انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 10 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

کنسول های بازی


مرد

 
قیمت ایکس‌باکس وان به ۳۴۹ دلار کاهش یافت

مایکروسافت در پایان سال ۲۰۱۴، قیمت ایکس‌باکس وان را ۵۰ دلار کاهش داد و به ۳۴۹ دلار رساند. این تصمیم باعث افزایش چشم گیر فروش ایکس‌باکس وان شد. پس از پایان تعطیلات کریسمس مجددا قیمت ایکس‌باکس وان به ۴۰۰ دلار رسید و حال بار دیگر قیمت این کنسول بازی به ۳۴۹ دلار کاهش یافته است.
از ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) کنسول ایکس‌باکس وان به قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد. مایکروسافت این عمل را طرح تشویقی جدید و قیمت مخصوص نامیده است، بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا این کاهش قیمت دائمی خواهد بود یا خیر. همچنین مشخص نشده که آیا کنسول ایکس‌باکس وان با این تخفیف ویژه در سراسر جهان عرضه خواهد شد یا این قیمت‌ها فقط برای بازار امریکا در نظر گرفته شده‌اند.
علاوه بر رونمایی از قیمت جدید ایکس‌باکس وان، مایکروسافت اعلام کرد که در ماه دسامبر نیز کنسول ایکس‌باکس وان توانست برتری خود را از نظر فروش نسبت به پلی‌استیشن 4 ادامه دهد. کنسول ایکس‌باکس وان توانسته بود در ماه نوامبر فروشی بیشتر نسبت به کنسول پلی‌استیشن 4 در بریتانیا و آمریکا داشته باشد. کنسول پلی‌استیشن 4 در یک بازه‌ی طولانی، فروش بهتری نسبت به ایکس‌باکس وان داشت، اما این کاهش قیمت‌های ایکس‌باکس وان باعث شد تا فروشِ کنسولِ بازی مایکروسافت در دو ماه گذشته از پلی‌استیشن 4 پیشی بگیرد. سونی در ماه دسامبر اعلام کرده بود که کنسول پلی‌استیشن 4 توانسته به عنوان پرفروش‌ترین کنسول سال ۲۰۱۴ خود را معرفی کند؛ نینتندو هم بدون ارائه هیچ‌گونه آمار و ارقامی اعلام کرد که بهترین فروش کنسول Wii U در ماه دسامبر رخ داده است. با این حال هنوز فروش کلی پلی‌استیشن ۴ بلاتر از ایکس‌باکس وان است.
مایکروسافت امیدوار است با این کاهش قیمت و عرضه بازی‌های جدیدی مثل Halo 5: Guardians بتواند به پیشرفت‌های خوبی از نظر فروش دست یابد.
همچنین مایکروسافت تمرکز ویژه‌ای بر روی رایانه‌های شخصی ویندوزی داشته و قرار است در مراسم ویندوز 10 در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) به معرفی آن به صورت کامل بپردازد. به گفته‌ی این کمپانی:
هدف ما کمک به رشد رایانه‌های شخصی است. ما بسیار هیجان زده هستیم که به شکل دهی آینده ویندوز کمک کنیم.
فیل اسپنسر در این مراسم حضور پیدا می‌کند و درباره این موضوع صحبت خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساخت کنترلرهای پلی‌استیشن‌ 4 و ایکس‌باکس‌وان از طلای 24 عیار

اوایل هفته خبری منتشر شد که برای گیمرها و طرفداران کنسول‌های نسل جدید جالب توجه بود و به سرعت، به یکی از مهم‌ترین تیترهای خبری منابع مختلف تبدیل شد. تولید کنترلر‌هایی فوق العاده خاص برای پلی‌استیشن‌ 4 و ایکس‌باکس‌وان، از جنس طلای 24 عیار!



ColorWare که پیش از این هم سابقه‌ی تولید ابزارهای شخصی‌سازی شده‌ی جالبی را داشته، اوایل هفته‌ی گذشته از کنترلر‌هایی از جنس طلای 24 عیار پرده برداشت که زیبایی فوق‌العاده‌ی دارد. این کنترلر‌ها با قیمت 300 دلار، یعنی قیمتی برابر با کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس‌وان، برای فروش معرفی شدند و با توجه به قیمت آنها که مسلما هر کسی از عهده‌ی خریدشان بر نمی‌آید، تنها 25 عدد از هر کدام از این کنترلر‌ها به تولید رسید.



شاید برای شما هم عجیب باشد اما باید بگوییم که تمام این 50 کنترلر به فروش رفته‌اند! ColorWare تایید کرده است که کنترلر‌های سونی بسیار زود‌تر از ایکس‌باکس‌وان به اتمام رسیده‌اند که این موضوع می‌تواند شکست دیگری برای مایکروسافت در رقابت‌های اخیرش با سونی و پلی‌استیشن 4 قلمداد شود. البته از طرفی، به نقل از kotaku این موضوع را می‌توان به نفع مایکروسافت هم برداشت کرد. چرا‌که از این خبر می‌توان نتیجه گرفت که طرفداران ایکس‌باکس‌وان بسیار باهوش‌تر از طرفداران پلی‌استیش‌4 بوده‌اند و قیمتی معادل یک کنسول کامل را، برای یک کنترلر تجملی خرج نکرده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی کارخانه‌ی تولید چیپ‌های پلی‌استیشن را در ژاپن تعطیل می‌کند

یکی از کارخانه‌های سازنده‌ی چیپ‌های کنسول‌های پلی‌استیشن در شهر اویتای ژاپن، قرار است به زودی تعطیل شود. سونی با تعطیل کردن این کارخانه، تمرکز خود را روی تولید سنسورهای دوربین‌های دیجیتال افزایش می‌دهد. با جزئیات خبر همراه ما باشید.
مرکز فناوری نیم‌رساناهای اویتا که با نام Oita TEC شناخته می‌شود، وظیفه‌ی ساخت چیپ‌های Cell و RSX در پلی‌استیشن 3 را داشت و اخیراً به خاطر تقاضای کم این کنسول در شرف تعطیل شدن است. سونی این تصمیم را به خاطر تغییر روند کسب و کار خود گرفته است و فناوری و نیروی انسانی این کارخانه را برای مقاصد دیگری به کار گرفته است. مراحل بسته شدن این کارخانه تا ماه مارس سال آینده به پایان خواهد رسید.
خوشبختانه دویست و بیست کارمند Oita TEC شغل خود را از دست نخواهند داد و به دیگر بخش‌های سونی از شرکتی که روی فناوری‌های نیم‌رسانا تحقیق می‌کند، منتقل خواهند شد. یکی از اهداف سونی برای تعطیل کردن این کارخانه، تمرکز بیشتر روی تولید سنسورهای دوربین‌های دیجیتال است.
تصمیم سونی برای افزایش تولید سنسورهای تصویری خود کاملاً جدی است، به طوری که این شرکت صد و پنج میلیارد ین (حدوداً هشتصد و پنج میلیون دلار) روی کارخانه‌های Nagasaki TEC و Yamagata TEC برای افزایش تولید سنسورهای CMOS سرمایه‌گذاری کرده است. انتظار می‌رود با این سرمایه‌گذاری، میزان تولید سنسورها از شصت‌هزار عدد در ماه به هشتادهزار عدد برسد.
شرکت فناوری‌های نیم‌رسانای سونی در حال برنامه‌ریزی برای بهینه‌سازی و مدیریت بهتر کارخانه‌های تولیدی خود است. این شرکت قصد دارد منابع خود را بیشتر در تولید سنسورهای تصویری خرج کند، جایی که حرف اول را در بازار دوربین‌های دیجیتال می‌زند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فروش پلی‌استیشن 4 از مرز ۲۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان گذشت

شرکت سونی امروز در جریان همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ در شهر سان‌فرانسیسکو رسما اعلام کرد که تا کنون بیش از ۲۰.۲ میلیون دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 در سراسر جهان به فروش رفته است.



سونی در حالی آمار فروش کنسول خود را اعلام کرده که مایکروسافت از ماه نوامبر تا کنون هیچ اطلاعی در مورد آمار فروش ایکس‌باکس وان ارائه نکرده است، تنها اخباری که درباره کنسول بازی مایکروسافت منتشر شده این است که مایکروسافت تا ماه نوامبر ۱۰ میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان را به خرده‌فروشی‌ها عرضه کرده‌ است. با این حال، سونی با اعلام آمار فروش خود چه به صورت ماهانه و چه دوره‌ای، ضربه‌ی بزرگی به پیکره‌ی بخش سرگرمی‌های مایکروسافت وارد می‌کند.
آخرین آماری که سونی پیشتر در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود مربوط به ماه ژانویه است که رسما اعلام شد ۱۸.۵ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 در سراسر جهان به فروش رفته و حالا با گذشت حدود دو ماه، ۱.۷ میلیون دستگاه دیگر بر آمار فروش این کنسول نسل هشتمی اضافه شده است. اندرو هوس، مدیر بخش سرگرمی‌های کامپیوتری شرکت سونی درباره‌ی این موفقیت پلی‌استیشن 4 می‌گوید:

ما از طرفداران عظیم و بی‌شمارمان که از ما پشتیبانی می‌کنند نهایت سپاس را داریم. بسیار خوشحال هستیم که گیمرهای سراسر دنیا به انتخاب پلی‌استیشن 4 به عنوان بهترین مکان برای انجام بازی ادامه می‌دهند. ما در راه خود ثابت قدم و پایدار باقی خواهیم ماند و خود را متعهد می‌دانیم که بهترین تجربه‌ی سرگرمی را به پشتوانه قدرت شبکه‌ای و قابلیت‌های عمیق اجتماعی پلی‌استیشن 4، به مخاطبان ارائه دهیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پلی استیشن 4 بالاخره صاحب مدیا پلیر پیشرفته شد

پلی استیشن 4 یکی از محصولات موفق سونی است و از زمانی که معرفی شده فروش بالایی را تجربه کرده و سود خوبی را تصیب سونی کرده است. سونی پیش از کنفراس خبری E3 خبر از اضافه شدن مدیا پلیر اختصاصی این شرکت به PS4 داد تا یکی از مواردی که علاقه‌مندان مدت‌ها در انتظارش بودند به واقعیت بپیوندد.



سونی بالاخره یک اَپ مخصوص مدیا پلیر به PS4 اضافه کرد، این خبر قبل از کنفرانس خبری E3 منتشر شد. کاربران PS4 آیکون این نرم‌افزار جدید را در محیط محتوای کنسول خواهند دید و به سادگی با انتخاب آن خواهند توانست تا نرم‌افزار مدیا پلیر را از PS استور دانلود کنند. این نرم‌افزار چندین فرمت مختلف از جمله MKV، AVI، MP4، MPEG3، MP3 و AAC را پشتیبانی می‌کند که این برای اجرای فایل‌هایی که احیانا از طریق وب‌سایت‌های بیت تورنت دانلود شده‌اند، فوق‌العاده است.
برای برخی طرفداران پلی استیشن، همیشه این نکته عجیب بود که چرا یک نرم‌افزار مدیا پلیر اختصاصی در PS4 وجود ندارد و دوباره شاهد این امر بودیم که این کنسول بیشتر یک وسیله برای بازی است تا این که بخواهد بعنوان یک هاب چند رسانه‌ای مطرح شود.
در مقابل ایکس باکس وان مایکروسافت، پشتیبانی از فایل‌های مختلف با فرمت‌هایی مثل MKV را از آگوست گذشته ارائه داده بود و تا قبل از اضافه شدن مدیا پلیر به پلی استیشن 4، بهترین گزینه برای دارندگان PS4 استفاده از Plex برای استریم محتوای رسانه‌ای بود.
حالا به لطف مدیا پلیر اختصاصی دارندگان PS4 به راحتی می‌توانند کنسول خود را به سرور مدیای خانگی متصل کرده یا یک فلش حاوی فایل به آن متصل کنند و موسیقی یا فیلم را بر روی PS4 اجرا کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
برای استفاده از کورتانا در ایکس باکس وان به کینکت نیاز خواهید داشت

مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای انتشار بروزرسانی جدید ایکس‌باکس وان در اواخر سال جاری است. یکی از ویژگی‌های کلیدی این بروزرسانی، ادغام کورتانا با رابط کاربری ایکس‌باکس وان خواهد بود. اکنون مشخص شده که استفاده از کورتانا نیازمند دستگاه کینکت است.



هرچند مایکروسافت اشاره‌ای به این موضوع در کنفرانس مطبوعاتی E3‌ خود نداشت با این حال کنسول و لوازم جانبی ایکس‌باکس وان عناصر کلیدی برای تجربه کورتانا هستند.
در ویدیوی تبلیغاتی جدید منتشر شده توسط مایکروسافت، این شرکت «کینکت را برای تشخیص گفتار کورتانا الزامی می‌داند»، با این حال این شرکت در رابطه با بروزرسانی ایکس‌باکس وان و پشتیبانی کورتانا از هدست جداگانه در مراحل بعدی اظهار نظری نکرده است.
اگر شما علاقمند به استفاده از کورتانا برروی ایکس‌باکس وان خود در پاییز امسال هستید و در صورتی که باندل بدون کینکت کنسول ایکس‌باکس وان را خریداری کردید. حتما باید یک کینکت برای خود خریداری کنید.
داشبورد جدید ایکس‌باکس وان در کنار یک رابط کاربری کاملا جدید، شامل بهبود سرعت و عملکرد در اجرای نرم‌افزار ها نیز می‌شود. مایکروسافت در بروزرسانی جدید با استفاده از یک منوی کشویی ویژگی‌های جدیدی مانند لیست دوستان، پیام‌ها، اطلاعیه‌ها و حتی کورتانا را برای نمایش سریعتر در جریان بازی به رابط کاربری کنسول می‌افزاید. تمام این ویژگی‌ها بدون خارج شدن از بازی در دسترس شما خواهند بود.
این خصوصیات به نظر می‌رسد مشابه ویندوز ۱۰ باشند. البته هدف از بروزرسانی آینده مایکروسافت نیز آوردن ویندوز ۱۰ به کنسول ایکس‌باکس وان است. هنوز هیچ تاریخ دقیقی در رابطه با زمان عرضه‌ی بروزرسانی جدید برای ایکس‌باکس وان منتشر نشده، هرچند طبق زمانبندی این بروزرسانی پاییز منتشر می‌شود.


دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پشتیبانی ایکس باکس وان از بازی‌های ایکس باکس 360 چطور خواهد بود؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که مایکروسافت در E3 2015 از آن رونمایی کرد، پشتیبانی ایکس‌باکس وان از بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ بود. امکانی که بسیاری از طرفداران مایکروسافت را هیجان زده کرد. اما این قابلیت چطور کار خواهد کرد و کم و کیف آن چطور خواهد بود؟



حدود 10 سال ایکس باکس 360 جایگاه ویژه‌ای در میلیون‌ها اتاق‌خواب‌، اتاق‌ پذیرایی و دفتر کار در سراسر دنیا داشت. طی این زمان، علاقه‌مندان به این پلتفرم، مجموعه‌ بازی‌های زیادی را خریداری کردند ولی وقتی ایکس باکس وان در سال 2013 به بازار عرضه شد این قابلیت که بازی‌های ایکس باکس 360 اجرا شوند، وجود نداشت و این موضوع موجب دلخوری بسیاری از علاقه‌مندان این کنسول بازی شد. شاید به همین دلیل باشد که اخبار اعلام شده توسط مایکروسافت در رویداد E3 بسیار جذاب بود. ایکس باکس وان در تعطیلات امسال میلادی با بازی‌های ایکس باکس 360 هم سازگاری پیدا خواهد کرد. در ابتدا این کار با 100 بازی که بیشتر از سوی علاقه‌مندان درخواست شده‌اند، آغاز می‌شود و بقیه بازی‌ها هم در ادامه‌ی بسته به این که میزان درخواست آن‌ها چقدر باشد اضافه خواهند شد.
شانون لوفتیس- مدیر انتشار بازی‌های مایکروسافت در جریان رویداد E3 در گفتگویی کوتاه به سوالاتی در این مورد پاسخ داده است.


آیا از استقبال علاقه‌مندان به بازی در رابطه با سازگاری ایکس باکس وان با بازی‌های قبلی راضی هستید؟
این همان چیزی است که خود من هم به عنوان یک گیمر همیشه می‌خواستم. در واقع منشاء ایجاد سازگاری برای ایکس باکس وان همان درخواست گیمرها بوده است. مدتی زمان برد تا متوجه شدیم که چطور باید این کار را انجام دهیم ولی ما بالاخره موفق شدیم و بازخورد بسیار مثبتی دریافت کردیم.


از نظر فنی این کار چگونه صورت گرفت؟
کار ساده‌ای نبود. کارهای اختصاصی خاصی برای آن انجام گرفت و البته مهندسان با استعدادی هم در این زمینه به ما کمک کردند. کاری که آن‌ها انجام دادند این بود که در معماری ایکس باکس وان یک نرم‌افزار شبیه ساز 360 ایجاد کردند.


آیا تمام بازی‌های ایکس باکس 360 به این ترتیب به ایکس باکس وان می‌آیند؟
این به گیمرها بستگی دارد که به ما بگویند چه می‌خواهند. ما همه تلاش خود را خواهیم کرد ولی قسمتی از کار هم به سازندگان بازی و مذاکرات ما با آن‌ها برمی‌گردد. باید مطمئن شویم که این کار مطابق با اهداف آن‌ها هم هست.
پس لازم است بدانید که قرار نیست تمام بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ برای ایکس‌باکس وان ارائه شوند و همچنین قرار نیست تا دیسک‌های قدیمی ایکس‌باکس ۳۶۰ خود را در ایکس‌باکس وان قرار داده و به راحتی آن‌ها را اجرا کنید. در واقع مایکروسافت روشی را فراهم کرده است که احتمالا به کمک ابزارهای خاص، امکان پورت کردن بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ برای ایکس‌باکس وان را میسر می‌کند. با این حال باز هم بازی‌سازها باید برای اجرای شدن بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ در ایکس‌باکس وان کمی زمان صرف کنند. اما اینطور که مشخص است مایکروسافت تا جای امکان فرایند تبدیل بازی‌ها را ساده کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا رنگ سبز برای لوگوی ایکس‌باکس انتخاب شد؟


شیموس بلکلی یکی‌ از سازندگان ایکس‌باکس در مصاحبه‌ای که اخیراً با IGN انجام داد به یکی‌ از جالب ترین سؤال‌های طرفداران پاسخ داد. اینکه چرا رنگ سبز برای لوگوی ایکس‌باکس انتخاب شد.



بلکلی در این مصاحبه گفت:

یکی‌ از بچه‌هایی که در دفتر کار می‌کرد که اسمش هورِیس لوک بود برای مواقعی که ما می‌خواستیم لوگویی برای یک جلسه آماده کنیم یکی‌ از ست‌های خیلی‌ خوب و کامل ماژیک داشت که برای طراحی استفاده می‌شد. چون خیلی‌ این ماژیک‌ها خوب بودند بچه‌های دفتر تمام رنگ‌های این ‌ست رو از هورِیس دزدیدند و تنها رنگی‌ که باقی‌ مانده بود و کسی‌ ازش استفاده نمی‌کرد رنگ سبز بود. ما هم چاره‌ای نداشتیم جز اینکه برای کشیدن لوگوها از این ماژیک سبز استفاده کنیم. به این ترتیب رنگ سبز روی لوگوی ایکس‌باکس تا امروز موند! به نظر من این داستان خیلی عجیبه! منظور من اینه که می‌تونی‌ تصور کنی‌؟ یه روز ما با ماژیک سبز هورِیس که مجبور بودیم باهاش کار کنیم لوگو رو طراحی کردیم، الان این لوگو رو با رنگ سبز می‌تونیم رو اتوبوسی تو کشورای دیگه ببینیم! این خیلی دیوانه واره!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کنسول بازی ایکس باکس وان به زودی از ماوس پشتیبانی می‌کند


فیل اسپنسر - مدیر ارشد بخش ایکس‌باکسِ مایکروسافت، در توییتر به امکان پشتیبانی ایکس‌باکس وان از ماوس اشاره کرده است.



کاربران توییتر از فیل اسپنسر در مورد استریم محتوا و برنامه‌های ویندوز ۱۰ به ایکس‌باکس وان می‌پرسیدند که اسپنسر گفت دوست دارد قابلیت استریم از پی‌سی به کنسول را فراهم کند ولی هنوز برنامه‌ای برای این کار ندارد. یکی از کاربران به او پاسخ داد که برای کار با برنامه‌های ویندوز روی ایکس‌باکس، کنسول باید پشتیبانی کاملی از صفحه کلید و ماوس داشته باشد. اسپنسر این گفته را تأیید و اضافه کرد که در آینده‌ای نه چندان دور این ویژگی را خواهیم دید.

ایکس‌باکس وان هم‌اکنون تحت شرایطی خاص از صفحه کلید پشتیبانی می‌کند، اما اسپنسر در توییت‌های خود اشاره کرد که پشتیبانی از ماوس قابلیتی است که باید به کنسول اضافه شود. مشخص نیست که این قابلیت برای استفاده در بازی‌ها خواهد بود یا خیر، گرچه بعضی از بازی‌ها مانند Fable: Legends که بین هر دو پلتفرم اجرا می‌شود، در نسخه‌ی ویندوز ۱۰ خود دکمه‌ها و کنترلرهای پی‌سی را خواهند داشت.

مایکروسافت قبلاً تأیید کرده بود که برنامه‌های ویندوز ۱۰ مانند مرورگر جدید مایکروسافت اِج بر روی ایکس‌باکس وان نیز اجرا خواهند شد. بنابراین استفاده از صفحه کلید و ماوس در این گونه برنامه‌ها منطقی به نظر می‌رسد.

نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ هفته‌ی آینده در تاریخ ۷ مرداد منتشر می‌شود. ایکس‌باکس وان هم اواخر امسال بروزرسانی بزرگی خواهد داشت که علاوه تغییر در ظاهر رابط کاربری، بسیاری از ویژگی‌های ویندوز ۱۰ مانند دستیار دیجیتالی کورتانا هم به آن اضافه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Miladlulu: بعضی ها واقعا خوره بازی های کامپیوتری هستند. در این میان اسم بازی World of Warcraft هم که به میان بیاید طرفداران بسیار ویژه خود را دارد. اما این یکی واقعا خارج از تصور است.

این دوست عزیز گیک که خود را Bradster می نامد سالیانه حدود 5700 دلار خرج خرید اکانت های بازی وارکرافت میکند و به صورت همزمان بر روی 11 کامپیوتر وارکرافت بازی میکند.

دوست خوره ما میگوید که این کار را به این دلیل انجام میدهد تا در حمله های دسته جمعی به دیگران وابسته نباشد! و خودش کار 11 نفر را انجام بدهد. تصورش را بکنید در یک بازی سخت استراتژیک یک نفر همزمان با 11 کامپیوتر کار کند.
در تصویر هم محیط بازی ایشان را ملاحظه میکنید.

من که حرفی برای گفتن ندارم!
اینو ببرن تو ارتش تاکتیک معرفی کنه فک کنم تا الان رنگ افتاب ندیده کور میشه تا چند سال دیکه
تیغ باش تا محتاج نوازش نباشی
     
  
صفحه  صفحه 10 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
بازی های کامپیوتری

کنسول های بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA