انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 100 از 119:  « پیشین  1  ...  99  100  101  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
استفن الوپ یک بار دیگر مایکروسافت را ترک کرد

استفن الوپ سپتامبر سال 2010 میلادی بعد از اینکه به عنوان مدیر عامل نوکیا انتخاب شد، مایکروسافت را ترک کرد. اما وقتی مایکروسافت بعد از سه سال بخش دستگاه‌ها و سرویس‌های نوکیا را خرید، یک بار دیگر الوپ به جمع ردموندی‌ها پیوست. ولی حالا خبر می‌رسد او بار دیگر مایکروسافت را ترک کرده است.



سپتامبر سال 2010، الوپ جای اُلی‌پکا کالاسوو، مدیرعامل نوکیا را گرفت. پس از اینکه مایکروسافت بخش تجارت دستگاه‌های نوکیا را از آن خود کرد، یک بار دیگر درهای همکاری با ردموندی‌ها پیش روی الوپ باز شد تا آوریل سال 2014 یک بار دیگر او وارد جمع کارکنان این غول نرم‌افزاری شود.
اما به نظر می‌رسد یک بار دیگر این همکاری با پایان خود رسیده است و امروز مایکروسافت با تایید رسمی این خبر اعلام کرده قصد دارد تا مدیر ارشد خود را تغییر دهد. این خبر یعنی نایب ریس اجرایی گروه دستگاه‌های مایکروسافت یک بار دیگر از ردموندی‌ها جدا خواهد شد. الوپ، کریل تاتارینو و اریک رودر به خاطر خانه تکانی جدید پست خود را رها خواهند و مارک پِن مدیر Insights Officer نیز قصد دارد با خروج از مایکروسافت روی کار خودش سرمایه گذاری کند.
تری میرسون، نایب رییس مدیرعامل با تمرکز بر تجربه کامپیوترهای ویندوزی قرار است گروه دستگاه‌های ویندوز را نیز هدایت کند. الوپ و دیگران مدیران نیز در یک دوره‌ی زمانی مشخص ردموندی‌ها را ترک خواهند کرد. مدیر عامل سابق نوکیا پیشتر نیز توسط ساتیا نادلا از سمت خود خارج شده بود و دلیلی ندارد انتظار داشته باشیم که با جدایی او از کمپانی اتفاق خاصی رخ دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پس از استفن الوپ، جو هارلو نیز مایکروسافت را ترک کرد

پس از آنکه مایکروسافت کمپانی نوکیا را مال خود کرد، بسیاری از متخصصان این کمپانی راه ردموند را در پیش گرفتند. یکی از این افراد که همراه با استفن الوپ روانه‌ی مایکروسافت شده بود، جو هارلو است که وی نیز مایکروسافت را ترک کرد.



همزمان با انتشار اخباری در مورد اینکه استفن الوپ، مایکروسافت را ترک می‌کند، اخباری نیز در مورد خروج جو هارلو از این کمپانی منتشر شد. هر دو نفر در پی اجرای سیاست‌های بازسازی مایکروسافت در بخش ابزار‌های این کمپانی، مایکروسافت را ترک می‌کنند. سخن‌گوی مایکروسافت خروج هارلو را تایید کرده است. هنوز مشخص نیست که این متخصص برای آینده‌ی خود چه برنامه‌ای در سر دارد.
جو هارلو سال 2003 وارد کمپانی نوکیا شد و پس از طی پله‌های ترقی، موفق شد تا در سال 2011 وارد تیم مدیریتی این کمپانی شود. هارلو در مایکروسافت رهبری بخش گوشی‌های این کمپانی را بر عهده گرفته بود. هارلو به همراه استفان الوپ از جمله‌ی افرادی هستند که تصمیم گرفتند دیگر گوشی‌های همراه نوکیا تولید نشود تا مایکروسافت با تمرکز بیشتر روی ویندوزفون به فعالیتش ادامه دهد. جدایی الوپ و هارلو به روشنی نشان می‌دهد که مایکروسافت سیاست‌های جدیدی را برای بخش موبایل در نظر گرفته است.
تری میرسون، مسئولیت محصولاتی نظیر سرفیس، هولولنز، لومیا، مایکروسافت بند و ایکس‌باکس را برعهده دارد. باید دید که نتیجه تغییرات و سیاست‌های جدید مایکروسافت در خصوص بخش موبایل چگونه خواهد بود. اولین تاثیر جدی این بخش همراه با انتشار ویندوز 10 برای موبایل در پاییز سال جاری مشخص می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرفیس پرو 3 مایکروسافت سریع ترین تبلت بازار شد

به نظر می‌رسد مایکروسافت با معرفی سرفیس پرو 3 نشان داد که در تولید یک دستگاه هیبریدی به تکامل رسیده است و به زعم بسیاری از کارشناسان این دستگاه یکی از قویترین تبلت‌های موجود در بازار است. حالا وب‌سایت Which در یک بررسی مشخص کرده که سرفیس پرو 3 سریعترین تبلت دنیاست.



آیپد ایر 2 اپل که به پردازنده‌ی A8 این کمپانی مجهز شده، یکی از بهترین محصولاتی است که سرعت بسیار خوبی دارد و توانسته امتیازات بالایی را در بنچمارک‌ها از آن خود کند. کوپرتینونشین‌ها این تبلت را همسنگ کامپیوترهای شخصی می‌دانند و به نظر می‌رسد پر بیراه نیست.
اما نکته مهم اینجاست که آیپد ایر 2 هنوز به اندازه سرفیس پرو 3 مایکروسافت سریع نیست و این تبلت ویندوزی توانسته در بنچمارک Geekbench امتیاز 5069 را از آن خود کند و آیپد ایر 2 اپل 4046 امتیاز را به خود اختصاص داده است که نشان می‌دهد سرفیس پرو 3 نسبت به آیپد ایر 2 تا 20 درصد سریعتر است. جالب است بدانید این تست روی نسخه‌ای از سرفیس پرو 3 انجام شده که به پردازنده Core i5 اینتل مجهز بوده و توانایی آن در حد پردازنده‌های دسکتاپ است. برخلاف اینکه سرفیس پرو 3 به یک نمایشگر 12 اینچی QHD مجهز شده ولی باتری آن 9 ساعت شارژدهی دارد که تقریبا با آیپد ایر 2 برابر است.
این تبلت 9 میلیمتر ضخامت دارد که تا همین یکی دو سال قبل نمی‌توانستیم چنین ضخامت و عمر باتری را برای یک تبلت مجهز به پردازنده اینتل متصور باشیم. البته سرفیس پرو 3 مایکروسافت خیلی گران‌تر از آیپد ایر 2 اپل است و هر دو محصول بازار هدف متفاوتی دارند. بعد از این دو تبلت نکسوس 9 گوگل با 3537 امتیاز قرار دارد.
حالا تصور کنید اگر در این رقابت از سرفیس پرو 3 با پردازنده Core i7 استفاده می‌شد چه نتیجه‌ای به دست می‌آمد؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مشخصات فنی سرفیس هاب مایکروسافت منتشر شد

مایکروسافت با معرفی Surface Hub نشان داد که درصدد ایجاد تحولی بزرگ در اتاق‌های کنفرانس است. با استفاده از این فناوری دیگر تخته‌های وایت‌بورد قدیمی جایی در اتاق‌های کنفرانس نخواهند داشت، چراکه سرفیس هاب قابلیت‌های بسیار جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. حال مشخصات فنی این محصول جدید تشریح شده است.



براساس اطلاعات ارائه شده، صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در این فناوری یک نمونه‌ی 55 و 84 اینچی است که رزولوشن آن 4K بوده و از وجود 100 سنسور اپتیک لمسی بهره می‌برد. همچنین این صفحه‌‌ی نمایش فناوری Ink Touch مایکروسافت سرعت لمس صفحه را افزایش می‌دهد که ارمغان آن، القای حس ترسیم و نوشتن با استفاده از قلم روی کاغذهای معمولی است.
اما این همه‌ی قابلیت‌های سرفیس هاب نیست. وجود دو دوربین فول اچ‌دی در کنار یک اینترنت پرسرعت می‌تواند یک اتاق کنفرانس را به تمام نقاط جهان در کسری از ثانیه وصل کند. مایکروسافت استفاده از پردازنده‌های Core i5 اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی IntelHD 4600 را برای نسخه‌ی 55 اینچ و پردازنده‌ی Core i7 را در کنار گرافیک Quadro K2200 انویدیا برای نسخه‌ی 84 اینچی در نظر گرفته است. همچنین هر دو نسخه از وجود حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برند.
نسخه‌ی 55 اینچی سرفیس هاب 6٫999 دلار و نسخه‌ی 84 اینچی 19٫999 دلار قیمت دارد. سرفیس هاب مایکروسافت در کنار اپلیکیشن‌هایی نظیر ورد، اکسل، پاور پوینت، وان نوت وایت‌بورد و اسکایپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. سرفیس‌هاب انعطاف بالایی برای نصب روی سطوح مختلف دارد و می‌توان از آن به‌راحتی بصورت راه دور استفاده کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل استارتاپ Agawi، فعال در حوزه‌ی استریم اپلیکیشن را تصاحب کرد

بر اساس گزارش The Information، گوگل سال گذشته استارت‌آپ Agawi را تصاحب کرده است. این استارت‌آپ در حوزه‌ی استریم اپلیکیشن از کلاد فعالیت داشته و این تیم از تکنولوژی بخصوصی برای استریم اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند.



امروزه دانلود اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های هوشمند امری عادی به شمار می‌رود. معمولا کاربران اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه‌هایی مانند اپل استور، گوگل پلی یا فروشگاه‌های دیگر دانلود و نصب می‌کنند. اما به نظر می‌رسد به زودی شاهد تغییر این امر خواهیم بود. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، گوگل استارت‌آپ Agawi را سال گذشته تصاحب کرده که تا کنون هیچ اخباری مبنی بر آن منتشر نشده بود. این استارت‌آپ پیش از این چندین تکنولوژی را توسعه داده بود که به کمک آن کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوشی هوشمند خود را از سرویس‌های کلاد استریم کنند.
Agawi خلاصه شده‌ی any game, anywhere, instantly است که تا کنون این استارت‌آپ همکاری‌های گسترده‌ای با شماری از کمپانی‌های مطرح داشته است. اگرچه تصاحب این استارت‌آپ توسط گوگل پیش از این فاش نشده بود، سایت TechCrunch اعلام کرده که Agawi علاوه بر این که کسب و کار خود را متوقف نکرده، چندین کارمند خود را به گوگل منتقل کرده است؛ این تغییر از طریق پروفایل لینکدین این کارکنان مشخص شده است.
اما واقعا چرا گوگل این استارت‌آپ را تصاحب کرده است؟ بر اساس ادعای گزارش اخیر، این اولین باری نیست که غول جستجوی دنیا قصد دارد تا روش به کار برده‌ی کاربران برای استفاده از اپلیکیشن‌ها را تغییر دهد. احتمالا دلیل این امر مسائل سرگرمی است که گوگل درآمد خوبی از این روش دارد. علاوه بر این احتمالا گوگل از طریق تکنولوژی استارت‌آپ مذکور قصد دارد سیستم اپلیکیشن جدیدی با نام try before you buy طراحی کند؛ در این سیستم توسعه دهندگان کسب درآمد بیشتری خواهند داشت و گوشی هوشمند کاربران نیز بسیار روان‌تر و سریع‌تر اجرا می‌شود. در سیستم try before you buy کاربر می‌تواند برای مدت محدوتی اپلیکیشن‌ دلخواه خود را استفاده کند تا بعدها بتواند آن را از گوگل‌ پلی خریداری کند.
گوگل قصد دارد با استریم اپلیکیشن‌ها، دیگر نیازی به نصب آن‌ها نباشد. البته در این روش هم باید ارتباط مداوم به اینترنت در دسترس باشد، اگر ارتباط با اینترنت قطع شود، ارتباط با اپلیکیشن هم قطع خواهد شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری در خصوص این تکنولوژی و تصاحب جدید گوگل در دسترس نیست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ای ام دی مشخصات فنی کارت گرافیک Radeon Fury X را اعلام کرد

شرکت اِی‌اِم‌دی بزودی کارت‌‌های گرافیک پرچمدارِ جدیدش بر اساسِ Fiji را عرضه خواهد کرد و می توان انتظار داشت که هفته‌‌ی آینده هم این محصول و بررسی‌های مربوطه نیز منتشر شود.



تراشه‌ی Fiji هم درست مانندِ تراشه‌ی Tonga بر اساسِ معماری نسلِ سوم CGN 1.2، البته با تعدادِ عظیم ۴۰۹۶ هسته‌ی سایه زن ساخته شده است. قلبِ تراشه هم با فرکانسِ ۱۰۵۰ مگاهرتز کار خواهد کرد و تنها به ۴ گیگابایت حافظه‌ی HBM محدود خواهد بود. حافظه نیز پهنای باند ۵۱۲ گیگابایت بر ثانیه‌ای خواهد داشت که به خاطرِ عرضِ باندِ فوقِ عریضِ ۴۰۹۶ بایتی آن است. همچنین ۶۴ واحد ROP و میزانِ عظیمِ ۲۵۶ واحدِ بافت یا TMU را در خود جای داده است. این محصول توانِ پردازشی ۸.۶ تِرافِلاپس را ارائه خواهد کرد. اما همان‌گونه که قبلا گفتیم،پشتیبانی از خروجی HDMI فقط به استاندارد HDMI 1.4a محدود خواهد شدکه خروجی 4K را با فرکانس ۳۰ هرتز نمای می‌دهد، اما روی خروجی DisplayPort چنین محدودیتی نخواهید داشت.
مصرفِ توان در سطح ۲۷۵ وات قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید این محصول خنک کننده‌ای مایع دارد و از تاریخِ ۲۴ ژوئن یا ۳ تیرماه با قیمتِ ۶۴۹ دلار در دسترس خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ اولین درایوهای 4 ترابایتی 2.5 اینچی جهان با نام‌های P3 Portable و M3 Portable را معرفی کرد

سامسونگ اخیرا اعلام کرده که اولین درایوهای سبک و سریع ۴ ترابایتی جهان را توسعه داده است. این هارد درایوهای ۲.۵ اینچی با نام‌های M3 Portable و P3 Portable راهی بازار می‌شوند.



بخش حافظه‌های سامسونگ اخیرا هارددیسک‌های اکسترنال جدیدی را توسعه داده‌ است. این هارد دیسک‌ها با نام‌های M3 Portable و P3 Portable شناخته شده و ۴ ترابایت ظرفیت دارند. هارد دیسک‌های مذکور اولین محصولات ۴ ترابایتی اکسترنال در کلاس ۲.۵ اینچی‌ها هستند که توان مصرفی‌ آن‌ها از طریق USB تامین می‌شود. علاوه بر این وزن هارد دیسک‌های جدید تنها ۲۳۵ گرم است.
هارد دیسک‌های M3 Portable و P3 Portable مشخصات مشابه هارد دیسک‌های ۲ ترابایتی معمولی را دارند. هارد دیسک M3 Portable دارای پورت USB 3.0 و نرخ تبادل اطلاعات ۴.۸ گیگابیت بر ثانیه است. هارد دیسک P3 Portable هم مانند مدل قبلی پورت USB 3.0 را به همراه داشته اما نرخ تبادل اطلاعات آن ۵ گیگابیت بر ثانیه است. همچنین هر دو مدل از پورت USB 2.0 پشتیبانی می‌کنند اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های این هارد دیسک‌ها استفاده از پورت USB 3.0 توصیه می‌شود.
دِیو کلنسکی مدیر محصولات سامسونگ HDD در خصوص این محصولات گفت:

به لطف تکنولوژی جدید سامسونگ، هارد دیسک‌های جدید ۴ ترابایتی توسعه داده‌ایم که این چهار ۴ ترابایت در فضایی که فقط یک دهم اینچ ضخیم‌تر از درایو ۲ ترابایتی است، جای می‌گیرد.

طراحی ظاهری هر دو مدل M3 Portable و P3 Portable از یکدیگر متفاوت بوده اما به نظر می‌رسد P3 Portable کمی نازک‌تر از M3 است، هیچ کدام از این هارد دیسک‌ها نیازی به آداپتور ندارند. سامسونگ در حال حاضر قیمت دقیقی از این محصولات ارائه نداده اما اعلام کرد که تا آخر ماه ژوئن برای خرید کاربران در دسترس خواهد بود. سایت Newegg مدل ۲ ترابایتی از هارد دیسک P3 Portable را تنها با قیمت ۹۰ دلار عرضه می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویکی لیکس ۲۷۶٫۳۹۴ سند فاش شده‌ی سونی را به پایگاه داده‌ی خود اضافه کرد

سال گذشته سونی پیکچرز هدف یک حمله‌ی اینترنتی واقع شد که در اثر آن بخش بزرگی از اطلاعات این کمپانی فاش شد. حال ویکی‌لیکس نیز اقدام به انتشار اسناد داخلی این کمپانی در پایگاه داده‌ی خویش کرده است. پس از اضافه شدن بخشی از این اسناد در آوریل سال جاری، حال سری دوم آن‌ها وارد پایگاه داده‌ی ویکی‌لیکس شده است.



ویکی‌لیکس پس از آنکه در ماه آوریل سال جاری میلادی بخشی از اطلاعات و اسناد داخلی سونی را که شامل اسناد استودیویی، تصمیم‌گیری‌های حول پروژه‌ها، اختلاف دستمزدها بین مردان و زنان و اظهار نظرهای نژاد پرستانه برخی متخصصان سونی می‌شود، اضافه کرد؛ حال بخش دیگری از اطلاعات را که شامل 276٫394 سند است، به پایگاه داده‌ی خود اضافه کرده که می‌توان از طریق جستجو به تمام این اسناد دسترسی پیدا کرد. این اسناد شامل مواردی است که در سال 2014 توسط گروه موسوم به نگهبانان صلح هک شده بود و ویکی‌لیکس تنها دسترسی به این اسناد را آسان‌تر کرده است.
یقینا سونی چندان از اوضاع پیش آمده خشنود نیست. این کمپانی پس از انتشار اولین اسناد توسط ویکی‌لیکس اقدامات قانونی را برای ممانعت از این کار آغاز کرد. ضمنا سونی، توئیتر را تهدید کرد تا از انتشار ایمیل‌ها و اطلاعات فاش شده‌ی این کمپانی توسط اکانت‌های این شبکه‌ی اجتماعی خودداری کند. پس از افشای اطلاعات و ایمیل‌های کارمندان سونی، دو تن از متخصصان این کمپانی به دلیل ضعف امنیتی و عدم تامین امنیت اطلاعات کارکنان، از این کمپانی شکایت کردند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تاریخ عرضه‌ی پردازنده‌های آنلاک شده‌ی اسکای لیک فاش شد

اینتل امسال نسل ششم پردازنده‌های خود را با نام اسکای‌لیک روانه‌ی بازار خواهد کرد. اخبار جدید منتشر شده حکایت از این دارد که اینتل نسخه‌ی آنلاک شده‌ی نمونه‌های i7-6700K و i5-6600K را همزمان با برگزاری Gamescom از تاریخ 6 تا 9 آگوست معرفی خواهد کرد.



اینتل نسل ششم از پردازنده‌های خود را که با عنوان SkyLake شناخته می‌شود از تاریخ 6 تا 9 آگوست سال جاری میلادی همزمان با Gamescom معرفی خواهد کرد. پردازنده‌های آنلاک شده‌ی اینتل شامل i7-6700K و i5-6600K خواهد بود که با هدف قرار دادن گیمرها و اورکلاک کنندگان روانه‌ی بازار خواهد شد. سایر پردازنده‌های سری اسکای‌لیک از اواخر آگوست روانه‌ی بازار خواهند شد.
هر دو محصول معرفی شده را باید در زمره‌ی اولین تراشه‌های مبتنی بر لیتوگرافی 14 نانومتری اینتل خواند. در پردازنده‌های اسکای لیک شاهد انتقال VRM از پکیج پردازنده به روی مادربورد خواهیم بود که این موضوع باعث کاهش پکیج پردازنده و در نتیجه بالا رفتن قابلیت اورکلاکینگ می‌شود. DDR4 تبدیل به استاندارد پیش فرض اسکای لیک خواهد بود، هرچند DDR3L همچنان پشتیبانی خواهد شد. البته این پردازنده‌ها وابسته به مادربوردهای LGA 1151 و تراشه‌ی Z170 خواهد بود. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این پردازنده‌ می‌توان به تاندربولت 3، لین‌های PCIE 3.0 و حافظه‌ی کش L4 eDRAM اشاره کرد.
پردازنده‌های i5 و i7 به ترتیب با فرکانس‌های 3.5 تا 3.9 گیگاهرتز و 4.0 تا 4.2 گیگاهرتز کار خواهند کرد. استفاده از حافظه‌ی کش L4 eDRAM و سایر معماری‌های مورد استفاده، عملکرد پردازنده را بهبود خواهد داد. این پردازنده‌ها که 95 وات انرژی مصرف خواهند کرد، براساس نتایج بنچمارک در مقایسه با نسل پیش از نظر IPC (تعداد دستورات در واحد زمان) 9 درصد بهبود یافته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل گواهی استفاده از محتوای 4K سونی را اوایل ۲۰۱۳ گرفته است

براساس اسنادی که اخیرا توسط ویکی‌لیکس از سونی فاش شده، اپل از اوایل سال ۲۰۱۳، مجوز استفاده از محتوای سونی جهت آزمایش و استفاده را دریافت کرده است.



براساس اطلاعاتی که اخیرا توسط ویکی‌لیکس فاش شده، اپل از مدت‌ها قبل روی محتوای 4K کار می‌کند. قرارداد بین سونی و اپل توسط ادی کیو - قائم مقام مدیرعامل در زمینه‌ی نرم‌افزارها و سرویس‌های اینترنتی به امضاء رسیده است.
براساس این توافق اپل این حق را داشته است تا از محتوای 4K سونی برای آزمایش و استفاده در VOD (ویدیو بر پایه تقاضا) و پایه‌ی سیستم سرگرمی خانگی استفاده کند. این بدین معنی است که بر پایه‌ی این توافق اپل حق فروش محتوای 4K سونی را حداقل در فاز فعلی نداشته و تنها می‌توانسته از این محتوا برای آزمایش برنامه‌ی خود بهره ببرد. احتمالا پس از اتمام فاز بررسی و آزمایش، قرارداد دیگری بین اپل و سونی منعقد خواهد شد که به موجب آن امکان فروش محتوای 4K سونی از طریق iTunes یا هر سرویس دیگری میسر خواهد شد.
شاید اپل قصد داشته باشد تا از این محتوا در تلویزیون‌های خود استفاده کند. تلویزیون‌هایی که مدت‌ها است شایعات پیرامون آن وجود دارد و حتی تیم‌کوک نیز نسبت به این حوزه، ابراز علاقه کرده بود. اما مشخص است که اپل از دو سال پیش در حال آزمایش محتوای 4K روی بستر مورد نظر خود است. آنچه هنوز مشخص نیست آن‌که اپل در کجا قصد ارائه‌ی محتوای 4K را دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 100 از 119:  « پیشین  1  ...  99  100  101  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA