چک‌مارک به‌نمایش درآمده را فعال و بوک‌مارک مورد نظر را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید علاوه بر جستجوی عنوان و توضیحات کوتاه ذخیره شده در فهرست بوک‌مارک‌ها، محتوای این سایت‌ها را نیز جستجو کنید.
حال گوگل تصمیم گرفته این مدیریت بوک‌مارک را حذف کند؛ زیرا کاربران از آن استفاده‌ی زیادی نداشته و محبوبیت کمی دارد. این برنامه به دلیل امکاناتی که به آن اشاره شده کاربردی به نظر می‌رسد اما تغییرات آن، کاربران را راضی نگه نداشته است. گوگل اعلام کرده برای کاربرانی که هنوز قصد استفاده از برنامه‌ی مدیریت بوک‌مارک را دارند، می‌توانند به صورت افزونه آن را در کروم نصب کنند. تیم کروم در تلاش است تا روشی مناسب و جایگزین برای این برنامه توسعه دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل شبکه پرسرعتی برای سرویس های ابری خود می سازد

اپل در حال ساخت شبکه‌ای پرسرعت به منظور ارتقا دیتاسنترهای خود است. بر اساس گزارش بلومبرگ این کمپانی قصد دارد تا با ارائه دهندگان خدمات ابری نظیر آمازون، گوگل و مایکروسافت در رقابت باشد.



اپل با ساخت شبکه‌ی پرسرعت، زیرساخت دیتاسنتر خود را بهبود می‌بخشد که در نهایت محتوای سرویس‌های تحت شبکه‌ی ابری مانند آیکلاد، آیتونز و سیری با سرعت بیشتری به کاربر ارائه خواهند شد.
شبکه‌ی پرسرعت جدید اپل برای سرویس اپل موزیک که در WWDC 2015 معرفی شد، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. این شبکه همانند دیگر سرویس‌های ابری اپل، روی محتوای اپل موزیک نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت؛ به خصوص اینکه اپل پیش‌بینی کرده تا ۱۰۰ میلیون کاربر برای استفاده از خدمات اپل موزیک ثبت نام کنند.
پایه و اساس شبکه‌ی پرسرعت جدید اپل به صورتی خواهد بود که دیتاسنترهای اصلی این کمپانی که در ایالت‌های کالیفرنیا، نوادا، کارولینای شمالی و اُرگون قرار دارند، با سرعت بالا به یکدیگر متصل شوند. علاوه بر این شرکت اپل قصد دارد تا روش‌های جدیدی برای ارسال اطلاعات از طریق کابل‌های فیبرنوری توسعه دهد که در این روش صدها گیگابایت اطلاعات در یک ثانیه رد و بدل خواهند شد.
یکی از افراد آگاه در این پروژه گفت:

اپل قصد دارد تا سرعت بسیار بالایی به چهار دیتاسنتر بزرگ به همراه هاب‌های اینترنت خود ببخشد، درنهایت به واسطه‌ی تغییرات یاد شده، محتوای سرویس‌های ابری این کمپانی با سرعت بالایی به کاربران ارائه خواهند شد. اپل با اضافه کردن ظرفیت بیشتر و افزایش کارایی دیتاسنترها و بدون اجاره کردن فضای سرور از ارائه دهندگان خدمات ابری مانند آمازون و مایکروسافت، ترافیک بسیار بالایی را در تجهیزات خود رد و بدل خواهد کرد.

اپل به استفاده از سرورهای اچ‌پی، سوئیچ‌های سیسکو و دیگر تجهیزات شبکه‌ای ادامه خواهد داد، اما با این حال این کمپانی با چندین کمپانی‌ دیگر در خصوص توسعه‌ی تجهیزات شبکه‌ای خود در حال مذاکره است. این تجهیزات توسط اپل طراحی شده و کمپانی‌های شخص ثالث دیگری آن‌ها را تولید خواهند کرد. احتمالا تجهیزات جدید در دیتاسنترهای آینده‌ی اپل که در آریزونا، ایرلند و دانمارک قرار خواهند داشت، بکار برده می‌شوند.
تا سال ۲۰۱۴، اپل هفتمین شرکتی بود که بزرگ‌ترین زیرساخت مبتنی بر تکنولوژی کلاد را در اختیار داشت. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Analysys، این کمپانی تا سال پیش یک میلیارد دلار برای دیتاسنترهای خود سرمایه گذاری کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی-موبایل حامی هفته‌ی مد تهران شد

دومین هفته‌ی مد تهران از تاریخ 23 تا 25 خرداد با حضور برندهای برتر صنعت مد، طراحان، دست‌اندرکاران و علاقه‌مندان به این صنعت، هنرمندان، افراد مشهور و اصحاب رسانه و با حمایت شرکت سونی-موبایل در مرکز تجاری سام در کوهپایه‌های البرز در شمال پایتخت برگزار شد.



سونی-موبایل در این رویداد به‌عنوان حامی رسمی حضور داشت و مورد استقبال بازدیدکنندگان و دوستداران صنعت مد قرار گرفت. علاوه براین Sony Mobile با برگزاری مسابقه‌ای از طریق برنامه‌ی Xperia Lounge این فرصت را به دوستداران فناوری و کاربران Xperia در ایران داد تا بتوانند با شرکت در این مسابقه شانس برنده شدن بلیت‌های VIP برای حضور در این رویداد را به دست آورند.
فناوری و مد دو بخش جدایی‌ناپذیر در زندگی امروز هستند و Sony Mobile در پیوند دادن این دو دنیای همگرا از طریق تولید محصولاتی که هم در کارایی فنی و ماندگاری پیشتاز بوده و هم زیبایی و برازندگی را به کاربران هدیه می‌دهند، پیشتاز است. این شرکت از نخستین شرکت‌های فناوری بود که برای سرعت بخشیدن به استفاده از دستاوردهای صنعت مد در محصولاتش به همکاری با پیشتازان این صنعت پرداخت. طیف گسترده‌ای از محصولات Sony Mobile از جمله تلفن‌های هوشمند سری Xperia Z و فناوری‌های پوشیدنی با همکاری نزدیک و مشترک با مراکز آموزشی و طراحان طراز اول دنیای مد طراحی شده‌اند که از آن جمله می‌توان به همکاری با کالج مد لندن برای طراحی ساعت‌های هوشمند و همکاری با Roxy برند محبوب مد و سبک زندگی بانوان برای طراحی مچ‌بندهای هوشمند SmartBand اشاره کرد.
Sony Mobile به خوبی توانسته است به کاربران اثبات کند که دیگر لازم نیست برای داشتن محصولاتی زیبا و مد روز، از بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز و داشتن محصولاتی بادوام چشم‌پوشی کنند چرا که تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی Sony Mobile نقطه‌ی تلاقی دو دنیای مد و فناوری هستند.
برگزاری هفته‌ی مد تهران فرصت مناسبی برای Sony Mobile بود تا تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین محصولاتش را که کارایی، فناوری، ماندگاری و زیبایی را در هم تلفیق کرده‌اند، در این رویداد منحصر‌به‌فرد در غرفه‌ی اختصاصی‌اش و نیز در خلال نمایش‌های مد برگزارشده، برای کاربران، هنرمندان، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت مد ایران به نمایش بگذارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اضافه شدن پروتکل های PPTP و SSTP در بیلد جدید ویندوز 10 موبایل به منظور اتصال ایمن

اگر به خاطر داشته باشید ویندوز 8.1 موبایل با پشتیبانی از وی‌پی‌ان ارائه شده بود اما این قابلیت کامل نبود و از این‌رو کاربران با مشکلاتی مواجه شدند. حال مایکروسافت به منظور برطرف کردن چنین مشکلاتی، در بیلد جدید ویندوز 10 موبایل پروتکل‌هایی نظیر PPTP و SSTP را ارائه کرده است.



PPTP یا همان پروتکل نقطه به نقطه که یکی از پروتکل‌های اصلی تونلینگ و رمزنگاری است و تقریبا توسط اکثر پلتفرم‌ها و سیستم عامل‌ها پشتیبانی می‌شود. SSTP هم پروتکل بسیار ایمنی است و تا قبل از اینکه یک ارتباط SSL ایمن بین کلاینت و سرور برقرار نشود مشخصات کاربری را در شبکه ارسال نمی‌کند.
حال کمپانی مایکروسافت در بیلد 10136 از ویندوز ۱۰ موبایل، پشتیبانی از پروتکل‌های PTPP و SSTP را فراهم کرده است. این قابلیت برای اولین بار است که در ویندوز فون و در بخش وی‌پی‌ان در کنار دیگر پروتکل‌ها ارائه شده است. اساس کار این پروتکل‌ها برای اتصال ایمن به فضای مجازی اینترنت است. مایکروسافت با ارائه‌ی این قابلیت کمک بزرگی به اتصال امن شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ تولید چیپ گرافیکی خود را به تعویق انداخت

سامسونگ از چند سال پیش درصدد ساخت چیپ و کارت گرافیک منحصر به خود است. بر این اساس سال گذشته در گزارشی اعلام کرد که تمرکز خود را روی ساخت و تولید این تراشه‌ها معطوف کرده، اما به تازگی خبری مبنی بر اینکه تولید چیپ‌های گرافیکی این شرکت به تعویق افتاده، منتشر شده است.



شرکت سامسونگ با استخدام کارمندان با استعداد شرکت‌های انویدیا و AMD هدف خود را برای تولید چیپ‌های گرافیکی به طور جدی دنبال می‌کند. این کمپانی پیش از این در تولید سخت افزارهای مختلف، پردازنده‌ها و همچنین در زمینه‌های نرم افزاری موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده است.
این کمپانی در حال حاضر از چیپ‌های گرافیکی سری Mali شرکت ARM در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که سامسونگ تا اواسط سال ۲۰۱۵، چیپ‌های گرافیکی خود را تولید خواهد کرد. اما اخیرا یکی از منابع کره‌ای گزارشی منتشر کرده که این کمپانی تولید چیپ‌های گرافیکی خود را تا ۵ سال آینده متوقف کرده است. بعلاوه بر اساس گزارش مذکور، سامسونگ در طول این ۵ سال، مبلغ بسیاری را در قرارداد خود با AMD سرمایه گذاری خواهد کرد.
سامسونگ هنوز هم از چیپ‌های گرافیکی ساخت ARM بهره خواهد برد زیرا این تراشه‌ها عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، بهبودهایی در عملکرد تراشه‌های گرافیکی نظیر Adreno و PowerVR نیز اعمال شده است؛ از این‌رو شرکت ARM اعلام کرده که عملکرد تراشه‌های گرافیکی دستگاه‌های سامسونگ نسبت به دیگر رقبا بهتر خواهد بود. شرکت سامسونگ هنوز تاریخ دقیق رونمایی چیپ‌های گرافیکی خود را اعلام نکرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Minibeam Nano؛ کوچک‌ ترین و ارزان‌ ترین پروژکتور ال جی

ال‌جی امروز میکرو پروژکتور جدید خود را با عنوان Minibeam Nano معرفی کرد. به گفته‌ی ال‌جی این دستگاه کوچک‌ترین، پرنورترین و ارزان‌ترین پروژکتوری است که تا به امروز روانه‌ی بازار شده است.



پروژکتور کوچک ال‌جی 270 گرم وزن دارد. مشخصات فنی این پروژکتور به ترتیب زیر است:
رزولوشن: 854 در 480 (WVGA)
روشنایی: 100 ANSI لومنز
کنتراست تصویر: 100٫000:1
روشنایی: RGB LED (عمر: تا 30٫000 ساعت)
سایز تصویر: بیش از 100 اینچ (فاصله‌ی پروژکتور از پرده برای داشتن این تصویر: 3.625 متر)
نسبت پرتاب: 1.64 در حالت نرمال
ابعاد: طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 108 در 103 در 44 میلی‌متر
وزن: 270 گرم
سیستم صدا: تعبیه شده بصورت داخلی با قدرت خروجی یک وات
اشتراک گذاری تصویر: از طریق سیم و بی‌سیم با گوشی هوشمند، تبلت و پی‌سی
پشتیبانی از USB: اچ‌دی DivX و Office Viewer
HDMI: پشتیبانی از ورودی فول اچ‌دی
منبع تغذیه: آداپتور 100-240 ولتی AC-DC به همراه باتری 3٫800 میلی آمپر ساعتی

لی این کیو، مدیر بخش تولید تلویزیون و مانیتورهای ال‌جی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

به‌عنوان اولین تولید کننده‌ی پروژکتورهای ال‌ای‌دی در جهان، ما سیاست توسعه‌ی پروژکتورهای Minibeam را در پیش گرفته‌ایم تا از این طریق کاربرانی را که به سمت استفاده از گجت‌های موبایل سوق پیدا کرده، اما نمی‌خواهند لذت استفاده از صفحه‌ی نمایش بزرگ را از دست دهند، راضی کنیم. این پروژکتور مناسب افرادی است که قابل حمل بودن را بیش از هر قابلیت دیگری مد نظر دارند.

ال‌جی اعلام کرده که این پروژکتور از اواخر ماه جاری میلادی به فروش خواهد رسید، با این حال هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول ارائه نشده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل کمپانی Recon Instruments، فعال در حوزه‌ی پوشیدنی‌ها را تصاحب کرد

اینتل اعلام کرد که کمپانی کانادایی Recon Instruments را تصاحب کرده است. این کمپانی در حوزه ساخت نمایشگرهای ابزارهای پوشیدنی فعالیت داشته و پس از خرید اینتل، کارمندان آن به گروه تکنولوژی جدید اینتل انتقال می‌یابند.



با خرید کمپانی Recon Instruments توسط گوگل، محصولات این شرکت هنوز هم به فروش خواهد رفت اما کارمندان آن به منظور کمک به توسعه‌ی بازار نمایشگرها به اینتل می‌پیوندند. اینتل از سال گذشته فعالیت خود را در حوزه‌ی ابزارهای پوشیدنی گسترش داده است؛ این کمپانی به همین منظور در نمایشگاه CES سال گذشته از یک ماژول هوشمند بسیار کوچک رونمایی کرد که حتی قابلیت جای‌گیری در دکمه‌ی کت را هم دارد.
شرکت Recon بیشتر در خصوص نمایشگرهای اسپورت برای ابزارهای پوشیدنی شهرت دارد. این کمپانی در اوایل فصل بهار امسال ابزار Jet را معرفی کرد؛ این ابزار پوشیدنی برای دوندگان و دوچرخه سواران کاربرد دارد. معمولا قیمت محصولات شرکت Recon ارزان نیست، اما در مقابل عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌توان از این پس از آن‌ها به عنوان بهترین دستگاه‌های پوشیدنی اینتل یاد کرد.
شرکت Recon فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸ به عنوان یک پروژه‌ی کسب و کاری در دانشگاه بریتیش کلومبیا آغاز کرد. تیم این کمپانی که متشکل از ۷۵ نفر است، به منظور توسعه‌ی پلتفرم دستگاه‌های هوشمند برای مشتریان و بازار، به اینتل می‌پیوندند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 99 از 119:  « پیشین  1  ...  98  99  100  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA