انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 101 از 119:  « پیشین  1  ...  100  101  102  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
نسخه‌ نهایی ویندوز 10 برای کاربران ویندوز اینسایدر بروزرسانی می شود

مایکروسافت از طریق ویندوز اینسایدر، امکان دسترسی به بسیاری از قابلیت‌های جدید سیستم عامل ویندوز را تحت نسخه‌ی بتا برای کاربران فراهم می‌کند. حال با نزدیک شدن به 29 جولای که روز انتشار رسمی نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 است، بسیاری فرآیند انتشار نسخه‌ی نهایی را برای آزمایش کنندگان مورد سوال قرار داده‌اند. نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 نیز همچون سایر نسخه‌ها شبیه یک بروزرسانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.



مایکروسافت امروز در وبلاگ خود با انتشار پستی، نحوه‌ی انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 را برای کاربران اینسایدر مشخص کرد. براساس اطلاعات ارائه شده، کاربران ویندوز اینسایدر، نسخه‌ی RTM یا نهایی ویندوز 10 را از طریق بروزرسانی، همانند روندی که از دریافت اولین نسخه‌ی بتا داشته‌‌اند، دریافت خواهند کرد.
البته دریافت بروزرسانی نسخه‌ی نهایی با دفعات پیش تفاوت‌هایی دارد. برای مثال باید کامپیوتر مورد نظر کاربر از طریق همان حساب کاربری که وی در ویندوز اینسایدر ثبت نام کرده، به مایکروسافت متصل شده باشد. این تغییر نه تنها در مورد نسخه‌ی نهایی، بلکه در مورد تمام بروزرسانی‌هایی است که تا تاریخ 29 جولای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
این موضوع فقط برای کاربران ویندوز اینسایدر صادق است و سایر کاربرانی که دوست دارند تا ویندوز خود را بروزرسانی کنند، نیازی به حساب کاربری مایکروسافت ندارند.
مایکروسافت چنین ساز و کاری را بدین منظور پیاده کرده تا بتواند بین کاربرانی که در ویندوز اینسایدر شرکت کرده‌‌اند و باقی کاربران تفکیک قائل شده و کاربرانی را که نسخه‌های پیش‌نمایش ویندوز نصب کرده‌اند، شناسایی کند.
براساس اطلاعات ارائه شده، برنامه‌ی ویندوز اینسایدر حتی پس از انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز نیز ادامه خواهد داشت و بیلد‌های بعدی ویندوز ابتدا برای آزمایش کنندگان منتشر خواهد شد.
با توجه به سیاست در پیش گرفته شده توسط مایکروسافت، می‌توان پیش‌بینی کرد که بروزرسانی‌های آینده محدود به ارائه‌ی تغییرات کوچک خواهد بود. با توجه به اینکه مایکروسافت اعلام کرده که ویندوز 10 آخرین نسخه از سیستم‌عامل این کمپانی خواهد بود، از این‌رو انتظار می‌رود تغییرات کوچکی را در بروزرسانی‌ها شاهد باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با کیبورد K400 Plus لاجیتک از کار با رایانه شخصی روی نمایشگرهای بزرگ لذت ببرید

برخی افراد دوست دارند تا گاهی اوقات کار با لپ‌تاپ خود را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون خانه انجام بدهند یا در حالت کلی استفاده از کیبوردهای وایرلس را به کیبوردهای عادی ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزء این دسته کاربران هستید، در ادامه با یک کیبورد وایرلس خوب آشنا خواهید شد.



اگرچه ست‌تاپ باکس‌ها و تلویزیون‌های هوشمند حالا خیلی زیاد شده‌اند، ولی گاهی هیچ‌چیزی لذت استفاده از رایانه‌ی شخصی روی یک نمایشگر بزرگ را به آدم نمی‌دهد. حالا لاجیتک کیبوردی برای جفت‌شدن با تلویزیون‌های هوشمند ارائه کرده است. کیبورد وایرلس و لمسی K400 Plus از سری K400 لاجیتک است که یک تاچ‌پد را با چیدمان کاملی از QWERTY همراه می‌کند.
در سمت چپ، با یک کیبورد عادی برای وارد کردن متن و جستجو روبرو هستیم و در سمت راست یک تاچ‌پد قرار گرفته است که البته از ژست‌های چند لمسی هم پشتیبانی می‌کند.
در قسمت بالای کیبورد هم دکمه‌های میان‌بُری برای کم و زیاد کردن صدا و دسترسی سریع به نرم‌فزارها وجود دارد. ابعاد این کیبورد 350 در 140 در 20 میلی‌متر است و 467 گرم وزن دارد. لاجیتک 18 ماه استفاده وایرلس با استفاده از باتری‌های از قبل نصب شده روی این کیبورد را تضمین کرده است. این کیبورد با ویندوز، اندروید 5 به بالا و سیستم عامل کروم سازگار است.
K400 پلاس از ماه جولای با قیمت 39.99 دلار به بازار عرضه می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
sidewalk labs: پروژه گوگل برای بهبود شرایط زندگی در شهرها

به تازگی گوگل اعلام کرده که در پروژه‌ای جدید به نام Sidewalk labs سرمایه‌گذاری کرده است. این کمپانی قصد دارد در آینده شهرهای جدیدی ایجاد کند که در آنها، کیفیت زندگی را ارتقاء می‌دهد.



در حال حاضر همه‌ی مردم، گوگل را به عنوان یک کمپانی فعال در حوزه‌ی تکنولوژی می‌شناسند. می‌توان گفت تقریباً همه‌ی افراد از فناوری‌هایی که این شرکت تا به حال عرضه کرده، در زندگی روزمره‌ی خود استفاده می‌کنند. در حقیقت تکنولوژی‌ها تنها با هدف «بهبود بخشیدن زندگی» توسعه می‌یابند. حال گوگل با این ایده قصد دارد شرایط زندگی را بهبود داده و در یک پروژه‌ی جدید با نام Sidewalk Labs سرمایه‌گذاری می‌کند. پروژه‌ی Sidewalk گوگل کیفیت زندگی شهری را افزایش داده و تکنولوژی‌هایی را توسعه می‌دهد که شرایط زندگی را بهبود می‌دهند؛ این شرایط محدود به افراد خاص نبوده و همه‌ی افراد از جمله دولت‌مردان، شهروندان معمولی یا افراد فعال در کسب و کارها می‌توانند از این تکنولوژی‌ها استفاده کنند.
گوگل هر از گاهی در پروژه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری می‌کند که معمولاً بیشتر این پروژه‌ها مربوط به صنعت تکنولوژی‌ است. به عنوان مثال از این پروژ‌ه‌ها می‌توان به آزمایشگاه‌ گوگل ایکس اشاره کرد. پروژه‌ی Sidewalk هم تقریباً مشابه این آزمایشگاه است؛ اما با این تفاوت که هم رسمی‌تر و هم پروژه‌ای بشر دوستانه است. در حالی که گوگل ایکس به طور عمده بر روی تکنولوژی‌هایی خاص کار می‌کند که معمولاً سرّی است، اما Sidewalk تنها بر روی تکنولوژی‌های شهری تمرکز می‌کند.
در حال حاضر تکنولوژی‌های موجود به شرایط زندگی همه‌ سهولت می‌بخشد؛ اما این تکنولوژی‌ها تأثیر موقتی بر روی افراد دارد. فناوری‌‌های مربوط به نقشه‌ها مانند سرویس Maps به کاربران کمک می‌کند تا نزدیک‌ترین مسیر را انتخاب کرده و در ترافیک نمانند. اما این سرویس در دراز مدت به حل مشکل ترافیک و ازدحام کمک نمی‌کند. اپلیکیشن‌هایی هم هستند که آپارتمان‌هایی با کمترین اجاره را پیدا کرده و به کاربر اطلاع می‌دهد؛ اما این اپلیکیشن‌ها به پایین آوردن هزینه‌های زندگی کمک نمی‌کند.
گوگل با این ایده پروژه‌ی Sidewalk را راه اندازی کرده است. بر اساس تصمیم گوگل، دَن دکتروف مدیرعامل سابق بلومبرگ و معاون اقتصادی و بازسازی شهردار در شهر نیویورک، این پروژه را رهبری خواهد کرد. گوگل این پروژه را یک سرمایه‌گذاری متوسط برای خود می‌داند که از این طریق بتواند زندگی میلیون‌ها انسان را در شهرهای مختلف جهان تحت‌تأثیر قرار دهد و باعث بهبود آن شود. در این پروژه تکنولوژی‌هایی برای کاهش‌دادن هزینه‌های زندگی، کاهش‌دادن مصرف انرژی و کمک به دولت توسعه می‌یابد. می‌توان گفت در این پروژه اهداف بزرگی در نظر گرفته شده است.
هنوز محصولات جدیدی از این پروژه برای بهبود شرایط زندگی معرفی نشده است؛ اما از آنجایی که گوگل در این پروژه سهیم شده، می‌توان اطمینان حاصل کرد که ابزارها و اطلاعات لازم برای شروع این پروژه توسط این کمپانی محیا است. این آزمایشگاه جدید اکنون در مراحل ابتدایی کار خود است و به زمان بیشتری برای گرفتن بازخورد از اجرای پروژه‌ها و نتایج حاصل از آن نیاز خواهد داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رویترز: AMD درصدد واگذاری بخش‌هایی از کمپانی است

با وجود اینکه AMD اخیراً محصولات موفقی را روانه‌ی بازار کرده، اما به نظر می‌رسد این کمپانی درصدد دو تکه کردن کمپانی یا واگذاری بخش سرور است تا تراز‌های مالیش وضعیت بهتری پیدا کند. هرچند اقداماتی نظیر تقسیم کمپانی به دو بخش، چندان خوشایند نیست؛ اما باید دید که AMD در آینده چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.



پیش از آنکه لیسا توکا، سمت مدیر عاملی را در ای‌ام‌دی بر عهده بگیرد، بسیاری از متخصصان در این کمپانی درصدد بازگرداندن سود‌دهی به این کمپانی کهنه‌کار بودند. ای‌ام‌دی در جهت رسیدن به اهداف خود بخشی از کارکنان خود را اخراج کرد و همچنین تیم تحقیق و توسعه‌ی خود را نیز کاهش داد؛ اما رقابت شدید بین کمپانی‌های اینتل و انویدیا کار را برای این کمپانی سخت کرده است. AMD در بازار پردازنده‌های گرافیکی سهم قابل قبولی ندارد و این موضوع درباره‌ی پردازنده‌ها و سرور‌ها حتی بدتر است. این کمپانی برای اینکه بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند، از کمپانی‌های مشاور به منظور پیش‌بینی وضعیت در صورت انتخاب هر یک از راه‌ها یاری گرفته است.
واگذاری هر یک از بخش‌های کمپانی می‌تواند در آینده به ضرر ای‌ام‌دی تمام شود. برای مثال می‌توان به فروش بخش تولید پردازنده‌های گرافیکی موبایل اشاره کرد. کوالکام با خرید این بخش از AMD حال به یکی از قدرت‌های بزرگ بازار در عرصه‌ی پردازنده‌های گرافیکی تبدیل شده است. در صورتی که AMD بخش سرور خود را واگذار کند، در اینصورت معماری زِن این کمپانی به سرانجام پیش‌بینی شده برای آن نخواهد رسید. جدا کردن بخش‌های پردازنده و پردازنده‌های گرافیکی نیز باعث متضرر شدن بخش پردازنده‌های این کمپانی خواهد شد.
محتمل‌ترین بخش برای جدایی از کمپانی، شاخه‌ی سرور است. با نگاهی به سرمایه‌گذاری‌‌های صورت گرفته در بخش پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی که منجر به پیاده‌سازی پروژه‌هایی نظیر HSA و APU‌ شده، بعید به نظر می‌رسد که AMD دو بخش تولید پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکی خود را از هم جدا کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اولین ویدیوی 360 درجه‌ای 8K

در آینده‌ای نزدیک رزلوشن 4K به نوعی استاندارد برای دستگاه‌های الکترونیکی بدل خواهد شد؛ این در حالی است که یوتیوب نیز کیفیت ویدئوهای خود را به 8K افزایش داده است. حال اولین ویدئوی 360 درجه‌ای با همین کیفیت ضبط شده است.



از آنجایی که هنوز تلویزیون‌های 4K به طور کامل به منازل راه نیافته و یوتیوب نیز به تازگی کیفیت ویدیوهای خود را به 8K افزایش داده است، می‌توان گفت کیفیت 8K هنوز رواج چندانی ندارد. اما برای تجربه‌ی این کیفیت، Dubai360 برای اولین بار ویدیوی 360 درجه‌ای با کیفیت 8K را ضبط و منتشر کرده است.
این ویدیو به صورت تایم لپس از فضای فرودگاه ضبط شده‌ است. ویدیوی فوق از ۸۸ هزار تصاویر مجزا تشکیل شده که در نهایت چهار تایم لپس را ایجاد کرده‌اند. سپس این ویدیوها باهم ادغام شده و فایل نهایی را تشکیل داده‌اند. در نظر داشته باشید که برای مشاهده‌ی اکثر ویدیوها با کیفیت یاد شده لازم است سخت افزار مورد نیاز با قابلیت پشتیبانی از رزلوشن 8K را در اختیار داشته باشید؛ در غیر این صورت فیلم اندکی به هم ریخته برای شما نمایش داده می‌شود.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Awair، گجتی برای مانیتور کیفیت هوای محیط

با نگاهی به Awair اولین گزینه‌ای که در مورد کارکرد این گجت به ذهن انسان خطور می‌کند، شباهت آن با بلندگو و دستگاهی برای پخش موسیقی است؛ اما در واقع Awair به منظور مکش هوای پیرامون و تشخیص آلودگی و ضمناً تنظیم دمای محیط، توسعه یافته است.



Awair توسط کمپانی Bitfinder به منظور تشخیص آلودگی و دمای محیط توسعه یافته است. با استفاده از این گجت کاربردی می‌توان میزان دی اکسید کربن، ذرات معلق و همچنین دما و رطوبت محیط را مانیتور کرد و براساس نتایج به دست آمده اقداماتی را در جهت بهبود اوضاع بصورت بی‌سیم در پیش گرفت.
تفاوت اصلی Awair با سایر گجت‌های مانیتور وضعیت محیط، ارائه‌ی اطلاعات بصورت آنی و همچنین قابلیت ارتباط با سایر لوازم مربوط به تنظیم دما و وضعیت هوای موجود است که از ارتباط بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. از جمله‌ی چنین لوازمی می‌توان به فن‌ها، تصفیه کننده‌های هوا، ترموستات‌ها و سایر ابزار‌های موجود در محیط اشاره کرد که قادرند از طریق بی‌سیم به Awair متصل شوند. این گجت کاربردی دارای حالت‌های مختلفی برای تنظیم هوای محیط است که از جمله‌ی آن می‌توان به حالت خواب، زیبایی، آلرژی یا بارداری اشاره کرد.
درون این گجت سنسوری تعبیه شده که قادر است دمای محیط را از 40- تا 257+ درجه‌ی فارنهایت، رطوبت را از 0 تا 95 درصد، میزان دی اکسید کربن را از 0 تا 4000 پی‌پی‌ام (PPM)، میزان ریزگردها از 0 تا 500 نانو گر در متر مکعب و درصد ترکیبات آلی فرار در فضای 92 متر مربعی اشاره کرد. Awair قادر است تا از طریق API اینترنت اشیاء، با سایر لوازم خانگی مرتبط با تنظیم دما و کیفیت هوا ارتباط برقرار کند و از طریق الگوریتم‌های پیش فرض موجود و شرایط انتخاب شده توسط کاربر، به بهبود وضعیت هوای محیط کمک کند.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیپد مینی 4 فاش شد

دیروز اپل تولید و فروشِ آیپد مینی اول را متوقف کرد و امروز اطلاعاتی از نسل چهارم از این آیپد، فاش شده است که به نوعی دلیل از رده‌ خارج شدن آیپد مینی اول را توجیه می‌کند.



براساس تصاویری که از کاور منتسب به آیپد مینی ۴ فاش شده می‌توان با طراحی آیپدِ جدید اپل آشنا شد. این اطلاعات توسط @OnLeaks در توییتر منتشر شده‌اند و در آن‌ها آیپد مینی جدید به همراه کاور آن قابل مشاهده است. از نظر کلی تفاوت چندانی بین آیپد مینی قبلی و آیپد مینی جدید وجود ندارد و احتمالا، اپل تنها نسبت به ارتقاء سخت‌افزاری این تبلت اقدام کرده است.
منبع این خبر اعلام کرده که آیپد مینی جدید از نظر ابعاد نیز تفاوتی با نسل قبلی نخواهد کرد.
انتظار نداریم که آیپد مینی جدید از نظر ظاهری تفاوت خاصی با نسل‌های قبلی داشته باشد، اما امیدواریم که اپل از سخت‌افزار جدید و قوی‌تری در این تبلت بهره ببرد و سیاستی خلاف آنچه برای آیپد مینی ۳ در نظر گرفته بود برای نسل جدید این محصول پیش بگیرد. اپل برای آنکه نظر کاربران را نسبت به خرید آیفون ۶ پلاس جلب کند، ارتقاء اندکی را در آیپد مینی ۳ اعمال کرد تا کاربران بیشتر به سمت خرید آیفون بزرگ گام بردارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بازسازی شاهکار هنری با قلم سرفیس

از زمانی که سرفیس پرو ۳ با توجه زیاد علاقه‌مندان روبرو شده، مایکروسافت نیز بیشتر از پیش برای ورود به دنیای تبلت‌ها از خود علاقه نشان داده است. نتیجه‌ی این توجه معرفی سرفیس ۳ بوده است. حال این شرکت بوسیله‌ی یک ویدیوی تبلیغاتی سعی دارد تا قابلیت‌های قلم سرفیس این تبلت را به نمایش بگذارد.



این تبلت که از سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ بهره می‌برد، در هفتم مرداد ماه سال جاری به ویندوز ۱۰ بروزرسانی خواهد شد. با بهره‌گیری از نمایشگری ۱۰.۸ اینچی که دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۱۹۲۰ است و نیز پردازنده‌ی قدرتمند چهار هسته‌ای اینتل اتم x7 ، تبلت جدید مایکروسافت از نسل‌های قبلی جذاب‌تر به نظر می‌رسد.
مایکروسافت برای به نمایش‌ گذاشتن هر چه بیشتر امکانات این تبلت ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را آماده کرده است. در این ویدیو فردی با استفاده از قلم سرفیس، یک شاهکار نقاشی ۲۰۰ ساله را در مقابل چشمان شما بازسازی می‌کند. مایکروسافت در این‌‌باره می‌گوید:

با استفاده از قلم سرفیس و نرم‌افزار فرش پینت، هنرمندی شاهکار ۲۰۰ ساله را بر روی این تبلت بازسازی می‌کند، که نشان‌دهنده‌ی غیر محدود بودن هنر به زمان و قدرت فناوری است.

در ویدیوی زیر می‌توانید بازسازی شگفت‌انگیز این اثر هنری را مشاهده کنید:


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت به تست کنندگان، ویندوز 10 هدیه می دهد

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که ویندوز 10 در قالب بروزرسانی رایگان برای تمامی دستگاه‌ها ارائه خواهد شد. حال این کمپانی برنامه‌های خود را در خصوص این بروزرسانی شفاف‌سازی کرده است.



تاکنون گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره‌ی بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ وجود داشت؛ از این‌رو مایکروسافت آخرین تصمیم خود را در این خصوص اعلام کرد. احتمالاً تاکنون خبرهایی در این باره شنیده‌اید که کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ بروزرسانی ویندوز ۱۰ را به طور رایگان دریافت خواهند کرد.
حال مایکروسافت یک راه‌حل جدید برای ارائه‌ی این بروزرسانی رایگان اعلام کرده است. بر اساس گفته‌های مایکروسافت، اگر جزء افرادی هستید که آخرین بیلد پیش نمایش ویندوز ۱۰ (10130) را نصب کرده و با اکانت مایکروسافتی که در برنامه‌ی ویندوز اینسایدر ثبت‌نام شده در آن لاگین کرده باشید، بروزرسانی نهایی ویندوز ۱۰ را به طور رایگان دریافت خواهید کرد.
روز گذشته گابریل آئول در اکانت توییتر اعلام کرد که بروزرسانی ویندوز ۱۰ به روش جدیدی عرضه می‌شود. وی در توییتر گفت:

تا زمانی که شما دارای یک بیلد پیش نمایش هستید، و به اکانت مایکروسافت خود که با آن در ویندوز اینسایدر ثبت نام کرده اید، نیز متصل شده اید، نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ فعال شده باقی خواهد ماند.

مایکروسافت به زودی این بروزرسانی رایگان را برای تست‌کنندگان ویندوز ۱۰ عرضه خواهد کرد. بنابراین اگر در حال حاضر ویندوز XP یا ویندوز ویستا را بر روی سیستم خود اجرا می‌کنید و قصد دریافت بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ را داشته باشید، باید نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را نصب کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گسترش گوگل ترندز برای تمرکز بر داده‌های بلادرنگ

گوگل ترندز (Google Trends) یکی از ابزارها و سرویس های برجسته‌ی گوگل است که به کمک آن می‌توانید روی جستجوهای به عمل آمده در گوگل تحقیق و کند و کاو کنید. این ابزار در آخرین آپدیت خود با تغییراتی مواجه شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.



آخرین بروزرسانیِ گوگل ترندز که بزرگ‌ترین آپدیت از سال ۲۰۱۲ بوده است، با تمرکز بر داده‌های بلادرنگ (Real-Time Data) صورت گرفته است. با این آپدیت جدید، گوگل سعی کرده شمه‌ای از آن‌چه مردم جستجو می‌کنند را در اختیار کاربران گوگل ترندز قرار دهد.
گوگل، با در نظر گرفتن صدها گفت‌و‌گویی که با روزنامه‌نگاران و محققان صورت داده است، نسخه‌ی جدید گوگل ترندز را به شکلی منتشر کرده است تا این امکان را به کاربرانش بدهد که بر اساس آمار دقیقه‌ به دقیقه، در بیش از ۱۰۰ تریلیون جستجوی صورت گرفته، به شکل عمیق‌تر و دقیق‌تری کاوش کنند. هم‌چنین انتخاب بازه‌ی زمانی توسط کاربر، یک نگاه اجمالی از ترندها به او می‌دهد و متوجه خواهد شد که هر موضوعی، در چه زمانی به اوج محبوبیتش در دنیا رسیده است.
در صفحه‌ی اول گوگل ترندز داده‌های مربوط به جستجوها، با ترندهای یوتیوب و گوگل‌نیوز ترکیب شده و در معرض دید کاربر قرار گرفته است. آیتم‌هایی که در حال حاضر پرجستجو و به اصطلاح داغ هستند شامل این قبیل موارد می‌باشند: فینال‌های لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای و قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت، که دوشنبه‌ی گذشته، در ساعت ۱ بامداد به اوج محبوبیت خود رسیدند، و هم‌چنین فراری که اخیرا از زندانی در شمال نیویورک صورت گرفته است، رسوایی به بار آمده در فیفا که در غرب افریقا و کانادا مورد توجه قرار گرفته است و هم‌چنین انتخاب ریاست‌جمهوری. دونالد ترامپ به جز نیو همپشایر، ورمونت و ویسکانسین، در تمام ایالت‌ها، بیش از همه‌ی کاندیداها جستجو شده است.
هم‌اکنون، صفحه‌ی اصلی جدید گوگل ترندز، در ۲۸ کشور جهان با طراحی جدید در دسترس می‌باشد. تعداد این کشورها در ماه‌های آتی افزایش پیدا خواهند کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 101 از 119:  « پیشین  1  ...  100  101  102  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA